abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 april 2000 @ 01:21:00 #1
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_258624
Tja, dat wil ik wel eens heel graag weten...
Mijn TV is op dit moment kapot, en dan weet ik wanneer ik hem pas kan laten maken...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 12 april 2000 @ 22:38:00 #2
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_258625
quote:
op 04-12-2000 om 01:21 AM schreef Tazz het volgende:
Tja, dat wil ik wel eens heel graag weten...
Mijn TV is op dit moment kapot, en dan weet ik wanneer ik hem pas kan laten maken...


half juni, dus je kan nog even wachten.

  woensdag 12 april 2000 @ 22:55:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_258626
Nog even doorbijten...
Dan nog ff EK, Wimbledon, Tour de France en Olympische Spelen en dan, dan....
Yeah!!! Big Brother 2!!! (kneukel).
We gaan hier toch wel weer met z'n allen lekker de boel afzeiken dan he???
Oei, ik kan bijna niet wachten.

PS. 'Geboeid' en 'Snollen van 5' skip ik ff, je kan het ook overdrijven he? 'Robinson's Island' weet ik nog niet, zal ook wel skippen worden.

  dinsdag 6 juni 2000 @ 02:56:00 #4
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_258627
quote:
op 04-12-2000 om 01:21 AM schreef Tazz het volgende:
Tja, dat wil ik wel eens heel graag weten...
Mijn TV is op dit moment kapot, en dan weet ik wanneer ik hem pas kan laten maken...

Ok Tazz, 't is tijd om je tv te laten repareren .

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  woensdag 7 juni 2000 @ 01:04:00 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_258628
De ophaalronde met Esmee, Willeke en Bart was vooral zielig.. moesten ze ook nog naar Thialf... al had Esmee een lucide moment toen ze mensen die haar handtekening wilden zei: "wat moeten jullie in godsnaam met mijn handtekening? ben toch niemand?"

Zou iedereen van dit soort programma's moeten doen. Zouden eigenlijk ook niet meer op tv moeten. Gelukkig wordt iedereen gedwongen zijn leven weer op te pikken.. Al raken we Bart, Ruud en Jop niet zo snel meer kwijt.. En Tessa zal wel de hardste klap krijgen... na 3 weken... Dan gaat ze expres de straat op om te kijken of niemand meer haar krabbeltje wil...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')