abonnement Unibet Coolblue
pi_82890838
McDonalds Spanje is veel beter dan Nederland

Gratis ketchup overal bij, bier bij je menu voor dezelfde prijs als frisdrank, en de NY Crispy
En ik heb ook al zo'n glas inderdaad
pi_82892785
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Waarom neem je er dan 2 als je weet dat je er 1 op krijgt

Qouterpunders
Big tasty's
ja die 2 zijn lekker!
maar iedere keer neem ik er 2 omdat ik denk dat 1 echt niet genoeg kan zijn
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:52:06 #278
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82896219
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef Yannick567 het volgende:
Fans van cola glazen hier?
*hint*
Ik, maar wat kost dat?
pi_82896783
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik, maar wat kost dat?
Ja wat kost zo'n menu tegenwoordig
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:33:57 #280
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82898291
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ja wat kost zo'n menu tegenwoordig
Oh ik dacht dat hij ze over had
pi_82905460
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ja wat kost zo'n menu tegenwoordig
compleet menu met fritessaus toch nu wel zo'n ¤ 7,25.
vind dat ook weer stom. dat een menu ¤ 5,95 is maar door saus (ok ja dat kan) en drinken het altijd duurder wordt.... een menu is toch incl. drinken?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82905723
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

compleet menu met fritessaus toch nu wel zo'n ¤ 7,25.
vind dat ook weer stom. dat een menu ¤ 5,95 is maar door saus (ok ja dat kan) en drinken het altijd duurder wordt.... een menu is toch incl. drinken?
incl. frisdrank
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 juni 2010 @ 21:53:23 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_82905761
Inderdaad dat is altijd vet vernaait bij de Mc sta je altijd voor 2 euro meer afterekenen dan wat er op die posters boven de balie hangt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_82906251
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef JustinK het volgende:

[..]

incl. frisdrank
+ bijbetaling.

ik had een keer een happy meal; staat er op de bon een regel voor hamburger + patat.. en nog een regel met frisdrank
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82907344
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

+ bijbetaling.

ik had een keer een happy meal; staat er op de bon een regel voor hamburger + patat.. en nog een regel met frisdrank




Weet je wat er gebeurd als je die beker frisdrank EN die regel hamburger/patat bij elkaar opteld?





Dan heb je de prijs voor een complete Happy Meal!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_82907698
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]





Weet je wat er gebeurd als je die beker frisdrank EN die regel hamburger/patat bij elkaar opteld?





Dan heb je de prijs voor een complete Happy Meal!
ja haha, flauw
jammergenoeg niet. zit er ook boven. die hamburger + patat is al bijna prijs voor de happy meal. is niet 1 vaste prijs zoals vermeldt en dat is slecht bedoel ik ermee

bij de medium en grote menu's is dit nog erger
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82908708
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja haha, flauw
jammergenoeg niet. zit er ook boven. die hamburger + patat is al bijna prijs voor de happy meal. is niet 1 vaste prijs zoals vermeldt en dat is slecht bedoel ik ermee

bij de medium en grote menu's is dit nog erger
Nja sorry, maar dat kan gewoon echt niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_82908895
Als je een menu met cola en zonder saus bestelt, ben je toch echt gewoon de prijs kwijt die er voor staat.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_82909580
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef JustinK het volgende:
Als je een menu met cola en zonder saus bestelt, ben je toch echt gewoon de prijs kwijt die er voor staat.
bij welke drank komt er allemaal meer bij?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82909663
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij welke drank komt er allemaal meer bij?
Milkshake?
pi_82909764
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij welke drank komt er allemaal meer bij?
alles wat niet uit de frisdrank tap komt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_82909988
dus bij een groot menu met drankjes uit de koelkast slaat het gewoon nergens op. dan betaal je alleen extra voor de patat terwijl je drankje hetzelfde blijft. zelfs een medium frisdrank is groter dan bv zo'n pakje jus. en dan betaal je voor groot menu nog meer dan met een grote cola..

nou ja, het zal wel aan mij liggen dat ik dit enigszins scheef vind van McDonalds...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82910018
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij welke drank komt er allemaal meer bij?
Ligt een beetje aan de vestiging. Warme dranken komt wat bij op(65 cent) Milkshakes(1,20) en bij sommige Mc Donalds restaurants komt er bij de dranken uit de koeling ook wat bij op maar dat is eigen keuze.
pi_82910302
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
dus bij een groot menu met drankjes uit de koelkast slaat het gewoon nergens op. dan betaal je alleen extra voor de patat terwijl je drankje hetzelfde blijft. zelfs een medium frisdrank is groter dan bv zo'n pakje jus. en dan betaal je voor groot menu nog meer dan met een grote cola..

nou ja, het zal wel aan mij liggen dat ik dit enigszins scheef vind van McDonalds...
Ja inderdaad
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_82910356
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
dus bij een groot menu met drankjes uit de koelkast slaat het gewoon nergens op. dan betaal je alleen extra voor de patat terwijl je drankje hetzelfde blijft. zelfs een medium frisdrank is groter dan bv zo'n pakje jus. en dan betaal je voor groot menu nog meer dan met een grote cola..

nou ja, het zal wel aan mij liggen dat ik dit enigszins scheef vind van McDonalds...
Scheef is het idd...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_82911465
Als je een happymeal neemt staan er inderdaad 4 dingen op ja. Een regel voor het speeltje, het frietje, je hamburger/cheeseburger/nuggets, en je toetje. Eventueel of het voor een jongen of meisje is en frietsaus.
En als je meer moet betalen dan dat er op het menubord staat kan dat zijn omdat je er een ander drankje bij hebt. Zo zitten fristi/chocomel, milkshakes en warme dranken niet in de menuprijs. Heel scheef, ik weet het. Maar het is zo
Mensen denken ook vaak dat als ze een menu nemen ze de cola + een milkshake krijgen. De frisdrank zit in de menuprijs en de milkshake niet, daar betaal je gewoon volle prijs voor.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 juni 2010 @ 23:32:39 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_82911627
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef JustinK het volgende:
Als je een menu met cola en zonder saus bestelt, ben je toch echt gewoon de prijs kwijt die er voor staat.
Belachelijk ook dat ze voor die saus nog geld vragen.
Ze vertellen je dat ook niet als je bestelt ja ik wil dat menu.
Dan is het saus er bij ? Omdat dat normaal is en dan zie je later op je bon dat je er 50 cent extra voor betaalt hebt als ik bij de Snackbar friet bestel vraagt die kerel achter de balie toch ook niet of ik er saus bij wil en zo ja dan moet ik er meer voor betalen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_82911834
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Belachelijk ook dat ze voor die saus nog geld vragen.
Ze vertellen je dat ook niet als je bestelt ja ik wil dat menu.
Dan is het saus er bij ? Omdat dat normaal is en dan zie je later op je bon dat je er 50 cent extra voor betaalt hebt als ik bij de Snackbar friet bestel vraagt die kerel achter de balie toch ook niet of ik er saus bij wil en zo ja dan moet ik er meer voor betalen.
Ik weet niet hoor maar bij alle snackbars hier in mijn woonplaats betaal je ook gewoon voor de mayonaise
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:42:56 #299
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_82912131
Het meest trieste is nog dat je voor die 50 cent zo'n armzalig klein bakje krijgt, in plaats van dat het een redelijke hoeveelheid is .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 juni 2010 @ 23:44:49 #300
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_82912228
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar bij alle snackbars hier in mijn woonplaats betaal je ook gewoon voor de mayonaise
Ja klopt als je vraagt om een frietje met. Maar als je gewoon friet bestelt zonder dat je een saus noemt zou je dat ook gewoon krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')