abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 april 2000 @ 14:09:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258508
Na een aantal weken "De Bus" , en kijkende na de overgebleven passagiers, mogen van mij deze drie de eindstreep halen.


Esmeralda, die continu gesoufleerd wordt door de redactie, de "Mentall Coach en de Psych", zal mogelijk overblijven bij de laatste drie, als het aan de draaiboeken van de programmamakers ligt.....(vrees ik )

Even over de nieuwe passagiers, ik mag hopen dat die met het hoogste limbogehalte er woensdag weer uitgaat....niet om de persoon zelf, maar ik wordt spontaan frigide als ik daarna moet luisteren ...sorry....

pi_258509
Ik denk dat het idd deze drie zullen zijn die de eindstreep halen, met als uiteindelijke winnaar Antonette.
  dinsdag 11 april 2000 @ 14:46:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258510
Bullent als winnaar....

alleen vraag ik me af wat sbs doet/wil, met hun pogingen om van Esmeralda een " je bent jong en je denkt zelf niets "typ te maken......

  dinsdag 11 april 2000 @ 15:45:00 #4
2515 MUSE
somewherewewillmeet
pi_258511
Iwan de eindstreep?? Brrrrr, dan ga ik verhuizen naar een heel ver land waar ik die gladde kop niet meer op de buis hoef te zien, want dat zal gaan gebeuren; Iwan is winnaar die SBS voor ogen heeft, bieden die jongen een leuk contractje ("ik wil iets in de media gaan doen") aan en die kop zie je dus in 1 of ander dom quizje verschijnen.
Dan zal hij wel een hele beste media cursus dienen te krijgen, want er komt werkelijk geen 1 zin uit die bek van hem....en als er al iets uitkomt dan is 75% vd woorden "weet je"....en dat continue. Iwan =
She burns like the sun

  dinsdag 11 april 2000 @ 17:16:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_258512
quote:
op 04-11-2000 om 02:46 PM schreef Quenda® het volgende:
Bullent als winnaar....

alleen vraag ik me af wat sbs doet/wil, met hun pogingen om van Esmeralda een " je bent jong en je denkt zelf niets "typ te maken......



Büllent inderdaad als winnaar.
Ik denk ook niet dat het de redactie het veel zal intresseren wie de winaar wordt.
Eerder wie er als laatste drie overblijven.
Pas daarna zal het volk echt mogen kiezen.

pi_258513
Van mij mogen antoinette of bullent het ook winnen.Zij zijn allebei gewone aardige mensen.
Voor tessa en esmeralda heb ik maar een woord NEP.Over iwan heb ik eigenlijk niet echt een mening.
pi_258514
Lieve Quenda, wat is er mis met een zachte g???
Ik krijg er nooit klachten over en ik vertoef met mensen uit en in het hele land. Ja, ik heb ook een zachte g....
pi_258515
Ja Quenda, je bent nu wel aan het discrimineren.
pi_258516
LOL Ja Quenda!
pi_258517
K'vin een zachte G wel sexy zoals eh hoe heet die vent van doemaar
De nieuw mannen zijn alleen allesbehalve sexy...
  dinsdag 11 april 2000 @ 21:51:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_258518
Beter een harde L dan een zachte G!

(PS. Snap zelf ook niet zo goed waar dit op slaat. Niet discriminerend bedoeld, elke overeenkomst met een of meerdere personen berust op louter toeval)

pi_258519
Stem op de bus en zie de release of the Iwan 2.0
pi_258520
Van mij mag Antonet zeker winnen! Bullent vind ik ook oké. De rest kan ik niet zo waarderen.

Sorry, dat ik off-topic ging met mijn zachte G, kon ik niet laten.
* Joqy vond frigide wel een ietwat rigoreuze term.

  woensdag 12 april 2000 @ 21:02:00 #14
572 Sniper
Gull Catcher
pi_258521
Nee, Antonet mag niet winnen want dan profiteert Jop en dat gun ik hem niet, haha!

Eigenlijk gun ik niemand die half miljoen bruto voor die paar weekjes BUS, een bedrag waar ikzelf toch een paar jaar voor moet werken (niet echt hard, maar goed...

Mijn favoriet was natuurlijk Seki, en is nu Bullent. Da's de enige die waarvoor ik in het dagelijks leven niet gillend weg zou rennen...

  woensdag 12 april 2000 @ 21:16:00 #15
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_258522
quote:
op 04-12-2000 om 09:02 PM schreef Sniper het volgende:
...Nee, Antonet mag niet winnen...

Gaat waarschijnlijk wél gebeuren. Antonette is door het vertrek van grote?? liefde Jop toch een beetje de "Bart" van de bus geworden.

quote:

...Eigenlijk gun ik niemand die half miljoen bruto voor die paar weekjes BUS...

Ik dacht dat het 1 miljoen bruto was?!?!


We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  woensdag 12 april 2000 @ 21:53:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_258523
quote:
op 04-12-2000 om 09:16 PM schreef Sweetheart het volgende:
Ik dacht dat het 1 miljoen bruto was?!?!

Het bedrag is afhankelijk van de kijkcijfers...en die volgen nogal een WOL koers de laatste tijd...

  woensdag 12 april 2000 @ 22:06:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_258524
Kaal 'TT-tje' doet NLG 84.550,--.
MX5-je erbij voor NLG 59.445,--.
Beetje opleuken met wat spoilers en wieldoppen en je bent een aardig eind door je geld heen.
pi_258525
Ik heb niet het idee dat Esmeralda continu gesouffleerd wordt door de redactie of dat ze als niet-denkend wordt neergezet. Geef eens voorbeelden waaruit blijkt dat Esmeralda gesouffleerd wordt. Ik het idee dat ze best slim en verstandig is maar dat dat minder opvalt door de manier waarop zij zich vaak presenteert (het 'gehuppel', kleding, taalgebruik etc.). Ik denk dat de psycholoog haar heeft geadviseerd om eens initiatieven te nemen zoals het maken van een spel opdat de andere kant van haar karakter beter of vollediger tot uiting komt.

Mijn top drie is Esmeralda, Büllent en Antonette. Wat men in Iwan ziet snap ik niet, misschien beschik ik daarvoor niet over de juiste hormonen. Voor hem pleit in ieder geval dat hij mijns inziens niet manipuleert. Büllent was bij mij lang nummer één maar door zijn onzekerheden m.b.t. of hij naar huis gaat (ik twijfel overigens niet aan zijn oprechtheid) en zijn reactie op de roddel m.b.t. het kussen van Esmeralda is hij een plaats gezakt. De laatste dagen kan ik weer meer waardering voor zijn gedrag opbrengen. Ik kan er vrede mee hebben als hij wint. Dat lijkt overigens voor iedereen in deze thread te gelden.

Bij het woord limbo moest ik overigens denken aan mensen uit het Caribisch gebied die achterover hangend onder een stok doorlopen. Ik begreep in eerste instantie dan ook niet waarom Quenda discriminatie van zachte g-ers werd verweten.

pi_258526
Jammer dat Iwan niet echt een robot is. Nederland zou binnen korte tijd overstromen met "pretty boys" . "Alle" vrouwen tevreden....het zou zo mooi kunnen zijn Ik zou er metteen drie bestellen 1 voor het huishouden, 1 als butler en 1 om m'n vriendje te spelen (tassen dragen tijdens het winkelen etc. ) als m'n vriendje zelf er niet is. Oke zo knap is 'ie niet en z'n uitstraling.... mmwwjah, maar hij heeft toch een zeker heel schattig je ne sais quoi
pi_258527
QUENDA!!
Blijft zich verbazen
  woensdag 12 april 2000 @ 23:57:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258528
* Quenda® kijkt vrolijk om zich heen en is zich van geen kwaad bewust.

(zalig die oordopjes

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 April 2000).]

pi_258529
* Drazzy® vondt Quenda wel lekker strak door die limbolander.


Gelukkig dat die andere gozer er ook niet echt aan onder doet met z'n accent

  donderdag 13 april 2000 @ 00:19:00 #23
2705 cynix
is verdwaald
pi_258530
Die met het laagste limbogehalte mag daarna wel moven.
pi_258531
Nou gelukkig is die kweel van een Bullent is weg.

De laatste drie

Iwan omdat hij is zoals hij is en het meest constant in zijn gedrag

Antonette omdat die het tenminste niet van haaruiterlijk moet hebben zoals Esmeralda maar het gewoon met haar personlijkheid moet doen

Ik denk dat Erik ook een goede kans maakt om de laatste drie te halen.

  dinsdag 18 april 2000 @ 19:48:00 #25
2029 Prole
dicere est facere
pi_258532
Na het zien van de uitzending van vanavond heb ik sterk de indruk dat SBS Antonette niet als winnaar wil zien. Antonette werd vanavond niet bepaald positief in beeld gebracht: *Antonette deed een negatieve uitlating over Iwan, *Antonette deed een negatieve uitlating over Eric en *was negatief over alle! werklozen in Nederland.

Daarentegen werd Esmeralda itt tot wat in de streamverslagen staat te lezen heel veel en vooral heel vrolijk in beeld gebracht.

Het lijkt mij dat de eindstrijd volgens het SBS plan vooral gestreden zal moeten worden tussen Iwan, Esmeralda en... Tessa? (Dat wordt dan iig wel een heel spannend scenario )

Prole

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')