quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef dramatiek het volgende:[..]
Ik ben niet anti-VVD. Vraag het me gewoon af. Moet Rutte Zalm de hand boven het hoofd houden? Lijkt me toch niet echt goed voor de VVD wanneer een prominent lid slecht beleid heeft gevoerd bij DSB.
Wat is dan het slechte beleid? Hij diende de belangen van DSB te behartigen en was aan het herstructureren. De Grave had sterke interne bedenkingen bij de bedrijfsvoering, en stapte daarom op. Zalm koos ervoor een loyaal werknemer te zijn.
Je ziet nu toch dat een bank zoals ABN, die allerhande "sociale" verplichtingen heeft gekregen zoals een renteplafond voor leningen, totaal niet meer rendabel is? Die bank staat om omvallen. Zalm deed gewoon wat het beste was voor DSB. DNB zegt dit ook, AFM, die consumentenbelangen beschermt, keek naar woekerpolissen enz, en kwam op grond daarvan tot de conclusie dat Zalm op moet stappen. M.i. kunnen deze producten niet al dan niet wenselijk zijn, ze zijn het gevolg van de markt. Bescherming van de consument ligt bij mij hoofdzakelijk bij de consument zelf.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef
Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef
KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.