abonnement Unibet Coolblue
pi_258616
Passagiers krijgen wake-upcall om 01:00 uur
datum: Woensdag 12 april 00:05
bron: Internetredactie infrarood
Rechtstreeks op de BUS LIVE!
Vaste kijkers van de BUS LIVE zullen wel vreemd opkijken: De passagiers liggen voor twaalven al in bed. De officiële reden is dat zij hebben doorgekregen van de programmamakers dat zij morgen om acht uur present moeten staan bij het hek voor het dagprogramma. Wat zij echter niet weten, is dat zij om één uur gewekt worden voor een heuse dropping in de bossen. Op het programma staan enkele verrassingen die zij niet licht zullen vergeten, dat is zeker. Houd dus de stream in de gaten. Rond 01:00 uur zullen de passagiers op brute wijze gewekt worden en zich binnen vijf minuten in de tuin verzamelen. de BUS: je zal er maar in liggen.
MS

Het was puur paniek, iedereen net in slaap, aankleden, naar buiten, moest binnen 1 minuut, was uiteindelijk 5 minuten.
Ze mochten nog even terug naar binnen, warm aankleden, wandelschoenen aan, batterijen wisselen, plassen en ze zijn NU op weg...

Niet alles is wat het lijkt !!!
  woensdag 12 april 2000 @ 02:35:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_258617
Tja overkomt elke padvinder wanneer hij op kamp is.....een dropping

Mijn god wat een ellende, als het zo blijft zal ik toch echt mijn kijkgedrag aanpassen (naar bijna nooit meer dus)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 12 april 2000 @ 02:44:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_258618
En daar heb je dan als Erik en Paul zijnde 7 weken op zitten wachten. De bus in te mogen en dan op dropping in de Ardennen. Met een giegelende Esmeralda en een schreeuwende Tessa de bergen en bossen in midden in de nacht. O Oh wat spannend. Het spannende van een dropping is natuurlijk of je weer heelhuids aankomt, dat je niet verdwaald.
Spannend hoor, met cameramensen regie en belichters om je heen.
Creatief bedacht en de streams van LIVE in De Bus werken NU wel. Laten buitenopname van de Bus zien in de nacht.
Wat een ellende

Hoeveel scoutingopdrachten gaan ze nog bedenken bij de Bus ? Ik ben bang dat we nu in de periode zijn beland die we van Big-Brother kennen als de knutselperiode.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_258619
Nou nou Rob waar maak je je druk om.
Op de officiele site stond dat het juist wel leuk was. Ik had het in ieder geval heel leuk gevonden. Alsof een dropping hel is....
Ik vind dit juist een goed idee van de programmamakers.
  woensdag 12 april 2000 @ 15:42:00 #5
2612 patmannetje
is altijd jonger dan morgen
pi_258620
Wat heb ik aan een kopietje van de officiele site ?

(geen reet)

...ook niks te doen..
  woensdag 12 april 2000 @ 18:54:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_258621
quote:
op 04-12-2000 om 03:18 PM schreef Ossie het volgende:
Nou nou Rob waar maak je je druk om.
Op de officiele site stond dat het juist wel leuk was. Ik had het in ieder geval heel leuk gevonden. Alsof een dropping hel is....
Ik vind dit juist een goed idee van de programmamakers.

Omdat ik het een kinderachtig item vind....Een dropping in een real-life tv programma.

Zowie zo vind ik een dropping al een padvindersopdrachtje leuk voor de jeugd, maar niet als je de 20 bent gepasseerd.

Bovendien wat is er nou aan een dropping met camera's etc eromheen ?? Het wordt gebracht als heel wat, maar het gewoon domme programmavulling ipv werkopdrachten

en verder....Sorry ik liet me even gaan

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_258622
Rob--> Geeft helemaal niets hoor. Laat je maar lekker gaan. Het is niets meer dat programma. En een dropping met Camera's erbij is inderdaad geen dropping. SBS had hen zelf een camera mee moeten geven, en die beelden na terugkomst moeten monteren. DAN had het nog iets kunnen worden, maar dit ??

Nederlandse kijkers hebben het door. De kijkcijfers zijn plotseling aan het dalen geslagen.

Blijft zich verbazen
  woensdag 12 april 2000 @ 21:58:00 #8
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_258623
ja....hun een camera meegeven en dan heeeeeel erg hopen op Blair Witch project : the sequel!
zou dat niet mooi zijn??????
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')