abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:46:58 #26
398334 paul100
praktijkman
pi_123826964
Biomos gebruikt. Dit is ph neutraal en heeft veel meer werkzame stof dan HG en mag door particu;ieren worden gebruikt. HG deed weinig en dit is een top middel. Zelf mijn rieten dak werd schoon!! Geweldig resultaat.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:22:04 #27
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_123873975
ik doe over mijn terras strooizout, laat dat uurtje trekken en dan met tuinslang en ruwe borstel... gaat het hout niet stuk maar de algen en het groen is weg, tevens erg budgetvriendelijk...
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_123890083
Laatst een emmer met een paar scheppen soda erin opgelost over terras gegooid. Niet eens geschrobd! Het trok vanzelf weg :) Na een regenbuitje is alles weer mooi!
pi_123915628
Ik schrob me het zweet in met groene zeep en een harde bezem, voor de loungebank zelfde recept maar dan met een borstel. Wordt het schoon van en spaart de omliggende planten. Ook goed voor de spierballen.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:02:07 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123935412
Dasty (de gele) van de Wibra.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 maart 2013 @ 22:46:21 #31
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_123938103
Op eigenlijk alle groene aanslag op tegels en hout spuit ik onverdund natuurazijn. Even wachten op een mooie droge zonnige dag, spul aanbrengen en enkele dagen later is alles weg, zonder boenen.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_124245791
Ik gebruik het algendodende middel Unisept
Dat is professioneel spul, in tegenstelling tot HG, wat voor de consument bedoeld is.

Het werkt echt fantastisch, als algen (en groene aanslag) verwijderaar maar ook als preventief middel. Zie de foto, er zitten 5 dagen tussen voor en na:

pi_124246209
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef paul100 het volgende:
Biomos gebruikt. Dit is ph neutraal en heeft veel meer werkzame stof dan HG en mag door particu;ieren worden gebruikt. HG deed weinig en dit is een top middel. Zelf mijn rieten dak werd schoon!! Geweldig resultaat.
Dat is een goede, kreeg die vraag voor jaren terug gesteld van nota bene een ingineur.
Die vroeg zich af waarom op zijn dak algen zaten en op die daken van de buren niet.
Ik zei kijk nog eens goed, dat deed hij even en keek me vragend aan, waarop hij antwoorde wat moet ik dan zien.
Ik zeg tegen hem zie je die bliksem afleider niet zitten bij de buren, ja zei hij en wat doet koper zeg ik tegen hem?
Toen viel het hem in wel raar dat die mensen een zinken goot eraan hadden hangen, maar zo snel zal die daar niet van kapot gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')