abonnement Unibet Coolblue
pi_259183
Ik heb ook net op de bussite gelezen dat Bullent er uit gaat/is. Wat was het auto-incident dan en wat was zijn botte opmerking tegen Bianca ? Wie o wie kan mij meer vertellen ?

Bij voorbaat dank van Wonderbra !

  vrijdag 14 april 2000 @ 16:36:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_259184
Je kunt alles vinden op debusop6 bij het nieuws van dag 60...
-------------------------------------------
"Bianca zit ergens mee, maar heeft moeite zich te uiten. Als zij en Esmeralda zich in de slaapkamer nestelen en Bullent zich bij hen voegt, zoekt de blondine de confrontatie dan eindelijk op. Het zit Bianca behoorlijk dwars dat Bullent vandaag bot reageerde, toen ze hem aanraakte. Zijn letterlijke woorden waren: “Stom wijf, raak me niet aan!” .....

Ik was vandaag in een baldadige bui en had zin om lol te trappen maar ik was echt te ver gegaan. Daarom ben ik ook naar binnen gegaan en ben ik erover na gaan denken. Eerst dacht ik nog dat het gelukkig goed was afgelopen. Maar op bed bedacht ik me dat ik vier kinderen had zien oversteken en dat beangstigde me.” Esmeralda begrijpt Bullent ook niet zo goed: “Je bent normaal altijd zo doordacht en vandaag niet. Waarom toch?”
“Het is vandaag twee maanden geleden dat ik voor het laatst auto heb gereden. Toen ik dus weer eens in de auto zat, dacht ik ‘even kijken hoever ik kan gaan’.
-------------------------------------------
Kortom: Bullent was FLINK aan het FLIPPEN..

pi_259185
Je kan het ook gewoon hier op de streams lezen

quote:
op 04-13-2000 om 20:56 PM schreef Sanne:

Büllent, Bianca en Esmeralda zitten in de slaapkamer te kletsen. Ze hebben het over hoe duur de zenders zijn (f 6.000,-).
Er is volgens Bullent nu overleg over een kaart die hij zou krijgen (?) Esmeralda snapt het ook niet, en vraagt of hij duidelijker kan zijn.
Hij zegt dat hij niets mag zeggen.
Later zegt hij dat het hem niet zou verbazen als hij vanavond een gele kaart krijgt omdat hij teveel naar huis heeft gebeld. En er is iets met een auto gebeurd, en met de zenders vandaag. Hij heeft onbewust een risico genomen, met die auto. De auto wijkte uit, hij heeft het goed gecorrigeerd. Het hard erger af kunnen lopen.

Esmeralda: "In mijn oren klinkt het nu alsof je die kaart wil."
Büllent ontkent dit.
Hij is te ver gegaan. Hij heeft 2 keer bij Bert gebeld. Dat weten ze natuurlijk, en dat met die bal (?)
Esmeralda vraagt waarom Büllent zich zo gedraagt.
Büllent zegt dat hij in een baldadige bui is, en dat hij eigenlijk wil gaan slapen voordat het verder gaat.
Esmeralda: "Het leek vandaag wel alsof je in een soort roes zit."
Büllent: "Ik was gewoon blij dat alles goed was gegaan."
Toen hij in bed lag ging hij nadenken, en bedacht dat hij daar wel 4 kinderen heeft zien staan (?). Hij gaf extra gas, en nog ff meer gas, niet wetende dat er zoveel power onder zat dat het mis ging. Hij was er niet bewust op uit, maar het is gebeurd. Hij heeft er rillingen van...



I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:42:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259186
van de de fansite site:
Bullent super rebels bron: Internetredactie [13/4/2000 | Yilmaz


datum: Donderdag 13 april 22:05

Esmeralda en Bianca zitten in de slaapkamer lekker te kletsen. Bullent voegt zich bij de twee meiden. De dames lichten Bullent in dat het gesprek nergens over gaat en dat hij niet stoort. Bullent tegen Esmeralda: "Jij bent goed in onzinnige discussies voeren." "Je hebt een vreemde houding. Een beetje neerslachtig, bijna sarcastisch", zegt Esmeralda tegen Bullent. Esmeralda vermoedt dat er iets met Bullent aan de hand is maar ze weet niet wat en vraagt het. Dan, na enkele pogingen van Esmeralda, doet Bullent het verhaal uit de doeken. Bullent denkt dat er een kaart voor hem aankomt en verder wil hij er niets over kwijt. Maar Esmeralda vindt hem vaag praten en vraagt naar de reden waarom hij dan een kaart zou moeten krijgen. "Ik was vandaag super rebels en ik ben te ver gegaan", licht Bullent toe. Dan komt Bullent helemaal los en gooit het verhaal er als een stortvloed uit. "Ik krijg vast een kaart want de voorvallen stapelen zich op. Ten eerste voor het twee keer bellen naar dezelfde persoon, dan heb ik ook nog eens de bal mee naar binnen genomen en alsof dat nog niet genoeg is dan het gevalletje met de auto van vanmiddag. Ik was vandaag in een baldadige bui en had zin om lol te trappen maar ik was echt te ver gegaan. Daarom ben ik ook naar binnen gegaan en ben ik erover na gaan denken. Eerst dacht ik nog dat het gelukkig goed was afgelopen. Maar op bed bedacht ik me dat ik vier kinderen had zien oversteken en dat beangstigde me." Esmeralda begrijpt Bullent ook niet zo goed: "Je bent normaal altijd zo doordacht en vandaag niet. Waarom toch?"
"Het is vandaag twee maanden geleden dat ik voor het laatst auto heb gereden. Toen ik dus weer eens in de auto zat, dacht ik 'even kijken hoever ik kan gaan'. Ik kwam die bocht uit met een aardige vaart en dacht 'nu remmen we af' en op het moment dat ik de rem intrapte, week hij uit tussen geparkeerde rijen auto's en jullie in. Toen moest ik corrigeren. Het ging onverwachts fout en ik heb het niet bewust gedaan. Ik was het echt niet aan het uitlokken en ben niet voor de lol uitgeweken." Esmeralda begrijpt hem en zegt: "Ik kan het heel goed begrijpen dat je een keer laat gaan maar normaal ben je niet zo." "Tuurlijk een keer laten gaan kan maar met die auto was fout want ik heb te ver gepusht. En het ging niet om blikschade maar om mensenlevens." Bullent is voorbereid als die kaart komt, niet dat hij hem wilt maar hij kan het begrijpen als hij komt. "Ik zal me dan alleen maar scherper gaan gedragen om het te voorkomen."
"Je bent een aantal weken al gebonden aan regels en dan proef je vrijheid en logisch dat je laat gaan. Maar je had beter kunnen weten maar dat is achteraf. Het is nou eenmaal gebeurt." Dan wordt het gesprek afgesloten Maar Esmeralda bespeurt nog iets bij hem. "Ik merk nog iets aan je, ik ben bezorgd en dan vraag ik het aan je", zegt Esmeralda bezorgd. Bullent blijft volhouden dat dit het enige was wat dwars zit maar Esmeralda blijft haar twijfels houden.
IvL

pi_259187
* hobbes baalt als een stekker.

* hobbes vindt büllent lief.

pi_259188
van de fansite:

vervoer wordt nu geregeld, büllent is vanavond thuis

  vrijdag 14 april 2000 @ 16:50:00 #7
2612 patmannetje
is altijd jonger dan morgen
pi_259189
Bullent thuis: Kromenie vereenigt U,

En komt allen tesaem !

...ook niks te doen..
pi_259190
Bedankt jongens, ben weer helemaal op de hoogte ! Vind het zonde dat Bullent er uit gaat, ben benieuwd wat Esmeralda doet, of heeft ze een nieuw vriendinnetje in Bianca gevonden ? Begin de bus steeds minder interessant te vinden met al die nieuwelingen, ze kunnen me niet echt boeien, vinden jullie er nog wat aan zo ?
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:53:00 #9
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_259191
zal wel weer aan mij liggen maaruh:
heeft ie nou auto gereden en heeft beetje lomp gereden neem ik aan? wanneer mochten ze auto rijden dan?

*is blond voelt zich blond*

--bikkelen--


  vrijdag 14 april 2000 @ 17:14:00 #10
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_259192
Ik vraag me ook af hoe het nou zit met een auto en wat met een zender. Ik heb op de site gekeken, maar kom er niet echt uit. Iemand duidelijkheid?
  zaterdag 15 april 2000 @ 13:08:00 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259193
Hieronder het bericht van Büllent zelf
Bron: Büllents officiële fanclubsite

Van Bülly zelf !! [14/4/2000 | Yilmaz | nieuw! ]
Dag allemaal.

Ik maak dit berichtje om jullie even op de hoogte te brengen van het feit dat ik de bus zelfstandig heb verlaten.
Vandaag, vrijdag 14 april 2000 heb ik de bus verlaten. Dit heb ik gedaan om het volgende:

Ik bemerkte dat ik de laatste week erg neerslachtig werd. Ik bemerkte dat ik op een bepaalde moment negatief aan het veranderen was. Het was een hele rare gedachte. Ik weet niet waar het vandaan kwam. Ik bemerk namelijk dat ik dingen aan het doen ben, die niet bij mij als bullent passen. Ik weet niet waarom ik dat doe en dat maakt mij een beetje beangstigend. Normaal als ik dingen doe, waar ik het achteraf misschien niet eens mee ben, weet ik waar het vandaan komt en weet ik wat daar de oorzaak van is.
Er gebeuren mij nu dingen, waar ik totaal niet weet wat de oorzaak van is. Dit overkomt mij alleen maar vaker en ik vertrouw het niet.

Helemaal na het laatste gebeuren met die auto.
Ik was heel stom bezig. Ik heb bijna een aanrijding gehad.
Ik reageerde zeer laconiek toen ik de auto uitstapte, maar in de avond toen alles weer even
rustig was, bekwam ik een zeer koude rilling over mijn lijf. Ik moest erg nadenken en ik besefte mij eigenlijk dat ik hierdoor zeer geschrokken was. DIT WAS NIET DE BULLENT !!!!!!!!!
Ik ben hierover na gaan denken en ik bemerkte dat ik de laatste dagen meer van die grenzen ben gaan pushen. Grenzen die ik niet WIL pushen.
Hierdoor nam ik het besluit om uit de bus te gaan.
Ik wilde graag tot het einde blijven, maar als dat tenkoste gaat van mij als persoon dan kies ik voor mezelf. Ik ga er niet aan onder door. Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik merkte dat ik aan het veranderen was op een manier wat ik niet wilde.
Ik wilde heel graag tot het einde in de bus blijven. Maar na het einde van het programma moet ik verder met mijn eigen leven en met mijn eigen persoon. Als die persoon met mijn verdere verblijf in de bus teniet gaat, wat heeft het voor nut om door te gaan.

Het is een hele leuke tijd geweest. Ik heb hele leuke momenten gehad. Ik heb dingen gezien en ik ben op plaatsen geweest die ik anders nooit gezien zou hebben. Ook de mindere dingen natuurlijk maar daar zijn wij altijd weer overheen gekomen. Nu vooral na de vakantie is het een hele mooie tijd om deze periode af te sluiten. Een beter moment kon ik niet vinden.

Ik wil iedereen bedanken die mij in deze tijd hebben gesteund. VOORAL mijn familie, vrienden en collega's. Allemaal bedankt.
Pa, Ma en mijn broertje, Yilly voor al zijn steun, Monique voor haar steun voor Yilly!!
Alle andere familieleden voor hun enorme steun en toewijding voor mij als persoon. Dit zal ik echt koesteren en waarderen.

Voor mijn trouwe fans:
Hartelijk bedankt voor jullie steun aan mij in de bus. Dit heeft mij heel veel goeds gedaan. Zeker al die mailtjes die ik ontvangen heb. Ik heb ze allemaal beantwoord, maar ik weet niet of deze aan zijn gekomen. Hopelijk wel.
Nogmaals bedankt voor een hele te gekke tijd.

De redactie, regie, cameramensen, productieteams, kortom iedereen die ook maar iets te maken heeft met het maken van het programma:

ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT VOOR DE TE GEKKE TIJD IN DE BUS EN VOORAL VOOR JULLIE INZET EN TOEWIJDING.
HET ZOU LEUK ZIJN OM JULLIE ALLEMAAL WEER TE ONTMOETEN ALS HET PROGRAMMA IS AFGELOPEN.

Voor de passagiers: Ga die laatste weken lekker door en maak er wat van. Allemaal veel succes gewenst.

HIERBIJ WIL IK EEN OPROEP DOEN AAN AL MIJN TROUWE FANS:


!!!!!! ALSJEBLIEFT STEUN ALLEMAAL ESSY OP DE MANIER ZOALS JULLIE MIJ OOK GESTEUND HEBBEN.
STEM OP HAAR, WANT ZIJ IS DE ENIGE DIE HET MILJOEN MOET WINNEN. !!!!!!!!!

vote for ESSY as president !!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou jullie hier erg dankbaar voor zijn.

Essy: Hou je taai en maak me trots hE !!!!!!!
zoals een grote filosoof ooit eens zei:

JUST DO IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BÜLLY

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259194
Jammer, jammer van mij had hij mogen winnen ,
mijn voorkeur gaat nu (sorry bullent)uit naar antoinette
  zaterdag 15 april 2000 @ 18:00:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259195
aanstaande maandag komt Bullent in de bus live uitzending.(stond op zijn fansite)

verder geen "nieuws"

pi_259196
Als ik zo de uitzending bekeek denk ik dat Bullent uit alle macht een aanleiding heeft gezocht om de bus maar te kunnen verlaten. In tegenstelling heeft hij een baan, waarbij zijn optreden in de bus tegen hem kan gaan werken. Stel dat hij een ongeluk had veroorzaakt dan was hem dat tot in de eeuwigheid nagedragen. Hij zag er ook beroerd uit. Ik denk dat voor hem het slimste was om te vertrekken. De kans op de winst woog niet op tegen het belang van zijn carriere.
Hij is inderdaad gedurende het programma behoorlijk veranderd. eerst was hij een betje een branieschopper. Maar al heel snel moest hij 'politie-agentje spelen' in alle trubbels rond Seki. Mogelijk zag hij vervolgens zichzelf als de schuldige aan het vertrek van Seki. Of voelde hij zich schuldig dat hij wél gebleven was toen seki vertrok.
Sinds het vertrek van Seki was Bullent zichzelf niet meer. Tot dan toe was hij mijn favoriet, maar hij werd steeds onuitstaanbaarder. Hij begon Seki-achtig te reageren op vermeende roddels en begon zich steeds meer terug te trekken. Ook kan meegespeeld hebben dat hij wel degelijk gevoelens had voor Esmeralda, maar zich door de 'avances-rel' gedwongen voelde om daar niet aan toe te geven.
Bullent kon zich niet meer verenigen met het algemene beeld dat de bus uitstraalde en was bang er door te worden opgezogen.Al met al is hij de enige van wie je met recht kan zeggen: hij heeft de eer aan zichzelf gehouden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259197
Bullent was ook mijn favoriet maar ik ben het met Hunter eens dat hij veranderde.Alleen vond ik dat hij pas echt veranderde nadat de nieuwe er bij kwamen.
  zaterdag 15 april 2000 @ 21:32:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259198
Bullent was zichzelf al niet meer helemaal nadat Seki wegging, vervolgens ging ook Jop eruit, en las Bullent o.a het artikeltje in de krant daarover...(waarin Klaas Wilting ook zijn commentaar gaf)
Bullent was de laatste TWEE weken zeer (zichtbaar)gespannen,en dat heeft niets met de nieuwe passagiers te maken.....

  maandag 17 april 2000 @ 16:10:00 #17
2180 Avia
FOK-Member
pi_259199
Dat Bullent dit bovenstaande bericht zelf heeft geschreven, daar geloof ik niets van .
En wel hierom. Bulent heeft vorige week zelf uitgelegt dat zijn naam met een ( lees 1) L geschreven wordt en niet zoals hierboven met twee ll-en.
Of is hij zo verward inmiddels dat hij zijn eigen naam niet meer kan spellen??
Jongens, we worden in de zeik genomen
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_259200
Nee dat heb je verkeerd begrepen, Avia. hij vertelde juist dat het met één l zou moeten zijn maar dat de ambenaar een foutje heeft gemaakt. Zijn naam is dus wel degelijk met dubbel-l

Daarbij is de bron van het bericht wat dit betreft 100% betrouwbaar

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259201
Tja, Bullent geeft welbespraakt een konsequent verhaal als er naar de rede van zijn vertrek wordt gevraagd, maar zodra hem om voorbeelden wordt gevraagd (van zijn veranderende gedrag en persoonlijkheid) dan wordt hij vervolgens, afgezien van het auto-incident, vaag.
Dat was zo toen zijn mede-bussers hem er voor zijn vertrek naar vroegen en dat was vanavond in de life-uitzending zo.
Geen enkel konkreet voorbeeld hoor ik en heel mijn intuitie schreeuwt dat er voor hem nog een andere belangrijke rede was om er uit te stappen. En gezien zijn afstandelijkheid naar Es vlak voor zijn vertrek heb ik het gevoel dat het met haar te maken heeft

De meesten van jullie volgen de Bus waarschijnlijk wat intensiever dan ik. Heb ik wat gemist?

Vraagje nog, zit er in dit Bus-forum ook een ouderwetse Voer voor Psychologen? Ik kan er geen vinden, maar dat kan toch niet

The trick is to keep breathing
  dinsdag 18 april 2000 @ 01:38:00 #20
2705 cynix
is verdwaald
pi_259202
Het Bus-forum is 1 groot bachanaal voor psychologen. Dat redt je nooit in 1 topic.
  dinsdag 18 april 2000 @ 10:40:00 #21
3163 Nemesis
Sleep at day, feed at night!
pi_259203
quote:
op 04-15-2000 om 01:08 PM schreef Sanne het volgende:
Hieronder het bericht van Büllent zelf
Bron: Büllents officiële fanclubsite

Helemaal na het laatste gebeuren met die auto.
Ik was heel stom bezig. Ik heb bijna een aanrijding gehad.
Ik reageerde zeer laconiek toen ik de auto uitstapte, maar in de avond toen alles weer even
rustig was, bekwam ik een zeer koude rilling over mijn lijf. Ik moest erg nadenken en ik besefte mij eigenlijk dat ik hierdoor zeer geschrokken was. DIT WAS NIET DE BULLENT !!!!!!!!!

Nou, sorry dat ik het zeg hoor Bullent maar als ik alle keren op tel dat ik nog wel veel ergere brokken had kunnen veroorzaken met de auto of onze bus van de band en ik zou voor alle keren een gulden krijgen dan was ik nu een rijk man. Autorijden (zou jij als politieagent toch moeten weten) is bijna altijd incasseren en snel reageren. En als je daarbij soms een keiharde zwengel aan je stuur moet geven dan moet dat. Ik denk dat je reactie op dit incident te hevig is en vooral te wijten is aan stress want als ik dat korte rukje dat je aan het stuur gaf zo zag dan was je zelfs met een rijexamen nog geslaagd voor je goede snelle reactie.

De lach die je erna gaf was simpelweg een soort zucht van opluchting en als je het mij vraagt ben je op het moment gewoon wat gestressed over de laatste acht weken. Misschien wel goed dat je gestopt bent met de Bus, maar wel jammer.

Nemesis.

Beware, creatures of the night are out to get you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')