Kan ik ze daarna ook doorverkopen? vlgs mij mag dat niet :$quote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef monsterd. het volgende:
Kun je niet gewoon een stel van die shirt bij de H&M Halen? Hebben meestal wel een slim-fit en zijn redelijk goedkoop. Dan kun je ze daarna laten bedrukken.
Alleen vrouwenquote:
Ik ben aan het beginnen en bezig met onderzoek.. maar kan het dus niet vinden!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Bedrijf beginnen, maar niet weten waar je moet inkopen... Goed onderzoek gedaan!
oh, wist niet dat het de bedoeling was dat je ze ging doorverkopen.. Voor eigen gebruik zou het wel altijd kunnen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Coco-Coco het volgende:
[..]
Kan ik ze daarna ook doorverkopen? vlgs mij mag dat niet :$
[..]
dan moet je niet zeggen dat je al begonnen bentquote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef Coco-Coco het volgende:
[..]
Ik ben aan het beginnen en bezig met onderzoek.. maar kan het dus niet vinden!
vandaar de vraag??
Nee hoor ook mannen, alleen dit is toevallig een vrouwensite waarop ze vermeld staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Coco-Coco het volgende:
[..]
Kan ik ze daarna ook doorverkopen? vlgs mij mag dat niet :$
[..]
Alleen vrouwen
beetje dure toko is dat, ook met korting...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:51 schreef XtremeNL het volgende:
http://www.spreadshirt.nl/ Hoef je alleen de designs en de shop (deels) op te zetten.
Bulk orders kan je ook korting mee krijgen.
Lief om je daar speciaal voor aan te melden (L)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |