abonnement Unibet Coolblue
pi_78724516
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:21 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik heb hier al eerder gepost over doorbraakbloedingen. Dat is nog steeds niet over, en heb ze nu bijna continue, op 1 week na ofzo. Helaas kan ik pas over meer dan een maand bij de gynaecoloog terecht... Maar ik ben het zó zat!
Clumsy Clown, wat zei jouw huisarts? De mijne zei dat het waarschijnlijk niets bijzonders was, maar dat ik voor de zekerheid langs een gyn moest, maar das dus pas eind april. En intussen zijn de inlegkruisjes niet aan te slepen en heb ik bijzonder wienig seks :S
Ik had het voor het gebruik van de ring ook al, en sinds m'n eerste stopweek 2 maanden geleden constant bloed verloren. Ik heb nu een kuur gekregen met synthetisch progestageen. Die moet ik tien dagen slikken, waarna ik waarschijnlijk een flinke bloeding krijg en de boel hopelijk op orde is. Een soort harde reset dus. Daarna gaan we kijken wat de volgende stap is. Wellicht de pil, maar daar zit ik dan weer niet heel erg op te wachten omdat de hormonen van de Nuvaring al effect op m'n gemoedstoestand hebben.
pi_78726185
Ok... nou ja, ben benieuwd wat de gyn zegt. Zo´n reset klinkt wel oke, want ben het zooo zat nu...
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:58:02 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78747138
TVP
Ga volgende week een stopweek houden, tis een en al gerommel deze maand. Daarna weer lekker doorringen
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_79283616
hallo

ik heb de afgelopen tijd jullie topics met veel interesse gelezen en gebruik nu sinds 1 week de nuvaring. Dit na 2 jaar de pil geslikt te hebben.

Ik lees wel eens dat het kan dat 'ie wat zakt. Dit heb ik ook al vanaf het begin, maar als ik dan naar de wc ging, of douchte duwde ik hem wat verder en dan was het weer goed.

Vanochtend was de ring weer gezakt, maar nu stak 'ie zelfs een paar centimeter uit! Dit had ik nog nooit gehad en ik vraag me af of de ring nu nog wel veilig is. Ik weet dat het niet uitmaakt waar de ring in je vagina zit, maar als'ie er voor een deel niet inzit is het toch anders denk ik...

Wie kan mij gerust stellen? Ik vind het niet erg om af en toe de duwen, maar als'ie uit gaat steken endaardoor niet meer veilig is, vind ik het toch niet zo fijn

bedankt alvast
pi_79283745
Oeh, dat is wel risky. Ik zou het zelf ook eng vinden, maar kan je geen advies geven. Zal ook liggen aan hoelang hij eruit ligt en alles.

Ik merk trouwens nu ik een maand geen Nuvaring heb ivm eerder genoemde problemen wel een verschil in m'n humeur. En daar baal ik weer van, want waarschijnlijk moet ik een andere vorm van anticonceptie, maar ja, als ik deze kleine hoeveelheid aan hormonen al merk ...
pi_79288130
Nadat ik zoals ik al eerder schreef. bijna constant ongesteld was, stopte het vlak voor ik écht ongesteld zou moeten worden, en het is nu al bijna 3 weken weg. Zw. test gedaan ongeveer na een week overtijd, en die was negatief. En heb pas over 1,5 maand een gyn afspraak, kon niet vervroegd worden. Snap niets meer van m´n lichaam :S
pi_79996155
In de bijsluiter staat dat de Nuvaring op kamertemperatuur (tot 30 graden) bewaard moet worden. De Nuvaringen in mijn kwestie zijn echter op reis geweest en hebben in kamer gelegen waar het waarschijnlijk nog wel wat warmer was.
Hoe warm deze kamers precies waren weet ik niet.

In hoeverre doet dit afbreuk aan de veiligheid? Betekent dit dat er nieuwe ringen gehaald moeten worden en dat de copulatie in rubber verpakt moet worden?

Alvast bedankt!
Extremistisch gematigd.
pi_79998051
100 views en niemand die iets weet?
Extremistisch gematigd.
pi_79998239
de nuvaring gaat hormonen afgeven door hogere temperaturen (lichaamstemperatuur )
hij kan dus al wat hormonen kwijt zijn geraakt. nu zit er zowiezo al voor minimaal 4 weken aan hormonen in (mijn vriendin heeft hem 4 weken in, 1 week uit), dus als het een paar dagen geweest is zou je hem dus nog wel 3 weken kunnen gebruiken.

mijn vriendin bewaart ze trouwens gewoon in de koelkast, doen ze bij de apotheek ook
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_79999093
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef Leipo666 het volgende:
, dus als het een paar dagen geweest is zou je hem dus nog wel 3 weken kunnen gebruiken.
9 weken

Het beste kan ze dan waarschijnlijk die dingen vervangen bij de huisarts begrijp ik.
Extremistisch gematigd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 6 april 2010 @ 12:02:49 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79999134
er is een centraal nuvaring topic.
Kijk daar eens in zou ik zeggen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79999369
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef P8 het volgende:

[..]

9 weken

Het beste kan ze dan waarschijnlijk die dingen vervangen bij de huisarts begrijp ik.
dan zou ik het risico idd niet lopen en nieuwe halen (een kind is duurder dan een nieuwe voorraad ringen ). die kun je dan voortaan in de koelkast bewaren (de ringen, niet het kind )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_79999603
Ik zou gewoon je huisarts bellen ipv afgaan wat een onbekende op een forum evt. kan zeggen
pi_79999661
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:12 schreef Logician het volgende:
Ik zou gewoon je huisarts bellen ipv afgaan wat een onbekende op een forum evt. kan zeggen
ik kan melden dat de meeste huisartsen niet veel weten van de nuvaring
(vriendin werkt bij een apotheek dus komt aardig wat vragen tegen van huisartsen, de meeste kennen de hele nuvaring niet eens)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_80002359
Bel gewoon de huisarts/apotheek voor een nieuwe. Als je er niet zeker van bent, moet je het gewoon niet gebruiken. Tenzij je graag zwanger wil worden natuurlijk. Maar dat is iets wat je wellicht eerst met je partner moet overleggen.
pi_80007775
* pasopikbijt op google nuvaring intypt


Oooh zo'n ding Kreeg ik ook te zien met bio maar wist niet meer dat het zo heette
Van wat ik hierzo lees kan ik je ook wel vertellen dat je gewoon ff nieuwe moet gaan halen. (om maar even iets behulpzaams te zeggen)
pi_80025331
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:32 schreef WBert het volgende:
Bel gewoon de huisarts/apotheek voor een nieuwe. Als je er niet zeker van bent, moet je het gewoon niet gebruiken. Tenzij je graag zwanger wil worden natuurlijk. Maar dat is iets wat je wellicht eerst met je partner moet overleggen.
sluit me volledig bij aan. Nooit spelen met het risico op zwangerschap, in de bijsluiter staat niet voor niets dat die dingen niet bij hoge temperaturen bewaard mogen worden. Nieuwe ringen halen en in de koelkast bewaren!
I had a signature once. It was awful.
  zondag 29 mei 2011 @ 17:44:07 #19
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97462418
even een vraagje maar..ik ben net begonnen met de nuva-ring en ben enorm misselijk, mijn buik doet zeer en voel me emotioneel. Alsof ik zeg maar mega-pms heb ofzo...

hadden jullie dit ook? ik hoop namelijk dat dit snel overgaat :(
pi_97463311
Nee, ik heb daar geen last van gehad, maar zoals je zegt: je bent net begonnen. Een nieuwe AC moet je altijd even een maand of 2-3 proberen, je lichaam moet er gewoon aan wennen. Bij mij hield dat in dat ik na een paar weken een schimmelinfectie kreeg door de verandering in mijn vagina, dat is gelukkig snel behandeld en bij 1 keer gebleven, bij sommigen is zoiets ook een terugkerend probleem maar dat is een kwestie van proberen dus :)
I had a signature once. It was awful.
  zondag 29 mei 2011 @ 19:12:09 #21
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97465245
ja, ik zet ook wel door hoor..maar ik word een beetje moe van mezelf.
Ik heb al twee dagen trek in slagroom terwijl ik dat niet lust, en ik heb ook hoofdpijn.
Anyway.. ik wacht geduldig af ;)
  maandag 19 september 2011 @ 19:49:47 #22
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102151067
beh, ik heb het stickertje in mijn agenda verkeerd geplakt en ik heb er door alle stress rond vakantie enzo helemaal niet aan gedacht dat ik de nuvaring dus te lang draag.
Ik heb nu precies 4 weken + 1 dag mijn nuvaring gedragen omdat ik ook nog eens vergeten ben hem gister te verwisselen. Echt enorm slordig :S
Dus nu maar even niet doorringen en ongesteld worden. Gelukkig hebben we afgelopen week ook wat betreft liefdesleven op een laag pitje gezeten dus echt bang om zwanger te worden ben ik gelukkig niet :)

:P Maar er zijn hier toch mensen die sowieso een maand gebruiken ipv 3 weken?
pi_102169065
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef RandomMoron het volgende:
:P Maar er zijn hier toch mensen die sowieso een maand gebruiken ipv 3 weken?
mijn vriendin gebruikt de nuvaring nu al een aantal jaar 4 weken in / 1 week uit zonder problemen :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:39:31 #24
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102184403
prima, scheelt ook wel geld :D
pi_102210868
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb nu precies 4 weken + 1 dag mijn nuvaring gedragen omdat ik ook nog eens vergeten ben hem gister te verwisselen. Echt enorm slordig :S

Als je nu gewoon een nieuwe ring in had gedaan en die minstens 3 weken in had gehouden was er ook niks aan de hand geweest. 4 weken is de max die je veilig kunt dragen, die ene dag extra is dan je 'stopweek'. Er zijn ook mensen die de ring 5 weken inhouden, waarvan 4 weken dan dus de veilige periode is, en de 5e week een 'stopweek'. De hormoonafgifte is dan lager, maar voldoende om niet te menstrueren. Als je gelijk na weken een nieuwe ring indoet en die ook 5 weken draagt, kun je dus optimaal van de ring gebruik maken en ben je niet ongesteld, terwijl je toch een lichtere 'stopweek' hebt.

Dat is het makkelijke van de nuva, je kunt er heel flexibel mee zijn, terwijl het veilig blijft. Zolang je de ring maar niet langer dan 4 weken veilig hebt en de stopweek nooit langer maakt dan 7 dagen is er niks aan de hand.
I had a signature once. It was awful.
  zondag 25 september 2011 @ 21:59:13 #26
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102378654
kijk, daar gaan we de volgende keer maar aan denken. Ik ben allang blij dat ik nu echt aan het wennen ben, dit is mijn 5e maand, en de 1e 3 vond ik het niet zo super. Enorm hormonaal, emotioneel, licht labiel.. en nu eindelijk weer een beetje mijn oude zelf :P
pi_102389574
Ik heb juist minder last van de hormonen dan bij de pil. Mijn borsten zijn (helaas) wel iets kleiner geworden sinds ik overgestapt ben, heb gelukkig nog steeds een zeer respectabele cupmaat. En ik ben ook afgevallen sinds ik overgestapt ben. Al met al niet negatief dus.
pi_109277990
Hallo!

Ik ben 3 weken geleden voor het eerst begonnen met Nuvaring.
Merk dat ik veel emotioneler ben. En ook m'n libido wat omlaag is gedaan.
Daarom twijfelde ik al van moet ik er wel mee doorgaan.

Ik zou morgen dus de ring uit moeten halen en ik wilde dan meteen doorringen.
Maar nu kreeg ik ineens gisteravond een doorbraakbloeding. Vannacht was er weer niks aan de hand.
En nu vandaag zette het ineens door.

Iemand ervaring hiermee? Dat de menstruatie eerder begint?
Is het dan nog wel betrouwbaar. Moet ik eerder beginnen met pil net zoals dat je je begindag wil verschuiven zodat het dan betrouwbaar blijft?
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  donderdag 12 april 2012 @ 13:28:18 #29
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_110227173
quote:
17s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo!

Ik ben 3 weken geleden voor het eerst begonnen met Nuvaring.
Merk dat ik veel emotioneler ben. En ook m'n libido wat omlaag is gedaan.
Daarom twijfelde ik al van moet ik er wel mee doorgaan.

Ik zou morgen dus de ring uit moeten halen en ik wilde dan meteen doorringen.
Maar nu kreeg ik ineens gisteravond een doorbraakbloeding. Vannacht was er weer niks aan de hand.
En nu vandaag zette het ineens door.

Iemand ervaring hiermee? Dat de menstruatie eerder begint?
Is het dan nog wel betrouwbaar. Moet ik eerder beginnen met pil net zoals dat je je begindag wil verschuiven zodat het dan betrouwbaar blijft?
Ik denk dat je lichaam nog moet wennen aan het nieuwe hormoonniveau dat de ring brengt. Je kunt ervoor kiezen om de ring na 3 of 4 weken eruit te halen. Zijn zelfs vrouwen die hem 5 weken dragen. Volgens mij zitten er voor zo'n 4 weken hormonen in, hij is nu dus zeker nog veilig. Je mag wel maar maximaal 7 dagen een stopweek houden, eerder een nieuwe ring inbrengen kan altijd.

Vraagje aan de langdurige gebruiksters: Ik ben nu al een aantal jaar aan de Nuvaring, dit is altijd goed bevallen. Alleen ik krijg de afgelopen paar maanden steeds meer last van mijn menstuaties. Hoofdpijn, krampen, puisten en doorbraakbloedingen.
Hier had ik na een paar jaar pil slikken ook last van en ben toen overgestapt naar de nuvaring. Maar ik wil eigenlijk niet overstappen :s het bevalt mij wel goed om 2x per maand eraan te denken. Iemand hier ook ervaring mee?
pi_110754148
Vraagje. Mijn vriendin gebruikt de NuvaRing nu 15 - 16 maanden. De laatste 3 cycli speelt er tijdens de stopweek bij haar steeds heviger wordende emotionele buien. Zo erg dat het niet dragelijk is voor de omgeving. Het is dat het exact valt binnen de stopweek. Ze heeft echter geen lichamelijke klachten.

Kan het dan alsnog PMS zijn?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_112570965
Hallo :W

Ik heb vandaag de Nuvaring gekregen van mijn huisarts, hiervoor slikte ik de naamloze variant van de Diane pil, maar krijg hier enorm depressieve klachten van. Ik was er een half jaar mee gestopt en al mijn klachten waren haast weg, nu heb ik sinds recent weer een vriend en slik die pil dus weer zo'n 1.5 maand en ben weer HELEMAAL van mijn padje....

Nu heb ik dus de nuvaring gekregen. Situatie nu: Ik heb een hele pil strip afgemaakt en de stopweek overgeslagen, ik ben dus aan een nieuwe strip begonnen en die heb ik nu zo'n 6 dagen geslikt, in deze 6 dagen ben ik wel grieperig geweest (diarree en overgeven). Nu wil ik vanaf vanavond de nuvaring inbrengen. Ik twijfel dus sowieso al over de veiligheid van de pil vanwege mijn griep. Dus ervanuitgaande dat ik nu "onveilig" ben en ik vanaf vanavond die ring inbreng, wanneer ben ik dan weer veilig? Na 7 dagen? :)

Alvast bedankt!

Oh en hoe zit dat met seksuele gemeenschap, hoevaak komt het voor dat dat ding eruit raakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Siral op 07-06-2012 16:14:54 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:16:12 #32
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_112591891
Ik weet niet precies wanneer je veilig bent.. wat staat daarover in de handleiding?
Ik kan wel zeggen dat ik de afgelopen.. 5 of 6 jaar nooit eruit is gegaan. Heel af en toe zit hij dan niet helemaal lekker omdat hij wat naar voren is gekomen en dan breng ik hem na afloop weer goed in.
Je krijgt vanzelf handigheid in wat de perfecte positie voor de ring is.

Nu ik dit topic weer zie op poppen herinnert mij eraan dat ik toch echt naar de huisarts moet voor mijn ring. Ik voel mijn menstruaties steeds erger, met pijn, puisten en pokke humeur.
pi_112604216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Miriampje het volgende:
Ik weet niet precies wanneer je veilig bent.. wat staat daarover in de handleiding?
Ik kan wel zeggen dat ik de afgelopen.. 5 of 6 jaar nooit eruit is gegaan. Heel af en toe zit hij dan niet helemaal lekker omdat hij wat naar voren is gekomen en dan breng ik hem na afloop weer goed in.
Je krijgt vanzelf handigheid in wat de perfecte positie voor de ring is.

Nu ik dit topic weer zie op poppen herinnert mij eraan dat ik toch echt naar de huisarts moet voor mijn ring. Ik voel mijn menstruaties steeds erger, met pijn, puisten en pokke humeur.
In de bijsluister staat dat als je begint op ongeacht welke dag je gewoon 7 dagen moet rekenen... Denk dat ik dat maar gewoon doe dus... Maar ik lees op internet ook weer dat je eerst je hèle strip moet afmaken voordat je overstapt..confused.

Puisten ja,,,,,,,,,? Ik kom dus van de Diane af en het allerlaatste wat ik wil is weer puisten!! :'(
pi_112604467
Weet je wat. Ik maak deze strip gewoon ff af, en stop daarna die ring er wel in }:| Dan ben ik tenminste zeker hahah!!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:05:28 #35
92409 Twinky
Little star.
pi_112617882
dat ligt eraan hoe creatief je zelf wilt zijn en hoeveel vertrouwen je er dan in hebt :P als je waterige diarree hebt gehad binnen 2 uur na pilslikken zeg ik, onveilig. Maar je hebt het niet over bloeden (want dan zouden afgelopen 6 dagen je stopweek geweest kunnen zijn) dus dan lijkt het toch nog veilig ;)
Stel dat je afgelopen 6 dagen rekent als stopweek, nu de ring erin stopt, ben je over 7 dagen gegarandeerd veilig. Als je het rekent als 'doorslikken' dus dat de pil heeft gewerkt, kun je hem meteen inbrengen en ben je meteen veilig, omdat je al een hele strip hebt afgemaakt.

Wat ik zou doen: stoppen met pil, meteen nuvaring erin en 7 dagen condooms gebruiken.

Over je vraag tijdens de seks: ik heb hem nu niet meer; hij heeft bij mij nooit echt lekker gezeten, en wij hadden er wel last van tijdens de seks (behalve 1 maand, toen was het me gelukt om hem dubbelgevouwen om mijn baarmoedermond te positioneren - ook maar 1x gelukt). Maar dan ging hij er gewoon even uit en na de seks er weer in. Daar dachten we dan ook samen aan.
pi_112664283
Oke thanks voor de tips.

Ik had hem gister ingebracht en helllll no dat ik dat ding er nog een keer terug in doe. Daaggg. Wie deze vorm van anticonceptie heeft uitgevonden.... Dat ding zit echt letterlijk maar twee cm voor mn ingang, hij is huge. Hier heb ik geen zin in.. :{ En seks hebben kun je zo dus echt niet he, er zit gewoon met een hoepel in je spleet! Ben me nog 10x bewuster van dat ding dan van een tampon!

En wat je zegt, hij blijft niet dubbelgevouwen? Hij klapt acuut weer uit..
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:14:48 #37
92409 Twinky
Little star.
pi_112673982
Ja dat dubbelvouwen was me maar 1x gelukt :P als ik het nu nog eens zou doen zou ik het misschien vooraf onder een boek leggen ofzo.
En dan leg je hem zegmaar om je baarmoedermond, nergens meer last van :D

En je went wel aan dat gevoel hoor.
pi_112676593
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:14 schreef Twinky het volgende:
Ja dat dubbelvouwen was me maar 1x gelukt :P als ik het nu nog eens zou doen zou ik het misschien vooraf onder een boek leggen ofzo.
En dan leg je hem zegmaar om je baarmoedermond, nergens meer last van :D

En je went wel aan dat gevoel hoor.
Maar dat ding zit echt super direct? Je voelt hem al als je op de wc zit en 1 cm er een vinger insteekt? Net nog een poging gedaan..maaarrr.. :N
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:14:05 #39
92409 Twinky
Little star.
pi_112678574
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Maar dat ding zit echt super direct? Je voelt hem al als je op de wc zit en 1 cm er een vinger insteekt? Net nog een poging gedaan..maaarrr.. :N
Ja. Dat klopt. Maar hoe vaak steek jij je vinger naar binnen? Daar heb je normaal gesproken toch geen last van? ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 12:34:12 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_112688896
ik ben me alleen de 1e twee weken bewust geweest dat hij er zit. en na een jaar nog nooit er uitgefloept.
pi_112694519
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:14 schreef Twinky het volgende:

[..]

Ja. Dat klopt. Maar hoe vaak steek jij je vinger naar binnen? Daar heb je normaal gesproken toch geen last van? ;)
Haha nee true, maar het idee staat me niet echt aan, en HOE kun je tijdens de seks dat ding nou niet voelen...? :+
Kan me voorstellen dat jij hem er altijd uit haalde!

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:34 schreef RandomMoron het volgende:
ik ben me alleen de 1e twee weken bewust geweest dat hij er zit. en na een jaar nog nooit er uitgefloept.
Jij houdt em tijdens de seks ook in?
Kan me niet voorstellen dat het voor je vent fijn voelt..
  zondag 10 juni 2012 @ 21:34:31 #42
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_112711842
jep, en ook hij voelt hem ook niet.
pi_112712286
Misschien moet ik het idee dat hij zo "laag" zit maar ff negeren en aankijken dan... Ik dacht echt, dat ding verdwijnt haast en je merkt amper dat hij er is. Had ook niet verwacht dat hij zo "groot" zou zijn.

Heb em afgespoeld, en terug in de verpakking gedaan en in de koelkast bewaard.
Denk dat ik ff mijn pilstrip afmaak en nog een poging waag..
pi_113807249
tijdens de sex gaat de ring dieper zitten als de vrouw opgewonden raakt ;)
alleen bij vingeren voel ik hem soms bij mijn vriendin, maar dan moet ik wel diep graven :P
tijdens penetratie voel ik hem helemaal niet!

ze houdt dus altijd haar ring in tijdens de sex (ook geen risico dat je hem weer vergeet in te doen!)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_113993010
Oke nog een poging... ik heb die ene ring die ik een tweetal keren heb geprobeerd in te brengen afgespoeld en terug gedaan in de verpakking in de koelkast. Nu een maand later wil ik het nog eens proberen, kan ik dan diezelfde ring gebruiken of beter een nieuwe pakken en deze weggooien?......

Heb hem dus 2x ingebracht voor een paar minuten wat niet werkte, afgespoeld en weer bewaard in de verpakking in de koelkast, voor een maand.

Mag de ringen uberhaupt nog gebruiken tot de 10e maand dus dat is geen probleem.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:30:05 #46
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_114784307
Ik zou een nieuwe pakken, ik zou de onzekerheid niet willen hebben.

mijn koelkasr was stuk en alles is bevroren, inclusief twee ringen dus ik moet maandag nieuwe halen. beetje balen.
pi_114937021
Ik gebruik Nuvaring al járen..vind het echt een uitkomst! Voel hem niet zitten, hoef er niet aan te denken..ideaal! Het laatste jaar ring ik telkens 3x achter elkaar door, gaat ook prima!
Tijdens de seks voelt zowel mijn partner als ik hem niet..kortom, ik vind het de ideale anticonceptie :)
pi_115438752
Hoi, ik ga beginnen aan de Nuvaring, maar heb even een vraagje.

Je moet op de eerste dag van je ongesteldheid beginnen, maar aangezien dat toevallig net een paar dagen geleden is en ik geen zin heb om weer een maand te wachten, vraag ik me af of ik ook op een willekeurig moment kan beginnen? Ben je dan 7 dagen niet beschermd of langer?

De bijsluiter heeft het alleen over beginnen op dag 2-5 van je menstruatie, maar niet daarna.

Oh, en mijn tweede vraag: moet je ze nou wel of niet in de koelkast bewaren? Er staat op de verpakking van wel, maar dat is voor groothandel/apotheek. Regeltje daarna zegt onder de 30 graden.
Koel en donker bewaren
pi_115662765
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:56 schreef Guanabana het volgende:

Je moet op de eerste dag van je ongesteldheid beginnen, maar aangezien dat toevallig net een paar dagen geleden is en ik geen zin heb om weer een maand te wachten, vraag ik me af of ik ook op een willekeurig moment kan beginnen? Ben je dan 7 dagen niet beschermd of langer?
Als je heel zeker wilt zijn, moet je inderdaad eerste week dat je dan de ring in hebt wel extra maatregelen nemen zoals een condoom of geen sex. Kleine moeite om zeker te zijn dat je echt niet zwanger wordt toch?
Leven is meervoud van lef - loesje
pi_115662813
Ow, guanabana, ik zie dat je post alweer bijna een week oud is... Dus, wat heb je gedaan?
Leven is meervoud van lef - loesje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')