abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_78383209




"Lost" is een serie die zes jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




Veelgebruikte namen en afkortingen:
MiB/MIB = Man in Black, oftewel de nog naamloze man die tijdens S05E16 'The Incident' een gesprek heeft met Jacob op het strand, vlak voordat een schip het eiland bereikt.
Smokey = Het Smoke Monster. In S06E01 'LA X' werd bekend dat Smokey en MIB een en dezelfde zijn.
Flocke/Fake Locke/Not Locke/UnLocke = MIB in de gedaante van Locke, die sinds seizoen 5 te zien is.
ALT = Alternate reality/alternatieve tijdslijn.


Seizoen 6

VS
6x01 | LA X: 2 feb.
6x03 | What Kate Does: 9 feb
6x04 | The Substitute: 16 feb
6x05 | Lighthouse: 23 feb
6x06 | Sundown: 2 mar
6x07 | Dr. Linus: 9 mar
6x08 | Recon: 16 mar
6x09 | Ab Aeterno 23 mar

NL
Steeds 3 dagen later (elke vrijdag rond 22u20 op Net5)



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube

Vorige Topics
Seizoen 1||01|02|03|04|05|06|07|
Seizoen 2||08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|
Seizoen 3||35|36|37|38|39|40|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|
Seizoen 4||67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80|81|82|83|84|85|86|87|
Seizoen 5||88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|97|98|99|100|101|102|103|104|105|106|107|108|109|110|111|112|
Seizoen 6||113|114|115|116|117|118|119|120|


***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:03:21 #2
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78383219
Fuck, nu heb ik zin in de volgende aflevering.

John en Claire die richting de Tempel gaan, Kate die straks vermoord wordt door een boze Claire ...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78383342
FFFFFFUUUUUUUU wat is het toch kut om steeds weer een week te moeten wachten!!

Wel een gave aflevering
pi_78383390
Ik denk dat de theorie dat Adam & Eve tijdreizende losties waren nu ook het wel het raam uit kan.

Dat de schrijvers Hurley erover laten theoretiseren betekent hopelijk dat ze zelf wat beters verzonnen hebben.

Wel tof om de caves weer eens te zien btw.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:10:53 #5
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_78383425
Vlug ziekmelden dan kan ik gaan kijken
opgezegd@fok.nl
pi_78383447
Wordt Hurley de nieuwe Ben, de pion van Jacob...?
En Claire had toch echt wel wat Rousseau-achtigs...
En dat gezicht van Jin, die dacht ook, shiiiit waar ben ik aan begonnen!

Nu weer een hele lange week wachten...
pi_78383493
Ik vond het wel tof hoe Jin, heel onzeker, zich ook maar eens waagt aan een potje manipuleren.
pi_78383551
Nog steeds geen fatsoenlijke download link kunnen vinden
Aan het kijken

[ Bericht 29% gewijzigd door ArcticBlizzard op 24-02-2010 11:20:14 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:19:04 #9
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78383663
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef Symer het volgende:
Ik vond het wel tof hoe Jin, heel onzeker, zich ook maar eens waagt aan een potje manipuleren.
Uhuh!

Eerst dacht ik: "wtf doe je? Waarom lieg je opeens?", toen dacht ik: "Oh, hij wil natuurlijk terug naar de Tempel", en toen ik daarna Claire hoorde, dacht ik: "*slik* Kate... "
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78384142
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:19 schreef Bragi het volgende:

[..]

Uhuh!

Eerst dacht ik: "wtf doe je? Waarom lieg je opeens?", toen dacht ik: "Oh, hij wil natuurlijk terug naar de Tempel", en toen ik daarna Claire hoorde, dacht ik: "*slik* Kate... "
Dat dacht Jin ook volgens mij. Shit hee, nu heeft Kate straks een probleem, en ikke ook. Hellup
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:38:19 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78384148
Koffie is klaar
Download is klaar

Lost kan beginnen
pi_78385050
Waarom niet I just lied to a samurai als TT, veel beter.

Vond het wel een relaxte aflevering, volgende week er tegenaan.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:26:57 #13
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_78385635
"You already made me write down way too much stuff and I just lied to a samurai!"

Hurley .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_78385663
Ook zojuist gekeken. Hurley was tof deze aflevering . Volgende week hopelijk iets meer actie en antwoorden en minder van dat geneuzel met de alt. tijdslijn want dat kan me nog steeds niet echt boeien.
pi_78385736
wat een mwah mwah aflevering zeg!

Het enige interessante was de vuurtoren/jacob/mirror.

oja...de caves waren ook weer leuk om te zien!

Voor de rest vind ik die 20 minuten alt timeline echt geen HOL aan

[ Bericht 68% gewijzigd door Rnie op 24-02-2010 11:37:56 ]
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:40:55 #16
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78386189
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef Rnie het volgende:
wat een mwah mwah aflevering zeg!

Het enige interessante was de vuurtoren/jacob/mirror
En die op typische Jack wijze gelijk maar even compleet vernielt wordt Vond trouwens wel dat ze wel erg simpel verklaarden waarom ze dat ding nog nooit gezien hadden.

Hoe dan ook: Ik heb me wel redelijk vermaakt al kon Claire mij niet echt boeien. Jin was daarentegen wel briljant zoals o.a. Symer hierboven aangeeft. Verder waren Hurley en Jacob het meest interessants. Wel weer typisch hoe Jack overal op reageert. Ook met Kate: "I'm inviting her Hurley" en dan die kop van Jack daarbij

Maar toch ..... 'het' (S6 tot zover) pakt mij nog niet zo als bijv. S5
pi_78386268
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

En die op typische Jack wijze gelijk maar even compleet vernielt wordt Vond trouwens wel dat ze wel erg simpel verklaarden waarom ze dat ding nog nooit gezien hadden.

Hoe dan ook: Ik heb me wel redelijk vermaakt al kon Claire mij niet echt boeien. Jin was daarentegen wel briljant zoals o.a. Symer hierboven aangeeft. Verder waren Hurley en Jacob het meest interessants. Wel weer typisch hoe Jack overal op reageert. Ook met Kate: "I'm inviting her Hurley" en dan die kop van Jack daarbij

Maar toch ..... 'het' (S6 tot zover) pakt mij nog niet zo als bijv. S5
Same here
Ik krijg nog geld van je.
pi_78386506
Nadat Jack in de gaten kreeg dat er iets vreemds was met zijn appendix hoopte ik op een wat concretere link tussen de tijdlijnen. Toen Jack het antwoordapparaat afluisterde bijvoorbeeld verwachtte ik iets waaruit zou blijken dat de Jack in Sydney niet dezelfde was als de Jack in LA.

Of met die spiegel in de vuurtoren hoopte ik dat Jack een blik zou krijgen van zijn Alt leven ofzo.

Maar niks van dat alles
pi_78386552
Die alt timeline begint me echt de keel uit te hangen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:50:10 #20
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78386610
Ik hoop dat als seizoen 6 afgelopen is en we het met de kennis van dan ( ) nog eens terugkijken, dat we dan denken: "Wowie! Wat een boel kekke en subtiele hints zaten er in die 'alt timeline', zeg! "
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78386837
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Platina het volgende:
Waarom niet I just lied to a samurai als TT, veel beter.
Ik vond die uitbarsting bij Jacob juist veel beter.

Bovendien kenmerkt het de frustratie van de gewone kijker, aangezien wij (en Hurley dus) antwoord willen op grote vragen terwijl degenen met die antwoorden zich bezig houden met triviale zaken als inkt op je voorhoofd.
pi_78387740
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef Symer het volgende:
Nadat Jack in de gaten kreeg dat er iets vreemds was met zijn appendix hoopte ik op een wat concretere link tussen de tijdlijnen. Toen Jack het antwoordapparaat afluisterde bijvoorbeeld verwachtte ik iets waaruit zou blijken dat de Jack in Sydney niet dezelfde was als de Jack in LA.

Of met die spiegel in de vuurtoren hoopte ik dat Jack een blik zou krijgen van zijn Alt leven ofzo.

Maar niks van dat alles
Dat dacht ik dus ook: jaa nu komt het, dé link! Maar nee... En die AT is zo zinloos als er niet snel een link gelegd gaat worden.
pi_78388364
Jacob wist natuurlijk dat de kans groot was dat Jack de spiegel kapot zou slaan als hij zijn eigen naam zou zien. Ik vraag me wel af welke naam bij 108 graden hoort.

Vond het voor de rest geen superaflevering, het is nu wachten tot de tempel aangevallen gaat worden. Zullen de losties straks tegen elkaar gaan vechten? Kamp Flocke met Claire, Sawyer, Sayid tegen Kamp Jacob met Hurley, Jin en Jack.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:39:50 #24
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78388482
Dit was trouwens aflevering nummer... 108!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78388702
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:36 schreef MarsellusWallace het volgende:
Jacob wist natuurlijk dat de kans groot was dat Jack de spiegel kapot zou slaan als hij zijn eigen naam zou zien. Ik vraag me wel af welke naam bij 108 graden hoort.
Geloof het of niet, maar daar staat 'Wallace'.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:50:09 #26
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78388849


Maar die lijkt me totaal niet belangrijk of relevant. Het ging Jacob er meer om dat Jack zijn eigen naam zou zien.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78388979
ff tvp !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:01:38 #28
291582 Nfct
Come on you boys in red!
pi_78389211
Blinde reactie: * Nfct gaat nu downloaden. Spannend!
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)
pi_78389278
Ik vond het een toffe aflevering! Nadat in het vorig topic werd gezegd dat de Alt Timeline over Jack zou gaan, bereidde ik mij al voor op een saaie aflevering. Maar ik vond de Alt Timeline juist best te doen, in ieder geval beter dan die van . - Kate - .

On-island was best interessant, inderdaad mooi hoe Jin eerst viste naar wat Claire allemaal te zeggen had om op het laatste moment de waarheid te zeggen en deze vervolgens weer in te slikken. En Jacob, kom eens met antwoorden i.p.v. nog meer vragen! .
pi_78389286
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]

Maar die lijkt me totaal niet belangrijk of relevant. Het ging Jacob er meer om dat Jack zijn eigen naam zou zien.
Valt me op dat er nauwelijks (of helemaal niet?) Joodse achternamen op staan. Zou Jacob een antisemiet zijn?
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:07:53 #31
291582 Nfct
Come on you boys in red!
pi_78389416
* Nfct Gaat nu kijken
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)
pi_78391326
weer TVPtje met alle toffe theorieën. Hoe komt Jack aan een zoon? Daar is toch nog nooit een toespeling naar gemaakt in de normale tijdslijn? en wie zal de moeder zijn? Die blonde bimbo van ergens uit de eerste paar seizoenen (in de flashbacks had Jack toch iets met een blonde vrouw?)
pi_78391710
Die zoon is nieuw idd. Ik zat me ook even af te vragen of Jack misschien in de normale tijdlijn ook altijd al een (doodgezwegen) zoon had, maar Jacks grappende opmerking dat hij geen goeie vader zou zijn maakte bij mij al snel een einde aan die speculatie.

Overigens heeft Jack Sarah (blonde bimbo) niet zo heel lang voor Oceanic 815 pas ontmoet, dus ik denk niet dat zij de moeder is. Ik denk dat Claire dat is.

Vandaar Jacks verwarde blik toen zijn moeder haar naam noemde
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:09:19 #34
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78391854
Toch niet zo gek dat die zoon compleet nieuw is? Dit is een andere tijdlijn. Dingen zijn anders. Ook al voordat ze van Sydney naar LA vlogen.

En Claire? No way, José. Dat zou wel een GTST-achtige plotwending zijn.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:11:36 #35
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_78391944
Jack is geen pedo.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_78392722
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:05 schreef Symer het volgende:
Die zoon is nieuw idd. Ik zat me ook even af te vragen of Jack misschien in de normale tijdlijn ook altijd al een (doodgezwegen) zoon had, maar Jacks grappende opmerking dat hij geen goeie vader zou zijn maakte bij mij al snel een einde aan die speculatie.

Overigens heeft Jack Sarah (blonde bimbo) niet zo heel lang voor Oceanic 815 pas ontmoet, dus ik denk niet dat zij de moeder is. Ik denk dat Claire dat is.

Vandaar Jacks verwarde blik toen zijn moeder haar naam noemde
Valt me nog mee dan dat zijn zoon geen chromosomen mist.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:34:41 #37
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_78392870
Omg, I love Hurley
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_78393234
Ok.. voor mij is dit echt de meest plausibele uitleg voor LOST die ik gevonden heb...
--------
Alright, from what we have seen over this new season, and from what we have accumulated from the past 6 years, we have 'assumed' that this is a story of white vs. black, good vs. evil.

This idea was introduced in the first episode of Lost, in which John Locke explains the game of backgammon to Walt. Damon Lindelof and Carlton Cuse have previously stated that "all the answers are in the Pilot" (referring to the first episode, not the pilot of 815 which many people previously thought they were referring to). Well, John Locke gave us our answer. Yes, there is a continuous struggle between who and what is "good" and "bad", yet in the game of backgammon, there is no good and evil, more simply, "one is light, one is dark". Lost is a game.

The characters we are introduced to and have gotten to know for 6 years are merely pieces of a game. The reason why we have the last 5 seasons of television is to show how the pieces got to their respective places on the table. The table, in this particular case, is The Island. Jacob and the Man In Black (who I will call Esau because Jacob's biblical twin was Esau and this is the name that will more than likely turn up to be for the Man in Black) are the two players, not necessarily "good vs. evil" but moreover, "light vs. dark". The color they are playing and representing doesn't have to mean light=good and dark=bad. Heck, it also doesn't have to mean light=bad and dark=good. Everyone I hear keeps asking "Who is good? Who is bad?" Well what if both have good and bad characteristics in them?

Look at Jacob. Yes, he doesn't directly kill people, yes, he supports free will and human nature, but let's look at the bad side of him. He has manipulated his "players/pieces" to come to the Island by making contact with them at certain times in their lifes. In the Season 5 Finale, "The Incident", he makes contact with each of his "candidates" by touching them at a troubling time when there life is in turmoil and their motives change, all to help push them to the Island.

Now lets look at Esau. Yes, he kills people, yes, he feels humans are naturally violent and corrupt, but there is a part of him that has "felt hate, anger, regret, betrayal, love". He, too, is a human, yet his soul has been tarnished by this game. In the game of backgammon, it can be very simple, simply moving the pieces to one side and taking the others away at the same time. Yet the stakes have been set higher, which is why we are reminded of the "Rules". These rules, from what we have heard, are that the two players cannot kill eachother. This is why Esau found a loophole, to end the other player and end the game.

Yet the reason why Jacob has candidates is because he needs someone to play in his stead, and he is trying to find someone who is similar to him, who believes in free will and his beliefs. This is what this new season is about.

Who will continue on with the game? Who's pieces will be LOST to the other player? Which pieces will be FOUND by the other player? Who will win? These are the essential questions of this season. If you have read this entire post or just want to see my closing statement well this is it: LOST is the story of a game and how the pieces were put on the table and how the game was played out. The series will end with two of these pieces replacing the "old players" of Jacob and Esau, starting an all new game that will end the show.

One is light, One is dark
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:48:40 #39
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78393394
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Pimpel2000 het volgende:
Ok.. voor mij is dit echt de meest plausibele uitleg voor LOST die ik gevonden heb...
--------
Alright, from what we have seen over this new season, and from what we have accumulated from the past 6 years, we have 'assumed' that this is a story of white vs. black, good vs. evil.

This idea was introduced in the first episode of Lost, in which John Locke explains the game of backgammon to Walt. Damon Lindelof and Carlton Cuse have previously stated that "all the answers are in the Pilot" (referring to the first episode, not the pilot of 815 which many people previously thought they were referring to). Well, John Locke gave us our answer. Yes, there is a continuous struggle between who and what is "good" and "bad", yet in the game of backgammon, there is no good and evil, more simply, "one is light, one is dark". Lost is a game.

The characters we are introduced to and have gotten to know for 6 years are merely pieces of a game. The reason why we have the last 5 seasons of television is to show how the pieces got to their respective places on the table. The table, in this particular case, is The Island. Jacob and the Man In Black (who I will call Esau because Jacob's biblical twin was Esau and this is the name that will more than likely turn up to be for the Man in Black) are the two players, not necessarily "good vs. evil" but moreover, "light vs. dark". The color they are playing and representing doesn't have to mean light=good and dark=bad. Heck, it also doesn't have to mean light=bad and dark=good. Everyone I hear keeps asking "Who is good? Who is bad?" Well what if both have good and bad characteristics in them?

Look at Jacob. Yes, he doesn't directly kill people, yes, he supports free will and human nature, but let's look at the bad side of him. He has manipulated his "players/pieces" to come to the Island by making contact with them at certain times in their lifes. In the Season 5 Finale, "The Incident", he makes contact with each of his "candidates" by touching them at a troubling time when there life is in turmoil and their motives change, all to help push them to the Island.

Now lets look at Esau. Yes, he kills people, yes, he feels humans are naturally violent and corrupt, but there is a part of him that has "felt hate, anger, regret, betrayal, love". He, too, is a human, yet his soul has been tarnished by this game. In the game of backgammon, it can be very simple, simply moving the pieces to one side and taking the others away at the same time. Yet the stakes have been set higher, which is why we are reminded of the "Rules". These rules, from what we have heard, are that the two players cannot kill eachother. This is why Esau found a loophole, to end the other player and end the game.

Yet the reason why Jacob has candidates is because he needs someone to play in his stead, and he is trying to find someone who is similar to him, who believes in free will and his beliefs. This is what this new season is about.

Who will continue on with the game? Who's pieces will be LOST to the other player? Which pieces will be FOUND by the other player? Who will win? These are the essential questions of this season. If you have read this entire post or just want to see my closing statement well this is it: LOST is the story of a game and how the pieces were put on the table and how the game was played out. The series will end with two of these pieces replacing the "old players" of Jacob and Esau, starting an all new game that will end the show.

One is light, One is dark
http://www.lostisagame.com/
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78393459
De vuurtoren
pi_78393629
wel grappig ook dat 108 nog even terugkomt
pi_78394226
quote:
quote:
Winning

There are 108 on-island days for Light to accomplish their objectives. These are broken into Levels.

So they have to accomplish their goals within the set number of days for each level or they'll have less time to get things done in the next level. In each level the number of days gets smaller and smaller (42,23,16,15,8,4), making it tougher and tougher to accomplish what they need to do to meet their objectives.

Dark on the other hand wants to stop Light from doing what it needs to accomplish.

I think both sides can probably earn points and then use their points to help them do what they need to do. Which means that if they gain points they could have an advantage in accomplishing something.

So let's say that Light has provided food and water, they gain points. They could then use those points to earn weapons.

And let's say that Dark earns some points for kidnapping someone, then they could use their points to have the monster attack.

At the end of the 108 on-island days, if Light has accomplished everything in their 108 on-island days, they win.

If Dark has stopped them from doing everything, they win.

In either case it is GAME OVER after 108 on-island days.
We zouden nu dus in de laatste 4 dagen van het spel zitten.

[ Bericht 39% gewijzigd door Mr.Silencer op 24-02-2010 15:14:56 ]
pi_78394536
Maar ze zitten al 3 jaar op het eiland, of begrijp ik het niet?
pi_78394653
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Symer het volgende:
Maar ze zitten al 3 jaar op het eiland, of begrijp ik het niet?
minimaal toch, want Jin zei tegen Claire dat ze alweer 3 jaar weg was dacht ik
pi_78394674
Het is nogal een uitgebreid verhaal, maar de periode dat men van het eiland was moet je zien als een 'TIMEOUT'.
quote:
108 will be the the number of days spent on the island by all of the LOSTies and does not include the number of days shown in the Flash Backs, Flash Forwards, or the days spent by the remaining LOSTies on the island when all of the Oceanic 6 were gone. Only those days when all of the LOSTies are present on the island count toward completing a level, and therefore, all of the Oceanic 6 will have to return to the island to complete their full 108 days on-island.

The game levels are as follows:

Season 1 = Level 1= 42 days

Season 2 = Level 2 = 23 days (Days 43-65)

Level 3 = the first 16 days of Season 3 (Days 66-81)

Level 4 = 15 days (Days 82-96) began during the last part of Season 3 and continued into the beginning of Season 4

Level 5 = 8 days (Days 97-104), suspended on Day 102 when the Oceanic 6 left the island and the game went into a TIME OUT until the Oceanic 6 returned. The Time Out ended when the Oceanic 6 returned to the island. The two last days of Level 5 were completed and the change to Level 6 occurred just as predicted, after Day 104 had been completed.

Level 6 = 4 days (Days 105-108)
Maar ik vraag me nu of de namen van de bijbehorende nummers ook de meest belangrijke invloed hebben op dat level.

Echt ziekelijk groot is deze theorie.

[ Bericht 43% gewijzigd door Mr.Silencer op 24-02-2010 15:36:02 ]
pi_78394957
Mooie theorieën.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:29:09 #47
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_78395012
Aflevering nog steeds niet binnen, het gaat zo langzaam....
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_78395123
Zou Jin nu gelogen hebben over de zoon van claire? of is die jongen van vorige week Aaron?
pi_78395155
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef Lov1 het volgende:
Aflevering nog steeds niet binnen, het gaat zo langzaam....
daar had ik vanochtend ook last van. Heb van ellende maar de 179 mb versie gekeken die voor telefoontjes e.d. is.
pi_78395237
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Zou Jin nu gelogen hebben over de zoon van claire? of is die jongen van vorige week Aaron?
Jin weet volgens mij dat Aaron door Kate is meegenomen van het eiland. Maar omdat Claire nogal moordlustig over kwam en Jin volgens mij toch wel bang is dat zij hem vermoord (op raad van The Other die een bijl in zijn buik kreeg ) En zegt daarom dat Aaron in de tempel zit. Claire weet volgens mij niet dat Kate en de andere Oceanic 6 al terug zijn, want Jin is op het eiland gebleven en heeft getijdreisd. Als Claire denkt dat Aaron dus niet op het eiland is kan ze misschien een mental breakdown krijgen ofzo en Jin ook vermoorden. Die manipulatie is dus voor eigen bestwil.
pi_78395269
Ik was de tijdlijn aan het opzoeken op Lostpedia en realiseerde me dat voor Jack de seizoenfinale van seizoen 3 waar hij zelfmoord probeerde te plegen nog maar twee weken geleden is.
pi_78395360
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Symer het volgende:
Ik was de tijdlijn aan het opzoeken op Lostpedia en realiseerde me dat voor Jack de seizoenfinale van seizoen 3 waar hij zelfmoord probeerde te plegen nog maar twee weken geleden is.
Dan heeft hij niet zo erg last van de ontwenningsverschijnselen van alcohol of wel dan
pi_78395372
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Dan heeft hij niet zo erg last van de ontwenningsverschijnselen van alcohol of wel dan
Eiland he. Sawyers kater was vorige week ook plotsklaps verdwenen

Hoe freaky was het trouwens dat Claire een ijsbeerschedel (?) in die kribbe had liggen als Aaron-pop?

Brrr.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:39:29 #54
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78395447
Moet de nieuwe Claire niet Clousseau genoemd worden? Claire+Rousseau?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:41:15 #55
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78395526
Kijk nu
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_78395566
Must...not...read...
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_78395599
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:46 schreef Symer het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar daar staat 'Wallace'.
Moest het niet nummer 108 zijn ipv 108 graden? En die AR link zul je waarschijnlijk pas begrijpen rond de finale. Seizoen 6 zal wss extra goed zijn op een rewatch later.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_78395934
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Moest het niet nummer 108 zijn ipv 108 graden?
Is dat niet hetzelfde?
pi_78396014
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef conobram het volgende:
De vuurtoren
Tja, wat kun je daar nou van zeggen.

"Hey kijk een vuurtoren! Gek dat we die nog nooit eerder hebben gezien." "Dat komt vast doordat we er nooit naar gezocht hebben." "Hey, krijg nou! Er zit ook nog eens een toverspiegel in! Nou moe!"

Deze aflevering viel me behoorlijk tegen, het goedkope sentiment, lazy writing. Daar Lindelof en Cuse zelf als schrijvers optraden had ik er toch wel wat meer van verwacht. Uberhaupt heb ik zo m'n twijfels over het 6e seizoen. De nieuwe characters, het in 1 klap van de hand doen van de awesome vibe rondom Richard, die samen met Desmond naar mijn mening toch wel één van de coolste personages was.

En wat Dogen betreft die opduikt in Jack's LA X verhaallijn: "Hey moet je zien, het is dat nieuwe personage dat begin dit seizoen pas de serie is ingeschreven! Grappig dat ze dat erin schrijven deze aflevering nog eens herhalen!". Shocker.

Ik hoop echt dat ze er nog wat van weten te maken, maar ik begin mijn hoop op een bevredigend einde/laatste seizoen enigszins te verliezen.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:05:36 #60
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78396551
quote:
Wat is dat toch met al die bekende mannen die hun vrouwen belazeren de laatste tijd?! Na onder andere John Terry, Tiger Woods en Ashley Cole kunnen we er weer eentje aan het rijtje cheaters toevoegen: de 43-jarige Matthew Fox, bekend uit de serie Lost.

De als brave huisvader bekend staande acteur, die Dr. Jack Shephard speelt in Lost, zou volgens The National Enquirer al maandenlang een affaire hebben met een 26-jarige stripper. Hij ontmoette de “dame” vorig jaar in een stripclub in Oregon. De stripster heet Stefani Talbott en laat weten dat de vonk meteen oversloeg nadat ze danste voor Fox in de Stars Cabaret Club. Ze hebben volgens haar meerdere malen seks gehad en ze heeft pikante sms-jes van hem op haar telefoon staan. Matthew is sonds 1991 getrouwd met Margherita Ronchi en het stel heeft twee kinderen samen.

http://celeb.blog.nl/rela(...)ouw-met-een-stripper
Matthew, toch!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78396680
Stefani Talbot moet aandacht?
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:10:17 #62
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78396747
Komt hij er niet vanaf met het excuus dat dit gebeurde in zijn alternate timeline?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78396881
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:05 schreef Bragi het volgende:

[..]

Matthew, toch!
So, will he be trying to fix things?
Die site overigens: Video: Rihanna krijgt lapdance van een lilliputter stripper!
Je suis Charlie Sheen
pi_78397701








[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Silencer op 24-02-2010 17:24:01 ]
pi_78398273
Ze hadden locke beter kunnen laten leven en MIB terug laten keren als

I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_78398544
ik wordt zo gek van deze serie... snap er nog amper wat van
pi_78399553
quote:
Haha, hij doet het wel leuk! .
pi_78400234
quote:

Hahahaha


Leuke aflevering, maar die flashforwards boeien me niet zo. Claire!
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:25:55 #69
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78400279
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hahahaha


Leuke aflevering, maar die flashforwards boeien me niet zo. Claire!
Flashforwards?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78401621
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef Bragi het volgende:

[..]

Flashforwards?
De producers spreken zelf idd van 'flash-sideways'.
Je suis Charlie Sheen
pi_78401973
wat mij opviel in die alternatieve tijdlijn is dat Jack zei dat ie niet wist hoelang z'n zoontje al piano speelde...en toen Jack aan zn zoon vroeg wat voor muziek hij luisterde zei zoonlief iets in de trant van: 'never midn...you never heard of it'


lijkt me dus dat Jack in die tijdlijn er ook een behoorlijke tijd tussenuit is geweest...ofzo
pi_78402113
theorie over lost is a game is echt goed
pi_78402180
Moet die van "vandaag" nog kijken. tvp dus.
pi_78402212
Is er hier op dit forum iemand de De Donkere Toren van Stephen King heeft gelezen?
Het valt me namelijk al heel lang op dat er veel overeenkomsten zijn tussen De Donkere Toren en Lost.
Ik heb de komende Lost-aflevering nog niet gezien. Ik moet wachten tot vrijdag, maar klopt het dat ik opgevangen heb dat de schrijvers zichzelf introduceren in de serie?
Dan betekent dat nog een overeenkomst tussen Lost en De Donkere Toren, en ook een heel belangrijke overeenkomst.
Stephen King maakt van zichzelf ook een personage in het zesde boek van De Donkere Toren.
Overigens heb ik ook Stephen King-Boeken voorbij zien komen in eerdere seizoenen van Lost. Ben las bijvoorbeeld een Stephen King in seizoen 2. Sawyer volgens mij ook een keer.

Maar ik weet niet: Als we zo bezig gaan, dan kunnen er ook overeenkomsten tussen Watership Down en Lost gevonden worden. Sawyer las dat boek immers ook een keer.

Ik weet niet.
Misschien is dit ook wel te offtopic, maar het leek me wel een zinnige bijdrage.
'liefde is sterk als de dood, hard als de hel'
pi_78402379
ik heb de laatste nog niet gezien

maar ik wil wel dit topic terug kunnen vinden via deze post
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:34:44 #76
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78402488

Fap, fap, fap?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:35:15 #77
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78402507
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78403658
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Fap, fap, fap?
hell yeah, I'd hit it anyway
pi_78403792
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:50 schreef Symer het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde?
Toch wel. Ik zag 08 daar staan.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:10:29 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78403888
Leuke aflevering. Claire was tof en bruut! Hurley was weer ouderwets in topvorm en Locke...!
Ik ben nu wel héél benieuwd hoe het met de alt.tijdlijn zit hoor, maar dat zal er voorlopig nog wel niet in zitten.

Wat ik niet helemaal begrijp is Locke en Claire: MiB is nu toch nog maar net als Locke in vermomming, toch doet zij het voorkomen alsof ze al drie jaar met Locke rond trekt? Of ging hij voor Locke's en Jacob's dood ook al verkleed als Locke?
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:12:02 #81
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_78403962
Nu net lighthouse aan het kijken

Seizoen 6 gaat al de goede kant om het waardig af te sluiten.
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:16:00 #82
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78404111
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:10 schreef pfaf het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is Locke en Claire: MiB is nu toch nog maar net als Locke in vermomming, toch doet zij het voorkomen alsof ze al drie jaar met Locke rond trekt? Of ging hij voor Locke's en Jacob's dood ook al verkleed als Locke?
Vroeg ik me ook af, ja. Hoe lang is nep-Locke eigenlijk al op het eiland? Oftewel: sinds wanneer is Ajira geland?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:18:25 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78404204
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook af, ja. Hoe lang is nep-Locke eigenlijk al op het eiland? Oftewel: sinds wanneer is Ajira geland?
Lostpedia geeft 'm ook een paar dagen:
pi_78404623
Het is iig duidelijk geworden dat Christian op t eiland ook MiB was en niet Jacob zoals sommigen dachten. Claire was namelijk met Cristian meegegaan en ze zegt nu tegen Jin dat nep-Locke (MiB dus) de vriend was waarmee ze die 3 jaar optrok.
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
pi_78405795
Arme 101.
en 117. Ook al doorgestreept.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:59:31 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78405963
Claire zij dat een van hen haar vader was en de andere haar vriend. Claire weet dus ook niet of het 1 en dezelfde persoon is of niet.

Maar weet Jin wel dat Kate Aaron had meegenomen van het eiland af? Toen de Oceanic 6 van het eiland af gingen, was Jin toch op het schip van Whitmore wat vlak daarvoor ontplofte?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78406155
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Lostpedia geeft 'm ook een paar dagen:
[ afbeelding ]
Dat plaatje laat aan duidelijkheid niets te wensen over idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 24-02-2010 20:15:12 ]
pi_78406156
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:59 schreef Rossdale het volgende:
Claire zij dat een van hen haar vader was en de andere haar vriend. Claire weet dus ook niet of het 1 en dezelfde persoon is of niet.

Maar weet Jin wel dat Kate Aaron had meegenomen van het eiland af? Toen de Oceanic 6 van het eiland af gingen, was Jin toch op het schip van Whitmore wat vlak daarvoor ontplofte?
Hij kan het van Sawyer gehoord hebben
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78406355
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:59 schreef Rossdale het volgende:
Claire zij dat een van hen haar vader was en de andere haar vriend. Claire weet dus ook niet of het 1 en dezelfde persoon is of niet.

Maar weet Jin wel dat Kate Aaron had meegenomen van het eiland af? Toen de Oceanic 6 van het eiland af gingen, was Jin toch op het schip van Whitmore wat vlak daarvoor ontplofte?
Ze zullen het wel in Dharmaville besproken hebben. Vorige week wist Sawyer ook dat Locke dood was, terwijl er nooit een scène is geweest waar hem dat verteld werd.

Toffe aflevering wel weer. Het is duidelijk dat ze nog steeds in de fase zijn waarin veel verhaallijnen voorbereid worden. Ik kan niet wachten tot we de onvermijdelijke aanval van Flocke op de tempel krijgen.

Die alternatieve verhaallijn was redelijk leuk, maar ze mogen nu wel eens gaan uitleggen waarom die alternatieve realiteit van belang is voor de verhaallijn op het eiland. Ik heb genoeg vertrouwen in de schrijvers om er vanuit te kunnen gaan dat het er niet voor niets inzit, maar een beetje verheldering mag wel.
pi_78406455
Maar Miles is dus niet belangrijk genoeg voor Jacob, anders had hij hem ook wel uit de tempel willen hebben? Sayid is al verloren, zo blijkt. Maar Miles
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78406479
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:25 schreef Dennisssdennis het volgende:
Is er hier op dit forum iemand de De Donkere Toren van Stephen King heeft gelezen?
Het valt me namelijk al heel lang op dat er veel overeenkomsten zijn tussen De Donkere Toren en Lost.
Ik heb de komende Lost-aflevering nog niet gezien.
Ik ook nog niet
quote:
Ik moet wachten tot vrijdag, maar klopt het dat ik opgevangen heb dat de schrijvers zichzelf introduceren in de serie?
Lolwut? Dat moet je verkeerd begrepen hebben, anders stop ik met kijken (niet echt natuurlijk, maar bij wijze van)

Maar de overeenkomsten tussen Lost en De Donkere Toren zijn al meer mensen opgevallen idd (de schrijvers zijn ook King-fans). Zo wordt er zelfs gespeculeerd over dat kleine dingetjes als het feit dat elke seizoensfinale trektochten heeft langs de kust verwijzingen zijn naar De Donkere Toren.
pi_78406580
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:25 schreef Dennisssdennis het volgende:
Is er hier op dit forum iemand de De Donkere Toren van Stephen King heeft gelezen?
Het valt me namelijk al heel lang op dat er veel overeenkomsten zijn tussen De Donkere Toren en Lost.
Ik heb de komende Lost-aflevering nog niet gezien. Ik moet wachten tot vrijdag, maar klopt het dat ik opgevangen heb dat de schrijvers zichzelf introduceren in de serie?
Dan betekent dat nog een overeenkomst tussen Lost en De Donkere Toren, en ook een heel belangrijke overeenkomst.
Stephen King maakt van zichzelf ook een personage in het zesde boek van De Donkere Toren.
Overigens heb ik ook Stephen King-Boeken voorbij zien komen in eerdere seizoenen van Lost. Ben las bijvoorbeeld een Stephen King in seizoen 2. Sawyer volgens mij ook een keer.

Maar ik weet niet: Als we zo bezig gaan, dan kunnen er ook overeenkomsten tussen Watership Down en Lost gevonden worden. Sawyer las dat boek immers ook een keer.

Ik weet niet.
Misschien is dit ook wel te offtopic, maar het leek me wel een zinnige bijdrage.
De schrijvers van Lost hebben vaak aangegeven fans te zijn van The Dark Tower. Er zijn zeker wel een aantal overeenkomsten te vinden, wat niet verwonderlijk is omdat beide verhalen over tijdreizen en alternatieve werelden gaan, maar ik denk niet dat de schrijvers bewust iets gaan kopiëren of ergens gaan verwijzen naar The Dark Tower. Stephen King is trouwens weer een grote Lost fan

Overigens, was ik de enige die dacht dat het Desmond was die naar het eiland moest komen? Dit seizoen heeft, net als vorig seizoen, een chronisch tekort aan Desmond.
pi_78406713
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef Ereinion het volgende:

Overigens, was ik de enige die dacht dat het Desmond was die naar het eiland moest komen? Dit seizoen heeft, net als vorig seizoen, een chronisch tekort aan Desmond.
Desmond is inderdaad nog erg stil. Maar die wilde dan ook niet naar het eiland terug. Widmore is ook stil, voor iemand die zo graag het eiland weer terug wil vinden.

Zou Wallace Walt zijn? Ze moeten Walt uitleggen, anders vrees ik voor een Disney spinoff.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:23:52 #94
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_78407101
Mijn hoofd moet even legen, alles even verwerken! Het wordt met de dag gecompliceerder in ieder geval
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:27:20 #95
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_78407255
TVP, Aflevering was weer goed! Nu al zin in next week

-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_78408252
quote:
Aah, mooi, toen hij dat zei moest ik gelijk aan deze gast denken. En hij was er snel bij

Wat een aflevering weer.. was voorbij voordat ik er erg in had.

Die LOST is a game theorie is wel heel erg interessant trouwens..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_78408801
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:17 schreef Rudieh het volgende:
wat mij opviel in die alternatieve tijdlijn is dat Jack zei dat ie niet wist hoelang z'n zoontje al piano speelde...en toen Jack aan zn zoon vroeg wat voor muziek hij luisterde zei zoonlief iets in de trant van: 'never midn...you never heard of it'


lijkt me dus dat Jack in die tijdlijn er ook een behoorlijke tijd tussenuit is geweest...ofzo
Ik denk dat hij naar Driveshaft aan het luisteren was.
pi_78409129
Oke dan, net gezien en deze was een stuk beter!

Volgens de theorie over domino steentjes en die dingen, staat dat locke als sinds seizoen 5 vervangen is door mib!

Hoe dan ook, dit gaat zeer tof worden!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:11:08 #99
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_78412672
Wat zou de relevantie zijn van Jack's verwondering over zijn lichamelijke letsels? Eerst ontdekt hij in het vliegtuig een nekwond waar hij verbaasd over is en vervolgens een litteken van een blindedarmoperatie die hij zich niet herinnert. Ik heb heel erg het gevoel dat dit iets met de twee verschillende tijdlijnen te maken heeft, maar kan niet echt bedenken wat precies...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 24 februari 2010 @ 22:23:35 #100
206731 Mortaxx
Doomer
pi_78413498
En de alternatieve tijdslijn was weer Dit seizoen zou zoveel beter zijn geweest met enkel de eilandverhaallijn want die is
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:55:52 #101
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_78415824
Grappig, die sleutel onder de witte konijn. Leuke verwijzing naar seizoen 1, net als het onderwerp in de flashes. Daddy-isseus.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:05 schreef Symer het volgende:
Overigens heeft Jack Sarah (blonde bimbo) niet zo heel lang voor Oceanic 815 pas ontmoet, dus ik denk niet dat zij de moeder is. Ik denk dat Claire dat is.

Vandaar Jacks verwarde blik toen zijn moeder haar naam noemde
Dat zou bizar zijn. Met je eigen zus. Daarnaast zou Jacks moeder Claire's naam herkend hebben; als haar vroegere schoondochter.
pi_78416065
promo next episode:

Bekijk deze YouTube-video
The following takes place between....
Michael Scofield
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:03:58 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78416316
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef Asskimo het volgende:
Dat zou bizar zijn. Met je eigen zus. Daarnaast zou Jacks moeder Claire's naam herkend hebben; als haar vroegere schoondochter.
En Claire was waarschijnlijk een jaar of 10 toen die zoon werd geboren .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:07:27 #104
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78416532
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TVP, Aflevering was weer goed! Nu al zin in next week

[ afbeelding ]
Verrekt goede tvp.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou de relevantie zijn van Jack's verwondering over zijn lichamelijke letsels? Eerst ontdekt hij in het vliegtuig een nekwond waar hij verbaasd over is en vervolgens een litteken van een blindedarmoperatie die hij zich niet herinnert. Ik heb heel erg het gevoel dat dit iets met de twee verschillende tijdlijnen te maken heeft, maar kan niet echt bedenken wat precies...
Ja, dat lijkt me ook duidelijk. Maar wat en hoe precies, dat blijft gissen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78416664
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou de relevantie zijn van Jack's verwondering over zijn lichamelijke letsels? Eerst ontdekt hij in het vliegtuig een nekwond waar hij verbaasd over is en vervolgens een litteken van een blindedarmoperatie die hij zich niet herinnert. Ik heb heel erg het gevoel dat dit iets met de twee verschillende tijdlijnen te maken heeft, maar kan niet echt bedenken wat precies...
In seizoen 4 wordt Jack aan zijn blinde darm geopereerd door Juliet:

  woensdag 24 februari 2010 @ 23:11:37 #106
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_78416836
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En Claire was waarschijnlijk een jaar of 10 toen die zoon werd geboren .
Des te bizarderderderderder.. Jak, wordt ie ook nog als pedo afgeschilderd! Maar idd, daar had ik niet eens aan gedacht, ik vind Jack maar heb verder geen idee hoe oud Claire is. Maar zij is een stuk jonger he, tijdens Aaron is ze een jaartje of.. 22-23??
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:14:39 #107
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78417023
Iedereen heeft het hier over een alternatieve tijdslijn, maar DamCar heeft toch gezegd dat dit absoluut niet zo is? Sowieso noemen zij het steevast "flash-sideways". Maar volgens mij weet / denkt iedereen hier ook wel dat de twee samen gaan komen of elkaar gaan beïnvloeden op de één of andere manier, maar is het gewoon makkelijker om het een AT te noemen

Toen Jack de spiegels één voor één stuk ging slaan dacht ik echt ... Zó typisch pre-seizoen-vijf Jack was dat. Ik dacht dat we er vanaf vorig seizoen vanaf waren, maar nee hoor Terwijl ik het hele gebeuren met die spiegels echt reuze interessant vond, maar die nu dus naar alle waarschijnlijkheid nooit meer ter sprake zullen komen.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef kirsten. het volgende:
Jin weet volgens mij dat Aaron door Kate is meegenomen van het eiland.
Dat weet hij inderdaad, aangezien hij nog op de freighter was met de rest van de "Oceanic Six".
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Symer het volgende:
Hoe freaky was het trouwens dat Claire een ijsbeerschedel (?) in die kribbe had liggen als Aaron-pop?
Héél freaky
pi_78417143
quote:
Cool! Dus:
1. de Temple mensen beschermen zichzelf tegen Smokey
2. ze waarschuwden iemand blijkbaar met die 'flare'
3. Jacob heeft de mensen gezegend die candidates zijn en Dogen mag ze niks aan doen.
Terugkijkend heeft Dogen Jarrah wel verdronken terwijl hij nog 'leefde'. Je kan zeggen dat Dogen wel of niet bewust heeft toegestaan dat Jarrah is overgenomen door Smokey's darkness.
  Lieve Belg woensdag 24 februari 2010 @ 23:18:28 #109
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_78417252
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_78417464
Een beetje dubbele gevoelens bij deze aflevering, zoals ik dat vrijwel elke week heb dit seizoen. Ik stoor me er mateloos aan dat het verhaal zo laat op gang komt steeds: nu was het ook pas na twintig minuten interessant, daarvoor slechts wat gesjouw door de jungle. Het Jack/Hurley avontuur on island was tof, Jin en Claire ook wel aardig, maar ik vond de flashsideway weer dramatisch saai.
Amen.
pi_78417488
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Cool! Dus:
1. de Temple mensen beschermen zichzelf tegen Smokey
2. ze waarschuwden iemand blijkbaar met die 'flare'
3. Jacob heeft de mensen gezegend die candidates zijn en Dogen mag ze niks aan doen.
Terugkijkend heeft Dogen Jarrah wel verdronken terwijl hij nog 'leefde'. Je kan zeggen dat Dogen wel of niet bewust heeft toegestaan dat Jarrah is overgenomen door Smokey's darkness.
Had ook ff gekeken ja! Wel raar dat sayid dat toch iets word aangedaan!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:23:32 #112
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78417557
Maar misschien wist Dogen niet dat Sayid een kandidaat was.

Hij wist dat toch ook niet van Hurley?

Volgens mij wist hij het enkel van Jack, in mijn ogen de belangrijkste kandidaat.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  Lieve Belg woensdag 24 februari 2010 @ 23:23:43 #113
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_78417566
12. Foster
14. Pryce
15. FORD
16. JARRAH
17. Barnes *
20. Rosseau
21. McHenay
22. Moorhead
23. SHEPHARD
24. Kluxen
25. Asher
33. Novak
34. Grimaldi
35. Brennan
37. Torres
40. Dowsen #
42. KWON
43. Barnes *
48. Stanhope
51. AUSTEN
104. Lewis
105. Wallace
109. Friendly
111. Klein
112. Horton
113. Worden
116. Lambert
117. Linus
119. Almeida
120. Rodriguez
121. Nielson
122. Freed ???
124. Dawson #
125. Owens
127. Mora

Namen van in de vuurtoren. Kate Austen staat op 51
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:24:05 #114
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78417593
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Jump het volgende:
12. Foster
14. Pryce
15. FORD
16. JARRAH
17. Barnes *
20. Rosseau
21. McHenay
22. Moorhead
23. SHEPHARD
24. Kluxen
25. Asher
33. Novak
34. Grimaldi
35. Brennan
37. Torres
40. Dowsen #
42. KWON
43. Barnes *
48. Stanhope
51. AUSTEN
104. Lewis
105. Wallace
109. Friendly
111. Klein
112. Horton
113. Worden
116. Lambert
117. Linus
119. Almeida
120. Rodriguez
121. Nielson
122. Freed ???
124. Dawson #
125. Owens
127. Mora

Namen van in de vuurtoren. Kate Austen staat op 51
Kate!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78417845
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
En de alternatieve tijdslijn was weer Dit seizoen zou zoveel beter zijn geweest met enkel de eilandverhaallijn want die is
Mja, Lost heeft altijd side-story's gehad, vroeger met de de karakterontwikkeling in flashbacks. Het bouwt een basis voor het verhaal, dus ik vind het juist wel interessant. Die van Kate was inderdaad saai, maar die van Jack was al beter en die van John vond ik juist erg leuk. En daarnaast, alleen maar constante actie kun je een programma niet mee vullen, dan krijg je een soort 24. Ook geven de sidebacks/flashbacks/flashforwards wat afwisseling, want hoe mysterieus en spannend de gebeurtenissen op het eiland ook zijn, 45 minuten kun je er niet iedere keer mee blijven vullen.
pi_78417865
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Bragi het volgende:
Maar misschien wist Dogen niet dat Sayid een kandidaat was.

Hij wist dat toch ook niet van Hurley?

Volgens mij wist hij het enkel van Jack, in mijn ogen de belangrijkste kandidaat.
Wacht even. Er was een lijst met namen in de gitaarkist. Dogen zag de namen van deze candidates.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:29:51 #117
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78417909
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Wacht even. Er was een lijst met namen in de gitaarkist. Dogen zag de namen van deze candidates.
Dan wist Dogen dus ook dat hij Hurley niks kon/mocht aandoen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:31:16 #118
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_78417989
Let op mijn woorden: #23 is niet Jack, maar Christian
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_78418035
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:14 schreef Xurk het volgende:
Iedereen heeft het hier over een alternatieve tijdslijn, maar DamCar heeft toch gezegd dat dit absoluut niet zo is? Sowieso noemen zij het steevast "flash-sideways". Maar volgens mij weet / denkt iedereen hier ook wel dat de twee samen gaan komen of elkaar gaan beïnvloeden op de één of andere manier, maar is het gewoon makkelijker om het een AT te noemen
Zou me niks verbazen als de AT Losties op een cruiseschip komen aanvaren! Nee. Ik dacht ook aan Desmond of Widmore, maar het kan net zo goed iemand anders zijn.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:32:44 #120
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78418069
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Marble het volgende:
Let op mijn woorden: #23 is niet Jack, maar Christian
Zou ik een niet bevredigende wending vinden. Leuk dat die Christian telkens verdwijnt als 'ie dood is, maar wat heeft hij nou als karakter te bieden in het hele Lost-verhaal, dat hij één van de kandidaten is...

En heeft Jacob zelf niet gezegd dat Jáck zíjn naam moest zien in the lighthouse. Als het om Christian ging, zou hij zoiets niet zeggen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:34:11 #121
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78418135
Doelde Jacob met "They are coming" trouwens op dezelfde personen die volgens hem, in aflevering s06e05, naar het eiland zouden (moeten) komen? Of doelde hij met die eerste opmerking nog op Ilana en haar crew?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:35:40 #122
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_78418213
Op wie zou Jacob aan het wachten zijn? Desmond...? En zou Jack na 'het staren in de oceaan' eindelijk een idee krijgen wat zijn 'doel' op het eiland is? En zou Jin naast Claire ook Flocke meenemen naar de tempel?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:36:29 #123
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_78418277
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
Doelde Jacob met "They are coming" trouwens op dezelfde personen die volgens hem, in aflevering s06e05, naar het eiland zouden (moeten) komen? Of doelde hij met die eerste opmerking nog op Ilana en haar crew?
Hehe, GMTA
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:37:36 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78418326
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef Bragi het volgende:
En heeft Jacob zelf niet gezegd dat Jáck zíjn naam moest zien in the lighthouse. Als het om Christian ging, zou hij zoiets niet zeggen.
Jack moest in de spiegels kijken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:41:59 #125
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78418534
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Jack moest in de spiegels kijken.
Hmm, ja, oké. Dus dat beeld van zijn ouderlijk huis kan ook doelen op Christian.

Maar dan nog blijf ik bij wat ik zei. Jack is te belangrijk geweest en Christian te afzijdig om het zo te laten zijn zoals Marble het voorspelt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:42:45 #126
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78418576
quote:
Did you want Jack to see what was in that mirror? Why?
- It was the only way for him to understand how important he is.
Well, if that was your plan, I think it backfired, man.
- Jack is here because he has to do something.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78418827
Dit was eigenlijk een aflevering, om er nog 1 achter aan te kijken !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78418991
Weinig gebeurd eigenlijk, in deze episode ze mogen wel eens opschieten met al die antwoorden!
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:26:17 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78420368
Gezien.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_78420476
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
Doelde Jacob met "They are coming" trouwens op dezelfde personen die volgens hem, in aflevering s06e05, naar het eiland zouden (moeten) komen? Of doelde hij met die eerste opmerking nog op Ilana en haar crew?
Hij doelde op de candidates die door de ontploffing van Jughead uit 1977 terug kwamen in 2007.
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:26:10 #131
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78421491
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Jivis het volgende:
Een beetje dubbele gevoelens bij deze aflevering, zoals ik dat vrijwel elke week heb dit seizoen. Ik stoor me er mateloos aan dat het verhaal zo laat op gang komt steeds: nu was het ook pas na twintig minuten interessant, daarvoor slechts wat gesjouw door de jungle. Het Jack/Hurley avontuur on island was tof, Jin en Claire ook wel aardig, maar ik vond de flashsideway weer dramatisch saai.
Zeikerd.
2000 light years from home
pi_78423039
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou de relevantie zijn van Jack's verwondering over zijn lichamelijke letsels? Eerst ontdekt hij in het vliegtuig een nekwond waar hij verbaasd over is en vervolgens een litteken van een blindedarmoperatie die hij zich niet herinnert. Ik heb heel erg het gevoel dat dit iets met de twee verschillende tijdlijnen te maken heeft, maar kan niet echt bedenken wat precies...
Is Jack niet een keer ontzettend ziek geworden op het eiland dat zijn blinde darm eruit moest? of was dat iemand anders? Wat ik me voor kan stellen is zegmaar dat die littekens in de ALT bv, in zijn nek verschijnen op het moment dat hij in de normale tijdslijn op het eiland gewond raakte. Dat litteken in zijn nek kwam hij toch net na die turbulentie achter, het zou logisch zijn als hij die tijdens de crash zou hebben opgelopen.
pi_78423287
Julliet heeft hem destijds in season 3 (?) geopereerd aan z'n blinde darm geloof ik. Dat litteken komt in de AT naar boven, waar Jack erg verbaasd op reageerde. Hij lijkt dus wel iets over te houden van z'n andere, oude realiteit..

Ik ben echt heel benieuwd naar de rol van de AT, tegenover de "normale" tijdslijn.
pi_78423363
We zullen aan het eind van het seizoen wel blij zijn !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:41:21 #135
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_78423834
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
We zullen aan het eind van het seizoen wel blij zijn !
Helemaal niet, want dan is het afgelopen!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:54:49 #136
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_78424031
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:37 schreef Jaytonism het volgende:
Julliet heeft hem destijds in season 3 (?) geopereerd aan z'n blinde darm geloof ik. Dat litteken komt in de AT naar boven, waar Jack erg verbaasd op reageerde. Hij lijkt dus wel iets over te houden van z'n andere, oude realiteit..

Ik ben echt heel benieuwd naar de rol van de AT, tegenover de "normale" tijdslijn.
Wat ook zou kunnen, is dat Jack niet verward was over het litteken, maar over zijn herinnering eraan. Dat hij het gevoel had dat hij pas geleden was geopereerd, maar niet precies meer wist wanneer.

Ik vind de AT erg leuk, maar ik hoop wel dat deze snel een rode draad gaat krijgen. Nu is het alleen nog een verzameling "wat als" verhalen, maar het wordt pas echt interessant wanneer iemand over het eiland of tijdriezen/AT's begint te praten...

Ik ben trouwens benieuwd of de moeder van David iemand is die met het eiland te maken heeft. Als dit namelijk de tijdlijn is waarin de bom het eiland heeft verwoest (waar ik overigens nog helemaal niet van overtuigd ben), dan zijn alle wijzigingen toch het gevolg van het niet langer bestaan van het eiland? Dus dat Jack een zoon heeft is dan daar een gevolg van. Misschien dat Charlotte niet meer op zoek is gegaan naar het eiland, en in plaats daarvan Jack aan de haak heeft geslagen?

Ik vraag me ook af hoe het met Ben is in de AT. Is hij nog steeds "claimed" vanwege dat zijn leven in het tempelbad is gered?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:01:25 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78424151
109. Friendly

Mr Friendly was ook een candidate? En ik dacht altijd dat het een nickname was, geen echte achternaam
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78424347
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:54 schreef Zhenar het volgende:


Ik vraag me ook af hoe het met Ben is in de AT. Is hij nog steeds "claimed" vanwege dat zijn leven in het tempelbad is gered?
Ben is docent en klaagt over de koffiemachine.

Maar bv de AT van Desmond (zo zit ie in het vliegtuig, zo is hij weg) zien we nog niet. Desmond moet gewoon de sleutel zijn. Hij is de nieuwe Jacob en verscheen voor Jack in het vliegtuig
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78424608
Toen jack in de hal liep van die muziekschool, zag je al die papiertjes omhoog gaan! En maar meteen denken dat het een hint of iets is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78424645
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ben is docent en klaagt over de koffiemachine.

Maar bv de AT van Desmond
Sorry als ik een enorme open deur opentrap maar nav deze opmerking vraag ik me af of we van iedereen een eigen alternative timeline zien? En het dus niet 1 grote alt. timeline is? Of was dat al enorm logisch? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78424827
Ik vraag me echt af of, en dan hoe de 2 tijdslijnen samen gaan komen
pi_78425111
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sorry als ik een enorme open deur opentrap maar nav deze opmerking vraag ik me af of we van iedereen een eigen alternative timeline zien? En het dus niet 1 grote alt. timeline is? Of was dat al enorm logisch? .
Nee, het is dezelfde omdat er al veelvuldig contact was tussen de personages (ik noem een locke en een ben of een jack en claire en kate en jack)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_78430445
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:54 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af hoe het met Ben is in de AT. Is hij nog steeds "claimed" vanwege dat zijn leven in het tempelbad is gered?
Ik denk nog steeds dat Ben in de AT nooit op het eiland is geweest. Dogen zei dat iedereen op het eiland daarnaartoe is gehaald (door Jacob dan waarschijnlijk). Met een verwoest eiland zou het geen zin meer hebben om dat nog te doen.

Vraag is dan waarom Jacob al in de jaren 60 geen mensen meer naar het eiland zou halen terwijl het eiland pas in 1977 ontploft. Zou hij de toekomst kunnen zien en zich realiseren dat het geen zin meer heeft?
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:13:56 #144
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78430602
Ik kan me niet meer herinneren (of misschien is hier nog niets over bekend) wie de 'nieuwe' vriend van Jack zn ex vrouw is. moet wel Charly zijn. Zn zoontje luistert naar Charly zn bandje en aangezien hij erg muzikaal is enzo kan het niet missen lijkt me.

Over de alt tijdlijnen e.d. ben ik kompleet de weg kwijt. Die gasten achter lost hebben of een bizar gruwlijk briljant einde in gedachte of het wordt echt onsterfelijk kut. er is geen tussenweg
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:14:34 #145
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78430626
Luisterde hij naar Drive Shaft, ja? Dat is me dan niet opgevallen...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:17:41 #146
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78430779
volgende week gaat het over sayid:



Misschien krijgen we dan weer duidelijkheid over Ben en sayid als zn prive moordmachine. En hopelijk komt Widmore ook weer is in beeld. Tot nu toe als ik seizoen 5 met 6 vergelijk zijn alle toffe personages niet echt in the picture.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:21:01 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78430928
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:14 schreef Bragi het volgende:
Luisterde hij naar Drive Shaft, ja? Dat is me dan niet opgevallen...
Dat werd op zich niet duidelijk, maar is wel aannemelijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:22:32 #148
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78430983
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat werd op zich niet duidelijk, maar is wel aannemelijk.
Ik dacht (achteraf) dat hij gewoon doelde op een bepaald stuk klassieke muziek en dat zijn vader dat 'toch niet kent'.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78430984
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:14 schreef Bragi het volgende:
Luisterde hij naar Drive Shaft, ja? Dat is me dan niet opgevallen...
Ik suggereerde dat in dit topic, maar ik heb er geen bewijs voor.
pi_78431213
Zou dat lighthouse net zoiets zijn als de cabin? Dus alleen vindbaar als je er vanaf weet? Ze zijn het eiland namelijk al te vaak rond geweest, zo'n hoog ding had op moeten vallen. Ook Hurley's opmerking haakt hier natuurlijk op in.
Amen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:28:48 #151
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78431239
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:22 schreef CySt het volgende:

[..]

Ik suggereerde dat in dit topic, maar ik heb er geen bewijs voor.
las het net ergens op een lost-site. heb hier 20tabs open staant met screencaps, theorieen, dit topic etc ben best wel hooked enzo hehehe
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_78431516
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Vincent?
pi_78432063
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:36 schreef tralalala het volgende:

[..]

Vincent?
hahaha best een rare schedel... het is zeker geen hond en volgens mij ook geen beer.. ik denk eerder een varken ofzo

edit - heb even wat schedels bekeken, maar hij lijkt me afgezaagd

[ Bericht 9% gewijzigd door sbientje op 25-02-2010 13:26:27 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78433280
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:03 schreef Symer het volgende:

[..]

Valt me op dat er nauwelijks (of helemaal niet?) Joodse achternamen op staan. Zou Jacob een antisemiet zijn?
Frits Barend kom er maar in
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:26:08 #155
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78433405


Film van Josh Holloway (Sawyer). En wie zien we daar @ 2:05?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78433492
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:


Film van Josh Holloway (Sawyer). En wie zien we daar @ 2:05?
hij is toch de hele tijd haar man?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:31:05 #157
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78433639


Links van Tim Allen: 'Keamy'. Recht van hem: 'Tom Friendly'.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:31:23 #158
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78433650
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef sbientje het volgende:

[..]

hij is toch de hele tijd haar man?
Ik ken die film niet.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78434532
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:28 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

las het net ergens op een lost-site. heb hier 20tabs open staant met screencaps, theorieen, dit topic etc ben best wel hooked enzo hehehe
Stond er ook een onderbouwing bij? Ik zei het namelijk als "theorie", aangezien alles in de Flash Sideways gelinkt lijkt te zijn aan de onderlinge relaties van de karakters in de eiland tijdlijn. En aangezien Charlie de enige is met een bandje, leek het me wel weer typisch Lost dat hij naar Drive Shaft zou luisteren. Ook aangezien hij zei "you haven't heard of them".
pi_78434536
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op de kop van Taweret trouwens.




Beschermer van vrouw en kind.

[ Bericht 3% gewijzigd door tralalala op 25-02-2010 14:14:26 ]
pi_78434704
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:23 schreef planethugo het volgende:

[..]

Frits Barend kom er maar in
Het leek me wel relevant als Jacob een of andere Egyptische halfgod is. Bovendien keek hij nogal pissig toen Ben over Mozes begon.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:58:20 #162
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78434881
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef CySt het volgende:

[..]

Stond er ook een onderbouwing bij? Ik zei het namelijk als "theorie", aangezien alles in de Flash Sideways gelinkt lijkt te zijn aan de onderlinge relaties van de karakters in de eiland tijdlijn. En aangezien Charlie de enige is met een bandje, leek het me wel weer typisch Lost dat hij naar Drive Shaft zou luisteren. Ook aangezien hij zei "you haven't heard of them".
probeer het terug te vinden. zodra ik het vindt post ik het hier.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_78435935
Was dit het?
quote:
On David's bedroom wall there's a poster for the band Meat Coat - the band Driveshaft (Charlie's band) was supposed to open for in L.A. Maybe David was listening to Driveshaft on his headphones.
http://chelseagetslost.blogspot.com/
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:28:15 #164
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78436225
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef Symer het volgende:
Was dit het?
[..]

http://chelseagetslost.blogspot.com/
nee het was in de comments van een artikel van losteastereggs ofzo. ik denk dat die gene zn reactie gewijzigd heeft ofzo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_78437241
Jacob die iets in de waterbron strooit?

pi_78437302
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef husq het volgende:
Jacob die iets in de waterbron strooit?

[ afbeelding ]
Is een stokje
pi_78437428
Ik zag woensdag pas voor het eerst dat Jacob dezelfde acteur is als die Paul Bennett speelt in Dexter
pi_78437518
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Jorwol het volgende:
Ik zag woensdag pas voor het eerst dat Jacob dezelfde acteur is als die Paul Bennett speelt in Dexter
en lucifer uit supernatural, en ik dacht dat ik m laatst nog ergens gezien had...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:05:46 #169
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78437985
Gehoord bij de Geronimo Jack's Beard-podcast: de zes nummer-kandidaten zijn aangeraakt door Jacob, hoogstwaarschijnlijk om ze zo naar het eiland te krijgen. Maar Hurley en Sayid werden pas ná de 2004-crash aangeraakt door hem. Daardoor waren ze wellicht te vinden op de Ajira-vlucht maar 'hoe' kwamen zij dan op de Oceanic-vlucht?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78438083
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
Gehoord bij de Geronimo Jack's Beard-podcast: de zes nummer-kandidaten zijn aangeraakt door Jacob, hoogstwaarschijnlijk om ze zo naar het eiland te krijgen. Maar Hurley en Sayid werden pas ná de 2004-crash aangeraakt door hem. Daardoor waren ze wellicht te vinden op de Ajira-vlucht maar 'hoe' kwamen zij dan op de Oceanic-vlucht?
Toeval, er moesten mensen in het vliegtuig zitten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:13:27 #171
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78438346
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Toeval, er moesten mensen in het vliegtuig zitten
Ja, maar Sayid en Hurley zijn kandidaten. Nog niet doorgestreepte kandidaten.

Of waren ze tijdens/na de crash gewoon een van de vele kandidaten, bewezen ze daarna goede kandidaten te zijn en werden ze dus de tweede keer, vlak voor de Ajira-crash, aangeraakt door Jacob zodat ze op het eiland zouden blijven?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78438716
We hebben nooit gezien dat ze aangeraakt zijn, dat is anders.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:21:42 #173
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78438763
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
We hebben nooit gezien dat ze aangeraakt zijn, dat is anders.
Je hebt nooit gezien dat Hurley en Sayid aangeraakt zijn door Jacob? Nou, ik wel.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:47:07 #174
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78439696
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
We hebben nooit gezien dat ze aangeraakt zijn, dat is anders.

euh wtf??

episode 4 vanaf 38ste minuut. was voor mij een van de beste lost momenten die ik tot nu toe gezien hebt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:53:07 #175
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78439899
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:47 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

euh wtf??

episode 4 vanaf 38ste minuut. was voor mij een van de beste lost momenten die ik tot nu toe gezien hebt.
Welk seizoen?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:08:05 #176
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78440531
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Bragi het volgende:

[..]

Welk seizoen?
6
in de grot met sawyer en locke. Met die namen van de kandidaten. zie je zo'n uber vette flashback scene met jacob die elke kandidaat aanraakt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_78441405
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

6
in de grot met sawyer en locke. Met die namen van de kandidaten. zie je zo'n uber vette flashback scene met jacob die elke kandidaat aanraakt.
Dat waren momenten NA de eerste crash voor Hurley en Sayid. Helaas
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:46:18 #178
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78442158
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat waren momenten NA de eerste crash voor Hurley en Sayid. Helaas
het ging er toch om dat ze aangeraakt werden door jacob?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_78442805
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:46 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

het ging er toch om dat ze aangeraakt werden door jacob?
lees:
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
Gehoord bij de Geronimo Jack's Beard-podcast: de zes nummer-kandidaten zijn aangeraakt door Jacob, hoogstwaarschijnlijk om ze zo naar het eiland te krijgen. Maar Hurley en Sayid werden pas ná de 2004-crash aangeraakt door hem. Daardoor waren ze wellicht te vinden op de Ajira-vlucht maar 'hoe' kwamen zij dan op de Oceanic-vlucht?
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:04:12 #180
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78442827
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef Jorwol het volgende:

[..]

lees:
[..]
True.

Maar _GdR_ reageerde, denk ik, op de reactie van Pheno:
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef Pheno het volgende:
We hebben nooit gezien dat ze aangeraakt zijn, dat is anders.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:23:39 #181
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78443475
quote:
How fun was it seeing Locke and Ben working side by side as high school teachers in Lost’s flash-sideways world. Well, imagine that as a spin-off series.

Though the show’s executive producers, Damon Lindelof and Carlton Cuse, insist they are opposed to any continuation of the series past May’s finale, that hasn’t stopped one Lostie from penning his own spin-off of sorts. Terry O’Quinn, who plays Locke/Smoke Monster, tells me he is shopping around a bible for a TNT-type show that would pair him back up with his real-life chum and on-screen foe, Michael Emerson (Ben) - as suburban hit men juggling family issues. Though Terry asked me not to spill show specifics, he has spoken with Lost creator J.J. Abrams about the project and says, “I really hope this works out because Michael would be in his prime in this. We’d play kind of awkward partners.”

“It’s very sweet of him,” says Michael. “I’m all in favor of it. Any reason to work with Terry again.”

http://lostmediamentions.(...)ckeben-spin-off.html
Wait, wut?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78444759
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Bragi het volgende:

[..]

True.

Maar _GdR_ reageerde, denk ik, op de reactie van Pheno:
[..]
Ik had in mijn zin erbij moeten zetten dat dat voor de crash moest zijn. Dat ze aangeraakt zijn weet iedereen, Hurley nota bene in een taxi
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78445456
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:

[..]

Wait, wut?
Haha, zou vrij awesome zijn als dat op waarheid berust.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:24:55 #184
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78445591
Ik vind het wel grappig hoe Hurley fungeert als klankbord voor typisch Lost-cynisme. Met zijn Obi Wan Kenobi-opmerking alsmede "tracking through the jungle doing something we don't quite understand". En het gemak waarmee wordt aangenomen dat mensen gewoon dode mensen zien t.o.v. eerdere seizoenen is ook wel grappig.

Desalniettemin heb ik nog steeds geen idee waar seizoen 6 over gaat.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:33:05 #185
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78445855
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Jivis het volgende:
Een beetje dubbele gevoelens bij deze aflevering, zoals ik dat vrijwel elke week heb dit seizoen. Ik stoor me er mateloos aan dat het verhaal zo laat op gang komt steeds: nu was het ook pas na twintig minuten interessant, daarvoor slechts wat gesjouw door de jungle. Het Jack/Hurley avontuur on island was tof, Jin en Claire ook wel aardig, maar ik vond de flashsideway weer dramatisch saai.
Is het ooit anders geweest?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78448270
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is het ooit anders geweest?
Ja, vooral het laatste gedeelte van seizoen 3 vond ik destijds vanaf minuut 1 spannend .
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:24 schreef TC03 het volgende:
En het gemak waarmee wordt aangenomen dat mensen gewoon dode mensen zien t.o.v. eerdere seizoenen is ook wel grappig.
Het is vooral een soort berusting bij Jack denk ik... hij gelooft het eigenlijk allemaal niet, maar heeft al zoveel onverklaarbare shizzle meegemaakt dat die nu denkt van "oke, never mind".
Amen.
pi_78450975
Bekijk deze YouTube-video

De Visitors houden ook van Lost
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_78452214
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vond ik zo'n macaber gezicht, en tegelijkertijd hilarisch, die ogen.
full stops and exclamation marks
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 21:06:14 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_78452610
Jack had op het eiland toch een blindedarmoperatie gehad (dacht ik tenminste)? En nu heeft hij in de alternatieve tijdslijn een litteken.

En Hurley blijft leuk natuurlijk!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78453350
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Jack had op het eiland toch een blindedarmoperatie gehad (dacht ik tenminste)?
Oef goeie! Was ik vergeten!!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:25:37 #191
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78453614
Ja, dat was inmiddels dus al een paar keer gezegd.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78454122
tvp
I am happy
pi_78456336
Moeder van David:

- Het wordt angstvallig geheim gehouden voor de kijker, dus het moet wel iemand zijn die we kennen.

Opties, wat mij betreft:

Kate
Jack en Kate hadden even een heel raar moment in het vliegtuig

Juliet
Speelt hoofdrol in V, dus misschien niet zo'n grote kans dat ze ook nog een rol in Lost heeft.

Penny
Het kind heet David, als in Desmond David Hume

Libby:
Die de boot aan Desmond David Hume gaf, en die volgens eigen zeggen al meerdere malen gescheiden was.

Anyone?
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:17:48 #194
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78456546
quote:
Kate
Jack en Kate hadden even een heel raar moment in het vliegtuig
Als zij zijn ex was, zou hij wel anders reageren toen ze tegen elkaar aanstootten voor de wc.
quote:
Juliet
Speelt hoofdrol in V, dus misschien niet zo'n grote kans dat ze ook nog een rol in Lost heeft.
Juliet lijkt me uitgesloten. Zij komt eerder Sawyer tegen in de ALT.
quote:
Penny
Het kind heet David, als in Desmond David Hume
Zou leuk zijn!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78457220
Ik denk wel dat een hoofdrolspeelster is en geen randfiguur als Cassidy of Ms. Hawking ofzo. Dan zou bij de grote onthulling namelijk 70% van de kijkers zich afvragen wie dat dan wel niet mag zijn. Ik gok op Libby, maar alleen omdat ik die wel eens terug wil zien.

Maar voor hetzelfde geld komen we het nooit te weten. Bij Faraday dachten we ook dat zijn verzorgster een bekend iemand moest zijn toen we haar gezicht niet te zien kregen, maar dat bleek verder ook niet relevant te zijn.
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:34:36 #196
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78457544
Ilana zou ook nog kunnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_78459150
Trouwens, toen ik zag dat Jack per se mee moest naar de vuurtoren en ik daar Shepard op het rad zag staan vroeg ik me af of het misschien Christian kon zijn, in plaats van Jack.
pi_78460628
ik denk wel dat de vuurtoren er al stond. En ik zie een overeenkomst tussen wat Flocke en Jacob hebben gedaan.
Flocke heeft Sawyer gevraagd hem te volgen (letterlijk) naar de donkere grot. En Jacob (middels Hurley) heeft Jack weliswaar gelokt naar de lighthouse. Volgens mij zijn dat aparte locaties van die twee partijen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:37:29 #199
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_78461265
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef SlimShady het volgende:
ik denk wel dat de vuurtoren er al stond. En ik zie een overeenkomst tussen wat Flocke en Jacob hebben gedaan.
Flocke heeft Sawyer gevraagd hem te volgen (letterlijk) naar de donkere grot. En Jacob (middels Hurley) heeft Jack weliswaar gelokt naar de lighthouse. Volgens mij zijn dat aparte locaties van die twee partijen.
Makes sense... beide locaties hebben de namen, nummers enzo
Zou er ook een equivalent van de spiegels zijn in de grot?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_78461915
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef SlimShady het volgende:
ik denk wel dat de vuurtoren er al stond. En ik zie een overeenkomst tussen wat Flocke en Jacob hebben gedaan.
Flocke heeft Sawyer gevraagd hem te volgen (letterlijk) naar de donkere grot. En Jacob (middels Hurley) heeft Jack weliswaar gelokt naar de lighthouse. Volgens mij zijn dat aparte locaties van die twee partijen.
scherp !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78465507
Ik vind de Jack/Locke omslag zo mooi..

Voor het eiland was het Locke die altijd boos was, omdat de wereld hem overkwam en hij niet begreep waarom.

Sinds het vorige seizoen zie je dat Locke steeds meer gaat begrijpen en dat Jack nu degene is die boos is omdat hij niet begrijpt wat er gebeurt. Erg fraai uitgewerkt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 02:13:44 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78466054
Jack is altijd boos en begrijpt nooit wat of wil het niet begrijpen omdat ie boos is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 02:38:56 #203
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_78466484
pfff, wat een aflevering weer
mundus vult decipi
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:49:30 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78468688
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef NiekL het volgende:
Moeder van David:

- Het wordt angstvallig geheim gehouden voor de kijker, dus het moet wel iemand zijn die we kennen.

Opties, wat mij betreft:

Kate
Jack en Kate hadden even een heel raar moment in het vliegtuig

Juliet
Speelt hoofdrol in V, dus misschien niet zo'n grote kans dat ze ook nog een rol in Lost heeft.

Penny
Het kind heet David, als in Desmond David Hume

Libby:
Die de boot aan Desmond David Hume gaf, en die volgens eigen zeggen al meerdere malen gescheiden was.

Anyone?
Libby zou goed kunnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_78468946
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:

[..]

Wait, wut?
Haha, dat ga ik kijken

  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:43:38 #206
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78469807
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
Jack is altijd boos en begrijpt nooit wat of wil het niet begrijpen omdat ie boos is.
In het begin was Jack een hele groot baas. Pas toen hij in 1977 belandde, dus nadat hij van het eiland was geraakt, gaf hij het leiding geven op.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78470153
Jack een baas Zoals toen hij een deal had gemaakt met the others om op een onderzeeboot van het eiland af te mogen? Of toen hij Locke probeerde dood te schieten met een leeg pistool? Jack was het de eerste helft van het eerste seizoen nog redelijk normaal, daarna is hij van blunder naar blunder gegaan.
pi_78470228
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:43 schreef Bragi het volgende:

[..]

In het begin was Jack een hele groot baas. Pas toen hij in 1977 belandde, dus nadat hij van het eiland was geraakt, gaf hij het leiding geven op.
Jack kan er gewoon niet mee omgaan God, hij molt alles, altijd pissed off. Hij jankt gewoon omdat hij tv zat te kijken ipv opgesloten te zitten in een kooi met Kate.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:12:43 #209
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78470597
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78470809
Als ik op dat eiland zou zitten en mij overkwam wat Jack allemaal overkomt zou ik er ook niks van begrijpen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:21:05 #211
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78470838
Jullie moeten gewoon niet zo bitchen op Jack, cut him some slack. Als hij er niet was, was iedereen behalve John Locke dood.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78470924
Jack is gewoon een alcoholist zonder zijn medicijn
pi_78470950
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:20 schreef Symer het volgende:
Als ik op dat eiland zou zitten en mij overkwam wat Jack allemaal overkomt zou ik er ook niks van begrijpen.
Ik zou toch liever in die kooi met Kate zitten dan in een donkere kamer naar de Red Sox te gaan kijken. Ik snap zijn frustraties wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78472000
Ik zat net iets te denken.. we hebben gezien (volgens Jacob geloof ik) dat hij bij de bruiloft van Jin en Sun was (als de dominee?)

Kan iemand met de dvd boxen van de eerdere seizoenen opzoeken of hij er daadwerkelijk was? Evt met screenshots?

zou wel tof zijn als de schrijvers dat toen al gepland hadden
pi_78472044
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef 9x19 het volgende:
Jack is gewoon een alcoholist zonder zijn medicijn
Ik vind het zo tof dat dit soort dingen nog steeds spelen terwijl het een van de allereerste dingen was die we zagen in de pilot. Jack met z'n wodkaflesje.
pi_78472345
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:55 schreef DSGamer het volgende:
Ik zat net iets te denken.. we hebben gezien (volgens Jacob geloof ik) dat hij bij de bruiloft van Jin en Sun was (als de dominee?)

Kan iemand met de dvd boxen van de eerdere seizoenen opzoeken of hij er daadwerkelijk was? Evt met screenshots?

zou wel tof zijn als de schrijvers dat toen al gepland hadden
Nee, voor de finale van vorig seizoen is Jacob nooit in beeld geweest (deze acteur dan).
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:18:27 #217
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78472826
Hij was de dominee niet. Hij was gewoon een gast. Jin en Sun keken elkaar na de ontmoeting ook aan met zo'n "wie was dát? "-blik/-opmerking.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78473319
Jin zei toen dat z'n Koreaans perfect was, hoe zou dat dan zitten? Kan me niet voorstellen dat hij dat op het eiland geleerd heeft en met een cursus van een half jaar buiten het eiland wordt je Koreaans ook niet perfect.

'Hij is alwetend' buiten beschouwing latend (omdat dat lame is) kan ik zo snel niet echt een verklaring verzinnen. Zou Jacob slechts een collectief hersenspinsel zijn ofzo? Dat hij alleen maar Koreaans spreekt omdat Jin en Sun dat doen?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:34:51 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_78473490
Hij hoefde toch niet de complete Koreaanse taal te leren? Die paar zinnen en wat basic woorden om Jin & Sun te verstaan is al voldoende natuurlijk. Ze hielden geen diepzinnig gesprek van enkele uren
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:38:56 #220
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78473640
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Hij hoefde toch niet de complete Koreaanse taal te leren? Die paar zinnen en wat basic woorden om Jin & Sun te verstaan is al voldoende natuurlijk. Ze hielden geen diepzinnig gesprek van enkele uren
Met een paar basic woorden zoals je zegt kun je echt nog niet iemand verstaan hoor
Bovendien, Sun of Yin hadden best iets kunnen vragen op dat moment aan Vader Jakob Ergo: dan zou hij door de mand zijn gevallen. Een zinnetje kun je natuurlijk prima leren, dat klopt

Maar ik kan me die conversatie niet meer goed voor de geest halen eigenlijk dus weet niet preceis wat er gezegd werd en door wie wat
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:40:10 #221
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78473691
Spreekt hier iemand japans/chinees ofzo? Want die samoerai gaat aziatisch tegen hurley lullen. en die vraagt een jacob. "wat zei die?"

jacob zegt dan iets als: dat wil je niet weten blabla. Iemand enig idee?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:41:55 #222
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78473754
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
Spreekt hier iemand japans/chinees ofzo? Want die samoerai gaat aziatisch tegen hurley lullen. en die vraagt een jacob. "wat zei die?"

jacob zegt dan iets als: dat wil je niet weten blabla. Iemand enig idee?
Dat hij niet van Mr Clucks hield dacht ik te horen.
pi_78473794
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
Spreekt hier iemand japans/chinees ofzo? Want die samoerai gaat aziatisch tegen hurley lullen. en die vraagt een jacob. "wat zei die?"

jacob zegt dan iets als: dat wil je niet weten blabla. Iemand enig idee?
clique
Amen.
pi_78474065
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:55 schreef DSGamer het volgende:
Ik zat net iets te denken.. we hebben gezien (volgens Jacob geloof ik) dat hij bij de bruiloft van Jin en Sun was (als de dominee?)

Kan iemand met de dvd boxen van de eerdere seizoenen opzoeken of hij er daadwerkelijk was? Evt met screenshots?

zou wel tof zijn als de schrijvers dat toen al gepland hadden
Natuurlijk niet. Lost is een goede serie, maar het blijft een serie.
pi_78474144
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef Symer het volgende:
Jin zei toen dat z'n Koreaans perfect was, hoe zou dat dan zitten? Kan me niet voorstellen dat hij dat op het eiland geleerd heeft en met een cursus van een half jaar buiten het eiland wordt je Koreaans ook niet perfect.

'Hij is alwetend' buiten beschouwing latend (omdat dat lame is) kan ik zo snel niet echt een verklaring verzinnen. Zou Jacob slechts een collectief hersenspinsel zijn ofzo? Dat hij alleen maar Koreaans spreekt omdat Jin en Sun dat doen?
Toch denk ik dat het zoiets is, Jacob is duidelijk niet een gewoon mens.
pi_78474722
Jacob is blijkbaar instaat de toekomst te voorspellen (hij was bij Locke precies op het moment dat hij uit het raam viel, hetzelfde geldt voor de andere losties), hij is minimaal een paar honderd jaar oud, hij weet dat hij in de toekomst een paar Koreanen als 'candidates' heeft, dus hij neemt een LOI cursus Koreaans. Zo'n groot mysterie is het niet.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:02:18 #227
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78474751
Of hij komt juist uit de toekomst. En toen ging hij terug en wist hij wat hij allemaal moest doen in de jaren die zouden volgen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78475024
Of het is allemaal een droom .
Amen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:55:35 #229
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78476890
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef Jivis het volgende:

[..]

clique
hey thnx!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:56:36 #230
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78476936
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

hey thnx!
quote:
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:00:00 #231
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_78477105
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef Jivis het volgende:
Of het is allemaal een droom .
ja ik denk het wel. Hurley wordt wakker en het is afgelopen.

Als het eindigd op zo'n gare manier ga ik echt poederbrieven sturen naar iedereen die maar iets met lost te maken heeft
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_78479016
Goeie aflevering!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:46:38 #233
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78479128
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:11 schreef Pyttpytt het volgende:
Wordt Hurley de nieuwe Ben, de pion van Jacob...?
En Claire had toch echt wel wat Rousseau-achtigs...
En dat gezicht van Jin, die dacht ook, shiiiit waar ben ik aan begonnen!

Nu weer een hele lange week wachten...
Ben heeft nooit orders gehad van Jacob . Ben heeft Jacob nog nooit gezien voor "The Incident".
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:50:17 #234
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78479240
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ben heeft nooit orders gehad van Jacob . Ben heeft Jacob nog nooit gezien voor "The Incident".
Dat wordt toch ook nergens beweerd?

Ze noemt Ben de pion van Jacob. Klopt dus precies met wat jij zegt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78479319
Is het al woensdag?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:19:10 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78480241
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dat wordt toch ook nergens beweerd?

Ze noemt Ben de pion van Jacob. Klopt dus precies met wat jij zegt.
Hoe is Ben een pion van Jacob als Jacob hem nooit orders of wat dan ook heeft gegeven?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:23:35 #237
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78480381
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoe is Ben een pion van Jacob als Jacob hem nooit orders of wat dan ook heeft gegeven?
Ben is (indirect) wel gemanipuleerd door Jacob, omdat híj dacht dat hij deed wat Jacob vroeg. Hij dacht te handelen in de naam van Jacob, terwijl Jacob hem eigenlijk negeerde.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78480443
Ben was toch eerder de pion van Flocke? Hij kon dat zwarte monster oproepen, alleen maar omdat het zwarte monster wilde helpen.

Ik blijf me afvragen wie we als eerst hebben gezien in dat huisje, toen 'Jacob' "Help me" zei.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78480591
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef Bragi het volgende:
Of hij komt juist uit de toekomst. En toen ging hij terug en wist hij wat hij allemaal moest doen in de jaren die zouden volgen.
Goed punt. Je zou bijna denken dat de AT het origineel is. En dat Jacob in een andere vorm zag hoe het verliep en daarna een nieuwe realiteit creeërde?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:35:06 #240
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78480806
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ben is (indirect) wel gemanipuleerd door Jacob, omdat híj dacht dat hij deed wat Jacob vroeg. Hij dacht te handelen in de naam van Jacob, terwijl Jacob hem eigenlijk negeerde.
Nee, ben is gemanipuleerd door MIB, niet door Jacob.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_78481463
Ik hoop wel snel wat meer duidelijkheid te krijgen over de relatie Ben-Others-Jacob-Smokey. Vind het nog steeds vreemd dat Ben Smokey vorig seizoen opriep terwijl The Others hem duidelijk kennen als vijand en daarom de as strooien.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:53:40 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78481499
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef 9x19 het volgende:
Ik hoop wel snel wat meer duidelijkheid te krijgen over de relatie Ben-Others-Jacob-Smokey. Vind het nog steeds vreemd dat Ben Smokey vorig seizoen opriep terwijl The Others hem duidelijk kennen als vijand en daarom de as strooien.
Ben is op dit moment vrij ver verwijderd van The Others, zowel physiek als in zijn doel volgens mij.

We hebben ook nog 13 episodes, maak je geen zorgen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_78481555
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ben is op dit moment vrij ver verwijderd van The Others, zowel physiek als in zijn doel volgens mij.
Zou Ben nooit iets gezegd hebben tegen Richard over Smokey? Richard weet donders goed met wie hij te maken heeft en hij zou Ben niet waarschuwen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:07:18 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78481973
Ik denk idd niet dat Ben iets tegen Richard heeft verteld over Smokey. Ik denk sowieso dat hij erg lang niet wist wat Smokey was en hoe hij hem vrij kon laten. Zoals je ziet in de laatste paar episodes is Richard sowieso de weg kwijt :p.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:34:13 #245
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78485485


Wait, wut?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78486466
pi_78486624
Ik vind Kate's hoofd op een mannenlichaam eigenlijk helemaal niet zo absurd.

Kate's hoofd
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:06:37 #248
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78486731
Kate. *kwijl*
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78487735
Theorie:

In de Flash-sideways zien we hoe het leven van de hoofdpersonen was verlopen als ze geen 'candidates' waren geweest. Het eiland is in deze tijdslijn gezonken..het heeft voor Jacob (als hij nog zou leven) geen zin meer om deze mensen te 'pushen' zoals FakeLocke / Smokey het tegen Sawyer uitdrukte. Dus zonder bemoeienis van Jacob in hun leven, zouden ze een redelijk goed leven leiden.
Kijk naar Kate, nog wel op de vlucht..maar dit keer met succes en overtuiging. Claire lijkt gelukkig in het ziekenhuis met Aaron. RealLocke is zich zowaar bewust van zijn beperkingen en kan ermee leven, waardoor Helen bij hem zal blijven. Jack..aan het eind van de aflevering toch ook redelijk gelukkig en geen alcoholist met 'daddy issues'. "We have to go baaack"

In de oorspronkelijke tijdlijn heeft Jacob waarschijnlijk veel gedaan om ze uiteindelijk te krijgen waar hij ze wilde hebben. Op het eiland. Het zal me niets verbazen als we in de laatste paar afleveringen scenes gaan zien waaruit blijkt dat Jacob verantwoordelijk was voor grote, belangrijke, dramatische gebeurtenissen in het leven van in ieder geval de Oceanic 6 / Candidates groep.

Slechts een theorie gebaseerd op de eerste vijf ep's van seizoen 6 natuurlijk..kan zomaar volgende week een belachelijk verhaal zijn
pi_78487988
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]

Wait, wut?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:48:52 #251
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:58:39 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78488334
Waarom leidde Jacob Sayid naar de vieze sloot waardoor hij evil werd? Leidde via Hurley, that is. Althans, ik neem aan dat Jacob wist dat die vijver niet meer zo pretty zou zijn als dat het ooit is geweest.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:07:59 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78488591
Om hem te genezen. Kijk je uberhaupt de serie of wat
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:13:22 #254
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78488769
wat mij trouwens wel opvalt is dat De Tempel eigenlijk maar een zootje is terwijl die mensen er dagelijks wonen maar zo ziet het er niet echt uit moet ik zeggen
pi_78488783
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
Om hem te genezen. Kijk je uberhaupt de serie of wat
de vraag is alleen of hij genezen is door het water en de 'darkness' al in hem zat, of dat die erin is gekomen in die blubberpoel... want anders is dat niet echt schlimm van jacob..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:18:53 #256
36461 Joppy
geen colaboy
pi_78488909
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef 9x19 het volgende:
Ik hoop wel snel wat meer duidelijkheid te krijgen over de relatie Ben-Others-Jacob-Smokey. Vind het nog steeds vreemd dat Ben Smokey vorig seizoen opriep terwijl The Others hem duidelijk kennen als vijand en daarom de as strooien.
Ben riep vorig seizoen 2x smokey op, 1 keer in zijn oude woning en 1 keer onder de tempel. Alle 2 de keren was fake-locke daarbij, die toevallig verdween toen smokey kwam. Oftwel Ben riep smokey niet echt op, smokey deed hem denken alsof hij dat deed.
Let the beat control your body!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:22:45 #257
36461 Joppy
geen colaboy
pi_78489013
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom leidde Jacob Sayid naar de vieze sloot waardoor hij evil werd? Leidde via Hurley, that is. Althans, ik neem aan dat Jacob wist dat die vijver niet meer zo pretty zou zijn als dat het ooit is geweest.
De poel was nog nooit donker geweest. Op het moment dat Jacob werd vermoordt, werd de poel wel donker.
Wellicht was Jacob zelf niet op de hoogte van de gevolgen van zijn dood voor de poel, hoe vaak is hij immers vermoord?
Let the beat control your body!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:24:57 #258
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78489073
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:18 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ben riep vorig seizoen 2x smokey op, 1 keer in zijn oude woning en 1 keer onder de tempel. Alle 2 de keren was fake-locke daarbij, die toevallig verdween toen smokey kwam. Oftwel Ben riep smokey niet echt op, smokey deed hem denken alsof hij dat deed.
Well said.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:27:43 #259
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78489142
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:18 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ben riep vorig seizoen 2x smokey op, 1 keer in zijn oude woning en 1 keer onder de tempel. Alle 2 de keren was fake-locke daarbij, die toevallig verdween toen smokey kwam. Oftwel Ben riep smokey niet echt op, smokey deed hem denken alsof hij dat deed.
De eerste keer was 't volgens mij toch de echte Locke.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:33:07 #260
36461 Joppy
geen colaboy
pi_78489271
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De eerste keer was 't volgens mij toch de echte Locke.
Nee hoor, Locke was al dood op het moment. Het was na de Ajira-crash immers.
Let the beat control your body!
pi_78489307
Ik denk dat aan het einde van het seizoen iets gebeurd waardoor ze allemaal terug flashen voor 2004 maar dan de nieuwe versie zodat het einde van de serie en de sideflashes goed op elkaar aansluiten:



[ Bericht 3% gewijzigd door magnifor op 26-02-2010 18:40:46 ]
pi_78489317
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom leidde Jacob Sayid naar de vieze sloot waardoor hij evil werd? Leidde via Hurley, that is. Althans, ik neem aan dat Jacob wist dat die vijver niet meer zo pretty zou zijn als dat het ooit is geweest.
Misschien waren ze gewoon te traag. Die tijd dat Sayid onderwater gehouden werd was niet verschrikkelijk lang, normaal gesproken kan je wel zo lang je adem inhouden. Toen ze echter met Sayid aankwamen was hij bewusteloos, waardoor hij zijn adem niet kon inhouden, en verdronk. Nadat hij dood was, kreeg de infection grip op hem.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:37:11 #263
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_78489402
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:33 schreef Joppy het volgende:

[..]

Nee hoor, Locke was al dood op het moment. Het was na de Ajira-crash immers.
Ben roept Smokey de eerste keer op nadat ze zijn "dochter" hebben vermoord. Dat was nog voor ze zijn begonnen met eilanden verplaatsen en tijdreizen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:41:29 #264
36461 Joppy
geen colaboy
pi_78489527
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ben roept Smokey de eerste keer op nadat ze zijn "dochter" hebben vermoord. Dat was nog voor ze zijn begonnen met eiland verplaatsen en tijdreizen.
Dat staat me niet meer bij eerlijk gezegd. Maar ik had het over vorig seizoen.
Let the beat control your body!
pi_78489628
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:33 schreef magnifor het volgende:
Ik denk dat aan het einde van het seizoen iets gebeurd waardoor ze allemaal terug flashen voor 2004 maar dan de nieuwe versie zodat het einde van de serie en de sideflashes goed op elkaar aansluiten:

[ link | afbeelding ]
dat denk ik ook inderdaad.

Overigens even terug te komen op dat Jacob de mensen op een bepaalde manier door aanraking naar het eiland weet te trekken, het zou misschien ook nog wel net iets anders kunnen zijn; misschien trek hij die mensen wel aan omdat hij hun wat geeft;

John locke > Gaf hij leven, en hoop
Kwon > Gaf hij hun allebei volgens mij "zijn blessing en geluk"
Hugo > Een verheldering waarom hij terug moet, en een gitaarkoffer (ankh)
ect.

Het kan ook niks zijn, maar dat bedacht ik me net.

[ Bericht 0% gewijzigd door Axelf0leyoo7 op 26-02-2010 18:56:20 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:46:57 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78489677
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:33 schreef magnifor het volgende:
Ik denk dat aan het einde van het seizoen iets gebeurd waardoor ze allemaal terug flashen voor 2004 maar dan de nieuwe versie zodat het einde van de serie en de sideflashes goed op elkaar aansluiten:

[ link | afbeelding ]
Een reset dus? Nee dat gaat niet gebeuren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_78489750
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:46 schreef NiekL het volgende:
Ik vind de Jack/Locke omslag zo mooi..

Voor het eiland was het Locke die altijd boos was, omdat de wereld hem overkwam en hij niet begreep waarom.

Sinds het vorige seizoen zie je dat Locke steeds meer gaat begrijpen en dat Jack nu degene is die boos is omdat hij niet begrijpt wat er gebeurt. Erg fraai uitgewerkt.
Misschien omdat het Locke niet is die je steeds zag maar Flocke. Locke is dood.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:52:16 #268
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78489817
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
Om hem te genezen. Kijk je uberhaupt de serie of wat
Ja sufkut, en dat tempelvolk had gelijk door dat er iets niet klopte dus ik kan me niet voorstellen dat Jacob dat niet zou weten. Of dat hij er anders niet tijdig genoeg achter zou komen, want hij kan toch zomaar ineens vanuit het niets tevoorschijn komen . Maar dat deed hij ook niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:53:50 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78489866
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:34 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Misschien waren ze gewoon te traag. Die tijd dat Sayid onderwater gehouden werd was niet verschrikkelijk lang, normaal gesproken kan je wel zo lang je adem inhouden. Toen ze echter met Sayid aankwamen was hij bewusteloos, waardoor hij zijn adem niet kon inhouden, en verdronk. Nadat hij dood was, kreeg de infection grip op hem.
Maar Jap en Lennon hadden toch ook gelijk door dat er iets mis was? En daarna deden ze het toch, maar a la.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_78489867
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een reset dus? Nee dat gaat niet gebeuren.
Maar de sideflashes zijn toch ook een soort van reset? Die twee tijd lijnen moeten bij elkaar komen, ik zie geen andere mogelijkheid.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:55:45 #271
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78489937
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef magnifor het volgende:

[..]

Maar de sideflashes zijn toch ook een soort van reset? Die twee tijd lijnen moeten bij elkaar komen, ik zie geen andere mogelijkheid.
't Is óf twee werelden parallel naast elkaar, óf een loop (al dan niet via tijdreizen) óf een reset.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78490035
Ik denk dus dat ze die nieuwe tijdlijn moeten meemaken, dus het is al gebeurd maar toch nog niet.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:12:00 #273
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78490563
quote:
The TOP 10 Reasons Christian Shephard is not the MIB

10. We simply have to see him again. He can't have been shown every year only for him to make absolutely no appearance in the final season and his mystery to be rendered meaningless. Flocke is stuck now in his Flocke form of course. So Christian will just dissappear? I don't believe that.

9. Christian appeared immediately after the crash where he sent Vincent to find Jack. Why appear as Christian if you're MIB? Nobody is looking at you.

8. Claire said in reference to how she knew the Other's had her baby, "first my father told me, then my friend told me." Clearly she thinks Christian & Flocke are different people. But she knows Flocke isn't John. Why wouldn't he just tell her he was both people?

7. Why prolong the mystery? Claire's comments reopen the question of who Christian has been when it seemed clear he was MIB. But there's no drama now in continuing the mystery if the reveal is just going to be another confirmation that "Yes, he was MIB." There's no suspense in that at all. The only true suspense would come if we were wrong about that assumption.

6. There was never a body found for Christian. Obviously there was one for Locke when MIB took his image. That difference can't be meaningless.

5. Christian identified himself by name to Locke, Frank, & Sun. Why do that if you're MIB? None of those characters know you or care what your name is, and Locke's later reference to Jack that he'd met Christian could have been accomplished regardless of what he looked like. It didn't help MIB for Christian to identify himself as such to Frank & Sun at the very least.

4. It was Christian's influence over Claire that led to the removal of Aaron from the island. Coupled with Jacob's influence over Jack that led everybody off the island and into the past to protect them, Christian's actions here seem contradictory to MIB's goals.

3. Since it was Jacob's influence that led the losties to the past, Jacob would have knowledge of Jin being there. So did Christian when he informed Sun as to when her husband was. But the whole plan would seem mute if MIB had so much knowledge over Jacob's seemingly secret plan. Don't forget MIB was suprised when he heard, "They are coming." He didn't know, but Christian did.

2. It's long been theorized that Christian may have had something to do with the island in the past. Consider Jack's increased importance if this is true. Consider the twist if Christian was the ghost in the chair of the Cabin. Consider if it was Christian who in an effort to get back to the island, could only do so by dying and leading his son there with him, prompting him to drink. A lot of blanks to fill in there, but man that would be some good stuff. Conversely consider why they're even leaving the question open still if the only answer will be to confirm that yes he was MIB. The only character who would care about that reveal at all would be Jack, and he'd be more confused than anything else. He would certainly care if Christian were himself however.

1. He has to have a payoff with Jack. Locke has seen Christian, Claire has seen Christian, Sun & Frank have seen Christian. Hurley may have seen him. There's no way that Christian has been floating around on this island for 5 season's carrying so many unresolved issues for his son if there was never going to be a face to face meeting between the two. Jack's lack of closure with his father has been key to his character, and there has to be a confrontation to resolve that. In fact I would say that issue will be key to the plot, which may mean that Christian has been more important than we gave him credit for.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:22:46 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78491012
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef magnifor het volgende:

[..]

Maar de sideflashes zijn toch ook een soort van reset? Die twee tijd lijnen moeten bij elkaar komen, ik zie geen andere mogelijkheid.
Gaan ze ook wel, maar alles wordt on island niet flashes.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:27:15 #275
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78493521
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een reset dus? Nee dat gaat niet gebeuren.
Gezien het feit dat de sporen van het eiland aanwezig zijn in de Alt-tijdlijn maakt het natuurlijk geen reset.
pi_78493738
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gaan ze ook wel, maar alles wordt on island niet flashes.
Dus geen Black Rock scene?

Is dat met de numbers nu eigenlijk afgerond?
Jacob heeft de nummers doorgegeven aan Dharma en that's it?
pi_78494251
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef NiekL het volgende:
Moeder van David:

- Het wordt angstvallig geheim gehouden voor de kijker, dus het moet wel iemand zijn die we kennen.

Opties, wat mij betreft:

Kate
Jack en Kate hadden even een heel raar moment in het vliegtuig

Juliet
Speelt hoofdrol in V, dus misschien niet zo'n grote kans dat ze ook nog een rol in Lost heeft.

Penny
Het kind heet David, als in Desmond David Hume

Libby:
Die de boot aan Desmond David Hume gaf, en die volgens eigen zeggen al meerdere malen gescheiden was.

Anyone?
Charlotte Lewis kan ook nog en dat het kind dan naar haar vader genoemd is; David Lewis
Hoewel ik niet weet of het wel kan ivm de tijdlijnen en omdat David geen oranje haren heeft...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:57:42 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78494938
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dus geen Black Rock scene?

Is dat met de numbers nu eigenlijk afgerond?
Jacob heeft de nummers doorgegeven aan Dharma en that's it?
Natuurlijk wel, maar ik heb het over de sideflashes... Matthew Fox heeft gezegd dat de 2 timelines op een gegeven moment samenkomen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:17:21 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_78496070
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gezien het feit dat de sporen van het eiland aanwezig zijn in de Alt-tijdlijn maakt het natuurlijk geen reset.
Nee dat is idd zo. Maar ik bedoel ik wil niet dat het eindigt met de Alt X figuren ipv de Losties zelf. Dat zijn characters waar ik in geinvesteerd ben, niet in deze Alt versies. Maar dat weten de producers zelf ook .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_78505498
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef Bragi het volgende:

[..]


Christian heeft (indirect) Jack al eens bijna gedood.. volgens mij heeft MIB al vanaf het begin van de serie geprobeerd kandidaten te vermoorden, zodat ie hun namen in zn grotje kon doorstrepen.
  Lieve Belg zaterdag 27 februari 2010 @ 00:15:07 #281
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_78506429
Op het einde van het seizoen, kunnen we allemaal zo'n shirt dragen: http://www.bustedtees.com/foundlostshirt
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_78510703
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Jump het volgende:
Op het einde van het seizoen, kunnen we allemaal zo'n shirt dragen: http://www.bustedtees.com/foundlostshirt

Geloof het of niet, ik heb hem serieus gekocht
pi_78514124
Mits je LOST op die manier moet interpreteren natuurlijk, als de LOST-is-a-game theorie klopt, dan moet er "WON" staan
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_78515512
Er schijnt een tsunami onderweg te zijn naar Hawaii met golven bij Chili van 40 meter hoog.

Als dat niet afzwakt blijft er weinig van Hawaii over.
pi_78515600
En dat heeft gevolgen voor Lost hoe?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:29:32 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78515976
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef B4llistic het volgende:
En dat heeft gevolgen voor Lost hoe?
Lost wordt op Hawaii opgenomen.
2000 light years from home
pi_78517348
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lost wordt op Hawaii opgenomen.
Volgens mij zijn de opnames al zo goed als klaar.
pi_78517377
Ben ik de enige die denkt dat de moeder van David gewoon Sarah is?
pi_78517662
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de opnames al zo goed als klaar.
Ze schijnen nu het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het filmen te zijn.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:30:59 #290
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78517823
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef Symer het volgende:
Er schijnt een tsunami onderweg te zijn naar Hawaii met golven bij Chili van 40 meter hoog.

Als dat niet afzwakt blijft er weinig van Hawaii over.
Dat zou wel in één keer verklaren waarom het eiland onder water ligt

pi_78517975
De eerste golven worden er over 9 uur verwacht. De tsunami kan tot 6 uur lang gaan duren met golven tot 5 meter hoog.

Over 3 uur schijnen evacuaties te beginnen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:40:35 #292
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_78518092
Is het niet een beetje vreemd om in een Lost-topic je 'live' zorgen te gaan maken over een eventuele seizoensstop, terwijl er dan vele mensenlevens op het spel staan?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:42:21 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78518141
Eigenlijk wel. Maar toch vind ik Lost ook belangrijker .
2000 light years from home
pi_78518350
Posten over de mensen in Chili zou niet echt ontopic zijn.

Ik zeg ook niks over een seizoensstop, maar ik volg de Lost-acteurs nu al 6 jaar en dat zijn de enige mensen die ik 'ken' in dat gebied. Ik kan ook in het algemene topic gaan posten over Lost, maar daar interesseert niemand dat wat.
pi_78519549
Even iets anders: ik zat vanmorgen een seizoen 5 aflevering te kijken (Some Like it Hoth) waar kleine Miles een kamer binnenkomt door een sleutel te pakken dat onder een beeldje van een wit konijn ligt. Precies zoals Jack in deze aflevering Davids huis binnenkwam.

Dus heb ik eens teruggespoeld en die scène nog eens goed bekeken en er viel me nog iets op: in de flashback zoomen ze in op een klok van een magnetron waar we zien dat het in die flashback 3:16 's middags is. In de volgende scène op het eiland gaat de camera naar een klok die aangeeft dat het 3:17 's middags is.

Ze maken ons dus duidelijk dat de flashback en de huidige verhaallijn parallel lopen. Ik was altijd sceptisch, maar begin nu haast ook te denken dat er meer achter die flashbacks zit.
pi_78521363
De Arabische tekens op deze map van Christian laten zich volgens Lostpedia vertalen als Ya'qub, oftewel 'Jacob'.
Dat Christian een map had over Jacob is bijzonder interessant, maar dat die map nog bestaat in de AT vind ik nog interessanter

Screencap
pi_78522259
In welke tijd zitten ze nu op het eiland? 2007? en die flashes zijn in 2004? ik ben de draad namelijk helemaal kwijt
pi_78540031
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze schijnen nu het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het filmen te zijn.
KUHUHUT ik klikte NIET EENS EXPRES op die spoiler

En tevens kut dat dalijk Hawaii wegspoelt en Lost nooit afgemaakt zal worden
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_78541963
@CarltonCuse

Report from Hawaii: All of our cast is safe and accounted for. 30 or so crew at the studio. So far no wall of water. Just tidal action.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_78542750
@CarltonCuse

All clear. Tsunami warning lifted. All good.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 28 februari 2010 @ 03:07:42 #301
230345 conobram
is neit lam
pi_78543467
Man wat een geluk dat de cast niks is over komen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')