abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_259332
Hoe wordt de bus zonder Bullent?
wie durft hier een uitspraak aan te wagen.?

Mijn voorspelling.
Es wordt de grote underdogg.
niemand durft haar weg te stemmen bang voor de publieke opinie.
ik zie haar nog de grote winnaar worden..


Remember Bart uit BB..

Dont worry be happy !!
pi_259333
Het ligt er maar net aan of er nu nog iemand bijkomt om de plek
van Bullent in te nemen en wat dat voor iemand is, maar er van
uitgaande dat ze het nu maar zo laten denk ik dat het zo zal
gaan.
Es trekt het niet omdat Bianca nu voor het kliekje Iwan, Tessa
en Ant kiest en er helemaal alleen voor komt te staan en stapt
dus een dezer dagen ook op.
Eric en Bianca worden er de volgende 2 nominatieronden uitgestemd,
ze zijn geen van beide dermate spraakmakend dat ze boven degenen
zullen worden verkozen die er al vanaf het begin in ziten.
Tessa gaat zich steeds verder ontwikkelen als de "Willem" van de
bus, en is de volgende die er uit zal worden gestemd omdat omdat
de anderen dat ook door hebben gekregen (zijn nu al aanwijzingen
voor).
Dan hoop ik dat Ant zal winnen, dat is de enige die ik nu nog te
pruimen vindt, als ze zich tenminste niet door Tessa mee naar
beneden laat trekken, maar ik vrees toch echt dat uiteindelijk
Iwan degene zal zijn die de eindstrijd zal gaan winnen.
  zaterdag 15 april 2000 @ 19:14:00 #3
3050 hannus
says hi ...
pi_259334
Het wordt een 'Iwan Truman Show......'
sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_259335
Als je de stemmingen de laatste tijd hebt gevolgd zul je weten dat er op bullent veel gestemd wordt..
wel al deze stemmen worden nu aan esmeralda gegeven.
OOk sbs6 is er veel aan gelegen om een goeie beurt te maken.
wat is een mooier eind dan een love eind..
waarbij Bullent zijn geliefde en winnaar in de armen sluit. met een liefdes serenade op zijn luit !!.

thats tv..

Dont worry be happy !!
pi_259336
quote:
op 04-15-2000 om 12:33 PM schreef Berlyboy het volgende:
Hoe wordt de bus zonder Bullent?
wie durft hier een uitspraak aan te wagen.?

Mijn voorspelling.
Es wordt de grote underdogg.
niemand durft haar weg te stemmen bang voor de publieke opinie.
ik zie haar nog de grote winnaar worden..


Remember Bart uit BB..



Esmeralda zal nooit gaan winnen, want esmeralda is een vrouw. Nee, SBS wil dat hun IntrigantenMol Robowan 1.2 gaat winnen, die luistert goed naar de bevelen, en doet niet zo moeilijk...
Daarom heeft SBS om het Robowan nog wat makkelijker te maken al zijn werkelijke concurrenten de bus uit gewerkt...
Eerst Seki, de Beer uit Bosnie die met twee vingers in z'n neus zou hebben gewonnen als het programma op een eerlijke manier zou zijn gemaakt,
Daarna Jop die met zijn sympathieke volkse voorkomen al heel wat fans achter zich wist te scharen,
En tenslotte Bullent, die ook met groots gemak die nietszeggende Pretty Boy zou hebben verslagen in de race naar het miljoen.
Nu de weg vrij is voor deze kakkerlak zal SBS z'n zin krijgen en een ideale marionet als winnaar zien

gratis en voor niet
pi_259337
quote:
op 04-16-2000 om 01:09 PM schreef Berlyboy het volgende:
wat is een mooier eind dan een love eind..
waarbij Bullent zijn geliefde en winnaar in de armen sluit. met een liefdes serenade op zijn luit !!.
thats tv..

Nee, dan zie ik veel eerder Antonette winnen, waarbij Jop zijn geliefde en winnaar in de armen sluit. met een liefdesserenade op zijn luit.

  zondag 16 april 2000 @ 22:15:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_259338
quote:
op 04-16-2000 om 04:18 PM schreef Ossie het volgende:
Nee, dan zie ik veel eerder Antonette winnen, waarbij Jop zijn geliefde en winnaar in de armen sluit. met een liefdesserenade op zijn luit.

Voor zover ik de streams goed gevolgd heb, wordt het dan wel een 'serenadetje' op z'n luitje.

pi_259339
quote:
op 04-16-2000 om 02:50 PM schreef TomBombadil het volgende:
Esmeralda zal nooit gaan winnen, want esmeralda is een vrouw. Nee, SBS wil dat hun IntrigantenMol Robowan 1.2 gaat winnen, die luistert goed naar de bevelen, en doet niet zo moeilijk...
<snip>
Nu de weg vrij is voor deze kakkerlak zal SBS z'n zin krijgen en een ideale marionet als winnaar zien

Vergeet niet, TomBombadil, dat het de Produktie (cq. Diane Budding) er NIET om te doen is, te bepalen dat er een specifiek iemand wint (of dat nou Iwan is of een ander), maar: dat de geplande programma-tijd volgemaakt wordt!

Vóórgeplande en -verkochte reclame-tijd aan sponsors, snapjwakbdoel ?

En nu, met het vertrek van Büllent, er wéér een 'controversieel' element uit het busgezelschap weg is, dwz. een tegenpool-leverant, is de diversiteit van de klup steeds minder geworden ---> 'inkakken' van de sfeer tot saaie kindercreche door intredende homogeniteit tussen de passagiers ----> weinig sensatie ----> daling kijkcijfers !

De produktie is dus wel verplicht om in de komende weken het programma weer 'spraak-makend' te krijgen dmv. tegenstellingen en onderlinge intriges,
en de keuze van de 2 nieuwe kandidaten (ter vervanging van Büllent) zal dat duidelijk te zien geven.

Kortom: SBS6/De Produktie 'zijn zin krijgen' betekent niets anders dan: de aangegeven tijd volmaken en kijkcijfers blijven halen. Ongeacht wie er wint, want dat hebben ze, via genoeg middelen, toch zelf in de hand. Ben benieuwd wat het bovenstaande ons nog aan 'noodsprongen' zal laten zien....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 17 April 2000).]

  maandag 17 april 2000 @ 10:14:00 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259340
quote:
op 04-17-2000 om 02:53 AM schreef Moor het volgende:

<tsjopmode>
weinig sensatie ----> daling kijkcijfers !
</tsjopmode>


Sinds Big Brother weten we toch dat het op gezette tijden laten van een vette scheet al genoeg is om dagelijks twee miljoen mensen aan de buis gekluisterd te krijgen?

  maandag 17 april 2000 @ 10:32:00 #10
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259341
De opmerking van Bul tegen RoboIwan bij zijn afscheid was veelzeggend: "je staat nu op 45 procent".
Ik denk ook dat Es niet lang meer zal blijven, zodat het clubje Tessa tot het eind kan blijven zitten.
De uiteindelijke winnaar Iwan kan vervolgens met een genereus gebaar Ant en Tess 5.000,- aanbieden. En voor Joppie een flessie Bacardi kopen.
  maandag 17 april 2000 @ 12:36:00 #11
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_259342
Nu Büllent is verdwenen, is het laatste restje karakter uit De Bus verdwenen. Ik had zelf nog (ijdele) hoop op een openlijke confrontatie tussen de twee personen die in De Bus het duidelijkst vertegenwoordigers zijn van een bepaald wijze van aankijken tegen en omgaan met normen en waarden.
Met aan de ene kant Büllent, die duidelijk worstelde met zijn geweten nadat hij had ingezien hoezeer De Bus een repressief regime is ten aanzien van echte spontaniteit (en daarmee bedoel ik dus niet dat gemaakte hysterische gehuil, waar sommigen zich nog wel eens schuldig aan maakten....).
En aan de andere kant Iwan die zich dat net zo goed realiseert, maar die als 'stralend' voorbeeld van de volledig van waarden vrijgemaakte (=waardeloze?) moderne mens daar totaal 'schijt aan heeft'.

Ik geloof niet dat we nog iets echt interessants kunnen verwachten van De Bus. Omdat iedereen die een beetje tegen 'de stroom' in durfde (moest) zwemmen er nu uit is en eventuele nieuwkomers niet genoeg tijd zullen hebben om zichzelf echt aan de kijkers te kunnen presenteren, en bovendien geselecteerd lijken te worden op nikserigheid.

Nee, in De Bus is de strijd gestreden en het televisieprogramma heeft voor mij afgedaan-al zal de redactie ongetwijfeld nog haar best doen om enige controverse aan te stichten-, het echte vuurwerk zal naar mijn mening nu moeten komen van de ontwikkelingen rond degenen die De Bus moesten verlaten...

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 17 April 2000).]

  maandag 17 april 2000 @ 12:46:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_259343
Ik heb SBS6 van mijn Tevee gehaald
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_259344
SBS6 is echt zo stom nog niet.
Ze hebben vast de beste scriptschrijvers ingehuurd om er nog een leuke draai aan te geven..
Wat Es betreft, die zal wel uit willen stappen maar daar weet Bert wel raad mee,
Die gaat dus niet.

Met een beetje manipulatie van de beelden kun je Es goed als eenling tegenover die verschrikkelijke aasgieren doen overkomen.
en de kassa gaat weer rinkelen..
Nee, volgens mij gaan wij nu pas echt knallen let op !!.

Dont worry be happy !!
pi_259345
Dat Bullent uit de bus verdwenen is is een zegen.
Ik werd dat psycho gebrabbel van hem en Esmeralda wel heel erg zat. Het werd een beetje de Bianca van de Bus.
Het meest irri was eigenlijk nog wel dat alle zinnen die hij uitsprak lege tvpsychologe zinnen waren, die echt helemaal nergens over gingen.

In het begin had hij nog wel waarde, al was het alleen maar omdat hij als politieagent een cursus crisisbeheersing had gedaan en hij die volledig op het ongelijde projectie Seki kon loslaten. Maar sinds het vertrek van Seki was de Bull een beetje radeloos en speelde wat met de gevoelens van ons domme blondje Esmeralda, die het heerlijk vond om met Bull over de psychologie van het leven te bomen.
Ik hou van nuchterheid, en vooral van mensen die het zien als een spel, en die zich niet zo emotioneel labiel gedragen, die alleen huilen als ze echt verdriet hebben of een emotionele dreun krijgen.
Daarom kies ik voor Iwan of Antonette, laten zei het maar uitvechten.
Wil ik daar nog een kanttekening bij plaatsen dat Iwan het meest constant is geweest de afgelopen weken, en dat is ook wat waard.

  maandag 17 april 2000 @ 19:25:00 #15
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_259346
Tuurlijk, constant óf niets zeggen óf louter leeghoofdige platitudes waar hoogstens een 'gezonde' verachting van je medemens uit blijkt, is absoluut lovenswaardig. Laat onze Iwan maar winnen, het was onvermijdelijk dat robotklonen waar nutteloze eigenschappen als een geweten of een karakter uit zijn weggesneden ons uiteindelijk zouden vervangen...
pi_259347
Ja Ja

effe een stukje bullpsych

Een klein stukje conversatie tussen Bull en Aziz


Bull: ja maar jij doe dingen soms die je niet bedoeld als je zegt dit en je doet dat dan moet je wel dit doen en niet dat weet je
Aziz: ja precies ja
Bull: dus als je 1,2,3,4,5 zegt en je gaat van 1,3,5,2,4 dan is het toch niet wat je zegt.
Aziz: ja precies ja maar ik weet ik zie dingen.
Bull: ja nou dat bedoel ik

Volgens mij zijn de voetbalanalyses van Cruyff duidelijker te volgen dan de lege zinnen van Bull.

Dan heb ik echt liever Iwan, die vaak alleen maar lollig doet en alleen op de momenten dat hijn duidelijk moet zijn het ook is, en eerlijk. Voorbeeldje vorige week bij het wegstemmen van Nanda was hij de enige die duidelijk kon verwoorden waar het omging, en waarom de keuze was gevallen op Bianca.

  dinsdag 18 april 2000 @ 00:09:00 #17
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_259348
Eerlijk? LOL. Je bedoelt: 'we stemmen Nanda weg wegens te fris uitziend/vriendelijk lachend, kortom bedreigend voor de oude garde- laten we die andere maar nemen'. Oh nee, hij zei toch iets anders...
  dinsdag 18 april 2000 @ 00:30:00 #18
2705 cynix
is verdwaald
pi_259349
Als ik ff eerlijk mag zijn (zal wel mogen, we zijn hier tenslotte niet in De Bus), ben ik ook niet zo rouwig om het vertrek van Büllent. De laatste tijd had hij zich toch al aan de groep onttrokken, en lag meestal afgezonderd in de slaapvertrekken met Esmeralda.

De m.i. echt spraakmakende figuren (Seki en Jop) en lachmakende figuur (Aziz) zijn alweer miles away van De Bus. We hebben nu alleen Tessa nog voor wat vuurwerk, maar dat richt zich m.n. op Esmeralda, en die zal vermoedelijk binnenkort het veld gaan ruimen, vanwege te hoge REMY-factor.

Hoewel Erik wel iets pittiger is dan de IWAN 2.1, betwijfel ik of hij het programma naar z'n hand zal kunnen zetten. Hij is nu eenmaal geen 'oude rot' en bovendien iets te IWAN-minded om roet in het eten te gooien.

Oh ja, het ging hier over Büllent, nou goed, ik mis hem dus niet!

  dinsdag 18 april 2000 @ 00:34:00 #19
2705 cynix
is verdwaald
pi_259350
ff Off-topic:

Wat is die Fok!Server retetraag!!!
Waren die gratis Athlonnetjes soms uit de pre-serie???

pi_259351
Erik heeft iets van een verkoper in huishoudelijke artikelen van b.v. het merk Brabantia. Je weet wel van die broodtrommels die maar één keer 'goed' open en dicht gaan.
  dinsdag 18 april 2000 @ 01:14:00 #21
2705 cynix
is verdwaald
pi_259352
Die mond van Iwan is volgens mij zelfs nog niet 1 keer goed open en dicht gegaan, behalve om te gapen en/of mompelen.

Al schijnt er hier iemand op het Forum te zijn, die iemand kent die beweert dat-ie gehoord heeft van iemand dat Iwan een keer een goed geprek gevoerd heeft.

  dinsdag 18 april 2000 @ 09:10:00 #22
2029 Prole
dicere est facere
pi_259353
quote:
op 04-18-2000 om 12:09 AM schreef Meister het volgende:
Eerlijk? LOL. Je bedoelt: 'we stemmen Nanda weg wegens te fris uitziend/vriendelijk lachend, kortom bedreigend voor de oude garde- laten we die andere maar nemen'. Oh nee, hij zei toch iets anders...

Psies!!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')