abonnement Unibet Coolblue
pi_78345979
Hier verder.

vorige topics:

vriend/vriendin in buitenland
vriend/vriendin in buitenland #2

Wanneer zien we onze vriend/vriendin weer?


Alec690


kwiwi


monicanyc


Robert1987


Remqo


Zelf ook een aftelbalkje maken voor in dit topic? Maak hier een 'event'kalender aan, volg de stappen, n stuur de bb-code die je aan het einde ziet staan naar kwiwi zodat die van jou ook in de OP gezet kan worden

[ Bericht 43% gewijzigd door Re op 23-02-2010 15:37:01 ]
pi_78348686
TVP'tje. Ga in september zelf voor twee maanden naar Zuid-Afrika, vriendin wil waarschijnlijk ook een maand of 2 weg.. ben benieuwd naar ervaringen.
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:09:04 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78350295
tvp.

vandaag ticket geboekt trouwens
pi_78350516
tvp
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:48:03 #5
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78351793
ik heb volgende maand een date met een berlijns meisje
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78352503
tvp
pi_78353838
Vriendin zit nu bijna maand in St. Petersburg voor de studie. Gaat verder uitstekend, skype ftw. Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat ze hier niet meer rondloopt en mis haar eigenlijk alleen als ik haar zie tijdens het skypen. In mei zoek ik haar minimaal een weekje op.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 februari 2010 @ 21:17:08 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78362038
Ik meld mij hier ook

Ik heb zelf een Braziliaanse vriendin, ontmoet via Sharedtalk (een site om in allerlei talen te chatten), in April 2009 ben ik een maand naar haar toe geweest, en het was helemaal geweldig
Op het doei zeggen na, dat was k*t
Maar goed, 1 oktober landde ze op Schiphol om 10 dagen bij mij te blijven, en daarna t/m eind september 2010 au pair te zijn in Duitsland, bij Hannover. Het is nu dus ook een stuk makkelijker om elkaar te zien, in principe is dat om het weekend.
Nu hebben we het van het weekend even over de toekomst gehad. We zitten namelijk met een vraag:
Wat doen we NA haar jaar als au pair????
Zelf ziet ze het niet echt zitten om nog een jaar zo door te brengen (niet alles loopt daar helemaal soepel, en ze vindt het terecht zonde om als ze straks 24 is nog steeds au pair te zijn, terwijl ze afgelopen jaar is afgestudeerd in Brasilia met Business Management).
Ze heeft wel iets gezien over een 'Soziale Jahr' ofzo in Duitsland.
Ik naar Brazilie is ook lastig aangezien ik net ben begonnen met een studie. Die is echter wel aan de Open Universiteit, dus vooral via internet/post. Dit zou dus best een tijdje kunnen.
Maar dan nog moet zij daar werk zien te vinden om ons onderdak te kunnen verschaffen, aangezien ik waarschijnlijk nog niet zo snel werk vindt daar.

Ik ben dus heel benieuwd of iemand tips heeft, of mij misschien kan doorverwijzen naar een ander subforum, want ik weet niet waar anders ik het zou kunnen vragen.

En buiten die vraag dus ook: Ik heb ook een vriendin in het buitenland, dus vandaar dat ik zeg:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78362284
Ik heb bewondering voor jullie allen met een relatie over grenzen. Ik zou het niet kunnen. Haar missen zou me echt gek maken.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 februari 2010 @ 21:24:01 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78362467
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Xanthas het volgende:
Ik heb bewondering voor jullie allen met een relatie over grenzen. Ik zou het niet kunnen. Haar missen zou me echt gek maken.
Haar na een lange tijd weer in de armen sluiten daarentegen....
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78362555
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Haar na een lange tijd weer in de armen sluiten daarentegen....
En daarna weer afscheid moeten nemen. Ik zou het echt niet kunnen. Zoals ik al zei: ik bewonder het.
Ik ben zo iemand die op dat moment al weer moet denken aan het komend afscheid.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 februari 2010 @ 21:45:30 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78364125
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Xanthas het volgende:

[..]

En daarna weer afscheid moeten nemen. Ik zou het echt niet kunnen. Zoals ik al zei: ik bewonder het.
Ik ben zo iemand die op dat moment al weer moet denken aan het komend afscheid.
Afscheid nemen is elk weekend weer kut, als we elke keer weer op station Amersfoort staan en de trein naar Duitsland komt er aan. Het went maar niet, maar we hebben het voor elkaar over. De tijd die we wel samen zijn is gewoon te goed.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:09:32 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78365687
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Xanthas het volgende:

[..]

En daarna weer afscheid moeten nemen. Ik zou het echt niet kunnen. Zoals ik al zei: ik bewonder het.
Ik ben zo iemand die op dat moment al weer moet denken aan het komend afscheid.
Daarom moet je ook eigenlijk wel een doel hebben, wat meestal inhoud dat een van de twee gaat verhuizen op een gegeven moment. Ik zou het anders zelf ook niet volhouden hoor
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 februari 2010 @ 22:10:43 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78365780
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daarom moet je ook eigenlijk wel een doel hebben, wat meestal inhoud dat een van de twee gaat verhuizen op een gegeven moment. Ik zou het anders zelf ook niet volhouden hoor
Zie mijn eerste post hier, wij denken er hard over na.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:14:06 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78366026
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik meld mij hier ook

Ik heb zelf een Braziliaanse vriendin, ontmoet via Sharedtalk (een site om in allerlei talen te chatten), in April 2009 ben ik een maand naar haar toe geweest, en het was helemaal geweldig
Op het doei zeggen na, dat was k*t
Maar goed, 1 oktober landde ze op Schiphol om 10 dagen bij mij te blijven, en daarna t/m eind september 2010 au pair te zijn in Duitsland, bij Hannover. Het is nu dus ook een stuk makkelijker om elkaar te zien, in principe is dat om het weekend.
Nu hebben we het van het weekend even over de toekomst gehad. We zitten namelijk met een vraag:
Wat doen we NA haar jaar als au pair????
Zelf ziet ze het niet echt zitten om nog een jaar zo door te brengen (niet alles loopt daar helemaal soepel, en ze vindt het terecht zonde om als ze straks 24 is nog steeds au pair te zijn, terwijl ze afgelopen jaar is afgestudeerd in Brasilia met Business Management).
Ze heeft wel iets gezien over een 'Soziale Jahr' ofzo in Duitsland.
Ik naar Brazilie is ook lastig aangezien ik net ben begonnen met een studie. Die is echter wel aan de Open Universiteit, dus vooral via internet/post. Dit zou dus best een tijdje kunnen.
Maar dan nog moet zij daar werk zien te vinden om ons onderdak te kunnen verschaffen, aangezien ik waarschijnlijk nog niet zo snel werk vindt daar.

Ik ben dus heel benieuwd of iemand tips heeft, of mij misschien kan doorverwijzen naar een ander subforum, want ik weet niet waar anders ik het zou kunnen vragen.

En buiten die vraag dus ook: Ik heb ook een vriendin in het buitenland, dus vandaar dat ik zeg:
Kan zij niet hier komen werken dan aangezien ze al afgestudeerd is? Business Management is ook wel een studie waarmee je bij veel internationale bedrijven (aangezien ze waarschijnlijk geen Nederlands zal spreken) terecht kan.

En een ander subforum weet ik zo ook niet.. De subfora die iets met je verhaal te maken hebben zijn 'school en studie' en 'kaaskoppen in het buitenland', ik weet alleen niet of je daar echt met je vragen terecht kan. Maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk
pi_78374079
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Xanthas het volgende:
Ik heb bewondering voor jullie allen met een relatie over grenzen. Ik zou het niet kunnen. Haar missen zou me echt gek maken.
Het is geen kwestie van kunnen.

Ik denk voor de meeste hier, in ieder geval voor mij, het overkomt je. Ik ben echt niet doelbewust op zoek gegaan naar een vriendin 3000KM verderop.

Maar, als het écht is, dan zij het zo. Het is een kwestie van weten. Wij weten beide dat we niets anders meer willen. Een ander snapt het niet, de meeste zijn sceptisch. Wat overigens ook wel weer logisch is.

Wat kwiwi zegt is wel onwijs belangrijk. Zonder een toekomstvisie, zonder plannen, is het niet te doen.

Maar zeg nou zelf: je hebt je droompartner gevonden, je besluit om 2 jaar heen en weer te reizen (wat ook wel weer zijn charme heeft) en weet dat één van de twee zal emigreren daarna.

In mijn geval is dit allemaal vrij duidelijk. En dan is het ook best te overleven. Oh, en skype voor de tussenperiode.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 februari 2010 @ 00:24:13 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78377421
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van kunnen.

Ik denk voor de meeste hier, in ieder geval voor mij, het overkomt je. Ik ben echt niet doelbewust op zoek gegaan naar een vriendin 3000KM verderop.

Maar, als het écht is, dan zij het zo. Het is een kwestie van weten. Wij weten beide dat we niets anders meer willen. Een ander snapt het niet, de meeste zijn sceptisch. Wat overigens ook wel weer logisch is.

Wat kwiwi zegt is wel onwijs belangrijk. Zonder een toekomstvisie, zonder plannen, is het niet te doen.

Maar zeg nou zelf: je hebt je droompartner gevonden, je besluit om 2 jaar heen en weer te reizen (wat ook wel weer zijn charme heeft) en weet dat één van de twee zal emigreren daarna.

In mijn geval is dit allemaal vrij duidelijk. En dan is het ook best te overleven. Oh, en skype voor de tussenperiode.
Skype

Ik zocht overigens ook niet naar een vriendin in Brazilie
Überhaupt ging ik al nooit om met meiden, en zeker niet als in een relatie, helemaal geen behoefte aan.
En dan ineens....
Dan komt die afstand erbij, en maak je de keuze om speciaal voor haar de halve wereld over te reizen.
En voor je het weet houd je mekaar stevig vast en hoor je elkaar in het echt, kun je elkaar recht in de ogen kijken, en even later sta je op de hotelkamer voor het eerst ECHT met zn 2en
Het beste gevoel dat je kunt bedenken, dat heb je niet als je iemand al een tijd kent en dan langzaamaan elkaar heel leuk gaat vinden en elkaar dus al vaak in het echt ontmoet hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78405063
*meldt* Dinneje vanochtend op het vliegtuig gezet, ze blijft 6 maanden weg. Het vreemde is dat ik haar nu al mis, maar dat slaat natuurlijk nergens op: ik zie haar wel vaker een paar dagen niet.

Binnenkort maar eens plannen of ik op bezoek kan, en in de tussentijd is er Skype
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:52:29 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78405641
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
*meldt* Dinneje vanochtend op het vliegtuig gezet, ze blijft 6 maanden weg. Het vreemde is dat ik haar nu al mis, maar dat slaat natuurlijk nergens op: ik zie haar wel vaker een paar dagen niet.

Binnenkort maar eens plannen of ik op bezoek kan, en in de tussentijd is er Skype
Normaal weet je dan ook dat ze na een paar dagen terug is, en nu weet je dat het voor langer is. Maakt veel verschil
Waar is ze naartoe?
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:18:47 #20
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78406838
nog 3 weken en 1 dag tot date in berlijn! zij is erg bang om verliefd te worden ivm afstand enzo ik heb meer zoiets van dat is dan een zorg voor later
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_78407453
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Normaal weet je dan ook dat ze na een paar dagen terug is, en nu weet je dat het voor langer is. Maakt veel verschil
Waar is ze naartoe?
Stage lopen bij Harvard, Boston.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_78407783
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Stage lopen bij Harvard, Boston.
Ketsjing, nice!
pi_78428629
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Stage lopen bij Harvard, Boston.
Zo zo! Als wat?
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_78451736
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Domensino het volgende:

[..]

Zo zo! Als wat?
Als onderzoeker. Soort van. Eigenlijk iets tussen afstudeerstudent en PhD'er in. Ze heeft haar afstudeeronderzoek in Delft al gedaan en moet nu alleen haar stage nog. En via haar onderzoekssectie in Delft heeft ze die bij Harvard universiteit geregeld. En dat is natuurlijk een kans die je nooit meer krijgt
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_78462671
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Kan zij niet hier komen werken dan aangezien ze al afgestudeerd is? Business Management is ook wel een studie waarmee je bij veel internationale bedrijven (aangezien ze waarschijnlijk geen Nederlands zal spreken) terecht kan.

En een ander subforum weet ik zo ook niet.. De subfora die iets met je verhaal te maken hebben zijn 'school en studie' en 'kaaskoppen in het buitenland', ik weet alleen niet of je daar echt met je vragen terecht kan. Maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Zou het wel handig zijn als ze een Europees paspoort heeft... Hopelijk heeft ze familie in Portugal ofzo? En verder zit je ook nog met een vrij forse salaris verplichting en voor iemand zonder werkervaring zie ik dat niet 1,2,3 gebeuren... Die route is lastiger dan je denkt.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 februari 2010 @ 09:05:57 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78468996
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Zou het wel handig zijn als ze een Europees paspoort heeft... Hopelijk heeft ze familie in Portugal ofzo? En verder zit je ook nog met een vrij forse salaris verplichting en voor iemand zonder werkervaring zie ik dat niet 1,2,3 gebeuren... Die route is lastiger dan je denkt.
Ze heeft geen Europees paspoort en ook geen familie in Portugal.
Op het moment zit ze er over te denken om alsnog een extra jaar als au pair te doen, vanaf januari/februari 2011, maar dan in Nederland in plaats van Duitsland.
Maar ja, ook dat jaar is op een gegeven moment voorbij...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78469896
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ze heeft geen Europees paspoort en ook geen familie in Portugal.
Op het moment zit ze er over te denken om alsnog een extra jaar als au pair te doen, vanaf januari/februari 2011, maar dan in Nederland in plaats van Duitsland.
Maar ja, ook dat jaar is op een gegeven moment voorbij...
Hoe lang duurt het nog voordat jij klaar bent met je studie? en... ben jij geinteresseerd om te verhuizen?
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 februari 2010 @ 09:49:43 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78469975
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het nog voordat jij klaar bent met je studie? en... ben jij geinteresseerd om te verhuizen?
Mijn studie duurt nog wel jaren (Open Universiteit dus het hoeft niet persé in Nederland).
En ik ben zeker geinteresseerd om te verhuizen, ik hoef echt niet in Nederland te blijven, dus dat is voor mij geen probleem.
Ook weet ik dat zij het heel moeilijk heeft met vrienden/familie missen, iets waar ik nooit ontzettend veel last van heb, wat voor mij dus makkelijker zal zijn.
Maar dan nog moeten we kijken hoe we het in Brasil aan moeten pakken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78479069
Als 1 van 2 maar bereid is om te verhuizen. Anders is er weinig basis meer voor een relatie natuurlijk. Uit ervaring weet ik dat je daar als Nederlander wel aan de slag kunt (heb een oud collega in Argentinie zitten die ook in Brazilie heeft gewerkt). Daar liggen voor jou wel mogelijkheden. Natuurlijk is er dan ook je schoonfamilie die je kunnen helpen

Ik zou in ieder geval beginnen met de taal als ik jou was
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 februari 2010 @ 21:19:20 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78496159
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef thespindoctor het volgende:
Als 1 van 2 maar bereid is om te verhuizen. Anders is er weinig basis meer voor een relatie natuurlijk. Uit ervaring weet ik dat je daar als Nederlander wel aan de slag kunt (heb een oud collega in Argentinie zitten die ook in Brazilie heeft gewerkt). Daar liggen voor jou wel mogelijkheden. Natuurlijk is er dan ook je schoonfamilie die je kunnen helpen

Ik zou in ieder geval beginnen met de taal als ik jou was
Met de taal ben ik al een beetje bezig, en we zijn allebei bereid om te verhuizen, alleen zal het voor haar veel moeilijker zijn (missen van mensen vooral), dus vandaar dat ik de kans groter acht dat we uiteindelijk in Brasil wonen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78563598
Vliegticket afgelopen vrijdag gekocht, waardoor alles geregeld is. Zaterdag 3 april, 19:00 's avonds zijn wij weer herenigd!

Oja, en morgen is het al 1 maart!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 februari 2010 @ 20:19:07 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78564205
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Alec690 het volgende:
Vliegticket afgelopen vrijdag gekocht, waardoor alles geregeld is. Zaterdag 3 april, 19:00 's avonds zijn wij weer herenigd!

Oja, en morgen is het al 1 maart!
Ik ben nieuw hier, en benieuwd naar jouw verhaal
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 28 februari 2010 @ 21:21:40 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78567708
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Alec690 het volgende:
Vliegticket afgelopen vrijdag gekocht, waardoor alles geregeld is. Zaterdag 3 april, 19:00 's avonds zijn wij weer herenigd!

Oja, en morgen is het al 1 maart!
Leuk
pi_78583454
Jullie snappen dat al die vriendjes/vriendinnetjes in het buitenland vrijspel hebben wat betreft rond neuken he?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 maart 2010 @ 11:31:34 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78583811
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:18 schreef DurumDoner het volgende:
Jullie snappen dat al die vriendjes/vriendinnetjes in het buitenland vrijspel hebben wat betreft rond neuken he?
Jij snapt dat jij nooit een relatie kunt hebben voor wat betreft gebrek aan vertrouwen he?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78584269
Botafogo
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 maart 2010 @ 11:58:37 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78584620
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:47 schreef DurumDoner het volgende:
Botafogo
Leuk hoor, maar wat heeft dat dan met een vriend/vriendin in het buitenland te maken?

En een partner die dichtbij woont kan net zo makkelijk zijn/haar gang gaan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78584927
Dat een Botafogeinse sowieso niet te vertrouwen is.


Grapje.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 maart 2010 @ 12:09:29 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78585098
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef DurumDoner het volgende:
Dat een Botafogeinse sowieso niet te vertrouwen is.


Grapje.
En jij bent? Flamenguista?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78585416
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En jij bent? Flamenguista?
Laat daar geen twijfel over bestaan.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:40:39 #41
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78586243
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:18 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Laat daar geen twijfel over bestaan.
En laten we het ook gewoon leuk houden hier, dankje
  maandag 1 maart 2010 @ 12:43:15 #42
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78586319
Ik hoor deze maand of ik naar liverpool kan voor een jaar..
denk eigenlijk wel dat mijn vriend het dan uitmaakt?
Wat houdt jullie bij mekaar lieve mensen met liefdes ver weg??
xx
pi_78586515
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:43 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Ik hoor deze maand of ik naar liverpool kan voor een jaar..
denk eigenlijk wel dat mijn vriend het dan uitmaakt?
Wat houdt jullie bij mekaar lieve mensen met liefdes ver weg??
xx
Dan maakt hij het uit? Liverpool is om de hoek, daarnaast, als hij je zoiets niet gunt, mag je jezelf ook wel eens gaan afvragen wat hij je waard is.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:07:57 #44
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78587131
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:43 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Ik hoor deze maand of ik naar liverpool kan voor een jaar..
denk eigenlijk wel dat mijn vriend het dan uitmaakt?
Wat houdt jullie bij mekaar lieve mensen met liefdes ver weg??
xx
Heb je het daar nog niet met hem over gehad dan? Want je bent er al druk mee bezig geweest schijnbaar.

En verder... Wat durumdoner zegt.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:15:51 #45
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78587448
haha danku.. ik ga nog wel eem goed met het mannetje praten als ik de brief daadwerkelijk binnen heb, maar goed kans is vrij groot dat ik mag/moet/ga.
maar de laatste keer dat ik erover begon wassie gewoon lekker wazig, dus ik denk dat ik gewoon even duidelijkheid van hem moet. wil hem echt niet kwijt.
Maar het is voor een &^$%# jaar.... aber gut jullie horen nog van matzz over een paar daagjes max okej
fangs!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 maart 2010 @ 22:22:37 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78614208
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Charmedmatzzie het volgende:
haha danku.. ik ga nog wel eem goed met het mannetje praten als ik de brief daadwerkelijk binnen heb, maar goed kans is vrij groot dat ik mag/moet/ga.
maar de laatste keer dat ik erover begon wassie gewoon lekker wazig, dus ik denk dat ik gewoon even duidelijkheid van hem moet. wil hem echt niet kwijt.
Maar het is voor een &^$%# jaar.... aber gut jullie horen nog van matzz over een paar daagjes max okej
fangs!
Die post was wat lastig te lezen
Maar goed, wat er inderdaad al is gezegd: zo ver weg is Liverpool niet, je kunt elkaar best af en toe opzoeken denk ik? Voor zover ik weet is er gewoon een vliegveld daar, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
En verder, toen mijn vriendin in Brazilie (thuis) zat en ik hier, was het gewoon elke dag msn/skype contact, en als we om wat voor reden dan ook niet online konden zijn (bijvoorbeeld door tijdverschil), dan stuurden we een mail
En keek ik elke ochtend of zij een mailtje had gestuurd 's nachts, was eigenlijk ook altijd wel het geval was
En ik haar terugmailen, werken en dan 's avonds of Skype, of mail.
Lang leve technologie
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 maart 2010 @ 11:32:55 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78628882
Ik vraag me trouwens ook af of iemand leuke/mooie/toepasselijke muziek kent voor long distance relations?

Zelf krijg ik toch altijd een apart gevoel bij:

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:41:10 #48
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_78629238
Per 1 april hoef ik hier niet meer te posten Dan start ik m'n nieuwe job in Praag en ben ik elke dag bij m'n liefje
Op naar KAA; zie het al helemaal zitten
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_78648472
En weer een dag voorbij. Nu het dichtbij komt (morgen precies nog één maand) gaat de tijd voor mijn gevoel weer langzamer. Misschien toch nog even wat leuke dingen plannen in maart, om de tijd door te komen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48:12 #50
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78649265
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef misteriks het volgende:
Per 1 april hoef ik hier niet meer te posten Dan start ik m'n nieuwe job in Praag en ben ik elke dag bij m'n liefje
Op naar KAA; zie het al helemaal zitten
Wat voor baan wordt het?
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of iemand leuke/mooie/toepasselijke muziek kent voor long distance relations?

Zelf krijg ik toch altijd een apart gevoel bij:


Ik kwam laatst per toeval een heel toepasselijk liedje tegen, zal eens zien of ik die nog kan terugvinden
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:05:35 #51
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78676090
Ik zit nu voor 5 maanden in Suriname voor stage....maar misschien kon ik over 2 maanden alweer naar huis....problemen met visum enzo
Kan ik eindelijk mijn vriend weer zien
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_78676356
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zit nu voor 5 maanden in Suriname voor stage....maar misschien kon ik over 2 maanden alweer naar huis....problemen met visum enzo
Kan ik eindelijk mijn vriend weer zien
Even de grens over en weer terug. Problem solved.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:58:44 #53
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78686320
ja ik wou dat het zo makkelijk ging. dat was eerst ook de bedoeling, maar nu hebbe ze de regels/controle aangescherpt en gaat dat dus niet meer en wordt je regelrecht op het vliegtuig gezet....en daar heb ik ook geen zin in
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:11:35 #54
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78687015
nog 15 dagen en dan weet ik of ik hier gerechtvaardigd mag posten
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:58:01 #55
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78719911
Ik heb vriendje in het buitenland maar als ik alles hier zo lees, mag ik gelukkig zijn: hij woont net over de Duitse grens... En over een maand wonen we samen.
Geek is the new Chique
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 maart 2010 @ 10:14:45 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78720431
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:58 schreef OMGitsNoelle het volgende:
Ik heb vriendje in het buitenland maar als ik alles hier zo lees, mag ik gelukkig zijn: hij woont net over de Duitse grens... En over een maand wonen we samen.
Jep, je mag gelukkig zijn
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78754897
Another day passed away...

29 dagen (over 28 minuten)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:34:03 #58
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78762811
A.s. Zondag ga ik weer naar 'huis' (NL) en dan 5 dagen zonder mn vriendje... Vind het moeilijk maar ik moet niet zo zeuren als ik alles hier lees.

@ Alec690 tis een kwestie van dagen tellen nu Zijn zo voorbij Good luck!
Geek is the new Chique
pi_78769148
* Earry meldt zich schoorvoetend

Het duurt nog ca. 2 maanden voordat ik m'n vriendin weer zie. Helaas woont ze aan de andere kant v/d wereld, anders zou ik het wel weten. Kan niet wachten tot het moment dat ik haar weer in m'n armen kan sluiten
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:35:52 #60
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78769509
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:25 schreef Earry het volgende:
* Earry meldt zich schoorvoetend

Het duurt nog ca. 2 maanden voordat ik m'n vriendin weer zie. Helaas woont ze aan de andere kant v/d wereld, anders zou ik het wel weten. Kan niet wachten tot het moment dat ik haar weer in m'n armen kan sluiten
Waar woont ze? En waar hebben jullie elkaar ontmoet? *benieuwd*
Geek is the new Chique
pi_78770236
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:35 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Waar woont ze? En waar hebben jullie elkaar ontmoet? *benieuwd*
Ze woont in Zuid-Afrika, oorspronkelijk een Nederlandse en ik heb haar leren kennen via een vriend van haar familie vorig jaar in Zuid-Afrika. Sindsdien veel contact over skype/telefoon en elkaar een paar keer opgezocht (en zij mij). In mei komt ze voor een paar maanden (tot halverwege augustus) naar NL en in September ga ik voor 6 maanden naar ZA
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:59:09 #62
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78770300
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Earry het volgende:

[..]

Ze woont in Zuid-Afrika, oorspronkelijk een Nederlandse en ik heb haar leren kennen via een vriend van haar familie vorig jaar in Zuid-Afrika. Sindsdien veel contact over skype/telefoon en elkaar een paar keer opgezocht (en zij mij). In mei komt ze voor een paar maanden (tot halverwege augustus) naar NL en in September ga ik voor 6 maanden naar ZA
Wat gaaf En ook top dat jullie elkaar zo vaak en lang kunnen opzoeken, maakt het allemaal een stukje makkelijker!
Geek is the new Chique
pi_78770505
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Wat gaaf En ook top dat jullie elkaar zo vaak en lang kunnen opzoeken, maakt het allemaal een stukje makkelijker!
Tja, het vergt wel wat kunst en vliegwerk van beide kanten en maakt de maanden ertussen niet makkelijker maar het had inderdaad vele malen erger kunnen zijn! Bovendien.. het is het waard
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:10:17 #64
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78770701
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Earry het volgende:

[..]

Tja, het vergt wel wat kunst en vliegwerk van beide kanten en maakt de maanden ertussen niet makkelijker maar het had inderdaad vele malen erger kunnen zijn! Bovendien.. het is het waard
Ja je mag idd blij zijn dat jullie elkaar kunnen zien. Als ik sommige verhalen lees denk ik echt pff, moeilijk!! Het blijft moeilijk als je zonder elkaar bent, denk dat het niet heel veel uitmaakt hoelang je zonder elkaar bent (misschien wel een klein beetje). Mijn vriend woont over de grens en ik ben binnen 5 uur bij hem, en we zien elkaar gewoon heel vaak maar als ik dan een week zonder hem moet, is het ook super moeilijk. Maar over 3 weken is dat voorbij -> dan wonen we samen. Hoop dat het bij jullie zo goed blijft gaan en dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan in ZA, of misschien in NL?
Geek is the new Chique
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:36:26 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78781857
nog minder dan een weekje, ga eerder (en langer) dan gepland
pi_78858985
Ticket voor 10.000km vliegen is geboekt.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:46:53 #67
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78860876
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:15 schreef Bowny het volgende:
Ticket voor 10.000km vliegen is geboekt.


Wanneer vertrek je? En voor hoe lang?
pi_78861056
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]



Wanneer vertrek je? En voor hoe lang?
April voor 3 weken! En jij?

Sawasdee!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:55:00 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78861382
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Bowny het volgende:

[..]

April voor 3 weken! En jij?

Sawasdee!
Ik ga 2,5 week
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 maart 2010 @ 21:19:17 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78862805
Vanmiddag mn vriendin weer naar Amersfoort gebracht met de trein, waar zij op de trein stapte naar Minden (richting Hannover), en toen was ons weekend alweer voorbij
Vrijdagavond kwam ze hier aan, en voor je het weet sta je elkaar al weer gedag te zoenen in Amersfoort
2 Weken gewacht (zoals meestal), maar nu zien we elkaar pas weer 27 maart

Maar dat is dan wel op station Amersfoort of Hilversum, of in een trein ergens in de omgeving daar, want dan gaan we een paar dagen naar London
En daar heb ik wel heel veel zin in


Maar op het moment overheerst weer even dat gevoel wat ik elke keer weer heb aan het eind van een weekend dat we samen zijn....en dat gevoel is niet zo leuk
Op zulke dagen ben ik vaak gewoon pissig dat het weekend zo ontzettend snel voorbij is....
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78917588
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Ja je mag idd blij zijn dat jullie elkaar kunnen zien. Als ik sommige verhalen lees denk ik echt pff, moeilijk!! Het blijft moeilijk als je zonder elkaar bent, denk dat het niet heel veel uitmaakt hoelang je zonder elkaar bent (misschien wel een klein beetje). Mijn vriend woont over de grens en ik ben binnen 5 uur bij hem, en we zien elkaar gewoon heel vaak maar als ik dan een week zonder hem moet, is het ook super moeilijk. Maar over 3 weken is dat voorbij -> dan wonen we samen. Hoop dat het bij jullie zo goed blijft gaan en dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan in ZA, of misschien in NL?
Eerlijk gezegd is vaak de 1e week nadat je elkaar gezien hebt het moeilijkste, daarna blijf je er natuurlijk wel mee bezig maar je 'went eraan'. Wij zijn allebei koppig genoeg om gewoon door te blijven gaan hiermee en dat zal dus ook wel goed komen. Na mijn studie ga ik waarschijnlijk een jaartje daar wonen en mogelijk werken; daarna zoeken we waarschijnlijk een ander onderkomen. We zijn beide reisfanaten dus ik zie het ook nog wel gebeuren dat we ons om de paar jaar ergens anders vestigen

Jullie in ieder geval veel plezier toegewensd met het samenwonen, hoe lang hebben jullie op afstand moeten leven?
pi_78935893
God, wat fijn dat ik niet de enige ben hahaha ...
Drama hier; vriendje leren kennen 3 maanden voor zijn reis van 7 maanden ... 3 weken mee geweest in het begin en 1,5 week geleden jankend afscheid genoemen.

Ik ga in juni weer die kant op voor een maand, maar damn wat moeilijk om iemand zo te missen!! En dan nog alle negatieve verhalen van mensen "wat doe je jezelf aan"en "dat gaat toch nooit werken" Pfffff!!!! En alle nare dingen die je jezelf in je hoofd haalt ... terwijl ie elke dag belt.
pi_78940172
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef Misskitten het volgende:
God, wat fijn dat ik niet de enige ben hahaha ...
Drama hier; vriendje leren kennen 3 maanden voor zijn reis van 7 maanden ... 3 weken mee geweest in het begin en 1,5 week geleden jankend afscheid genoemen.

Ik ga in juni weer die kant op voor een maand, maar damn wat moeilijk om iemand zo te missen!! En dan nog alle negatieve verhalen van mensen "wat doe je jezelf aan"en "dat gaat toch nooit werken" Pfffff!!!! En alle nare dingen die je jezelf in je hoofd haalt ... terwijl ie elke dag belt.
Hoe ver zit ie?

Ik zou ervoor tekenen dat m'n dinnetje ergens in Europa zou wonen, dat zou dan cityhoppen worden i.p.v. 12 uur vliegen.....

En de mensen in Amsterdam maar klagen dat hun lief HE-LE-MAAL in Den Haag woont
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 maart 2010 @ 19:11:52 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78940657
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Bowny het volgende:

[..]

Hoe ver zit ie?

Ik zou ervoor tekenen dat m'n dinnetje ergens in Europa zou wonen, dat zou dan cityhoppen worden i.p.v. 12 uur vliegen.....

En de mensen in Amsterdam maar klagen dat hun lief HE-LE-MAAL in Den Haag woont
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:13:54 #75
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78940739
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Bowny het volgende:

[..]

Hoe ver zit ie?

Ik zou ervoor tekenen dat m'n dinnetje ergens in Europa zou wonen, dat zou dan cityhoppen worden i.p.v. 12 uur vliegen.....

En de mensen in Amsterdam maar klagen dat hun lief HE-LE-MAAL in Den Haag woont
das ook wel heul 45 minuten met de intercity!!!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 maart 2010 @ 19:15:52 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_78940839
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

das ook wel heul 45 minuten met de intercity!!!
Echt niet, kijk maar op de NS site van Centraal naar Centraal....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_78948249
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Bowny het volgende:

[..]

Hoe ver zit ie?

Ik zou ervoor tekenen dat m'n dinnetje ergens in Europa zou wonen, dat zou dan cityhoppen worden i.p.v. 12 uur vliegen.....

En de mensen in Amsterdam maar klagen dat hun lief HE-LE-MAAL in Den Haag woont
Het zit in Azie, packpackend! Cityhoppen lijkt mij top! Retoutje Azie is toch iets ingewikkelder ... en hier in NL zaten we ook een 50 km uit elkaar, maar dat wa geen enkel probleem ... treurig dat ik na 1,5 week al helemaal labiel ben normaal errug zelfstandig hahahaha...
pi_78997728
Ook leuk: het duurt nog 'slechts' 23 dagen. En aangezien het vrij kort, ga je er allerlei wiskundige formules op los laten. Hoeveel uur? Waar was ik exact 23 dagen geleden, en als hoe lang geleden voelt dat?

Ik ben echt blij dat ik m'n meisje na 3 maanden (!!) weer in de armen kan sluiten voor 2,5 week. Never nooit meer 3 maanden, 2 maanden is de absolute max. Na april duurt het gelukkig niet zo lang als deze keer. Maar eerst april! Lekker 2,5 week verlof op het werk, veel leuke dingen gepland en sommige dagen ook juist lekker niets. Vooral het eerste weekend, dan wil ik haar alleen maar voor mezelf.
pi_79069289
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of iemand leuke/mooie/toepasselijke muziek kent voor long distance relations?

Zelf krijg ik toch altijd een apart gevoel bij:


Dit is echt een perfect nummer:



"I'm miles from where you are,
I lay down on the cold ground
I, I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms"


Goed voor de melodramatische, semi-aangeschoten avondjes.
pi_79069469
Mijn vriendin zit inmiddels 6 weken in St. Petersburg. 'k Heb deze week vliegtickets geboekt: 19-28 mei ga ik haar opzoeken. Geweldige meid in een geweldige stad, wordt een mooie tijd. Zin an.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:37:09 #81
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_79071060
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat voor baan wordt het?
[..]

ik zal er voor zorgen dat alle tankstations van merk X in de benelux en zwitserland brandstof kunnen aanbieden aan hun tevreden klanten

[ Bericht 4% gewijzigd door misteriks op 12-03-2010 18:42:33 ]
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_79190818
Ook maar even melden hier, vriendin zit voor 6 maanden in Kenia.
Ze is nu net 3 weken weg, heeft haar verjaardag daar gevierd en ons jaartje samen maar even via skype gedaan .

Ik vind het hartstikke moeilijk. Ik probeer mijn agenda vol te houden maar met zoveel vrije dagen op school is dat moeilijk. Omdat ik ieder centje wat ik verdien aan het opsparen ben kan ik mij bijna geen hobby's veroorloven. En extra werken zit er niet in, bij mijn baantjes zijn ze enorm aan het bezuinigen op uren.

Ik vind het echt heel moeilijk.
Ik spreek haar weinig, internet is duur daar. Gaat via mobiel netwerk. Smsen en bellen kost mij klauwen met geld voor 15 min bellen mag ik al 30 euro afrekenen, iets wat ik niet teveel kan doen anders kan ik mijn vakantie daarheen vaarwel zeggen.

Sommige dagen ben ik super vrolijk maar dan opeens slaat het alleen gevoel weer toe.

Pff het mag van mij heeeeel snel gaan!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 maart 2010 @ 22:54:05 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79191505
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Evolet het volgende:
Ook maar even melden hier, vriendin zit voor 6 maanden in Kenia.
Ze is nu net 3 weken weg, heeft haar verjaardag daar gevierd en ons jaartje samen maar even via skype gedaan .

Ik vind het hartstikke moeilijk. Ik probeer mijn agenda vol te houden maar met zoveel vrije dagen op school is dat moeilijk. Omdat ik ieder centje wat ik verdien aan het opsparen ben kan ik mij bijna geen hobby's veroorloven. En extra werken zit er niet in, bij mijn baantjes zijn ze enorm aan het bezuinigen op uren.

Ik vind het echt heel moeilijk.
Ik spreek haar weinig, internet is duur daar. Gaat via mobiel netwerk. Smsen en bellen kost mij klauwen met geld voor 15 min bellen mag ik al 30 euro afrekenen, iets wat ik niet teveel kan doen anders kan ik mijn vakantie daarheen vaarwel zeggen.

Sommige dagen ben ik super vrolijk maar dan opeens slaat het alleen gevoel weer toe.

Pff het mag van mij heeeeel snel gaan!
Kijk eens op www.bel1601.nl
Misschien dat je dan voor slechts een paar cent per minuut kunt bellen, valt te proberen

En verder, Skype
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_79192110
Hee dat is echt een goede!
Ik betaal via de site 36,5 cent per minuut ivp de nu 2 euro per min .

En skype is lastig de verbindingen daar zijn kut dus ik versta er nauwelijks wat van meestal
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 maart 2010 @ 23:16:55 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79192469
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Evolet het volgende:
Hee dat is echt een goede!
Ik betaal via de site 36,5 cent per minuut ivp de nu 2 euro per min .

En skype is lastig de verbindingen daar zijn kut dus ik versta er nauwelijks wat van meestal
Op de site zie ik een actie van 3 cent, of is dat voor sms'jes?
Sms'jes naar Brasil kosten mij bijvoorbeeld niet meer dan 5 cent
Net zoveel als Nederland (ongeveer).

En dat van die skype verbindingen ken ik ja
Helemaal vervelend als je Engels met elkaar praat, en haar Engels een beetje Braziliaans accent heeft (IRL wel goed te verstaan, maar met kutverbinding wordt het lastiger....)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_79192709
Yesh de smsjes kosten 3ct en het bellen 36,5.
Maar heb jij ervaring met de site? Ik weet het nog zo net niet..

En inderdaad skype heel leuk allemaal, maar als er 1 een slechte verbinding heeft word het moeilijk.

Wat is jouw verhaal dan? Hoe lang moet jij nog wachten voordat je je vriendinnetje uit Braziliė neem ik aan ziet?
pi_79192860
18 daagjes

We 'survivallen' nog even verder. Alles is al een tijdje geregeld, alleen soms dan zie ik nog iets leuks en dan haal ik daar kaartjes voor. Ondertussen gewoon m'n 40-urige job en in de avonden vertoef ik lekker in de sportschool met een goede vriendin.

In het begin deed ik meer dan nu, dus de tijd lijkt wel wat te vertragen... Nu het zo dichtbij komt is het alleen niet meer uit m'n hoofd te krijgen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 maart 2010 @ 23:32:37 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79193163
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:22 schreef Evolet het volgende:
Yesh de smsjes kosten 3ct en het bellen 36,5.
Maar heb jij ervaring met de site? Ik weet het nog zo net niet..

En inderdaad skype heel leuk allemaal, maar als er 1 een slechte verbinding heeft word het moeilijk.

Wat is jouw verhaal dan? Hoe lang moet jij nog wachten voordat je je vriendinnetje uit Braziliė neem ik aan ziet?
Ik sms altijd via die site, ook in Nederland, is gewoon veel goedkoper.
En mijn vriendin zit sinds oktober een jaar in de buurt van Hannover, als au-pair, dus die zie ik 2 keer per maand ongeveer
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_79195514
Ik sms via fishtext.com (1.5 cent per bericht) en bel via lowratevoip.com (1.5 cent per minuut). Beide spotgoedkoop dus en beide werken goed en betrouwbaar. Op deze manier is het geen enkel probleem om iedere dag te bellen/smsen

Prijzen om te bellen naar Kenya via lowratevoip:

Kenya (Landline) 0.060 0.071 (inc BTW)
Kenya (Mobile) 0.160 0.190 (inc BTW)

Prijzen om te smsen naar Kenya via fishtext:

Celtel Kenya Limited. (Zain Kenya) 0.0150
Safaricom Limited (Safaricom) 0.0150

[ Bericht 17% gewijzigd door Earry op 16-03-2010 10:37:38 ]
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:57:36 #90
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_79195569
Ik blijf tog maar 3 maanden in Suriname....dus ik ben over 43 dagen weer thuis......*O*
Tevens komt mijn vriend over 2 weken ook nog eens langs...goed geregeld vind ik zo
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 16 maart 2010 @ 02:07:33 #91
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_79196960
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Evolet het volgende:
Hee dat is echt een goede!
Ik betaal via de site 36,5 cent per minuut ivp de nu 2 euro per min .

En skype is lastig de verbindingen daar zijn kut dus ik versta er nauwelijks wat van meestal
Je hoeft niet alleen online te chatten met Skype. Je kan ook een telefoonnummer opbellen met Skype-credit wat meestal VEEL goedkoper is dan gewoon bellen.

Zie hier zo rond de 25 cent per minuut:
http://www.skype.com/intl(...)cheap-calls-to-kenya
pi_79201472
Hahah zo leer ik nog eens de fijne kneepjes hier!
Hartstikke bedankt voor de nuttige tips .

Hehe ik heb mij net even aangemeld voor fishtext en meteen het eerste smsje gestuurd .
Ook het ik low rate voip even gedownload,

[ Bericht 47% gewijzigd door Evolet op 16-03-2010 11:41:12 ]
pi_79309135
Ik bel helemaal niet met Skype-credit . Ik heb een Skype country package, voor 4 euro per maand onbeperkt bellen!
pi_79314693
pas op met fishtext. je genereert data verkeer. in nederland kun je daar vaak wel abbo's voor afsluiten, in veel landen buiten nederland niet.

verder gebruik ik skype of skype credits, werkt fantastisch alhoewel sommige andere voip aanbieders beter zijn. helaas zijn dat zakelijke oplossingen en niet echt particulier geschikt.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_79398602
13 dagen.

Zo, dat moest er even uit.
  zondag 21 maart 2010 @ 20:11:08 #96
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79417572
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:28 schreef Alec690 het volgende:
13 dagen.

Zo, dat moest er even uit.
Leuk

Ik begin al altijd twee weken van tevoren m'n koffer beetje bij beetje in te pakken zodat het dichterbij lijkt
pi_79434108
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Leuk

Ik begin al altijd twee weken van tevoren m'n koffer beetje bij beetje in te pakken zodat het dichterbij lijkt
Ja, die voorpret heeft mijn vriendin inderdaad al. Ik heb voor maart alles al geregeld, van vliegticket tot het boeken van vakantie. Het enige wat overblijft is werken en een beetje dagdromen. Wel ben ik van plan om zaterdag nog even flink te gaan shoppen. (cadeau'tje, nieuwe kleding...)

Vanavond hebben we nog even op skype gezeten en het is echt dagen tellen geworden. Verder zijn we ook al weer begonnen met de voorbereiding voor na april. En niet alleen de keren dat we elkaar gaan opzoeken, ook voor daarna, als we samen willen gaan wonen. Ik duik m'n bed in, snel die nieuwe week beginnen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:03:42 #98
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_79477011
Ha, weet je wat pas echt relaxed is als je een chick hebt die in het buitenland zit..

Dat ik nu om 2 uur 's nachts kan bepalen dat ik een zwart wit oorlogs film wil kijken met het geluid op 10, met een peuk en biertje in mijn bed die al twee weken niet verschoond is, HAHAHAHAAA
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 maart 2010 @ 06:59:38 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79477641
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:03 schreef Elkafila het volgende:
Ha, weet je wat pas echt relaxed is als je een chick hebt die in het buitenland zit..

Dat ik nu om 2 uur 's nachts kan bepalen dat ik een zwart wit oorlogs film wil kijken met het geluid op 10, met een peuk en biertje in mijn bed die al twee weken niet verschoond is, HAHAHAHAAA
Ja dat is inderdaad relaxed ja.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:13:53 #100
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_79483135
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad relaxed ja.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nu 3 jaar met mijn vriendin. Vorige jaar heb ik een half jaar in het buitenland gezeten. Nu is het haar beurt. Over 4 maanden ga ik voor 1 1/2 jaar naar het buitenland en gaat zij niet mee.

Tja.. deal with it en als je elkaar leuk genoeg vind komt het altijd wel in orde. Ik ga in ieder geval niet thuis sip op de bank 'aan haar denken' (niet dat ik impliceer dat jij dat wel doet hoor). Heb wel wat beters te doen..
Maar natuurlijk mis ik haar wel.
pi_79484053
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:13 schreef Elkafila het volgende:

Tja.. deal with it en als je elkaar leuk genoeg vind komt het altijd wel in orde. Ik ga in ieder geval niet thuis sip op de bank 'aan haar denken' (niet dat ik impliceer dat jij dat wel doet hoor). Heb wel wat beters te doen..
Maar natuurlijk mis ik haar wel.
.

Precies zoals ik er ook over denk. Ik heb wel wat "beters" te doen dan constant te piekeren. Dan krijg je ook wel 's van die onzinvragen als "mis je haar wel?!?!". Natuurlijk mis ik haar, maar ik laat m'n hele doen en laten hier er niet door beheersen.

Positief bijgevolg is dat de tijd vliegt. Ze komt alweer over krap 4 weken terug .
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 maart 2010 @ 17:24:02 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79498056
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:13 schreef Elkafila het volgende:

[..]

Ik heb het nu 3 jaar met mijn vriendin. Vorige jaar heb ik een half jaar in het buitenland gezeten. Nu is het haar beurt. Over 4 maanden ga ik voor 1 1/2 jaar naar het buitenland en gaat zij niet mee.

Tja.. deal with it en als je elkaar leuk genoeg vind komt het altijd wel in orde. Ik ga in ieder geval niet thuis sip op de bank 'aan haar denken' (niet dat ik impliceer dat jij dat wel doet hoor). Heb wel wat beters te doen..
Maar natuurlijk mis ik haar wel.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik liever heb dat zij wél dicht bij is, en dat het niet zo is dat als zij niet hier is, ik ineens heel veel dingen kan doen die ik altijd zou willen.

En ik ga inderdaad ook niet op de bank zitten sippen, maar ik heb wel eens momenten dat ik haar toch echt heel graag bij me zou hebben.
Maar goed, plannen maken voor de volgende keer doet de tijd ook sneller gaan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_79549123
Inmiddels zijn we al een maand en een paar dagen verder .
Ik moet zeggen dat ik het de eerste week niet erg doorhad? De 2/3 weken erna tot deze week waren echt bagger. Ik ben heel erg sip en emo geweest. Nu ben ik er wat overheen, de kop is er iig af .

En inderdaad zoals al eerder gezegd de tijd die ik nu gedwongen voor mijzelf heb is ook wel fijn.
Ik ben druk bezig met alles plannen, na een sponsoring van mijn ouders is het voor mij mogelijk om met heel veel sparen en werken een vakantie erheen te boeken!
Ik mag 13 juli in het vliegtuig stappen en dan zie ik 14 juli mijn lief weer
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:23:31 #104
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79561036
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Evolet het volgende:
Ik mag 13 juli in het vliegtuig stappen en dan zie ik 14 juli mijn lief weer
Leuk!

Ik ben alweer een tijdje bij 'm nu, en ben nog niet eens weg maar ik heb nu al zin in de zomer want vanaf dan kunnen we zo'n beetje gaan samenwonen (om en om in 2 landen welliswaar )
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 maart 2010 @ 17:21:40 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79576826
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Leuk!

Ik ben alweer een tijdje bij 'm nu, en ben nog niet eens weg maar ik heb nu al zin in de zomer want vanaf dan kunnen we zo'n beetje gaan samenwonen (om en om in 2 landen welliswaar )
Wat voor landen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:53:40 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79578111
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat voor landen?
Cyprus en Nederland, is goed te doen met het vliegtuig (4 uurtjes).
pi_79620289
En weer een week voorbij, wat gaat de tijd toch snel - alleen in die paar minuten per dag dat je even niets te doen hebt/elkaar spreekt is het soms even moeilijk. We zitten inmiddels alweer bijna op de helft en dan zien we elkaar zo'n 4 maanden lang
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 maart 2010 @ 14:33:42 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_79643641
7 Maart mn vriendin voor het laatst gezien, en vandaag gaan we naar London
Zij was afgelopen week op Borkum (bij opa en oma van de au-pair kinderen), en is al sinds vanmorgen onderweg naar Amsterdam.
We zien elkaar rond 1641 als zij in Hilversum de trein instapt waar ik dan al in zit
En dan naar Amsterdam Amstel, en vandaar met de bus naar London, en woensdagavond weer daarvandaan naar A'dam, waar we donderdagochtend aankomen.
En dan gaat zie die maandag (de 5e) pas weer naar Duitsland, dus tot die tijd in Nunspeet
En nu op naar de trein

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_79648478
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:33 schreef heywoodu het volgende:
7 Maart mn vriendin voor het laatst gezien, en vandaag gaan we naar London
Zij was afgelopen week op Borkum (bij opa en oma van de au-pair kinderen), en is al sinds vanmorgen onderweg naar Amsterdam.
We zien elkaar rond 1641 als zij in Hilversum de trein instapt waar ik dan al in zit
En dan naar Amsterdam Amstel, en vandaar met de bus naar London, en woensdagavond weer daarvandaan naar A'dam, waar we donderdagochtend aankomen.
En dan gaat zie die maandag (de 5e) pas weer naar Duitsland, dus tot die tijd in Nunspeet
En nu op naar de trein


Congrats!!

Ik sta over precies één week op dit tijdstip te wachten tot het vliegtuig land. Can't wait...
pi_79688587
Hehe, Alec verhaal klinkt me maar al te bekend in de oren. Heb zelfs nu ook een Russische vriendin en ga 11 April haar bezoeken in Sint Petersburg. Man wat zuigt het toch die afstand. Skype is gelukkig een mooi redmiddel voor de tussenliggende periode.

Ze gaat nu voor haar Ph.D(Doctorsgraad(?)) in Eindhoven proberen te studeren.(Begint Juni dacht ik) Hopelijk dat ze wordt geselecteerd \o/
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  zondag 28 maart 2010 @ 23:41:04 #111
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79692531
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef Devion het volgende:
Hehe, Alec verhaal klinkt me maar al te bekend in de oren. Heb zelfs nu ook een Russische vriendin en ga 11 April haar bezoeken in Sint Petersburg. Man wat zuigt het toch die afstand. Skype is gelukkig een mooi redmiddel voor de tussenliggende periode.

Ze gaat nu voor haar Ph.D(Doctorsgraad(?)) in Eindhoven proberen te studeren.(Begint Juni dacht ik) Hopelijk dat ze wordt geselecteerd \o/
Hoe kom je in vredesnaam aan het Russische vriendin?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_79693439
Heb in Zweden voor een half jaar gestudeerd, dus ja dan kom je redelijk veel buitenlandse studenten tegen.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_79706308
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:41 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Hoe kom je in vredesnaam aan het Russische vriendin?
In mijn geval heeft mijn vriendin Russische familie in Nederland wonen. Ze woont zelf in Moskou, maar komt dus regelmatig naar Nederland voor vakantie. Ik heb haar dan ook gewoon in Nederland ontmoet.
pi_79715325
Zal wel even schrikken zijn geweest met de bomaanslagen in Moskou.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_79731408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef Devion het volgende:
Zal wel even schrikken zijn geweest met de bomaanslagen in Moskou.
Klopt, ze was er vlakbij. Net uit de metro... Schrok me dood.

Gelukkig is ze dit weekend hier.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:34:09 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79753484
Mijn vriend is van donderdag tot zondag hier geweest. Normaal heb ik nooit zo'n moeite met afscheid nemen, maar nu wel. Gelijk maar weer een vlucht geboekt, half april (over iets meer dan 2 weken al!) ga ik daar voor 10 dagen heen. En dan zien we elkaar waarschijnlijk begin juni pas weer..

En dan is het studeren voor mij over en moet ik een baan gaan zoeken. De grote vraag is waar. Ik probeer nu wat te vinden in de circle den haag, brussel berlijn..dan ben ik altijd ongeveer 3-4 uur bij hem vandaag, wat een redelijke weekendrelatie op zou kunnen leveren. Of, in ieder geval elkaar 2x in de maand zien. Dat is al een behoorlijke verbetering!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79755030
Hey iedereen,

Ik heb me hier als belgische aangemeld op het forum daar ik toch naar lotgenoten zoek die hun vriend of vriendin voor een lange tijg moeten missen.

Mijn naam is Barbara, ik ben 33 jaar en mijn vriend (die wel een Nederlander is ) gaat voor 1 jaar een wereldreis maken op zijn fiets. Enerzijds ben ik hartstikke trots op hem maar anderzijds breek ik van verdriet. We zijn nu iets meer dan een jaar samen en het gaat zo fantastisch goed tussen ons, wonen nog niet samen maar daarentegen zijn we dagelijks(nachtelijks) bij elkaar.
Hij vertrekt vanbij zijn ouders in Nederland via Duitsland, Polen, Oekrainie, Rusland, Mongoliė, China naar Australiė. Mede door het 'onbereikbaar gebied' en mijn werk kan ik hem pas gaan opzoeken eind december. Elkaar meer dan 8,5 maanden niet zien ... Ik ben kwaad, verdrietig, leeg en toch gun ik het hem. Het is zo moeilijk hem los te laten... Hij vertrekt komende maandag (5 april) dan rijdt hij met zijn fiets de straat uit en zie ik hem niet meer tot het einde van het jaar. We houden wel contact via sms en skype (als hij een internetcafé) tegenkomt maar ik vrees soms dat ik zo'n situatie niet ga uithouden.
Daarom dat ik me hier aanmeld... lijkt me fijn steun hier te kunnen vinden bij elkaar.

Groetjes Barbara
How lucky I am to have someone that makes saying goodbye so hard !!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:49:00 #118
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_79777732
@ Barbara.m: wat vreselijk moeilijk!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoveel emoties voelt hoor. Gewoon omdat je hem gaat missen en je het liefste gewoon door wilt met je relatie en bouwen aan jullie toekomst. Maar ik neem aan dat hij dit plan en deze droom al langer had, en het zal voor hem ook niet makkelijk zijn om jou achter te laten!!


Ik woon nu sinds Zondag bij mijn vriend in Duitsland. Skype en MSN maakten me helemaal gestoord. Ben zo blij dat we niet meer hoeven te reizen, dat we elke ochtend naar elkaar wakker kunnen worden. Maar ik zal nog op dit forum komen om te lezen hoe het jullie vergaat!
Geek is the new Chique
pi_79779386
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef OMGitsNoelle het volgende:
@ Barbara.m: wat vreselijk moeilijk!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoveel emoties voelt hoor. Gewoon omdat je hem gaat missen en je het liefste gewoon door wilt met je relatie en bouwen aan jullie toekomst. Maar ik neem aan dat hij dit plan en deze droom al langer had, en het zal voor hem ook niet makkelijk zijn om jou achter te laten!!


Ik woon nu sinds Zondag bij mijn vriend in Duitsland. Skype en MSN maakten me helemaal gestoord. Ben zo blij dat we niet meer hoeven te reizen, dat we elke ochtend naar elkaar wakker kunnen worden. Maar ik zal nog op dit forum komen om te lezen hoe het jullie vergaat!
Bedankt voor je reactie
Het is inderdaad een droom dat hij al een tijdje in gedachten had. En het is zoals je schrijft, ik wil het liefste verder bouwen aan de toekomst, heb nu gewoon het gevoel dat mijn leven helemaal stilstaat en ik iets moet beleven wat ik helemaal niet wil. Niet dat ik een bezitterig iemand ben maar ik vind het zo moeilijk om hem los te laten en daar ook zomaar mee in te stemmen. Ik merk ook aan hem dat hij het moeilijk heeft. Het initieel plan was om 1,5 jaar rond te reizen en twee weken geleden heeft hij beslist om het in te korten naar 1 jaar (omwille van mij, hij wilt niet dat ik er aan tenonder ga) , vond ik wel hartstikke lief van hem en kon een gat in de lucht springen maar al heel vlug was het terug voetjes op de grond en beseffen dat ook één jaar gevoelsmatig enorm lang is.

Jij woont nu samen met je vriend...vind ik super fijn voor je !!!
Jullie zullen ook hierdoor alles niet zomaar vanzelfsprekend nemen en beseffen hoe gelukkig het je kan maken gewoon maar elke ochtend de ogen openen en zien/voelen dat je liefste naast je ligt.
Hoe lang hebben jullie apart gewoond ? Hoeveel keer zagen jullie elkaar ? Werd je soms niet kwaad op heel de situatie waardoor je wilde kappen ? Ben ik zo bang voor dat ik helemaal gek ga worden
How lucky I am to have someone that makes saying goodbye so hard !!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:32:03 #120
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_79785983
Wij zijn pas 4 maanden samen. Kennen elkaar al wel jaren maar we hadden allebei relatie en pas sinds 5 maanden praten we echt. We zagen elkaar vrij vaak, gelukkig was het "maar" 4,5 uur van deur tot deur maar het irriteerde me al heel gauw dat je steeds maar aan het aftellen bent, steeds weer afscheid nemen, steeds weer die afstand en Skype/telefoon maakten me agressief omdat je elkaar soms slecht verstaat en gewoon niet normaal kan spreken. Dus ik ben absoluut blij met hoe het nu is.
Geek is the new Chique
pi_79844511
Morgen de laatste dag werken, zaterdagochtend nog even fitness en daarna naar Schiphol om m'n meisje op te halen.

De laatste loodjes wogen zwaar, ontzettend druk gehad op o.a. werk, maar vanaf morgenavond lekker vakantie voor 2,5 week.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:00:17 #122
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79845624
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef Alec690 het volgende:
Morgen de laatste dag werken, zaterdagochtend nog even fitness en daarna naar Schiphol om m'n meisje op te halen.

De laatste loodjes wogen zwaar, ontzettend druk gehad op o.a. werk, maar vanaf morgenavond lekker vakantie voor 2,5 week.
Veel plezier alvast!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:05:19 #123
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79845864
Wij hebben wat nieuws uitgevonden. Overdag als we allebei aan het studeren zijn zetten we de webcam aan en het geluid uit. Twee voordelen: je ziet elkaar en kan eens een grapje maken, en het motiveert enorm om te studeren als de ander ook bezig is! Het is eigenlijk net alsof je naast elkaar zit..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:32:52 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79847161
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef AKnynke het volgende:
Wij hebben wat nieuws uitgevonden. Overdag als we allebei aan het studeren zijn zetten we de webcam aan en het geluid uit. Twee voordelen: je ziet elkaar en kan eens een grapje maken, en het motiveert enorm om te studeren als de ander ook bezig is! Het is eigenlijk net alsof je naast elkaar zit..
Wij hebben dat op een gegeven moment gedaan met bellen. Gewoon skype aanzetten en dan was ik aan het studeren en m'n vriend aan het werk. En dan gewoon af en toe een beetje praten net als wanneer je bij elkaar bent. Werkte voor mij wel goed, dan kon ik rustig studeren want anders ben je steeds aan het typen enzo
  donderdag 1 april 2010 @ 21:39:42 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79847536
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wij hebben dat op een gegeven moment gedaan met bellen. Gewoon skype aanzetten en dan was ik aan het studeren en m'n vriend aan het werk. En dan gewoon af en toe een beetje praten net als wanneer je bij elkaar bent. Werkte voor mij wel goed, dan kon ik rustig studeren want anders ben je steeds aan het typen enzo
zo nu en dan gebaarden we inderdaad naar elkaar om even het geluid aan te zetten, en dat werkte perfect. Ik vind het wel heel fijn. Niet de hele dag, maar een aantal uur, perfect!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:47:52 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79847911
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zo nu en dan gebaarden we inderdaad naar elkaar om even het geluid aan te zetten
O dat kan natuurlijk ook ja
pi_79875759
Lieve mensen,

Tot over 2,5 week!
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:45:56 #128
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_79875961
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Alec690 het volgende:
Lieve mensen,

Tot over 2,5 week!
Geniet ervan!
pi_79881558
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Alec690 het volgende:
Lieve mensen,

Tot over 2,5 week!
Veel plezier, maak er wat van:)

Nog een week en 2 dagen en ik zit in Sint Petersburg.....wat duren die laatste dagen lang.....
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_79888965
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:29 schreef Devion het volgende:

[..]

Veel plezier, maak er wat van:)

Nog een week en 2 dagen en ik zit in Sint Petersburg.....wat duren die laatste dagen lang.....
Cool

Ik ga er over anderhalve maand heen, tien dagen mijn vriendin opzoeken Heel veel zin om de stad (en natuurlijk mijn vriendin weer) te zien!
pi_79888995
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Alec690 het volgende:
Lieve mensen,

Tot over 2,5 week!
Geniet ervan
pi_79894328
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Alec690 het volgende:
Lieve mensen,

Tot over 2,5 week!
Wow, geniet ervan (en van elkaar)
pi_79941861
Pf ik zit echt heel erg in de knoop. Ik heb best vaak ruzie met mijn vriendin, die ik pas over 3 maanden weer mag zien. Zij vind dit een grote test voor onze relatie, maar als onze liefde sterk genoeg is komen we eroverheen. Waarop ik stelde dat als ik er heenga over 3 maanden en we elkaar 5 maanden niet gezien hebben en totaal niet meer gewend zijn aan elkaar om vervolgens opeens ruim 3 weken vakantie te gaan vieren. Toen kwam dat als onze liefde sterk genoeg is we eroverheen komen. Met andere woorden nogmaals een test, maar zo wilde ze het niet noemen.

Ik voel me erg gevangen tussen 2 dingen aan de ene kant blij zijn voor haar en haar ervaring maar aan de andere kant gewoon dat het ongelofelijk klote is dat ze daar zit.
Ik heb haar vandaag eerlijk toegegeven dat als ik dit 2 maanden eerder wist dat ik echt dwars was gaan liggen, dan maar egoļstisch want dit is toch echt wel het meest rotte wat ik ooit ervaren heb.

Zij gelooft er heilig in dat alles goedkomt, nadat ze had gezegd dat ze niet van opgeven houd .
Het is allemaal zo dubbelzinnig..

En mijn ouders zijn ook niet echt supportive..
__________________
pi_79942339
hier ben ik dan weer, was het topic helemaal vergeten, wat stom!

@Alec690 , veeel plezier

@ Evolet , elke relatie heeft zijn ups and downs, maar dat betekend niet dat je er meteen mee moet stoppen omdat het even slecht gaat, jij moet er zelf ook in gaan geloven, en inderdaad als jullie liefde sterk genoeg is komen jullie er wel over heen. en over ouders gesproken, mijn ouders dwingen mij zelfs om het uit te maken, alleen omdat mijn vriend donker is van huidskleur en het niet kunnen acepteren dat hij anders is, mijn vrienden , collega's iedereen om mij heen heeft er niks positiefs over te zeggen, en toch blijf ik er mee door gaan, waarom , omdat ik er gewoon zeker van ben dat hij van mij houdt, en ik van hem, ik ben nu bijna 2 jaar met hem samen, ik zie hem om het half jaar, er veranderd weinig als je elkaar gewoon dagelijks spreekt.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_79943333
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:36 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Cool

Ik ga er over anderhalve maand heen, tien dagen mijn vriendin opzoeken Heel veel zin om de stad (en natuurlijk mijn vriendin weer) te zien!
Heh, ook al uit Sint Petersburg? Waar zit je vriendin in Sint Petersburg?

Bleh, nog een week, heb daarvoor nog 3 toetsen en de kaatste dag is een werkdag, dit zuigt zo hard.

We hebben ook al afgesproken dat ze 11 dagen later mij op komt zoeken in Nederland.(Ja beetje snel achter elkaar, maar kan niet anders ivm studie en vakantie)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_79966360
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:07 schreef Devion het volgende:

[..]

Heh, ook al uit Sint Petersburg? Waar zit je vriendin in Sint Petersburg?
Uh lang verhaal. In Rusland geboren, op haar 7e naar Nederland gekomen met haar moeder. Heeft zowel Nederlandse als Russische nationaliteit, en spreekt beide talen ook goed en accentloos, maar is meer Nederlandse dan Russische (vindt ze zelf ook). Ze woont nu net buiten het historisch centrum, vlakbij het Technologisch Instituut onder Sadovaja. Ze studeert een paar maanden in Sint-Petersburg.
pi_80026848
eigenlijk.. vind ik het prettig te lezen dat het altijd nog 'erger' kan. langer en verder bij elkaar vandaag en toch gaat het goed.

situatie hier: ik zit voor stage van februari tot begin juli in Belgie. vriend in Groningen. dat is 6uur reizen dus niet zo ff een dagje terug maar een lang weekend gaat wel. daar ben ik echt heel erg blij mee, ookal is het maar 1x in de maand.

maar voor nu eerst
pi_80027528
Ik tel de uren al af dat ik mag instappen voor de 10.000km countdown oostwaarts. Ben best nerveus
pi_80031797
Nog een kleine maand wachten en dan zie ik d'r weer. Ondertussen wordt het steeds onrustiger daar in Zuid-Afrika. Na de moord op Terre'Blache zijn er een hoop mensen uit het AWB die wraak willen nemen. De locaties (townships) waar zij vlakbij woont gonzen van de geruchten en er worden weer roadblocks opgeworpen door autobanden te verbranden. Ja.. erg gezellige situatie, zal blij zijn als ze even een tijdje hier is zodat het daar weer wat rustiger kan worden.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:56:21 #140
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80084293
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef loecje het volgende:
eigenlijk.. vind ik het prettig te lezen dat het altijd nog 'erger' kan. langer en verder bij elkaar vandaag en toch gaat het goed.

situatie hier: ik zit voor stage van februari tot begin juli in Belgie. vriend in Groningen. dat is 6uur reizen dus niet zo ff een dagje terug maar een lang weekend gaat wel. daar ben ik echt heel erg blij mee, ookal is het maar 1x in de maand.

maar voor nu eerst
Ja, dat had ik dus ook, toen ik nog in (Westen van) NL woonde, en mijn vriend in Duitsland. Best een eind, maar als ik hier lees dat mensen elkaar weken... maanden niet zien. Had ik niks om over te klagen als ik hem een kleine week niet zag. Alleen van het reizen werd ik absoluut niet goed. Elke week weer 10 uur onderweg om elkaar te zien. Bah. Nu is dat gelukkig voorbij en woon ik in Duitsland.
Geek is the new Chique
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 01:21:52 #141
88815 The_Emotion
98.3
pi_80149245
Gisteren hebben we de mijlpaal gehaald, 1 jaar samen, en we gaan natuurlijk voor meer

Ondertussen is het een klein maandje geleden dat ik terug ben uit Peru. We hebben een mooie tijd samen gehad, veel lol gehad en door bij elkaar te zijn leren we veel meer van elkaar. We zijn samen een weekje naar Bolivia geweest en hebben het en ander gezien en gedaan. En ook met haar familie kan ik het heel goed hebben, sterker nog, het voelt alsof ik daar een tweede familie heb. Dat is echt een fijn gevoel!

Helaas zitten we nu in de grijze periode 'wanneer zien we elkaar weer?'
Maar we zijn nu bezig om haar een keertje naar Nederland te laten komen, alleen ben ik bang dat het een tijdje gaat duren ivm met mijn werk en haar studie.

Ik ga in ieder geval verder met de Spaanse taal cursus.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 01:27:55 #142
88815 The_Emotion
98.3
pi_80149410
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Alec690 het volgende:
Lieve mensen,

Tot over 2,5 week!
beetje laat, maar nog heel veel succes samen!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_80150438
Zo, na bijna 2 jaar op Cyprus* te hebben gewoond heb ik besloten om ook maar eens serieus werk te gaan maken van de taal. De Griekse cursus komt eraan en als ik alles mag geloven dan spreek ik binnenkort vloeiend Grieks wishfull thinking natuurlijk

Voor mijn werk heb ik het niet heel serieus nodig, juist daarom heb ik het ook niet eerder opgepakt. Ik vind alleen dat ik wel iets aan inburgering mag doen zolangzamerhand en gewoon eten en drinken moet kunnen bestellen of de weg kunnen vragen.

* waarom zeg je IN Nederland en OP Cyprus eigenlijk? omdat het een eiland is
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:28:25 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80150645
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef thespindoctor het volgende:
Zo, na bijna 2 jaar op Cyprus* te hebben gewoond heb ik besloten om ook maar eens serieus werk te gaan maken van de taal. De Griekse cursus komt eraan en als ik alles mag geloven dan spreek ik binnenkort vloeiend Grieks wishfull thinking natuurlijk

Voor mijn werk heb ik het niet heel serieus nodig, juist daarom heb ik het ook niet eerder opgepakt. Ik vind alleen dat ik wel iets aan inburgering mag doen zolangzamerhand en gewoon eten en drinken moet kunnen bestellen of de weg kunnen vragen.

* waarom zeg je IN Nederland en OP Cyprus eigenlijk? omdat het een eiland is
En ik ook, alleen in mindere mate aangezien ik alleen oppervlakkig praatje hoef kunnen te maken in de supermarkt enzo als ik bij je ben Straks als ik er kom wonen misschien maar even wat extra woorden leren

----

Barbara.m, hoe is het met jou nu? Je vriend is al op fietstocht neem ik aan?
  zondag 11 april 2010 @ 00:10:10 #145
299119 DieBiso
Blub vis ice tea FTW!
pi_80174968
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef monikanyc het volgende:
[...]
en toch blijf ik er mee door gaan, waarom , omdat ik er gewoon zeker van ben dat hij van mij houdt, en ik van hem, ik ben nu bijna 2 jaar met hem samen, ik zie hem om het half jaar, er veranderd weinig als je elkaar gewoon dagelijks spreekt.
Lieve vriendin heb ik.

aan de rest ook veel geluk natuurlijk

[edit]
2 maanden en 1 dag voordat ik in het vliegtuig stap,
kom ik de 13e aan dan zie k Monika snel weer

[ Bericht 12% gewijzigd door DieBiso op 11-04-2010 00:18:17 ]
Birds may fly, but I need a fucking plane.
  zondag 11 april 2010 @ 06:59:06 #146
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80178058
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:10 schreef DieBiso het volgende:

[..]

Lieve vriendin heb ik.

aan de rest ook veel geluk natuurlijk

[edit]
2 maanden en 1 dag voordat ik in het vliegtuig stap,
kom ik de 13e aan dan zie k Monika snel weer
Hoe lang zien jullie elkaar dan?
  zondag 11 april 2010 @ 12:31:01 #147
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80181899
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef monikanyc het volgende:
hier ben ik dan weer, was het topic helemaal vergeten, wat stom!

@Alec690 , veeel plezier

@ Evolet , elke relatie heeft zijn ups and downs, maar dat betekend niet dat je er meteen mee moet stoppen omdat het even slecht gaat, jij moet er zelf ook in gaan geloven, en inderdaad als jullie liefde sterk genoeg is komen jullie er wel over heen. en over ouders gesproken, mijn ouders dwingen mij zelfs om het uit te maken, alleen omdat mijn vriend donker is van huidskleur en het niet kunnen acepteren dat hij anders is, mijn vrienden , collega's iedereen om mij heen heeft er niks positiefs over te zeggen, en toch blijf ik er mee door gaan, waarom , omdat ik er gewoon zeker van ben dat hij van mij houdt, en ik van hem, ik ben nu bijna 2 jaar met hem samen, ik zie hem om het half jaar, er veranderd weinig als je elkaar gewoon dagelijks spreekt.
er verandert weinig als je elkaar dagelijks spreekt? ik wil niet heel erg negatief overkomen maar elkaar spreken is toch heel anders dan wanneer je samen bent, samen leeft. je ziet elkaars emoties niet, je voelt het niet hetzelfde als wanneer je elkaar alleen spreekt. ik hoop voor jullie dat het snel anders wordt, zodat je echt elkaar kan leren kennen. (ik zal hierover wel veel commentaar krijgen, maar jullie weten dat het waar is dat als je samen bent, je elkaar pas echt leert kennen...).
Geek is the new Chique
pi_80190874
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:31 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

er verandert weinig als je elkaar dagelijks spreekt? ik wil niet heel erg negatief overkomen maar elkaar spreken is toch heel anders dan wanneer je samen bent, samen leeft. je ziet elkaars emoties niet, je voelt het niet hetzelfde als wanneer je elkaar alleen spreekt. ik hoop voor jullie dat het snel anders wordt, zodat je echt elkaar kan leren kennen. (ik zal hierover wel veel commentaar krijgen, maar jullie weten dat het waar is dat als je samen bent, je elkaar pas echt leert kennen...).
daar heb je dan wel een punt. natuurlijk leer je elkaar beter kennen als je bij elkaar bent, dat is gewoon een feit. en 'er veranderd weinig als je elkaar gewoon dagelijks spreekt ' dan denk ik toch dat ik vanuit mijn eigen ervaring spreek. ,dingen zijn nooit hetzelfde als je elkaar ziet, klopt. maar ik neem aan als je elkaar echt weken lang niet spreekt, dat er dan juist verandering komt.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  zondag 11 april 2010 @ 17:11:41 #149
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80191711
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef monikanyc het volgende:

[..]

daar heb je dan wel een punt. natuurlijk leer je elkaar beter kennen als je bij elkaar bent, dat is gewoon een feit. en 'er veranderd weinig als je elkaar gewoon dagelijks spreekt ' dan denk ik toch dat ik vanuit mijn eigen ervaring spreek. ,dingen zijn nooit hetzelfde als je elkaar ziet, klopt. maar ik neem aan als je elkaar echt weken lang niet spreekt, dat er dan juist verandering komt.
oke ik begreep ook niet helemaal in welke context je het bedoelde. sowieso als je ver uit elkaar woont is het zeker belangrijk dat je elkaar elke dag spreekt, doe je dat niet, dan wordt de band gewoon zwakker en kan het vertrouwen in elkaar minder worden. maar ik hoop echt voor jou en je mannetje dat jullie gewoon samen zijn en ook voor langere tijd
Geek is the new Chique
pi_80192578
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:11 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

oke ik begreep ook niet helemaal in welke context je het bedoelde. sowieso als je ver uit elkaar woont is het zeker belangrijk dat je elkaar elke dag spreekt, doe je dat niet, dan wordt de band gewoon zwakker en kan het vertrouwen in elkaar minder worden. maar ik hoop echt voor jou en je mannetje dat jullie gewoon samen zijn en ook voor langere tijd
hahah maakt niet uit hoor:p ja precies dankje, las ergens dat jij nu bij hem woont, hoe is dat eigenlijk?
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  zondag 11 april 2010 @ 17:58:12 #151
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80193506
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:32 schreef monikanyc het volgende:

[..]

hahah maakt niet uit hoor:p ja precies dankje, las ergens dat jij nu bij hem woont, hoe is dat eigenlijk?
heel erg anders, we zagen elkaar eerst best wel vaak, ik spendeerde heel veel tijd bij hem (kunnen echt niet zonder elkaar, haha). maar nu ik echt hier woon is het wel even wennen. je leert elkaar echt kennen. elkaars gewoonten, elkaars irritante dingetjes. zelfs de kleinste dingetjes die je normaal gesproken echt niet te weten krijgt over elkaar. zo vind hij het vervelend als ik vanuit de douche helemaal nat op de vloer stap (hij droogt zich af IN de douche). dat soort dingetjes. maar het is geven en nemen en veel praten met elkaar wat wel en wat niet kan. we hebben sinds ik hier echt woon al veel gekibbeld over kleine dingetjes. we zullen nog heel wat obstakels tegenkomen maar de liefde gaat zo diep, dat dat echt niet uitmaakt.

het is wel gewoon waar dat samenwonen echt een make or break punt in je relatie is.
Geek is the new Chique
  zondag 11 april 2010 @ 23:03:31 #152
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80208873
Ik meld me hier ook maar even, vriendin zit in de VS, we zien elkaar ongeveer eens in de 3 maanden maar we kunnen niet veel vooruit plannen, beetje lastige situatie, misschien dat ik als ik daar zin in heb later nog wat meer uitleg geef maar even voor de duidelijkheid: 't is me allemaal min of meer overkomen, was niet op zoek, maar heb nergens spijt van.
Hallon!
  zondag 11 april 2010 @ 23:06:31 #153
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80209031
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef BlueMage het volgende:
Ik meld me hier ook maar even, vriendin zit in de VS, we zien elkaar ongeveer eens in de 3 maanden maar we kunnen niet veel vooruit plannen, beetje lastige situatie, misschien dat ik als ik daar zin in heb later nog wat meer uitleg geef maar even voor de duidelijkheid: 't is me allemaal min of meer overkomen, was niet op zoek, maar heb nergens spijt van.
Zo ging het hier ook. Helemaal niet op zoek, maar ja om het door de afstand niet te doen (of proberen) als je elkaar zo leuk vindt.... Het is soms best moeilijk, maar als je elkaar ziet des te leuker
  zondag 11 april 2010 @ 23:33:57 #154
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80210460
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo ging het hier ook. Helemaal niet op zoek, maar ja om het door de afstand niet te doen (of proberen) als je elkaar zo leuk vindt.... Het is soms best moeilijk, maar als je elkaar ziet des te leuker
Idd, 2 weken geleden nog in NYC geweest, was erg goed om elkaar weer te zien.
Hallon!
pi_80231279
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

heel erg anders, we zagen elkaar eerst best wel vaak, ik spendeerde heel veel tijd bij hem (kunnen echt niet zonder elkaar, haha). maar nu ik echt hier woon is het wel even wennen. je leert elkaar echt kennen. elkaars gewoonten, elkaars irritante dingetjes. zelfs de kleinste dingetjes die je normaal gesproken echt niet te weten krijgt over elkaar. zo vind hij het vervelend als ik vanuit de douche helemaal nat op de vloer stap (hij droogt zich af IN de douche). dat soort dingetjes. maar het is geven en nemen en veel praten met elkaar wat wel en wat niet kan. we hebben sinds ik hier echt woon al veel gekibbeld over kleine dingetjes. we zullen nog heel wat obstakels tegenkomen maar de liefde gaat zo diep, dat dat echt niet uitmaakt.

het is wel gewoon waar dat samenwonen echt een make or break punt in je relatie is.
ja dat lijkt me ook zo wel, we hebben het er wel eens over gehad, maar zelf zie ik het nog niet echt zo zitten om meteen als die terug is in nederland bij hem in te trekken, misschien dat ik bang ben dat het dan helemaal fout gaat, nja goed van fouten moet je kunnen leren. ik ben in ieder geval blij voor je
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:05:33 #156
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80256501
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef monikanyc het volgende:

[..]

ja dat lijkt me ook zo wel, we hebben het er wel eens over gehad, maar zelf zie ik het nog niet echt zo zitten om meteen als die terug is in nederland bij hem in te trekken, misschien dat ik bang ben dat het dan helemaal fout gaat, nja goed van fouten moet je kunnen leren. ik ben in ieder geval blij voor je
Kan ik me heel goed voorstellen hoor. Je moet zelf aanvoelen of je denkt dat je daar klaar voor bent. Misschien is het een goed idee om beide even te wennen aan het dichterbij elkaar wonen als jullie beiden in NL wonen. Maar in mijn opzicht is samenwonen altijd een make or break punt, maakt niet uit wanneer je het doet. Tuurlijk moet je niet meteen de eerste week samenwonen. Maar ik en mijn vriend hebben beide samengewoond met partners waarmee we jaaaaren samen waren, en dat ging gewoon mis. Wij kennen elkaar een halfjaar en dat gaat gewoon prima. Het is maar net hoe je het aanvoelt en hoe goed je je kan aanpassen en hoe jullie levensstijl op elkaar aansluit.
Geek is the new Chique
  woensdag 14 april 2010 @ 12:47:55 #157
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80300819
Van de week weer een ticket geboekt Hij komt eerst een paar weken naar hier, en dan gaan we samen naar Cyprus en blijf ik bij hem tot m'n tentamens Dan moet ik helaas weer even terug.

Het samenwonen in 2 landen gaat al steeds beter zo
pi_80301355
Vriendin komt volgende week vrijdag weer terug na 6 maanden vrijwilligerswerk te hebben gedaan in Ghana (en wat rondgereisd).

De tijd is redelijk snel voorbij gevlogen, mede door het feit dat we elkaar gewoon elkaars ding lieten doen zonder bijvoorbeeld elke dag te "moeten" bellen. We spraken/belden elkaar 1, soms 2x per week en we stuurden elkaar zo nu en dan wat smsjes. Het is allemaal goed gelopen en nu maar kijken hoe het weer zal zijn als ze straks terug is. Zal wel weer even wennen zijn.
  woensdag 14 april 2010 @ 13:46:11 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80302923
Ik ga morgen voor 10 dagen naar m'n duutser. We zijn allebei hardstikke druk en moeten heel veel werken, maar het is fijn om ieder geval samen te kunnen slapen.

Daarna zie ik hem voor anderhalve maand ofzo niet, dat is wel lang!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 14 april 2010 @ 14:17:18 #160
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80304124
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga morgen voor 10 dagen naar m'n duutser. We zijn allebei hardstikke druk en moeten heel veel werken, maar het is fijn om ieder geval samen te kunnen slapen.

Daarna zie ik hem voor anderhalve maand ofzo niet, dat is wel lang!
Aw leuk Waar woont jouw Duitser? Ik woon sindskort met de mijne samen
Geek is the new Chique
  woensdag 14 april 2010 @ 14:40:53 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80304964
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Aw leuk Waar woont jouw Duitser? Ik woon sindskort met de mijne samen
in Bremen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:17:32 #162
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80306440
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef AKnynke het volgende:

[..]

in Bremen..
Jeetje dat is wel een eindje fietsen. Maar wel een mooie stad!!
Geek is the new Chique
  woensdag 14 april 2010 @ 16:09:01 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80308478
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Jeetje dat is wel een eindje fietsen. Maar wel een mooie stad!!
Aangezien ik in Zweden woon ga ik ook met het vliegtuig. Is net iets te ver om te fietsen inderdaad!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 15 april 2010 @ 13:44:46 #164
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_80342494
Over 13 dagen zie ik haar weer voor 10 dagen Heb er echt ontzettend veel zin in!

We zien elkaar gemiddeld zo'n één keer per maand. Soms slechts een klein weekend, soms echter ook een hele week of zelfs langer. Dat ligt er maar net aan hoe ons rooster is en hoe onze vakanties ingepland staan. Dagelijks hebben we gelukkig contact via MSN en Skype.

Ze woont overigens in Duitsland; op een afstand die toch wat groot is om elke week met de trein of auto af te leggen. Aangezien ik na dit schooljaar aan een universiteit studeren wil, zijn we al zaken aan het regelen om mijn studie op dezelfde universiteit als die van haar te laten plaatsvinden. We zijn ook al op zoek naar een leuke woning voor ons samen

Tot die tijd moet ik nog even hard studeren op mijn huidige opleiding en daarnaast ook mijn Duits wat bijspijkeren

@OMGitsNoelle: ik zie dat jij nu samenwoont met jouw vriend in Duitsland! Mag ik je vragen hoe het jou bevalt? Is het een enorme switch om ineens in Duitsland te wonen, of gewen je toch relatief gauw aan de omgeving? En heb je de taal goed kunnen oppikken? Sorry voor de overvloed aan vragen, maar ik hoor graag van een ervaringsdeskundige!
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:18:49 #165
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80346111
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef Samsonneke het volgende:


@OMGitsNoelle: ik zie dat jij nu samenwoont met jouw vriend in Duitsland! Mag ik je vragen hoe het jou bevalt? Is het een enorme switch om ineens in Duitsland te wonen, of gewen je toch relatief gauw aan de omgeving? En heb je de taal goed kunnen oppikken? Sorry voor de overvloed aan vragen, maar ik hoor graag van een ervaringsdeskundige!
Je mag zoveel vragen stellen als je wilt!! Ik had een paar weken terug ook heel veel aan de tips die hier gegeven werden, en nu het eenmaal is gebeurd merk ik toch dat het heel anders weer is dan ik had gedacht.

Het is een ENORME switch. Ik woon nog geen 20 minuten van de grens af, maar het is toch helemaal Duitsland. Je zou denken dat men hier wel NLs spreekt, niet dus. Verder is het echt een hele andere houding die Duitsers hebben, dat heb je misschien zelf al wel gemerkt. Duitsers zijn een stuk beleefder, wat best moeilijk kan zijn want soms vind ik het zelfs een beetje overdreven. Ik kijk heel veel Duitse TV, luister Duitse radio, lees Duitse boeken en voordeel dat mijn vriend Duits is, en leer een taal snel dus dat komt ook wel goed.

Verder bevalt het me enorm goed. Toevallig vandaag voor het eerst (in 3 weken *schaam schaam*) echt in mijn eentje weggegaan. Naar station gefietst, trein genomen naar Heerlen en een beetje geshopt. Was eerder wel naar de stad hier gelopen, maar verder weinig. Best eng nog.

Je kan altijd meer vragen stellen
Geek is the new Chique
  donderdag 15 april 2010 @ 19:23:09 #166
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_80354762
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:18 schreef OMGitsNoelle het volgende:

[..]

Je mag zoveel vragen stellen als je wilt!! Ik had een paar weken terug ook heel veel aan de tips die hier gegeven werden, en nu het eenmaal is gebeurd merk ik toch dat het heel anders weer is dan ik had gedacht.

Het is een ENORME switch. Ik woon nog geen 20 minuten van de grens af, maar het is toch helemaal Duitsland. Je zou denken dat men hier wel NLs spreekt, niet dus. Verder is het echt een hele andere houding die Duitsers hebben, dat heb je misschien zelf al wel gemerkt. Duitsers zijn een stuk beleefder, wat best moeilijk kan zijn want soms vind ik het zelfs een beetje overdreven. Ik kijk heel veel Duitse TV, luister Duitse radio, lees Duitse boeken en voordeel dat mijn vriend Duits is, en leer een taal snel dus dat komt ook wel goed.

Verder bevalt het me enorm goed. Toevallig vandaag voor het eerst (in 3 weken *schaam schaam*) echt in mijn eentje weggegaan. Naar station gefietst, trein genomen naar Heerlen en een beetje geshopt. Was eerder wel naar de stad hier gelopen, maar verder weinig. Best eng nog.

Je kan altijd meer vragen stellen
Bedankt voor je reactie!

Mijn ervaring is ook dat Duitsers vaak geen Nederlands kunnen, zeker niet wanneer je wat dieper in het land gaat. Ook hun Engels is relatief slecht, alhoewel je met een paar simpele zinnen en woorden toch communiceren kunt.

De plaats waar ik ga wonen ligt in de buurt van München. Ik merk op sommige vlaktes inderdaad grote verschillen. Het klopt dat Duitsers over het algemeen een stuk beleefder zijn dan Nederlanders, iets waarmee je toch rekening moet houden zodra je er gaat wonen. Met de taal zal het denk ik wel goed komen, aangezien ik al een redelijk woordje Duits kan en momenteel veel werk in mijn zelfstudie stop De universiteit eist ook van mij dat ik de taal op C1 niveau beheers.

Ach, in je eentje weggaan in een vreemd land is zeker een grote onderneming! Ik kan me goed voorstellen dat de eerste stappen wat eng waren Toch heb ik de stad al heel wat verkend in mijn eentje terwijl zij lessen had, en ik moet zeggen dat ik het een hele fijne omgeving vind. Dat is ook belangrijk natuurlijk.

Mag ik vragen wat je nu doet in Duitsland? Werk je, of studeer je, of doe je momenteel niets?
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_80359977
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Aangezien ik in Zweden woon ga ik ook met het vliegtuig. Is net iets te ver om te fietsen inderdaad!
Ik vraag me af of je aangekomen bent ivm die vulkaanuitbarsting...
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  donderdag 15 april 2010 @ 21:31:38 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80360789
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je aangekomen bent ivm die vulkaanuitbarsting...
Ja! Ik had ontzettend geluk, en heb helemaal niet door gehad wat er allemaal speelde. Maar ik denk dat ik op een van de laatste vluchten zat! Ik vloog met ryanair, en het vriendje was behoorlijk bezorgd want die hadden op hun website staan dat alle vluchten vanaf 11.30 gecancelled waren, terwijl mijn vlucht om 12.30 was. Maar, ik mocht er blijkbaar nog doorheen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 15 april 2010 @ 21:34:12 #169
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80360945
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja! Ik had ontzettend geluk, en heb helemaal niet door gehad wat er allemaal speelde. Maar ik denk dat ik op een van de laatste vluchten zat! Ik vloog met ryanair, en het vriendje was behoorlijk bezorgd want die hadden op hun website staan dat alle vluchten vanaf 11.30 gecancelled waren, terwijl mijn vlucht om 12.30 was. Maar, ik mocht er blijkbaar nog doorheen!
Oeh dan heb je inderdaad net geluk gehad! Anders had het nog wel eens even kunnen duren voor je bij hem was. Veel plezier samen in ieder geval
  donderdag 15 april 2010 @ 21:35:06 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80360999
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oeh dan heb je inderdaad net geluk gehad! Anders had het nog wel eens even kunnen duren voor je bij hem was. Veel plezier samen in ieder geval
Dan was het pas zondag geworden denk ik. Als het dan al lukte. Ja, ik ben erg blij, en het is fijn om weer samen te zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:19:40 #171
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_80374898
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef Samsonneke het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie!

Mijn ervaring is ook dat Duitsers vaak geen Nederlands kunnen, zeker niet wanneer je wat dieper in het land gaat. Ook hun Engels is relatief slecht, alhoewel je met een paar simpele zinnen en woorden toch communiceren kunt.

De plaats waar ik ga wonen ligt in de buurt van München. Ik merk op sommige vlaktes inderdaad grote verschillen. Het klopt dat Duitsers over het algemeen een stuk beleefder zijn dan Nederlanders, iets waarmee je toch rekening moet houden zodra je er gaat wonen. Met de taal zal het denk ik wel goed komen, aangezien ik al een redelijk woordje Duits kan en momenteel veel werk in mijn zelfstudie stop De universiteit eist ook van mij dat ik de taal op C1 niveau beheers.

Ach, in je eentje weggaan in een vreemd land is zeker een grote onderneming! Ik kan me goed voorstellen dat de eerste stappen wat eng waren Toch heb ik de stad al heel wat verkend in mijn eentje terwijl zij lessen had, en ik moet zeggen dat ik het een hele fijne omgeving vind. Dat is ook belangrijk natuurlijk.

Mag ik vragen wat je nu doet in Duitsland? Werk je, of studeer je, of doe je momenteel niets?
Ja het is altijd even maar afwachten of je de omgeving een fijne vindt. Voor mij was het echt even wat anders, omdat ik uit de Randstad kom, en gewend was aan Leiden en Amsterdam. En dan nu ineens hier te komen, waar het ontzettend groen en rustig is... Maar ik vind het wel even lekker zulke rust. Weet niet voor hoe lang, misschien zou ik wel eens naar Keulen willen verhuizen of iets.

Ik ben heel druk op zoek naar werk in Zuid Limburg, maar dat valt toch wel even tegen :S Ik zoek gewoon iets voor doordeweeks, zoveel mogelijk uur, heb verder geen eisen maar dat blijkt echt heel moeilijk :S Gelukkig heb ik genoeg spaarcentjes om mezelf te redden voor een heel wat aantal maanden. In September begin ik met een studie International Business and Management Studies in Maastricht. Kan niet wachten!
Geek is the new Chique
pi_80403110
Heb er vandaag een punt achter gezet, het werd me gewoon teveel. waren ook andere zaken bij betrokken, en begon al minder voor hem te voelen, wat nu gewoon over is.. het is beter zo.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_80405541
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef monikanyc het volgende:
Heb er vandaag een punt achter gezet, het werd me gewoon teveel. waren ook andere zaken bij betrokken, en begon al minder voor hem te voelen, wat nu gewoon over is.. het is beter zo.
Jammer om te horen, hopelijk heb je met je volgende relatie meer geluk (zeker wat afstand betreft)!
pi_80413779
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Earry het volgende:

[..]

Jammer om te horen, hopelijk heb je met je volgende relatie meer geluk (zeker wat afstand betreft)!
Het is niet anders, dankje
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:23:48 #175
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80433146
Heeft een van jullie nog last (gehad) van dat zootje m.b.t. het vliegverkeer nu?

Zouden wij eindelijk best een lange tijd bij elkaar zijn, lijkt het nog verpest te gaan worden ook door die stomme vulkaan Hopelijk houdt het over een paar dagen op, maar dat zal wel iets te positief gedacht zijn.
Ik zei net nog tegen m'n vriend: het is heel leuk dat we door al die moderne dingen toch samen kunnen zijn.. maar op dit soort momenten is het wel kut, als je elkaar misschien een tijd niet kan zien door zoiets stoms..
  zondag 18 april 2010 @ 10:21:09 #176
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80438978
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef kwiwi het volgende:
Heeft een van jullie nog last (gehad) van dat zootje m.b.t. het vliegverkeer nu?

Zouden wij eindelijk best een lange tijd bij elkaar zijn, lijkt het nog verpest te gaan worden ook door die stomme vulkaan Hopelijk houdt het over een paar dagen op, maar dat zal wel iets te positief gedacht zijn.
Ik zei net nog tegen m'n vriend: het is heel leuk dat we door al die moderne dingen toch samen kunnen zijn.. maar op dit soort momenten is het wel kut, als je elkaar misschien een tijd niet kan zien door zoiets stoms..
Ik denk dat ik geluk heb: donderdag nog net weg kunnen komen uit Zweden, met de laatste vlucht het land uit. Ik vlieg over een week terug, en als er dan geen vluchten zijn blijf ik gewoon wat langer, geen enkel probleem!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80451408
Hey, ook maar ff melden hier:)

Al half jaar een 'vriendin' in Finland... 'tussen haakjes' omdat het heel lastig is te definieren. Ze is helemaal geweldig: bloedmooi gezichtje, slim, lief, goddelijk lichaam, soms grappig;)... ach jullie snappen het wel.
In het half jaar elkaar 5 keer gezien en altijd leuk samen (btje soulmate achtig, zelfde kijk op het leven), communicatie verloopt vlekkeloos (allebei prima Engels), hebben elke dag contact en we gaan in de zomer hopelijk saampjes op vakantie naar een zonnige bestemming. Niks dan positiefs over haar of de Finse cultuur/mensen

Toch weet ik dat deze relatie gedoemd is te mislukken, paar voorbeelden:
1 - Ook al is Finland een Westers land, we zullen nooit dezelfde achtergrond/jeugd hebben... Daarmee bedoel ik dat we een geschiedenis samen missen: De Fabeltjeskrant, flippo's, sinterklaas... om maar wat geks te noemen: Ik kan het wel uitleggen, maar diep in m'n hart weet ik dat het niks uitmaakt... zij zal het nooit ervaren zoals ik het ervaar.
2 - Ik zal nooit of te nimmer de Finse taal machtig worden (1 van de moeilijkste talen om te leren), al zou ik nu gaan beginnen over 10 jaar spreek ik nog met een zwaar accent. M'n vriendin zei ook: die cursus is weggegooid geld;)
3 - Daarnaast zit je continu met elkaar. Het is geen normale relatie, waarbij je ff weggaat en weer terugkomt... Je moet tijd vrijmaken, iets te doen hebben... M'n vriendin woont in een redelijk grote stad in Finland, maar mijn inziens is er geen reet te beleven qua 'dingen doen' en het weer in Finland is nou ook niet dat je zegt laten we ff een ijsduik nemen...;) (al begint het nu al beter te worden).

Misschien kom ik wat negatief over... maar het gaat er uiteindelijk om dat we het leuk hebben samen...

Oja afscheid is KUT met peren
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 april 2010 @ 00:45:52 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_80468165
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:51 schreef peenvogel86 het volgende:
Hey, ook maar ff melden hier:)

Al half jaar een 'vriendin' in Finland... 'tussen haakjes' omdat het heel lastig is te definieren. Ze is helemaal geweldig: bloedmooi gezichtje, slim, lief, goddelijk lichaam, soms grappig;)... ach jullie snappen het wel.
In het half jaar elkaar 5 keer gezien en altijd leuk samen (btje soulmate achtig, zelfde kijk op het leven), communicatie verloopt vlekkeloos (allebei prima Engels), hebben elke dag contact en we gaan in de zomer hopelijk saampjes op vakantie naar een zonnige bestemming. Niks dan positiefs over haar of de Finse cultuur/mensen

Toch weet ik dat deze relatie gedoemd is te mislukken, paar voorbeelden:
1 - Ook al is Finland een Westers land, we zullen nooit dezelfde achtergrond/jeugd hebben... Daarmee bedoel ik dat we een geschiedenis samen missen: De Fabeltjeskrant, flippo's, sinterklaas... om maar wat geks te noemen: Ik kan het wel uitleggen, maar diep in m'n hart weet ik dat het niks uitmaakt... zij zal het nooit ervaren zoals ik het ervaar.
2 - Ik zal nooit of te nimmer de Finse taal machtig worden (1 van de moeilijkste talen om te leren), al zou ik nu gaan beginnen over 10 jaar spreek ik nog met een zwaar accent. M'n vriendin zei ook: die cursus is weggegooid geld;)
3 - Daarnaast zit je continu met elkaar. Het is geen normale relatie, waarbij je ff weggaat en weer terugkomt... Je moet tijd vrijmaken, iets te doen hebben... M'n vriendin woont in een redelijk grote stad in Finland, maar mijn inziens is er geen reet te beleven qua 'dingen doen' en het weer in Finland is nou ook niet dat je zegt laten we ff een ijsduik nemen...;) (al begint het nu al beter te worden).

Misschien kom ik wat negatief over... maar het gaat er uiteindelijk om dat we het leuk hebben samen...

Oja afscheid is KUT met peren
Die relatie hoeft toch helemaal niet gedoemd te zijn om te mislukken

Mijn vriendin is Braziliaanse, dus wij hebben ook niet dezelfde jeugdsentimenten maar echt heel veel maakt dat nou ook weer niet uit. Portugees is ook niet al te makkelijk (en Nederlands om te leren al helemaal niet, ook 1 van de moeilijkste naar het schijnt), maar met doorzettingsvermogen kom je een heel eind

En je moet inderdaad tijd vrijmaken als je elkaar eens ziet, wat mij ook niet al te moeilijk lijkt.
Ik heb dit jaar al 2 Formule 1 races niet gezien doordat ik met haar was, iets wat me een jaar terug onmogelijk leek (in onze eerste nacht samen ging om 4 uur de wekker om de GP van China te kijken ), maar nu wil ik haar gewoon echt wel aandacht geven en genieten van die momenten dat we samen zijn.
Formule 1 kan wel opgenomen worden

En als het geen mooi weer is ga je gewoon lekker niks liggen doen, of een beetje praten, filmpje kijken, spelletje doen. En als de zon eens schijnt ga je er lekker op uit, stukje wandelen ofzo en genieten dat je samen bent

Afscheid is inderdaad wel zwaar klote, vandaag zelf ook weer gehad.
Ze zit een jaar in Duitsland, nu zien we elkaar eens in de 2 weken een weekend, dus dit weekend ben ik daar geweest, en aan het eind van de middag heeft ze me naar de trein gebracht en ben ik vertrokken, en dat moment van gedag zeggen blijft altijd echt gruwelijk kut.
Paar dagen later gaat het altijd wel weer, maar als je eenmaal gedag hebt gezegd is de rest van die dag gewoon klote en geeft echt een wanhopig waarom-is-in-vredesnaam-het-weekend-alweer-voorbij-gevoel
Ik zat in de trein terug te denken aan vrijdagmiddag toen ik helemaal opgewonden in de trein zat omdat ik haar bijna weer zou zien, en ineens staat ze al buiten de trein naar me te zwaaien en zie ik haar pas over 2 weken weer

Maar gedoemd om te mislukken, no way
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 19 april 2010 @ 04:00:03 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80469352
quote:
in onze eerste nacht samen ging om 4 uur de wekker om de GP van China te kijken

Ik zette de eerste nacht As The World Turns aan voor het slapen.
Je kunt maar beter lekker jezelf zijn dacht ik zo

Verder denk ik ook niet dat het per se gedoemd is om te mislukken peenvogel86, door de dingen die je noemt. Tenzij je natuurlijk nu al zegt van 'ik heb geen zin om daar al te veel tijd in te steken'. Want zelfs als je er veel tijd en moeite in steekt is het heel erg lastig.
  maandag 19 april 2010 @ 04:57:46 #180
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80469431
Die teringzooi uit IJsland maakt de afstand tussen ons een beetje groter. Dat klinkt raar maar toch nou het erop lijkt of er geen vliegverkeer tussen Europa en de VS mogelijk is lijkt ze nog verder weg, dus ja heb wel last van dat aswolk gezeik...
Hallon!
pi_80469451
Ik zit nu al bijna 3 weken in het buitenland in mijn eentje, door de aswolk zal het misschien wel een maand worden of langer. Twee maanden voor ik vertrok leuke vent tegen het lijf gelopen. Besloten om één en ander af te wachten tot na mijn vakantie. Ik ben er ondertussen over uit dat ik met hem verder wil. Ik mis hem enorm, had ik echt niet verwacht. Ik hoop dat hij mij net zo mist en zich gedraagt. Normaal zou ik nu alweer terug zijn zelfs...
pi_80470288
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef kwiwi het volgende:
Heeft een van jullie nog last (gehad) van dat zootje m.b.t. het vliegverkeer nu?

Zouden wij eindelijk best een lange tijd bij elkaar zijn, lijkt het nog verpest te gaan worden ook door die stomme vulkaan Hopelijk houdt het over een paar dagen op, maar dat zal wel iets te positief gedacht zijn.
Ik zei net nog tegen m'n vriend: het is heel leuk dat we door al die moderne dingen toch samen kunnen zijn.. maar op dit soort momenten is het wel kut, als je elkaar misschien een tijd niet kan zien door zoiets stoms..
Nog niet.. maar m'n vriendin moet eigenlijk op 5 mei vanuit Johannesburg naar NL vliegen, ik hou m'n hart vast :/ Heb haar sinds de 3e week van februari niet meer gezien en kijk toch eigenlijk wel uit naar het eindpunt van dat lange wachten :/ Het is tijd voor die aswolk om de andere kant op te gaan!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 april 2010 @ 08:46:27 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_80470376
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:39 schreef Earry het volgende:

[..]

Nog niet.. maar m'n vriendin moet eigenlijk op 5 mei vanuit Johannesburg naar NL vliegen, ik hou m'n hart vast :/ Heb haar sinds de 3e week van februari niet meer gezien en kijk toch eigenlijk wel uit naar het eindpunt van dat lange wachten :/ Het is tijd voor die aswolk om de andere kant op te gaan!
Gewoon met zn allen blazen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_80476950
Ik heb er een zwaar hoofd in... maja ik geniet er van zolang het goed gaat en ik verheug me heel erg op de zomervakantie met zn tweetjes. Misschien is het ook gedoemd te mislukken omdat ik vanaf oktober een wereldreis ga maken en ik haar dan een jaar niet zie... (dat heb ik er niet bij verteld;)

Maar zoals ik al zei, zolang het leuk is en we lol samen hebben vind ik het prima! ik probeer er zo min mogelijk bij na te denken, als ik dat doe word ik helemaal gek. Ik ben dol op die meid, maar ga er niet mijn leven voor omgooien, tenminste niet nu. En voor alle mensen hier die dat wel doen RESPECT!! ik heb alle verhalen met plezier gelezen en ik zie dat er nog veel 'moeilijkere' relaties zijn!

moi moi <- Fins voor doei
pi_80488215
Mijn vriendin zou vandaag na 2,5 week weer vertrekken. Vanochtend tevergeefs op Schiphol geweest (woon er vlakbij, dus waarom niet...) Ik heb de terugreis laten cancellen en een nieuw ticket voor aankomende zondag geboekt. Mijn vakantie qua werk zit er wel op, dus vanaf morgen kan ik me weer melden op kantoor.
pi_80493031
Mijn vriendin vertrekt donderdagnacht/vrijdagochtend vanuit Afrika. Als er dan nog geen vliegtuigen vliegen, raak ik geirriteerd.

Schijnbaar vliegen er sowieso vliegtuigen naar Barcelona, dus desnoods pak ik de auto en rijd ik die kant op. Afwachten geblazen, maar het zal wel loslopen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:15:37 #187
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80505870
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Maharbal het volgende:
Mijn vriendin vertrekt donderdagnacht/vrijdagochtend vanuit Afrika. Als er dan nog geen vliegtuigen vliegen, raak ik geirriteerd.

Schijnbaar vliegen er sowieso vliegtuigen naar Barcelona, dus desnoods pak ik de auto en rijd ik die kant op. Afwachten geblazen, maar het zal wel loslopen.
Hopelijk hoef je niet dat hele eind te gaan rijden Maar het is wel verschrikkelijk vervelend die onzekerheid tot het laatste moment.
pi_80508617
Gelukkig is het luchtruim weer (grotendeels) open
pi_80510523
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hopelijk hoef je niet dat hele eind te gaan rijden Maar het is wel verschrikkelijk vervelend die onzekerheid tot het laatste moment.
Als het moet, dan moet het .

Het luchtruim is inderdaad weer deels open, maar het is maar de vraag hoe erg en hoe lang het schema nog in de war is/zal zijn.
pi_80527111
Heb inmiddels bijna 7 maanden een relatie met mijn vriendin in Noorwegen. Zit voor een jaar stage in Oslo en heb haar in de 2e week dat ik hier was ontmoet en het liep gelijk goed. Inmiddels beheers ik de taal bijna vloeiend (voordeel van een stage waar ze geen engels kunnen ). Maar ik merk nu wel dat ik het einde van mijn stage met tegenzin zie aankomen aangezien ik dan terug moet naar Nederland voor mijn laatste jaar studie.

Nu hebben we van het begin af gezegd dat we niet te ver vooruit willen kijken, het 'dat zien we dan wel' -idee. Maar laatste tijd toch hoop plannen aan het bedenken geweest en waarschijnlijk komt ze nu aankomende winter voor een half jaar naar Nederland. Dus hoef der maar een half jaar te missen. En als alles goed gaat ga ik daarna weer terug naar Noorwegen om hier werk te vinden.

Hoe doen jullie dat, het vooruit plannen en wat zijn jullie plannen?
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:03:27 #191
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80528904
tvp
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:35:58 #192
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80530062
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef Envibeesj het volgende:
Heb inmiddels bijna 7 maanden een relatie met mijn vriendin in Noorwegen. Zit voor een jaar stage in Oslo en heb haar in de 2e week dat ik hier was ontmoet en het liep gelijk goed. Inmiddels beheers ik de taal bijna vloeiend (voordeel van een stage waar ze geen engels kunnen ). Maar ik merk nu wel dat ik het einde van mijn stage met tegenzin zie aankomen aangezien ik dan terug moet naar Nederland voor mijn laatste jaar studie.

Nu hebben we van het begin af gezegd dat we niet te ver vooruit willen kijken, het 'dat zien we dan wel' -idee. Maar laatste tijd toch hoop plannen aan het bedenken geweest en waarschijnlijk komt ze nu aankomende winter voor een half jaar naar Nederland. Dus hoef der maar een half jaar te missen. En als alles goed gaat ga ik daarna weer terug naar Noorwegen om hier werk te vinden.

Hoe doen jullie dat, het vooruit plannen en wat zijn jullie plannen?
Onze plannen kunnen op dit moment maar tot volgend jaar zomer ongeveer worden gemaakt i.v.m. m'n studie. De plannen tot aan dat moment zijn in ieder geval min of meer samenwonen (deels in Cyprus, deels in Nederland). Hij is regelmatig in Nederland en ik heb 4x 2 weken tentamens het komende collegejaar (in Nederland) dus we proberen het zo te plannen dat we zoveel mogelijk samen kunnen zijn, waar dat dan ook is Gelukkig heb ik weinig tot geen colleges meer die ik hoef te volgen dus ik kan heel makkelijk een paar weken naar hem. Dat is wel een gelukje anders zou het een stuk moeilijker worden allemaal.

En op de langere termijn is het de bedoeling dat we samen een vast plekje hebben ergens een beetje centraal in West-Europa waarvandaan we beide werken/reizen. Want we zijn niet echt de types die (willen) stilzitten
pi_80531889
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef kwiwi het volgende:
dus ik kan heel makkelijk een paar weken naar hem.
Je werkt dus niet? Hoe betaal je dan in godsnaam je tickets? Ik zou willen dat het voor mij zo makkelijk was om vrij te nemen
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:22:28 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80532048
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Earry het volgende:

[..]

Je werkt dus niet? Hoe betaal je dan in godsnaam je tickets? Ik zou willen dat het voor mij zo makkelijk was om vrij te nemen
Klopt En met een beetje kijken naar prijzen kan ik een ticket kopen voor 180 tot 260 euro (ligt een beetje aan het seizoen, in de zomer is het duurder). Gemiddeld zal ik ongeveer 1 ticket per 2,5 a 3 maanden kwijt zijn. Dus dat is gelukkig redelijk te doen
pi_80560017
Tja mn vriendin woont in het buitenland.. maar ik zie haar zaterdag na 3 weken weer
  woensdag 21 april 2010 @ 16:58:40 #196
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80565107
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef tvtas het volgende:
Tja mn vriendin woont in het buitenland.. maar ik zie haar zaterdag na 3 weken weer
Waar woont ze?
pi_80568605
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Maharbal het volgende:
Mijn vriendin vertrekt donderdagnacht/vrijdagochtend vanuit Afrika. Als er dan nog geen vliegtuigen vliegen, raak ik geirriteerd.

Schijnbaar vliegen er sowieso vliegtuigen naar Barcelona, dus desnoods pak ik de auto en rijd ik die kant op. Afwachten geblazen, maar het zal wel loslopen.
Met je E30?

Koning!
pi_80615062
Zo, last-minute nog een dag vrij gekregen van m'n baas. Kunnen we nog even een dagje extra genieten samen. Mijn vriendin zou afgelopen maandag na 2,5 week eigenlijk vertrekken, maar dat is verschoven naar aankomende zondag door de problemen met het vliegverkeer.

Helaas is mijn vriendin inmiddels wel bij haar familie in Nederland. Het liefst zou ik haar hier voor mezelf hebben, maar er zit niets anders op dan de laatste dagen samen te zijn, maar 's avonds weer naar huis te gaan. Ik woon namelijk nog bij mijn ouders en m'n moeder is ziek. Het is te druk voor mijn moeder om na 2,5 week nog een extra week mijn vriendin hier te laten 'logeren'. Erg jammer, maar ik heb er wel begrip voor.

Dat is dan ook gelijk het grootste probleem: wij zijn beide nog erg jong. Ik ben net 20 geworden en mijn vriendin is 19. Ik werk inmiddels wel fulltime en ben ook van plan om binnenkort op mezelf te gaan. Ik ben alleen nog wel starter met een bijpassend 'starter-salaris' en kan dus niet meer dan 400 euro missen op maandbasis voor een huis (of iets wat er op lijkt, waarschijnlijk een kamer ). Ik heb ook nog een auto die ik eigenlijk niet kan missen, maar wel erg prijzig is. Mijn vriendin studeert nog, maar we hebben beide besloten dat ze niet de volledige studie gaat afmaken. Ze maakt de eerste 3 jaar af (binnen een aantal maanden), wat een soort certificaat oplevert. Daarnaast gaat ze daar parttime werken, cursussen volgen en Nederlands leren (waar ze al mee bezig is overigens, de eerste resultaten zijn al erg goed ). Uiteindelijk is de bedoeling dat ze ergens 2012 naar Nederland komt.

Wat ik nu eigenlijk probeer te vertellen is dat onze jonge leeftijd het nog een stuk gecompliceerder maakt. Ze studeert, heeft niet zo veel geld, dus de meeste kosten zijn voor mij. Ze leeft wel zuinig en steekt alles wat ze missen kan in onze relatie. Elkaar opzoeken kost namelijk nogal wat een aantal keer per jaar. Het vereist veel werk, kracht, doorzettingsvermogen en geduld om dit alles te regelen. Als ik zou twijfelen dan zou ik stoppen. Wij praten heel serieus met elkaar en zijn ons er goed van bewust dat het niet makkelijk is. Ik weet alleen zeker dat zij het voor mij is, net als ik dat voor haar ben. We gaan er dus ook voor, om dit alles te realiseren.
pi_80682691
Vriend/vriehey, ik zal me ook maar even voorstellen.
Ik ben nu al bijna een jaar samen met mijn vriend. Ik heb hem ontmoet op vakantie vorige zomer, hij werkte daar als propper waar wij altijd op stap gingen. Toen ik hem voor de eerste keer zag dacht ik wow en savonds in de discotheek kwam hij naar me toe om te praten en dat praatje eindigde in zijn bed . Ik had een heerlijke nacht gehad en dacht dat het daar ook bij zou blijven aangezien hij werkte als propper en hij de volgende dag toch al iemand anders zou hebben.. Maar de volgende dag dat we mekaar zagen bleven we weer bij elkaar slapen en zo iedere nacht lang. Het was gewoon fantastisch, en ik werd stapel verliefd. Ik ontkende het en dacht van ja dat komt door het mooie weer, het vakantiegevoel , geen school, ect, ect.. Maar toch voelde het bij hem anders aan als bij andere jongens voorheen. De laatste dag moest ik afscheid van hem nemen en dat was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen, we wisselden onze gsm nr's en emailadressen uit en ik vertrok terug naar belgie. Ik had het gevoel dat mijn wereld instortte en toen ik terug thuis was viel ik echt in een zwart gat. Toen ik thuis kwam vertelde ik mijn vrienden over hem, en iedereen zei hetzelfde, van denk je nu echt dat je nog toekomst met hem hebt, hij zal nu wel iemand anders hebben. En stilaan begon ik het te geloven, ik sprak hem nog wel op msn en hij zei echt van die lieve dingen van je hebt men hart gestolen en ik dacht van jaja dat zal je wel tege ieder meisje zeggen. Maar na toch weken met elkaar gesproken te hebben , vroeg hij vaak van wanneer zie ik je terug, ik wil je komen bezoeken in belgie. Het leek wel een droom, maar ik was zo bang dat hij me voor de gek of zo ging houden en tot op de dag dat hij hier stond op het vliegveld kon ik nog niet geloven dat hij echt kwam. En ja 27 december was hij hier. De week dat we hier samen waren was gewoonweg fantastisch.. En vanaf toen is het dus echt serieus tussen ons, en iedere keer als ik vakantie heb ga ik naar daar ( hij woont in barcelona) of hij naar hier, ik volg nu ook spaanse avondschool omdat ik mss wel in de toekomst daar wil wonen. Maar hoe meer we nu bij mekaar zijn hoe meer we van mekaar houden en hoe meer het afscheid nemen pijn doet. Het afscheid nemen is iedere keer verschrikkelijk . Het is nu vier dagen geleden dat ik terug ben van spanje , maar ik voel nog steeds die pijn, dat gemis, dat leeg gevoel., die onzekerheid. Soms denk ik waarom doe ik mezelf dit aan. Hij is voor mij de belangrijkste persoon in mijn leven alleen bij hem voel ik waarom ik wil leven, alleen bij hem ben ik gelukkig. Het is misschien overdreven gezegd maar toch voelt het zo aan, want als ik hier alleen ben in belgie, is alles zo saai en zo oppervlakkig. Ik probeer nu ook wel leuke dingen te doen, maar als ik op stap ga, denk ik was hij maar hier, als ik iets ga drinken en ik zie een koppel word ik gewoon misselijk en wil ik naar huis gaan. En het ergste vind ik die onzekerheid, want in mijn achterhoofd heb ik altijd dat stemmetje van is hij wel trouw? heeft hij geen andere meisjes als hij weg is?. Verschrikkelijke gedachten, maar ze komen toch bij me op. Maar daar probeer ik niet te veel aan te denken omdat ik weet dat hij van me houdt en dit niet zou doen, maar aan de andere kant mensen zijn mensen en maken vaak genoeg fouten. Maarja.. Binnen vijf weken komt hij waarschijnlijk terug naar hier voor vier dagen, net wanneer ik klaar ben met mijn examens dus dat komt goed uit. Maar die lange tijd nu wachten is verschrikkelijk, ik denk constant aan hem. En als hij mij belt alleen zijn stem horen doet me hem al zoveel missen. Maar in de zomer kan ik voor een maand bij hem blijven dus dat is fantastisch.
Voor de rest bellen wij niet iedere dag, wij bellen zelden, ook omdat ik school heb en wanneer ik thuis ben dan vertrekt hij naar zijn werk. Dus het meeste contact hebben we via msn en emails. Het doet goed om te lezen dat zoveel mensen in dezelfde situatie zitten, en dezelfde gevoelens meemaken die veel mensen niet kunnen begrijpen omdat ze het zelf niet meemaken. Besos xxxxndin in het buitenland #3
  zondag 25 april 2010 @ 00:26:26 #200
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80683578
Meh mijn vriendin betaalt vrij veel aan al die reisjes naar NYC enzo, ik schaam me soms wel en wou dat ik beter betaald werk had. Maja ik heb vanwege allerlei omstandigheden nooit een opleiding afgemaakt behalve VWO, maar ik ga wel proberen bij de Open Universiteit te studeren.
Hallon!
  zondag 25 april 2010 @ 00:54:47 #201
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80684425
Vannacht is m'n opa overleden, en m'n vriend komt speciaal op en neer naar Nederland 3 dagen de komende week (vanuit Cyprus) voor de begrafenis omdat hij weet hoe fijn ik dat zou vinden.. Dat vind ik zo ontzettend lief! En dat terwijl hij aan het einde van de week sowieso alweer komt voor een paar weken, dat was de originele planning.
Op dit soort momenten is het wel verschrikkelijk dat je niet dicht bij elkaar woont. Niet even kunnen knuffelen of uithuilen bij 'm vandaag. Maar dat hoort er natuurlijk bij als je voor de moeilijke weg kiest..
pi_80685294
Ai, sterkte!
pi_80686585
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Vannacht is m'n opa overleden, en m'n vriend komt speciaal op en neer naar Nederland 3 dagen de komende week (vanuit Cyprus) voor de begrafenis omdat hij weet hoe fijn ik dat zou vinden.. Dat vind ik zo ontzettend lief! En dat terwijl hij aan het einde van de week sowieso alweer komt voor een paar weken, dat was de originele planning.
Op dit soort momenten is het wel verschrikkelijk dat je niet dicht bij elkaar woont. Niet even kunnen knuffelen of uithuilen bij 'm vandaag. Maar dat hoort er natuurlijk bij als je voor de moeilijke weg kiest..
Sterkte joh en wow .
  zondag 25 april 2010 @ 10:48:49 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80688500
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Vannacht is m'n opa overleden, en m'n vriend komt speciaal op en neer naar Nederland 3 dagen de komende week (vanuit Cyprus) voor de begrafenis omdat hij weet hoe fijn ik dat zou vinden.. Dat vind ik zo ontzettend lief! En dat terwijl hij aan het einde van de week sowieso alweer komt voor een paar weken, dat was de originele planning.
Op dit soort momenten is het wel verschrikkelijk dat je niet dicht bij elkaar woont. Niet even kunnen knuffelen of uithuilen bij 'm vandaag. Maar dat hoort er natuurlijk bij als je voor de moeilijke weg kiest..
sterkte zeg! En wat lief dat je vriend op en neer komt.

Na 10 dagen samen geweest te zijn ga ik vandaag weer terug naar Zweden. Ik zie er tegenop, zeker omdat we elkaar straks anderhalve maand niet zien, en het voor ons allebei een hele stressvole periode wordt. Maar goed, niets aan te doen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80688510
quote:
Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Vannacht is m'n opa overleden, en m'n vriend komt speciaal op en neer naar Nederland 3 dagen de komende week (vanuit Cyprus) voor de begrafenis omdat hij weet hoe fijn ik dat zou vinden.. Dat vind ik zo ontzettend lief! En dat terwijl hij aan het einde van de week sowieso alweer komt voor een paar weken, dat was de originele planning.
Op dit soort momenten is het wel verschrikkelijk dat je niet dicht bij elkaar woont. Niet even kunnen knuffelen of uithuilen bij 'm vandaag. Maar dat hoort er natuurlijk bij als je voor de moeilijke weg kiest..
Sterkte kwiwi!!

Nu ik dit lees mag ik eigenlijk helemaal niet verdrietig zijn. Maar zojuist m'n vriendin op het vliegtuig gezet, na ruim 3 weken... de planning was 2 weken, maar door de problemen met het vliegverkeer vorige week...

Was erg hard, we hadden afscheid genomen... Ze was al door de gate en begon te huilen, maar we konden niet meer bij elkaar komen... alleen elkaar zien. Uiteindelijk liep ze door.

Gelukkig geen 3 maanden wachten nu, maar 1,5 maand. Zojuist haar moeder ingelicht dat alles goed is gegaan op Schiphol.

Pff, ik ga even liggen denk ik.
pi_80690544
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:49 schreef Alec690 het volgende:

Was erg hard, we hadden afscheid genomen... Ze was al door de gate en begon te huilen, maar we konden niet meer bij elkaar komen... alleen elkaar zien. Uiteindelijk liep ze door.
Dat is altijd het zwaarste moment inderdaad. Dat moment waarbij de een door de gate is, je elkaar nog wel ziet maar niet meer kunt aanraken. Wij hebben dan ook allebei zoiets van "gewoon doorlopen, niet meer omkijken, dat maakt 't alleen maar moeilijker" Gelukkig is voor mij het wachten bijna voorbij.. nog 11 dagen en dan staat ze op schiphol
pi_80691209
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Bowny het volgende:

[..]

Met je E30?

Koning!
Gelukkig bleek dat niet nodig

Haar vliegtuig kwam slechts 30 min later aan dan gepland.
pi_80691497
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:15 schreef Earry het volgende:

[..]

Dat is altijd het zwaarste moment inderdaad. Dat moment waarbij de een door de gate is, je elkaar nog wel ziet maar niet meer kunt aanraken. Wij hebben dan ook allebei zoiets van "gewoon doorlopen, niet meer omkijken, dat maakt 't alleen maar moeilijker" Gelukkig is voor mij het wachten bijna voorbij.. nog 11 dagen en dan staat ze op schiphol
Ik heb de mijne geinstrueerd om voortaan wat sneller weg te lopen. Ik blijf na de douane altijd staan om vanachter het glazen ding de laatste glimp nog op te vangen, maar gister liep ze zoals gewoonlijk als een slak weg....
pi_80693437
Het is een groot drama inderdaad.

Je verlaat elkaar na een intens afscheid, kijkt nog een tijdje en maakt nog wat gebaren tot dat ze uiteindelijk uit zicht is verdwenen. Vervolgens wandel je als een zombie terug naar je auto, in de auto staar je wat naar de lege stoel naast je. Uiteindelijk verlaat je de parkeerplaats en vanaf de snelweg zie je de verkeerstoren en vliegtuigen in je spiegel, wetend dat je vriendin daar nog ergens rondloopt.

Als het vliegveld is verdwenen uit je spiegel flitsen die laatste gebaren en momenten als een diashow aan je voorbij. Die laatste knuffel, de laatste woordjes en de laatste blik in elkaars ogen. Het is voor mij het enige moment dat ik rook in mijn auto, dan concentreer ik me daar wel op. Eenmaal thuis herinnert alles nog aan haar, het rommelige bed, wat spulletjes, opgebrande kaarsjes, de cadeautjes die ze mee heeft genomen en vooral haar geur.

Je eet wat en wacht op het eerste sms'je dat ze veilig geland is en later op het sms'je dat ze thuis is. In de tussentijd realiseer je je dat ze nu toch echt weg is.

Het klinkt misschien wat dramatisch, maar die eerste dagen zijn voor mij nooit leuk. Na de eerste week gaat het altijd weer een stuk beter, begin je weer met aftellen tot de volgende afspraak en het bedenken van nieuwe data.

We zijn sinds deze vakantie wel begonnen met twee afspraken vooruit plannen. Voordat ze in april kwam hadden we zowel april als juni gepland en geregeld. (vliegticket, visum, verlof op werk, etc.) Nu vertrekt ze, is erg vervelend, maar de volgende data is al bekend wat het wel wat makkelijker maakt. Nu beginnen we met alles regelen voor de meeting na juni, alles moet geregeld zijn voor dat ze komt in juni. Echt een aanrader om het makkelijker te maken!
pi_80693863
Haha, ik ken het Alec, gelukkig is hier alles al geregeld t/m Juli volgend jaar Helaas zitten er nog wel een paar tussenpozen in maar goed, dat loopt allemaal wel los.
pi_80694148




Deze kan in de OP.
pi_80711591
Nou eindelijk sinds vrijdag uit Sint Petersburg. Vast zitten in het buitenland is niet grappig.....(Kut vulkaan)

Anderszijd heb ik meer tijd met mijn vriendin kunnen doorbrengen wat natuurlijk wel leuk was . 29 april is ze al weer hier en dan ff Nederland aan haar showen.(Koninginne dag, Amsterdam!) Verder ook heeft ze nieuws ontvangen uit Eindhoven dat ze waarschijnlijk hier kan promoveren(90% zeker) en kan ze haar toekomstige project en werkgever alvast bezoeken.

Dit had ik echt niet begin van dit jaar verwacht, gaat nu echt super.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  maandag 26 april 2010 @ 08:04:22 #213
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80751801
Hmm ik zat me net te bedenken: wat als je een ticket boekt voor een heel goedkope vlucht (easyjet ofzo) en je gaat daarmee voorbij de douane. Dan moet je in principe ook bij de luggagebelt kunnen komen toch? Dus dan zou je in principe al eerder je vriend/vriendin kunnen oppikken?

Iemand daar toevallig ervaring mee? Lijkt mij nml wel een leuke verassing
pi_80752237
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef Earry het volgende:
Hmm ik zat me net te bedenken: wat als je een ticket boekt voor een heel goedkope vlucht (easyjet ofzo) en je gaat daarmee voorbij de douane. Dan moet je in principe ook bij de luggagebelt kunnen komen toch? Dus dan zou je in principe al eerder je vriend/vriendin kunnen oppikken?

Iemand daar toevallig ervaring mee? Lijkt mij nml wel een leuke verassing
Nee, wel met de privium kaart. Dan loop je er zo doorheen en ben je dus zo in de tax free. Daarna ook zo weer bij de luggage belt. Kost je net zoveel als een Easyjet ticket en je hebt er een jaar lang plezier van

Hoe dan ook, ik zat wat te lurken. Heb zelf nu iets van 14 maanden een relatie Londen - Stockholm, maar gaat allemaal vrij goed.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_80757081
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 00:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nee, wel met de privium kaart. Dan loop je er zo doorheen en ben je dus zo in de tax free. Daarna ook zo weer bij de luggage belt. Kost je net zoveel als een Easyjet ticket en je hebt er een jaar lang plezier van
Moet je dan niet alsnog een ticket hebben?
pi_80757136
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:02 schreef Earry het volgende:

[..]

Moet je dan niet alsnog een ticket hebben?
Officieel wel, maar het wordt niet gecontroleerd. Als je zo'n kaart ophaalt, wordt je verteld dat je hem nooit mag gebruiken zonder board pass, maar er bestaat geen controle. Er is enkel de eye-scan en dan ben je door.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 april 2010 @ 10:54:28 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_80758767
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met het aanvragen van een partnervisum? Daar moet ik 21 voor zijn als het goed is.
Nou hebben we deze situatie:
Mijn vriendin gaat 28 september weer terug naar Brazilie, en daarna wil ze weer een jaar au pair zijn, maar nu in Nederland. Het plan is om na dat jaar samen te gaan wonen, maar daar heeft ze dus een partnervisum voor nodig, die je als het goed is 3 maanden van te voren aan moet vragen in Nederland. Zij is niet van plan om direct na het 2e au pair jaar weer terug naar Braziliė te gaan, en dus moet ze 3 maanden voor het eind van haar jaar dat visum aanvragen.
In september 2011 wordt ik 21, dat zou betekenen dat ze dus dan pas haar visum aan kan vragen, en dus nu een au pair familie moet zoeken waar ze van december 2010 - december 2011 terecht kan.
Nou zijn er ook veel families waar ze van november 2010 - november 2011 iemand zoeken, waarmee ze dus in augustus 2011 al een partnervisum aan zou moeten vragen. Op dat moment ben ik dus nog geen 21, maar op het moment dat het visum ingaat wel.

Nou is mijn vraag dus of zij een partnervisum aan kan vragen 1 maand voor ik 21 jaar oud wordt, maar als het visum ingaat dat ik dan wel 21 ben.
Alvast bedankt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_80923033
Hallo allemaal!

Allereerst wil ik mijn bewondering uiten naar de degene die een lange afstandrelatie kan onderhouden. Niet makkelijk denk ik.

Nu is het zo dat ik via een MMOPRG spel iemand heb ontmoet waarmee ik het erg leuk heb. We chatten veel op irc en we spreken elkaar ook op skype. Ik heb haar ook op facebook en het is echt een leuke meid.

Echter we zijn op een punt aangekomen dat we elkaar wel eens een keer willen zien. Het is de bedoeling dat ik ergens in Juli een weekje op bezoek ga bij haar. Ze woont in Noorwegen.

Het probleem is een beetje dat ik me er voor schaam. Ik heb het gevoel dat me naaste omgeving het raar vind en daarom durf ik het niet te vertellen. Me ouders zijn sowieso al sceptisch over daten via internet, en om dan nu te vertellen dat ik een weekje naar Noorwegen ga, hmmm (A) Zij hebben meer zoiets van zoek een leuke meid in de kroeg!

Is het raar door op deze manier iemand op te zoeken ? Voel me onzeker over het feit dat me naaste omgeving me raar gaan vinden ofzo :S

Het lijkt me overigens wel erg spannend..

Groetjes,
pi_80923212
Wat maakt 't nou uit hoe je die leuke meid ontmoet? Het gaat erom dat je d'r ontmoet. Het 'gevaar' bij internetdating is wel dat mensen zich vaak anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn. Maar ik zou zeggen: ga gewoon naar Noorwegen en kijk of 't wat is. Ik bedoel.. wat heb je nou te verliezen?
pi_80923270
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:01 schreef Earry het volgende:
Wat maakt 't nou uit hoe je die leuke meid ontmoet? Het gaat erom dat je d'r ontmoet. Het 'gevaar' bij internetdating is wel dat mensen zich vaak anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn. Maar ik zou zeggen: ga gewoon naar Noorwegen en kijk of 't wat is. Ik bedoel.. wat heb je nou te verliezen?
Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..

Op een of andere manier heb ik t gevoel dat ik beetje kansloos ben dat ik dit zou doen en raar. Dat is wat me dwars zit.
  zondag 2 mei 2010 @ 09:50:58 #222
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80923537
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef akka het volgende:

[..]

Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..

Op een of andere manier heb ik t gevoel dat ik beetje kansloos ben dat ik dit zou doen en raar. Dat is wat me dwars zit.
Wat is er raar aan om naar een vriendin te gaan op vakantie? Want dat is het in feite.. Gewoon een leuk iemand die je hebt leren kennen en die je nu een weekje gaat opzoeken.
En daarbij; wat je er ook van maakt, je druk maken om wat anderen er van vinden zou ik niet doen. Het is jouw leven, jouw vakantie Anderen trekken zich ook niks aan van jouw mening als ze graag iets willen (doen) neem ik aan
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 mei 2010 @ 10:26:29 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_80924089
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef akka het volgende:

[..]

Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..

Op een of andere manier heb ik t gevoel dat ik beetje kansloos ben dat ik dit zou doen en raar. Dat is wat me dwars zit.
Toen ik aan mn baas een maand vrij kwam vragen om naar Brasil te gaan om "iemand" te ontmoeten, begon hij over een "internetneukertje"
Maar verder krijg ik eigenlijk alleen maar leuke reacties (ook van hem ), en mensen die het graag willen horen, omdat het eens wat anders is dan zo een standaard kroeg/school/sportclub/vakantie-verhaal

En Noorwegen is nog godsallejezus mooi ook
Hupsakee, get your ass over there en goan!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 mei 2010 @ 10:31:47 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80924195
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef akka het volgende:

[..]

Voor mezelf is het ook geen probleem, maar ik maak me zorgen over hoe me omgeving over denkt als ik dit om die reden zou doen. Hoe bedoel je anders zijn? dat ze niet haar zelf is zeg maar? Dat is miss dan wel het risico wat je kan lopen idd, maar net zoals je zegt wat heb je te verliezen..

Op een of andere manier heb ik t gevoel dat ik beetje kansloos ben dat ik dit zou doen en raar. Dat is wat me dwars zit.
En wat nou als het de liefde van je leven blijkt te zijn, en je loopt haar mis omdat je te gehecht was aan wat anderen van jou denken? Komop, trek je van je omgeving niets aan...

Desnoods zeg je dat je in je eentje door Noorwegen gaat reizen. Kan ook nog.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80924745
Ook maar even melden In Januari de liefde ontmoet op vakantie in Irkutsk (Siberie). Daarna ook al 2 weken op bezoek geweest bij haar. Gelukkig is ze bijna klaar met haar studie en komt ze van de zomer 2 maanden naar Nederland (samen bij mn ouders)! En daarna samen naar Korea voor 4 maanden (zij 3, scheelt visum) waar ik zal studeren. Een prive-visum voor NL is wel een gedoe trouwens, uitnodigingsbrief, loonstrookjes die zij dan weer persoonlijk moet overhandigen bij het consulaat in Moskou (5 uur vliegen/4 dagen trein van Irkutsk) bij het aanvragen! Momenteel alles op de post dus maar duimen dat het in een keer en op tijd aan komt

Tevens Peenvogel, momenteel woon ik in Finland en veel van mijn studie genoten hebben een releatie met een Fin(se). (Canada - Finland, Czech - Finland, Rusland - Finland, Pakistan - Finland, Tanzania - Finland) En dat gaat allemaal hartstikke goed, al hebben sommigen van de Finse partners toch wel een erg hechte band met hun thuisland waardoor de partner echt een beetje Fin begint te worden. Sommigen zijn trouwens van plan naar hun thuisland te gaan samen of naar een heel ander land Hopen dus dat de jouwe een beetje flexibel is!
pi_80928418
Zo, ze is inmiddels een week weg. Door alle vulkaan problemen en het dus later vliegen is het exit universiteit voor haar. Dankzij haar goede reputatie (van voor dat ze mij leerde kennen, hoofd van de groep, spreker op conferenties voor haar universiteit) wouden ze haar nog wel een kans geven, maar dat zou 24/7 blokken betekenen en onze relatie is haar meer waard. Ze laat zich aankomende week uitschrijven en ze heeft zich inmiddels al ingeschreven voor rijlessen en verschillende (internationale) cursussen in haar vakgebied. Na onze aankomende ontmoeting in juni gaat ze beginnen met werken om werkervaring op te doen.

In april zijn eigenlijk alle twijfels weggenomen. Beide waren we al gek op elkaar, maar april heeft bewezen dat het echt serieus is. Normaal gesproken ben ik niet het type wat 2,5 week iedere dag met iemand samen kan zijn. Met haar is het geen probleem. Geen irritaties of iets, maar juist heel ontspannen en gezellig. Ze is ook niet het type wat constant op mijn lippen zit. Zij kan bijv. in de keuken staan te koken (haar grote hobby) terwijl ik even mijn mail check en mijn auto door de wasstraat haal. (zomaar even een voorbeeld )
  zondag 2 mei 2010 @ 13:05:45 #227
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80928537
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:02 schreef Alec690 het volgende:
Zo, ze is inmiddels een week weg. Door alle vulkaan problemen en het dus later vliegen is het exit universiteit voor haar. Dankzij haar goede reputatie (van voor dat ze mij leerde kennen, hoofd van de groep, spreker op conferenties voor haar universiteit) wouden ze haar nog wel een kans geven, maar dat zou 24/7 blokken betekenen en onze relatie is haar meer waard. Ze laat zich aankomende week uitschrijven en ze heeft zich inmiddels al ingeschreven voor rijlessen en verschillende (internationale) cursussen in haar vakgebied. Na onze aankomende ontmoeting in juni gaat ze beginnen met werken om werkervaring op te doen.

In april zijn eigenlijk alle twijfels weggenomen. Beide waren we al gek op elkaar, maar april heeft bewezen dat het echt serieus is. Normaal gesproken ben ik niet het type wat 2,5 week iedere dag met iemand samen kan zijn. Met haar is het geen probleem. Geen irritaties of iets, maar juist heel ontspannen en gezellig. Ze is ook niet het type wat constant op mijn lippen zit. Zij kan bijv. in de keuken staan te koken (haar grote hobby) terwijl ik even mijn mail check en mijn auto door de wasstraat haal. (zomaar even een voorbeeld )
Vind je dat niet eng, dat ze haar studie voor jou opgeeft?

Bij ons is het zo dat ik nu bijna afgestudeerd ben, en dat vriend al aan het werk(okay, promoveren) is, in een stad waar ik nooit van m'n leven werk kan vinden op m'n vakgebied. Ik kan of kiezen om nu in die stad een kutbaantje te vinden, of ergens anders een goede baan vinden en voor mezelf kiezen. Onze relatie gaat hardstikke goed op dit moment, maar om m'n carriere op te geven voor de liefde vind ik wel een hele grote stap, en m'n vriend zou dat absoluut ook niet willen trouwens..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80930642
Ik heb haar nooit bewogen om haar studie te stoppen. Ze realiseert zelf dat ze beter een aantal andere dingen kan doen (cursussen, taal leren) in voorbereiding op Nederland dan een studie doen die hier niet echt erkend wordt. Bovendien krijgt ze een papier waarop staat dat ze de eerste jaren heeft afgerond en daarmee kan ze altijd terug, mocht er iets onverwachts gebeuren.

Maar nogmaals, het is haar eigen keuze. En ik respecteer dan en ondersteun haar daar in.
pi_80963950
Dank je allemaal voor de positieve reacties! Jullie hebben gelijk, ik moet gewoon gaan
Had het ff nodig om te horen Thanx <3
  maandag 3 mei 2010 @ 12:58:20 #230
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80965055
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:29 schreef akka het volgende:
Dank je allemaal voor de positieve reacties! Jullie hebben gelijk, ik moet gewoon gaan
Had het ff nodig om te horen Thanx <3
Laat ons wel even weten hoe het was he
En veel plezier vast!
pi_80968559
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Laat ons wel even weten hoe het was he
En veel plezier vast!
Komt goed!
pi_80972279
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef akka het volgende:

[..]

Komt goed!
Waar ergens in Noorwegen komt ze vandaan? Mocht ze in de buurt van Oslo wonen is het aan te raden via Ryanair te vliegen via Dusseldorf Weeze (net over de grens bij Nijmegen) of via Eindhoven en dan naar Oslo Torp of Oslo Rygge en vanaf daar zijn er directe bussen naar de busterminal in het centrum van Oslo.

Directe vluchten naar andere steden in Noorwegen zijn vrij duur vanaf Nederland en nationale vluchten zijn vaak goedkoper dan met de trein of bus reizen
pi_80972929
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef Envibeesj het volgende:

[..]

Waar ergens in Noorwegen komt ze vandaan? Mocht ze in de buurt van Oslo wonen is het aan te raden via Ryanair te vliegen via Dusseldorf Weeze (net over de grens bij Nijmegen) of via Eindhoven en dan naar Oslo Torp of Oslo Rygge en vanaf daar zijn er directe bussen naar de busterminal in het centrum van Oslo.

Directe vluchten naar andere steden in Noorwegen zijn vrij duur vanaf Nederland en nationale vluchten zijn vaak goedkoper dan met de trein of bus reizen
Ik heb nog niet echt gekeken wat het beste is om te doen. Ze woont in Trondheim..ticket is idd vrij prijzig..
pi_80974762
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef akka het volgende:

[..]

Ik heb nog niet echt gekeken wat het beste is om te doen. Ze woont in Trondheim..ticket is idd vrij prijzig..
Retourtje Oslo heb je al vanaf 20,- euro (ligt beetje aan wanneer je boekt en in welke periode je vliegt enzo). En dan moet je nog naar Trondheim. Bus is goedkoopste voor 70 euro retour ofzo. Maar is wel een 8 uur lange zit. Trein is iets sneller maar kost dan ook 200 euro. Vliegen is 150 euro ofzo

Maarja, je moet er iets voor over hebben he Ik heb het geluk dat mijn vriendin dichtbij Oslo woont de ik reis binnen 6 uur van deur tot deur voor 2 tientjes
pi_80978545
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef Envibeesj het volgende:

[..]

Retourtje Oslo heb je al vanaf 20,- euro (ligt beetje aan wanneer je boekt en in welke periode je vliegt enzo). En dan moet je nog naar Trondheim. Bus is goedkoopste voor 70 euro retour ofzo. Maar is wel een 8 uur lange zit. Trein is iets sneller maar kost dan ook 200 euro. Vliegen is 150 euro ofzo

Maarja, je moet er iets voor over hebben he Ik heb het geluk dat mijn vriendin dichtbij Oslo woont de ik reis binnen 6 uur van deur tot deur voor 2 tientjes
20 euro al? dat is geen geld idd! Even uitzoeken hoeveel het kost om vanuit Oslo naar Trondheim te vliegen. Bus zou kunnen, maar 8 is wel erg lang

Ja daar heb je geluk mee is echt geen geld.
pi_80985576
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef akka het volgende:

[..]

20 euro al? dat is geen geld idd! Even uitzoeken hoeveel het kost om vanuit Oslo naar Trondheim te vliegen. Bus zou kunnen, maar 8 is wel erg lang

Ja daar heb je geluk mee is echt geen geld.
Mijn zus is in November een keer langs gekomen hier en die was in totaal 6 euro kwijt voor de vlucht Ryanair heeft vaak aanbiedingen als je op tijd iets boekt. Maar in de zomer zal het nu wel wat duurder zijn, zeker nu net na die aswolken. Maar ik ben over het algemeen meer kwijt aan de reis naar het vliegveld en terug dan het daadwerkelijke vliegen
pi_80989649








Mogen beide in de OP, die oude van april mag weg.
pi_80997252
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Envibeesj het volgende:

[..]

Mijn zus is in November een keer langs gekomen hier en die was in totaal 6 euro kwijt voor de vlucht Ryanair heeft vaak aanbiedingen als je op tijd iets boekt. Maar in de zomer zal het nu wel wat duurder zijn, zeker nu net na die aswolken. Maar ik ben over het algemeen meer kwijt aan de reis naar het vliegveld en terug dan het daadwerkelijke vliegen
Damn, dat is echt niets! Haha. Liefst heb ik wel gewoon een rechtstreekse vlucht. Dat het dan wat duurder is is dan maar zo..maar goed ik moet het allemaal nog even zien
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:15:42 #239
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80998552
*diepe zucht* nog 2 nachtjes slapen
pi_81094329
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef VonHinten het volgende:
Gisteren is mijn vriendin voor 4,5 maand naar Sint-Petersburg vertrokken. Ze gaat 3 maand studeren en 1,5 maand vakantie houden / haar oma opzoeken.
Over twee weekjes is het dan zover en ga ik voor 10 dagen die kant op Over het algemeen is het los van elkaar zijn me niet tegengevallen. Tijd gaat/ging aardig snel voorbij, en het is ook wel een leerzame ervaring in de zin van: wat betekent de ander precies voor mij? hoe ziet mijn leven eruit zonder haar? op welke momenten mis ik haar juist wel/niet? etc. 'k Heb zin om dat lekkere poppedijntje weer in mijn armen te hebben
pi_81374007
Die van mij is na 16 héle, lange maanden terug voor het 'eggie' ...als ie ooit nog zo'n leuk plan vat dan trek ik zijn kop eraf
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 mei 2010 @ 11:10:41 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_81374034
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef geppie het volgende:
Die van mij is na 16 héle, lange maanden terug voor het 'eggie' ...als ie ooit nog zo'n leuk plan vat dan trek ik zijn kop eraf
Vertel meer
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_81375136
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef geppie het volgende:
Die van mij is na 16 héle, lange maanden terug voor het 'eggie' ...als ie ooit nog zo'n leuk plan vat dan trek ik zijn kop eraf
Hm, de mijne komt voorlopig niet terug. Denk dat ik eerder die kant op zal moeten
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2010 @ 15:20:24 #245
88815 The_Emotion
98.3
pi_81381771
Ik zal tot december moeten wachten tot ik haar weer in het echt kan zien.
Het is de bedoeling dat ze dan eindelijk hier naar toe komt, maar eerst moeten we door een papiermolen heen om een visum te regelen. Lukt dat niet, dan ga ik gewoon weer daar heen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_81432139
Met oud&nieuw heb ik Venezuela een meisje leren kennen, 1 dag en 1 nacht toen was mijn vakantie over
Na heel veel smsjes en skype gesprekjes komt ze in juni naar Nederland !!
nog 18 dagen en 16 uur
pi_81440895
1 maand en 5 dagen te gaan, maar wel een korte ontmoeting van 10 dagen (waarvan ik er 4 'gewoon' moet werken).

Dat is ook het grootste probleem: vrije dagen. Ik heb dit jaar al ongeveer 13 van mijn 25 dagen opgemaakt, met nog meer dan een half jaar te gaan!

April was dan ook een lange ontmoeting. We gaan nu kijken of we de meetings korter, maar vaker kunnen maken. Zou een stuk fijner zijn! Probleem nu is visum, maar we hebben in ieder geval genoeg te doen/regelen in de tijden dat we niet samen zijn.

PS. mijn counters nog steeds niet in de OP.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 09:29:09 #248
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81449743
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:25 schreef Alec690 het volgende:
1 maand en 5 dagen te gaan, maar wel een korte ontmoeting van 10 dagen (waarvan ik er 4 'gewoon' moet werken).

Dat is ook het grootste probleem: vrije dagen. Ik heb dit jaar al ongeveer 13 van mijn 25 dagen opgemaakt, met nog meer dan een half jaar te gaan!

April was dan ook een lange ontmoeting. We gaan nu kijken of we de meetings korter, maar vaker kunnen maken. Zou een stuk fijner zijn! Probleem nu is visum, maar we hebben in ieder geval genoeg te doen/regelen in de tijden dat we niet samen zijn.

PS. mijn counters nog steeds niet in de OP.
Ik vind counters ook echt iets voor OUD, als ik eerlijk ben. Ik zie m'n vriend begin juni weer. En dan verhuis ik eind juni voorlopig die kant op, omdat ik dan afgestudeerd en werkeloos ben. Ik ga pendelen tussen m'n ouders en m'n vriend, omdat beide situaties niet echt ideaal zijn. Maar eens kijken hoe dat gaat...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81493139
Ik vlieg woensdagochtend naar Sint-Petersburg om mijn vriendin te bezoeken (3,5 maanden niet gezien). Althans, als die aswolk geen roet in het eten gooit. Met het zachte westenwindje dat de komende tijd aanhoudt, kan het nog best een spannend gaan worden.. Het zal toch niet heh
  zondag 16 mei 2010 @ 16:30:40 #250
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81493221
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:28 schreef VonHinten het volgende:
Ik vlieg woensdagochtend naar Sint-Petersburg om mijn vriendin te bezoeken (3,5 maanden niet gezien). Althans, als die aswolk geen roet in het eten gooit. Met het zachte westenwindje dat de komende tijd aanhoudt, kan het nog best een spannend gaan worden.. Het zal toch niet heh
Wij gaan over ongeveer 1,5 week samen vanuit nederland naar cyprus.. Dus deze keer hebben we het geluk dat we of allebei niet kunnen vliegen, of allebei wel Het is alleen te hopen dat ik geen problemen krijg met terugkomen, want ik kom 2 dagen voordat m'n tentamens beginnen aan en die mag ik echt niet missen

Ik ga voor je duimen in ieder geval
pi_81539527
Beste mensen,

Na een korte, maar super tijd bij elkaar te zijn geweest(maart&april) is mijn vriendin vertrokken op 3 mei naar Kaapstad waar ze 2 maanden zal verblijven. Hier zal ze eerst 2 weken vertoeven bij een kennis, ( oud au'pair ) en daarna krijgt ze een kamer in de stad.

De eerste week heeft ze 2-3 mailtjes gestuurd, maar dit contact werd helaas al gauw minder.

Na een week kwam mevrouw op msn en na een leuk gesprek kwam ze met de mededeling dat ze niet elke dag contact hoefde en dat ze zich nu eigelijk wel een beetje gebonden voelde.( ze heeft een jaar lang gespaard voor deze reis ) En het feit dat ze nu iemand in Nederland achterliet en dat dat niet haar bedoeling was toen ze deze reis plannde.
-einde gesprek-
-- maar nog wel als afsluiting Iloveyou --

Nu precies een week geen contact gehad, maar nu is mijn vraag eigelijk aan de mede achterblijvers : HET IS TOCH NIET MEER DAN NORMAAL OM MINSTENS 2 X IN DE WEEK CONTACT OP TE NEMEN?

* Ik ben 2 maanden echt 3-4 x in de week bij haar geweest en andersom.. Alles aan elkaar vertellen / beste sex , noem maar op .. *

This was my story, comments appreciated!! - 6 weeks left -
pi_81541025
Klinkt inderdaad niet echt positief...

Ik ben geen achterblijver, maar wel een relatie met een buitenlandse vriendin. Wij praten (skype) toch wel zo'n 5x in de week en +/- 2, 3 smsjes per dag zeker...

Lijkt me niet meer dan een normale behoefte als je veel om elkaar geeft?

In jouw geval lijkt het meer een soort 'het was leuk, maar nu wil ik vrij zijn...'-geval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 mei 2010 @ 17:41:24 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_81542396
We zitten letterlijk elke dag op MSN met elkaar, en vaak ook op Skype omdat de webcam daar beter is

Sms eigenlijk niet veel, aangezien we toch elke avond op MSN zijn, en in de weekenden sms'en we ook niet, want dan is het ook online...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 17 mei 2010 @ 17:48:35 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81542734
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Surfdude_nl het volgende:

[...]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat als je zo'n hele reis aan het plannen bent geweest, en het heel druk hebt daar dat je je 'gebonden' voelt omdat je tussendoor waarschijnlijk niet eens tijd hebt om aan je vriend te denken maar dat eigenlijk wel 'moet' doen.. Maar dan had ze misschien van tevoren even moeten nadenken daarover en niks met je moeten beginnen, of wel wat beginnen maar niet vergeten dat ze wel iemand achterlaat die ineens wat mist. Teminste, dat lijkt mij wel logisch en netjes

Verder is het 'maar' twee maanden. Klinkt heel lang maar als je dit topic een keer doorleest zul je er wellicht wat anders over gaan denken Voor je het weet zijn die twee maanden om en gaan jullie gewoon weer verder waar je gebleven was Probeer ondertussen wat afleiding te zoeken als je er teveel mee zit

O en 2x in de week contact lijkt me geen rare verwachting (tenzij het voor haar vanwege telefoon/internet problemen heel lastig is, maar dat lijkt het niet echt als ik het zo lees).
pi_81543830
Paar opmerkingen voor Surfdude:
- Ik zou niet je eigen contactmomenten gaan vergelijken met anderen in een dergelijke situatie. Hierboven lees ik 2-3 smsjes per dag, ik persoonlijk zou er horendol van worden. (Ik hoef niet te weten dat ze aan me moet denken tijdens het omdraaien van haar tosti in de pan!) Het gaat erom wat jou en vriendin het beste uitkomt, niet wat anderen in (ongeveer) dezelfde situatie doen.
- Dat je vriendin zich enigszins geclaimd voelt door je snap ik best. Daar hoeft geen kwade wil van haar achter te zitten. De opmerking 'ik hoef je niet elke dag te spreken' is duidelijk, maar hoeft niet negatief te zijn (ligt er natuurlijk ook aan hoe ze het bracht). Dat je nu al een week niets van d'r hoort kan zijn omdat ze druk is / nieuwe ervaringen beleeft.
- Ik zou d'r een mailtje sturen met hoe het met jou gaat, en wat afsluitende vragen aan haar, en dan kijken hoe het loopt. Negeert ze je, of moet het contact steeds van jouw kant komen, dan zou ik persoonlijk overwegen er een eind aan te maken, en te kijken hoe alles loopt als ze weer terug is in NL.

Succes
pi_81572709
Allemaal in eerste plaats hartelijk bedankt voor de reacties!!

Gisteravond, na voor het eerst gebeld te hebben naar Kaapstad heeft M gezegd dat ze onze relatie momenteel niet zag zitten..

De reden die ze hiervoor had " Ik ben als ik terug kom veranderd " .. ze kon verder niks onder woorden brengen en heb haar gevraagd mij te mailen wat er nou precies speeld.

Ik was gisteravond totaal in de war omdat ik er niks van snapte en er niks van begrijp. Heb hier echt gewoon een slapeloze nacht van gehad en kon vannochtend ook vrijwel geen voedsel naar binnen krijgen.

Heb haar vannochtend een mailtje gestuurd met gewoon alle dingen die ik kwijt moest en wat me dwars zat..
en heb er in gezet: Sorry maar ik kan je niet laten gaan zonder je face2face gesproken te hebben.. en hoop dat je hier begrip voor hebt. - > is dit juist?

en heb een soort van gevraagd om een goed gesprek te hebben als ze terug is.. want het is gewoon onmogelijk dat als je 2-3 maand bij elkaar bent en het onwijs,geweldig,fantastisch leuk hebt het zomaar over is..

Ik heb momenteel het vermoeden dat ze iemand anders heeft leren kennen maar dat ontkende ze via de telefoon.

ik wacht af tot ik reactie krijg op m'n mail en dan laat ik jullie weten hoe het verloopt!

Atleast tnx for reading & Support!
pi_81574507
Ik zou er niet teveel achter zoeken. Het verschilt enorm hoe mensen de afstand ervaren, dat is niet altijd hetzelfde voor haar als voor jou. Ik ken veel stelletjes met lange afstand relaties en vaak zie je dat de vrouwen er compleet anders over denkt dan de man. Voor een kerel lijkt het in sommige gevallen vrij vanzelfsprekend dat dingen gewoon rustig doorgaan, terwijl vrouwen na een paar weken afstand daar weer heel anders over denken.

Ik heb er ook wel eens moeite mee, ik mis mijn vriendinnetje steeds meer als ze langer weg is. Zij mist me juist steeds minder en heeft heel veel moeite met afscheid. De eerste weken belt zij dus constant en daarna steeds minder. Geen idee wat dat drijft, maar ik maak me er geen zorgen over in mijn geval. In jouw geval lijkt het erop dat ze er gewoon geen zin meer in heeft, dat hoeft niks met een ander te maken te hebben.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81574849
@Re,

Zijn er mogelijkheden om de OP bijv. via een wiki te laten aanpassen? Of een user (mij bijv. ) powers te geven om de OP van dit specifieke topic aan te passen.

Ik wil het graag wat mooier, leuker en completer maken.
pi_81574913
lol, ik zat bovenaan de pagina al te denken dat ze gaat beweren dat ze veranderd is....Wat zijn die wijven toch fucking voorspelbaar Alsof je van een rupsje naar een mooie vlinder gaat vanwege een reisje om de wereld.

Neem maar van mij aan dat ze zich nu heel volwassen voelt en denkt dat jouw kijk op de wereld te benauwend is. En als er een andere (wss latino) jongen in het spel is dan heb je de jackpot van alle cliches gewonnen.
Doe eens lief!
pi_81575279
Ai jammer Surfdude.

Uitmaken 'omdat ze waarschijnlijk veranderd is bij terugkomst' -> Ze heeft er nu gewoon al geen zin meer in. Waarschijnlijk wil ze daar om zich heen neuken en niet gebonden zijn. Ik zou als ik TS was mijn verlies nemen, want op afstand doe je hier heel weinig aan. Gelukkig gaat het om een relatie (of was het enkel scharrelen?) van 2-3 maanden, dus alles was toch nog heel pril.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:08:40 #261
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81575836
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:40 schreef Alec690 het volgende:
@Re,

Zijn er mogelijkheden om de OP bijv. via een wiki te laten aanpassen? Of een user (mij bijv. ) powers te geven om de OP van dit specifieke topic aan te passen.

Ik wil het graag wat mooier, leuker en completer maken.
O ik heb een account gemaakt bij de FOK!wiki laatst, kun jij ook gewoon doen en een OP aanmaken De OP aanpassen kan alleen als je de TS bent en volgens mij maar tot 48 uur nadat je 'm hebt gepost (tenzij je een abbo hebt/mod bent).
Had nog een idee voor de OP, dat zal ik je even PM'en straks.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:23:23 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81576317
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef Drive-r het volgende:
Ik zou er niet teveel achter zoeken. Het verschilt enorm hoe mensen de afstand ervaren, dat is niet altijd hetzelfde voor haar als voor jou. Ik ken veel stelletjes met lange afstand relaties en vaak zie je dat de vrouwen er compleet anders over denkt dan de man. Voor een kerel lijkt het in sommige gevallen vrij vanzelfsprekend dat dingen gewoon rustig doorgaan, terwijl vrouwen na een paar weken afstand daar weer heel anders over denken.

Ik heb er ook wel eens moeite mee, ik mis mijn vriendinnetje steeds meer als ze langer weg is. Zij mist me juist steeds minder en heeft heel veel moeite met afscheid. De eerste weken belt zij dus constant en daarna steeds minder. Geen idee wat dat drijft, maar ik maak me er geen zorgen over in mijn geval. In jouw geval lijkt het erop dat ze er gewoon geen zin meer in heeft, dat hoeft niks met een ander te maken te hebben.
Wat grappig, precies diezelfde dynamiek hebben wij ook. Ik vind afscheid nemen klote, en de eerste twee/drie weken ook, maar daarna wen ik langzaam aan de situatie, terwijl dat voor m'n vriend precies andersom is.

Nog 2 weken, dan zien we elkaar weer.. De afgelopen tijd heb ik geen tijd gehad hem te missen, de laatste loodjes van de masterscriptie wegen even zwaarder...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81576928
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef Drive-r het volgende:
Ik zou er niet teveel achter zoeken. Het verschilt enorm hoe mensen de afstand ervaren, dat is niet altijd hetzelfde voor haar als voor jou. Ik ken veel stelletjes met lange afstand relaties en vaak zie je dat de vrouwen er compleet anders over denkt dan de man. Voor een kerel lijkt het in sommige gevallen vrij vanzelfsprekend dat dingen gewoon rustig doorgaan, terwijl vrouwen na een paar weken afstand daar weer heel anders over denken.

Ik heb er ook wel eens moeite mee, ik mis mijn vriendinnetje steeds meer als ze langer weg is. Zij mist me juist steeds minder en heeft heel veel moeite met afscheid. De eerste weken belt zij dus constant en daarna steeds minder. Geen idee wat dat drijft, maar ik maak me er geen zorgen over in mijn geval. In jouw geval lijkt het erop dat ze er gewoon geen zin meer in heeft, dat hoeft niks met een ander te maken te hebben.
Het is toch raar dat het 3 maand lang HELEMAAL perfect is.. 3-4 x over de vloer per week & bij d'r ouders enz.. dan een weekje wel enig contact met kaapstad.. daarna een week NIET.. en dan is het over BAM, uit het niets.. klopt iets niet.. Hoor het wel van vriendinnetjes van 'r ..

Hoop haar echt terug te krijgen mjah.. eerst nog maar 6 weekjes voor mezelf bezig gaan.

Grtz.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:44:14 #264
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81577067
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef Surfdude_nl het volgende:

[..]

Het is toch raar dat het 3 maand lang HELEMAAL perfect is.. 3-4 x over de vloer per week & bij d'r ouders enz.. dan een weekje wel enig contact met kaapstad.. daarna een week NIET.. en dan is het over BAM, uit het niets.. klopt iets niet.. Hoor het wel van vriendinnetjes van 'r ..

Hoop haar echt terug te krijgen mjah.. eerst nog maar 6 weekjes voor mezelf bezig gaan.

Grtz.
De vraag is of je haar nog wel terug wil nadat ze zo met je omgaat natuurlijk.
pi_81577190
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Wat grappig, precies diezelfde dynamiek hebben wij ook. Ik vind afscheid nemen klote, en de eerste twee/drie weken ook, maar daarna wen ik langzaam aan de situatie, terwijl dat voor m'n vriend precies andersom is.

Nog 2 weken, dan zien we elkaar weer.. De afgelopen tijd heb ik geen tijd gehad hem te missen, de laatste loodjes van de masterscriptie wegen even zwaarder...
Vrouwen...

Het is echt een veel voorkomende situatie, merk ik onder mijn vrienden. En inderdaad, als het druk is op haar werk, hoor ik meestal compleet niks van mevrouw. Maar goed, de kunst van lange afstand relaties is ook om allebei aan de situatie te wennen, dus ik weet inmiddels hoe het is en dus maak ik me er ook niet meer druk om. En zo gaat het inmiddels al lekker lang goed.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81577624
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De vraag is of je haar nog wel terug wil nadat ze zo met je omgaat natuurlijk.
Dat is het rare.. heb niet echt het gevoel dat ik ben verneukt oid.. maar wil graag duidelijkheid. maar M chilled 'm daar gewoon lekker..
Dit is één vd eerste dames waar ik echt zielsveel ben gaan houden in een korte periode!! en ze gaf me het gevoel dat dat volkomen wederzijds was!!

Misschien is het beter zo.. kan alleen niet wachten om haar face 2 face te spreken!!
Overigens is een tijdje niks nooit verkeerd voor een relatie?.. alleen de timing is totally fuuucked

pi_81577830
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Surfdude_nl het volgende:

[..]

Dat is het rare.. heb niet echt het gevoel dat ik ben verneukt oid.. maar wil graag duidelijkheid. maar M chilled 'm daar gewoon lekker..
Dit is één vd eerste dames waar ik echt zielsveel ben gaan houden in een korte periode!! en ze gaf me het gevoel dat dat volkomen wederzijds was!!

Misschien is het beter zo.. kan alleen niet wachten om haar face 2 face te spreken!!
Overigens is een tijdje niks nooit verkeerd voor een relatie?.. alleen de timing is totally fuuucked


Duidelijkheid krijgen is niet altijd makkelijk. Jij bent wellicht erg rationeel ingesteld, zij waarschijnlijk niet. Als je een relatie hebt, zul je daar aan moeten wennen. Zoals ik al aan gaf met het verschil in "missen", mensen voelen dingen allemaal anders. Misschien was het gevoel voor haar gewoon snel over. Dat is voor jou wellicht vervelend, maar je moet het maar accepteren, want waarschijnlijk kan zij ook niet uitleggen waarom en hoe.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81578327
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Duidelijkheid krijgen is niet altijd makkelijk. Jij bent wellicht erg rationeel ingesteld, zij waarschijnlijk niet. Als je een relatie hebt, zul je daar aan moeten wennen. Zoals ik al aan gaf met het verschil in "missen", mensen voelen dingen allemaal anders. Misschien was het gevoel voor haar gewoon snel over. Dat is voor jou wellicht vervelend, maar je moet het maar accepteren, want waarschijnlijk kan zij ook niet uitleggen waarom en hoe.
Ik wacht een mailtje af.. en daar hoop ik de duidelijkheid uit te halen..

Zodra ik die binnen heb horen jullie het!! ~

Tot nu toe allemaal hartelijk dank voor reacties!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Surfdude_nl op 18-05-2010 14:26:18 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:21:30 #269
149454 GSbrder
Les extrźmes se touchent
pi_81578418
* GSbrder meldt zich hierbij

Mijn vriendin gaat al weer over een week voor ca. 28 - 30 weken stage naar Londen.
Aardig dichtbij en ik ben ook wel van plan rond augustus (als we 4,5 jaar hebben) een keer daar heen te gaan, alleen gingen de laatste weken zo snel dat ik me niet echt realiseerde dat ze al bijna ging.

Ik dacht steeds; ach, dat komt wel, we hebben nog tijd genoeg, dat zien we eind mei wel,
maar het is nu al bijna zover! Grrr.. Ik word er een beetje gek van, vooral omdat ik tegen zo'n saaie lange zomer aanstaar. Ik ga me waarschijnlijk helemaal de pleuris werken, net als zij schat ik zo.

Gelukkig hebben we wel vaker een maandje zonder elkaar gedaan (mismatch van de zomervakanties) maar dit is wel even wat anders, ben benieuwd wat ik kan verwachten
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:25:57 #270
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81578611
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:21 schreef GSbrder het volgende:
* GSbrder meldt zich hierbij

Mijn vriendin gaat al weer over een week voor ca. 28 - 30 weken stage naar Londen.
Aardig dichtbij en ik ben ook wel van plan rond augustus (als we 4,5 jaar hebben) een keer daar heen te gaan, alleen gingen de laatste weken zo snel dat ik me niet echt realiseerde dat ze al bijna ging.

Ik dacht steeds; ach, dat komt wel, we hebben nog tijd genoeg, dat zien we eind mei wel,
maar het is nu al bijna zover! Grrr.. Ik word er een beetje gek van, vooral omdat ik tegen zo'n saaie lange zomer aanstaar. Ik ga me waarschijnlijk helemaal de pleuris werken, net als zij schat ik zo.

Gelukkig hebben we wel vaker een maandje zonder elkaar gedaan (mismatch van de zomervakanties) maar dit is wel even wat anders, ben benieuwd wat ik kan verwachten
Gelukkig kun je vrij goedkoop en snel naar London vliegen (of zelfs met de trein), scheelt toch weer wat Alleen zijn eventuele hotelkosten in London dan weer wat duurder. Heeft ze daar zelf een kamer o.i.d. of zit ze bij een gezin?
pi_81578981
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:21 schreef GSbrder het volgende:
* GSbrder meldt zich hierbij

Mijn vriendin gaat al weer over een week voor ca. 28 - 30 weken stage naar Londen.
Aardig dichtbij en ik ben ook wel van plan rond augustus (als we 4,5 jaar hebben) een keer daar heen te gaan, alleen gingen de laatste weken zo snel dat ik me niet echt realiseerde dat ze al bijna ging.

Ik dacht steeds; ach, dat komt wel, we hebben nog tijd genoeg, dat zien we eind mei wel,
maar het is nu al bijna zover! Grrr.. Ik word er een beetje gek van, vooral omdat ik tegen zo'n saaie lange zomer aanstaar. Ik ga me waarschijnlijk helemaal de pleuris werken, net als zij schat ik zo.

Gelukkig hebben we wel vaker een maandje zonder elkaar gedaan (mismatch van de zomervakanties) maar dit is wel even wat anders, ben benieuwd wat ik kan verwachten
Als je onderdak hebt, dan kosten wat weekendjes echt geen drol! Gewoon goed lang van tevoren je vluchten al boeken (zij naar NL en jij naar Londen). Dan kan je voor 1000 euro met een beetje goeie vluchten (zonder teveel budget onzin) als vrij snel 8-10 keer een weekend doen. Zo doe ik het al 1.5 jaar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81579808
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Surfdude_nl het volgende:

[..]

Ik wacht een mailtje af.. en daar hoop ik de duidelijkheid uit te halen..

Zodra ik die binnen heb horen jullie het!! ~

Tot nu toe allemaal hartelijk dank voor reacties!!
geen contact meer zoeken, laat die chick maar lekker in haar ego van stront verzuipen.
Als je contact met haar zoekt voor duidelijkheid dan maak je haar punt alleen maar sterker. Gewoon doen alsof je nooit een relatie met haar hebt gehad.
Doe eens lief!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:13:41 #273
149454 GSbrder
Les extrźmes se touchent
pi_81580403
Thanks voor de reacties!
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gelukkig kun je vrij goedkoop en snel naar London vliegen (of zelfs met de trein), scheelt toch weer wat Alleen zijn eventuele hotelkosten in London dan weer wat duurder. Heeft ze daar zelf een kamer o.i.d. of zit ze bij een gezin?
Ze heeft daar een kamer (my god wat zijn die dingen daar duur, in Nederland per maand is daar per week).
Ik kan dus gewoon bij haar overnachten.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Als je onderdak hebt, dan kosten wat weekendjes echt geen drol! Gewoon goed lang van tevoren je vluchten al boeken (zij naar NL en jij naar Londen). Dan kan je voor 1000 euro met een beetje goeie vluchten (zonder teveel budget onzin) als vrij snel 8-10 keer een weekend doen. Zo doe ik het al 1.5 jaar.
Is het niet zo dat last-minutes juist voordeliger dan vroegboekkorting is?
Zij was overigens niet van plan naar Nederland te komen aangezien ze daar ca. 6 dagen (onregelmatig rooster) moet werken, dan is het wat makkelijker als ik daarheen ga.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:05:33 #274
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81582406
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef GSbrder het volgende:

Is het niet zo dat last-minutes juist voordeliger dan vroegboekkorting is?
Ik hoorde laatst van m'n tante, die in Engeland woont, dat de prijzen bij RyanAir/Easyjet (weet niet meer precies welke) soms wel tot 99 cent per vlucht (excl. belastingen) dalen een paar dagen voor vertrek zeg maar. Dus ik zou het gewoon de komende tijd eens in de gaten houden, of de vluchten duurder of goedkoper worden naarmate de tijd vordert
pi_81582512
Ik meld mij hier ook maar.

Woon momenteel in het buitenland (studie) en heb hier een vriendin. Vanaf zondag zit ik echter voor drie maanden weer in Nederland en dus niet bij mijn vriendin.

Wordt dus veel skypen en mailen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:08:57 #276
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81582556
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef Greci het volgende:
Ik meld mij hier ook maar.

Woon momenteel in het buitenland (studie) en heb hier een vriendin. Vanaf zondag zit ik echter voor drie maanden weer in Nederland en dus niet bij mijn vriendin.

Wordt dus veel skypen en mailen.
In welk land zit je?
pi_81582686
In de VS. Ik kan dus niet even snel een vliegtuigje pakken om haar voor een weekend te bezoeken.
pi_81583206
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Thanks voor de reacties!
[..]

Ze heeft daar een kamer (my god wat zijn die dingen daar duur, in Nederland per maand is daar per week).
Ik kan dus gewoon bij haar overnachten.
[..]

Is het niet zo dat last-minutes juist voordeliger dan vroegboekkorting is?
Zij was overigens niet van plan naar Nederland te komen aangezien ze daar ca. 6 dagen (onregelmatig rooster) moet werken, dan is het wat makkelijker als ik daarheen ga.
Nee, da's vrij outdated. Tegenwoordig worden vluchten enkel duurder. Voor hotels en autoverhuur wordt het vaak last minute weer goedkoper, maar reken daar met vluchten niet op. Ik vlieg prive 40 retourtjes per jaar, dus ik kan het inmiddels wel weten
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81583236
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst van m'n tante, die in Engeland woont, dat de prijzen bij RyanAir/Easyjet (weet niet meer precies welke) soms wel tot 99 cent per vlucht (excl. belastingen) dalen een paar dagen voor vertrek zeg maar. Dus ik zou het gewoon de komende tijd eens in de gaten houden, of de vluchten duurder of goedkoper worden naarmate de tijd vordert
Andersom, die vluchten worden echt nooit goedkoper, da's al jaren zo. Ik heb vaak last minute iets en dan ben ik vaak honderden euro's kwijt.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81583666
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Greci het volgende:
In de VS. Ik kan dus niet even snel een vliegtuigje pakken om haar voor een weekend te bezoeken.
Is ze zelf ook Amerikaanse?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:42:09 #281
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81583705
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Andersom, die vluchten worden echt nooit goedkoper, da's al jaren zo. Ik heb vaak last minute iets en dan ben ik vaak honderden euro's kwijt.
Ja bij de normale luchtvaartmaatschappijen klopt dat inderdaad, heb er al vaak tegenaan gelopen Maar schijnbaar bij RyanAir of Easyjet werkt het (of werkte het tot voor kort misschien?) nog andersom.
pi_81583812
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja bij de normale luchtvaartmaatschappijen klopt dat inderdaad, heb er al vaak tegenaan gelopen Maar schijnbaar bij RyanAir of Easyjet werkt het (of werkte het tot voor kort misschien?) nog andersom.
Er zullen wellicht af en toe acties zijn, maar in principe werken RyanAir en Easyjet ook niet meer zo, al een paar jaar niet meer. Check bijvoorbeeld de Ryanair website maar eens voor een vluchtje Eindhoven - London Stansted, dan zie je dat de prijzen lager worden als de data later in het jaar zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:46:42 #283
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81583846
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Er zullen wellicht af en toe acties zijn, maar in principe werken RyanAir en Easyjet ook niet meer zo, al een paar jaar niet meer. Check bijvoorbeeld de Ryanair website maar eens voor een vluchtje Eindhoven - London Stansted, dan zie je dat de prijzen lager worden als de data later in het jaar zijn.
Ah oke, dan zullen het inderdaad de acties naar London e.d. geweest zijn
pi_81584434
Ik ga in september voor de eerste keer naar mijn vriendin in Moskou. Tot nu toe is ze altijd naar Nederland gekomen en ook in juni komt ze weer voor 10 dagen.

Morgenavond mijn paspoort ophalen (had ik nog niet, alleen ID/rijbewijs ) en vervolgens een visum /vliegticket regelen. De planning is dat ik één week in september kom, vervolgens nog een keer één week in november (haar verjaardag). In september ga ik van 4 t/m 11 september.

Ik ben nog niet verder geweest dan Duitsland, Belgiė, Frankrijk en Engeland en dit is ook allemaal met auto/boot gedaan. Oftewel, ik ga ook voor de eerste keer vliegen! Ik wil in de toekomst meer langs komen, dan zal ik ook via Dusseldorf/AirBerlin gaan vliegen (scheelt veel geld), maar voor de eerste keer doe ik lekker luxe en vlieg KLM non-stop vanaf Schiphol. Gewoon, omdat het de eerste keer vliegen is.

Ik heb er in ieder geval veel zin in.
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2010 @ 17:39:00 #285
88815 The_Emotion
98.3
pi_81585826
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef Alec690 het volgende:
Ik ga in september voor de eerste keer naar mijn vriendin in Moskou. Tot nu toe is ze altijd naar Nederland gekomen en ook in juni komt ze weer voor 10 dagen.

Morgenavond mijn paspoort ophalen (had ik nog niet, alleen ID/rijbewijs ) en vervolgens een visum /vliegticket regelen. De planning is dat ik één week in september kom, vervolgens nog een keer één week in november (haar verjaardag). In september ga ik van 4 t/m 11 september.

Ik ben nog niet verder geweest dan Duitsland, Belgiė, Frankrijk en Engeland en dit is ook allemaal met auto/boot gedaan. Oftewel, ik ga ook voor de eerste keer vliegen! Ik wil in de toekomst meer langs komen, dan zal ik ook via Dusseldorf/AirBerlin gaan vliegen (scheelt veel geld), maar voor de eerste keer doe ik lekker luxe en vlieg KLM non-stop vanaf Schiphol. Gewoon, omdat het de eerste keer vliegen is.

Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Dat is een mooi vooruitzicht. Maar vast ook wel spannend dat je waarschijnlijk ook kennis zal maken met haar familie

@ Surfdude, klote dat ze er een punt achter zet 'omdat ze veranderd is'
Tja wat kan je er aan doen met zo'n afstand?

Ondertussen heb ik meer dan een jaar samen met E. En het gaat nog altijd goed tussen ons.
Wel vinden we het lastig met meer dan 10.000 km afstand er tussen en dat we een tijd moeten wachten dat we elkaar weer in de armen kunnen sluiten. Zeker bij haar valt het zwaar, ik ga er wat nuchterder mee om.
Maar we zijn allebei van mening dat een grote afstand geen excuus moet zijn om er punt achter te zetten. We gaan voor elkaar en dat doen we dan ook , elke dag spreken we elkaar met de webcam aan, af en toe een telefoontje of smsje er tussendoor.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_81587822
Ik meld me hier ook even aan Studeer momenteel ruim drie maanden in Engeland en heb nog een maand te gaan. Als ik eenmaal thuis ben hebben we de zomer samen en vertrekt hij in september voor studie naar Spanje.

Tot nu toe hebben we elkaar elke maand een paar dagen gezien, waar we echt mee boffen als arme studenten zijnde. Engeland - NL hoeft inderdaad niet duur te zijn. Tot nu toe vind ik Ryanair en Bmibaby het goedkoopste (die laatste vlieg ik regelmatig mee, al lijken ze iets duurder te worden. Het scheelt denk ik ook waar je heen vliegt. London zal duurder zijn dan Birmingham of EMA, waar ik dus altijd heen vlieg).

Overigens waren we nog maar drie maanden samen toen ik vertrok, maar zeker geen spijt van gehad om het toch te proberen met de afstand. Het is helemaal fantastisch tussen ons

Momenteel ben ik lekker aan het aftellen, want over drie daagjes komt hij weer hier heen.
pi_81590398
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat is een mooi vooruitzicht. Maar vast ook wel spannend dat je waarschijnlijk ook kennis zal maken met haar familie

@ Surfdude, klote dat ze er een punt achter zet 'omdat ze veranderd is'
Tja wat kan je er aan doen met zo'n afstand?

Ondertussen heb ik meer dan een jaar samen met E. En het gaat nog altijd goed tussen ons.
Wel vinden we het lastig met meer dan 10.000 km afstand er tussen en dat we een tijd moeten wachten dat we elkaar weer in de armen kunnen sluiten. Zeker bij haar valt het zwaar, ik ga er wat nuchterder mee om.
Maar we zijn allebei van mening dat een grote afstand geen excuus moet zijn om er punt achter te zetten. We gaan voor elkaar en dat doen we dan ook , elke dag spreken we elkaar met de webcam aan, af en toe een telefoontje of smsje er tussendoor.
Ik heb al wel grotendeels kennis gemaakt met haar familie, woont deels in Nederland en deels in Moskou. De familie uit Moskou komt ook regelmatig naar NL. Maar inderdaad, blijft spannend!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:34:24 #288
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81604689
Zo. Chill over 9 dagen komt mijn vriendin terug.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81612900
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:34 schreef Inverted_World het volgende:
Zo. Chill over 9 dagen komt mijn vriendin terug.
Nice! Waar komt ze van terug en hoe lang?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:03:33 #290
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81613135
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:56 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Nice! Waar komt ze van terug en hoe lang?
Ja het viel reuze mee, ze zat dan anderhalve maand in Spanje voor een intensieve curus spaans. In principe gaat het prima alleen was na de 2e dag haar macbook pro gestolen dus amper kunnen skypen etc. (daar is ook ergens een topic op Fok over).

However vergeleken met anderen valt het volgens mij wel mee.

Ik had eerder al een keer in het vorige topic gereageerd. Toen betrof het een ander meisje, waar ik een halfjaar relatie mee had. Toen ging ze voor 8 maanden naar Amerika ( grappig detail dat zij gisteren is terug gekomen ) Maar de reden dat ik niet meer reageerde in dit topic was omdat ik niet iedereen wilde demotiveren etc, wat na 3 maanden ging het uit. Was allemaal erg kut.

Maar nu gaat het geweldig tussen mij en mijn vriendin inmiddels hebben we bijna een jaar.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81624813
Ik denk dat ik mij ook in dit topic kan melden.
Een paar maanden geleden heb ik een leuke jongen via internet leren kennen, alleen woont hij in Turkije..
Niet zo dichtbij dus
Anyway, ik heb besloten om mijn vakantie dit jaar in Turkije te vieren.
Maar nu is het probleem dat ik het niemand durf te vertellen. Veel mensen vinden het maar raar dat ik naar iemand toe ga die ik via internet heb leren kennen endan woont hij nog in Turkije ook. Hier heb ik verschillende reacties op gehad, van "dat had ik niet van jou verwacht!" tot "ik hoef je niet meer te spreken". Ik vraag me nu serieus af of ik nou zo raar ben of dat ik gewoon debiele vrienden heb.
Buiten dat merk ik nu al dat de cultuurverschillen nogal groot zijn.
Wat mijn vraag nu is aan jullie is, hoe ga je om met vrienden/familie die het er niet mee eens zijn en de cultuurverschillen?
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:34:50 #292
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81625357
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Ferociousness het volgende:
Ik denk dat ik mij ook in dit topic kan melden.
Een paar maanden geleden heb ik een leuke jongen via internet leren kennen, alleen woont hij in Turkije..
Niet zo dichtbij dus
Anyway, ik heb besloten om mijn vakantie dit jaar in Turkije te vieren.
Maar nu is het probleem dat ik het niemand durf te vertellen. Veel mensen vinden het maar raar dat ik naar iemand toe ga die ik via internet heb leren kennen endan woont hij nog in Turkije ook. Hier heb ik verschillende reacties op gehad, van "dat had ik niet van jou verwacht!" tot "ik hoef je niet meer te spreken". Ik vraag me nu serieus af of ik nou zo raar ben of dat ik gewoon debiele vrienden heb.
Buiten dat merk ik nu al dat de cultuurverschillen nogal groot zijn.
Wat mijn vraag nu is aan jullie is, hoe ga je om met vrienden/familie die het er niet mee eens zijn en de cultuurverschillen?
_! Ja nee ik zou absoluut naar die jongen toe gaan als blond meisje van 18/19? ....
It's you my love, you who are the stranger
pi_81629895
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

_! Ja nee ik zou absoluut naar die jongen toe gaan als blond meisje van 18/19? ....
Ik ben 20.
pi_81630881
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Ferociousness het volgende:

[..]

Ik ben 20.
Hmm, je zegt dat de cultuurverschillen erg groot zijn. Bovendien heb je elkaar nog niet ontmoet. Klikt het in die mate dat je elkaar echt wilt zien?

Ik waarschuw alvast dat het niet makkelijk is! Maar tevens ben ik de laatste die zal zeggen dat je het niet moet doen. Wees wel voorzichtig met daar alleen heen reizen, kan hij niet eerst hier heen komen?
pi_81632072
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Hmm, je zegt dat de cultuurverschillen erg groot zijn. Bovendien heb je elkaar nog niet ontmoet. Klikt het in die mate dat je elkaar echt wilt zien?

Ik waarschuw alvast dat het niet makkelijk is! Maar tevens ben ik de laatste die zal zeggen dat je het niet moet doen. Wees wel voorzichtig met daar alleen heen reizen, kan hij niet eerst hier heen komen?
Hey, thanks voor je bericht.

Nouja de verschillen zijn niet heel erg groot maar ze zijn er wel. Het is geen 'standaard' Turk zeg maar, zo is hij bijvoorbeeld geen moslim.. Ik heb zijn moeder ook al gesproken en gezien via de webcam dus dat maakt het ook iets makkelijker.
Hij kan niet hierheen komen omdat het niet makkelijk (bijna onmogelijk) is voor hem om een visum te krijgen.
En voorzichtig zal ik uiteraard zijn, uit voorzorg heb ik voor genoeg geld gezorgd zodat ik meteen weer een ticket terug kan kopen mocht er iets misgaan of ik vind hem toch niet zo leuk als ik dacht, of andersom.
pi_81675507
Ik heb net het topic doorgelezen, ik vind het zo knap van jullie! Het lijkt me heel moeilijk om met het gemis om te gaan. Mijn vriend gaat bij de marine en de kans is groot dat hij heel wat maandjes van huis weg is na de opleiding.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:15:53 #297
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81675693
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Ferociousness het volgende:

[..]

Hey, thanks voor je bericht.

Nouja de verschillen zijn niet heel erg groot maar ze zijn er wel. Het is geen 'standaard' Turk zeg maar, zo is hij bijvoorbeeld geen moslim.. Ik heb zijn moeder ook al gesproken en gezien via de webcam dus dat maakt het ook iets makkelijker.
Hij kan niet hierheen komen omdat het niet makkelijk (bijna onmogelijk) is voor hem om een visum te krijgen.
En voorzichtig zal ik uiteraard zijn, uit voorzorg heb ik voor genoeg geld gezorgd zodat ik meteen weer een ticket terug kan kopen mocht er iets misgaan of ik vind hem toch niet zo leuk als ik dacht, of andersom.
Sorry maar ik snap niet hoe je dat kan doen, als het geld geen rol speelt is het al een reden minder om te gaan, maar dat is een kleine reden. Wat ik niet snap is dat je hem via internet kent en het daar niet gewoon bij houdt. Er zijn zoveel jongens hier.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81676821
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb net het topic doorgelezen, ik vind het zo knap van jullie! Het lijkt me heel moeilijk om met het gemis om te gaan. Mijn vriend gaat bij de marine en de kans is groot dat hij heel wat maandjes van huis weg is na de opleiding.
Nou, welkom bij het topic dan.

Het is inderdaad niet makkelijk!
pi_81677106
Hoe lang duurt die opleiding nog trouwens?
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:59:37 #300
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81677742
Moskou! You lucky bastard! Ik ben er geweest en ben meteen verliefd geworden. Geweldige stad.

Veel plezier daar.

Ik ga dit weekend naar mijn vriendin, die zit gelukkig maar 4 maanden, maar 600km van me vandaan. 2de keer dat ik er heen ga, als het voor mij echt te zwaar wordt kan ik er gewoon heenrijden dus eigenlijk mag ik niet zeiken.

Wel voor het eerst in 5 jaar voor een lange periode alleen geslapen de afgelopen weken. Dat is echt vreemd!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81678785
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
Moskou! You lucky bastard! Ik ben er geweest en ben meteen verliefd geworden. Geweldige stad.

Veel plezier daar.

Ik ga dit weekend naar mijn vriendin, die zit gelukkig maar 4 maanden, maar 600km van me vandaan. 2de keer dat ik er heen ga, als het voor mij echt te zwaar wordt kan ik er gewoon heenrijden dus eigenlijk mag ik niet zeiken.

Wel voor het eerst in 5 jaar voor een lange periode alleen geslapen de afgelopen weken. Dat is echt vreemd!
Ik kan inderdaad niet wachten om er heen te gaan. Word ook wel tijd na dat mijn vriendin 4x hier is geweest. Ik ga ivm verlof op werk maar één week in september, maar kan daardoor in november nog een keer voor een week. Eerst komt mijn vriendin in juni hier heen.

Ik heb een hekel aan alleen slapen trouwens! Helaas is het bij mij meer luxe dan gewoonte... Hoeveel zit er al op van die 4 maanden?

Edit: Hier weer verder...

[ Bericht 5% gewijzigd door Alec690 op 20-05-2010 17:24:38 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')