vrijdag 26 februari 2010 @ 10:43:30 #1
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78471597
registreer om deze reclame te verbergen

Hier een stukje van de uitzending waarin de welbekende CDA'ster Cisca Joldersma aanwezig was.

Wat vinden jullie van haar optreden, om je te schamen tog !

Er moet iets veranderen, maar zij sloopt alles gelijk. En brengt de Softdrugs handel gelijk weer tot de illigaliteit naar verkoop middel voor Harddrugs Dealers.

Mischien is ze iets voor de FotoFuk van de week? LoL

Maar ff serieus van is jullie menig van haar optreden ?
Vragen mag altijd !
:: officieele website van mij is op www.zwarteooievaar.nl ::
Weekdeals (728x90)
pi_78471668
Daar is gister al een topic over gestart.
Cannabis legaliseren of verbieden?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:50:18 #3
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_78471834
Prima optreden. Weer typisch publieke omroep: iedereen is tegen de CDA'er.

Dat standpunt is toch volledig duidelijk. Het CDA vindt het gebruik van drugs onwenselijk en wil daarom alle coffeeshops sluiten. Helder toch?

Cohen komt met een non-argument dat je rekening moet houden met de 400.000 drugsgebruikers in Nederland. Maar dat is toch onzin? Moeten we dan ook rekening houden alle pedo's in Nederland? Daar ook maar een winkel voor openen?
Pugna Pro Patria
pi_78471918
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Jurgen21 het volgende:

Dat standpunt is toch volledig duidelijk. Het CDA vindt het gebruik van drugs onwenselijk en wil daarom alle coffeeshops sluiten. Helder toch?

Cohen komt met een non-argument dat je rekening moet houden met de 400.000 drugsgebruikers in Nederland. Maar dat is toch onzin? Moeten we dan ook rekening houden alle pedo's in Nederland? Daar ook maar een winkel voor openen?
Ruim je sigaretten en alcoholische dranken maar op dan! Of vind je dat geen drugs? Het laatste wat ik nodig heb is één of andere pipo die in een fictief opperwezen gelooft en mij verteld hoe ik mijn leven moet gaan leiden!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:53:39 #5
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78471947
Het was géén prima optreden. Het was te beschamend voor woorden. Ze kon niet uitleggen waarom ze tegen was en ze kwam niet verder dan "drugs zijn slecht" en "ja maar nu zijn er ook problemen". En het antwoord op wat ze wilde doen met de 400.000 mensen die ook bji een verbod blijven gebruiken kon ze al helemaal niks uitkramen. Verder heeft ze ook geen oplossing voor de criminaliteit eromheen en waar ze de extra mankrachten vandaan wilt halen om alle thuisteelt e.d. mee aan te pakken, om nog maar niet te spreken over de groei van de criminaliteit die er zal komen als de coffeeshops zijn verdwenen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:55:05 #6
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78471986
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef online_jj het volgende:
Daar is gister al een topic over gestart.
Cannabis legaliseren of verbieden?
Is dat het zelfde ?
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:55:44 #7
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472006
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:55 schreef haagse_sjonnie het volgende:

[..]

Is dat het zelfde ? Misschien dat je een reactie kan geven op het topic ?
Vragen mag altijd !
pi_78472049
Zelfs een blinde aap ziet in dat een verbod gewoon niet effectief is. Het illegale circuit heeft daar alleen maar baat bij, wat heel de situatie alleen maar slechter maakt...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:57:37 #9
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472075
quote:

Jurgen, je kan niet zomaar zeggen alles sluiten......

CDA kom eens met een totale oplossing en geen grote verkiezings kreten
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:58:42 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_78472106
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:53 schreef ethiraseth het volgende:
Het was géén prima optreden. Het was te beschamend voor woorden. Ze kon niet uitleggen waarom ze tegen was en ze kwam niet verder dan "drugs zijn slecht" en "ja maar nu zijn er ook problemen". En het antwoord op wat ze wilde doen met de 400.000 mensen die ook bji een verbod blijven gebruiken kon ze al helemaal niks uitkramen. Verder heeft ze ook geen oplossing voor de criminaliteit eromheen en waar ze de extra mankrachten vandaan wilt halen om alle thuisteelt e.d. mee aan te pakken, om nog maar niet te spreken over de groei van de criminaliteit die er zal komen als de coffeeshops zijn verdwenen.
Inderdaad. Ze heeft een standpunt ingenomen puur op eigen gevoel en probeert dat bij hoog en laag te verdedigen. Dat lukt haar niet, omdat het hele standpunt geen hout snijdt.
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen~
De RTL-afzeik-bokaal is voor: Haifisch!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:59:07 #11
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472122
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef online_jj het volgende:
Zelfs een blinde aap ziet in dat een verbod gewoon niet effectief is. Het illegale circuit heeft daar alleen maar baat bij, wat heel de situatie alleen maar slechter maakt...
Klopt.... zodra alle shops dicht zijn dan gaan de prijzen omhoog !!! als een kanon en dat zou de criminaliteit stimuleren.
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:00:35 #12
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78472170
Haar optreden was beschamend. Het was een standaardriedeltje dat drugs slecht zijn (waarbij alcohol en nicotine uiteraard niet worden meegenomen), waarbij de ogen worden gesloten voor de internationale situatie (in landen waar het verboden is wordt niet minder gebruikt), en waar onderzoeken, zoals b.v. van het RIVM worden genegeerd.

Ook wordt er weer veel te gemakkelijk gedacht over het illegaal maken: we verbieden het, dan gaat het vast vanzelf weg. Dat is niet zo. Zo verbod moet gehandhaafd worden, en omdat het gebruik zo groot is leidt het tot ongelooflijke criminalisering en opsporingsmethoden en straffen die steeds hoger moeten worden (je ziet in Nederland al hoe dat gaat met hennepplantages en mensen die uit hun huis gezet worden). De maatschappelijke schade die zo’n beleid aanricht is ongelooflijk.

Bovendien is het beleid ongelooflijk utopistisch, en alleen al daarom heeft het weinig kans van slagen. Voorlichting en regulatie maakt wat mensen iets minder doet gebruiken, niet een verbod. Dat kost veel en levert de staat weinig op, en de maatschappij al helemaal niet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:01:11 #13
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472182
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze heeft een standpunt ingenomen puur op eigen gevoel en probeert dat bij hoog en laag te verdedigen. Dat lukt haar niet, omdat het hele standpunt geen hout snijdt.
Eigenlijk oook wel goed om te zien op TV, dit bewijst waar je zeker niet op moet gaan stemmen. EIgenlijk een beschaming t.o. CDA om zo iemand voor je op te laten komen.
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:03:25 #14
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472253
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef Iblis het volgende:
Haar optreden was beschamend. Het was een standaardriedeltje dat drugs slecht zijn (waarbij alcohol en nicotine uiteraard niet worden meegenomen), waarbij de ogen worden gesloten voor de internationale situatie (in landen waar het verboden is wordt niet minder gebruikt), en waar onderzoeken, zoals b.v. van het RIVM worden genegeerd.

Ook wordt er weer veel te gemakkelijk gedacht over het illegaal maken: we verbieden het, dan gaat het vast vanzelf weg. Dat is niet zo. Zo verbod moet gehandhaafd worden, en omdat het gebruik zo groot is leidt het tot ongelooflijke criminalisering en opsporingsmethoden en straffen die steeds hoger moeten worden (je ziet in Nederland al hoe dat gaat met hennepplantages en mensen die uit hun huis gezet worden). De maatschappelijke schade die zo’n beleid aanricht is ongelooflijk.

Bovendien is het beleid ongelooflijk utopistisch, en alleen al daarom heeft het weinig kans van slagen. Voorlichting en regulatie maakt wat mensen iets minder doet gebruiken, niet een verbod. Dat kost veel en levert de staat weinig op, en de maatschappij al helemaal niet.
Khep me gisteren ook geuit op me nieuws..

Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:05:16 #15
136343 BasEnAad
pi_78472324
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef Iblis het volgende:

Een Ab Klinkje dus!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:12:42 #16
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472578
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:05 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Een Ab Klinkje dus!
IDD
Vragen mag altijd !
pi_78472699
quote:
Het is ook gewoon een domme teef.
quote:
En stompzinnig. Het is een redenering van mensen die niet goed hebben opgelet op de lagere school of te dom zijn om het verschil tussen waarom en daarom enerzijds en waardoor en waarvoor anderzijds te snappen.

"Het CDA vindt het gebruik van drugs onwenselijk, wil het daarom uitbannen en daarvoor alle coffeeshops sluiten", dan klopt het al niet meer. Het mechanisme is er niet.

Het waarom slaat overigens ook nergens op. Als Joldersma drugsgebruik onwenselijk vindt moet ze het vooral niet doen. Verder heb ik niks te maken met wat een grefo wenselijk vindt, daar kun je de burger natuurlijk niet mee lastig vallen. Ik wens dat Joldersma zonder wachtgeld wegrot in haar eigen geestvernauwing en ik haar nooit meer hoef te zien. Maar daar kun je ook geen politiek standpunt van maken.
“You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.”
pi_78472793
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wens dat Joldersma zonder wachtgeld wegrot in haar eigen geestvernauwing en ik haar nooit meer hoef te zien. Maar daar kun je ook geen politiek standpunt van maken.
Ik zeg: volproppen met 200mg MDMA!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:19:04 #19
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472846
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef online_jj het volgende:

[..]

Ik zeg: volproppen met 200mg MDMA!
Denk je dat die dosis nog werkt ?
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:19:30 #20
136343 BasEnAad
pi_78472868
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Weltschmerz het volgende:

"Het CDA vindt het gebruik van drugs onwenselijk, wil het daarom uitbannen en daarvoor alle coffeeshops sluiten", dan klopt het al niet meer. Het mechanisme is er niet.

Ik vind Joldersma ook onwenselijk, maar verbieden dan?
pi_78472895
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef haagse_sjonnie het volgende:

[..]

Denk je dat die dosis nog werkt ?
Voor een CDA'er? Zeker weten!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:20:58 #22
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472924
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik vind Joldersma ook onwenselijk, maar verbieden dan?
Mijn stem heb je zeg ! Damn !
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:21:14 #23
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78472938
ooops
Vragen mag altijd !
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:24:57 #24
289166 haagse_sjonnie
" de echte " de gro
pi_78473095
Wat vinden jullie van het optreden van deze dame:

Als je de aflevering verder heb gezien ! zei was in dezelfde aflevering..

http://pentapolitica.nl/img/politici/03082_p_280.jpg

Vragen mag altijd !
pi_78485062
Ik zie gelegaliseerde wietteelt er wel komen als de tegenstanders het van mensen als Joldersma moet hebben. Het CDA komt er gewoon niet uit. Het is een standpunt wat eenvoudig weg niet klopt en gebaseerd is op dogma's. Joldersma is een verloren strijd aan het voeren. Het buitenland, de wetenschap, de praktijk en vele burgemeesters zin inmiddels dat het anders moet!
Wir haben es gewusst
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')