abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:20:36 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_78690298


Hallo fans. Dit is alweer deel 15 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk , met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling


POLL: WAT VIND JE VAN DE GRAPPEN VAN FEDERER-FAN?
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

    Van Altijd_Lastig
    Kees en Jan zijn vrienden. Kees is 2 meter 10 hoog, één bonk spieren maar wel een dikke bierbuik. Jan is 1.65, klein en iel. Jan gaat verhuizen en Kees komt helpen met schilderen, de taken zijn eerlijk verdeeld. . Terwijl Jan het plafond schildert staat hij op zijn tenen om er bij te kunnen, daarmee stoot hij een emmer saus van de trap die over Kees heen valt die op zijn knieën de plinten zit te schilderen. Kees leent daarop een broek van Jan en zo komt alles nog goed. Ze drinken een biertje op het half afgeschilderde plafond. Tenminste Jan drinkt een biertje, Kees lust dat niet.


    Van Apuleius
    Dimitri wordt 50 jaar. Verjaardagen kunnen hem al jaren niet meer bekoren, maar ditmaal wel, want 50 jaar is toch maar mooi een halve eeuw. Hij gaat met een tevreden gevoel naar bed en de volgende dag zingt hij zachtjes voor zichzelf 'er is er een jarig'. Vol verwachting sluipt hij de trap af, maar komt in de huiskamer niets verassends tegen. Hij sloft teleurgesteld naar het raam en staat daar verveeld te gapen, tot hij tot zijn stomme verbazing een Sarah in de tuin ziet staan. Op datzelfde moment roept zijn vrouw: "Van harte gefeliciteerd en kom nu maar uit de kast hoor."

    Oom Henk staat in de studio om een plaatje op te nemen. Als het bordje 'on air' begint te branden blijft oom Henk stil. De geluidsmannen beginnen te gebaren dat Henk van start kan gaan, waarop oom Henk uitroept: "Maar ik heb nog helemaal geen tekst! "

    Juf Van Dalen vraagt aan Keesje hoeveel 5 & 3 is. Zegt Keesje: "8 "

    Vanaf zijn 8e jaar bezorgde hij kranten door weer en wind, poetste auto's alsof zijn leven er vanaf hing en maaide gazonnen tot ideale hoogte en dat alles tot volle tevredenheid van zijn klantjes. Eindelijk was de tijd daar! Hij had zijn rijbewijs in handen en kocht een 2ehands auto van zijn zuurverdiende spaargeld. Toen hij in de straat aan kwam rijden met zijn bolide, zag hij zijn vader in de tuin zitten. Hij stapte uit en riep vol trots naar zijn vader: "Kijk eens pa, mijn zelfbetaalde kar!" Waarop zijn vader zei: "Wát een koekblik jongen."


    Van a.stegeman
    Komt een vrouw bij de dokter : ''ja hallo dokter ik heb een beetje last van mn schouder''
    Mevrouw !!! u komt hier zomaar binnen stormen zonder een gemaakte afspraak ik wil u vragen om het gebouw te verlaten !!


    Van banapples (vrij naar Flashbag)
    Komt er een man bij de dokter.
    Zegt de man : Ik heb griep
    De dokter zegt : DAT BEPAAL IK WEL!! Ga maar liggen.
    De man gaat liggen en de dokter zegt :
    Ja ik zie het al je hebt griep.


    Van charmedmatzzie
    ohja ken je de mop van de mummie?
    Ze gingen niet


    Van Flashbag (geredigeerd door Federer-fan)
    Komt er een man bij de dokter.
    De dokter zegt : “Oke ga maar liggen.”
    De man gaat liggen en de dokter zegt : “Ja ik zie het al je hebt griep!”


    Van Gitaarmat
    Komen een man en een vrouw met hun zes kinderen bij de autodealer aan. Wij willen graag een auto met zes deuren. De man van de zaak schrijft de bestelling op en vertel ze dat ze over zes dagen terug kunnen komen om de auto op te halen.
    Dus zes dagen later komen ze terug. De man wijst de auto aan geeft de sleutels en neemt het geld aan. Het gezin wil de auto instappen maar ze merken al snel dat dat niet zal lukken. Er liggen namelijk deuren in.

    Jantje en Kees komen na de vakantie op school. Ze waren niet de enigen want ze zitten met 24 man, ook wel kinderen, in een klas. Nadat iedereen zijn plekje in het kringetje heeft gevonden vraagt de juf wat ze gedaan hebben.
    Jantje: "Ik heb echt een hele leuke vakantie gehad. In het weekend ben ik met papa en mama naar een pretpark geweest en dat was heel leuk. De dag erna heb ik gevoetbald met Keesje en ik heb gewonnen. De dagen erna heb ik thuis met autotjes en met lego gespeeld.
    Juf: "Oke wat leuk. En Keesje wat heb jij gedaan?
    Keesje: "In het eerste weekend was mijn oma jarig en toen hebben we lekker gegeten daar. Doordeweeks heb ik met Jantje gevoetbald en toen heb ik verloren. Verder heb ik lekker rustig aan gedaan.
    Juf:"Oke wat leuk. En Jantje wat heb jij dan gedaan?
    Jantje: "Ik heb echt een hele leuke vakantie gehad. In het weekend ben ik met papa en mama naar een pretpark geweest en dat was heel leuk. De dag erna heb ik gevoetbald met Keesje en ik heb gewonnen. De dagen erna heb ik thuis met autotjes en met lego gespeeld. Maar even he, dit vroeg u toch net ook al?


    Van Haakon
    Sven Kramer is de 10 kilometer aan het schaatsen met nog 9 ronden te gaan.
    Bij de wissel wil hij naar de buitenbaan, maar coach Kemkers vind dit geen goed plan, en wijst hem naar de binnenbocht omdat er ijs op de buitenbaan lag en bang was dan Sven zou uitglijden.


    Van henkdepenk
    Henk fietst over straat en besluit om een steen door de ruit van een huis te gooien.
    "Hey!!!! Gooi is geen steen door me ruit", roept de huisbewoner terwijl hij naar buiten komt gerend.
    Dan gooit Henk zijn fiets door de ruit.


    Van jappy-b
    pubermeisje heeft al een tijdje knieklachten en moet uiteindelijk naar het ziekenhuis voor een MRI scan.
    de dag voordat ze naar het ziekenhuis gaat heeft ze het met haar vriendje over de volgende dag.
    "ik ben zo zenuwachtig... Ik weet echt niet wat ik moet verwachten. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor die MRI scan maar ik weet écht niet waar het zit."
    waarop haar vriendje antwoord:
    "nou waarschijnlijk in je knie"


    Van MichelWuyts
    2 vrienden die Johan en Fred heten zijn met elkaar in discussie.
    Zegt Johan'Mijn auto rijdt echt zuinig, hij rijdt 1 op 50
    Zegt Fred : Mijne rijdt zuiniger 1 op 100 zelfs.
    Zegt een buschauffeur die langskomt : Een bus blijft nog altijd beter voor het milieu
    Gaat Johan de dag erna een bus kopen.

    Komt een kale man de slager binnen
    Vraagt ie aan de slager ; hebben jullie ook gehakt?
    Zegt de slager : nee, maar je hebt wel een mooi trainingspak


    Van Oldenzaal
    Op een dag gaat Kees naar een moppen-zonder-clou-verkoper.
    Kees zegt: Hallo moppen-zonder-clou-verkoper! Ik wil graag een mop-zonder-clou kopen!
    Oké zegt de moppen-zonder-clou-verkoper. Een mop-zonder-clou kost bij mij 40 euro.
    Oké zegt Kees! Doe mij dan maar een mop-zonder-clou.
    Oké zegt de moppen-zonder-clou-verkoper.. Komt ie dan hé!
    "Er was eens een Kees en die ging op bezoek bij een moppen-zonder-clou-verkoper"
    EN?? WAT VIND JE ERVAN?? Zegt de moppen-zonder-clou-verkoper!
    Kees:





    Dat was de 40 euro dubbel en dwars waard!!
    Doei! moppen-zonder-clou-verkoper !!


    Van runselpink (geredigeerd door Federer-fan)
    Johan en zijn ouders zijn aan het eten. Na het eten moet Johan afruimen. Hij ruimt de borden en dergelijke op en gaat naar boven, naar zijn computer.
    Even later roept zijn vader van onder aan de trap: '' Johan, je moet de place-mets nog afruimen. Kom nu je werk afmaken.''
    Johan antwoordt: ''Oké, papa. Ik kom eraan.''
    Dus Johan rent zijn kamer uit en springt in één keer de trap af.
    Zegt zijn vader geschrokken: "Waar ben jij nou mee bezig?"
    Zegt Johan: "Ja, het klonk belangrijk."


    HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
    Jan komt om 09.30 uur op zijn werk, een half uur te laat.
    Zijn baas komt zijn kamer binnen, kijkt hem ernstig aan en zegt: "Goeiemorgen, Jan. Dit begint vervelend te worden. Je komt een half uur te laat binnen en gister kwam je een uur te laat."
    Zegt Jan: "Hè, maar gister was ik er juist al om half negen. Je bedoelt denk ik Jan-Klaas, want die was er pas om 10.00 uur."
    Zegt die baas geïrriteerd: "Ja, dat klopt maar dat was gewoon even een voorbeeld."

    Groep 5 leert schattend rekenen.
    Zegt de leraar tegen Jantje: Hoeveel is vijf plus drie?"
    Jantje denkt even na en zegt: "Tien."
    Zegt de leraar: "Prima. "

    Na het antwoord van Jantje krijgt Vera een beurt.
    Vervolgens zegt de leraar: "Henk, hoeveel is vijf keer tien."
    Zegt Henk na even te hebben nagedacht: "Vijfentachtig."
    Zegt de leraar: "Nou, nu zit je er wel ver van af. Probeer het nog eens."
    Henk denkt opnieuw na en zegt dan: "Zestig."
    Zegt de leraar: "Uitstekend."

    Een jongen van 25 speelt schaakcompetitie. Hij wordt voorgesteld aan zijn tegenstander, die maar één arm blijkt te hebben.
    Zegt die jongen even later tegen zijn coach: "Schrijf de 1-0 voor mij maar vast op. Mijn tegenstander kan niet rokeren."

    Ik moest denken aan die film waarin Sylvester Stallone zich als vrouw verkleedt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dus het is weer tijd voor schattend rekenen in groep 5, waarin ook Jantje zit.
    Zegt de leraar: "Jantje, hoeveel is vijf keer vijfentwintig?"
    Zegt Jantje: "Honderdvijftig."
    Zegt de leraar: "Nee, honderdtien."

    Een vrouw gaat promoveren en heeft nog maar een twintig minuten om te douchen en zich aan te kleden om naar de universiteit te gaan om haar proefschrift te verdedigen. Het is de grootste dag van haar leven.
    Dus ze zegt tegen haar vriend, met wie ze al vijftien jaar een fantastische relatie heeft: "Zorg jij ook dat je over twintig minuten de deur uit kunt."
    Zegt die vriend droog: "Nee, ik ga niet mee. Er komt zo de kwalificaties voor het NK jeu-de-boules op tv."
    Zegt die vrouw: " Hè, waar heb je het over? Dat wil jij voorrang geven boven mijn promotie?! Het is uit tussen ons."
    Zegt die vriend: "Nee joh, dat was natuurlijk een geintje."
    Zegt die vrouw: "Wel heel erg misplaatst dan. Ik wil je niet meer zien."
    Zegt die vriend zo tegen zichzelf: "Wat heb ik gedaan."

    Domino D-Day is in aantocht. Het is 5 december 2010 en bijna alle steentjes staan op hun plaats.
    Komen er opeens twee zwarte pieten met strooigoed de hal binnenrennen en die roepen heel hard: "Pepernoten!”

    Henk werkt bij een kantoorartikelenwinkel. Het is een spannende dag voor hem. Rond 01.00 uur 's nachts zal hij namelijk een geslachtsveranderende operatie ondergaan en vanaf dan zal hij Henkina worden genoemd. Die avond viert hij met zijn beste vrienden een feest en aan het eind van de avond is hij, vlak voordat hij naar het ziekenhuis moet, zo dronken als een aap. En vriend van hem brengt hem naar het ziekenhuis, waar hij wordt geopereerd. Alles gaat goed en rond 04.00 uur ligt hij op de verkoeverkamer.
    's Ochtends om 08.30 uur belt hij zijn baas en hij zegt: "Ja, goeiemorgen, ik kan vandaag niet komen werken hoor, want na dat feestje en mijn operatie ben ik zo brak als een konijn."
    Zegt zijn baas: "Ik vind dat je een slechte instelling hebt. 's Avonds een vent 's ochtends een vent hoor."

    Een gevangenbewaarder loopt door een zwaar beveiligde Amerikaanse gevangenis.
    Op een gegeven moment stopt hij bij een cel en zegt hij tegen de gevangene: "Wat ik zeggen wilde, je wordt morgennacht om 01.00 uur geëxecuteerd."
    Zegt die gevangene: "Wat zeggie?"
    Zegt die gevangenbewaarder: "Ik zeg: wat ik zeggen wilde, je wordt morgennacht om 01.00 uur geëxecuteerd."
    Zegt die gevangene, terwijl hij zijn hand achter zijn oor houdt en zich naar de gevangenbewaarder toebuigt: "Hè?"
    Blijkt dat die gevangene op Deaf Row zit.

    Henk Voorthuysen, Een Emile Ratelband-wannabe, organiseert een seminar om mensenzelfvertrouwen te geven.
    Iedereen is razend enthousiast als hij de deelnemers gepassioneerd toespreekt: "Durf te leven! Leef voor het nu! Het verleden is geweest, het heden is nu en de toekomst moet nog komen! Jij bent de regisseur en de hoofdrolspeler van je eigen leven!"
    Hij krijgt een staande ovatie. Vervolgens komt er een onderdeel in het programma waarmee mensen hun zelfvertrouwen kunnen vergroten. Ze moeten over een pad van gebroken glas lopen. Iedereen aarzelt maar Henk overtuigt ze ervan om het toch te doen. Een paar deelnemers lopen over het gemalen glas maar halen allemaal hun voeten open.
    Opeens komt er toevallig een politieagent voorbij, die zijn ronde doet, en die zegt: "Hallo, wat is er allemaal aan de hand."
    Zegt een van die deelnemers die over het gebroken glas zijn gelopen: "Ja, we moesten van Henk over gebroken glas lopen. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Met gloeiende kolen, zoals Emile Ratelband dat doet, kan dat wel. Dan treedt geen of heel weinig verbranding van de voetzool op. Een verklaring daarvoor is dat houtskool een slechte geleider van warmte is. Bij een korte contacttijd is er weinig kans op verbranding. Maar met glas kan dat niet, want zelfs bij een korte contacttijd verwond je jezelf."
    Zegt die politieagent: "Nou, je moet er gewoon voor openstaan."

    Komt een stel bij een restaurant. Op een gegeven moment komt de ober hun bestelling opnemen.
    Zegt de man van het stel tegen de ober: "Goedenavond, wat kunt u ons aanbevelen?"
    Zegt de ober: "Het keuzemenu."

    Een man wil als verkoper werken bij een groot autobedrijf.
    Dus hij belt op en vraagt de directeur zo van: "Hebben jullie nog goede verkopers nodig?"
    Zegt die directeur: "Ja, altijd, maar ben je echt zo goed?"
    Zegt die man: "Ja, absoluut, ik kan zelfs koelkasten verkopen aan eskimo's."
    Zegt die directeur: "Hè, maar daar hebben ze toch helemaal niks aan?"
    Zegt die man: "Nee daarom juist."
    Zegt die directeur: "Oké, dan weet ik het goed gemaakt. Ik ga een rollenspel organiseren en als je die eskimo's ervan kan overtuigen dat ze jouw koelkasten moeten kopen ben je aangenomen."
    Dus zo gezegd zo gedaan. Die directeur huurt een paar eskimo's in die ook acteur zijn. De directeur nodigt die man uit en heeft in een schouwburg met allerlei rekwisieten een soort poollandschap laten aanleggen. De directeur gaat in de zaal zitten en het rollenspel begint.
    Zegt de man zo tegen een van die eskimo's: "Hallo, ik kom in vrede. Willen jullie misschien koelkasten van me kopen?"
    Zegt een van die eskimo's zo van: "Hè, maar daar hebben we toch helemaal niks aan?"
    Zegt die man met een zelfverzekerde blik, terwijl hij zijn hand op de koelkast legt: "Dit is een prima koelkast hoor."
    Zegt die eskimo vriendelijk: "Oké, dan wil ik er wel twee van u kopen."
    Stapt die directeur boos het podium op en zegt hij tegen die eskimo's: "Jullie huur ik nooit meer in."

    Dit is een moeilijke:
    Henk en Paul, twee vogelaars, lopen door het bos. Ze komen een vogel tegen waarvan ze vermoeden dat het een zeldzame baltimoretroepiaal is.
    Zegt Henk: "Paul, kun jij deze vogel even afmaken."
    Dus Paul pakt en luchtdrukpistool uit zijn rugzak en schiet de vogel uit de lucht.
    Zegt Henk: "Paul, klootzak, wat doe je nou?"
    Zegt Paul: "Je vroeg toch of ik hem wilde afmaken?"

    Een man bestelt op en koude winteravond een pizza. Vanuit zijn huiskamer ziet hij de jongen met zijn brommer ploeteren over de ijzelige weg. Dus die jongen belt aan en staat helemaal verkleumd voor de deur. De man betaalt en de man krijgt zijn pizza.
    Zegt de man als hij de deur opendoet en de pizza inspecteert: "Er zit geen origami op en dat had ik wel besteld."
    Zegt die jongen: "Oh, het spijt me erg. Ik kan u korting geven. U mag hem voor de helft van de prijs hebben."
    Zegt die man: "Nee, ik wil toch graag een nieuwe, want dat vind ik echt een smaakmaker."

    Een schilder van moderne kunst is aan het werk in zijn atelier. Maar hij is boos want hij heeft geen inspiratie. Dus hij gooit een geopende pot verf keihard tegen het doek aan, terwijl hij boos uitroept "Verdomme!"
    Even later komt er een rijke man binnen die, wijzend naar het doek waar die schilder net een pot verf tegenaan heeft gegooid, zegt: "Mooi schilderij zeg! Hoeveel kost het?"
    Zegt die schilder: "60.000 euro."
    Zegt die man: "Verkocht!'
    Die man rekent af en loopt blij met het schilderij naar buiten.
    Als die man weg is, denkt die schilder bij zichzelf: 'Zo, da’s makkelijk verdiend!'

    Een man heeft een strooopwafelwagen en hij is in de afgelopen vier weken al twee keer beroofd van zijn dagopbrengst van rond de zestig euro. Op een gegeven moment is hij het zat en hij besluit een biometrisch slot op de deur van de wagen te laten zetten. Het apparaat scant de iris van degene die voor de deur staat en hij heeft hem zo geprogrammeerd dat alleen hij en zijn medewerker erin kunnen. Dus die medewerker komt langs en de man laat trots de nieuwe beveiliging aan hem zien.
    Zegt die medewerker terwijl hij de wagen uitloopt en ervoor gaat staan: "Hè, maar dan komen ze toch gewoon door de achterdeur binnen? Daar zit niet eens een slot op."
    Zegt die man: "Ja, als ze écht willen komen ze natuurlijk altijd wel binnen."

    Een stroopwafelverkoper, die al dertig jaar in het vak zit, heeft een vriend op bezoek. Op een gegeven moment valt het die vriend op dat die man een behoorlijk uitgebreide boekenkast heeft.
    Dus hij zegt van: "Wat zijn dat allemaal voor boeken?"
    Zegt die man: "Vooral vakliteratuur."
    En die vriend begint natuurlijk een beetje te gniffelen.
    Zegt die man boos, terwijl hij zijn stroopwafel op tafel gooit: "En nou d'r uit!'

    Een stroopwafelverkoper heeft een bordje op zijn wagen hangen: 'Enthousiaste medewerker gezocht.'
    Dus een jongen van 18 geeft aan dat hij wel interesse heeft. Hij krijgt een sollicitatiegesprek. Het is een prettig gesprek, waarin ze de werktijden en het salaris bespreken.
    Aan het eind zegt die stroopwafelverkoper: "Heb je zelf nog vragen?"
    Zegt die jongen: "Ja, wat zijn de doorgroeimogelijkheden?"

    Een kunstliefhebber belt een vriend van hem op.
    Hij zegt: "Nou, geweldig joh, ze hebben in Duitsland gister een tot nu toe onbekend schilderij ontdekt van het oor van Van Gogh."
    Zegt die vriend: "Huh, kon dat oor schilderen dan? "
    Zegt die man geïrriteerd: "Neehee, het schilderij is geschilderd door Van Gogh en het stelt zijn oor voor."

    Een stroopwafelverkoper heeft iets nieuws in zijn assortiment: vier stroopwafels op elkaar om in één keer op te eten. Hij pakt dan gewoon vier stroopwafels, legt ze op elkaar en verkoopt ze zo aan zijn klanten. Hij noemt het een Big Mac. Op een gegeven moment komt er een klant maar de medewerker die hij aanspreekt werkt er pas drie dagen.
    Zegt die klant: "Een Big Mac graag."
    Zegt die medeweker: "Dan moet je naar McDonald's."
    Zegt die klant: "Nee, dat zijn vier stroopwafels op elkaar."

    Een tegelzetter die weinig succes heeft bij vrouwen heeft een cursus vrouwen versieren gevolgd. Het was een intensieve cursus en hij barst van het zelfvertrouwen.
    Hij loopt een bar binnen en loopt naar een mooi meisje toe dat aan de bar zit en hij zegt: "Hoi, ik ben er. Wat zijn je andere twee wensen?"
    Zegt dat meisje: "Hoi. Hmm, even denken hoor. Oh ja, ik weet het. 1, dat je nu naar buiten loopt en 2, dat je zonder uit te kijken de straat oversteekt."

    Een vrouw doet een cursus oregano (Japans papiervouwen). Op een gegeven moment heeft ze een hele mooi racefietsje van papier gemaakt van 10 cm lang en 7 cm hoog. Trots loopt ze ermee over straat en stapt op Amsterdam Centraal in de sneltrein naar Den Haag Centraal.
    Zegt de conducteur tegen de vrouw, wijzend naar het papieren racefietsje: "Hoho mevrouw, die mag de trein niet in."
    Zegt de vrouw: "Hoezo, het is toch een vouwfiets."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VAN ALLE DELEN TOT NU TOE::

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 03-03-2010 23:18:32 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:22:47 #2
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78690394
    Hier verder dus.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_78690488
    tvlachenp
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:29:28 #4
    281927 mcf
    The end is the beginning.
    pi_78690659
    mijn frikandellen branden aan zei de bakker tegen de klant.
    Een momentje aub.
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:31:12 #5
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78690729
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef mcf het volgende:
    mijn frikandellen branden aan zei de bakker tegen de klant.
    Een momentje aub.
    Ik snap hem niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_78690763
    Kooknie
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:32:27 #7
    212207 Jamiroquai
    ...Consumers?
    pi_78690774
    Iets in de trant van "Mijn lepel is te groot" en "Ik ben een banaan!"?
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:35:22 #8
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_78690883
    "zeg ken jij die mop van die lama?"
    "eeuuhhhh nee"

    *roggelgeluid en in bekspuug doen*
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
    pi_78690900
    slecht
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:37:16 #10
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78690944
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:32 schreef Jamiroquai het volgende:
    Iets in de trant van "Mijn lepel is te groot" en "Ik ben een banaan!"?
    Nee, want dit topic is niet bedoeld voor bagger. 'Grappen' als: "Komt een banaan bij de kapper. Zegt dat ei tegen die kip: 'Heb jij een iPod.'" vereisen geen enkele vorm van creativiteit. Het is de bedoeling iets te bedenken wat grappig is, niet iets wat überhaupt nergens op slaat en waar zelfs een kind van vijf er honderden van kan bedenken.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 18:00:57 #11
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78691804
    Zegt een man tegen vriend van hem: "Ik had je toch verteld dat ik laatst een bijeenkomst had georganiseerd? Weet je hoeveel mensen er uiteindelijk kwamen?"
    Zegt die vriend: "Geen idee."
    Zegt die man: "Raad eens?"
    Zegt die vriend: "Nee, ik heb echt geen idee."
    Zegt die man: "Nou, waren er dertig mensen, tachtig, honderdvijftig?"
    Zegt die vriend: "Geen idee."
    Zegt die man: "Er waren vijfhonderdtachtig mensen!"
    Zegt die vriend: "Oh, dan zat je er wel héél ver naast."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 18:18:39 #12
    281927 mcf
    The end is the beginning.
    pi_78692441
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik snap hem niet.
    \Daarom is het ook een slechte zelfbedachte grap
    pi_78696228
    Een man wil meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in zijn woonplaats en hij heeft besloten dat hij wil winnen.
    In zijn programma schaft hij de belastingen af, beloofd dat elke dag de zon schijnt, dat de bus naar het centrum nooit meer vertraging heeft en stoplichten in het vervolg altijd op groen staan.
    Wat iedereen verwacht gebeurd, hij wint de verkiezingen met groot gemak.
    De volgende dag heel erg vroeg staat de man bij de burgemeester voor de deur en hij zegt de burgemeester. Ik heb gewonnen... ik ben de nieuwe burgemeester... wilt u me vandaag in werken..
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:31:57 #14
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_78698792
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef tong91 het volgende:
    Er zaten eens 2 huisartsen aan de bar.

    Zegt de een tegen de ander: Ik heb vandaag een vrouw gehad met een clit als een augurk.
    Vraagt de ander: Zo groot ?
    Zegt de ander: Nee, zo zuur.

    Er zaten eens 2 huisartsen aan de bar.

    Zegt de een tegen de ander: Ik heb vandaag een vrouw gehad met een clit die een extreem schrikbarende en walgingwekkende uitwerking op me had.
    Vraagt de ander: Zo lelijk ?
    Zegt de ander: Nee, zo spiegelend.
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:38:06 #15
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78699122
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Altijd_Lastig het volgende:
    Een man wil meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in zijn woonplaats en hij heeft besloten dat hij wil winnen.
    In zijn programma schaft hij de belastingen af, beloofd dat elke dag de zon schijnt, dat de bus naar het centrum nooit meer vertraging heeft en stoplichten in het vervolg altijd op groen staan.
    Wat iedereen verwacht gebeurd, hij wint de verkiezingen met groot gemak.
    De volgende dag heel erg vroeg staat de man bij de burgemeester voor de deur en hij zegt de burgemeester. Ik heb gewonnen... ik ben de nieuwe burgemeester... wilt u me vandaag in werken..
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:38:19 #16
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78699134
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef mcf het volgende:

    [..]

    \Daarom is het ook een slechte zelfbedachte grap
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:59:42 #17
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_78700450
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef mcf het volgende:
    mijn frikandellen branden aan zei de bakker tegen de klant.
    Een momentje aub.
    frikandelbroodjes
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:18:12 #18
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_78701564
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:

    [..]

    frikandelbroodjes
    Lust jij die?
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:56:36 #19
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_78704319
    te vervelende pino
      woensdag 3 maart 2010 @ 22:05:59 #20
    265629 dopy14
    mag ik je ding doen?
    pi_78705023
    episch lange OP.
    Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
    ''Ik heb de kleinste penis hier.''
      woensdag 3 maart 2010 @ 22:11:38 #21
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78705458
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 22:05 schreef dopy14 het volgende:
    episch lange OP.
    Ja, ik denk dat in deel 16 de tweede post op pagina 2 komt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 22:26:49 #22
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_78706736
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
    Zegt een man tegen vriend van hem: "Ik had je toch verteld dat ik laatst een bijeenkomst had georganiseerd? Weet je hoeveel mensen er uiteindelijk kwamen?"
    Zegt die vriend: "Geen idee."
    Zegt die man: "Raad eens?"
    Zegt die vriend: "Nee, ik heb echt geen idee."
    Zegt die man: "Nou, waren er dertig mensen, tachtig, honderdvijftig?"
    Zegt die vriend: "Geen idee."
    Zegt die man: "Er waren vijfhonderdtachtig mensen!"
    Zegt die vriend: "Oh, dan zat je er wel héél ver naast."
    pi_78708718
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
    DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
    Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling
    Kun je die komma in die link even weghalen anders doet hij het niet.
      woensdag 3 maart 2010 @ 23:18:47 #24
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78710414
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef mwaterl het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 23:19:10 #25
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78710443
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Kun je die komma in die link even weghalen anders doet hij het niet.
    Wat maakt dat nou uit. Er is toch geen hond die erop klikt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 3 maart 2010 @ 23:24:13 #26
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_78710763
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef Altijd_Lastig het volgende:
    Een man wil meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in zijn woonplaats en hij heeft besloten dat hij wil winnen.
    In zijn programma schaft hij de belastingen af, beloofd dat elke dag de zon schijnt, dat de bus naar het centrum nooit meer vertraging heeft en stoplichten in het vervolg altijd op groen staan.
    Wat iedereen verwacht gebeurd, hij wint de verkiezingen met groot gemak.
    De volgende dag heel erg vroeg staat de man bij de burgemeester voor de deur en hij zegt de burgemeester. Ik heb gewonnen... ik ben de nieuwe burgemeester... wilt u me vandaag in werken..
    Let op je spelling, jongeman! Voor de rest vond ik 'm ook wel aardig
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_78716737
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wat maakt dat nou uit. Er is toch geen hond die erop klikt.
    Nee, daar heb je gelijk in.
      donderdag 4 maart 2010 @ 08:49:02 #28
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78718290
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 02:38 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Nee, daar heb je gelijk in.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_78739617
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Let op je spelling, jongeman! Voor de rest vond ik 'm ook wel aardig
    Dat ik spelfouten maak geloof ik wel, maar toch niet zo irritant veel?
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:04:09 #30
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78763675
    Een man zit op een cursus kalligraferen (dat is dat je mooie sierletters leert maken). Dus hij heeft drie maanden lang alle cursusbijeenkomsten bijgewoond en ook thuis veel geoefend. Dan is het examen. Hij is heel erg gespannen. Ze krijgen een blad met losse woorden erop en die moeten ze kalligraferen. Na afloop haalt de docente zijn tentamen op.
    Ze kijkt ernaar en zegt: "Dit is niet eens kalligrafie. Dit is gewoon je eigen handschrift ."
    Zegt die man: "Ja, ik heb nou eenmaal een doktershandschrift."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 05-03-2010 11:24:07 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 6 maart 2010 @ 09:00:05 #31
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78806333
    Het is 2012. De Nederlandse mannen hebben net bij de Olympische spelen goud en zilver gewonnen op het onderdeel discuswerpen. Ze hebben allebei dezelfde discus gebruikt, die de goudenmedaillewinnaar nog van zijn opa had gekregen. Ze besluiten de discus te gaan eren. Dus op een avond nodigen ze hun familie een vrienden uit en gaan ze de hele avond gezellig discusje eren.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 6 maart 2010 @ 10:36:36 #32
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_78807761
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 09:00 schreef Federer-fan het volgende:
    Het is 2012. De Nederlandse mannen hebben net bij de Olympische spelen goud en zilver gewonnen op het onderdeel discuswerpen. Ze hebben allebei dezelfde discus gebruikt, die de goudenmedaillewinnaar nog van zijn opa had gekregen. Ze besluiten de discus te gaan eren. Dus op een avond nodigen ze hun familie een vrienden uit en gaan ze de hele avond gezellig discusje eren.
    Hij is opzich wel aardig, maar er zit zo weinig emotie in.:)
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 6 maart 2010 @ 19:17:29 #33
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78823292
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 10:36 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Hij is opzich wel aardig, maar er zit zo weinig emotie in.:)
    Klopt, had ik geen tijd voor want ik moest weg.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 6 maart 2010 @ 19:21:27 #34
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78823441
    Een man werkt op een kerncentrale. Op een avond is er een probleem met een van de reactoren en er is wat straling vrijgekomen, waaraan de man heel even is blootgesteld. Meteen zijn de mannen met de witte pakken ter plaatse en de man wordt onderzocht. Na ongeveer een uur, waarin de man enorm in spanning zit, komt de arts die hem heeft onderzocht de ruimte binnen, maar die heeft zijn pak niet meer aan. Die man laat zich uitgelaten en juichend op de grond vallen.
    Zegt die arts: "Wat is er?"
    Zegt die man: "Nou, u heeft uw witte pak niet meer aan dus ik neem aan dat ik niet besmet ben geraakt."
    Zegt die arts: "Nee, helaas, u bent wel besmet geraakt, maar ik heb het zo warm in dat ding."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_78823473
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man werkt op een kerncentrale. Op een avond is er een probleem met een van de reactoren en er is wat straling vrijgekomen, waaraan de man heel even is blootgesteld. Meteen zijn de mannen met de witte pakken ter plaatse en de man wordt onderzocht. Na ongeveer een uur, waarin de man enorm in spanning zit, komt de arts die hem heeft onderzocht de ruimte binnen, maar die heeft zijn pak niet meer aan. Die man laat zich uitgelaten en juichend op de grond vallen.
    Zegt die arts: "Wat is er?"
    Zegt die man: "Nou, u heeft uw witte pak niet meer aan dus ik neem aan dat ik niet besmet ben geraakt."
    Zegt die arts: "Nee, helaas, u bent wel besmet geraakt, maar ik heb het zo warm in dat ding."
      zaterdag 6 maart 2010 @ 19:23:29 #36
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78823500
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]


    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 00:19 schreef mwaterl het volgende:

    [..]




    [ Bericht 18% gewijzigd door Federer-fan op 07-03-2010 08:29:08 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 7 maart 2010 @ 00:19:06 #37
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_78833955
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man werkt op een kerncentrale. Op een avond is er een probleem met een van de reactoren en er is wat straling vrijgekomen, waaraan de man heel even is blootgesteld. Meteen zijn de mannen met de witte pakken ter plaatse en de man wordt onderzocht. Na ongeveer een uur, waarin de man enorm in spanning zit, komt de arts die hem heeft onderzocht de ruimte binnen, maar die heeft zijn pak niet meer aan. Die man laat zich uitgelaten en juichend op de grond vallen.
    Zegt die arts: "Wat is er?"
    Zegt die man: "Nou, u heeft uw witte pak niet meer aan dus ik neem aan dat ik niet besmet ben geraakt."
    Zegt die arts: "Nee, helaas, u bent wel besmet geraakt, maar ik heb het zo warm in dat ding."
      maandag 8 maart 2010 @ 17:45:12 #38
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_78897656
    Een zelfmoordterrorist besluit een aanslag te plegen op een discotheek. Hij zet de timer van het dynamiet dat hij omheeft op vijftien seconden en stormt de discotheek binnen, terwijl hij enkele rake passages uit de Koran citeert. Dan realiseert hij zich dat de discotheek pas een uur later opengaat. Roept hij zo: "Heb ik dat."

    SG, deel 3... Doet me sterk denken aan de roze Boerka.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 8 maart 2010 @ 19:45:16 #39
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78903485
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Runselpink het volgende:
    Een zelfmoordterrorist besluit een aanslag te plegen op een discotheek. Hij zet de timer van het dynamiet dat hij omheeft op vijftien seconden en stormt de discotheek binnen, terwijl hij enkele rake passages uit de Koran citeert. Dan realiseert hij zich dat de discotheek pas een uur later opengaat. Roept hij zo: "Heb ik dat."

    SG, deel 3... Doet me sterk denken aan de roze Boerka.
    Dat zijn beide grappen van mij. Wat bedoel je?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:37:58 #40
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_78928179
    Heb je nog meer van die stroopwafel grappen Federer Fan? Geweldig
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_78928233
    Waarom staat mijn zelfbedachte practical joke niet in de OP
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_78928250
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 15:24 schreef vosss het volgende:
    Even een zelfbedachte slechte practical joke tussendoor.

    Je begint eerst met een briefje van 200 euro onder een fotokopier te leggen en te verkleinen naar formaat creditcard.

    Vervolgens stop je het echte briefje van 200 in je beurs en het verkleinde nepbriefje en ga je naar de supermarkt waar je iets onbenulligs koopt van een paar cent. Een doosje lucifers of een pen of weet ik het.

    100% kans dat de cassiere tegen je zegt als je met het briefje van 200 wilt betalen:
    "Heeft u niet kleiner meneer?"

    En dan met een stalen gezicht zeggen: "moment, ik kijk even voor u"
    En dan dus dat kleine nepbriefje overhandigen: Alsublieft!

    Die dus. Een stuk beter dan de helft van de andere grappen
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:49:23 #43
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78928555
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:37 schreef najazeg het volgende:
    Heb je nog meer van die stroopwafel grappen Federer Fan? Geweldig
    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:49:41 #44
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78928569
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
    Waarom staat mijn zelfbedachte practical joke niet in de OP
    Omdat het geen slechte zelfbedachte grap is.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:50:32 #45
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78928603
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef vosss het volgende:

    [..]

    Die dus. Een stuk beter dan de helft van de andere grappen
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_78931279
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Omdat het geen slechte zelfbedachte grap is.
    Ownee sorry, het is een goeie zelfbedacht practical joke, dat is natuurlijk volledig offtopic

    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 15:42:38 #47
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_78932589
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef vosss het volgende:

    [..]

    Die dus. Een stuk beter dan de helft van de andere grappen
    Ik vind hem heel goed bedacht!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 9 maart 2010 @ 15:49:33 #48
    116846 Pingwingei
    Ei van gevleugelde pingrequest
    pi_78932860
    *tring*
    "Goedendag, hartstichtingcollecte"
    - "FAAL!"

    *tring*
    "Goedendag, nierstichtingcollecte"
    - "STEENgoed!"

    *tring*
    "Goedendag, reumafondscollecte"
    - "En jij kan dat tonnetje nog vasthouden? "
    IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
    Eerste naam én adoratietopique *O*
    Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
    Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
      dinsdag 9 maart 2010 @ 16:05:22 #49
    281927 mcf
    The end is the beginning.
    pi_78933538
    Dus er zit zo'n levenloze gast te Fok!ken..

    Oh wacht..
      dinsdag 9 maart 2010 @ 18:31:35 #50
    179992 Mopst3r
    Believe...
    pi_78939074
    Waar is die ubergrap over die sollicitatie en jack spijkerman enzo?
    Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
      dinsdag 9 maart 2010 @ 21:58:31 #51
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78949291
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef vosss het volgende:

    [..]

    Ownee sorry, het is een goeie zelfbedacht practical joke, dat is natuurlijk volledig offtopic


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 maart 2010 @ 22:02:58 #52
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78949517
    Een man van 43 is leraar maatschappijleer op het mbo. Dus op een gegeven moment bespreekt hij met zijn klas wat er eerder was: de kip of het ei.
    's Avonds komt hij thuis en zegt hij enthousiast tegen zijn vrouw: "We hadden het vandaag over de vraag wat er eerder was: de kip of het ei. Een jongen uit de klas had een heel slim antwoord."
    Zegt die vrouw op sceptische toon: "Wat zei hij dan?"
    Zegt die man: "Hij zei: 'De kip, want die komt uit een ei.'"
    Zegt die vrouw: "Huh, maar dan klopt zijn stelling toch niet. Als die kip uit dat ei kwam was dat ei er toch eerder?"
    Zegt die man: "Ja, je hebt gelijk... Het klonk alleen zo logisch."
    Zegt die vrouw: "En jij bent leraar maatschappijleer? Je moet toch snappen dat het gewoon nergens op sloeg wat hij zei?"
    Zegt die man: "Over twintig jaar ben ik met pensioen hoor. Het zal mijn tijd wel duren."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 maart 2010 @ 22:18:08 #53
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_78950379
    Komt Rik na een dag thuis van school:
    "Mam ze zitten me de hele tijd met mijn naam te pesten!"
    Zegt zijn moeke:
    "Ach stommerik, stel je niet zo aan!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 9 maart 2010 @ 22:31:40 #54
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78951108
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 22:18 schreef najazeg het volgende:
    Komt Rik na een dag thuis van school:
    "Mam ze zitten me de hele tijd met mijn naam te pesten!"
    Zegt zijn moeke:
    "Ach stommerik, stel je niet zo aan!"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 10 maart 2010 @ 08:35:27 #55
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78958851
    Een man en een vrouw gaan logeren bij de schoonzus van de vrouw en haar zoon. Ze hebben de diaprojector meegenomen om 's avonds gezellig oude dia's te bekijken. Dus na het eten op de tweede dag van hun bezoek begint de man enthousiast de diaprojector in elkaar te zetten en het scherm op te zetten. De dia's heeft hij laten liggen in de logeerkamer. Dus op een gegeven moment is het zover. Hij nodigt iedereen uit om te komen kijken. Ze beginnen te kijken maar het valt de man op dat er bij elke dia een of meer strepen door het beeld zitten. Hij verontschuldigt zich voor de onderbreking en gaat kijken wat er aan de hand is.
    Zegt die man: "Maar….er zitten allemaal bijtafdrukken in de dia's!"
    Zegt de schoonzus van zijn vrouw "Oh jee, dat is mijn zoon geweest. Hij heeft diabetes."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 10-03-2010 13:13:09 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_78959408
    diabetes omg
    Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
      woensdag 10 maart 2010 @ 10:24:59 #57
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78961651
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Mopst3r het volgende:
    diabetes omg
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 10 maart 2010 @ 13:13:38 #58
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78968414
    Heb je ook alle slechte zelfbedachte tussengrappen eruitgehaald, Mopst3r?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 10 maart 2010 @ 18:48:19 #59
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_78982557
    Een man belt de tandarts om een afspraak te maken voor controle na 5 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest.
    Man: "Ik wil graag een afspraak maken voor een controle"
    Tandarts: "Dat kan, ik zal even in de agenda kijken want het is nogal druk"
    Man: "Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor tandarts"
    Tandarts: "Maak je niet druk, ik vind wel een gaatje."
    Sometimes you see knopjes
      woensdag 10 maart 2010 @ 18:49:58 #60
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_78982602
    Kz: "Het is geel en krom"
    FF: "een banaan"
    Kz: "shit je kent hem al"
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
    pi_78985328
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef banapples het volgende:
    Een man belt de tandarts om een afspraak te maken voor controle na 5 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest.
    Man: "Ik wil graag een afspraak maken voor een controle"
    Tandarts: "Dat kan, ik zal even in de agenda kijken want het is nogal druk"
    Man: "Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor tandarts"
    Tandarts: "Maak je niet druk, ik vind wel een gaatje."
      woensdag 10 maart 2010 @ 20:34:26 #62
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_78987758
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Sometimes you see knopjes
      woensdag 10 maart 2010 @ 20:47:38 #63
    45532 ziggyziggyziggy
    wisselwachter, vlaggenzwaaier
    pi_78988435
    "Flauwer kan het niet," zei hij en hij zette de vaas weg.

    (meertalige doordenker voor gevorderden)
    Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
    <a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
      woensdag 10 maart 2010 @ 22:38:43 #64
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_78994235
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef banapples het volgende:
    Een man belt de tandarts om een afspraak te maken voor controle na 5 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest.
    Man: "Ik wil graag een afspraak maken voor een controle"
    Tandarts: "Dat kan, ik zal even in de agenda kijken want het is nogal druk"
    Man: "Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor tandarts"
    Tandarts: "Maak je niet druk, ik vind wel een gaatje."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      woensdag 10 maart 2010 @ 23:08:06 #65
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_78995691
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef Runselpink het volgende:

    [..]


    Heb je mijn laatste grap al gelezen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 11 maart 2010 @ 08:06:15 #66
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_79001807
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Snap jum? Die man is natuurlijk zenuwachtig dat ie een gaatje in zijn kies heeft maar die tandarts heeft het over een gaatje in zijn agenda
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Sometimes you see knopjes
      donderdag 11 maart 2010 @ 08:12:35 #67
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79001867
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 08:06 schreef banapples het volgende:

    [..]

    Snap jum? Die man is natuurlijk zenuwachtig dat ie een gaatje in zijn kies heeft maar die tandarts heeft het over een gaatje in zijn agenda
    Meen je dat nou joh.
    quote:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_79002924
    Hoe heet een verkrachte neger?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 12 maart 2010 @ 21:08:32 #69
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79076970
    Een astronoom zit op Relatieplanet. Op een gegeven moment is hij aan het chatten met een heel leuk meisje. Ze hebben een leuk gesprek. Ze vraagt hem wat hij doet en hij vertelt haar dat hij astronoom is.
    Op een gegeven moment vraagt hij: "Waar woon je eigenlijk?"
    Zegt ze van: "In de Melkweg. Verder moet je het zelf maar uitzoeken ."
    Vervolgens is ze opeens offline.
    Zegt die astronoom zo tegen zichzelf: "Oh, nu vind ik haar natuurlijk nooit. Ik altijd met m'n grote mond."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 maart 2010 @ 21:13:16 #70
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79077189
    Een gezin is Studio Sport aan het kijken. Opeens verschijnt Kees Jansma in beeld.
    Zegt de moeder van het gezin: "Hé Kees Jansma! Die heb ik een tijd niet gezien!"
    Zegt haar zoontje van zes: "Nee, klopt, hij is een tijd ingevroren geweest en hij wilde pas weer ontdooid worden als er een medicijn was tegen de ziekte waar hij aan leed en dat is er nu: Otrivin Junior."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 maart 2010 @ 22:57:51 #71
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79081648
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
    Een gezin is Studio Sport aan het kijken. Opeens verschijnt Kees Jansma in beeld.
    Zegt de moeder van het gezin: "Hé Kees Jansma! Die heb ik een tijd niet gezien!"
    Zegt haar zoontje van zes: "Nee, klopt, hij is een tijd ingevroren geweest en hij wilde pas weer ontdooid worden als er een medicijn was tegen de ziekte waar hij aan leed en dat is er nu: Otrivin Junior."
    Kees Jansma werkt bij Sport1 (ja, ik heb 'm door)
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 12 maart 2010 @ 22:59:04 #72
    282507 Lysdexie
    Vieze gek! Vieze gluurder!
    pi_79081698
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef Vultures het volgende:
    Hoe heet een verkrachte neger?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79081733
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef Vultures het volgende:
    Hoe heet een verkrachte neger?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    hahaha ik moest lachen.
    There's a point in life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything,
    but it's not giving up. It's realizing that you don't need certain people and their crap.
    pi_79081771
    waar stuur je turken heen als ze iets willen winnen:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
      vrijdag 12 maart 2010 @ 23:04:47 #75
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79081906
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef burnttoast het volgende:

    [..]

    hahaha ik moest lachen.
    Vind ik knap. Hij klopt niet eens. Het zou dan "Hoe heet de verkrachting van een neger" moeten zijn. Een mens is toch geen verkrachting...

    Maar goed, wat mij betreft hoor alles wat racistisch, discriminerend, seksistisch, xenofobisch, plat, onnodig kwetsend, heiligschennend, grof en extreem gewelddadig is niet thuis in dit topic. Veel plezier allemaal.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 maart 2010 @ 23:06:00 #76
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79081955
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Chinless het volgende:
    waar stuur je turken heen als ze iets willen winnen:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    S.v.p. kappen met die discriminerende grappen. De volgende keer ga ik een mod vragen om te modden.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 maart 2010 @ 23:31:49 #77
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79082940
    Dus twee enorme curling-liefhebbers zijn in gesprek. Curling is die sport met een bezem en een ijskaas. De twee liefhebbers zijn bij de wedstrijd tussen Zweden en Noorwegen.
    Jimbo: '' Ik denk dat Zweden gaat winnen, het is een voorgevoel. ''
    Rambo: '' Dan zou ik eerst maar je blauw-gele bril afdoen. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 12 maart 2010 @ 23:33:30 #78
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_79082997
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Vind ik knap. Hij klopt niet eens. Het zou dan "Hoe heet de verkrachting van een neger" moeten zijn. Een mens is toch geen verkrachting...

    Maar goed, wat mij betreft hoor alles wat racistisch, discriminerend, seksistisch, xenofobisch, plat, onnodig kwetsend, heiligschennend, grof en extreem gewelddadig is niet thuis in dit topic. Veel plezier allemaal.
    Dat was dus een slechte zelfbedachte grap?
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      zaterdag 13 maart 2010 @ 00:08:23 #79
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79084418
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef Mister1977 het volgende:

    [..]

    Dat was dus een slechte zelfbedachte grap?
    Jij schopt de plank volledig mis.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_79084623
    Het is een prachtige dag in het sprookjesachtige bos.. Dottey huppelt vrolijk over het zandpad naar haar werk. Haar haartjes wapperen in de wind en worden slechts bijeen gebonden met een mooi rood lintje. In haar handje houd zij stevig een mandje vast met een kruidkoek die zij net met liefde voor haar collega's heeft gebakken.

    Opeens stopt zij en houdt zij haar adem in. Ze hoort helemaal niets.. Ze luistert nog eens een beetje beter en draait haar hoofd een beetje naar de richting waar zij dat geluidje vandaan hoorde komen.
    "Nee, toch niets!" en ze begint weer te lopen over het pad.
    Als ze net een stap heeft gezet met haar mooie klinkende hakjes hoort zij het weer! Het lijkt wel een soort van gezang. Het is heel zachtjes klinkt ver weg en toch is het heel dichtbij. Ze ziet helemaal niemand op het pad!
    "Wat raar zeg!" mompelt ze tegen haarzelf en wilt weer een stap zetten.

    "Heej, pas op!" klinkt het vanonder haar schoen vandaan!
    "Heej, je staat bijna op ons!" klinkt een tweede piep stemmetje.
    "Mijn hemel, wat spijt mij dat!" zegt Dottey met een verschrikt stemmetje als ze naar de grond kijkt.
    Twee verhitte gezichtjes kijken haar kant uit. Ze zijn miniscuul klein. Hebben mooie mutsjes op en kleine baardjes goed in model gekamt.
    "Ik had jullie niet gezien!" stamelde Dottey naar de twee kabourtjes.
    "Nou ik ben Dottey"; zegt Dottey met een grote glimlach en zet haar mooie groene vragende kijkertjes sprankelend op.
    "En wij zijn kabouters, die op weg zijn naar ons dorpje! Dus wij gaan snel verder!" Zegt de norse kabouter.
    "Ohw, oke dan" zegt Dottey teleurgesteld als zij de kabouters weg ziet lopen.
    Tot haar grote vreugde begint de eerste kabouter een vrolijk deuntje te zingen terwijl de tweede kabouter invalt met een vrolijk deuntje

    "Wij hebbeuhhhhhhhhhh TOOOOOOOOOóooverKRACHT!"

    Helemaal vrolijk draait Dottey zich om en loopt verder het zandpad af. Al vrij snel komt ze langs een rijtje bomen waar ze ineens weer een vreemd geluidje hoord.

    "Dat is raar, wat is dat nou voor een geluidje?"; vraagt Dottey zich af.
    "Het lijkt wel snikken" denkt zij bij haarzelf en begint op het geluid af te lopen. Ze loopt iets verder van het zandpad af en zoekt tussen de bosjes. Het snikkende geluid wordt steeds harder en harder tot dat Dottey ineens een heel klein zielig kaboutertje, die tegen een omlaag gevallen tak aan zit te huilen, zit snikken.

    "Heej ben jij zo verdrietig?" vraagt Dottey vol medelijden.
    Het kleine kaboutertje verstopt snel zijn gezicht voor Dottey en fatsoeneerde zijn kleertjes een beetje. Hij knikt zachtjes.
    "Wat is er dan gebeurd?" vraagt Dottey met een lief stemmetje terwijl zij het kaboutertje probeert aan te kijken. Maar deze haalt alleen schokschouderend zijn schoudertjes op.
    "Ben jij je vriendjes kwijt geraakt in het bos?"
    Nee schudt het kaboutertje heftig zijn hoofdje.
    Het kaboutertje lijkt wel niet te willen praten, dus probeert Dottey het nog eens anders.
    "Ik ben Dottey"; zegt Dottey met haar stralende lach."En wie ben jij?"
    Het kabourtje veegt het snot van zijn bovenlipje en staart haar met trillend lipje aan.

    Hij fluistert zachtjes: "Ik ben TO!"
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      zaterdag 13 maart 2010 @ 00:22:10 #81
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_79084859
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 00:08 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Jij schopt de plank volledig mis.
    Dat slaat als een tang op een varken.
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
    pi_79087802
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Vind ik knap. Hij klopt niet eens. Het zou dan "Hoe heet de verkrachting van een neger" moeten zijn. Een mens is toch geen verkrachting...
    Epic fail.
    pi_79087847
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Maar goed, wat mij betreft hoor alles wat racistisch, discriminerend, seksistisch, xenofobisch, plat, onnodig kwetsend, heiligschennend, grof en extreem gewelddadig is niet thuis in dit topic. Veel plezier allemaal.
    Je weet dat je op Fok! zit?
      zaterdag 13 maart 2010 @ 08:02:59 #84
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79088716
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef Mister1977 het volgende:

    [..]

    Dat was dus een slechte zelfbedachte grap?
    Nee, het feit dat iets niet klopt maakt het niet tot een grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 13 maart 2010 @ 08:05:26 #85
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79088721
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 02:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

    [..]

    Je weet dat je op Fok! zit?
    Ja, en je bent ermee bekend dat ze ook een policy hebben? Ik heb eigenlijk niet eens gekeken naar ik ga er zomaar van uit dat in elk geval racisme en discriminerende opmerkingen hier iet zijn toegestaan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 13 maart 2010 @ 08:06:34 #86
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79088726
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 02:39 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]

    Epic fail.
    Het was jou blijkbaar niet eens opgevallen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_79088758
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:05 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, en je bent ermee bekend dat ze ook een policy hebben? Ik heb eigenlijk niet eens gekeken naar ik ga er zomaar van uit dat in elk geval racisme en discriminerende opmerkingen hier iet zijn toegestaan.
    Die ik dan ook niet vetgedrukt had gemaakt
      zaterdag 13 maart 2010 @ 08:33:45 #88
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79088840
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

    [..]

    Die ik dan ook niet vetgedrukt had gemaakt
    Oh, scherp. Had ik niet gezien.

    En eer ontopic graag, mensen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_79097216
    Je hebt drie huizen naast elkaar, in het linker huis woont spiderman, in het rechter huis woont batman.
    Wie woont er in het middelste huis?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79097923
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:06 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Het was jou blijkbaar niet eens opgevallen.
    Nee, het was jou blijkbaar niet opgevallen dat er zoiets als bijvoeglijke naamwoorden bestaan. Epic fail dus.
    pi_79098598
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    S.v.p. kappen met die discriminerende grappen. De volgende keer ga ik een mod vragen om te modden.
    Wat houd je tegen om een mod te vragen?
    Grapjes over Sven mogen wel, grapjes over hatitie ook, maar een grapje over turkije niet?
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
      zaterdag 13 maart 2010 @ 17:28:46 #92
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79101178
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 15:56 schreef Chinless het volgende:

    [..]

    Wat houd je tegen om een mod te vragen?
    Dat ik het liever zonder mod oplos.
    quote:
    Grapjes over Sven mogen wel, grapjes over hatitie ook, maar een grapje over turkije niet?
    Ik neem aan dat je wel een verschil ziet tussen een grap over Sven Kramer die een verkeerde wissel heeft en een heel volk de dood toewensen?
    Voor wie hem gemist heeft nog even je grap:
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Chinless het volgende:
    waar stuur je turken heen als ze iets willen winnen:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Over Haiti vind ik ook weer anders omdat je mensen dan niet aanvalt op hun geloof, nationaliteit, seksuele geaardheid of wat dan ook maar op hun situatie; het is ook geen racisme, xenofobie of discriminatie, alleen leedvermaak.

    Verder heb ik niets over dit onderwerp te melden. Laten we weer slechte zelfbedachte grappen posten.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_79101666
    Zo'n tuinder heeft tomaten in z'n kas.. en normaal staat het ligt snachts altijd aan weetjewel zodat die dingen kunnen gewoon kunnen blijven groeien. Valt opeens de stroom uit! Geen licht meer snapje... Weet je wat zo'n tomaat ineens tegen die tomaat naast hem zegt zo in het pikkedonker helemaal?
    Mwaa niks, tomaten kunnen niet praten.
      zaterdag 13 maart 2010 @ 19:06:18 #94
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_79104070
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 08:02 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nee, het feit dat iets niet klopt maakt het niet tot een grap.
    Het is dus een mislukte zelfbedachte grap?
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      zaterdag 13 maart 2010 @ 19:36:38 #95
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79105058
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef Mister1977 het volgende:

    [..]

    Het is dus een mislukte zelfbedachte grap?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 13 maart 2010 @ 19:43:11 #96
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79105289
    Een Nederlandse man is op zijn twaalfde naar Amerika verhuisd en heeft daar altijd gewoond. Hij is eigenlijk zijn hele leven al in zijn vrije tijd bezig met de Mona Lisa. Hij heeft er heel veel over gelezen en het is zijn droom om de Mona Lisa een keer in het echt te zien in het Louvre. Dus zo gezegd zo gedaan. Hij en zijn vrouwen en dochter gaan naar Parijs. De man is enorm enthousiast. Maar als ze aankomen in de zaal waar de Mona Lisa hangt, zien ze een bordje hangen dat de Mona Lisa twee weken weg is voor onderhoud. Wel hangt er een poster van de Mona Lisa.
    Zegt die man tegen zijn vrouw: "Nou, lekker! Daar maak je dan zo'n hele reis voor. Ik ben echt teleurgesteld."
    Zegt die vrouw op gewekte toon: " Hé, er hangt wel een poster van de Mona Lisa. Laten we daar dan even naar gaan kijken."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 13 maart 2010 @ 19:45:55 #97
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79105402
    Een man heeft een foto laten inlijsten bij een lijstenmaker. De lijstenmaker overhandigt de man de lijst en de man rekent af.
    Als hij even later bij de uitgang staat, zegt hij op met een boze stem op luide toon: "Meneer, ik kom hier nooit meer terug!"
    Zegt die lijstenmaker: "Maar, is er dan iets niet goed ofzo?"
    Zegt die man: "Nee, ik ga emigreren naar Nieuw-Zeeland."
    Zegt die lijstenmaker: "Oké, maar waarom klonk u dan zo boos?"
    Zegt die man zo: "Aard van 't beestje."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 13 maart 2010 @ 23:52:06 #98
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79114132
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2010 15:09 schreef Archibaltus het volgende:
    Je hebt drie huizen naast elkaar, in het linker huis woont spiderman, in het rechter huis woont batman.
    Wie woont er in het middelste huis?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Ik vond 'm wel grappig
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 14 maart 2010 @ 08:33:42 #99
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79118672
    Jan heeft Shoarma op. Piet heeft geen shoarma op.
    Wie heeft er shoarma op?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 14 maart 2010 @ 08:39:50 #100
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79118699
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 08:33 schreef najazeg het volgende:
    Jan heeft Shoarma op. Piet heeft geen shoarma op.
    Wie heeft er shoarma op?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik zou de tekst in de spoilertekst vervangen door:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 14 maart 2010 @ 08:40:43 #101
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79118704
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik zou de tekst in de spoilertekst vervangen door: Jan.
    volgens mij mis je het idee van mijn slechte zelfbedachte grap
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 14 maart 2010 @ 08:45:08 #102
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79118723
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 08:40 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    volgens mij mis je het idee van mijn slechte zelfbedachte grap
    Nee. Maar ik vind dit grappiger.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 14 maart 2010 @ 09:24:08 #103
    295646 MrRyst
    Street Poetry
    pi_79118949
    deze heb ik vroeger bedacht.. mn moeder gebruikt em soms

    2 goudvissen zitten in een kom..
    springt er 1 uit.. vraagt de ander; Wat ga je doen?
    Zegt die ene die eruit is gesprongen; Ik moet pissen
    Rap - Lies = HipHop
      zondag 14 maart 2010 @ 09:43:00 #104
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79119099
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 09:24 schreef MrRyst het volgende:
    deze heb ik vroeger bedacht.. mn moeder gebruikt em soms

    2 goudvissen zitten in een kom..
    springt er 1 uit.. vraagt de ander; Wat ga je doen?
    Zegt die ene die eruit is gesprongen; Ik moet pissen
    Hoe oud was je toen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 14 maart 2010 @ 13:28:29 #105
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79124108
    een vulkaan, een aardbeving en een orkaan zitten tegen elkaar op te scheppen.
    De orkaan zo van: Ik hoef alleen maar heel snel rond te draaien en dan trek ik zo een spoor van vernielingen.
    Zegt de aardbeving: Pff ik hoef alleen maarflink te schudden en dan verniel ik veel meer.
    Zegt de vulkaan: Meh, stelt allebei niks voor. Ik hoef alleen maar te kotsen om veel en veel meer land te vernielen!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_79124475
    Henk: Bier is net als mooie meiden.
    Jaap: Toch zit er verschil in
    Henk: ?
    Jaap: Het gat is kleiner
    pi_79125978
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef dombo123 het volgende:
    Henk: Bier is net als mooie meiden.
    Jaap: Toch zit er verschil in
    Henk: ?
    Jaap: Het gat is kleiner
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      zondag 14 maart 2010 @ 18:35:32 #108
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_79136671
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hij heeft niet gedefinieerd welk gat kleiner is
    Sometimes you see knopjes
    pi_79137466
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 21 maart 2010 @ 14:27:23 #110
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79404673
    Jan is al twee jaar werkloos met een WW-uitkering. Hij woont met zijn vrouw en zijn zoon in een rijtjeshuis. Hij heeft eigenlijk niets omhanden. Het enige tijdverdrijf dat hij heeft, is zijn dagelijkse bezoekje aan zijn beste vriend Pieter, die een paar huizen verderop woont.
    Dus op een gegeven moment zegt hij zo tegen zijn vrouw: "Schat, ik ga even bij Pieter buurten."
    Zegt zijn vrouw: "Oké."
    Even later komt zijn zoon thuis en die vraagt waar zijn vader is.
    Zegt zijn moeder: "Hij is geloof ik even naar die zeehondencrèche gegaan."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 21-03-2010 14:36:32 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_79420394
    Wat heb je als je in een windtunnel werkt?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 22 maart 2010 @ 11:15:55 #112
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79440903
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
    Jan is al twee jaar werkloos met een WW-uitkering. Hij woont met zijn vrouw en zijn zoon in een rijtjeshuis. Hij heeft eigenlijk niets omhanden. Het enige tijdverdrijf dat hij heeft, is zijn dagelijkse bezoekje aan zijn beste vriend Pieter, die een paar huizen verderop woont.
    Dus op een gegeven moment zegt hij zo tegen zijn vrouw: "Schat, ik ga even bij Pieter buurten."
    Zegt zijn vrouw: "Oké."
    Even later komt zijn zoon thuis en die vraagt waar zijn vader is.
    Zegt zijn moeder: "Hij is geloof ik even naar die zeehondencrèche gegaan."
    Pieterburen
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 22 maart 2010 @ 12:40:51 #113
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79443664
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Pieterburen
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 22 maart 2010 @ 13:16:56 #114
    293321 sybvb
    geen alcolist kom gwn uit wf
    pi_79444771
    hoorde er weer 1

    in een hotel aan de balie vragend

    jij:is ken hier aanwezig?
    medewerker:welke ken bedoelt u
    jij: kerneger
    medewerker: nee ken ik nie
    jij : kunt u hem omroepen
    medewerker(over de luidspreker): hallo is er ene KENKERNEGER aanwezig in het hotel?

    [ Bericht 0% gewijzigd door sybvb op 22-03-2010 19:37:22 ]
    pi_79445435
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef sybvb het volgende:
    hoorde er weer 1

    in een hotel aan de balie vragend

    jij:is ken hier aanwezig?
    medewerker:welke ken bedoelt u
    jij: kerneger
    medewerker: nee ken ik nie
    jij : kunt u hem omroepen
    medewerker(over de luidspreker): hallo is er ene KENKERNEGERVaanwezig in het hotel?
    pi_79445536
    ROTFLCOPTER!1!!1!_!! @ alle geniale grappen van Federer. Zelfbedacht ook?
      maandag 22 maart 2010 @ 14:16:46 #117
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79446987
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Xa1pt het volgende:
    ROTFLCOPTER!1!!1!_!! @ alle geniale grappen van Federer. Zelfbedacht ook?


    Ja, allemaal zelfbedacht. Heb je het document in de OP gezien met al mijn grappen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 23 maart 2010 @ 15:40:05 #118
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79493321
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
    Jan is al twee jaar werkloos met een WW-uitkering. Hij woont met zijn vrouw en zijn zoon in een rijtjeshuis. Hij heeft eigenlijk niets omhanden. Het enige tijdverdrijf dat hij heeft, is zijn dagelijkse bezoekje aan zijn beste vriend Pieter, die een paar huizen verderop woont.
    Dus op een gegeven moment zegt hij zo tegen zijn vrouw: "Schat, ik ga even bij Pieter buurten."
    Zegt zijn vrouw: "Oké."
    Even later komt zijn zoon thuis en die vraagt waar zijn vader is.
    Zegt zijn moeder: "Hij is geloof ik even naar die zeehondencrèche gegaan."
    Hoe vaker ik 'm lees hoe briljanter hij wordt
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 15:55:11 #119
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79494082
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 15:40 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Hoe vaker ik 'm lees hoe briljanter hij wordt
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_79495060
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:16 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]



    Ja, allemaal zelfbedacht. Heb je het document in de OP gezien met al mijn grappen?
    Sarcasm, sorry.
    pi_79496736
    Dr kwam eens een Turk bij de kassa.
    Geen referral hier.
    pi_79496913
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
    Dr kwam eens een Turk bij de kassa.
    Wat is daar grappig aan?
      dinsdag 23 maart 2010 @ 17:57:03 #123
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79499267
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]

    Sarcasm, sorry.
    Touché.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 24 maart 2010 @ 09:17:51 #124
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79519996
    Waar blijven nou die nieuwe stroopwafelverkopermoppen?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 24 maart 2010 @ 12:23:08 #125
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79526778
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef najazeg het volgende:
    Waar blijven nou die nieuwe stroopwafelverkopermoppen?
    Een stroopwafelverkoper zit te praten met een nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker laaft zich aan de grote kennis en wijsheid van de stroopwafelverkoper.
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Mijn vader zei altijd: 'Je verkoopt meer stroopwafels met stroop dan met azijn.'"

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 24-03-2010 18:34:01 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 24 maart 2010 @ 12:25:27 #126
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79526861
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Een stroopwafelverkoper zit te praten met een nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker laaft zich aan de grote kennis en wijsheid van de stroopwafelverkoper.
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Mijn vader zei altijd, je verkoopt meer stroofwafels met stroop dan met azijn."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      woensdag 24 maart 2010 @ 13:24:39 #127
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79528561
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Een stroopwafelverkoper zit te praten met een nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker laaft zich aan de grote kennis en wijsheid van de stroopwafelverkoper.
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Mijn vader zei altijd, je verkoopt meer stroofwafels met stroop dan met azijn."


    Dank je Federer-fan, mijn hele dag week is weer goed
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 24 maart 2010 @ 15:54:03 #128
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_79534364
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Een stroopwafelverkoper zit te praten met een nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker laaft zich aan de grote kennis en wijsheid van de stroopwafelverkoper.
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Mijn vader zei altijd, je verkoopt meer stroofwafels met stroop dan met azijn."
      woensdag 24 maart 2010 @ 18:32:34 #129
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79540004
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:25 schreef Runselpink het volgende:

    [..]


    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef najazeg het volgende:

    [..]



    Dank je Federer-fan, mijn hele dag week is weer goed
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef mwaterl het volgende:

    [..]




    Bedankt, jongens, dit is fantastisch. Ik zit helemaal emotioneel te worden achter mijn computer.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 24 maart 2010 @ 18:51:06 #130
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79540635
    Op een dag moest Federer-fan bijna huilen om alle lof die hij kreeg.
    Een aardappelschilmesjesventer kwam langs en zei "geeft niet" en gaf hem een gratis aardappelschilmesje.
    Federer-fan zei "wat moet ik met een aardappelschilmesje? ik heb liever een stroopwafel!"
    Toen zei de venter: "Sorry dan moet je bij de stroopwafelverkoper om de hoek zijn!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:01:57 #131
    251438 Mertofzo
    ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    pi_79541019
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Een stroopwafelverkoper zit te praten met een nieuwe medewerker. De nieuwe medewerker laaft zich aan de grote kennis en wijsheid van de stroopwafelverkoper.
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Mijn vader zei altijd: 'Je verkoopt meer stroopwafels met stroop dan met azijn.'"
    snap het niet
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:11:49 #132
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79546984
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 18:51 schreef najazeg het volgende:
    Op een dag moest Federer-fan bijna huilen om alle lof die hij kreeg.
    Een aardappelschilmesjesventer kwam langs en zei "geeft niet" en gaf hem een gratis aardappelschilmesje.
    Federer-fan zei "wat moet ik met een aardappelschilmesje? ik heb liever een stroopwafel!"
    Toen zei de venter: "Sorry dan moet je bij de stroopwafelverkoper om de hoek zijn!"
    Niet gek.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:12:09 #133
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79546998
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Mertofzo het volgende:

    [..]

    snap het niet
    Het is een grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:49:23 #134
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_79548779
    Zitten 2 eieren op een hekje.
    Zegt de 1 zo tegen de ander.

    "Mijn nieuwe baby is dood"

    "oh" zegt die ander "wat is er gebeurd?

    "zegt dat ene ei zo, ja ik had 'm bij marktplaats op de kop getikt"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:24:03 #135
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79557815
    Een stroopwafelverkoper komt thuis van een lange werkdag. Zijn vrouw zit de hele dag thuis tv te kijken en is altijd erg negatief tegen haar man, die er maar niet meer tegen ingaat.
    Zegt zijn vrouw als hij binnenkomt: "Weet je wat het laagste beroep ter wereld is?"
    Zegt die stroopwafelverkoper op een beetje moedeloze toon: "Nou, stroopwafelverkoper?"
    Zegt die vrouw: "Nee, ober. Want als jij in een restaurant komt, moet die ober jou bedienen."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:31:03 #136
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79557926
    Een stroopwafelverkoper is druk aan het werk in zijn wagen. Het is een soort caravan, die boven aan een helling staat en die hij 's avonds achter zijn auto doet om ermee naar huis te rijden. Op een gegeven moment zijn er een paar vervelende jongetjes die besluiten om een grap uit te halen met de stroopwafelverkoper. Dus ze halen de houten blokken weg waarmee de caravan op zijn plaats wordt gehouden. De stroopwafelverkoper hoort het gestommel en kijkt naar buiten.
    Als hij ziet wat de jongens aan het doen zijn zegt hij: "Zeg jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden."
    De jongens beginnen heel hard te lachen en beginnen tegen de caravan te duwen, die van de helling begint af te rijden.
    De stroopwafelverkoper, die er nog steeds in zit, zegt tegen zichzelf: "Oh jé, daar ga ik."
    Als de wagen onder aan de helling is, knalt hij tegen een geparkeerde auto. De stroopwafelverkoper is ongedeerd maar zijn stroopmachine is kapot en alle stroopwafels liggen op de grond. Dus de stroopwafelverkoper belt naar zijn verzekeringsmaatschappij, vertelt wat er is gebeurd en vraagt wanneer hij zijn declaratie zal worden vergoed.
    Zegt die medewerker: "Oh, maar dit is een vervelende situatie, want wat is er gebeurd valt onder terrorisme en dat wordt niet vergoed."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 25-03-2010 11:13:48 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:32:38 #137
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_79557948
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
    Een stroopwafelverkoper komt thuis van een lange werkdag. Zijn vrouw zit de hele dag thuis tv te kijken en is altijd erg negatief tegen haar man, die er maar niet meer tegen ingaat.
    Zegt zijn vrouw als hij binnenkomt: "Weet je wat het laagste beroep ter wereld is?"
    Zegt die stroopwafelverkoper op een beetje moedeloze toon: "Nou, stroopwafelverkoper?"
    Zegt die vrouw: "Nee, ober. Want als jij in een restaurant komt, moet die ober jou bedienen."
    Dat is een geniale belediging! Die moet ik onthouden
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:45:19 #138
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79558195
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
    Een stroopwafelverkoper komt thuis van een lange werkdag. Zijn vrouw zit de hele dag thuis tv te kijken en is altijd erg negatief tegen haar man, die er maar niet meer tegen ingaat.
    Zegt zijn vrouw als hij binnenkomt: "Weet je wat het laagste beroep ter wereld is?"
    Zegt die stroopwafelverkoper op een beetje moedeloze toon: "Nou, stroopwafelverkoper?"
    Zegt die vrouw: "Nee, ober. Want als jij in een restaurant komt, moet die ober jou bedienen."

    Jij bent mijn held
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:52:36 #139
    287131 FoolWithMokey
    Jesus loves you
    pi_79558318
    Komt een vrouw bij de dokter en laat en scheet en probeert hem te vangen en te eten.
    Sisco Certified
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:54:58 #140
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79558364
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef mwaterl het volgende:

    [..]

    Dat is een geniale belediging! Die moet ik onthouden
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef najazeg het volgende:

    [..]


    Jij bent mijn held
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 25 maart 2010 @ 09:01:25 #141
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79558482
    een stroopwafelverkoper heeft op een dag niets verkocht. Hij vraagt zich af hoe dat kan, want normaal lopen de zaakjes altijd goed. Komt ie op de weg waar zijn karretje staat een roadblock tegen met de melding dat de weg voor drie maanden is afgezet wegens het gevaar van landmijnen in de regio.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 26 maart 2010 @ 10:13:42 #142
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79599679
    Een stroopwafelverkoper van 76 stopt ermee. Hij heeft zestig jaar gewerkt in de stroopwafelhandel. Hij begon als leerlingstroopwafelmaker, werd toen meesterstroopwafelmaker en klom zo op tot stroopwafelverkoper. Dus er is een groot feest georganiseerd waar al zijn vrienden en familie bij aanwezig zijn. In totaal zijn er veertien mensen. Zijn beste vriend Jan is gevraagd of hij een speech wil geven. Dus op een gegeven moment is het zover. De vrouw van de stroopwafelverkoper tikt met haar mes tegen haar glas en wijst naar Jan, die gaat staan.
    Zegt Jan zo: "Ja, ik heb niet echt iets voorbereid hoor."
    Dus iedereen kijkt hem aan.
    Zegt Jan zo, terwijl hij een beetje naar woorden zoekend om zich heen kijkt, op geïrriteerde toon: "Ja, je verkocht de hele dag stroopwafels. Weet ik veel wat ik moet zeggen."

    [ Bericht 2% gewijzigd door Federer-fan op 26-03-2010 15:26:16 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 26 maart 2010 @ 11:53:11 #143
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79603579
    hehehe
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_79603811
    Er was eens een stroopwafelverkoper die zijn beroep niet verstond, niet omdat hij doof was maar omdat hij dyslectisch is. Op en dag had hij 4 ton stroop besteld, niet te verwarren met regen want die zit in andere tonnen. Gelukkig was deze stroopwafelverkoper grof gebekt, hij scheerde zich nooit, daarnaast had hij ook nog een grote waffel, dus daar goot hij alle stroop in. Niet alle stroop paste in zijn waffel omdat hij maar een klein mondje heeft. Nu hoopt de dyslectische stroopwafelverkoper dat hij snel klanten krijgt die graat stroop uit zijn waffel willen kopen.
    ♪I wanna control u,I wanna cornhole u,I wanna put my finger up ur ass♪
    ♫Its an oversized dingle berry,I get mad when her buttholes hairy,shouldnt be so critical of me♫
      vrijdag 26 maart 2010 @ 12:30:55 #145
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79605050
    Een stroopwafelverkoper staat met zijn medewerker in de wagen stroopwafels te verkopen.
    Aan het eind van de dag zegt die medewerker tegen de stroopwafelverkoper: "Nou baas, dit was een goeie dag. We zitten over de zes met de omzet."
    Zegt een klant die het toevallig hoort: "Ik wil me nergens mee bemoeien, maar zeshonderd euro is niet gek voor een dagje strooopwafels verkopen."
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Nee, zestig euro."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 26-03-2010 15:23:07 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 26 maart 2010 @ 12:33:00 #146
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_79605118
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef sybvb het volgende:
    hoorde er weer 1

    in een hotel aan de balie vragend

    jij:is ken hier aanwezig?
    medewerker:welke ken bedoelt u
    jij: kerneger
    medewerker: nee ken ik nie
    jij : kunt u hem omroepen
    medewerker(over de luidspreker): hallo is er ene KENKERNEGER aanwezig in het hotel?
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 12:36:41 #147
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_79605218
    Komt een man een stroopwafelwinkel binnen en roept tegen de verkoper: "IK GA JE MOEDER NEUKEN!"

    Zegt de stroopwafelverkoper: "Pa, rot op, ik ben aan het werk!"
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 13:06:52 #148
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_79606138
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:36 schreef omyfalzer het volgende:
    Komt een man een stroopwafelwinkel binnen en roept tegen de verkoper: "IK GA JE MOEDER NEUKEN!"

    Zegt de stroopwafelverkoper: "Pa, rot op, ik ben aan het werk!"
    Die's niet zelfbedacht
      vrijdag 26 maart 2010 @ 13:12:54 #149
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_79606345
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef mwaterl het volgende:

    [..]

    Die's niet zelfbedacht
    Schuldig

    Maar de stroopwafelverkoper doet het zooo goed de laatste tijd... dus ik dacht...
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 13:30:15 #150
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79607014
    er is er maar een die echt goede stroopwafelverkopergrappen kan maken, en dat is Federer-fan!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 26 maart 2010 @ 14:14:10 #151
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_79608647
    Okee...ik ga nu een grap verzinnen. Live

    Komt ie:
    Er loopt een stroopwafelverkoper in Amsterdam. Vraagt ie zo aan een voorbijganger: "Welke stroopwafeltent is hier het verste uit de buurt?". Zegt die voorbijganger: "Waarom wil je dat weten, das toch helemaal niet handig?". Zegt de stroopwafelverkoper: "Nou kijk, ik ben een stroopwafelverkoper!"

    Hm, best leuk gelukt nog
      vrijdag 26 maart 2010 @ 14:56:03 #152
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79610228
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 13:30 schreef najazeg het volgende:
    er is er maar een die echt goede stroopwafelverkopergrappen kan maken, en dat is Federer-fan!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 26 maart 2010 @ 15:24:54 #153
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79611435
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef mwaterl het volgende:
    Okee...ik ga nu een grap verzinnen. Live

    Komt ie:
    Er loopt een stroopwafelverkoper in Amsterdam. Vraagt ie zo aan een voorbijganger: "Welke stroopwafeltent is hier het verste uit de buurt?". Zegt die voorbijganger: "Waarom wil je dat weten, das toch helemaal niet handig?". Zegt de stroopwafelverkoper: "Nou kijk, ik ben een stroopwafelverkoper!"

    Hm, best leuk gelukt nog
    Die is idd nog aardig gelukt
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 26 maart 2010 @ 15:31:33 #154
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79611708
    Een treinkaartjesverzamelaar loopt op het station te zoeken naar weggegooide treinkaartjes van reizigers die hun treinreis erop hebben zitten. Hij vindt niet veel en wat hij vind heeft hij al. Teleurgesteld gaat ie zitten op een bankje. Dan komt er een man voorbij. De verzamelaar vraagt aan de man "waar kom je vandaan?". De man heeft geen zin in een gesprek met die man en zegt "Uit verweggistan, nou goed?". Vraagt de treinkaartjesverzamelaar: "OE, die heb ik nog niet, hoeveel wil je voor je treinkaartje?"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_79612740
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 15:31 schreef najazeg het volgende:
    Een treinkaartjesverzamelaar loopt op het station te zoeken naar weggegooide treinkaartjes van reizigers die hun treinreis erop hebben zitten. Hij vindt niet veel en wat hij vind heeft hij al. Teleurgesteld gaat ie zitten op een bankje. Dan komt er een man voorbij. De verzamelaar vraagt aan de man "waar kom je vandaan?". De man heeft geen zin in een gesprek met die man en zegt "Uit verweggistan, nou goed?". Vraagt de treinkaartjesverzamelaar: "OE, die heb ik nog niet, hoeveel wil je voor je treinkaartje?"
    Néé, ik ga stuk hier! Wat doe je?!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 16:44:32 #156
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79614649
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 29 maart 2010 @ 11:59:06 #157
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79701066
    Johanna zit in de bioscoop naar een film te kijken. De zaal zit best wel vol. De film gaat over allemaal enge, romantische en leuke dingen. Het lijkt een '' happy end '' te worden, maar dat gebeurt niet. Het einde vindt men 'kut' en het publiek wil hun geld terug. Achter Johanna staat een vrouw te klappen en te huilen van geluk. Dus Johanna vraagt: '' Waarom bent u zo blij? Ik vond het een verschrikkelijke film. ''
    Die vrouw: '' Ik vond de kostuums perfect bij de acteurs passen, daarom. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 29 maart 2010 @ 12:38:57 #158
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_79702468
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Runselpink het volgende:
    Johanna zit in de bioscoop naar een film te kijken. De zaal zit best wel vol. De film gaat over allemaal enge, romantische en leuke dingen. Het lijkt een '' happy end '' te worden, maar dat gebeurt niet. Het einde vindt men 'kut' en het publiek wil hun geld terug. Achter Johanna staat een vrouw te klappen en te huilen van geluk. Dus Johanna vraagt: '' Waarom bent u zo blij? Ik vond het een verschrikkelijke film. ''
    Die vrouw: '' Ik vond de kostuums perfect bij de acteurs passen, daarom. ''
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_79702833
    Lopen er 342528943705874098537492508745028795608947260876285270965872059866 gekken over straat. Zegt er een: "Mag ik in het midden lopen?"
    pi_79702862
    Komt er niemand bij de bakker. Zegt de bakker: Godverdomme
      maandag 29 maart 2010 @ 16:48:44 #161
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_79711975
    Ergens in deel 2 van zelfbedachte kutgrappen stond een grap over bijna brood ervaring, d

    zit een man in n auto,ziet hij in de verte een stoplicht dat op oranje staat, hij racet nog maar net voorbij het stoplicht.


    Bijna rood ervaring
      maandag 29 maart 2010 @ 17:04:27 #162
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_79712654
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
    Lopen er 342528943705874098537492508745028795608947260876285270965872059866 gekken over straat. Zegt er een: "Mag ik in het midden lopen?"
    Slechte zelfbedachte grappen.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 29 maart 2010 @ 19:48:20 #163
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79718928
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Runselpink het volgende:
    Johanna zit in de bioscoop naar een film te kijken. De zaal zit best wel vol. De film gaat over allemaal enge, romantische en leuke dingen. Het lijkt een '' happy end '' te worden, maar dat gebeurt niet. Het einde vindt men 'kut' en het publiek wil hun geld terug. Achter Johanna staat een vrouw te klappen en te huilen van geluk. Dus Johanna vraagt: '' Waarom bent u zo blij? Ik vond het een verschrikkelijke film. ''
    Die vrouw: '' Ik vond de kostuums perfect bij de acteurs passen, daarom. ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 30 maart 2010 @ 22:16:22 #164
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_79767049
    Wil je een bitterbal?

    Nee, ik ben vegetariër

    Oh! dan mag je zeker ook geen kaassouvlees?
    The Outside Agency
    pi_79767977
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Slechte zelfbedachte grappen.
    Met de nadruk op dat éérste woord.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 22:34:31 #166
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_79768098
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Runselpink het volgende:
    Johanna zit in de bioscoop naar een film te kijken. De zaal zit best wel vol. De film gaat over allemaal enge, romantische en leuke dingen. Het lijkt een '' happy end '' te worden, maar dat gebeurt niet. Het einde vindt men 'kut' en het publiek wil hun geld terug. Achter Johanna staat een vrouw te klappen en te huilen van geluk. Dus Johanna vraagt: '' Waarom bent u zo blij? Ik vond het een verschrikkelijke film. ''
    Die vrouw: '' Ik vond de kostuums perfect bij de acteurs passen, daarom. ''
    De enige leuke uit dit topic.
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      dinsdag 30 maart 2010 @ 23:32:14 #167
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79771262
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef Lindgren. het volgende:

    [..]

    De enige leuke uit dit topic.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 1 april 2010 @ 11:26:49 #168
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_79823411
    het is bruin, zijn met veel en rennen heel soepel door het bos ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
    pi_79823643
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Slechte zelfbedachte grappen.
    Net alsof iemand anders het over 342528943705874098537492508745028795608947260876285270965872059866 gekken heeft gehad
      donderdag 1 april 2010 @ 11:33:57 #170
    283085 TWP
    kassalade
    pi_79823711
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef haakon het volgende:
    het is bruin, zijn met veel en rennen heel soepel door het bos ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    :)
      donderdag 1 april 2010 @ 12:03:26 #171
    284294 BBQSausage
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_79824828
    Nu in de uitverkoop, de Zure H-ring. Een ring in de vorm van een H, met een overheerlijke zure bite.
    pi_79829250
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef haakon het volgende:
    het is bruin, zijn met veel en rennen heel soepel door het bos ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    het is bruin, zijn met een heleboel, renne soepel door het bos en zijn ontzettend groot?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      zaterdag 3 april 2010 @ 22:05:33 #173
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79916332
    Een man is voor het eerst bij een rechtszaak. Het gaat om een kort geding dat zijn buren tegen hem hebben aangespannen omdat hij een grote boom in zijn tuin wil kappen. Dus hij komt de rechtszaal binnen heeft die kleren aan van Adriaan uit Bassie & Adriaan.
    Die rechter zo: "WTF "
    Zegt die man: "Ja, ik vroeg aan mijn advocaat van wat moet ik aan. En hij zei van doe maar gewoon een kostuum aan."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 april 2010 @ 06:24:14 #174
    146865 kweenieman
    Ik ben altijd zwanger.
    pi_79924743
    Zegt een man tegen een vrouw: "Sommige woorden zeg ik altijd achterstevoren".

    Zegt de vrouw: "Bent u ziek?"

    Man: "Ja, ik heb reknak".

    Vrouw:"O okay, wilt u bier bij uw ontbijt?"

    Man: "Nee, alleen een ejtnassiorc is ook goed".

    Vrouw: "Dude, WTF".

      zondag 4 april 2010 @ 08:59:36 #175
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_79925143
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    het is bruin, zijn met een heleboel, renne soepel door het bos en zijn ontzettend groot?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 8 april 2010 @ 17:00:36 #176
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80089359
    Job en Hendrika zijn aan het computeren. Ze zitten naast elkaar, want er zijn twee computers op 1 tafel. OP een gegeven moment zegt Job: '' Hendrika, ik ben schizofreen. ''
    Hendrika antwoordt: '' Wij niet. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 8 april 2010 @ 17:23:01 #177
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_80090328
    Komt zo een stroopwafel thuis uit het cafe.
    Helemaal dronken is die stroopwafel.
    Dus die vrouw boos en zegt zo "stroopverdomme" waarom ben je zo laat uit het cafe terug?"
    Zegt die stroopwafel zo "Nee, ik ben blijven plakken"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      donderdag 8 april 2010 @ 17:28:37 #178
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80090559
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
    Komt zo een stroopwafel thuis uit het cafe.
    Helemaal dronken is die stroopwafel.
    Dus die vrouw boos en zegt zo "stroopverdomme" waarom ben je zo laat uit het cafe terug?"
    Zegt die stroopwafel zo "Nee, ik ben blijven plakken"
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 8 april 2010 @ 19:28:19 #179
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80094772
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
    Komt zo een stroopwafel thuis uit het cafe.
    Helemaal dronken is die stroopwafel.
    Dus die vrouw boos en zegt zo "stroopverdomme" waarom ben je zo laat uit het cafe terug?"
    Zegt die stroopwafel zo "Nee, ik ben blijven plakken"


    "Stroopverdomme".

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 08-04-2010 19:44:26 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 8 april 2010 @ 19:41:10 #180
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80095350
    Wat vond je van de mijne, FF?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 8 april 2010 @ 19:45:22 #181
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80095513
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef Runselpink het volgende:
    Wat vond je van de mijne, FF?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80178243
    Michelle is weer eens voor de zoveelste keer de klas uitgestuurd en moeten zich melden bij de conciërge. De conciërge zegt dat ze die middag terug moeten komen om alle schoolborden uit te wissen.
    Dus na schooltijd gaat Michelle aan de slag, in het begin is ze er nog wel serieus mee bezig, echter na verloop van tijd komt haar vriendin Kim haar gezelschap houden.
    Kim: Al die borden wissen is zo saai, laten we iets leukers doen!
    Michelle: Zoals wat dan?
    Kim: Krijtjes stuk trappen!
    Michelle: Ja cool, ik heb toevallig hakken aan.

    Dus Michelle pakt een hand vol krijtjes legt ze op de grond en gaat er met haar hakken lekker op stampen.
    Echt net op dat moment komt de conciërge het lokaal binnen: "Michelle, hoe haal je het in je hoofd om dit soort ongein uit te halen tijdens je strafmiddag! Jij gaat nu de hele week nablijven! En die troep ruim je zelf op!''
    Als de conciërge daarna weer boos het lokaal uit loopt gaat Kim naast Michelle staan en zegt: Hé Michelle, ik sta bij je in het krijt!
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      zondag 11 april 2010 @ 08:37:01 #183
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80178314
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 08:20 schreef Shreyas het volgende:
    Michelle is weer eens voor de zoveelste keer de klas uitgestuurd en moeten zich melden bij de conciërge. De conciërge zegt dat ze die middag terug moeten komen om alle schoolborden uit te wissen.
    Dus na schooltijd gaat Michelle aan de slag, in het begin is ze er nog wel serieus mee bezig, echter na verloop van tijd komt haar vriendin Kim haar gezelschap houden.
    Kim: Al die borden wissen is zo saai, laten we iets leukers doen!
    Michelle: Zoals wat dan?
    Kim: Krijtjes stuk trappen!
    Michelle: Ja cool, ik heb toevallig hakken aan.

    Dus Michelle pakt een hand vol krijtjes legt ze op de grond en gaat er met haar hakken lekker op stampen.
    Echt net op dat moment komt de conciërge het lokaal binnen: "Michelle, hoe haal je het in je hoofd om dit soort ongein uit te halen tijdens je strafmiddag! Jij gaat nu de hele week nablijven! En die troep ruim je zelf op!''
    Als de conciërge daarna weer boos het lokaal uit loopt gaat Kim naast Michelle staan en zegt: Hé Michelle, ik sta bij je in het krijt!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 11 april 2010 @ 08:45:16 #184
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80178352
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 08:20 schreef Shreyas het volgende:
    Michelle is weer eens voor de zoveelste keer de klas uitgestuurd en moeten zich melden bij de conciërge. De conciërge zegt dat ze die middag terug moeten komen om alle schoolborden uit te wissen.
    Dus na schooltijd gaat Michelle aan de slag, in het begin is ze er nog wel serieus mee bezig, echter na verloop van tijd komt haar vriendin Kim haar gezelschap houden.
    Kim: Al die borden wissen is zo saai, laten we iets leukers doen!
    Michelle: Zoals wat dan?
    Kim: Krijtjes stuk trappen!
    Michelle: Ja cool, ik heb toevallig hakken aan.

    Dus Michelle pakt een hand vol krijtjes legt ze op de grond en gaat er met haar hakken lekker op stampen.
    Echt net op dat moment komt de conciërge het lokaal binnen: "Michelle, hoe haal je het in je hoofd om dit soort ongein uit te halen tijdens je strafmiddag! Jij gaat nu de hele week nablijven! En die troep ruim je zelf op!''
    Als de conciërge daarna weer boos het lokaal uit loopt gaat Kim naast Michelle staan en zegt: Hé Michelle, ik sta bij je in het krijt!
    Ik vind hem geweldig. Maar ik vind dat je die laatste zin moet schrappen (dus "Als de concierge [...] in het krijt!"). Vrijwel niemand zal het met me eens zijn, maar geloof me.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 11 april 2010 @ 14:30:41 #185
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_80185204
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 08:45 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik vind hem geweldig. Maar ik vind dat je die laatste zin moet schrappen (dus "Als de concierge [...] in het krijt!"). Vrijwel niemand zal het met me eens zijn, maar geloof me.
    ..dan is de hele grap weg
      zondag 11 april 2010 @ 15:39:09 #186
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_80187784
    Idd dan snapt george de clou nie
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 11 april 2010 @ 16:32:28 #187
    251438 Mertofzo
    ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    pi_80190187
    Waar staat CENT voor?
      zondag 11 april 2010 @ 16:33:33 #188
    251438 Mertofzo
    ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    pi_80190233
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef Mertofzo het volgende:
    Waar staat CENT voor?
    Chinezen Eten Nasi
      zondag 11 april 2010 @ 17:00:36 #189
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80191301
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 14:30 schreef mwaterl het volgende:

    [..]

    ..dan is de hele grap weg
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80192504
    Hoe noem je een peer maar dan omgekeerd?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    je moeder op een kaneelstok nou goed xP
      zondag 11 april 2010 @ 17:31:11 #191
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80192539
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef leeniej het volgende:
    Hoe noem je een peer maar dan omgekeerd?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80193585
    Waaaarom dragen negerts altijd schoenen in de sportzaal?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 11 april 2010 @ 20:12:58 #193
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80198812
    Henk, een ambtenaar, praat met Willem, een man die in het bedrijfsleven werkt.
    Zegt Willem: "Vertel eens iets over je werk?"
    Zegt Henk: "Ik werk met mensen die gewoon niet zo goed zelfstandig kunnen functioneren."
    Zegt Willem: "Werk je dan met mensen die een persoonsgebonden budget hebben ofzo?'
    Zegt Henk: "Oh, sorry, nee, ik had het over m'n collega's."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 11 april 2010 @ 20:35:12 #194
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_80199999
    Dirk heeft een puzzelblad gekocht, en daarin vind hij een zweedse puzzel waarmee je een prijs kan winnen.
    dus dirk die puzzel invullen en opsturen naar de baas van de prijsvraagpuzzel.
    Een weekje later krijgt hij een brief met daarin de boodschap dat hij de hoofdprijs heeft gewonnen, de hoofdprijs is een nachtje tussen de apen slapen van dierenpark emmen, dirk zijn lievelingsdier is een aap, dus hij gaat als een gek naar dierenpark Emmen.
    Daar vind hij de baas van het puzzelblad, die hem feliciteert met de overwinning.
    Maar in plaats van dirk tussen de apen te gooien, word hij tussen de giraffen gegooid.
    Dan zegt de baas van het puzzelblad, Haha, daar heb ik je mooi in de aap gelogeerd.

    Dirk kan hier smakelijk om lachen.

      zondag 11 april 2010 @ 20:37:15 #195
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80200115
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
    Henk, een ambtenaar, praat met Willem, een man die in het bedrijfsleven werkt.
    Zegt Willem: "Vertel eens iets over je werk?"
    Zegt Henk: "Ik werk met mensen die gewoon niet zo goed zelfstandig kunnen functioneren."
    Zegt Willem: "Werk je dan met mensen die een persoonsgebonden budget hebben ofzo?'
    Zegt Henk: "Oh, sorry, nee, ik had het over m'n collega's."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 11 april 2010 @ 21:20:39 #196
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80202760
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Runselpink het volgende:

    [..]


    Was alweer even geleden sinds mijn laatste grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80203839
    jantje heeft het koud, hij gaat in de hoek van de kamer zitten. Waarom gaat jantje in de hoek van de kamer zitten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
    Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
      zondag 11 april 2010 @ 21:50:08 #198
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80204577
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:37 schreef dralion13 het volgende:
    jantje heeft het koud, hij gaat in de hoek van de kamer zitten. Waarom gaat jantje in de hoek van de kamer zitten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Leuk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 12 april 2010 @ 01:11:37 #199
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_80213129
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:37 schreef dralion13 het volgende:
    jantje heeft het koud, hij gaat in de hoek van de kamer zitten. Waarom gaat jantje in de hoek van de kamer zitten
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op een gegeven moment begint Jantje weer te bibberen en hij besluit aan de muur te gaan zitten precies tussen twee hoeken in. Waarom gaat Jantje daar zitten?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Waarom Jantje vervolgens bij een hoek aan de buitenkant van het huis gaat zitten kunnen jullie wel raden natuurlijk.
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
    pi_80214091
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Leuk.
    Maar niet zelfbedacht! klik
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      maandag 12 april 2010 @ 08:18:09 #201
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80214650
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 06:19 schreef Shreyas het volgende:

    [..]

    Maar niet zelfbedacht! klik
    Hmm, nee, ik zie het.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 12 april 2010 @ 17:51:53 #202
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80233655
    Dus zo zitten sir Alex en sir Pep met elkaar aan tafel.
    Zegt sir Alex zo: '' Ik heb hier een appel. Heb jij misschien voor mij een gratis Messi? ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 15 april 2010 @ 21:44:19 #203
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80361605
    Willem heeft al jaren het syndroom van Gilles de la Tourette.
    Tijdens het wekelijkse overleg met zijn directeur Henk zegt hij: "Het tweede kwartaal ziet er beter uit. De prestatie-indicatoren zijn echt omhooggeschoten. Klootzak. Hypocriete hond."
    Maar die baas is na al die jaren dat Willem voor hem werkt wel gewend aan al dat gescheld.
    Op een gegeven moment zegt Willem: "Ik wil trouwens even mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik je altijd zo uitscheld."
    Zegt Henk: "Nou, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor. Je hebt Gilles de la Tourette en daar kan je helemaal niks aan doen."
    Zegt Willem: "Ehm, nja, eerlijk gezegd ben ik er al twee jaar van genezen."

    [ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 15-04-2010 22:40:27 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 15 april 2010 @ 22:35:35 #204
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80364850
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
    Willem heeft al jaren het syndroom van Gilles de la Tourette.
    Tijdens het wekelijkse overleg met zijn directeur Henk zegt hij: "Het tweede kwartaal ziet er beter uit. De prestatie-indicatoren zijn echt omhooggeschoten. Klootzak. Hypocriete hond."
    Maar die baas is na al die jaren dat Willem voor hem werkt wel gewend aan al dat gescheld.
    Op een gegeven moment zegt Willem: "Ik wil trouwens even mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik je altijd zo uitscheld."
    Zegt Henk: "Nou, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor. Je hebt Gilles de la Tourette en daar kan je helemaal niks aan doen."
    Zegt Willem: "Emh, nja, eerlijk gezegd ben ik er al twee jaar van genezen."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 15 april 2010 @ 22:40:02 #205
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80365132
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 22:35 schreef Runselpink het volgende:

    [..]


    Klasse.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80365493
    Kwam ik laatst een homo tegen..
    Zeg ik tegen die homo:"hey, ik heb haar op m'n hoofd.. Jij zeker hem"

    pi_80365564
    Is Jennifer Lopez of op de fiets
      donderdag 15 april 2010 @ 23:03:08 #208
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80366327
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Italo het volgende:
    Is Jennifer Lopez of op de fiets
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 16 april 2010 @ 09:35:17 #209
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80373581
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
    Willem heeft al jaren het syndroom van Gilles de la Tourette.
    Tijdens het wekelijkse overleg met zijn directeur Henk zegt hij: "Het tweede kwartaal ziet er beter uit. De prestatie-indicatoren zijn echt omhooggeschoten. Klootzak. Hypocriete hond."
    Maar die baas is na al die jaren dat Willem voor hem werkt wel gewend aan al dat gescheld.
    Op een gegeven moment zegt Willem: "Ik wil trouwens even mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik je altijd zo uitscheld."
    Zegt Henk: "Nou, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor. Je hebt Gilles de la Tourette en daar kan je helemaal niks aan doen."
    Zegt Willem: "Ehm, nja, eerlijk gezegd ben ik er al twee jaar van genezen."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 16 april 2010 @ 09:37:32 #210
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80373631
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Italo het volgende:
    Is Jennifer Lopez of op de fiets
    flauw!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:44 #211
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80381293
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 09:35 schreef najazeg het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 17 april 2010 @ 23:12:42 #212
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80432814
    Na een week of 8 op zijn kamertje geleefd te hebben, komt zoonlief Henk thuis bij zijn ouders. Zijn vader is erg enthousiast: '' He Henk! Hoe gaat het? Hoe gaat je studie? ''
    Henk antwoordt: '' Wel goed he, Pa ''.
    Tijdens het avondeten wil vader wat kwijt.
    Vader: '' Zoon, ik vind dat je een accent hebt gekregen. Een meer westers accent, met zo'n vreselijk rollende R. ''
    Zoon: '' ''
    Moeder: '' Oh, ik merk er anders niets van. ''
    Broertje: '' Dan moet je naar de opticien. ''

    [ Bericht 0% gewijzigd door Runselpink op 17-04-2010 23:49:20 ]
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 17 april 2010 @ 23:25:31 #213
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80433200
    quote:
    Op zaterdag 17 april 2010 23:12 schreef Runselpink het volgende:
    Na een week of 8 op zijn kamertje geleefd te hebben, komt zoonlief Henk thuis bij zijn ouders. Zijn vader is erg enthousiast: '' He Henk! Hoe gaat het? Hoe gaat je studie? ''
    Henk antwoordt: '' Wel goed he, Pa ''.
    Tijdens het avondeten wil vader wat kwijt.
    Vader: '' Zoon, ik vind dat je een accent hebt gekregen. Een meer westers accent, met zo'n vreselijk rollende R. ''
    Zoon: '' ''
    Moeder: '' Oh, ik merk er anders niets van. ''
    Broetje: '' Dan moet je naar de opticien. ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 17 april 2010 @ 23:26:36 #214
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80433238
    Ik vond 'm zelf eigenlijk wel aardig
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 17 april 2010 @ 23:27:27 #215
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80433263
    quote:
    Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Runselpink het volgende:
    Ik vond 'm zelf eigenlijk wel aardig
    Ik snap 'm niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80433336
    Ik ook niet.
      zaterdag 17 april 2010 @ 23:49:03 #217
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80433833
    Broetje=Broertje
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 17 april 2010 @ 23:54:34 #218
    299272 Oneself
    Computer says 'nooo'
    pi_80433974
    Haha, ow laawd, deze grappen zijn zo slecht dat het ergens wel weer grappig is. Het idee dat mensen zulke 'grappen' alleen al bedenken, zeg maar.
      zondag 18 april 2010 @ 09:07:30 #219
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80437864
    quote:
    Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef Oneself het volgende:
    Haha, ow laawd, deze grappen zijn zo slecht dat het ergens wel weer grappig is. Het idee dat mensen zulke 'grappen' alleen al bedenken, zeg maar.
    Hey. Hoi.

    Heb je die smurfengrap van diamondstor2 gelezen? Betere hebben we niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 18 april 2010 @ 12:16:04 #220
    299486 BaasD
    GREED is GOOD!
    pi_80441497
    'wat niet rekt, dat scheurt'
      zondag 18 april 2010 @ 12:55:49 #221
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80442491
    Tijd voor een goedmakertje.

    De Opa en Oma van Jantje zitten samen met Jantje in de tuin. De zon schijnt en ze kijken naar de mooie vlinders en de bloeiende bloemen. Op een gegeven moment vraagt Jantje: '' Oma, bent u trots op het leven dat u geleid heeft? ''
    Oma: '' Wat een mooie vraag, Jantje. Ik ben er zeker trots op. Anders had ik hier ook niet gezeten.''
    Jantje: '' Ik snap u niet. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 18 april 2010 @ 13:15:21 #222
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80443022
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Runselpink het volgende:
    Tijd voor een goedmakertje.

    De Opa en Oma van Jantje zitten samen met Jantje in de tuin. De zon schijnt en ze kijken naar de mooie vlinders en de bloeiende bloemen. Op een gegeven moment vraagt Jantje: '' Oma, bent u trots op het leven dat u geleid heeft? ''
    Oma: '' Wat een mooie vraag, Jantje. Ik ben er zeker trots op. Anders had ik hier ook niet gezeten.''
    Jantje: '' Ik snap u niet. ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 18 april 2010 @ 13:54:52 #223
    299486 BaasD
    GREED is GOOD!
    pi_80444117
    'wat niet rekt, dat scheurt'
    pi_80444186
    Wat is kaas onder de aanrecht?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 18 april 2010 @ 16:38:38 #225
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80449071
    Het aanrecht.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 18 april 2010 @ 21:00:22 #226
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80458752
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Runselpink het volgende:
    Tijd voor een goedmakertje.

    De Opa en Oma van Jantje zitten samen met Jantje in de tuin. De zon schijnt en ze kijken naar de mooie vlinders en de bloeiende bloemen. Op een gegeven moment vraagt Jantje: '' Oma, bent u trots op het leven dat u geleid heeft? ''
    Oma: '' Wat een mooie vraag, Jantje. Ik ben er zeker trots op. Anders had ik hier ook niet gezeten.''
    Jantje: '' Ik snap u niet. ''
    meesterlijk!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 18 april 2010 @ 21:02:35 #227
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80458875
    quote:
    Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    meesterlijk!
    Goed he?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80484688
    Een vulkaan speelt verstoppertje met een aswolk.
    "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, wie niet weg waait is gezien!"
      woensdag 21 april 2010 @ 15:13:21 #229
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_80561081
    Komt een man bij de dokter.
    Dokter: "En meneer, hoe gaat het ?"
    Man: "Steeds beter de laatste dagen!"
    Dokter: "Over laatste dagen gesproken.."
    The Outside Agency
      woensdag 21 april 2010 @ 15:15:15 #230
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_80561148
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef haakon het volgende:
    Komt een man bij de dokter.
    Dokter: "En meneer, hoe gaat het ?"
    Man: "Steeds beter de laatste dagen!"
    Dokter: "Over laatste dagen gesproken.."
    Sometimes you see knopjes
      woensdag 21 april 2010 @ 20:30:17 #231
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80572971
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef haakon het volgende:
    Komt een man bij de dokter.
    Dokter: "En meneer, hoe gaat het ?"
    Man: "Steeds beter de laatste dagen!"
    Dokter: "Over laatste dagen gesproken.."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 22 april 2010 @ 12:39:17 #232
    299272 Oneself
    Computer says 'nooo'
    pi_80593116
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef haakon het volgende:
    Komt een man bij de dokter.
    Dokter: "En meneer, hoe gaat het ?"
    Man: "Steeds beter de laatste dagen!"
    Dokter: "Over laatste dagen gesproken.."
    Call me stupid, maar ik nie snap nie?
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 15:15 schreef banapples het volgende:

    [..]

    Aannnndaaayyyyy! Little Britain
      donderdag 22 april 2010 @ 12:45:19 #233
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_80593324
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef Oneself het volgende:

    [..]

    Call me stupid, maar ik nie snap nie?
    [..]
    De dokter gebruikt een mooi sprongetje om over zijn laatste dagen te praten
    quote:
    Aannnndaaayyyyy! Little Britain
    Yeah I know
    Sometimes you see knopjes
    pi_80593587
    Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en 2 billen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_80593639
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
    Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en 2 billen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

      donderdag 22 april 2010 @ 12:56:57 #236
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_80593740
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
    Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en 2 billen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Verdorie, ik moest lachen.
    Sometimes you see knopjes
      donderdag 22 april 2010 @ 13:43:14 #237
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80595294
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
    Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en 2 billen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    GE-WEL-DIG!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_80595650
    Helaas niet zelfbedacht.
      donderdag 22 april 2010 @ 16:14:40 #239
    140318 Thy...
    Met puntjes
    pi_80601162
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Italo het volgende:
    Is Jennifer Lopez of op de fiets
    Is de hond van Jennifer Lopez?
    I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
    - Douglas Adams
      donderdag 22 april 2010 @ 17:47:27 #240
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_80604535
    Stond ik vandaag in de winkel.
    Komen er een paar belgen binnen.

    Vraagt 1 zo'n belg aan de cassiere "Heeft u ook stutpalen?"

    Jawel zegt die cassiere, waarvoor en hoeveel?

    "allee" zegt die belg, "doe er maar 30 ,omdat het kabinet op vallen staat"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_80605508
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef nightcowboy het volgende:
    Helaas niet zelfbedacht.
    Sorry? Ik heb die matige grap toch echt niet van iemand anders gehoord. Ik maak mij overigens niet de illusie dat ik de enige ben die een dergelijk "geniaal" woordgrapje kan verzinnen.

    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 22 april 2010 @ 18:32:36 #242
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_80605618
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:28 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]

    Sorry? Ik heb die matige grap toch echt niet van iemand anders gehoord. Ik maak mij overigens niet de illusie dat ik de enige ben die een dergelijk "geniaal" woordgrapje kan verzinnen.


    wat erg, zelfs google kende hem al:


    Maar ik kende hem nog niet en ik moest lachen
    Sometimes you see knopjes
    pi_80610899
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:28 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]

    Sorry? Ik heb die matige grap toch echt niet van iemand anders gehoord. Ik maak mij overigens niet de illusie dat ik de enige ben die een dergelijk "geniaal" woordgrapje kan verzinnen.


    pi_80618626
    wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een kameel?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 23 april 2010 @ 03:34:16 #245
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_80621277
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
    Wat is de overeenkomst tussen de woestijn en 2 billen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Baas
    Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
    pi_80624044
    Wat is de overeenkomst tussen een vrouw die bejaard wordt en een anus?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 23 april 2010 @ 14:59:29 #247
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80634950
    Een tandarts krijgt een zwakke begaafde man in zijn stoel.
    Dus hij zegt: "Meneer, u krijgt volgende week een WK-behandeling van mij."
    Zegt die man: "Ow, leuk! Krijg ik dan een oranje hoedje op ofzo?"
    Zegt die tandarts: "Nee, een wortelkanaalbehandeling."
    Zegt die man: "Oh, shit."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80640881
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
    Een tandarts krijgt een zwakke begaafde man in zijn stoel.
    Dus hij zegt: "Meneer, u krijgt volgende week een WK-behandeling van mij."
    Zegt die man: "Ow, leuk! Krijg ik dan een oranje hoedje op ofzo?"
    Zegt die tandarts: "Nee, een wortelkanaalbehandeling."
    Zegt die man: "Oh, shit."


    Maar maar, dat is niet eens een grap
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 23 april 2010 @ 18:02:29 #249
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_80641006
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]



    Maar maar, dat is niet eens een grap
    Een tandarts krijgt een zwakke begaafde man in zijn stoel.
    Dus hij zegt: "Meneer, u krijgt nu direct een WK-behandeling van mij."
    Zegt die man: "Waarom, ik wil helemaal geen Wortelkanaalbehandeling"
    Zegt die tandarts: "Haha, nee joh, je krijgt gewoon een oranje hoedje op. Dat vind ik zo leuk staan"
    Zegt die man: "Oh, hahaha"
    Sometimes you see knopjes
      vrijdag 23 april 2010 @ 18:41:22 #250
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80642182
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]



    Maar maar, dat is niet eens een grap
    Ga jij je eerst eens even inlezen ja.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 23 april 2010 @ 18:41:54 #251
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80642202
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 18:02 schreef banapples het volgende:

    [..]

    Een tandarts krijgt een zwakke begaafde man in zijn stoel.
    Dus hij zegt: "Meneer, u krijgt nu direct een WK-behandeling van mij."
    Zegt die man: "Waarom, ik wil helemaal geen Wortelkanaalbehandeling"
    Zegt die tandarts: "Haha, nee joh, je krijgt gewoon een oranje hoedje op. Dat vind ik zo leuk staan"
    Zegt die man: "Oh, hahaha"
    Dan is het een gewone standaardgrap; dat is niet echt de bedoeling hier. Slechte zelfbedachte grappen willen we zien mensen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:48:21 #252
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80662419
    twee stippen lopen in een rondje.
    Zegt de een tegen de ander: geweldig! We zijn STIPT op tijd!

    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:06:05 #253
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80662846
    Een man koopt een hele dure vaas, waar hij een maand voor heeft gespaard. Vervolgens koopt hij een boeket bloemen. Thuis aangekomen zet hij de bloemen in een vaas. Even later komt er een vriend van hem op bezoek.
    Zegt die man trots tegen die vriend: "Kijk eens…"
    Zegt die vriend: "Oh, wat een mooie bloemen zeg!'
    Zegt die man: "Het ging om de vaas hoor."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 24 april 2010 @ 12:13:58 #254
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_80664257
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man koopt een hele dure vaas, waar hij een maand voor heeft gespaard. Vervolgens koopt hij een boeket bloemen. Thuis aangekomen zet hij de bloemen in een vaas. Even later komt er een vriend van hem op bezoek.
    Zegt die man trots tegen die vriend: "Kijk eens…"
    Zegt die vriend: "Oh, wat een mooie bloemen zeg!'
    Zegt die man: "Het ging om de vaas hoor."
    Nee. Helaas.
    pi_80664483
    Ik heb deze ooit zelf bedacht maar hoorde hem later ook iemand zeggen

    'Hey zet jij die koffie altijd zo sterk?'
    'Nee, dat is expresso'

    Verder deze:

    Waarom gaan toeristen nooit naar Luik?
    ...
    Dat vinden ze niet luik.
      zaterdag 24 april 2010 @ 12:32:37 #256
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_80664644
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 12:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
    Ik heb deze ooit zelf bedacht maar hoorde hem later ook iemand zeggen

    'Hey zet jij die koffie altijd zo sterk?'
    'Nee, dat is expresso'

    Verder deze:

    Waarom gaan toeristen nooit naar Luik?
    ...
    Dat vinden ze niet luik.
    Dat heb ik een x gedaan op een terrasje.
    "Mag ik 1 stapesjino?"
    Zegt die man..."Je bedoelt een cappuchino?"
    Ik weer... "Haha dat zei ik espresso"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zaterdag 24 april 2010 @ 15:03:00 #257
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80668145
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 12:13 schreef mwaterl het volgende:

    [..]

    Nee. Helaas.
    Ja, jij bent wel een autoriteit als het gaat om slechte zelfbedachte grappen.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 24-04-2010 17:01:52 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80670166
    Komt een postbode bij de huisarts.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 24 april 2010 @ 17:03:34 #259
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80670389
    Dus 2 Orka's zijn met elkaar in gesprek over het Jachtseizoen.
    Orka 1: '' Hoe is jouw seizoen bevallen? ''
    Orka 2: '' Mwoah, ik zie er de lol niet zo van in ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 24 april 2010 @ 17:41:11 #260
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_80671424
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 15:03 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, jij bent wel een autoriteit als het gaat om slechte zelfbedachte grappen.
    Nee dat niet, ik vind 'm gewoon beneden jouw niveau
      zaterdag 24 april 2010 @ 17:42:19 #261
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80671457
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 17:41 schreef mwaterl het volgende:

    [..]

    Nee dat niet, ik vind 'm gewoon beneden jouw niveau
    Dat vond ik zelf ook.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80672274
    ik ook
      zaterdag 24 april 2010 @ 19:13:06 #263
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_80673814
    M.a.w. Federer-fan heeft vandaag ondermaats gepresteerd.
    Loop je de kantjes ervan af Ferderer-fan?
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      zaterdag 24 april 2010 @ 19:30:12 #264
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80674290
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 19:13 schreef Mister1977 het volgende:
    M.a.w. Federer-fan heeft vandaag ondermaats gepresteerd.
    Loop je de kantjes ervan af Ferderer-fan?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 24 april 2010 @ 20:29:10 #265
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_80675911
    Straks Megaparty in Weerselo

    Ik weet alleen nog niet of ik mee ga.
    The Outside Agency
    pi_80676008
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef haakon het volgende:
    Straks Megaparty in Weerselo

    Ik weet alleen nog niet of ik mee ga.
    Geniaal.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 13% gewijzigd door nightcowboy op 24-04-2010 20:46:45 ]
      zaterdag 24 april 2010 @ 20:39:38 #267
    258937 mwaterl
    En zo niet, dan toch!
    pi_80676171
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef haakon het volgende:
    Straks Megaparty in Weerselo

    Ik weet alleen nog niet of ik mee ga.
    pi_80676965
    Net tijdens het schijten bedacht:

    Een stroopwafelbakker wordt op een ouderavond geconfronteerd met het gedrag van zijn oudste zoon, Zoon.
    'Uw zoontje heeft vaak een erg grote waffel, tegenover de andere kinderen', zegt de directeur van de school.
    'Bedankt', zegt de bakker, 'ik bak ze altijd zelf!'
    ...
    'U begrijpt me niet geloof ik', zegt de directeur verontwaardigd, 'ik bedoel dat uw zoon een grote mond heeft!'
    'Ja, nogal logisch', zegt die bakker.
    'Anders passen die wafels er niet in.'
      zaterdag 24 april 2010 @ 21:15:26 #269
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80677129
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
    Net tijdens het schijten bedacht:

    Een stroopwafelbakker wordt op een ouderavond geconfronteerd met het gedrag van zijn oudste zoon, Zoon.
    'Uw zoontje heeft vaak een erg grote waffel, tegenover de andere kinderen', zegt de directeur van de school.
    'Bedankt', zegt de bakker, 'ik bak ze altijd zelf!'
    ...
    'U begrijpt me niet geloof ik', zegt de directeur verontwaardigd, 'ik bedoel dat uw zoon een grote mond heeft!'
    'Ja, nogal logisch', zegt die bakker.
    'Anders passen die wafels er niet in.'
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 24 april 2010 @ 21:15:55 #270
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80677143
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 24 april 2010 @ 21:51:22 #271
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_80678186
    Jan is te gast bij het programma Miljoenenjacht en staat op het punt een koffer te selecteren waardoor hij óf dichter bij de hoofdprijs komt, óf veel geld verliest.
    Linda de Mol: "Jan, wat kijk je moeilijk! Je moet een erg lastige keuze maken en ik kan aan je gezicht zien dat je het er moeilijk mee hebt!"
    Jan: "Nee hoor, ik sta op het moment gewoon in mijn broek te poepen".
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      zaterdag 24 april 2010 @ 22:22:28 #272
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80679187
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
    Net tijdens het schijten bedacht:

    [...]
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 21:51 schreef Mister1977 het volgende:
    Jan is te gast bij het programma Miljoenenjacht en staat op het punt een koffer te selecteren waardoor hij óf dichter bij de hoofdprijs komt, óf veel geld verliest.
    Linda de Mol: "Jan, wat kijk je moeilijk! Je moet een erg lastige keuze maken en ik kan aan je gezicht zien dat je het er moeilijk mee hebt!"
    Jan: "Nee hoor, ik sta op het moment gewoon in mijn broek te poepen".
    Fijn dat jullie dit topic nog wat elan geven jongens.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 24 april 2010 @ 23:16:55 #273
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80681190
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
    Net tijdens het schijten bedacht:

    Een stroopwafelbakker wordt op een ouderavond geconfronteerd met het gedrag van zijn oudste zoon, Zoon.
    'Uw zoontje heeft vaak een erg grote waffel, tegenover de andere kinderen', zegt de directeur van de school.
    'Bedankt', zegt de bakker, 'ik bak ze altijd zelf!'
    ...
    'U begrijpt me niet geloof ik', zegt de directeur verontwaardigd, 'ik bedoel dat uw zoon een grote mond heeft!'
    'Ja, nogal logisch', zegt die bakker.
    'Anders passen die wafels er niet in.'


    Ik zei het toch! Grappen over stroopwafels roeleren gewoon!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zaterdag 24 april 2010 @ 23:29:43 #274
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_80681660
    Twee stroopwafels kunnen elkaar niet luchten of zien maar zitten helaas naast elkaar in het stroopwafelpakje. Het is dus niet vreemd dat de twee ook continu zitten bekvechten.
    Zegt ene stroopwafel tegen de andere stroopwafel: "Jij klef misbaksel, lig niet tegen me aan te plakken!"
    Zegt de andere stroopwafel tegen de ene stroopwafel: "Ach hou toch je stroopwaffel!"
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
    pi_80684412
    Dus op een gegeven moment komt Cees thuis van school en zegt, pa, ze pesten mij de hele tijd...
    zegt zijn vader, wat dan?, Zegt Cees... Ja ze noemen me schele Cees.
    Zegt zijn pa.. ach wat kan jou dat nou schele Cees


    Grap is overigens bedacht door mijn vader en die heet echt Cees
    pi_80702279
    Welke sporter heeft geen eigen land?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Net verzonnen hahaha.
      zondag 25 april 2010 @ 19:37:24 #277
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80703594
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef Berend. het volgende:
    Welke sporter heeft geen eigen land?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Net verzonnen hahaha.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 19:38:01 #278
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80703620
    Welke voetballer ziet helemaal niks.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En wie pest hem daar altijd mee?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 20:15:55 #279
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80705267
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
    Welke voetballer ziet helemaal niks.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En wie pest hem daar altijd mee?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    1e: Beetje te voorspelbaar, vast ook al tig keer gemaakt.
    2e: Briljant
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 25 april 2010 @ 20:20:41 #280
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80705442
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    1e: Beetje te voorspelbaar, vast ook al tig keer gemaakt.
    2e: Briljant
    1e: Ja, maar als ik hem maak, is het anders.
    2e:
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 20:41:11 #281
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_80706224
    Stroopwafels zijn zeker passé?
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      zondag 25 april 2010 @ 21:20:08 #282
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80707920
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Mister1977 het volgende:
    Stroopwafels zijn zeker passé?
    ik denk dat het stroopwafelgehalte in dit topic een beetje te hoog is geworden. Er hebben al veel stroopwafelgrappen de revue gepasseerd. Mogelijk heeft fok even de buik vol van stroopwafels
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 25 april 2010 @ 21:36:25 #283
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80708695
    Een stroopwafelverkoper staat op Koninginnenach in Den Haag met zijn kraam. Er hangt een bord waar op staat dat hij speciale Koninginnenachwafels verkoopt.
    Vraagt er zo'n klant: "Wat zijn die Koninginnenachwafels precies? Zit daar oranje glazuur op ofzo?"
    Zegt die stroopwafelverkoper: "Nee, glazuur is de kanker voor je stroopwafels."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_80708853
    Een man ging naar de bakker.
    De man:verkopen jullie brood.
    De bakker:Nee alleen stroopwafels.
    De Man:Waarom staat er dan bakker op het bord.
    De bakker:De andere borden waren op.
    Masturbatie is goed voor de prostaat.
      zondag 25 april 2010 @ 21:44:44 #285
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80709097
    Een man belt eel vriend van hem op en zegt van: "Wat ben je aan het doen?"
    Zegt die vriend: "Ik ben naar De Bakker-Nadal aan het kijken."
    Zegt die man: "Huh, Nadal is toch een tennisser?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 21:49:41 #286
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80709340
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man belt eel vriend van hem op en zegt van: "Wat ben je aan het doen?"
    Zegt die vriend: "Ik ben naar De Bakker-Nadal aan het kijken."
    Zegt die man: "Huh, Nadal is toch een tennisser?"


    Heb je de nieuwe OP al klaar, FF?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 25 april 2010 @ 21:55:28 #287
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80709643
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    quote:
    Heb je de nieuwe OP al klaar, FF?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 21:56:01 #288
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80709673
    hm.. ik vind de laatste drie tot vier stroopwafelmoppen toch een beetje matig
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 25 april 2010 @ 21:59:00 #289
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_80709822
    Tijd voor deeltje 16..
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 25 april 2010 @ 21:59:04 #290
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80709829
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef najazeg het volgende:
    hm.. ik vind de laatste drie tot vier stroopwafelmoppen toch een beetje matig
    Dat ben ik niet met je eens. Ik vind ze waardeloos.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 21:59:45 #291
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80709866
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Runselpink het volgende:
    Tijd voor deeltje 16..
    Ja, ik verzoek jullie wel om te stoppen met posten als de teller op 297 staat; dan maak ik dit deel wel vol.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:01:50 #292
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80709997
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef MuffinKillerzz het volgende:
    Een man ging naar de bakker.
    De man:verkopen jullie brood.
    De bakker:Nee alleen stroopwafels.
    De Man:Waarom staat er dan bakker op het bord.
    De bakker:De andere borden waren op.
    Ja, wel aardig vind ik.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:02:03 #293
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80710008
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat ben ik niet met je eens. Ik vind ze waardeloos.
    die uit de OP en halverwege dit topic daar zaten grandiose tussen!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 25 april 2010 @ 22:02:44 #294
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_80710048
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef najazeg het volgende:
    hm.. ik vind de laatste drie tot vier stroopwafelmoppen toch een beetje matig
    Ze waren allemaal hooguit matig. Behalve die van mij.
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
      zondag 25 april 2010 @ 22:02:48 #295
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80710052
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    die uit de OP en halverwege dit topic daar zaten grandiose tussen!
    Ja, ik hechte over die laatste.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:03:04 #296
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80710067
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Mister1977 het volgende:

    [..]

    Ze waren allemaal hooguit matig. Behalve die van mij.
    Klopt, die waren echt bagger.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:04:14 #297
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_80710138
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Mister1977 het volgende:

    [..]

    Ze waren allemaal hooguit matig. Behalve die van mij.
    '

    die van jou was niks aan en bovendien al een keer gemaakt!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 25 april 2010 @ 22:04:53 #298
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80710172
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    '

    die van jou was niks aan en bovendien al een keer gemaakt!
    Heren, heren.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:05:21 #299
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80710198
    Ik maak hem wel vol.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:05:44 #300
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80710215
    Nog eentje.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 25 april 2010 @ 22:06:07 #301
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_80710239
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')