abonnement Unibet Coolblue
pi_78525835
Ten einde raad kom ik even hier posten, wellicht dat iemand iets vergelijkbaars heeft meegemaakt/opgelost oid.

Ik heb een Netbook gekocht, Win7 Starter zit er op en dat wil ik er af hebben, en Windows XP PRO wil ik erop hebben. Ik heb een legale productcode en de software komt van de Performance Edition van het internet ergens. XP Pro Performance Edition met een Legale code voor XP PRO. Lijkt me fair enough en dus verwacht ik niet dat een mod me gaat closen omdat je de software mag downloaden als je een legale code hebt.

Anyway, om eerst even uit de wereld te helpen dat die performance edition geen "officiele versie is en daarom niet werkt". Als ik het opstart vanaf de bootable CD werkt het als een trein, perfect, zonder errors. Mét legale code

Nu het volgende;
Via deze methode heb ik de software op een USB stick gezet om de windows installatie bootable te maken. Hiermee begon ik errors te krijgen toen ik ging starten. Om exact te zijn deze error: "$WIN_NT$.~BT\biosinfo.inf could not be loaded."

Deze heb ik opgelost door de i386 map te renamen naar $WIN_NT$.~BT en daarna de setuptxt.sif te verplaatsen naar de root van de USB stick.

So far so good, setup starts en gaat drivers laden totdat ik bij de SCSI driver kom. De CDrom drivers... dan komt de setup met :
1
2
3
4
5
6
7
Setup cannot find a CD-ROM Drive.

Make sure your CD-ROM drive is on and properly connected to your computer.
If it is a SCSI CD-ROM drive, make sure your SCSI devices are properly terminated. 
See your computer or SCSI adapter documentation for more information. 

Setup cannot continue. To quit Setup, press F3.


F3 is dan ook mijn enige optie, om de Setup te verlaten.
Nu is het best logisch, in mijn netbook zit geen CD-Rom drive daarom laad ik hem vanaf USB.

Zijn er manieren om hier omheen te komen? Dat is nou net het hele probleem, er zit geen CDrom in...

Alle input wordt gewaardeerd.
Lambo of Rekt
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:42:42 #2
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_78526471
Download de échte versie en doe die vanuit de USB-stick installeren.
Ja, daar ligt het wel aan.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_78527028
Fuck, ik hoopte op een goede reactie.
Lambo of Rekt
  zondag 28 februari 2010 @ 00:02:16 #4
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_78539492
Dat was een goede reactie, namelijk een antwoord op je probleem. Bij die 'performance'-edition zitten er waarschijnlijk wat dingen uitgesleuteld waardoor je niet vanuit een USB-stick kunt installeren.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_78543894
Heb het al werkend. Mag een slot op komen.
Lambo of Rekt
  zondag 28 februari 2010 @ 05:24:08 #6
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78544376
nou das toch vlot gelukt dan. onvr 9 uur!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_78551822
quote:
Op zondag 28 februari 2010 05:24 schreef WallOfStars het volgende:
nou das toch vlot gelukt dan. onvr 9 uur!
Het is dan ook niet makkelijk.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')