abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129264118
Hoe krijg je het voor elkaar :X
Tap tap tap
pi_129928837
quote:
Doden door neergestorte gondel reuzenrad

ROSARIO -
Twee zusjes van 12 en 14 jaar oud zijn zaterdag in Argentinië om het leven gekomen toen een gondel van een reuzenrad neerstortte in een pretpark. 7 anderen raakten gewond door het ongeluk in de stad Rosario. Dat meldde de lokale krant La Capital.

De cabine stortte van 30 meter hoogte neer op de pretparkbezoekers die voor het reuzenrad stonden te wachten.
Don't you love her madly?
pi_129929428
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:31 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat moet wel een trauma of 30 hebben opgeleverd :{.
pi_129931679
Ik las het vanmorgen en nu durf ik niet meer in het reuzenrad. Ik vond het altijd al eng incl scenario's van omlaag stortende gondels, en kijk nou toch eens: het kan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129932319
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik las het vanmorgen en nu durf ik niet meer in het reuzenrad. Ik vond het altijd al eng incl scenario's van omlaag stortende gondels, en kijk nou toch eens: het kan!
Als ik het goed begrijp zaten ze er toch niet in maar liepen ze er onder langs?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129932359
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Samson het volgende:

Als ik het goed begrijp zaten ze er toch niet in maar liepen ze er onder langs?
Dan kan ik er ook nooit meer onderdoor lopen :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129932507
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:04 schreef Samson het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp zaten ze er toch niet in maar liepen ze er onder langs?
Die 2 zaten erin en de gewonden vielen op de grond.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_129932658
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:09 schreef Geralt het volgende:

Die 2 zaten erin en de gewonden vielen op de grond.
Ik vind dat eigenlijk nergens duidelijk staan, of ze er in zaten of in de rij stonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129932755
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk nergens duidelijk staan, of ze er in zaten of in de rij stonden.
quote:
In een pretpark in Rosario, Argentinië is zaterdag een gondel van bijna helemaal bovenaan het reuzenrad 30 meter naar beneden gevallen. De twee zusjes van 12 en 14 die erin zaten overleefden het niet.
Van de FP :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_129932809
Nu maar hopen dat dat goed was overgeschreven :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129939216
In dit topic lezen helpt sowieso niet als je in een pretpark bent. Vertoef zelf momenteel in de buurt van Disneyland en van de week in de Space Mountain (darkride) remden we tegen het einde ineens vrij krachtig. Mijn zoon, een beetje paniekerig: "Hier horen we niet te stoppen!" Maar waar hij dan bang is dat we vast zitten, ben ik vooral bang dat het volgende treintje erop klapt :') En bij het naar beneden gaan van de beugels, denk ik toch aan die vrouw in die achtbaan laatst.
Het weerhoudt me dus niet maar ik denk er toch aan.
Don't you love her madly?
pi_129943976
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:44 schreef Lovechild het volgende:
In dit topic lezen helpt sowieso niet als je in een pretpark bent. Vertoef zelf momenteel in de buurt van Disneyland en van de week in de Space Mountain (darkride) remden we tegen het einde ineens vrij krachtig. Mijn zoon, een beetje paniekerig: "Hier horen we niet te stoppen!" Maar waar hij dan bang is dat we vast zitten, ben ik vooral bang dat het volgende treintje erop klapt :') En bij het naar beneden gaan van de beugels, denk ik toch aan die vrouw in die achtbaan laatst.
Het weerhoudt me dus niet maar ik denk er toch aan.
Dat je remt komt juist door een systeem om dat te voorkomen. Een achtbaan is in segmenten verdeeld, elk segment voorafgegaan door remmen. Zodra er in de volgende sector nog een trein zit, wordt je automatisch stilgezet tot het segment weer vrij is.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_129947098
Ja, eigenlijk weet ik zoiets wel. Maar als je dan zo in het donker zit, is je realisme blijkbaar verdwenen. Althans, bij mij ;) En al helemaal als er iets anders gaat dan het vorige ritje, de dag ervoor.
Don't you love her madly?
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:25:20 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132091582
quote:
Dat is echt zo'n heerlijke roddelsite O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132737063
Een 5-jarig jongetje is woensdag levensbedreigend gewond geraakt door een ongeluk in Disneyland Parijs. De Franse kleuter viel in de attractie Pirates of the Carribean uit een boot, meldden de autoriteiten. Vervolgens raakte het kind vermoedelijk bekneld tussen een ander bootje en de aanlegsteiger.

De precieze oorzaak van het ongeluk wordt nog onderzocht. De attractie blijft voorlopig gesloten, liet het park weten.

In Disneyland Parijs gebeurde in 2011 voor het laatst een ernstig ongeluk. Met Pasen raakten vijf mensen gewond doordat een decorstuk op een karretje van de achtbaan Big Thunder Mountain viel.

bron:AD
pi_133509563
Een collega van mij heeft jaren geleden haar rug gebroken in het Tikibad.

Er was toen een toezicht geloof ik en ze was er met een groep vrienden. Een paar voor haar vonden het leuk de boel ergens halverwege de glijbaan op te houden, en zij kwam dus achter hun te zitten. Een vriendin van haar kwam toen vervolgens met een hogere snelheid dan verwacht aan en kon niet meer afremmen. Door de klap van de benen tegen haar rug heeft ze die toen gebroken :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133809803
Kwam dit
tegen (terrifying amusement park accidents). Moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of de ongelukken hier besproken zijn hoor, de eerste 2 iig niet naar mijn idee. De derde gaat over Action Park, het park waar ze die glijbaan met die looping hadden. Deze site daarover vond ik erg leuk om te lezen: ervaringen van bezoekers en medewerkers :)
Don't you love her madly?
pi_133815528
tof ^O^
pi_134263210
Ik heb niet alles gelezen, maar komen de ongelukken in pretparken in Brazilië hier ook voorbij?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:04:15 #176
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_142042789
quote:
25 People Rescued From Magic Mountain 'Ninja' Roller Coaster



About 25 people were trapped for more than two hours Monday night on the Ninja roller coaster at Magic Mountain in Valencia, California, and were eventually rescued by specialized crews who retrieved them from the ride suspended more than 40 feet above ground.

The coaster hit a tree branch around 6 p.m., leaving at least four people with minor injuries, the Los Angeles Times reported. Local TV stations reported that the last person was taken to safety just after sunset.

During the ordeal, the people on the ride were "alert and corresponding with park personnel during the evacuation process," park spokeswoman Sue Carpenter told the Times.

The Ninja is a short ride — just over a minute total — and is the style of coaster whose cars hang below the track:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:05:25 #177
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142042854
quote:
Een val uit een bizarre achtbaan in een Spaans pretpark is een 18-jarige toerist uit IJsland gistermiddag fataal geworden.

Een veiligheidsbeugel ging tijdens de rit open, waardoor de jongen op 15 meter hoogte uit zijn karretje werd geslingerd en op de grond terechtkwam. Hij liep verschillende botbreuken en hoofdwonden op en overleed later in de ambulance op weg naar het ziekenhuis.

Het dodelijke ongeval gebeurde bij de zeven jaar oude achtbaan Inferno ('Hel') in attractiepark Terra Mítica in Benidorm. Het gaat om een absurde Ball Coaster van de Zwitserse fabrikant Intamin, waarvan er in de heel Europa slechts drie staan. De andere twee zijn gebouwd in Finland en Zweden. Bezoekers hangen naast de rails en duikelen met 60 kilometer per uur naar beneden, waarbij ze meermaals over de kop gaan. De politie onderzoekt of het pretpark aansprakelijk kan worden gesteld voor het haperen van de beugel. In een verklaring laat de directie weten dat de achtbaan recentelijk nog gekeurd was en voldeed aan de allerhoogste veiligheidseisen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:06:45 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_142042919
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 14 juli 2014 @ 20:24:51 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142296894
Je hebt (geen idee waar meer) ergens het pretpark Oranjestad.

Daar is een soort van luchtfiets rails helemaal bovenin (3 verdiepingen hoog) en die wagentjes zijn nogal gammel, maar ik zat daar ooit als ik gok 13 jarige oid samen met mn broertje en een vriendje van hem in, en toen in een bocht zei de schakel van het bakje opeens klak en hing dat hele fucking bakje lekker scheef, wij schreeuwen naar de mensen van ja help ons dan..

ding wilde ook niet verder door te fietsen, hingen gewoon echt aan een zijden draadje..

De manier waarop we (godswonder levend en wel) eruit kwamen was omdat een of andere bezopen mongool ons van achteren ramde met volle vaart en we zo de hoek om kwamen, maar had net zo goed volledig kunnen losschieten en naar beneden kunnen storten...

En nee niet verzonnen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_142301140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef JDx het volgende:
Je weet dat het geen echte krokodillen zijn he? :')
Zijn die nep neeeeeeeeee. Nu breek je me kinderhartje.
pi_142311111
quote:
Wat saai :')
pi_142314514
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 01:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat saai :')
Die IJslandse jongen dacht daar vast anders over in de laatste secondes O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:49:25 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_142322036
Ik hoorde dat in Benidorm een luik bij een zwembad niet openging, jongen zwaargewond snel afgevoerd, zwembad snel schoongemaakt en tien minuten later mocht iedereen weer erin.
Vorig jaar zelfde ongeval en dezelfde eigenaar als waar die Ijslandse jongen overleed.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_142323132
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:49 schreef drakin het volgende:
Ik hoorde dat in Benidorm een luik bij een zwembad niet openging, jongen zwaargewond snel afgevoerd, zwembad snel schoongemaakt en tien minuten later mocht iedereen weer erin.
Vorig jaar zelfde ongeval en dezelfde eigenaar als waar die Ijslandse jongen overleed.
Een luik? En dan verdrink je ofzo?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:27:48 #185
370431 drakin
vurig typje
pi_142323276
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Een luik? En dan verdrink je ofzo?
Ik heb even mijn google aangezet(ik hoorde het vanmorgen mondeling):

http://www.hln.be/hln/nl/(...)od-kunnen-zijn.dhtml
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_142323412
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb even mijn google aangezet(ik hoorde het vanmorgen mondeling):

http://www.hln.be/hln/nl/(...)od-kunnen-zijn.dhtml
Precies waarom ik niet in die dingen wil. En dat heeft niet te maken met angst, meer met voorkennis van allerlei dingen die er fout kunnen gaan en hoe onprofessioneel medewerkers van dergelijke gevaarlijke attracties zijn. Er kan meer fout gaan dan je denkt.

Mensen gaan er te gemakkelijk van uit dat alles wel goed zal gaan, ik ben programmeur en zelfs in de makkelijkste programma's kunnen dingen vastlopen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:36:24 #187
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142323557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb even mijn google aangezet(ik hoorde het vanmorgen mondeling):

http://www.hln.be/hln/nl/(...)od-kunnen-zijn.dhtml
auw. :{ Schandalig zeg.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:53:12 #188
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142324127
In Bobbejaanland heb je de El Rio waterbaan (geloof ik). Meteen bij de opening zijn daar mensen op een rad naar beneden gepleurd en omgekomen (het rad tilde de bootjes op, meende ik) Het rad is nog steeds te zien (stilstaand uiteraard), de attractie draait nu zonder.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 15 juli 2014 @ 20:43:06 #189
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142336165
Geen doden en/of gewonden , maar toch

quote:
2 people rescued from Transformers ride after technical glitch


ORLANDO, Fla. —

A dozen riders had to be rescued from the Transformers: The Ride 3-D at Universal Studios Orlando following a technical glitch on Tuesday.

The Orlando Fire Department responded to the scene and used safety harnesses to secure the 12 people who were on the ride.

Once secured, all riders were able to climb down a ladder to safety.

No one was injured.

Officials have not said when the ride will be back up and running.

Transformers: The Ride 3-D is one of the park’s newer rides, having opened last summer.
BRON

Ik ben inmiddels overleden
pi_143335452
quote:
Joker's Jinx, Six Flags America's 15-year-old Premier Rides LIM Launch Steel Coaster, stalled today (Aug 10, 2014) mid-ride, leaving 24 riders stranded 75 feet off the ground. 5 hours later, all riders were reported to be rescued by local firefighters and safely on the ground, and were being evaluated by medical personnel. Glad everyone is OK, and here's hoping Six Flags treats these unfortunate customers right and sets them up with free season passes at the very least!
pi_143336286
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
In Bobbejaanland heb je de El Rio waterbaan (geloof ik). Meteen bij de opening zijn daar mensen op een rad naar beneden gepleurd en omgekomen (het rad tilde de bootjes op, meende ik) Het rad is nog steeds te zien (stilstaand uiteraard), de attractie draait nu zonder.
Oh wauw, sorry maar dit is echt grote onzin. Het rad heeft de eerste twee jaar na opening gewoon gedraaid en er is nooit iemand uitgevallen.

Het probleem was dat de capaciteit van het rad extreem laag was. Bij het laden en lossen van de bootjes moest het rad perfect uitgelijnd worden en voor elke afdaling moest eerst de waterbak bovenin worden volgepompt. Daarnaast was het gewoon een dure gimmick, het laten draaien van het rad en constant omhoogpompen van water. Vanwege de dramatische capaciteit en hoge draaikosten wordt het rad dus sinds 2002 niet meer gebruikt.

Hier staat nog een filmpje met een werkend rad.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:49:49 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143349164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oh wauw, sorry maar dit is echt grote onzin. Het rad heeft de eerste twee jaar na opening gewoon gedraaid en er is nooit iemand uitgevallen.

Het probleem was dat de capaciteit van het rad extreem laag was. Bij het laden en lossen van de bootjes moest het rad perfect uitgelijnd worden en voor elke afdaling moest eerst de waterbak bovenin worden volgepompt. Daarnaast was het gewoon een dure gimmick, het laten draaien van het rad en constant omhoogpompen van water. Vanwege de dramatische capaciteit en hoge draaikosten wordt het rad dus sinds 2002 niet meer gebruikt.

Hier staat nog een filmpje met een werkend rad.
Hmmm broodje aap duidelijk, sorry :+ Wel is laatste de voet van een meisje afgezet die in de attractie is geweest, lees ik net :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_144002433
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Je hebt (geen idee waar meer) ergens het pretpark Oranjestad.

Daar is een soort van luchtfiets rails helemaal bovenin (3 verdiepingen hoog) en die wagentjes zijn nogal gammel, maar ik zat daar ooit als ik gok 13 jarige oid samen met mn broertje en een vriendje van hem in, en toen in een bocht zei de schakel van het bakje opeens klak en hing dat hele fucking bakje lekker scheef, wij schreeuwen naar de mensen van ja help ons dan..

ding wilde ook niet verder door te fietsen, hingen gewoon echt aan een zijden draadje..

De manier waarop we (godswonder levend en wel) eruit kwamen was omdat een of andere bezopen mongool ons van achteren ramde met volle vaart en we zo de hoek om kwamen, maar had net zo goed volledig kunnen losschieten en naar beneden kunnen storten...

En nee niet verzonnen.
Dit moet sowieso vaker gebeurd zijn :o Het is mij ook overkomen als klein meisje. Nachtmerries van gehad.
pi_144023874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Precies waarom ik niet in die dingen wil. En dat heeft niet te maken met angst, meer met voorkennis van allerlei dingen die er fout kunnen gaan en hoe onprofessioneel medewerkers van dergelijke gevaarlijke attracties zijn. Er kan meer fout gaan dan je denkt.

Mensen gaan er te gemakkelijk van uit dat alles wel goed zal gaan, ik ben programmeur en zelfs in de makkelijkste programma's kunnen dingen vastlopen.
Dan kun je beter stoppen met ademen, dan kan er ook ineens iets mis gaan. Het leven zit vol risico's, stap jij niet in die attractie wordt je daarna toevallig doodgereden met een auto ongeluk....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_144026362
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Dan kun je beter stoppen met ademen, dan kan er ook ineens iets mis gaan. Het leven zit vol risico's, stap jij niet in die attractie wordt je daarna toevallig doodgereden met een auto ongeluk....
Ok, zal vanavond zelfmoord plegen, bedankt voor je opmerking.
pi_144026740
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:34 schreef JDx het volgende:

[..]

Ok, zal vanavond zelfmoord plegen, bedankt voor je opmerking.
Daar moet je geen grappen over maken :N
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:55:08 #197
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:59:55 #198
300082 roos85
JUICHEN!
pi_152184644
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:02:37 #199
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_152184710
Ik ben één keer in de booster geweest op de kermis. Ik was echt als de dood dat de beugel los zou schieten.
pi_152186076
quote:
Maar dit is echt een enorme menselijke fout -O- Goed dat een paar mensen inzagen dat dit nooit goed kon gaan en er zelf op 3 meter hoogte uit zijn gesprongen: die leven tenminste nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:21:50 #201
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152186333
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:26:50 #202
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_152186474
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_152188633
Sick
pi_152188666
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:43 schreef Samson het volgende:

[..]

Daar moet je geen grappen over maken :N
Had dit nooit gelezen, maar dat is een sarcastisch antwoord op je domme reactie.
pi_152191297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Had dit nooit gelezen, maar dat is een sarcastisch antwoord op je domme reactie.
Sterf
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:47:54 #206
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152195742
Voor de gorefans:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben één keer in de booster geweest op de kermis. Ik was echt als de dood dat de beugel los zou schieten.
In een attractie op de Tilburgse kermis, zo'n octopus-achtig ding dat over de kop ging, kwam ik in een stoel waarvan de reservesluiting (een gordel) beplakt was met duct tape. De gast die daar werkte zag mij er angstig naar kijken en zei 'yeah, it's broken' en lachte breed :') Engste attractie ooit, want ik gleed steeds uit die stoel als ik voorover hing en hing dan dus volledig op die beugel :{ . Ik heb me nog nooit zo hard vastgeklampt. Ik was misselijk en duizelig toen ik eruit kwam, dat heb ik normaal nooit, maar ik was echt bang.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_152196346
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:47 schreef kuolema het volgende:

[..]

In een attractie op de Tilburgse kermis, zo'n octopus-achtig ding dat over de kop ging, kwam ik in een stoel waarvan de reservesluiting (een gordel) beplakt was met duct tape. De gast die daar werkte zag mij er angstig naar kijken en zei 'yeah, it's broken' en lachte breed :') Engste attractie ooit, want ik gleed steeds uit die stoel als ik voorover hing en hing dan dus volledig op die beugel :{ . Ik heb me nog nooit zo hard vastgeklampt. Ik was misselijk en duizelig toen ik eruit kwam, dat heb ik normaal nooit, maar ik was echt bang.
wut? :')

Gelukkig zelf nooit zoiets meegemaakt :P
Maar toch :')
pi_152202463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:55 schreef Samson het volgende:

[..]

Sterf
:') uiteindelijk wel ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')