abonnement Unibet Coolblue
pi_258982
Voor Meerhoerman en anderen die ik met mijn "actie" gekwetst heb:

Ik heb al gezegd dat het me spijt, maar hier dus nog maar een keer. Het was absoluut niet mijn bedoeling om een of ander streng regime op te zetten. Ik vond het alleen een onoverzichtelijk forum worden,waardoor het minder mensen leek te trekken, en vandaar dat ik het voorstel deed om er iets aan te doen. Ik had dus het idee dat er een aantal mensen waren die het met me eens waren, dus heb ik het geprobeerd.
Nu heb ik inmiddels begrepen dat het niet op prijs werd gesteld door de meesten hier. Ik doe dan ook bij deze het voorstel om maar gewoon een slotje op al mijn topics te gooien, zodat ze snel uit jullie ogen zullen verdwijnen.
Hierbij dus nogmaals mijn excuses, ik was er echt niet op uit om jullie te censureren ofzo, daar ben ik zelf ook tegen.
Ik hoop dat jullie het me kunnen vergeven??

M.v.g.

Marjol aka Fannetje

pi_258983
Ach meissie je topic zooitje op het forum liep lekker hoor

P.S. Ik vind meerhoer nogal gevoelig sinds hij zijn steentjes kwijt is, misschien voelt hij zich een beetje leeg

Ik ben online
  Admin donderdag 13 april 2000 @ 14:24:00 #3
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_258984
't was geen slecht plan hoor Fannetje.. Persoonlijk ben ik het er zelfs mee eens om topics iets op te splitsen om het geheel overzichtelijker te houden..
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 13 april 2000 @ 14:25:00 #4
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_258985
Fannetje, ook al reageerde ik erg afkeurend, je staat nog niet in mijn lijstje van mensen waar ik een 'hit-man' op af ga sturen
Ik denk dat de terugloop van mensen er meer mee te maken heeft, dat er weinig gebeurt in de Bus wat mensen aanzet tot schrijven...

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 13 April 2000).]

pi_258986
Hoi Fannetje,

Volgens mij was je idee niet slecht maar was de invulling die je probeerde te geven niet de goede. Ik herinner me uit de BB-tijd rubrieken als Voer voor psychologen, Stream-verslagen en zo meer. Ook dat waren vaste topics waar streng de hand aan werd gehouden. Ik herinner me zelfs dat newbies geen topics mochten openen want dat zou te onoverzichtelijk worden. Dat mensen hier niet zitten te wachten op de door jou aangedragen indeling zoals een topic per bewoner kon jij niet weten. Misschien slaat een topic per bewoner niet aan omdat de meesten zo kleurloos zijn, zoals Meister een beetje suggereerde. Overigens zag ik net dat het Antonette-topic al 7 reacties had.

Het lijkt me onnodig om zo je excuses aan te bieden, want je idee om tegenwicht te bieden aan de wildgroei was gewoon goed.

Groet,
Darkthorn aka Marjon.

[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 13 April 2000).]

pi_258987
quote:
op 04-13-2000 om 02:25 PM schreef Darkthorn het volgende:
Hoi Fannetje,

Volgens mij was je idee niet slecht maar was de invulling die je probeerde te geven niet de goede. Ik herinner me uit de BB-tijd rubrieken als Voer voor psychologen, Stream-verslagen en zo meer. Ook dat waren vaste topics waar streng de hand aan werd gehouden. Ik herinner me zelfs dat newbies geen topics mochten openen want dat zou te onoverzichtelijk worden. Dat mensen hier niet zitten te wachten op de door jou aangedragen indeling zoals een topic per bewoner kon jij niet weten. Misschien slaat een topic per bewoner niet aan omdat de meesten zo kleurloos zijn, zoals Meister een beetje suggereerde. Overigens zag ik net dat het Antonette-topic al 7 reacties had.

Het lijkt me onnodig om zo je excuses aan te bieden, want je idee om tegenwicht te bieden aan de wildgroei was gewoon goed.

Groet,
Darkthorn aka Marjon.


Ach ja, ik kon het natuurlijk wel een beetje weten. Ik zit hier al langer dan vandaag. Maar omdat het bij het BB forum ook werkte..dacht ik...ach laat ook maar...laten we het houden op "temporary insanity".
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties.

Marjol

pi_258988
Het idee was goed, maar misschien wat onrealistisch in dit gezelschap.
Ieder programma krijgt het forum dat het verdient, Fannetje.

In ieder geval hoef je echt geen excuses te maken, het was het proberen waard. En je hebt het zelfs vantevoren nog gecheckt, maar toen bleven de reacties uit.

We wachten gewoon Big Brother II wel af . Dan kunnen we tenminste weer quizzen met meer dan honderd man

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258989
quote:
op 04-13-2000 om 02:47 PM schreef Hunter het volgende:

We wachten gewoon Big Brother II wel af . Dan kunnen we tenminste weer quizzen met meer dan honderd man


Die goeie ouwe tijd

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje (Datum 13 April 2000).]

pi_258990
Vijftien miljoen mensen op dat hele kleine stukkie aarde, die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde!!

Goh, waar heb ik dat nu vaker gehoord???

  donderdag 13 april 2000 @ 16:07:00 #10
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_258991
Beste Fannetje,

ook ik zou dolgraag terugkeren naar het forum ten tijde van BB. Ik heb me toen uitstekend vermaakt. Maar een Forum verandert continu, omdat de leden steeds veranderen.
Het is niet mijn bedoeling geweest om je plan te kraken, ik dacht alleen dat het geen succes zou worden.

Maar dat is de pessimistische Bogus aan het woord. Probeer het gewoon, en misschien werkt het nog goed ook!

gruss,

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_258992
He Fannetje, ben je gek joh, je hebt je voorstel toch zeker
met de beste bedoelingen gedaan, aangemoedigd door een aantal
positieve reacties ben je wellicht een beetje al te enthiousiast
aan de slag gegaan (vond het wel komisch eerlijk gezegd)
wat door sommige Fokkers dus wordt gezien als een vorm van
vrijheidsberoving, zoals je gemerkt hebt.
Maar om die reden staat het jou en degene die het met je eens
zijn dan natuurlijk ook vrij om wel eerst even te kijken of je
een reactie misschien wel net zo goed onder een bestaande topic
kunt plaatsen als die toch over hetzelfde onderwerp of dezelfde
persoon gaat, want dat is in feite wat je voorstelde, toch!


------------------
Ik ben in vorm, rond is een vorm nietwaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 13 April 2000).]

  donderdag 13 april 2000 @ 17:16:00 #12
331 Merel
Be here now.
pi_258993
Fannetje, je bedoelde het toch goed? Laat ze maar lekker zeiken hoor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 14 april 2000 @ 01:46:00 #13
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258994
quote:
op 04-13-2000 om 02:25 PM schreef Meister het volgende:

Ik denk dat de terugloop van mensen er meer mee te maken heeft, dat er weinig gebeurt in de Bus wat mensen aanzet tot schrijven...


Ik denk dat we allen lijden aan "BUSVERMOEIDHEID"

Ondanks de nieuwen die er bij zijn gekomen, is er nou niet bepaald iets spectaculairs gebeurd.
Discussies zijn er niet meer, en wat er nu op TV wordt uitgezonden is ronduit saai te noemen.

Ik vond de opzet van Fannetje niet verkeerd, maar omdat de topics vanaf het begin al door elkaar liepen, is het moeilijk om deze werkwijze ineens te gaan veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 14 April 2000).]

never play games........
  vrijdag 14 april 2000 @ 01:57:00 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_258995
Ik signaleer hetzelfde als femfatale. De BUS is helemaal niks meer, een ingedut zootje. Vergelijk dat nog eens met de tijden dat Jop, Seki en Aziz er nog inzaten. Ik kijk dus niet eens meer.
pi_258996
quote:
op 04-13-2000 om 04:16 PM schreef Tante Bep het volgende:
He Fannetje, ben je gek joh, je hebt je voorstel toch zeker
met de beste bedoelingen gedaan.


Weet ik zeker, maar hoge bomen vangen wel eens wat wind en dan moet je wel eens meebuigen. Ik ben er echter niet op uit geweest om een boom om te hakken. Dus fannetje blijf rustig bomen en doorzagen en mocht ik het niet met je eens zijn er zit geen enkel kwaad achter mijn geschrijf.

pi_258997
quote:
op 04-13-2000 om 02:23 PM schreef Hawkwind het volgende:
Ach meissie je topic zooitje op het forum liep lekker hoor
P.S. Ik vind meerhoer nogal gevoelig sinds hij zijn steentjes kwijt is, misschien voelt hij zich een beetje leeg

HOEZO GEVOELIG?!?!

(echo echo echo)

Nou, ehrmmm.... ik denk dat Meerhoerman een beetje gevoelig is.

EN WAAROM DENK JE DAT?! OF NEE, DURF JE DAT TE DENKEN?!

Nou, ehrmmm.... ik denk dat sinds hij zijn hunebed kwijt is hij te snel op zijn teentjes is getrapt.

VIND JE ZIJN TENEN MISSCHIEN NIET LANG GENOEG?!

Nee, dat vind ik niet, ik bedoelde eerder....

JA, WAT BEDOELDE JIJ HE?! MET JE GROTE SMOEL?!

Ik weet eigenlijk niet goed meer....

AHHHHH!!!! DUS JE TAAIT HET AL AF HE?!

Anyway, ehrmmm Fannetje, ik bedoelde het niet zo slecht hoor.... Het is wel goed....

Grtz,

Meerhoerman.

  vrijdag 14 april 2000 @ 11:00:00 #17
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_258998
KIJK, DIT BEDOEL IK DUS
Ik ben online
pi_258999
quote:
op 04-14-2000 om 11:00 AM schreef Hawkwind het volgende:
KIJK, DIT BEDOEL IK DUS


WAT BEDOEL JIJ?!

(echo echo echo)

Grtz,

Meerhoerman.

  vrijdag 14 april 2000 @ 12:33:00 #19
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_259000
He jij klein stenevretertje, je gaat toch niet lopen schreeuwen tegen hawk he!!!!
Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')