abonnement Unibet Coolblue
pi_259325
Uitgaande van een regelmatig schema waarbij iedere twee weken iemand zou worden weggestemd (en de laatste drie slechts 1 week zouden overblijven) had het zo moeten gebeuren:

17-4 nog zes over
01-5 nog vijf over
15-5 nog vier over
29-5 nog drie over
05-6 finale

Door het gedoe rond Jop is de stemming van 17-4 (aanstaande maandag) verschoven naar 24-4 (volgende week). Dit zou hebben veroorzaakt dat er ergens twee stemmingen in opeenvolgende weken zouden moeten plaatsvinden. Dat kan nog aantrekkelijk zijn voor de kijkcijfers (en de belrondes, het publiek mag nu immers gaan kiezen)

Nu er echter weer iemand vrijwillig weg is gegaan zou er weer iemand geselecteerd moeten worden. Zoals we hebben gezien kost dat de nodige moeite en tijd. Hierdoor zou het wegstem-schema nog meer op elkaar gedrukt worden.

Ik voorzie één van de volgende scenario's:

A) Bullent wordt niet vervangen, de eerstvolgende stemming is dan pas op 1 mei, volgens het orginele schema.

of

B) Er wordt nu heel snel iemand tusssen gezet die al min of meer bekend is bij de kijkers (Esmee, Katja). De eerste belronde volgt op 24-5.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259326
quote:
op 04-15-2000 om 04:28 AM schreef Hunter het volgende:
Dat kan nog aantrekkelijk zijn voor de kijkcijfers (en de belrondes, het publiek mag nu immers gaan kiezen)

Hai Hunter, wat bedoel je daar nu precies mee, met het publiek mag nu immers gaan kiezen?

pi_259327
Ha tante bep,

Het was al langer bekend dat op een gegeven moment het wegstemmen door de passagiers niet meer zou functioneren (te veel mensen op de bank die geen stem uit kunnen brengen). Er wordt daarom overgeschakeld op een ander systeem. Of dat het BB-systeem is (passagiers nomineren, publiek stemt weg) of een rechtstreekse verkiezing door het publiek weet ik niet. Ook weet ik niet precies wanneer er overgeschakeld wordt op dat andere systeem.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259328
Ook een deel van de passagiers hield zich gisteravond in de tuin met dit onderwerp bezig.
Bianca gaf aan dat ze misschien er helemaal geen nieuwe meer in zouden moeten doen en dan twee weken later gewoon pas weer iemand zouden moeten laten vertrekken.
Iwan was het hier helemaal mee eens en dacht dat ze dat inderdaad wel zouden doen.
Ik vraag het me af....waarschijnlijk komt er gewoon weer iemand bij, maar wie en wanneer?
pi_259329
Ja, Bullent wordt vervangen! De passagiers hebben net via de laptop te horen gekregen dat er twee nieuwe passagiers komen, alleen is nog niet duidelijk wanneer. De redactie weet dat niet (zeggen ze via de laptop).
In ieder geval moeten er slaapzakken gewassen worden voor de nieuwen. Twee nieuwe slaapzakken kunnen er blijkbaar niet af bij SBS-6...
  zaterdag 15 april 2000 @ 18:58:00 #6
3050 hannus
says hi ...
pi_259330
Noch Formido, Ericsson, One Tel of HetNet leveren slaapzakken. Om de een of andere reden hebben zich geen nieuwe sponsors aangemeld?!?!?
sommiche passahiers drijven wel euns over!
  zaterdag 15 april 2000 @ 22:18:00 #7
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_259331
als ze alles een beetje snel willen laten verlopen zal er wel weer iemand uit het selectieweekend de bus in komen(dat verwachten de busaggiers zelf ook al)
opzich leuk voor de passagiers, maar eigenlijk niet echt eerlijk (staat niet in de spelregels) maar dat zal sbs een worst wezen.

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn
[voor het echte nieuws over de bus]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')