abonnement Unibet Coolblue
pi_259103
Wordt het het Autotron in Rosmalen?
(Bron: Iwan fansite)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259104
Als het inderdaad het Autotron wordt dan zal het helemaal niet meer om aan te zien/horen zijn. De Iwan 2.0 raakt zwaar opgewonden als het over auto's gaat. De programmatuur van de Iwan 2.0 zal ongetwijfeld op hol slaan. En de Iwan 2.0 zal ieder uur een schone onderbroek aan moeten. Uit laboratoriumproeven bleek dat hij blootgesteld aan teveel auto's ernstig gaat lekken.
pi_259105
De BUS gesignaleerd
datum: Vrijdag 14 april 12:00
bron: Internetredactie
De BUS is ter hoogte van Maastricht gesignaleerd. Of de BUS in Nederland blijft en wat uiteindelijk de lokatie wordt, is nog een verrassing. Blijf kijken, want het duurt niet lang meer!
  vrijdag 14 april 2000 @ 13:52:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259106
gingen ze niet richting de waddeneilanden?

(ff oude topic naar boven halen..)

pi_259107
Gevonden artikel: Brabants Dagblad - dinsdag 11 april 2000

--------------------------------------------------------------------------------

Contact met Autotron en Super De Boer
De Bus mogelijk naar Rosmalen
ROSMALEN - Een van de volgende halteplaatsen van De Bus is mogelijk Rosmalen. Omroep SBS-6 heeft daarvoor contacten gelegd met het Autotron en Super de Boer. Waarschijnlijk zullen de 'Rosmalense beelden' voor het omstreden tv-programma in de week voor Pasen worden gemaakt
De precieze datum van aankomst van De Bus en zijn passagiers is niet bekend. SBS 6 laat evenmin vantevoren weten waar De Bus zal staan, gedurende de periode dat de deelnemers in Rosmalen of omgeving werken voor hun geld. Dit omdat het bij eerdere halteplaatsen van De Bus tot problemen kwam met vandalen en sen-satiezoekers, die het pro-gramma met opzet verstoorden.Volgens Jean-Paul van Bakel, de bedrijfsleider van het Super de Boerfiliaal aan de Vreeburgpassage in Rosmalen, blijft de eventuele rol van zijn supermarkt beperkt. Door John de Molprodukties is gevraagd of zij mogen filmen dat de deelnemers van De Bus bij ons komen winkelen. Ik heb daar geen bezwaar tegen, als de boel tenminste niet op stelten wordt gezet. De jongens en meisjes van De Bus worden behandeld als ieder ander winkelpubliek. Ze mogen boodschappen doen en daarna afrekenen."Van Bakel zegt niet te weten of en wanneer De Bus langskomt. We hebben het besproken en voor de rest zie ik het wel als het zover is."Woordvoerder Bart Robberecht van het Autotron bevestigt dat er gesprekken zijn geweest met SBS-6 over de komst van De Bus. Maar de afspraak met de programmamakers is dat niemand daarover wat mag zeggen, behalve SBS 6."De omroep hult zich echter in hardnekkig stilzwijgen als het gaat om een toelichting op de toekomstige ontwikkelingen rondom De Bus.
.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259108

week 1 14-2/20-2 Heereveen; Thialf week 2 20-2/27-2 Groningen; Eemshaven
week 3 27-2/05-3 Hilvarenbeek; Centrum
week 4 05-3/12-3 Arnhem; Burger’s Zoo
week 5 12-3/14-3 Den Haag; Megastore
week 5 14-3/19-3 Arnhem; Burger’s Zoo
week 6 19-3/21-3 Alkmaar: Boekelermeer
week 6 21-3/26-3 Baarn
week 7 26-3/02-4 Enschede, Miracle Planet
week 8 02-4/05-4 Enschede, Miracle Planet
week 8 05-4/09-4 Durbuy, Ardennen
week 9 10-4/14-4 Durbuy, Ardennen
week 9 14-4/16-4 Rosmalen, autotron?
week 10 16-4/20-4 Rosmalen, autotron?
week 10 21-4/23-4 Zandvoort; circuit
week 11 24-4/28-4 Zandvoort; circuit
week 11 29-4/30-4 Amsterdam; Arena
week 12 01-5/07-5 Ameland, Hollum
week 13 08-5/14-5 Utrecht; Jaarbeurs
week 14 15-5/21-5 Vlissingen; ?
week 15 22-5/28-5 Hilversum; Mediapark
week 16 29-5/02-6 Hilversum; Mediapark
week 16 03-6/04-6 Finale }
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259109
ik hoop dat de bus in Utrecht komt( leuk voor mijn dochter om even te gaan kijken )
ik vindt het niet echt een goede lokatie , daar staan de bussen die mensen naar vacantie bestemming brengen
Dat is dus een heeeel druk punt, midden in de stad.
kan weer leuke dingen met zich meebrengen
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_259110
yep het is de autotron geworden staat op sbs site vermeld,
nou Iwan in de gaten houden.
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_259111
Vrijdag vertrekt de bus naar een nieuwe locatie (Bron: Iwan's fansite). Dit doen ze natuurlijk omdat ze dan met de Pasen niet hoeven te verkassen. Deze informatie klopt ook met de informatie van Bolletje die weken geleden al schreef dat de bus vanaf deze vrijdag op het circuit van Zandvoort zal staan (Bron: GVdD).

Vanwege de vele reclameblokken rond de uitzendingen van de bus is Six Flags, Dronten ook een reëele mogelijkheid voor de Paasdagen. Indien dát het geval is dan zou voor het eerst iets van de informatie van 'de fax' bewaarheid worden, zei het op een andere datum.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 20 april 2000 @ 08:26:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_259112
Die fax klopt voor geen meter meer. Mocht er al waarheid in hebben gezeten dan valt door alle toestanden toch niet meer te zeggen of De Bus deze plaatsen ooit zou hebben aangedaan.

Ik heb laatst wel vernomen dat De Bus niet welkom zou zijn op het circuit. Maar de bron is me ontschoten.

Nijmegen is laatst gecanceld omdat SBS6 teveel met de datum schoof. Toen hoefde het van het stadsbestuur niet meer.

De Bus zou toch ook nog naar ameland gaan ??

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_259113
Zie het overzicht hierboven, gebaseerd op de tot nu toe vrijgekomen informatie. Daarbij ben ik er van uitgegaan dat Ameland Scheveningen heeft vervangen. Want naar díe omgeving willen ze vast niet terug. Ook die bestorming is op Ameland wat minder waarschijnlijk, en anders ook wat makkelijker tegen te houden.
Amsterdam staat er nog wel in, maar ik denk dat ze dat risico ook niet meer willen lopen.
Dat men niet meer op Zandvoort welkom zou zijn is op een chat gezegd, zonder bronvermelding. Niet echt betrouwbare informatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 20 april 2000 @ 09:32:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259114
Dat gebeuren in Dronten gaat toch ook met de pasen open?
pi_259115
Nieuwe Locatie.... [20/4/2000]

Morgenochtend vertrekt 'De Bus' naar z'n nieuwe locatie. De nieuwe locatie bevind zich overigens niet binnen onze landsgrenzen. Er is wel gemeld dat de locatie 'een hele leuke' is!

Onze vermoedens dat 'de Bus' bij Six flags wordt geparkeerd klopten dus niet. Wat wellicht wel mogelijk is dat in plaats daarvan voor het Warner Bros park wordt gekozen....wie weet? Het zou wel erg leuk zijn. Misschien kan Iwan dan laten zien dat 'ie niet alleen kan touwtje springen!

Bron: Iwan's Fansite

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 20 april 2000 @ 21:17:00 #14
2029 Prole
dicere est facere
pi_259116
quote:
op 04-20-2000 om 09:08 PM schreef Hunter het volgende:
Nieuwe Locatie.... [20/4/2000]

Morgenochtend vertrekt 'De Bus' naar z'n nieuwe locatie. De nieuwe locatie bevind zich overigens niet binnen onze landsgrenzen. Er is wel gemeld dat de locatie 'een hele leuke' is!

Onze vermoedens dat 'de Bus' bij Six flags wordt geparkeerd klopten dus niet. Wat wellicht wel mogelijk is dat in plaats daarvan voor het Warner Bros park wordt gekozen....wie weet? Het zou wel erg leuk zijn. Misschien kan Iwan dan laten zien dat 'ie niet alleen kan touwtje springen!

Bron: Iwan's Fansite


Gisteren plaatste ik het topic "Bus onderweg naar Frankrijk?" en hoewel er nauwelijks op wordt gereageerd krijg ik nu toch het vermoeden dat het inderdaad zo is. Daarin staat overigens ook de precieze lokatie vermeld.

Prole

  donderdag 20 april 2000 @ 21:38:00 #15
3050 hannus
says hi ...
pi_259117
quote:
op 04-20-2000 om 09:17 PM schreef Prole het volgende:
Gisteren plaatste ik het topic "Bus onderweg naar Frankrijk?" en hoewel er nauwelijks op wordt gereageerd krijg ik nu toch het vermoeden dat het inderdaad zo is. Daarin staat overigens ook de precieze lokatie vermeld.

Prole


Ik heb gehoord dat de locatie buiten de landsgrenzen ligt maar dat het niet Frankrijk is! De afstand is i.i.g. in 2 uur te overbruggen.

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  donderdag 20 april 2000 @ 21:43:00 #16
2029 Prole
dicere est facere
pi_259118
quote:
op 04-20-2000 om 09:38 PM schreef hannus het volgende:
Ik heb gehoord dat de locatie buiten de landsgrenzen ligt maar dat het niet Frankrijk is! De afstand is i.i.g. in 2 uur te overbruggen.

Het gerucht in inmiddels inderdaad ontzenuwd. Ben nu toch wel nieuwsgierig wat het gaat worden dan... Misschien gaat de Bus wel op bezoek bij Grosse Bruder

pi_259119
Hannus en Prole: welke bronnen gebruiken jullie?

(Bij de weg: Hannus jij bent toch van Iwan, is het niet?)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 20 april 2000 @ 21:56:00 #18
3050 hannus
says hi ...
pi_259120
quote:
op 04-20-2000 om 09:46 PM schreef Hunter het volgende:
Hannus en Prole: welke bronnen gebruiken jullie?

(Bij de weg: Hannus jij bent toch van Iwan, is het niet?)


Ja Hunter, ik ben echter niet van maar voor Iwan. Duidelijke bronnen heb ik ook niet hoor!
Ik krijg veel info van onbekende mensen met niet te achterhalen nicknames via de Messenger van Clubs op de iwan fansite. Veel van deze info is echt onzinnig maar dit laatste berichtje heb ik van iemand die mij wel vaker de juiste dingen toespeelde!

Hope I'm right!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_259121
Als het zo doorgaat kunnen ze voor de finale alleen nog naar Eurodisney.

Vroeger lekten die insiders naar fok ....., nu hebben ze natuurlijk de clubs.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 20 april 2000 @ 22:08:00 #20
3050 hannus
says hi ...
pi_259122
Jaaah, vinden ze leuker (die insiders), kunnen ze lekker familie en vrienden stangen ... die trappen nl. meestal wel in!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  donderdag 20 april 2000 @ 22:23:00 #21
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259123
Hannus, die handtekening van jou vind ik geweldig, maar voor wie is ie bedoeld?
never play games........
  vrijdag 21 april 2000 @ 10:43:00 #22
3050 hannus
says hi ...
pi_259124
Voor mensen die zo rond een uur of 12 hun nest uitkomen, dan met 2 vingers wat onzin op de laptop rossen om verder de hele dag in hun ondergoed lopen en uit verveling gaan touwtje springen nadat ze het eten verprutst hebben. ...

Dat ritueel blijkt een nogal slechte werking op je spieren te hebben ... massjeren dus!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  vrijdag 21 april 2000 @ 11:24:00 #23
2029 Prole
dicere est facere
pi_259125
quote:
op 04-20-2000 om 09:46 PM schreef Hunter het volgende:
Hannus en Prole: welke bronnen gebruiken jullie?


Hunter, eergisteren meldde de redactie van Busje.nl dat er een gerucht was dat de bus onderweg naar Frankrijk zou zijn. Dat bleek onjuist... blijft de vraag natuurlijk waar ze nu naar toe gaan... toch Frankrijk of?

Prole

  vrijdag 21 april 2000 @ 12:06:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259126
Duitsland!
(mogelijk een mega-(pret?)park...maar dat weet ik niet zeker....)

(als het tenminste klopt wat de passagiers hedenmorgen beweerden, voordat ze een waarschuwing kregen van de redactie

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 April 2000).]

pi_259127
Movieworld??????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')