abonnement Unibet Coolblue
pi_78524987
Kom op zeg we waren een stuk slechter af met de ChristenUnie en het CDA in het kabinet.
Juist die hypocriete christenen verbieden alles zoals coffeeshops e.d.
pi_78528081
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:47 schreef NoShitSherlock het volgende:
Kom op zeg we waren een stuk slechter af met de ChristenUnie en het CDA in het kabinet.
Juist die hypocriete christenen verbieden alles zoals coffeeshops e.d.
Ken je het PVV beleid over drugs?
pi_78528105
# Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139
pi_78528447
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef IHVK het volgende:
# Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139
net zoals in Argentinie dus, waar TS heen wil als de PVV aan de macht komt .....
zonnig Brasil
pi_78528773
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

net zoals in Argentinie dus, waar TS heen wil als de PVV aan de macht komt .....
Uh, nee?

Argentinië legaliseert hasj en wiet
pi_78529333
quote:
Uh, ja !

"# Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking"

Net als in Argentinie dus.
zonnig Brasil
pi_78529485
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Uh, ja !

"# Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking"

Net als in Argentinie dus.
Jij denkt dat hij met "krachtige aanpak thuisteelt" bedoelt dat de nu gedoogde vijf plantjes voor eigen gebruik gelegaliseerd moeten worden?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 20:03:58 ]
pi_78530372
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij met "krachtige aanpak thuisteelt" bedoelt dat de nu gedoogde vijf plantjes voor eigen gebruik gelegaliseerd moeten worden?
ik denk helemaal niks,
ik weet hoe het in Argentinie is
zonnig Brasil
pi_78530745
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

ik denk helemaal niks,
ik weet hoe het in Argentinie is
Dan kun jij vast wel uitleggen wat er aan dat kranteartikel niet klopt, of op welk punt ik het artikel verkeerd interpreteer.
pi_78530777
Amerika.
pi_78531160
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan kun jij vast wel uitleggen wat er aan dat kranteartikel niet klopt, of op welk punt ik het artikel verkeerd interpreteer.
nog een keer dan maar ?
alles wat in NL qua drugs is toegestaan, is in Argentinie verboden. Dat geldt ook voor de afgeslankte vorm van de PVV zoals ik die lees.
Dat je in Argentinie sinds kort met wat gram hasj op zak niet meer direct de bak wordt ingegooid, verandert daar niks aan.
Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe streng het drugsbeleid in Zuid Amerika is.
zonnig Brasil
pi_78531366
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:44 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

nog een keer dan maar ?
alles wat in NL qua drugs is toegestaan, is in Argentinie verboden. Dat geldt ook voor de afgeslankte vorm van de PVV zoals ik die lees.
Dat je in Argentinie sinds kort met wat gram hasj op zak niet meer direct de bak wordt ingegooid, verandert daar niks aan.
Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe streng het drugsbeleid in Zuid Amerika is.
Alles wat in Nederland toegestaan lijkt is in feite alleen gedoogd. Helemaal niets op gebied van drugs is in Nederland echt legaal, zelfs niet het op zak hebben van een paar gram wiet, wat in Argentinië en Mexico tegenwoordug wél echt legaal is.

Als je dus Wilders' redenering volgt, het gedoogbeleid afschaft en de wet heel streng gaat handhaven, dan levert dat dus per definitie een nog strenger drugsbeleid op dan in Argentinië en Mexico.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 20:51:41 ]
pi_78531566
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef Igen het volgende:

[..]

(..)

Als je dus Wilders' redenering volgt, het gedoogbeleid afschaft en de wet heel streng gaat handhaven, dan levert dat dus per definitie een nog strenger drugsbeleid op dan in Argentinië en Mexico.
Ik volg geen enkele redenering (lees: ervan maken wat je zelf het beste uitkomt), maar lees gewoon simpel wat er geschreven staat:

"Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking".
Als hij wat anders, meer of minder bedoelt, had hij dat wel geschreven dan wel weggelaten.

Oftewel, wederom, net als ...
zonnig Brasil
pi_78532042
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ik volg geen enkele redenering (lees: ervan maken wat je zelf het beste uitkomt), maar lees gewoon simpel wat er geschreven staat:

"Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking".
Als hij wat anders, meer of minder bedoelt, had hij dat wel geschreven dan wel weggelaten.

Oftewel, wederom, net als ...
Snap je nou echt niet dat dat slechts voorbeelden zijn? Een niet uitputtende lijst van mogelijke consequenties van het stopzetten van het gedoogbeleid?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 21:09:19 ]
pi_78532242
En om nog even aan te geven wat het stopzetten van gedoogbeleid inhoudt:

Wat is gedoogbeleid?
quote:
Gedoogbeleid is het beleid van een bestuursorgaan om overtredingen van een bepaalde wet niet te vervolgen.
(bron)

Stopzetten van gedoogbeleid betekent dus automatisch dat overtredingen van een wet, in dit geval de Opiumwet, wél vervolgd gaan worden.

En wat zegt de opiumwet? Wel, over harddrugs (lijst 1) zegt deze het volgende:
quote:
Artikel 2

Het is verboden een middel als bedoeld in de bij deze wet behorende lijst I dan wel aangewezen krachtens artikel 3a, vijfde lid:

A. binnen of buiten het grondgebied van Nederland te brengen;
B. te telen te bereiden, te bewerken, te verwerken, te verkopen, af te leveren, te verstrekken of te vervoeren;
C. aanwezig te hebben;
D. te vervaardigen.
Over softdrugs (lijst 2) zoals wiet zegt de wet het volgende:
quote:
Artikel 3

Het is verboden een middel als bedoeld in de bij deze wet behorende lijst II dan wel aangewezen krachtens artikel 3a, vijfde lid:

A. binnen of buiten het grondgebied van Nederland te brengen;
B. te telen, te bereiden, te bewerken, te verwerken, te verkopen, af te leveren, te verstrekken of te vervoeren;
C. aanwezig te hebben;
D. te vervaardigen.
Zie jij het verschil? Ik niet!

Gedoogbeleid afschaffen houdt dus per definitie in dat je niet alleen de cocaïnehandelaar met 100 kilo in de kelder opspoort en vervolgt, maar óók de recreatieve gebruiker die in het weekend één jointje rookt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 21:20:16 ]
pi_78562858
Wat een grappige topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:26:09 #92
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78620622
Waarom Argentinië?
Voor de drugs lijkt me eigenlij kniet slim, vooral niet omdat ik niet zo goed kan vechten.
Ik ga wel naar Engeland okej maar ik ga zeker weg!!
pi_78620668
Voldoende aanbod van drugs, maar wat ik hoor is de kwaliteit in Europa beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78627430
Drugs

Na je 20e begin je daar toch niet meer aan?
pi_78628270
Hoe lang zou Geert leven als hij aan de macht is ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:50:50 #96
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_78632123
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef HugoChavez het volgende:

10. Goede infrastructuur, treinen, comfortabele bussen
Logisch met al die nazi's die daar wonen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78632302
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:21:30 #98
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78638155
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Logisch met al die nazi's die daar wonen .

Met dank aan de katholieke kerk en het Vaticaan. Dankzij hen zit driekwart van nazi-Duitsland nu in het zuiden van Zuid-Amerika en heeft deze regio dus sehr gute Autostrassen en Personennahverkehr mit den Zug.

Zou Wilders daar ook goed in zijn, in het aanleggen van Autobahnen und Eissenbahnlinien?
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_78638309
Inderdaad hebben de moffen de spoorrails in Argentinie aangelegd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:31:21 #100
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78638553
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad hebben de moffen de spoorrails in Argentinie aangelegd
Geen idee. Maar in Paraguay schijn je wel met Duits op veel plekken terecht te kunnen, volgens mij in Chili ook.

"Eine Sachertorte und schnell!" Moet wel geinig zijn als je zo je gebak kunt bestellen in Paraguay!
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')