PS: Sorry dat ik als nieuweling de LaPo kaapquote:Ik ben de Xperia X1 gewend.. dat was al best erg. Weet niet of het vergelijkbaar is..
Ik wil niet weer zoiets.
Zet de tekst van de OP dan ook even netjes. Beetje uitlijnen met ENTERS kan geen kwaad voor de leesbaarheid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
Laatste post:
[..]
PS: Sorry dat ik als nieuweling de LaPo kaap
Prima.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zet de tekst van de OP dan ook even netjes. Beetje uitlijnen met ENTERS kan geen kwaad voor de leesbaarheid.
Heeeeel goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Prima.
Had alleen de Wiki gekopieerd..
Oki. Heb ook even een plaatje gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heeeeel goed.![]()
(Kopie van de Wiki alleen neemt niet alle opmaak mee. Eerst de Wiki openzetten via 'bewerken' lost dit wel op.)
Was het andere plaatje niet mooi genoeg?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oki. Heb ook even een plaatje gemaakt.
Even wat reviews kijken op YouTube.
Jawel, maar ik had niks te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was het andere plaatje niet mooi genoeg?
Heb in de OP de link voor Skype nog even toegevoegd. Mocht er een deel 4 komen,...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- 3
Het ligt dus gewoon aan het feit dat ik 'm via T-Mobile hebMijn productcode staat nog niet in het lijstje erbij. Nu is er wel software om de productcode te veranderen, maar ik heb geen idee in hoeverre dat kan? Iemand ervaring mee toevallig? (En eventueel een duidelijke tutorial met werkende download linkjes?)
[ Bericht 33% gewijzigd door Notorious_Roy op 05-03-2010 00:28:37 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme he, een uur bezig geweest, maar ze vinden elkaar weer lief. Reboots. Uninstalls. PC Suite cleaner. Alles moest eraan te pas komen.
Nu kijken of ik eindelijk FW4 kan installerenHeb het vorige week zelf nog gedaan. Zoek even op het forum van Dailymobile.se.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- 3
Het ligt dus gewoon aan het feit dat ik 'm via T-Mobile hebMijn productcode staat nog niet in het lijstje erbij. Nu is er wel software om de productcode te veranderen, maar ik heb geen idee in hoeverre dat kan? Iemand ervaring mee toevallig? (En eventueel een duidelijke tutorial met werkende download linkjes?)
Okay, van het weekend als ik tijd heb ga ik er eens voor zitten. Ik wil podver nu wel eens kinetic scrollenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heb het vorige week zelf nog gedaan. Zoek even op het forum van Dailymobile.se.
Daarnaast lijkt hij ook wat sneller + soepeler.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, van het weekend als ik tijd heb ga ik er eens voor zitten. Ik wil podver nu wel eens kinetic scrollen
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250500619665quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |