abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_258756
Hier kun je al je roddels, informatie, gedachten e.d. over Seki kwijt!
pi_258757
Nooit gerealiseerd dat dat meisje op de foto van de Seki's fansite zijn vriendinnetje is. Die dag in het pannenkoekenhuis was ze niet zo duidelijk inbeeld. Ze schijnt zelfs een kind te hebben, maar daar heb ik seki nooit over gehoord.
  donderdag 13 april 2000 @ 15:36:00 #3
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_258758
Seki...Seki..???..
Wie was dat ook al weer..!!!
Deed tie niet mee in Wacco Wacco..??..
Pissed Off
pi_258759
Waco? Ik dacht al dat hij me bekend voor kwam, maar nu weet ik het zeker. Het is David Koresh die het vuur overleefd heeft.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 14 april 2000 @ 08:30:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258760
gelezen in een nieuwsgroup:
gepost 13-04-2000 door Bbert

In de bladen Weekend en Actueel verbreekt Seki zijn stilzwijgen en haalt
op zijn bekende manier nog eens uit tegen alles wat met DB te maken
heeft. Ik kon de verleiding toch niet weerstaan om in de plaatselijke
supermarkt beide artikelen met de franse slag door te nemen. Conclusie:
niets nieuws onder de zon. Het enige nieuws was dat Esmeralda volgens
Seki uren voor de spiegel staat te plamuren om beginnende snor- en
baardgroei te camoufleren, Seki ook weleens gekookt heeft, Jop twee dagen
gehuild heeft, waarna Aziz het estafette stokje overnam en Tessa de adder
met de valse smoel is.
_____________________________


weekend???

Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?

pi_258761
Speciaal voor Quenda even naar de 'kapper' geweest. Op zich staat er weinig nieuws in. Ik heb sterk de indruk dat de beide interviews gelijktijdig zijn afgenomen (package-deal). Ook de foto's van seki en Wietske zijn soortgelijk.

quote:
EXCLUSIEF, NÚ ZIJN EIGEN VERHAAL

Voor veel kijkers van de BUS was Seki de held, híj was de man die het programma aantrekkelijk maakte om naar te kijken. Groot was dan ook de teleurstelling toen bekend werd dat juist híj de BUS zou verlaten. Maar in de manier waarop SBS6 zijn vertrek bracht, kan Seki zich absoluut niet vinden. In een exclusief interview met WEEKEND vertelde hij, nog altijd boos: “Vrijwillig? Ik ben gewoon gedwongen de BUS te verlaten”

SEKI VOELT ZICH MISBRUIKT!
“Ik heb nooit met drugs te maken gehad”


WIE IS SEKI?
Hoewel velen denken dat Seki een vluchteling uit Bosnië is, is dat niet waar. Zo'n 28 jaar geleden kwam hij op 5-jarige leeftijd met zijn ouders uit het toenmalige Joegoslavië naar Nederland, waar zijn vader als lasser aan het werk ging. Als jongetje speelde Seki voor Feyenoord, maar zijn droom om ooit tot de voetbaltop te behoren spatte uiteen toen zijn ouders gingen scheiden en Seki niet langer bij de Rotterdamse club kon blijven spelen. 'Mijn moeder, bij wie ik na de scheiding bleef wonen, had twee baantjes en deed alles om het hoofd financieel boven water te kunnen houden.' Met zijn vader heeft hij sindsdien een minder goed contact. Seki: 'De laatste keer dat ik hem zag was zes jaar geleden. Hij is hertrouwd met een Servische en we kregen toen ruzie over iets wat te maken had met de situatie in ons vaderland. Hij is Bosniër. Toch hoop ik dat het goed met hem gaat. Ik weet in elk geval dat hij momenteel geen problemen heeft in Servië, wel is hij in Kroatië, waar hij voorheen woonde, alles kwijt geraakt. Zijn huis, zijn spullen, zijn banktegoed, echt alles.' Seki hoopt dat het ooit weer goed komt tussen hem en zijn vader: 'lk heb de hoop niet opgegeven en weet eigenlijk dat alles goed komt. Aan Joegoslavië heeft hij overigens zelf ook herinneringen, omdat hij daar zijn dienstplicht vervulde. Seki: 'Dat was voordat al die ellende daar begon.' Vol hoop kijkt hij, met zijn vriendin Wietske (22) in zijn armen, door het venster naar zijn wijk in Rotterdam-Zuid. Wietske: 'Hij zoekt een nieuwe start, een ingang naar een nieuw leven.' Seki: 'lk heb nooit de kans gehad te leren, omdat mijn ouders dat niet belangrijk vonden. Je ging werken en dat was dat. Nu heb ik daar spijt van. Ik doe in elk geval alles om mijn zoon (uit zijn eerste huwelijk, red.) wel te laten leren.'

Fel en nog altijd zichtbaar verontwaardigd ontkent Seki dat hij vrijwillig zou zijn opgestapt uit de BUS. Seki: DAT ISEEN LEUGEN! IK BEN ZEKER NIET VRIJWILLIG VERTROKKEN, integendeel! Ik heb mijzelf opgegeven omdat ik dat miljoen wilde winnen. Ik heb altijd gezegd dat niemand mij klein krijgt en daar ook alles aan gedaan, maar mijn kop moest rollen. Ik werd door SBS6 voor de keuze gesteld: zelf vertrekken met een oprotpremie en teruggave van mijn inleggeld, of er uit gezet worden.' Voor het eerst sinds zijn voortijdige vertrek praat Seki over zijn nederlaag. Hij voelt zich op schandelijke wijze misbruikt door SBS6 en ziet zich nu geconfronteerd met berichten in de media als zou hij een drugscrimineel zijn. 'Na Bullent's terugkeer werd ik bij psycholoog Bert ontboden. Die beklaagde zich over een enorm aantal klachten dat binnen was gekomen naar aanleiding van mijn gevloek in de BUS.' Seki bracht daar tegenin dat hij helemaal niet zo grof in de mond was, zeker niet vergeleken met de anderen. Achteraf realiseert hij zich echter dat er door veelvuldig knippen en plakken in de montagekamer een geheel ander beeld naar buiten gebracht kan worden. Een beeld dat naar zijn mening bepaald niet overeenkomt met de werkelijkheid. Seki begrijpt nu waarom er in de BUS geen tv mocht worden gekeken. Dan zou immers uitkomen dat er geen sprake was van een eerlijke kans. Seki: 'Ik kookte vaak voor de groep, ik heb Jop en Aziz regelmatig getroost als ze weer eens aan het huilen waren. Van het gestoei en gedol onderling is niets uitgezonden en van de spelletjes die we elke avond deden, zoals hints of mensergerjeniet, hebben ze eveneens niets laten zien. Ik heb ook een keer twee indringers uit de tuin verwijderd op een nette manier, overigens. Niets van teruggezien.'

Doordrammen

Maar op het moment dat de discussie over zijn taalgebruik werd gevoerd had Seki nog geen flauw benul van wat er van al die opnamen ook daadwerkelijk was uitgezonden. Seki: 'Bert bleef echter maar doordrammen over het probleem dat ze met mijn taalgebruik hadden, ik zei: 'Het is jouw mening tegen die van mij. Ik ga gewoon door, ik blijf. Maar Bert zei dat ik in dat geval nog dezelfde avond een 'rode kaart' zou krijgen. De keus was dat, of 'vrijwillig' opstappen met een oprotpremie van 7.500 gulden en behoud van mijn inleggeld van 6.000 gulden.' Seki voelde zich met zijn rug tegen de muur gezet en vertrok. Eenmaal thuis werd hem duidelijk hoe hij door SBS aan het Nederlandse kijkerspubliek is gepresenteerd. 'Achteraf blijkt dat er van mij een heel vertekend beeld is gecreëerd, want ik herinner mij ontzettend leuke momenten waarvan er geen één in beeld is gebracht' Tot overmaat van ramp werd hij daags nadat hij uit de BUS was gestapt geconfronteerd met berichten in de media als zou hem door SBS6 zijn geadviseerd de BUS te verlaten in verband met zijn criminele verleden. Niet alleen was Seki zijn kansen op de hoofdprijs van één miljoen gulden misgelopen, ook werd hij ten overstaan van de natie gebrandmerkt als een veroordeelde crimineel. De schellen vielen hem van de ogen. Volgens Seki wist SBS6 dat hij zes maanden voorwaardelijk had gekregen voor een vechtpartij met discotheekportiers, in een poging een vriend te hulp te schieten, Die was in de problemen geraakt nadat hem de toegang was geweigerd. Seki: 'Maar met drugs heb ik helemaal niets van doen en ik heb nooit vastgezeten.' Seki zit momenteel thuis omdat hij zich na de publicaties niet op het werk, in de haven, durft te vertonen. 'Overal roepen ze me na: 'Crimineel!' Ook mijn zoontje heeft daar grote problemen mee.'

Gemanipuleer
Seki weet inmiddels dat alleen John de Mol en SBS6 wijzer worden van de BUS. 'Die peilingen zijn fake, dat weet ik zeker. Ik stond namelijk consequent nummer 1, maar net als de uitbraak moet worden gemeten sta ik even op twee. Iwan is nog niet terug van zijn uitbraak, of ik sta weer gewoon op nummer 1. Volgens Seki heeft SBS6 met al dat gemanipuleer een gouden kans laten liggen. 'De BUS moest een real-life soap worden, maar er zitten nu slechts mensen in die graag zouden wilden acteren. Daarom komt het concept ook niet uit de verf, helemaal niet als je het tegen Big Brother afzet Ik was de enige échte mens in de BUS en zelfs dat bleek nog te veel voor SBS6. Ze hadden er elf mensen als ik in moeten zetten, elf keiharde werkers, dan had je pas mooie televisie gehad.'

Ook Bart klaagde over manipulaties van SBS6
Seki is niet de eerste ex-BUSser die meent dat SBS6 op ontoelaatbare wijze manipuleert met het beeldmateriaal. Enkele weken geleden verklaarde ook Bart van Lieshout, die reeds na drie weken de BUS verliet, in een interview met WEEKEND dat de kijkers een heel verkeerd beeld krijgen van het wel en wee in de BUS. 'Ik heb psychologische hulp nodig en kan er geen minuut meer naar kijken,' vertelde hij toen. Wat hem vooral tegenstond was de manier van uitzenden door SBS6. Toen ik vijf minuten had geknuffeld met Esmeralda werd dat als een soort rode draad door de hele uitzending uitgezonden.' Bart nam het toen al op voor Seki. 'Hij wordt afgeschilderd als een jongen die enkel kan schelden en die snel boos wordt. Iedereen zit te wachten tot hij een keer uithaalt. Maar dat gebeurt niet want Seki is heel gevoelig. Hij huilt ook als hij een tijd niets van zijn zoontje hoort. Maar dát wordt niet uitgezonden, want dat past niet in het beeld dat SBS6 van Seki wil creëren. WEEKEND-psychologe Astrid te Koppele gaf daarop meteen al aan de BUS 'n

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258762
pi_258763
Seki terug op de buis en in de bladen? [16/4/2000 | TheJudge | nieuw! ]
Beste fans,

Seki zal in de komende tijd weer op de TV verschijnen.
Hij zal komende donderdag zijn opwachting maken bij Barend en van Dorp, en ook een uitnodiging voor het programma van Paul de Leeuw is al binnen.
Wij houden jullie op de hoogte van de details zodat jullie niets hoeven te missen.

Inmiddels is ook het eerste succes te melden aangaande Seki's strijd voor rehabilitatie.
De Prive heeft schriftelijk toegezegd om een RECTIFICATIE op hun 'Samir-artikel' te zullen plaatsen in het komende nummer.

Aangezien Seki naar aanleiding van dat artikel door een klein legertje politieagenten uit zijn huis werd gehaald om zijn identiteit te kunnen verifieren, is deze rectificatie ZEER terecht en een belangrijke stap voorwaarts in de strijd.
Het bewijst maar weer eens dat de informatie in dat soort bladen vaak volledig onbetrouwbaar is, maar tegelijkertijd WEL aanleiding kan geven aan de politie, om toch maar even te kijken of er toevallig iets van waar is.
Een trieste zaak, temeer omdat er al snel bleek dat Seki absoluut niet de bewuste Samir bleek te zijn.
Daarvan is officieel proces-verbaal opgemaakt en dat was dat. Voor de politie althans, maar Seki denkt daar toch iets anders over!

Verder heeft Seki binnenkort een interview met de Nieuwe Revue, waarin Seki uitgebreid de gelegenheid krijgt om zijn verhaal te vertellen.

Zoals jullie zien heeft Seki het behoorlijk druk de komende tijd.
Gelukkig nemen de zaken eindelijk een andere wending en krijgt heel Nederland nu de kans om de ECHTE Seki te zien, in plaats van het karikatuur wat SBS6 van hem in de Bus had gemaakt.
Mis het dus niet!


TheJudge (a.k.a. Dex.) (Bron: Seki Fan-site)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 16 april 2000 @ 22:34:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_258764
Tot zover niets nieuws dus.
pi_258765
Jammer dat we dat privé-artikel niet hebben.

Overigens vind ik het niet slim zoals de seki-fansiters met hun middelen omgaan. Ze hebben immers zelf een goed bezocht medium tot hun beschikking.

De informatie-verstrekking gaat echter erg hapsnap. Over het kort geding moesten we bijvoorbeeld in een bijzin lezen. Ze geven wel het Aktueel-artikel maar niet het Weekend-artikel. En de eis tot rectificatie van het privé-artikel heeft zich tot nu toe geheel achter de schermen afgespeeld. En het belangrijkste: over de politie-inval hebben we alleen maar een kort, warrig verhaal kunnen lezen.

Je zou toch verwachten dat er wat meer duidelijke persberichten op de site zouden verschijnen die hun eigen versie van het verhaal duidelijk zouden kunnen maken. En dat ze ook van de gelegenheid gebruik maken om commentaren te leveren op alle andere berichten die in de media verschijnen.

Je zou toch denken dat zo'n advocaat of manager daar wel aan zou denken... Die fansite heeft toch een behoorlijk bereik en een officiele status.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258766
Hunter; ik denk dat zo'n manager en/of advocaat geen enkele medewerking verlenen aan dit soort media. Daar is het, mijns inziens, niet proffessioneel genoeg voor.
Ik denk dat die advocaat de dingen sowieso liever stilhoudt om ongestoord zijn werk te kunnen doen en dit ook adviseert aan Seki en aanhang. Wat die manager aangaat, daar weet ik weinig van, maar ik denk dat die andere wegen gebruikt om aan publiciteit te komen (Actueel, Privé?). Dit zou elkaar best eens kunnen tegenwerken. Dat zou ook verklaren waarom Seki bij nader inzien besluit om nog even te wachten met commercieel gaan (zie fanclub).
pi_258767
Van de bussite:

quote:
Ten slotte kijkt de werkploeg toch nog even snel de roddelbladen door, ondanks de koopboycot. Een interview met Seki valt niet in goede aarde. "Wat een onzin allemaal", is de gedachte.

Zouden dat de woorden van de passagiers of van SBS zijn?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258768
Een dagje marathon [17/4/2000]
Hallo Fans, gisteren voor het eerst heb ik me weer eens onder de mensen mijn dag doorgebracht!
Heerlijk was het, wel vermoeiend maar heeeeeerlijk!!!!
Ben lekker met mijn twee vrienden Jos en Ooz naar het Stadhuisplein geweest, alle aandacht,leuke opmerkingen en gesprekken hebben me goed gedaan. na 2 weken binnen gezeten te deed het me goed. Het is niet aan iets anders denken, maar aan een leuke manier er mee bezig te zijn.

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij ons is de Actueel uitverkocht en dat doet me deugd want dat betekent wel dat er veel het ware verhaal nu weten.

Ik verheug me al op de Fanclubdag die de beheerders voor me aan het organiseren zijn. Want het fijnste is dat ik mijn fans gewoon met mijn eigen ogen kan zien en kan aanspreken. Het op een computer zien van getallen is wel leuk maar zo nuchter als ik ben, zien is geloven en ik voel liever een mensenhand dan een muis.
Vamos, Seki

Ik heb een baard van het wachten. [17/4/2000 ]
De gehele dag zat ik te wachten op het telefoontje van de bus. Ik als toch een van de meest besproken bussers, dacht mijn mi amigo Bul eruit dan willen ze me toch ook weer eens horen.
Maar ze hebben me ontheven van de tien dagtaken ( dit houdt in dat ze me 10 keer voor niets op konden roepen)en willen ook niets meer met me te maken hebben. Spijtig, gelukkig denkt het grootste deel van Nederland er anders over.
Vamos, Seki

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 17 april 2000 @ 23:58:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258769
Gisteren plaatste ik een bericht op het forum van de Seki Fansite:
De Kop was:

Seki in de weekend? (roddelblad)

en daaronder het artikel van de Weekend.

Tot mijn stomme verbazing hebben de beheerders van die betreffende fansite dat weggehaald van hun forum.

Nieuw woord:SekiCensuur

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 April 2000).]

pi_258770
Ja vreemd zeg!!
Benieuwd of je antwoord krijgt op je vragen die je ongetwijfeld hierover aan hen stelt.

Nieuwe straat in Rotterdam: Sekicensuurbaan

  dinsdag 18 april 2000 @ 08:29:00 #16
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_258771
quote:
op 04-17-2000 om 11:58 PM schreef Quenda® het volgende:
Gisteren plaatste ik een bericht op het forum van de Seki Fansite:
De Kop was:

Seki in de weekend? (roddelblad)

en daaronder het artikel van de Weekend.

Tot mijn stomme verbazing hebben de beheerders van die betreffende fansite dat weggehaald van hun forum.

Nieuw woord:SekiCensuur



De reactie van Dex, de beheerder van de Seki-fansite:


quote:
vraag 1: waarom is die 1e posting weggehaald?
Vraag 2: ik zie de aktueel ook als een roddelblad, net als Weekend, Prive, Story, en ik dacht dat Seki in de bus diverse malen heeft gezegd dat hij dat ook vond, dus vanwaar dan de interviews met bladen waar hij op spuugt?
Vraag 3:waarom Seki zichzelf verlaagt in die interviews, door het afzeiken van ALLE passagiers?
Vraag 4:Waarom staat het niet op de frontsite van deze fan-site?


Beste Yoni/Quenda,

Ik heb je forumbijdrage met het artikel (ook nu weer) verwijderd vanwege de volgende reden:

Seki heeft geen interview gegeven aan de Weekend en dus plaatsen wij dit niet.
Dit houdt tevens in dat wij het niet integraal op ons forum willen hebben, en aangezien wij de mogelijkheid hebben om te beheren doen we dat dan ook.

Waarom dit interview in een rommelblad?

Natuurlijk heb je recht op je mening dat je de Weekend, Prive, Aktueel en nog meer van dat soort bladen als roddelblad wil afschilderen. De reden waarom Seki dan toch met de Aktueel in zee is gegaan
is echter op ons forum nu al diverse malen uit de doeken gedaan, en ik zou je dan ook willen aanraden om eerst te lezen en daarna pas te vragen. Van een forumleider van Fokzine.net verwacht ik zeker ook op andere forums een houding die bij haar status past.
Daar geldt immers ook de regel, eerst lezen dan pas reageren!

Waarom Seki zijn mening over de passagiers op deze wijze ventileert?

Seki heeft zich niet 'verlaagd' door de andere passagiers 'af te zeiken' in het artikel.
Gelukkig weten de andere passagiers precies hoe Seki over hun denkt, omdat hij dat in
persoonlijk gevoerde gesprekken met hen haarfijn heeft kunnen vertellen.
(afgelopen zaterdag met Aziz, Bart en Bullent bijvoorbeeld)
De 'mening van Seki' over de andere passagiers, is een stukje improvisatiejournalistiek
van de hand van Rene Seghers en is niet gebaseerd op uitspraken die Seki gedaan heeft.
Het enige minpunt in het artikel helaas.........
Trouwens ook hier geld hetzelfde als bij het voorgaande: Eerst lezen en dan pas reageren.
Dit was allemaal te lezen in het nieuwsbericht wat betrekking had op het Aktueel-artikel.

Waarom staat het niet op de frontsite?

Het artikel is inhoudelijk hetzelfde als het Aktueel artikel en voegt als zodanig niets nieuws toe.
Zie verder ook het antwoord op vraag 1.

Met vriendelijke groet,

Dex.



Nieuw woord:DexCensuur?
Overigens gebeurt dat hier toch ook indien nodig? ( lees wanneer de admins dit nodig vinden)
Staat zelfs in de FAQs........

Nog even gezocht op hun forum:

Van Tolle: RE. reactie van Seki op Jop en Co. 13-04-2000

Waarom heeft Seki zich in godsnaam geleend voor een interview met de door hem zo verfoeide "rommelbladen".
Ik kan me zeer goed voorstellen dat ook hij aan zijn verblijf in de bus wat geld wil verdienen, maar op deze manier!
Ook na de reactie van Seki op "Jop en co" blijf ik toch met een vreemde smaak in mijn mond zitten.
Laat die bladen toch links liggen!!!!!
Het idee dat je in dit soort bladen (zelfs in de Nieuwe Revue) een volledig objectieve weergave van hetgeen er gezegd kunt verwachten, is slechts een illusie.
Ik had echter verwacht dat Seki het artikel, voor plaatsing op deze site, goed gelezen zou hebben.
Hoef je ook achteraf niet met rectificaties te komen, wanneer er negatief op het artikel gereageerd wordt.

Van Dex: RE. reactie van Seki op Jop en Co. 13 -04-2000

Tolle,

Er is zoals je ook wel weet, geen enkele kans dat er iets werkelijk 'objectief' wordt weergegeven in de schrijvende pers.
Iedere journalist geeft zijn draai aan het verhaal onder het mom van journalistiekje vrijheid.
Zo ook in dit geval.
Gelukkig beperkt de schade zich hier tot een klein stukje en is het belangrijkste deel(het interview) bijna geheel juist weergegeven.
Overigens is het niet mogelijk om een concept van een artikel voor de plaatsing te krijgen, simpelweg omdat dat niet wordt toegestaan.

Als je dan ook na rectificatie van de onjuistheden nog moeite hebt met het feit dat Seki zich voor dit soort artikelen leent, en je er ook nog even tussen gooit dat hij aan zijn verblijf in de Bus geld zou willen verdienen, dan zou ik je er nog even op willen wijzen dat er door Seki rekeningen van de advocaat betaald moeten worden die er niet om liegen.
(overigens is het interview INTEGRAAL geplaatst, dus zou correctie VOOR plaatsing op deze site niet gepast zijn. In de Aktueel staat het namelijk precies zo)

Een en ander is al eens eerder toegelicht en persoonlijk vind ik, dat dit dan maar de laatste keer moet zijn dat dit hier gebeurt.
Seki is aan niemand verantwoording schuldig, behalve aan zichzelf en neem van mij maar aan dat hij grote moeite heeft met dit soort zaken, maar dat hij nu gewoon niet anders kan.

Probeer de zaak ook eens van een andere kant te bekijken: Principes zoals 'weg met die rommelbladen' zijn heel mooi, maar brengen geen geld in het laatje om de kosten van Seki's rehabilitatie te betalen.
En juist DAT is wat voor Seki op dit moment het allerbelangrijkste is!


TheJudge (a.k.a. Dex.)

Ja, ja........

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_258772
quote:
Seki heeft geen interview gegeven aan de Weekend en dus plaatsen wij dit niet.

Kijk, dat maakt veel duidelijk. Wat ik dan weer niet snap is dat ze zoiets dan niet prominent op hun pagina zetten. Dat zou veel helpen in hun pogingen het imago van Seki op te veizelen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 18 april 2000 @ 09:14:00 #18
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_258773
quote:
op 04-18-2000 om 08:52 AM schreef Hunter het volgende:
Kijk, dat maakt veel duidelijk. Wat ik dan weer niet snap is dat ze zoiets dan niet prominent op hun pagina zetten. Dat zou veel helpen in hun pogingen het imago van Seki op te veizelen.


Misschien omdat er buiten Quenda niet veel reacties op het Weekend artikel kwamen?
Anders hadden ze dat misschien wel gedaan.


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_258774
Dendro, ik blijf erbij dat het een uitgelezen kans was om een voorbeeld te geven hoe Seki een 'slachtoffer van de media' is geworden. Nu lopen ze (jullie?) steeds achter de feiten aan in hun berichtgeving.
Wordt Weekend nu bijvoorbeeld ook om rectificatie gevraagd?

En welke berichten zijn nog meer onwaar of verzonnen. Op dat hele gedoe rond Eef Hoos en Johnny zonder Stress is ook geen coherente verklaring op de seki-site verschenen. Terwijl in de Nieuwe Revu ("De Breekijzer onder de bladen") toch herhaaldelijk berichtjes zijn verschenen die het verhaal van Hoos en z.Stress lijken te bevestigen. Of moeten die als deel van deal ook gerectificeerd worden?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258775
Klopt:

Ik ben zeer blij met het antwoord waarom het verhaal van weekend niet vermeldt staat op de site. Ik ben het met bovenstaande schrijvers eens dat dat feit natuurlijk wel bij de nieuwsfeiten hoort die op de Seki fanpage thuishoren. De "Uitspraken" van seki die in ACTUEEL zijn verschenen zijn dus vrije vertalingen van de journalist (waarschijnlijk naar aanleiding van enkele uitzendingen). Met deze gegevens in het achterhoofd leest het stuk uit de ACTUEEL een stuk prettiger.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 18 April 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_258776
quote:
Seki op vrijdag bij Barend en van Dorp.

[18/4/2000 | Dex.. | nieuw! ]

Beste fans,

Voor diegenen onder jullie die de video in hadden gesteld op donderdagavond heb ik een mededeling.
Seki komt op VRIJDAGAVOND bij Barend en van Dorp op tv.
Tevens komt de uitzending van Paul de Leeuw te vervallen omdat hij Seki ook op vrijdag wilde hebben. En op twee plaatsen tegelijk zijn kan ook Seki niet....

namens de beheerders,

Dex.


Wel bij de commercielen en niet bij de publieken. Slim? Of bang voor Paul de Leeuw?

En wanneer zou dat Kort Geding nou komen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258777

Van de Seki fanclubsite van HetNet

Seki's Fanclubdag: Hou 21 Mei vrij!!! (LEES OOK HET PS!) [18/4/2000
Beste fans,

Eindelijk is dan de datum bekend waarop de fanclubdag plaats gaat vinden!
Op zondag 21 Mei kunnen jullie allemaal je zolang gekoesterde wens in vervulling
laten gaan. Seki gaat op die dag door ons allemaal in het zonnetje gezet worden
en dat zal hij weten ook. Vanaf s'morgens 10 uur tot s'middags 17.30 uur zijn
jullie allemaal van harte welkom. De fanclubdag gaat gehouden worden in De Bilt
vlakbij Utrecht. De precieze lokatie hangt nog af van het aantal bezoekers wat
wij mogen verwachten. Zogauw we een inschatting kunnen maken van het juiste aantal,
kunnen we de bijbehorende zaal gaan boeken.
Er komt een clubberichtje waarin we je vragen of je komt via de e-mail naar jullie
toe en hoe sneller jullie aangeven of je komt hoe prettiger dat voor ons is.
Dus beantwoord het e-mailtje zo snel mogelijk, het liefst binnen een dag of twee.
Wij hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen op die dag!!!
Namens de beheerders,

Dex.

PS. Er zijn een aantal leden die niet hun emailadres hebben opgegeven bij hun
aanmelding als lid. LET OP !!! VOOR DE LEDEN DIE HET EMAILTJE DAAROM NIET HEBBEN
ONTVANGEN, HET ANTWOORDADRES IS: gaboon@home.nl
Er moet in je berichtje staan of je komt en met hoeveel personen.(volw.+ kinderen)

pi_258778
Niks in de Nieuwe Revu deze week
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 20 april 2000 @ 07:58:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258779
quote:
op 04-18-2000 om 09:14 AM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Misschien omdat er buiten Quenda niet veel reacties op het Weekend artikel kwamen?
Anders hadden ze dat misschien wel gedaan.


VAMOS!!!

Dat valt moeilijk na te gaan als alle opmerkingen m.b.t het weekend artikel direct weggehaald worden.


  donderdag 20 april 2000 @ 08:41:00 #25
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_258780
Quenda,
Ik heb naar aanleiding van jouw tweede post daar anders ook niet zo veel reacties gezien.
En dat was om een uurtje of 9 s'morgens. Daarna is jouw tweede post verwijderd en door een post van beheerder Dex vervangen.
En op de post van Dex naar aanleiding van jouw vragen kwam zelfs geen enkele reactie, terwijl die er al een aantal dagen opstaat.
Volgens mij kenden de fans het artikel al en was je er gewoon een beetje laat mee......
(Ik had het al gelezen bijvoorbeeld.....)

T'is maar waar je je druk om maakt.....


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')