abonnement Unibet Coolblue
pi_258588
Van de fansite van Jop onderstaand bericht :

JOP, HEEFT GEEN STRAFBLAD EN IS TOCH DE BUS UITGEZET!

Gisteren ben ik met Jop op het politieburo Zaanstreek geweest, ook gesproken met Justitie Haarlem en de gemeente, waaruit bleek dat Jop GEENEENS EEN STRAFBLAD heeft!

Dol gelukkig liepen Jop en ik het politieburo uit, en ik zei: "dat kan een leuke life uitzending worden!" Jop
wordt het programma uitgezet omdat hij het programma schade zal toebrengen wegens een verzwegen strafblad! Voorpagina Telegraaf (3.000.000 lezers) + t.v. uitzending misschien 500.000 kijkers (die hebben gezien hoe knap Jop reageerde op zijn gedwongen vertrek, de andere 2,5 miljoen lezers niet!)
Dag familie naam (het deert mij een stuk minder omdat in mijn ogen iedereen wel eens een fiets heeft geleend of geknokt heeft) maar voor mijn ouders en oma's vindt ik dit heel triest!

Jop zou de pogramma-makers/SBS gaan confronteren dat hij helemaal geen strafblad heeft! (gisterenavond 20.00 uur). En vragen: "Wat gaan jullie hier aan doen?" zetten jullie mij weer terug in de
bus? of moet ik juridische stappen ondernemen?

Ik weet niet wat er gisterenavond is gebeurd! maar hij zei geen woord in de life-uitzending dat hij geen strafblad had! en zat daar maar het programma te promoten!

Gisterenmiddag ook Moscov... gebeld, maar die doet geen civiele zaken, voorderest is het moeilijk omdat geeneen advocaat ooit het programma heeft bekeken!

Maar wie ben ik? ben ik te kwaad, ik wil SBS aanklagen samen met de Telegraaf!!

Maar Jop is kennelijk wijzer geworden in die 2 maanden dan zijn 10 jaar oudere zus!

Jop ziet het als iets waar hij blij om is dat hij dit heeft mogen meemaken, hij heeft nieuwe vrienden gemaakt! een hele ervaring op gedaan, zijn eigen "echte" vrienden leren kennen! en alles wat er nog meer uitrolt is mooi meegenomen, want dat miljoen heeft hij nooit voor ogen gehad! hij is gewoon blij dat hij dit heeft mogen meemaken!

Nou "broertje" karakter jongen, ik ben trots op je positieve levensinstelling!

een trotse zus,
(die nu na dit berichtje weer normaal haar eigen leven gaat leiden, gelukkig niet meer iedere dag hoeft te kijken, maar alleen op maandagavond)

Leonora Nieuwenhuizen




Niet alles is wat het lijkt !!!
  woensdag 12 april 2000 @ 01:11:00 #2
2722 Quendaź
*Poison for You.
pi_258589
?

[Dit bericht is gewijzigd door Quendaź (Datum 12 April 2000).]

  woensdag 12 april 2000 @ 01:16:00 #4
2722 Quendaź
*Poison for You.
pi_258591
1 van de beheerders van de Jop fansite schreef:
]De live uitzending. [11/4/2000 | vriend-Klaas

Gisteravond waren we weer naar de studio voor de live uitzending. Vooraf ontmoette Jop de familie van Antonette, was zeer gezellig! Jop heeft voor de uitzending aangegeven niet meer over het verleden te willen vertellen, heeft hij afgelopen donderdag al genoeg gedaan, en wilde vooral positief over De Bus praten. Dat is dus gebeurd. De vragen die Sylvana stelde, waren totaal anders dan ze op de autocue voorbij kwamen. Het was dus niet van te voren zo bepaald, Jop wilde zelf positief over de bus praten en niet negatief. ( deze toelichting i.v.m. suggestie op forum). Jop was weer als vanouds, hij liet Antonette nog even weten dat ze op 1 staat en vertelde de passagiers ook nog even hoe ze de deur naar de regie konden openen! Daar waren ze niet blij mee!! Maar dat was dus weer echt Jop!!Na afloop van de uitzending hebben we nog in de foyer de nodige tijd doorgebracht. Jop kreeg daar ook te horen dat hij evengoed als
"prijs" een cusrsus horeca vestigingspapieren kreeg en een reis naar Israël. Jop z'n aanwezigheid werd dus absoluut gewaardeerd. Hoe het nu verder met Jop gaat? Hij is druk met het bekijken van allerlei aanbiedingen die zijn binnengekomen. Interviews enz. hij krijgt het er nog erg druk mee. Het is de bedoeling dat Jop binnenkort ook wat meer op de fanclub gaat meewerken, alleen is hij op dit moment nog te druk met allerlei zaken af te handelen die nu op hem afkomen. Uiteraard blijft de fanclub actief bezig om jullie op de hoogte te houden over het reilen en zeilen van Jop. Er zullen berichten blijven komen, foto's zoals van aanstaande donderdag enz. Jop blijft actief en hou hem maar in de gaten, zoals hij al tegen Sylvana zei, jullie zullen absoluut nog van hem horen, daar kunne jullie op rekenen!

[Dit bericht is gewijzigd door Quendaź (Datum 12 April 2000).]

  woensdag 12 april 2000 @ 01:20:00 #5
2722 Quendaź
*Poison for You.
pi_258592
Feest ter ere van Jop!!!
[10/4/2000 | vriend-Klaas
Aanstaande donderdag avond 13 april vanaf 20.00 uur hebben wij een feest georganiseerd ter ere van Jop. Wij waren van mening dat onze kanjer dat verdient, na de afgelopen dagen. Deze avond zal worden opgeluisterd door de zanger DARIO, onder andere bekend van "De Clown". Iedereen die Jop een warm hart toedraagt is van harte welkom. Wij nodigen iedereen, dus ook de ex-buspassagiers, hiervoor uit om Jop een onvergetelijke avond te geven. Het feest zal gehouden worden in Stadscafé De Clown in Zaandam, toegang is uiteraard gratis. Kom ook deze avond dan maken we er met z'n allen een Top feest van. Want Jop = Top en dat willen we hem laten weten.
pi_258593
Misschien moet de advocaat van Seki er samen met een paar Fok-Veteranen ook maar heen om de boys effe bij te praten.
Kunnen ze echt gaan knallen.

Stem op de bus en zie de release of the Iwan 2.0

pi_258594
Ik geloof, dat het de fans zelf waren, die van Jop een harde opstelling verwachtten.
Vooral als hij inderdaad geen strafblad heeft, doet zijn houding me denken aan "likken naar boven en trappen naar onder".
"Que" je copieërt niet twee artikeltjes van de fan-site, indien je er geen opinie over hebt.
Ben benieuwd.
  woensdag 12 april 2000 @ 01:41:00 #8
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_258595
Het boeit me geen bal of heer Jop nou wel of niet een strafblad heeft. Ik vind het gewoon ongelooflijk gestoord dat hij de Bus uit gegooit is omdat hij opkwam voor een vriendin en een of andere eikel, die haar lastig viel een klop heeft gegeven.

* JD hoopt dat Jop SBS6 en JdMP helemaal kaal plukt.

P.S. Ik ben totaal geen Jop-fan!!

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 12 april 2000 @ 01:41:00 #9
2722 Quendaź
*Poison for You.
pi_258596
Fondaco, was enkel om te vergelijken wat "ons aller Nora" schreef en wat de beheerder van de fansite schreef, na alle postings van Nora, vind ik haar nu niet echt de betrouwbaarste bron....

een reisje en een cursus??
goh
en Seki dan??????

[Dit bericht is gewijzigd door Quendaź (Datum 12 April 2000).]

pi_258597
Als je leest dat ze naar het politiebureau zijn geweest om te vragen of Jop een strafblad had. Daar te horen kregen dat dat niet het geval was. Toen manmoedige taal. Ik eis dat ik terug de bus in ga. En het 'snelle bijdraaien van Jop. Ik denk dat SBS/JdM hem uitgelegd hebben dat hij te popi was en daarom moest verdwijnen omdat het in de showbizz nu eenmaal altijd
wordt 'voorgekookt'. En dat zij daar wel een leuk bedrag, en wie weet wat nog meer, voor over hadden.

Stem op de bus en zie de release of the Iwan 2.0

  woensdag 12 april 2000 @ 15:53:00 #11
2612 patmannetje
is altijd jonger dan morgen
pi_258598
Wat een warrig verhaal.
Mijn devies: minder drugs, meer bugs
...ook niks te doen..
pi_258599
Is JOb de bus juist niet uitgezet om dat hij
verzwegen heeft dat hij met de politie in aanraking is gekomen.

Als jij met job naar de politie ben geweest
dan zou hij jouw ook kunnen vertellen
dat er altijd mutaties(sc logboek) blijven bestaan, ook al is het daadwerkelijke feit verjaard(of t/dt)
de politie zal hier niets mee doen, mits
je wederom een strafbaar feit zou plegen, kunnen ze kijken of het een retournerend vergrijp is..

Job heeft zelf toegegeven een "strafbaar" feit te hebben gepleegd, als in Openbare geweldpleging, op wat voor manier dit dan ook wordt geinterpreteerd, dus heeft Job ook een Mutatie op zijn naam staan...
klaar....


Job had ook kunnen weten dat men toch achter alle feiten komt.
en gewoon vanaf het begin het moeten vertellen.

het moto van dit verhaal :Eigen schuld, dikke Bult.

P.s ik ben niet anti-job...
alleen Anti-Seki


[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')