abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 december 2010 @ 16:29:28 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90634341
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Tja oude man (jaar of 70) met een hoedje + stok en stoffige jas die vol met speldjes hangt. Hij gaat vaak voor een huis staan en tuurt dan naar binnen. Komt hij je bekend voor?
Volgens mij ken ik die wel
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 30 december 2010 @ 16:34:13 #102
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90634606
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Paul het volgende:

[..]

Volgens mij ken ik die wel
Zo heb je nog meer dan die dorpsgekken.
Wandelvrouwtje, die moet iedereen in Zeist wel kennen.
Giesbergen (?) ofzo, die sliep altijd in een boom en toen werd z'n boom omgehakt :{ .
Die blowneger met skateboard die vroeger bij de V&D stond.
En die man met, ik meen, een mondharmonica die vroegah in de Mac (RIP) stond te spelen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 december 2010 @ 16:57:06 #103
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90635802
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Zo heb je nog meer dan die dorpsgekken.
Wandelvrouwtje, die moet iedereen in Zeist wel kennen.
Giesbergen (?) ofzo, die sliep altijd in een boom en toen werd z'n boom omgehakt :{ .
Die blowneger met skateboard die vroeger bij de V&D stond.
En die man met, ik meen, een mondharmonica die vroegah in de Mac (RIP) stond te spelen.
Wandelvrouwtje is gewoon een zwerver
De rest ken ik niet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 30 december 2010 @ 17:13:29 #104
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90636641
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Paul het volgende:

[..]

Wandelvrouwtje is gewoon een zwerver
De rest ken ik niet
Dat vrouwtje heeft toch eigenlijk een huisje in Driebergen? Tenminste, ooit eens gehoord...
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 december 2010 @ 17:17:16 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90636821
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Dat vrouwtje heeft toch eigenlijk een huisje in Driebergen? Tenminste, ooit eens gehoord...
Oh? Lijkt net alsof ze bijna doodvalt met dr gewaggel
Ze staat ook op youtube filmpejs
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 30 december 2010 @ 20:39:41 #106
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90645699
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Zo heb je nog meer dan die dorpsgekken.
Wandelvrouwtje, die moet iedereen in Zeist wel kennen.
Giesbergen (?) ofzo, die sliep altijd in een boom en toen werd z'n boom omgehakt :{ .
Die blowneger met skateboard die vroeger bij de V&D stond.
En die man met, ik meen, een mondharmonica die vroegah in de Mac (RIP) stond te spelen.
Wandelvrouwtje, het gerucht gaat dat haar man is overleden en dat ze toen zwerver werd, ze had inderdaad een huis in Driebergen. Ze had een goede baan in het ziekenhuis (me opa kende haar nog). Inmiddels is ze als het goed is overleden.

Giesbergen, volgens mij heet hij ook zo iets hij heet in ieder geval Frits. Heeft een broer die vrij veel geld heeft als het goed is. Heeft ook vaak een karretje mee met takken en dekens en zo.

Neger en die mondharmonica man ken ik niet, die speldjesman liep hier op straat ook wel eens.
I want to bla bla bla
  donderdag 30 december 2010 @ 20:44:23 #107
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_90645945
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jmsls het volgende:

Wandelvrouwtje, het gerucht gaat dat haar man is overleden en dat ze toen zwerver werd, ze had inderdaad een huis in Driebergen. Ze had een goede baan in het ziekenhuis (me opa kende haar nog). Inmiddels is ze als het goed is overleden.

Beetje hard, vind je niet?

Maar ik heb haar idd al een tijdje niet meer zien lopen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 30 december 2010 @ 21:43:39 #108
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90648989
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Wandelvrouwtje, het gerucht gaat dat haar man is overleden en dat ze toen zwerver werd, ze had inderdaad een huis in Driebergen. Ze had een goede baan in het ziekenhuis (me opa kende haar nog). Inmiddels is ze als het goed is overleden.

Giesbergen, volgens mij heet hij ook zo iets hij heet in ieder geval Frits. Heeft een broer die vrij veel geld heeft als het goed is. Heeft ook vaak een karretje mee met takken en dekens en zo.

Neger en die mondharmonica man ken ik niet, die speldjesman liep hier op straat ook wel eens.
Oh is ze overleden, dat wist ik niet. Wat ik gehoord heb had ze haar man en kinderen verloren bij een woningbrand en is ze daarna gaan zwerven want ze durfde niet meer in een huis te wonen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  donderdag 30 december 2010 @ 22:49:20 #109
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90653386
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Oh is ze overleden, dat wist ik niet. Wat ik gehoord heb had ze haar man en kinderen verloren bij een woningbrand en is ze daarna gaan zwerven want ze durfde niet meer in een huis te wonen.
Ja ik weet het beiden niet 100% zeker hoor maar dat ze overleden is, is denk ik vrij duidelijk. Ik heb ook gehoord dat haar zoons haar nog probeerden te overtuigen in een huis te blijven maar dat ze nooit ingreep. Best triest verhaal.
I want to bla bla bla
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 december 2010 @ 23:47:42 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90656780
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Ja ik weet het beiden niet 100% zeker hoor maar dat ze overleden is, is denk ik vrij duidelijk. Ik heb ook gehoord dat haar zoons haar nog probeerden te overtuigen in een huis te blijven maar dat ze nooit ingreep. Best triest verhaal.
Vage shizzle, op Fok kom je erachter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 januari 2011 @ 11:47:37 #111
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90924276
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:50:24 #112
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_90932414
Tsja :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:43:46 #113
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_90934576
Laat ik nou net met m'n vriendinnetje op 10 hoog, portiek 5 wonen.. grmbl. Het stonk ontzettend in de slaapkamer door de warmte van de vlammen/rook in de lift.. kwam gewoon door de muur! Er is geen ventilatie behalve ramen in de slaapkamer dus het kwam echt door de muur.. zeer vreemd. Week gelucht en nu is het zo goed als weg :)

Over een week is de overdracht dus dan zijn we er vanaf.. wonen nu in mijn appartement in Soest.

Wel zullen we nog vaak naar Zeist komen, blijft toch een leuk "dorp"!
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:38:29 #114
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90943077
Du boisss uit Zeist :{ :')
GangstarapperTs uit Zeist, erger mot t niet worden.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 januari 2011 @ 18:41:29 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90943215
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
Du boisss uit Zeist :{ :')
GangstarapperTs uit Zeist, erger mot t niet worden.
Haha zo slecht is het nog niet eens, heb het slechter gezien op the interwebs
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90945336
Ken je die van die Zeister wethouder die hogerop wilde? Hij's alweer werkeloos. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90958712
Ah tof een Zeist topic :7

Woon nu zelf ook een klein jaartje hier in Zeist, tijdelijk in de flat 40 van Nijenheim :)
Ze gaan deze flat een keer renoveren, af en toe worden er ookal dingen afgebroken (vanochtend was de carpoort in ene weg... ik dacht wat een pokke geluid...maar dat hoor je hier wel vaker :') )
Maar ik zag ook dat er nog mensen in kwamen (anti kraak) dus dat is wel positief dt ik ernog even kan zitten :7

'S avonds is het hier alleen niet echt tof voor... er word echt als een malle gedealed volgens mij... petjes in mercedessen die voor stoppen, iemand laat instappen en die minuut later weer uitstapt enzo :') heel duister... en er hangt vanalles rond het complex.

Nu hebben ze wel sinds kort een buurt preventie team...maar eigenlijk is dit een beetje hetzelfde tuig wat rond hangt :') Maar toch goed bedoeld.
Bram! Boterham!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 januari 2011 @ 23:35:18 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90958957
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef lj_lightning het volgende:
Ah tof een Zeist topic :7

Woon nu zelf ook een klein jaartje hier in Zeist, tijdelijk in de flat 40 van Nijenheim :)
Ze gaan deze flat een keer renoveren, af en toe worden er ookal dingen afgebroken (vanochtend was de carpoort in ene weg... ik dacht wat een pokke geluid...maar dat hoor je hier wel vaker :') )
Maar ik zag ook dat er nog mensen in kwamen (anti kraak) dus dat is wel positief dt ik ernog even kan zitten :7

'S avonds is het hier alleen niet echt tof voor... er word echt als een malle gedealed volgens mij... petjes in mercedessen die voor stoppen, iemand laat instappen en die minuut later weer uitstapt enzo :') heel duister... en er hangt vanalles rond het complex.

Nu hebben ze wel sinds kort een buurt preventie team...maar eigenlijk is dit een beetje hetzelfde tuig wat rond hangt :') Maar toch goed bedoeld.
Ok, ja daar staat Nijenheim ook wel om bekend ( en Vollenhove) Gelukkig woon ik rustig op het randje van het centrum zonder gezeik :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90964765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef lj_lightning het volgende:
Ah tof een Zeist topic :7

Woon nu zelf ook een klein jaartje hier in Zeist, tijdelijk in de flat 40 van Nijenheim :)
Ach, dan zijn we overburen (flat 90, ook al zo lekker rustig trouwens :') ).
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90966433
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ach, dan zijn we overburen (flat 90, ook al zo lekker rustig trouwens :') ).
Het was anders met Oud en Nieuw voor het eerst rustig qua brandhaarden, auto's vernielen en boxen die uitgebrand of vernield werden!!! Moet ik wel zeggen dat ik enorm veel gele jasjes zag (straatcoaches)

Maar flat 40 zouden ze toch mee bezig gaan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:00:32 #121
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_90966472
Moet je eens proberen: schaf een mooie wagen aan en rij zeer langzaam langs de portieken van de L flat om 22u 's avonds op vrijdag/zaterdag.. bijna gegarandeerd dat er een petje of mocro naar je toe komt lopen omdat-ie denkt dat zijn dealer een nieuwe wagen heeft haha. Ze draaien dan abrupt om, fascinerend.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_90966545
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef Paul het volgende:

[..]

Ok, ja daar staat Nijenheim ook wel om bekend ( en Vollenhove) Gelukkig woon ik rustig op het randje van het centrum zonder gezeik :D
In Vollenhove valt het de laatste jaren wel mee dacht ik. Op het L-flat na. Nu woonden wij 13 hoog op het Geroflat en daar was het enorm rustig...zelfs saai te noemen. Zag nooit wat daar. We hebben nog steeds een box bij die L-flat, maar ik zie daar bijna nooit onrustige jeugd met een boos rebels gezicht hangen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_90966742
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef KhaZ het volgende:
Moet je eens proberen: schaf een mooie wagen aan en rij zeer langzaam langs de portieken van de L flat om 22u 's avonds op vrijdag/zaterdag.. bijna gegarandeerd dat er een petje of mocro naar je toe komt lopen omdat-ie denkt dat zijn dealer een nieuwe wagen heeft haha. Ze draaien dan abrupt om, fascinerend.
Ik heb die daar echt nauwelijks gezien.Ik vond de verscheidenheid aan culturen juist wel leuk daar. Ik vind de ver Liep elke dag met de hond daar. Ook avonds, want aan de achterkant waar het bos was wilde de hond niet heen, dus liep langs die weg.

Ik vond de omgeving alleen erg depri omdat ik buiten kraaien en eksters geen enkele vogel zag. Gaf me gewoon geen goed gevoel daar. Tijdens een vergadering van de gemeente (was een open vergadering) hoorde ik ook dat het fijnstofgehalte daar te hoog was en er meer bomen moesten komen. Zijn die al gepland?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_90967369
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Het was anders met Oud en Nieuw voor het eerst rustig qua brandhaarden, auto's vernielen en boxen die uitgebrand of vernield werden!!! Moet ik wel zeggen dat ik enorm veel gele jasjes zag (straatcoaches)

Maar flat 40 zouden ze toch mee bezig gaan?
Maar wat betreft gedeal herken je vast wel iets van zijn verhaal. O-)

:*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:13:14 #125
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_90968671
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:11 schreef paddy het volgende:

Ik vond de omgeving alleen erg depri omdat ik buiten kraaien en eksters geen enkele vogel zag. Gaf me gewoon geen goed gevoel daar. Tijdens een vergadering van de gemeente (was een open vergadering) hoorde ik ook dat het fijnstofgehalte daar te hoog was en er meer bomen moesten komen. Zijn die al gepland?
True, en overal afval..

Van die bomen weet ik niets.. lijkt me ook dat dat 20 jaar duurt voordat ze groot genoeg zijn haha. Tegen die tijd wordt de flat neergehaald toch? 15 jaar nog ofzo?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_90970358
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef KhaZ het volgende:

[..]

True, en overal afval..

Van die bomen weet ik niets.. lijkt me ook dat dat 20 jaar duurt voordat ze groot genoeg zijn haha. Tegen die tijd wordt de flat neergehaald toch? 15 jaar nog ofzo?
Dat flat zou al verlaagd worden (5 verdiepingen eraf) maar net zoals er wel meer blijft liggen blijft dit ook zo'n project waar uiteindelijk niets van terecht gaat komen. Er zou een wijk bij komen daar in de buurt, maar dat is ook alweer afgeblazen hoorde ik.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_90971049
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar wat betreft gedeal herken je vast wel iets van zijn verhaal. O-)

:*
Whehe, ja maar daar stoor ik me niet zo aan. Ik moest wel enorm lachen om de politie toen. Die probeerden een dealer te pakken. De dealer gaf het goedje aan een voorbijganger en beide agenten renden met z'n tweetjes de gang in, terwijl wanneer ze zich hadden verspreid ze de dealer met gemak hadden kunnen pakken _O- Ik had een perfecto uitzicht op dat voorval. O+

Zolang ze mensen met rust laten en niet met een groep mensen gaan bedreigen en treiteren en goederen vernielen en zelfs kleine kinderen bang maken en fietsjes af stelen, zal mij dat dealen een worst wezen. Er zijn twee groepen hier. Leer je langzamerhand wel uit elkaar houden. Een racistische groep (zo'n 20 stuks jongelui+ ramptoeristen die kijken en niets doen) en een groep die deze groep in toom houdt. Vaak ook vriendelijk tegen je zijn. Deur openhouden etc

Dan zijn er sinds een jaar (was eerst echt anders...horen, zien zwijgen) ook ouderen die de relschoppers letterlijk slaan wanneer ze te lang stilstaan naar hun zin. Ik moet er soms wel om lachen hoe ouderen de pubers een flinke draai om hun oren geven met "ga wat nuttigs doen!!!" De tijd dat ik überhaupt een draai om mijn oren kreeg omdat ik wat zat te hangen en te kletsen kan ik mij niet eens herinneren :')

Nee, het gaat hier meestal wel redelijk. Begint het weer stalk ik de politie met een verslag.

Ik wist dat er erg veel jeugd was hier die met hun stem het enorm goed zouden doen als marktkoopman dus had ook niet verwacht dat ik middags rustig naar de vogeltjes kon luisteren :+

We hebben niet gekozen voor dit huis, maar we zitten hier tijdelijk prima. Al zou het fijn zijn wanneer die woningbouwvereniging na een jaar eindelijk die lekkage hier eens zou willen verhelpen. Volgende stap is huuradviescommissie. Ik heb nog nooit zo'n slechte woningbouwvereniging gehad.

Kinderen willen wel liever vandaag dan morgen weg. Totaal geen aansluiting hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 07-01-2011 12:24:15 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 januari 2011 @ 19:04:09 #128
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90988498
Wanneer is de Zeistmeet? :P
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 9 januari 2011 @ 15:21:04 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_91067546
In de Peppel? :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_91094062
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Het was anders met Oud en Nieuw voor het eerst rustig qua brandhaarden, auto's vernielen en boxen die uitgebrand of vernield werden!!! Moet ik wel zeggen dat ik enorm veel gele jasjes zag (straatcoaches)

Maar flat 40 zouden ze toch mee bezig gaan?
Ja klopt maar dat duurt (hoop ik ;) ) nog even. Het wordt nu tijdelijk verhuurd aan gierige studenten zoals ik :7 Er zitten nog wel oorspronkelijke bewoners in maar voornamelijk zijn het studenten en duistere figuren die er door de gemeente geplaatst zijn :P
Bram! Boterham!
pi_91094117
Is er trouwens ooit iets open op zondag hier in Zeist? Koopzondagen enzo doen ze niet echt aan heb ik het idee...of?
Bram! Boterham!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 januari 2011 @ 23:11:49 #132
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91095036
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef lj_lightning het volgende:
Is er trouwens ooit iets open op zondag hier in Zeist? Koopzondagen enzo doen ze niet echt aan heb ik het idee...of?
Jawel, aantal koopzondagen per jaar
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_91096381
Vier keer in het jaar, inderdaad. Mei, september en tweemaal in december, meestal. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 10 januari 2011 @ 16:41:17 #134
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91120193
Er gaat waarschijnlijk nog een nieuwe Griek komen in Zeist.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  maandag 10 januari 2011 @ 16:53:40 #135
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_91120816
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
Er gaat waarschijnlijk nog een nieuwe Griek komen in Zeist.
Ik vind de ¤5,50 Turks brood + döner van Jerusalem echt onovertroffen :)
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:16:13 #136
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91121954
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:53 schreef KhaZ het volgende:

[..]

Ik vind de ¤5,50 Turks brood + döner van Jerusalem echt onovertroffen :)
Jorgos _O_
Jerusalem _O_
Monterosso _O_

Basak :r
Nazar :r
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 januari 2011 @ 20:29:57 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91131507
Oh ik vind Monterosso baas :9
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 januari 2011 @ 20:36:53 #138
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91131872
De soap over de L-flat in Zeist schijnt vanavond te zijn begonnen, alle Zeistenaren dus terug kijken! @ man bijt hond
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 10 januari 2011 @ 20:58:01 #139
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91133146
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef Paul het volgende:
Oh ik vind Monterosso baas :9
Is ook baas 8-)
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_91134133
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef Paul het volgende:
De soap over de L-flat in Zeist schijnt vanavond te zijn begonnen, alle Zeistenaren dus terug kijken! @ man bijt hond
:D Even terugkijken
Bram! Boterham!
  Spellchecker dinsdag 11 januari 2011 @ 01:43:42 #141
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_91147293
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

:D Even terugkijken
Samenvatting? :P
Tevens -purist.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:16:11 #142
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_91150724
Is het de moeite waard uitzending gemist op te starten?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:40:27 #143
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_91209017
Zo, vanochtend sleuteloverdracht gehad. Ben nu weer een Soester oO<
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  Spellchecker woensdag 12 januari 2011 @ 18:56:44 #144
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_91224315
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef KhaZ het volgende:
Is het de moeite waard uitzending gemist op te starten?
Dat gaat hopelijk blijken uit de samenvatting.
Tevens -purist.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 januari 2011 @ 19:10:51 #145
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91225188
Luilakken, gewoon terugkijken op uitzending gemist
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:14:15 #146
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_91225402
Was toch niks aan :P
I want to bla bla bla
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 januari 2011 @ 19:16:39 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91225554
Zag het net ook toevallig live :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:02:48 #148
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91265320
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zondag 6 februari 2011 @ 11:31:16 #149
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_92403428
Bovenbuurman die zijn pilletjes niet slikt... krijg je dit:

quote:
ZEIST - Een arrestatieteam van de politie heeft aan de Laan van Vollenhoven in Zeist een verwarde man uit zijn appartement in de L-flat gehaald.

De man dreigde vanochtend zichzelf op te blazen door het gas in zijn woning aan te zetten. Een arrestatieteam van de politie viel rond elf uur 's ochtends de woning binnen om de man te overmeesteren. Die is daarna meegenomen naar het bureau.

Ondanks het dreigement van de man kon de brandweer bij aankomst geen sporen van gas ontdekken.
3 uur buiten staan vernikkelen in de kou.. blij dat het geen -10 graden is!

Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/325556

En hij was bij man bijt hond:

http://www.manbijthond.nl/fragmenten/elke-psychose-anders

[ Bericht 4% gewijzigd door maniack28 op 06-02-2011 11:53:37 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:48:05 #150
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_92413512
Ik ben inmiddels verhuisd dus mag hier eigenlijk niet meer komen, maar toch wil ik dit filmpje nog delen met jullie.

Foto's/video's van de arrestatie:

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')