En dat apostrof in Baseballs mag ook weg.quote:
GEFELICITEERD!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, tijd om vandaag 22 van Lily Allen maar eens op te zoeken, want die is vanaf vandaag voor het komende jaar toch wel enigszins toepasselijk.
Sorry, ik kan het niet laten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet laten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zin plak ik er in mijn hoofd ook altijd achteraan
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet laten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Uh-oh!
Maar dan beter en afwisselenderquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef Paul het volgende:
Arbeidsvitaminen is eigenlijk de muziek wat Radio Veronica de hele dag draait![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |