abonnement Unibet Coolblue
pi_78301171
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik was mijn keuken aan het schrobben en dacht: hoe zou het met Dark Elfke zijn? Hoe handig zo'n pc dat je direct antwoord krijgt als je inlogt! Zo fijn dat het de goede kant op gaat en straks ook wat kan internetten (denk altijd maar dat patienten op de ic zich rot moeten vervelen als ze niet de hele dag slapen).

Ik drink overigens mega sterkte Engelse thee met melk....en ik heb het zelf klaargemaakt
Isa, weet jij wat ze bedoelen met een geprikkelde lever?
pi_78301240
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef Den_Haag het volgende:

Isa, weet jij wat ze bedoelen met een geprikkelde lever?
Ja, dat je waarschijnlijk iets verhoogde leverenzymen in je bloed hebt en dat kan heel erg veel oorzaken hebben. Bijvoorbeeld ziek geweest of een dag voor het onderzoek iets te veel biertjes gehad etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78301417
Ik ben overigens helemaal niet voor 'bloed onderzoekje doen terwijl je niks mankeert' want er komt altijd wel iets afwijkends uit. En eigenlijk betekent het zelden iets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78301469
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens helemaal niet voor 'bloed onderzoekje doen terwijl je niks mankeert' want er komt altijd wel iets afwijkends uit. En eigenlijk betekent het zelden iets.
het was niet zomaar een bloedonderzoekje
pi_78301621
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:33 schreef Den_Haag het volgende:

het was niet zomaar een bloedonderzoekje
Oh, ok, dan heb ik het in zijn algemeenheid gezegd
Maar uitslagen van bloedonderzoek moet je kunnen koppelen aan symptomen en bevindingen. Op zichzelf staand kan je er niet zoveel mee. Ik bedoel, afwijkende leverwaarden komt ook voor bij lepra. Maar kijk, dat lijkt me dan weer erg onwaarschijnlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2010 @ 13:37:41 #31
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78301622
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

het was niet zomaar een bloedonderzoekje
Wat soal dan?
Confidence through competence
pi_78301685
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ok, dan heb ik het in zijn algemeenheid gezegd
Maar uitslagen van bloedonderzoek moet je kunnen koppelen aan symptomen en bevindingen. Op zichzelf staand kan je er niet zoveel mee. Ik bedoel, afwijkende leverwaarden komt ook voor bij lepra. Maar kijk, dat lijkt me dan weer erg onwaarschijnlijk
We zullen het zien. Over 2 weken vervolgonderzoek.


En nu op een vrolijkere noot, de vakantie moet dit jaar naar Vietnam. Nu eens betaalbare tickets zoeken
pi_78301855
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ok, dan heb ik het in zijn algemeenheid gezegd
Maar uitslagen van bloedonderzoek moet je kunnen koppelen aan symptomen en bevindingen. Op zichzelf staand kan je er niet zoveel mee. Ik bedoel, afwijkende leverwaarden komt ook voor bij lepra. Maar kijk, dat lijkt me dan weer erg onwaarschijnlijk
Je weet het maar nooit
  maandag 22 februari 2010 @ 13:44:18 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78301867
Hoop dat het niets ernstigs is en je gauw opknapt, grote jongen.
Confidence through competence
pi_78301989
Voor onderzoek heb je achtergrondinformatie nodig. Zo had ik ooit bij een leuk onderzoekje voor mijn opleiding een wel erg hoge spiermassa Iedereen best wel een beetje onder de indruk (dachten dat het allemaal vet was he, nou mooooooi niet hoor!) Maar goed, het stofje waar dat op gebaseerd was komt ook aardig veel vrij als je aan het crashdieten bent omdat je dan spieren afbreekt en dat was ik net op dat moment aan het doen Context.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78302131
En daar ging wederom een stukje van mijn spalkje achter mijn voortanden door de kamer

Serieus, dat kreng knalt er elk half jaar achter weg en als ik het dan niet laat fiksen rennen mijn tanden in hoog tempo uit elkaar
Maar 't kost wel klauwen vol geld op deze manier...
pi_78302282
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
En daar ging wederom een stukje van mijn spalkje achter mijn voortanden door de kamer

Serieus, dat kreng knalt er elk half jaar achter weg en als ik het dan niet laat fiksen rennen mijn tanden in hoog tempo uit elkaar
Maar 't kost wel klauwen vol geld op deze manier...
Dat is niet fraai Is dat zo duur, terugplaatsen van dat simpele spalkje? En is er geen meer permanente oplossing zodat je tanden netjes blijven waar je ze hebben wilt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78302441
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is niet fraai Is dat zo duur, terugplaatsen van dat simpele spalkje? En is er geen meer permanente oplossing zodat je tanden netjes blijven waar je ze hebben wilt?
Het spalkje is de permanente oplossing geloof ik Maar mijn tanden vinden het niet gezellig bij elkaar...

En duur, mweh, ben wel elke keer minstens 60,- kwijt...
pi_78302775
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef freecell het volgende:

Het spalkje is de permanente oplossing geloof ik Maar mijn tanden vinden het niet gezellig bij elkaar...

En duur, mweh, ben wel elke keer minstens 60,- kwijt...
Ik weet wel leukere dingen te doen met 60 euro dan stomme rotspalkjes terug laten plaatsen. En ouch, dit is de permanente oplossing. :-/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2010 @ 14:07:33 #40
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78302800
voor de TT.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78302834
Voor 60 euro lijm erop
pi_78303136
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet wel leukere dingen te doen met 60 euro dan stomme rotspalkjes terug laten plaatsen. En ouch, dit is de permanente oplossing. :-/
TARA z'n spalkje zit al bijna 15 jaar
pi_78303472
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef freecell het volgende:


Het spalkje is de permanente oplossing geloof ik Maar mijn tanden vinden het niet gezellig bij elkaar...

En duur, mweh, ben wel elke keer minstens 60,- kwijt...
Kan je geen verzekering daarvoor afsluiten o.i.d.? Dat zal bij anderen toch ook wel gebeuren?
pi_78303496
Ik heb geen spalkje. En mijn ondertanden staan dus alweer helemaal scheef. Ah well.

Goed nieuws van DE! Fijn, zeg! Als ze zich zaterdag een beetje OK voelt, komen we misschien even langs... Ik zal eens gaan PM'en.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:48:54 #45
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78304417
Top dat DE de goede kant op gaat

En top dat ik alweer lekker thuis ben na een overleg in Utrecht (waar ik woensdag weer naar toe mag, dat maakt drie keer deze week).
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78304642
Iemand hier al eens in Vietnam geweest?
pi_78304694
Ik onder wel een spalkje, moer vast zit die al minstens 15 jaar ook. Alleen boven geen spalkje helaas, met als gevolg dat mijn verstandskiezen mijn voortanden weer een beetje over elkaar heen hebben gedrukt. Stomme krengen zijn er voor straf uit gehaald
Toch frappant: in totaal zijn er bij mij 8 kiezen getrokken en nog is het een aardig krappe boel daar binnen
Zou je niet zeggen he dat ik een kleine mond heb
pi_78304993
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand hier al eens in Vietnam geweest?
Is dat je vak. bestemming?

Sun, hou je grote mond es
pi_78305059
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Sun, hou je grote mond es
pi_78305065
Hallo!

Mooi, goed nieuws over DE!

Ik heb allemaal leuke kadootjes voor mijn verjaardag gekregen
Ook vier minipannetjes van Le Creuset, met een boekje met recepten daarvoor
En Nigella bijt, daar staan lekkere dingen in!

Vraag: iemand ideeën om lekker te kunnen eten in Den Bosch of Amersfoort?
Mag wel een beetje aan de luxe kant, maar ook weer geen 70 pp ofzo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')