abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 april 2000 @ 00:36:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259042
Streamverslagen van 14-04 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!

  vrijdag 14 april 2000 @ 00:41:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259043
Eindelijk ligt iedereen in bed.Ze murmelen wat over het tijdstip waarop het water morgenochtend afgesloten word (08.30
Ze weten niet of de stroom er dan ook meteen afgaat.
  vrijdag 14 april 2000 @ 00:54:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259044
Iwan:wat kost nou eigenlijk zo'n BH?
Tessa: dat ligt eraan, je hebt ze vn Fl 15,-, maar ik heb ze meestal van Fl 50,-
Antoinette: zoooooo

Tessa verteld iets over een chat ooit waar een man zat die zei dat hij nog maagd was....
en dat hij als hobbie sjoelde

erik is onverstaanbaar in bed.

  vrijdag 14 april 2000 @ 02:25:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259045
Vanaf 01.30 slaapt iedereen.
Rond 02.05 roept Tess iets in haar slaap
Tessa: Hallo, we zijn er wel hoor.....
*grin*
  vrijdag 14 april 2000 @ 08:48:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259046
08.42

Bul&Es open rond, en de rest ligt nog in bed.(sommigen zijn ook wakker)

Iwan loopt ook door de bus.
Geluid is zeer slecht.

Es is al een tijdje met haar make-up bezig, en Bul knielt af en toe voor haar en kijkt haar dan aan.

Es heeft haar rose truitje weer aan, en kennelijk heeft ze haar push-up bh weer teruggevonden

Ondertussen zingen ze: ": het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik"

Bul smeert wat boterhammen.

08.46
ook Antoinet is uit bed.

(ik heb m'n luidsprekertjes nu op z'n hoogst,maar kan amper iets horen)
alleen het lachje van Es komt af en toe door de bromtoon heen.

08.49 Bianca schuift bij Antoinet aan tafel.


  vrijdag 14 april 2000 @ 09:21:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259047
Reuze leuk zonder geluid..........

Tessa is er nu ook en doet haar lenzen in.

08.47
een oudere man komt binnen en begint gezellig te kletsen met o.a. Tessa.
Hij drinkt rustig z'n bak koffie op,terwijl hij op de trap staat,met alleen zijn hoofd even in beeld.
(signalement:donker haar, iets grijzend, ietwat gezet postuur, waarschijnlijk donkere ogen, ietwat grote,licht krommende neus,leeftijd 40+ )
(Geintje, tis gewoon Erik)

Tessa begint nu , net als Esmeralda, snel aan het plamuurritueel

(opvallend, ik heb dit Bianca en Antoinet nog niet zien doen vandaag)

Tessa verteld nu aan Erik wat hij op moet ruimen, alles in kastjes doen, alles op de richeltjes weghalen, etc, ondertussen steekt ze haar haar op.

Om 09.13 neemt Antoinet plaats aan tafel bij het spiegeltje en poetst Tessa haar tanden.

na 7 minuten is Antoinet al klaar

Bianca is nergens meer te zien (douche?)

Bullent is kennelijk buiten, Esmerlada houd de ingang nauwlettend in de gaten en loopt van buiten naar binnen.
Uiteindelijk komen ze samen weer binnen en gaan de streams ~~ơut~~, om 09.23


  vrijdag 14 april 2000 @ 14:34:00 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259048
Net terug van mijn werk, streams liggen er nu uit (waarschijnlijk zijn ze nog aan het verhuizen???)

Straks meer...

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:40:00 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259049
Nog geen stream. Mogelijk dat dit te maken heeft met het vertrek van Büllent.

Verdomme, ze houden weer de mooiste beelden voor zichzelf!

VAMOS!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 17:18:00 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259050
17.00 uur: Streams zijn eindelijk weer aan. Tessa en Antonette liggen in de slaapkamer. Af en toe beeld van Esmeralda, Iwan en Eric in de bus.

Eric: "Wat eten we vanavond, maak ik even een lijstje."
Tessa en Antonette reageren. Slecht verstaanbaar hoor ik ze over aardappels.

Tessa: "Er zijn nog ezoveel dingen te regelen. Altijd als er imand weg is gegaan, dan zorgen zij voor het eten."
Tessa: "Volgens mij kunnen we geeneens boodschappen doen."
Iwan: "Büllent is weg, maar alles gaat gewoon door hoor."
Tessa: "Het eten wordt altijd geregeld."

Iwan: "Het is niet altijd feest."
Tessa: "Het gaat niet om het feest. Ik denk dat zij wel wat anders aan hun hoofd hebben."
Iwan: "Ik ben het er niet mee eens."
Tessa: "Niet mee eens?"
Iwan: "Ik ben het niet met je standpunt eens."

Iwan wil wel een pan nassi maken.
Tessa: "Het is al 10 over 5."
Iwan: "Albert Heijn is tot 9 uur open."
Eric beaamt dit.

Er wordt nog gemompeld: "Anders hebben we het boodschappenlijstje vast voor morgen."

Iwan en Eric beginnen aan het boodschappenlijstje....

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 17:39:00 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259051
Tessa en Iwan bespreken wanneer er weer een nieuwe in zal komen. Tessa denkt dat er mensen uit de voorselectie gekozen worden ("Wat denk je dat het allemaal wel kost; Papendal, antecedenten-onderzoek"). Ze zijn het er over eens dat het weer een man zal worden. Tessa wil wel een lekker ding.

Even hoorde ik Iwan iets zeggen over Essie en Büllent, alleen ik heb het net gemist.

Aha, ik ben er uit wie er geen paprika lustte; dat is Bianca. Iwan geeft dus aan dat er iets anders in de nassi moet.
Tessat: "Koop je toch zo'n kant-en-klaar mix voor nassi."
Iwan: "Daar zit toch ook paprika in."
Tessa (met toontje): "Nouweh, dan pikt ze die er maar uit. We kunnen niet alle maaltijden aan één persoon aanpassen."

Eric opent de laptop.
Iwan: "Doet ie ut al?"
Geen antwoord, laptop gaat weer dicht. (Deed het dus niet)
Tessa mompelde hier nog iets achteraan.

Ze hebben het over de chat. Morgen mogen ze weer. Ze hebben al dagen niet gechat, en vragen zich af hoeveel dagen precies.
Tessa: "Ik weet al precies wat voor vragen we krijgen; hoe is de sfeer in de bus?"

Tessa vraagt zich af wanneer Diana (Budding???) weer komt. Iwan zegt dat die wel wat anders aan haar hoofd heeft.

Tessa: "Bij BB zijn er ook 3 weggegaan."
Iwan: "Drie ?"
Tessa: "Ja; Tara, Bianca en Mona."

Tessa: "Rare stemming dan weer hoor. Wel appart."
Iwan: "Ik zou het moeilijk als ik bovenaan zou staan. Want als ik dan een uitbraak zou hebben, weet ik niet wie ik mee moet nemen.Omdat Antonetje hier in de buurt woont, en jij ook."
Gemompel: "Apeldoorn dichter bij."
En Amersfoort ligt veel dichter bij.
Tessa: "Maar goed je mag nergens op hopen.

Iwan: "Gewoon niet op rekenen, valt het altijd mee."
Iwan: "Ik sta toch op de 4e plaats."
Eric": "Nee, bla bla bla (ik versta die jongen slecht helaas)
"O nee, nu 3e."

Tessa: "Gadverdamme, ik voel me helemaal niet lekker."
Eric: "Ik kan me niet voorstellen dat ik hier met seki zou hebben gezeten."
Iwan: "En Joppie en Willeke."

Tessa: "Hele andere personen he. Dan was alles heel anders gelopen."

Het gesprek gaat weer over Büllents vertrek.

Iwan; tegen mij heeft hij gezegd dat hij niet wou dat zijn werk in gevaar kwam
"Hij heeft ook een andere functie dan een kantoorbaan.
Tessa: "Hij heeft in ieder geval een grote C.V. Ze noemen de klusjes op die ze inmiddels hebben gehad; spaken inzetten, schilderen, ramenlappen etc.

Ze hebben het op een gegeven moment over de verfklus. Het motto was die dag: Als er maar wat verf op zit.
Tessa: "Peter heeft nog op zijn flikker gehad: Dan vraag je toch eerst hoe het met haar gaat, dan ga je toch niet meteen die camera op haar snufferd zetten." (weer die Peter; is ze toch verliefd op hem???)

Het gaat een beetje te snel nu om bij te houden, is er iemand die meekijkt en mijn verslag kan aanvullen?

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 15 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 17:53:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259052
??
Tessa en Iwan halen herinneringen op.
Plots is Seki een leuke man, ze hebben het met Erik over het werken in de havens, en dat Seki toen meerdere malen zei dat als DIT werk was, hij dit wel elke dag wilde doen na de bus.

Ook de allereerste gele kaarten (van Willeke en Esmeralda)worden even terloops besproken.

De sfeer is lacherig.

Erik is er nog niet helemaal uit wat Antoinet vannacht deed, hij lag te slapen en ze begon tegen hem te praten.


Tessa heeft het nu over dat er misschien wel een "gun" in haar kastje ligt "je weet maar nooit"
Tessa: strax moeten we eerst door een metaaldetector voordat we de bus inmogen.

De passagiers willen boodschappen doen, Tessa weet zeker dat ze vandaag target drie hebben gehaald (???)
Ze maken toch maar een boodschappenbriefje, de redactie heeft hen nog geen antwoord gegeven.

* Quenda® denkt dat Antoinet en Esmeralda in de slaapkamer zijn.

  vrijdag 14 april 2000 @ 17:53:00 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259053
17.40 uur: Gesprek over aspirine tussen Tessa en Bianca. Bianca heeft nooit hoofdpijn van de drank.
Tessa haalt spannende verhalen over vroeger op. Omgekletterd vanwege dronken, en rinkelende mobiele. (fiets, scooter?)

Eric doet imitatie van Ome Willem - "Lust jij ook een broodje poep...."

Eric vertelt over Ant die in haar slaap had liggen praten. Het gesprek gaat over in praten tijdens je slaap.

> > Robotlach < <

Iwan: "Ik slaap goed, maar ben zo wakker als ik iets hoor. Maar dan draai ik me om en dan ben ik weer weg. Vannacht dacht ik dat er iemand een geintje met me uit wilde halen. Ieder half uur kwam ik omhoog." (Paranoia?)

Hé Bianca is er toch nog, ik hoor haar ineens. (luister meer naar de stream, dan ik kijk)
De laptop start op met een bekend Windowsgeluidje, Eric zit er nog steeds achter.

* Esmeralda komt binnen. Realiseer me nu dat ik in een eerder verslag vandaag heb gezegd dat ik haar had gezien. Zie aan het truitje dat zij het niet geweest kan zijn. Waar is zij dan tot nu toe geweest? Bij Bert? *

Tessa: "Ik denk dat we target 3 wel gehaald hebben."
Iwan: "Ik denk wel target 30."
Tessa: "Ze hebben vandaag genoeg gefilmd."

Tessa: "Camera 3, en vast!"
Eric mompelt iets van: "ooo je-kent-ut"

Iwan slaat arm om Tessa heen en vraagt: "Vind je het eigenlijk nog wel leuk in de bus?"
Onverstaanbaar gemompel.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 18:17:00 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259054
Bericht van Redactie: of ze het boodschappenlijstje en het Belgisch geld op de chauffeursstoel willen leggen, dan doet de redactie boodschappen.
Tessa: "We hebben helemaal geen Belgisch geld meer, alles is opgemaakt."

Tessa vraagt of er voor het hele weekend boodschappen gedaan moeten worden.
Redactie antwoordt dat ze alleen voor vandaag boodschappen op te schrijven.

Ze gaan weer verder met het boodschappenlijstje.
Iwan wil gehakt door de nassi doen.
Tessa begint over "moet gewoon met vleesblokjes."

Oo die schreeuwende $#%$-stem van dat kolerewijf weer: "BADMINTONSETJE."

18.05 uur: Iwan en Eric zijn buiten gaan zitten. Gesprek over het in- en uit elkaar halen van het tuinhuisje dat later in de lift is overleden.
Eric: Bullent zit al bijna thuis
Iwan: Ja
Eric: Uurtje rijden he, Amsterdam.
Iwan: Nee hij moet verder, naar Zaandam of nee uh, Krommenie
Iwan: Gek idee he dat je in een uurtje thuis kunt zitten.
Eric: Uurtje, in een kwartiertje!

Vals gefluit - weet niet door wie.
Tessa is er bij komen zitten. Begint weer over het badmintonsetje. Was zo lachen in de eerste week.

Tessa: "We hebben brood vergeten!"
mompel mompel
Tessa: "A da's niet zo mooi"
Iwan: "Eten we gewoon een peertje."

Iwan vraagt of Tessa nog het stickertje van het peertje heeft gehaald.
Tessa heeft het stickertje niet van de peer gehaald.
Tessa: "Dat meen je niet, heb ik gewoon een stickertje opgegeten!"
Iwan: "Ja ik dacht dat ziet ze wel."

Tessa: "He da's een beetje raar. Zou die klaar zijn. Start, pauze." (tegen wasmachine)

Tessa rent weer rondjes om de tafel.
Eric vraagt hoeveel ze er volhoudt. Ik tel er maar 3, hooguit 4. Ze heeft weer last van kramp vertelt ze.

Eric: Kom hier met die bal
Tessa sjokt weer 5 rondjes om de tafel

18.15 uur: Ze zijn weer binnen. Tessa heeft het hoogste woord. (Waarschijnlijk dringt het nu pas tot haar door dat er weer een concurrent het veld heeft geruimd).

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 18:45:00 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259055
18.20 Gesprek over het niveau van de bladen in de bus: dat stijgt. Eerst was het de Party, nu de Cosmopolitan. Iwan wil vanaf morgen geen Telegraaf meer, maar graag het FD.

Tessa zegt dat ze baalt dat het brood niet op het lijstje staat.
Iwan: "Er ligt nog brood in de kast."
Eric: "En als het niet lekker meer is maken we er tosti's van. Ik heb zelf gezien dat Iwan dat heel goed kan. Beepbeepbeepbeep" (doet geluid rookmelder na)

18.25 Antonette komt uit bed en vraagt of de redactie boodschappen doet, en of er iemand gaat koken. Ze heeft nu al honger zegt ze, en gaat een boterham maken . (Als Tessa dat maar niet hoort!). Eric's dialect wordt sterker op het moment dat Ant er bij komt.

18.45 Ik stop er even mee, ga de uitzending bekijken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 20:33:00 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259056
20.25 Tessa moppert dat de redactie de postzegels en krant van het boodschappenlijstje niet hebben meegenomen.

Er worden lootjes getrokken wie er morgen mag werken:
Esmeralda, Büllent (ooeps, die zat er nog tussen), Bianca en Eric.

Dus Esmeralda mag morgen met de nieuwkomers aan het werk. Ben benieuwd hoe dat gaat, maar dat zien we vast dinsdag pas. (of nooit) Hoop dat ze niet spontaan morgen ook besluit om eruit te stappen, nog twee nieuwe trek ik echt niet.

Verder zijn ze nu nassi aan het koken. Esmeralda zie ik niet; ligt waarschijnlijk weer op bed.
Het is wel opvallend dat het clubje vrijwel steeds compleet is (Iw,Tes,Ant). Als Esmeralda al gesteund wordt dan is dat waarschijnlijk door Bianca. Maar wie weet heeft ze wel weer aangegeven met rust gelaten te willen worden.

Hoeveel mensen heb je eigenlijk nodig om nassi te koken? Ik tel er in ieder geval al 4 in het keukentje. (Iwan,Tes,Ant,Eric)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259057
Om 20.45 uur wordt er gegeten, nadat Bianca Esmeralda heeft wakker gemaakt die ver weg was. Ze (Es) klinkt superverkouden en 'vol' (waarschijnlijk door het vele huilen om Bul).

Het eten is eindelijk op (nasi van Iwan) en er werd veel gelachen bij het eten. Vooral Eric was op dreef en deed wat persiflages van de passagiers en andere ongein.
Eric: 'En hier hebben we dan TTT: Tessa de Tering Trol
Tessa kijkt hem geschokt aan en Eric houdt wijselijk zijn mond verder.
Ze gaan nu spelletjes spelen, de tijd dringt (tot 22 uur).
Ant en Bianca doen de afwas en hebben het over koken en andere huishoudelijke taken.
Bianca meldt dat ze absoluut niet kan koken. Ze nemen later gewoon allebei een huishoudster.

pi_259058
Ant: Misschien heb ik wel een uitbraak volgende week. Maar een half uurtje rijden hiervandaan! Leuk!

Ant en Bianca hebben het over het wegstemmen en of/wanneer er een nieuwe bijkomt.
Ant zou het liever zo laten en dan gewoon pas later weer iemand wegstemmen.
Bianca: "Dat doen ze toch niet, je weet hoe dat gaat"

Ant is donderdagochtend altijd vrij. Bianca werkt van maandag t/m vrijdag.
Morgen gaan Es, Eric en Bianca werken (op zaterdag dus). Bianca: dat is lang geleden dat ik op zaterdag heb gewerkt.

21.37 uur:
Ant klaagt dat de douche koud is (heeft ze net van Es gehoord). Ze is vanmorgen nog niet geweest, dus ze moet vanavond nog.

Ant en Bianca discussieren nu over het feit wie er gisteren het Mens-Erger-Je-Nieten heeft gewonnen. Ze denken allebei dat ze zelf gewonnen hebben.
Eindconlusie: 'Lekker belangrijk'

de afwas is nog steeds niet klaar.
Ant: 'Iwan heeft echt alles vuilgemaakt bij het koken zeg'
Bianca: 'ja, die dacht natuurlijk, ik hoef toch niet af te wassen'.

pi_259059
Es en Bianca liggen te kletsen in de slaapruimte en bespreken het boeiende onderwerp of Bianca morgen een bikini-string aan zal doen of een gewone string en of het dan een witte of een rose moet worden.
Es: 'ik vind eigenlijk dat een witte hoort als je bruin bent, en een roze eigenlijk ook' (heeft dan door dat dit een hele domme opmerking is).
.....
Bianca: 'ik word er toch de volgende keer uitgestemd'
Es: 'nou dat weet je niet hoor, meisie, want ze zullen vast heel veel jou in beeld laten, want hoe zou het toch met de nieuweling gaan?'
Bianca: 'dat is ook weer waar, maar jij hebt nu wel mijn 'beeldvulling' laten verdwijnen (lacht en doelt hier volgens mij op Bullent).
Es: 'oh is dat zo? dat is duidelijk'.
Bianca: 'ja, ik ben wel eerlijk he'
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:46:00 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259060
22.30 Stream op slaapkamer. Esmeralda klinkt nog steeds superverkouden.
Ik hoor haar praten over sokken van iemand anders die ze nog terug moet geven. Krijg de indruk dat ze van iemand van de redactie zijn. Ze vertelt dat ze eerder ook een broek naar binnen had gesneakd, maar dat ze die ook in moest leveren.

Stream verplaatst zich naar de bus, waar Tessa, Antonette, Iwan en Eric zitten. De mannen hebben het over uitgaan. Antonette loopt een beetje heen en weer. Iwan is een stukje fruit aan het schillen. Kan niet zien of het een appel of een peer is. Er gebeurt dus weer niets eigenlijk. Vreemd toch, had wat meer emoties verwacht na het vertrek van Büllent. Maar de groep reageert erg gelaten.

Antonette komt weer binnen en meldt dat de wasmachine volgens haar kapot is. Tessa zegt dat zij dat vanmiddag ook had (ze stond inderdaad ineens pauze tegen het ding te bleren). Antonette zegt dat dat toch wel een was geleden is. Heeft de gifkikker de wasmachine gesloopt?? En zo ja: Staat daar dan een rode kaart op???

Stream naar slaapkamer: Esmeralda en Bianca. Esmeralda draagt de trui die Büllent voor haar heeft achter gelaten. Bianca en Es praten wat.

22.45 Esmeralda vraagt of Iwan de wekker op 8.30 uur wil zetten en gaat vervolgens weer naar bed. Ze ligt iets te schrijven (het standaard-afscheids-briefje voor de volgende?) In de bus hoor ik ze lachen, maar de stream blijft op Esmeralda.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 23:15:00 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259061
22.50 uur: Tessa komt slaapkamer binnen en roept terwijl ze over Esmeralda heen stapt: "O,o,o ik lijk wel een oud wijf." Ze begint te rommelen in haar kastje, neuriet een beetkje, slaakt diepe zucht, "Au, au, au." Esmeralda kijkt alleen maar op, reageert verder niet.

Na een paar minuten is Tessa uitgerommeld in haar kastje, en verlaat ze de slaapkamer. Ze heeft geen woord tegen Esmeralda gezegd.

Tessa begint voor de douche toch te praten Ze hoopt dat er warm water is want ze gaat douchen. Zegt tegen Bianca dat ze morgen postzegels moeten meenemen, want ze gaat het hele weekend "dingetjes" schrijven. Hierna verdwijnt ze achter het douchegordijn.

Totale rust in de slaapkamer. Esmeralda schrijft stug door, met af en toe een snifje. (Ik had toch meer op dramatische huilbuien gehoopt, maar die blijven uit).

23.10 Stream schakelt naar schommelbank waar Eric, Bianca en Iwan zitten. Eric en Iwan wisselen stoere verhalen met elkaar uit. Beurtelings afgewisseld door een robotlach, en een lach die ik verder nog niet kan definiëren. Bianca staat op, ik hoor haar zeggen dat ze even gaat kijken hoe het met Esmeralda gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 15 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 15 april 2000 @ 00:02:00 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259062
Tot nu toe hebben Iwan, Bianca en Eric op het schommelbankje zitten kletsen. Het gesprek was niet echt boeiend (in ieder geval niet boeiender dan Doe Maar die bij Barend en Van Dorp zat).

Tegen 24.00 uur komen Tessa en later ook Antonette naar buiten. Antonette vind het al snel te koud en gaat weer naar binnen.
Tessa loopt er achteraan.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259063
Eric en Iwan bespreken van alles in de tuin en ook het vertrek van Bullent wordt besproken. Iwan vindt het goed dat Bul voor zichzelf gekozen heeft, omdat hij echt niet meer lekker in zijn vel zat en moeilijkheden verwachtte voor zijn baan.
Eric vindt het ongelooflijk dat hij eerst alles zelf zat te volgen op internet en TV en daar nu zelf tussen zit. Iwan vindt het nog steeds te gek om in de Bus te zitten en wil zo lang mogelijk blijven. Hij 'geniet van elke dag'.


Het gaat nu over de (eerste) verkiezingen om in de Bus te komen. Volgens Eric hebben er voor de 3 in zijn groepje 20.000 mensen gebeld en daar was 36% voor hem bij.Meer dan 8000 telefoontjes.
Iwan: Heb je zelf dan 8000 keer gebeld?
Eric: nee, maar de PTT heeft wel mijn vader gebeld om te checken dat er niets mis was met onze aansluiting, omdat de rekening plotseling zo'n 'boom' had gekregen.
'Ja hoor, dat klopt', zei zijn vader. Die had namelijk 150 keer naar het 0900-nummer gebeld om Eric te steunen. De rest komt niet meer bij van het lachen.

Iwan kan zich niet voorstellen dat je na 40 jaar nog steeds van dezelfde vrouw houdt.
Bianca is het met hem eens.

Bianca begint weer over het incident dat ze met Bul had over het 'aanraken'. De mannen vinden dat ze van een mug een olifant maakt.
Bianca: 'Oke, misschien staan jullie gewoon wat sterker in je schoenen en ben ik gewoon een meisje'.
Iwan: 'ik had dat vroeger ook, maar nu boeit het me echt niet meer wat ze van me vinden'
Eric vindt het maar onzin en vindt dat je dingen na een paar uur niet meer moet oprakelen.
Bianca: 'ja, zo ben jij, maar als ik ergens mee zit, dan ga ik het er wel over hebben, want ik zit ermee'. 'Misschien moet ik nog veel leren'

(Purple denkt dat dit gewoon een typisch mannen-/vrouwenverschil is: mannen kunnen wel vergeven en vergeten, vrouwen niet)


Excuus, het is inmiddels 15 april en dit topic gaat daar dan nu ook heen....

[Dit bericht is gewijzigd door Purple (Datum 15 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')