abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 mei 2002 @ 11:59:18 #51
21066 Potter
At your service
pi_4394567
Ik vond How much is the fisch wel goed.

Ciao
Jullie geliefde Potter

"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  vrijdag 31 mei 2002 @ 13:08:05 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_4395542
How much is zeker een goed nummer.
En i shot the dj is ook erg goed!
Ik heb z,n nieuwe cd gekocht in oostenrijk.
en daar is hij helemaal nog top. Iedereen kent hem.
en het is en blijft lekker! En zeker z,n nieuwe cd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_5299936
Met 'Nessaja' gaan ze zeker weer een hit scoren, prachtig nummer!
pi_5300773
Scooter Rouleert De Pan Uit!!!

Hoop dat ze weer wat populairder worden in Nederland!

[b]A [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/][i]Decade[/i][/url] Of Hardcore Music in [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/halloffame/pictures.php]the hall of fame[/b][/url]
  donderdag 8 augustus 2002 @ 18:25:12 #55
11545 sjefhoelenpapers
Snacks zijn mijn leven!
pi_5309738
Geef mij maar het origineel van Peter Maffay.
Real-life soap Sjef Hoelenpapers??: http://www.sjefhoelenpapers.com
Download al mijn nummers: http://www.myspace.com/hoelenpapers
pi_5309754
Pas maar op, straks gooit die metalfan deze ook nog dicht...
  donderdag 8 augustus 2002 @ 18:31:15 #57
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_5309802
Mja de reden dat je niks van Scooter hoort in Nederland is omdat TMF, MTV en The Box Scooter geboycot hebben (en nog steeds Boycotten omdat 1 van de hogere piefen daaro de muziek nie leuk vind ofzo)
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_5309870
Nee hoor Loek, beschouw dit gewoon als het centrale SCOOTER, BACK IN THE HOUSE!! YEAH!!-topic.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_5309921
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 18:31 schreef Archie het volgende:
Mja de reden dat je niks van Scooter hoort in Nederland is omdat TMF, MTV en The Box Scooter geboycot hebben (en nog steeds Boycotten omdat 1 van de hogere piefen daaro de muziek nie leuk vind ofzo)
Nessaja staat gewoon in de playlist van The Box hoor. Moet je hem maar vaker aanvragen.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_5310273
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 18:36 schreef Meril het volgende:
Nee hoor Loek, beschouw dit gewoon als het centrale SCOOTER, BACK IN THE HOUSE!! YEAH!!-topic.
YEAH FUCK THE METAL, SCOOTER RULES
  donderdag 8 augustus 2002 @ 19:15:07 #61
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5310367
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 18:36 schreef Meril het volgende:
Nee hoor Loek, beschouw dit gewoon als het centrale SCOOTER, BACK IN THE HOUSE!! YEAH!!-topic.
Dat moet dan maar...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5310513
Net de nieuwe van Scooter gedownload. ZWAAR GOED!
pi_5310552
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 19:26 schreef The.Hunter het volgende:
Net de nieuwe van Scooter gedownload. ZWAAR GOED!
Dies mooi ja
pi_5310555
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 19:26 schreef The.Hunter het volgende:
Net de nieuwe van Scooter gedownload gekocht. ZWAAR GOED!
  donderdag 8 augustus 2002 @ 19:30:17 #65
31812 PuinzOOi
Baa Baa Black Sheep
pi_5310562
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 19:44 schreef MeneerTim het volgende:
Rammstein uit de Yabba Dabba Dance tijd.
My God, was ik alweer vergeten - ik heb nog ergens zo'n verzamelaar met ene Fred Flintstone die het hoesje decoreert.

[Dit bericht is gewijzigd door PuinzOOi op 09-08-2002 14:22]

"THE SECRET TO CREATIVITY IS KNOWING HOW TO HIDE YOUR SOURCES"
pi_5310572
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 19:29 schreef WebForce het volgende:

[..]


Lijkt me knap want volgens mij ligt die nog niet in de winkels...
pi_5314464
hehe eindelijk is de video nessaja ook op tmf te zien.....zou bijna hopen dat nu eindelijk super doorbreekt in nederland !

zitten de mensen je tenminste niet dom aan te kijken als je hebt over scooter

pi_5314757
Ik vind Looga - Nessaja toch veel cooler dan Scooter's uitvoering.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_5321147
Het enige van Scooter wat ik gehoord heb en wel te pruimen vond was Back in the UK. Typisch het soort melodie wat je hoofd maar niet uitkomt.

Maar verder niet echt mijn muziek, nee.

A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:34:16 #70
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5321674
Deze jongen heeft veel CD's van Beulah, Pavement, Pinback, Tom Waits, Sonic Youth, Weezer, Joy Division, The Velvet Underground, Beulah, Motorpsycho, Radiohead, Wilco, The Flaming Lips, And you will know us by the trail of Dead, Fiona Apple, De Kift, dEUS, Goldfrapp, The Notwist, Grandaddy, Sunny Day Real Estate, Grandaddy, Seafood, At the Drive-In, The Beta Band, Autopulver, Queens of the Stone Age, Metal Molly, The Strokes, Smashing Pumpkins, Fireside, My Vitriol, Aimee Mann, Sigur Ros, Bettie Serveert, Godspeed You Black Emperor, Sparklehorse, Low en vele anderen.

Dat ik ook 4 albums (!) van Scooter heb is dan vaak toch een beetje een anti-climax (jeugdzonde...). Liggen ook al een jaar of 5 stof te vangen, trouwens. Maar het staat toch een beetje vreemd in dat lijstje. Na m'n 16e was mijn interesse in Scooter toch behoorlijk gekelderd tot rond het vriespunt.

  vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:36:52 #71
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_5321720
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 18:39 schreef Meril het volgende:

[..]

Nessaja staat gewoon in de playlist van The Box hoor. Moet je hem maar vaker aanvragen.


The Box is idd opgehouden met de boycot na duizenden brieven te hebben gekregen van fans en actie groepjes!!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_5321782
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:36 schreef Archie het volgende:

[..]

The Box is idd opgehouden met de boycot na duizenden brieven te hebben gekregen van fans en actie groepjes!!


Zou het?
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 23:18:26 #73
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5323864
Net dat nieuwe (voor mij dan) nummer op TMF gezien. Op een gegeven moment schreeude die albino iets van "It's not a bird... it's not a plane... it's Dave on the train". Aan de ene kant vind ik het zo ongelofelijk slecht, maar ik vind dat ze toch wel lef hebben om zoiets te releasen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_5324447
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Net dat nieuwe (voor mij dan) nummer op TMF gezien. Op een gegeven moment schreeude die albino iets van "It's not a bird... it's not a plane... it's Dave on the train". Aan de ene kant vind ik het zo ongelofelijk slecht, maar ik vind dat ze toch wel lef hebben om zoiets te releasen.
Tja, en dan haalt het ook nog eens de nr 1 in Duitsland. Tel maar uit die winst... vooral als je weet dat de nummer 1 in Duitsland al goed is voor zo'n 400.000 exemplaren (als het al niet meer is) van een single. Da's nog eens wat anders dan de miezerige aantallen die hier in Nederland verkocht worden.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_5516910
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Net dat nieuwe (voor mij dan) nummer op TMF gezien. Op een gegeven moment schreeude die albino iets van "It's not a bird... it's not a plane... it's Dave on the train". Aan de ene kant vind ik het zo ongelofelijk slecht, maar ik vind dat ze toch wel lef hebben om zoiets te releasen.
Wat is daar dan zo slecht aan? ik snap em nie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')