abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 6 februari 2011 @ 16:03:10 #151
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_92414215
Nu ook op nu.nl

http://www.nu.nl/binnenla(...)ichzelf-blazen.html#

Dreigde zichzelf op te blazen :') Typisch de media weer... hij was verward en zei dat hij de gaskraan had open gedraaid. Dit klinkt meer alsof hij een bomgordel om had ofzo.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_93470523
Zeist wordt weer even op de kaart gezet; de Fok!Stok is er momenteel op staatsbezoek :+

FOK!STOK door Nederland #116 ZEIST (NoBody122)

[ Bericht 2% gewijzigd door NoBody122 op 01-03-2011 03:36:48 ]
Tevens -purist.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:53:59 #153
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_96468812
WTF die toeters.
I want to bla bla bla
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:00:48 #154
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_96468958
ja wtf is wrong?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:01:37 #155
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:02:13 #156
331842 Paul_in_the_Dark
pi_96468986
Die toeters was niets, jaarlijks uitje van gehandicapten in vrachtwagens. Waar ze zoveel mogelijk op de toeter mogen drukken.
pi_96495182
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Die toeters was niets, jaarlijks uitje van gehandicapten in vrachtwagens. Waar ze zoveel mogelijk op de toeter mogen drukken.
OK, dat klopt wel.
Gehandicapten drukken graag op de toeter.
Weet ik meteen wat voor soort bezoekers bij mijn buren wegrijdt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 9 mei 2011 @ 08:58:08 #158
331842 Paul_in_the_Dark
pi_96535627
quote:
Auto vernield vanwege claxonneren

ZEIST - Een aantal mannen in Zeist heeft een auto volledig vernield met een bijl. Ze deden dit omdat de bestuurder van de auto even daarvoor naar de groep had geclaxoneerd bij het stoplicht.

Het licht stond namelijk op groen maar de mannen reden niet.

Zij volgden daarop de man naar Crosestein waar ze zijn auto vernielden.

pi_96536101
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Die zullen afgelopen zaterdag ook wel mee hebben mogen rijden in de vrachtauto.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96579912
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Gelijk hebben ze!
Dat idiote getoeter naar elkaar, of naar de mensen waar je bij aankomt of naar de mensen waar je bij wegrijdt. En dan het liefst een keer of drie!
Als nou dat geluid alleen maar bij de betrokkene aankwam, maar het gaat rond en komt bij pakweg 1000 mensen aan (in de stad minstens zoveel!), die er allemaal geen zak mee te maken hebben dat iemand aankomt of weggaat.
En toeteren uit ergernis, omdat een auto niet snel genoeg wegrijdt of zo, is helemaal gestoord.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96582040
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gelijk hebben ze!
Dat idiote getoeter naar elkaar, of naar de mensen waar je bij aankomt of naar de mensen waar je bij wegrijdt. En dan het liefst een keer of drie!
Als nou dat geluid alleen maar bij de betrokkene aankwam, maar het gaat rond en komt bij pakweg 1000 mensen aan (in de stad minstens zoveel!), die er allemaal geen zak mee te maken hebben dat iemand aankomt of weggaat.
En toeteren uit ergernis, omdat een auto niet snel genoeg wegrijdt of zo, is helemaal gestoord.
quote:
Het licht stond namelijk op groen maar de mannen reden niet.
Maar door alleen al te reageren hap ik waarschijnlijk al :)
"Ik drink die lean ik kan niks zien ik lijk op Stevie Wonder.
Stevie wie? Stevie Wonder."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:48:56 #162
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_96600743
quote:
Zeistenaar overlijdt voor UMC, twee aanhoudingen

UTRECHT - De zwaargewonde man, die maandagavond laat in een door de politie achtervolgde auto naar het UMC Utrecht werd gebracht, is voor de deur van het ziekenhuis overleden. Het is een 33-jarige Zeistenaar.

De auto reed op de Utrechtseweg in Zeist met hoge snelheid door rood. De politie zette de achtervolging in, maar de bestuurder stopte niet. Bij het ziekenhuis bleek er een zwaargewonde man op de achterbank te liggen. Voor de deur van het UMC werd nog eerste hulp toegepast, desondanks overleed de Zeistenaar aan zijn verwondingen.

De twee mannen die voorin de auto zaten, een 25-jarige en 35-jarige Zeistenaar zijn aangehouden, omdat ze een onduidelijk verhaal hadden en vanwege de aard van de verwondingen van het slachtoffer. De politie onderzoekt hun betrokkenheid bij de dood van de man.
bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/358191
Mist iemand een bekende sinds kort?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:58:38 #163
331842 Paul_in_the_Dark
pi_96601109
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Ik mis paultjuhhh ;(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:04:33 #164
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_96601392
En nog een Zeistenaar heeft de nacht niet overleefd:

quote:
Dode bij campingbrand in Voorthuizen

VOORTHUIZEN - Bij een brand in een vakantiehuisje op een camping in het Gelderse Voorthuizen is maandagnacht een 73-jarige man uit Zeist om het leven gekomen. Ook de hond van de man is omgekomen. De politie sluit een misdrijf uit.

De brand ontstond volgens de politie rond 03.15 uur door een technisch mankement. Het vuur in het chalet op een camping aan de Apeldoornsestraat was snel geblust, maar de man was toen al omgekomen. De politie doet nog nader onderzoek.

http://binnenland.nieuws.(...)brand_in_voorthuizen
pi_96608324
Deze man al aantal keer bij de cafetaria "De Dreef" tegengekomen. Dacht eerst dat het een zwerver was (kans lijkt me groot) waar hij maar zit te zeiken op alles wat beweegt. Aantal keer zelfs de familie Bush en Bilderberg horen vallen, waarbij ik een glimlach niet kon onderdrukken vanwege het contrast zwerver <-> Bilderberg :D

Zie hier de beste zeiksnor: http://www.plaats.nl/geme(...)-flat-bevat-asbest-/

Ook één keer liep hij bij mijn woning te vissen in de vuilnisbakken (ik woon zelf niet in Vollenhove) en er kwam een fotograaf langs, die foto's van de natuur ging maken waar hij net niet, of net wel ook toevallig op kon staan. Waarop de beste 'zwerver' zegt: "Je maakt toch geen foto's van mij hč? Want dat kan héél gevaarlijk aflopen" _O-

Nog meer spannende verhalen van deze levensgenieter?
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:54:50 #166
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_96609381
Geniale gozer inderdaad iemand die ik kende woonde bij hem op het portiek en hij gebruikt geen lampen maar kaarsjes maar hij is wel vrij slim.
I want to bla bla bla
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:07:20 #167
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_96650535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Jmsls het volgende:
Geniale gozer inderdaad iemand die ik kende woonde bij hem op het portiek en hij gebruikt geen lampen maar kaarsjes maar hij is wel vrij slim.
Hij spoort niet helemaal hoor.. heb 'm een paar keer gesproken in de lift (was ook bijna z'n buurman).
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:57:58 #168
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_96652565
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef KhaZ het volgende:

[..]

Hij spoort niet helemaal hoor.. heb 'm een paar keer gesproken in de lift (was ook bijna z'n buurman).
Tuurlijk niet echt maar ja wel een geinige gozer :p
I want to bla bla bla
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:55:49 #169
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_96661524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:48 schreef Ragboer het volgende:

[..]

quote:
Slijptoldode probeerde kluis te kraken

UTRECHT - De man uit Zeist die maandag is omgekomen door een ongeluk met een slijptol, was bezig een gestolen kluis open te snijden. De politie heeft dit bevestigd.

De twee mannen van 25 en 35 jaar die het slachtoffer naar het ziekenhuis reden, blijven voorlopig vastzitten. Het zijn bekenden van de politie. Uit sectie op het lichaam van de omgekomen man blijkt dat hij door een ongeluk om het leven is gekomen.

De verdachten, een broer en een vriend van de overleden man, vervoerden het slachtoffer maandagavond laat in een auto. De politie zette vanaf Zeist de achtervolging in, toen de bestuurder op de Utrechtseweg met hoge snelheid door rood reed.

De rit eindigde bij het UMC. Daar bleek dat er een gewonde man achterin de auto lag. Ondanks eerste hulp overleed hij bij de ingang van het ziekenhuis.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:30:26 #170
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_97121100
Ben een tijdje terug in Zeist wezen kijken voor een huis en aangenaam verrast over de (schone & bosrijke) natuur en grondprijzen daar.
pi_97141202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:

[..]

[..]

Tja.
Ik mag graag met een slijptol werken, voelt net als het werken met een kettingzaag.
Maar riskant is het wel. Die dingen stoppen niet als ze vlees tegenkomen.
pi_104741944
Hoi Zeistenaren hoe is het ermee? :D
Door Braddie heeft mijn leven weer zin.
pi_104866417
Nou je toch het topic omhoog schopt: nog wat gehoord van leukerdje?
pi_106680321
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 01:26 schreef Kees22 het volgende:
Nou je toch het topic omhoog schopt: nog wat gehoord van leukerdje?
Nee :o
pi_106680345
Ik vroeg me af, waarom zijn ze eigenlijk de Utrechtseweg van Zeist naar Utrecht aan het versmallen van 4 naar 2 banen :?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')