quote:BERGEN OP ZOOM - Woensdagmiddag vond er op de snelweg een ongeval plaats tussen een vrachtwagen en personenauto.
quote:Het ongeval vond plaats op de rechter rijbaan op de afslag richting Roosendaal. Bij dit ongeval is een gewonde gevallen welke met onbekend letsel naar het ziekenhuis is gebracht.
Ten tijden van het ongeval is de uitvoegstrook afgesloten geweest en moest het verkeer over een
verkorte invoegstrook invoegen. Dit zorgde voor een file. De auto is door een bergingsbedrijf afgevoerd.
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal? Geen idee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Chinless het volgende:
Die weg was toch al eens verbreed geweest ?
Is wel een tijdje geleden, maar toen hadden ze volgens mij een soort van extra rijstrook aangelegd van rsd naar BoZ.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal? Geen idee.
Ik weet wel dat Wouw vroeger een treinstation had...
Klopt, dat was omdat "Hazeldonk" afgesloten was en al het verkeer via R'daal / BoZ moest om naar Antwerpen te komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is wel een tijdje geleden, maar toen hadden ze volgens mij een soort van extra rijstrook aangelegd van rsd naar BoZ.
Daar woon ik vlakbijquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal? Geen idee.
Ik weet wel dat Wouw vroeger een treinstation had...
Ik maak daar echt chronisch de fout om in te voegen als ik daar de snelweg oprij, terwijl ik gewoon op dezelfde rijstrook moet blijven.. is me echt toch al zeker 4x overkomenquote:
Ja gekeken welquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tvp...
Chinless heb je nog gekeken naar die nrs ?
Is primaquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja gekeken wel...
maar is het erg als het volgende week wordt? als je even laat weten wat je precies wil ga ik ze uploaden, ik heb het echter deze week druk. Daarbij is de windows 7 versie verlopen (ik had nog de RC). dus ik moet hem eerst opnieuw installeren.
http://www.bndestem.nl/re(...)-en-VVD-winnaars.ecequote:Roosendaalse Lijst en VVD winnaars
woensdag 03 maart 2010 | 23:30
Tekstgrootte
ANP
ROOSENDAAL - De Roosendaalse Lijst en de VVD zijn de grote winnaars van de gemeenteraadsverkiezingen in Roosendaal.
Grootste partij is de Roosendaalse Lijst, met 26 procent van de stemmen, goed voor negen zetels. Ook de VVD behaalt negen zetels in de raad, met 24 procent van de stemmen.
De winst van de Roosendaalse Lijst tekende zich gisteravond al meteen na het bekend worden van de eerste uitslagen af. Lijsttrekker Steven Adriaansen liet zich op dat moment nog voorzichtig uit: „Het ziet er wel goed uit. Hier kun je alleen maar op hopen. Onze betrokkenheid bij wat er speelt in wijken en dorpen heeft effect gehad.”
Wat zich ook snel aftekende, was het grote verlies van de PvdA (van acht naar vier zetels) en de terugkeer in de raad van Ton Schijvenaars, voorheen D66 en nu Nieuwe Democraten, met drie zetels. Het CDA verliest één zetel. GroenLinks komt uit op de twee zetels die ze had. Ook de SP blijft gelijk, met drie zetels. De opkomst was laag met 46 procent.
Voorman John Hertogh van de VVD sprak van een historische uitslag: „Zo groot is de VVD nog nooit geweest in Roosendaal. Dit is de beste uitslag uit de geschiedenis.
Haha ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef teknomist het volgende:
"Tholen, een grote gemeente, qua oppervlakte in ieder geval."![]()
Whehehe, één van mijn collega's komt uit Tholen, die heeft het nu over verhuizenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha ja.![]()
SGP de grote winnaar, het is en blijft Tholen.
http://www.bndestem.nl/ve(...)WP-grote-winnaar.ecequote:Lijst Linssen grootste, maar GBWP grote winnaar
Lijst Linssen moet het met één zetel minder doen.
BERGEN OP ZOOM - Lijst Linssen blijft de grootste partij in de gemeenteraad van Bergen op Zoom, maar de partij moet wel met een zetel minder genoegen nemen: de partij komt op zes.
Dat zijn er evenveel als huidige coalitiegenoot GBWP. De partij van voorman Maarten van Eekelen steeg van vier naar zes en wordt daarmee een grote machtsfactor in de Bergse raad.
De derde coalitiepartij, de PvdA, wist het voorspelde verlies beperkt te houden. De sociaaldemocraten dalen van zeven naar vijf.
Ook de VVD komt uit op vijf (een winst van een zetel) met enkele procenten meer aan stemmen dan de PvdA.
D66 deed het, zoals op veel plekken in het land goed. De partij steeg van één naar drie zetels.
In aantal stemmen streefde de partij van Yvonne Kammeijer zelfs het CDA voorbij, dat naar het historisch lage aantal van drie zetels zakte.
De BSD van Louis van der Kallen klimt van één naar twee zetels, net zoals GroenLinks. De SP verliest flink, maar blijft wel in de raad, met één zetel.
De nieuwkomers blijven zonder invloed. Vonk en ChristenUnie haalden allebei niet genoeg stemmen voor een plekje in de raad.
De opkomst was met 49,7 procent lager dan in 2006. De vier grootste partijen profiteerden van restzetels: ze haalden er alle vier één binnen. Een lijstverbinding tussen D66 en GroenLinks hielp dus geen van beide partijen aan een extra stoeltje.
De uitslag in Bergen op Zoom na het tellen van alle stemmen: Lijst Linssen 6 (7), PvdA 5 (7), GBWP 6 (4), CDA 3 (4), VVD 5 (4), SP 1 (2), GroenLinks 2 (1), Vonk 0 (-), D66 3 (1), ChristenUnie 0 (-), BSD 2 (1).
De grootste partij wil dat grote projecten niet doorgaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Whehehe, één van mijn collega's komt uit Tholen, die heeft het nu over verhuizen
Ik word zelf ook doodmoe van de Christenunie en de SGP, met hun middeleeuwse standpunten. Leuk dat je gelooft in God, maar respecteer dan ook maar de mening van degene zoals ik die niet geloven. En dat zijn er een stuk meer dan een paar zwartekousen op dat eiland.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De grootste partij wil dat grote projecten niet doorgaan.
Dan moet je denken aan een verpauperd en braakliggend industriegebied
dat de potentie heeft om te funtioneren als woongebied, met supermarkten en kantoren.
Winkels sluiten spontaan, iedereen gaat de brug over naar BoZ om te winkelen.
Maar de sgp gooit gewoon roet in het eten, bijv dat zondag's alle winkels dicht moeten.![]()
Toch zou ik dit eiland nooit verlaten.
Ik vind het ook wel een prima uitslagquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)-en-VVD-winnaars.ece
Helemaal niks, zo werkt de politiek namelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een prima uitslag
Ben benieuwd wat er nu terecht van gaat komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |