abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_259148
Pas nu blijkt dat de reality soapster Jop nieuwehuizen uit Oost Knolledam ten onrechte uit de bus is verwijderd "hij heeft namelijk geen strafblad"zo verzekerde een woordvoeder van de gemeente Wormerland ons.Oud burgemeester Koppenaal heeft indertijd zelf een bewijs van goed gedrag gegeven.Ook een zegsman van de van de politie zet een fors vraag teken bij de beslissing van de leiding van SBS 6 . De hoofdpersoon in deze affaire over een schokkende onthulling .om een vermeend strafblad uit het populaire tv programma gezet . de leiding is op een dwaalspoor gebracht door een verslager van een landelijke ochtend lees verder op onze site
lees het laatste nieuws op www.start-me.nu

  vrijdag 14 april 2000 @ 15:05:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_259149
Misschien kun je voortaan als waarschuwing erbij zetten dat het HUMOR is????

Al vind ik ""verslager van een landelijke ochtend "" wel leuk gevonden. Toch geen typefoutje naar ik mag hopen ??

Rob


Nog steeds geen updates mogelijk

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 14 april 2000 @ 15:05:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259150
Dat was toch al bekend?
SBS kan nu alleen niet meer terug, dat zou (nog meer) gezichtsverlies betekenen.

Ik zit meer te denken aan een 2e bus, waarin Jop/Seki en Aziz een nieuwe kans krijgen. Misschien kunnen ze wat echte criminelen toevoegen, moet je eens opletten wat dit een kijkcijfers gaat opleveren (geloof mij nou maar..).

  vrijdag 14 april 2000 @ 15:16:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_259151
Woordvoeder, is dat voer voor psychologen ????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:49:00 #5
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_259152
Joppie Floppie
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')