abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_78558357
Dag mensen. Vanmorgen ontdekte ik dat mijn PS3 niet meer aangaat, blijkbaar een gevalletje . Ik heb inmiddels al een nieuwe PS3 en wil graag al het muziek dat nog op de harde schijf van de oude ps3 zat, te pakken krijgen. Ik heb de harde schijf eruit gehaald en met (mini)usb met me PC verbonden, maar de harde schijf komt maar niet in Mijn Computer te staan. De harde schijf draait wel, maar ik kom er gewoon niet in. Kan iemand me helpen? Ik wil dat muziek echt terughebben.

Thanks
  Donald Duck held zondag 28 februari 2010 @ 17:44:07 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_78558704
De PS3 heeft een eigen bestandssysteem, logisch dat je computer er niet mee overweg kan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_78559087
Een YLOD geeft toch meestal aan dat de harde schijf overleden is. Dat maakt je kansen op recovery natuurlijk vrij klein.

Je kunt het ruig spelen en de harde schijf van de kapotte PS3 in de nieuwe PS3 duwen om te kijken of er nog iets te redden valt.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_78561005
De harde schijf is niet gecrashed, weet iemand anders een oplossing om het muziek ervan af te halen?
pi_78561096
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef VliegVlieg het volgende:
De harde schijf is niet gecrashed, weet iemand anders een oplossing om het muziek ervan af te halen?
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:57 schreef rekenwonder het volgende:
Een YLOD geeft toch meestal aan dat de harde schijf overleden is. Dat maakt je kansen op recovery natuurlijk vrij klein.

Je kunt het ruig spelen en de harde schijf van de kapotte PS3 in de nieuwe PS3 duwen om te kijken of er nog iets te redden valt.
En dan kopiëren naar een pc die jij verbinding laat maken met de PS3
pi_78562200
Ik heb net de oude harde schijf in de nieuwe PS3 gedaan en dan krijg ik de melding waar ik al voor vreesde: Ik moet hem hoogstwaarschijnlijk formatteren om hem werkend te krijgen:



Nog andere suggesties Juup?
pi_78562403
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik heb net de oude harde schijf in de nieuwe PS3 gedaan en dan krijg ik de melding waar ik al voor vreesde: Ik moet hem hoogstwaarschijnlijk formatteren om hem werkend te krijgen:

[ afbeelding ]

Nog andere suggesties Juup?
Nee, helaas
Ik lees net dat elke PS3 zijn eigen schijf heeft zeg maar, dus een HDD in een andere PS3 hangen heeft geen zin omdat hij dan eerst geformatteerd moet worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Juup© op 28-02-2010 19:42:49 ]
pi_78562623
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee, helaas
Waarom niet?!! Ik wil niet naar tweakers
pi_78562649
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Waarom niet?!! Ik wil niet naar tweakers
Dat laatste kan ik goed begrijpen
quote:
Er zit encryptie op je PS3 HD... een harde schijf moet (na een gewone format) opgemaakt worden door de PS3, zodat hij er demo`s en filmpjes op kan zetten (ivm piracy bescherming).

Wil je de schijf gewoon gebruiken, zul je `m eerst volledig moeten formatteren... maar het blijft het een of het ander (dus óf gebruiken op pc systeem, of PS3).
pi_78577114
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik goed begrijpen
[..]


Waar heb je dat laatste vandaan? Van tweakers? In ieder geval wat ik al heb geprobeerd:
-Harde schijf via Sata-kabel aangesloten op moederbord
-Een externe harde schijf case gekocht, en de harde schijf met usb-verbonden
-Harde schijf aangesloten via usb en sata terwijl ik linux draaide (dit zou blijkbaar wel werken volgens sommigen)
-Harde schijf via usb aansluiten op nieuwe ps3
-Harde schijf in nieuwe ps3 stoppen

Werkt allemaal niet. Verloren zaak dus?
  maandag 1 maart 2010 @ 03:36:52 #11
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_78578822
quote:
Op maandag 1 maart 2010 01:02 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Waar heb je dat laatste vandaan? Van tweakers? In ieder geval wat ik al heb geprobeerd:
-Harde schijf via Sata-kabel aangesloten op moederbord
-Een externe harde schijf case gekocht, en de harde schijf met usb-verbonden
-Harde schijf aangesloten via usb en sata terwijl ik linux draaide (dit zou blijkbaar wel werken volgens sommigen)
-Harde schijf via usb aansluiten op nieuwe ps3
-Harde schijf in nieuwe ps3 stoppen

Werkt allemaal niet. Verloren zaak dus?
http://www.xtremeps3.com/faqs/

Volgens mij is het game over voor je.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:24:42 #12
11697 Junkie
VideoFreak :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')