abonnement Unibet Coolblue
pi_82176906
Best aardige cd nog.
pi_82187265
Effenaar ben ik erbij Heb er zin in
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:29:22 #28
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_82507763
Ek Wens Jy Was Myne
De rest klinkt ook vet!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:14:00 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82517981
En getekent op Top Notch!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:36:51 #30
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_82524400
Nice, wss dan een Nederlandse zomerhit voor Jack Parow! De samenwerking met the Opposites wat in het persbericht staat zit ik eigenlijk niet heel erg op te wachten...
quote:
Top Notch tekent Zuid-Afrikaanse rapper Jack Parow

Na Lucky Fonz III heeft het Nederlandse label Top Notch opnieuw een atypische artiest getekend. Jack Parow is geen Nederlander, maar zijn Nederlands is zo slecht nog niet. De Zuid-Afrikaan rapt in het Afrikaans of om precies te zijn de Kaapse variant, ontstaan door leenwoorden uit het Engels. Top Notch goes Africa? “Dat lijkt me te gek. Dit zou wel eens het begin van meer kunnen zijn,“ aldus labelbaas Kees de Koning.

Zoals dat tegenwoordig bij de meeste Top Notch signings gaat, is ook Jack Parow getipt door een artiest uit de eigen stal. Willem van The Opposites belde De Koning op met het advies de rapper eens te beluisteren. “Willem wilde met hem werken en ik was direct enthousiast. Ik zocht contact met hem en kwam uit bij zijn label Supra Familia. De labelbaas ging snowboarden in Frankrijk en had een overstap in Frankfurt. We hebben daar zes uur lang gesproken over hiphop, over de markt en dat je daar bijvoorbeeld nog alles fysiek uitbrengt. Het is heel grappig, het voelt alsof je met een ver familielid spreekt door die taal.”

De alliantie die Top Notch aangaat met Supra Familia is nog heel vers. “Het is nog een prille liefde, we praten nog niet over kinderen.” Toch lijkt het De Koning leuk om in Zuid-Afrika ook Nederlandse artiesten uit te brengen. “Lucky Fonz III zit daar natuurlijk al een paar weken per jaar. Ik wil daar wel meer mee doen. Top Notch bevaart de VOC-route met een omgekeerde mentaliteit. We hebben een sterk verwantschap met Nederlandse taalgebieden. Onze Damaru is Surinaams, The Opposites en De Jeugd van Tegenwoordig doen het goed in België en Kempi en Jayh verkopen uit op Curaçao.”

Deze week begint in Nederland de promotie van Jack Parow’s single Cooler as Ekke. Deze zomer verschijnt het album Jack Parow in Nederland. Top Notch hoeft niet eens nieuw artwork of nieuwe clips te schieten. “Supra Familia en wij delen het idee dat we dingen uitbrengen die we ook zelf zouden kopen. De clip past bijvoorbeeld heel goed bij wat wij al doen.” Toch zou de release zomaar toch een Nederlands tintje kunnen krijgen. Die samenwerking tussen The Opposites en Jack Parow gaat er namelijk vrijwel zeker van komen. “Of in Nederland, of The Opposites gaan naar Zuid-Afrika.”

Zuid-Afrikaanse rap werd begin dit jaar ineens een hype dankzij rapgroep Die Antwoord, die hun album gratis aanboden. Het Nederlandse label Magnetron Music, dat door hun formatie De Jeugd van Tegenwoordig verbonden is aan Top Notch, greep net naast de band. Volgens De Koning is het tekenen van Jack Parow geen wraak. De link tussen de artiesten is er zeker wel. Zo doet Parow mee op de plaat van Die Antwoord.

Begin juli speelt Jack Parow in België en Nederland. Zondag 4 juli staat Jack Parow op het gratis stadsfestival Metropolis in Rotterdam.


http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43587272
pi_82525190
Tof! Nu kunnen we zeggen dat we fan van Jack Parow waren voor hij bekend werd ...
pi_82529876
echt zin in Metropolis
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 18:23:39 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_82714408
cooler as ekke
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:10:28 #34
305699 geertbukken
'buk voor me'
pi_82720688
dzjek perroo en ju moeders ze housie
pi_82725049
Hij komt tegenwoordig regelmatig op 3FM langs! Ik luister bijna nooit radio en heb hem al twee keer gehoord.
pi_82725402
Jack Parow topic op FOK!, gekker moet het niet worden. Zijn chick is overigens een chagrijn die heel boos kijkt wanneer je tussen hen in crasht om een foto van jou en Jack te laten maken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_83483066


Overmorgen! Hos ja!
pi_83483088
Wel jammer voor de Groningers, het concert is verplaatst naar 3 juni.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:48:43 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83491161
3 juni?

http://www.newattraction.(...)/programma/fieldtent

daar speelt hij zaterdag, 3 juli
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83491205
Kijk eens goed naar de poster.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:10:39 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83492012
Ik ga naar New Attraction, ben benieuwd naar 'em
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83633075
Concert Melkweg was super, lekker feesten met pompende bass, HOS JA!!

Tussenoptreden van Die Heuwels was ook vet!
pi_83634214
Net terug van Tivoli. Zaal vol fans, een glunderende Parow en mijn home-made parow cap. Geweldig optreden.

Enige nadeel was dat hij wel op zich liet wachten; de zaal ging open om 23:00, maar hij kwam pas het podium op rond 1:30.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:41:52 #44
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_83804831
Op Wat pomp van Die Antwoord vind ik hem eerder grappig klinken dan overtuigend.
pi_83805851
Onze Jack staat in de hitlijsten!
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:54:24 #46
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_84201375
Kon helaas niet naar zijn optredens, maar gelukkig veel filmpjes gevonden op youtube @ melkweg, bedankt.
Zijn website is ook eindelijk in de lucht sinds 13 juli @: http://www.jackparow.com/
Staat trouwens een coole remix op: Koeler as Ekke Elektro Mix





Ook een leuke interview in Amsterdam.




[ Bericht 13% gewijzigd door krioro op 19-07-2010 17:13:47 (Geen downloads op FOK! aub) ]
pi_84218547
Jammer dat alleen zijn Melkweg optreden op youtube staat, zijn optreden in Tivoli was vele malen beter omdat het publiek veel leuker meedeed.
pi_84249236
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jammer dat alleen zijn Melkweg optreden op youtube staat, zijn optreden in Tivoli was vele malen beter omdat het publiek veel leuker meedeed.
Deze is @ Tivoli, was even zoeken.






Hier nog in london 8 juli:

En nog een vuvuzela nummer:
Dat was het wel weer zo'n beetje.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vapochill op 19-07-2010 21:30:04 ]
pi_84250642
Aww ik sta er net niet op, ik stond helemaal vooraan met een Jack Parow pet op, net rechts van de camera
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')