en die kan best een partijtje live zingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef alors het volgende:
Claudia![]()
![]()
![]()
Caro Emerald straks live, ik zeg het maar voor de mensen die bij voorbaat de radio uitzetten en dit toch willen horen.
Heequote:
Goed! Rienk slaapt dus ik heb weer flinke irc tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heehoe is het met jou en je gezinnetje?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Goed! Rienk slaapt dus ik heb weer flinke irc tijd
[ afbeelding ]
Die vind ik tegenwoordig zo in zn bed![]()
En hij is nog geen 3 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Heb het maar wat afgebakerd omdat ie of met zn hoofd tegen de spijlen aanlag of tegen de kruiken.. En dan was het huilen![]()
Gekke vent
Spijlen:Awww wat een mooi ventje. Ik hou niet zo van baby's maar vind dit wel een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
quote:
Dank je! We vinden hem zelf ook wel goed geluktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Awww wat een mooi ventje. Ik hou niet zo van baby's maar vind dit wel een schatje![]()
Geniale clip!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Heb het maar wat afgebakerd omdat ie of met zn hoofd tegen de spijlen aanlag of tegen de kruiken.. En dan was het huilen![]()
Gekke vent
Spijlen:Ohh, wat een ontzettend schattig ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Lachebekje
.
--------
Dankzij die trut weet ik al wie er uit Wie is de Mol gegaan gisteravond, en ik heb het nog niet gezien
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |