Daar zat hij in. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
En daarom moeten BH's altijd in waszakjes!
De binnentrommel draait in de buitentrommel, dus ik denk dat je wasmachine verder uit elkaar moet dan een beetje.... Denk namelijk dat de hele binnentrommel eruit moet.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:08 schreef Chinless het volgende:
Meestal kan je de bovenkant van je de wasmachine loshalen met enkele schroeven. Je kijkt dan zo aan de binnenzijde (en dus buitenzijde van de trommel). Daarmee zou je een stuk verder zijn.
De achterkant wil je niet aan beginnen inderdaad, omdat die ook je trommel in evenwicht houd
vaak is het geschroefd & gekliktquote:Op zondag 21 februari 2010 15:19 schreef yavanna het volgende:
De beugel zit waarschijnlijk tussen de binnen en buitentrommel, om daarbij te komen zou via de voor en/of achterzijde kunnen (Google ). Aan de voorkant had ik alle schroeven eruit gehaald, maar kreeg het paneel niet los, wellicht kan dat ook niet bij dit type, ik kon daar geen info over vinden. Aan de achterzijde zou eerst de snaar en dan het verwarmingselement eruit moeten, maar aangezien ik niet weet hoe dat moet, waag ik mij daar nu liever niet aan tot ik weet hoe het correct moet.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zie dat je een vrouw bent, ik denk dat je er het beste een man bij kan halen.
die had dus gelukquote:Op zondag 21 februari 2010 15:41 schreef samara het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://www.klusidee.nl/Forum/about37511.html
Het is inderdaad een k**klus. Het zal mij niet weer gebeuren, ik was die rotdingen nu met de hand.
Bedankt, ik had die gezien maar bij mijn wasmachine zit het anders. En ja ondanks dat het ruim 20 jaar feilloos ging, is handwas voor beugel bh's nu wel een optie die ik serieus overweeg.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:41 schreef samara het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://www.klusidee.nl/Forum/about37511.html
Het is inderdaad een k**klus. Het zal mij niet weer gebeuren, ik was die rotdingen nu met de hand.
met de magneet weer door de gaatjes van de trommel proberen te halen?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:48 schreef yavanna het volgende:
Ik heb de beugel inmiddels onderin de machine gespot en ga morgen eerst maar eens proberen hem eruit te frummellen met o.a. een sterke magneet.
Gaat dat werken? Want volgens mij is de trommel ook van staal en dus ook magnetisch te makenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:48 schreef yavanna het volgende:
Ik heb de beugel inmiddels onderin de machine gespot en ga morgen eerst maar eens proberen hem eruit te frummellen met o.a. een sterke magneet.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
En daarom moeten BH's altijd in waszakjes!
Lijkt mij eerder dat ie van RVS is, anders zou ie gaan roesten met al dat water.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gaat dat werken? Want volgens mij is de trommel ook van staal en dus ook magnetisch te maken
draden zitten met stekkertjes, ff onthouden (fotoquote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef yavanna het volgende:
Foto van het element. Als iemand weet hoe ik het beste die draden kan verwijderen om het element eruit te halen, stel ik een uitleg zeer op prijs.
[ afbeelding ]
Ik zie geen stekkertjes, zit dat onder de witte rechthoekige plastic behuizingen? En hoe moet dat dan bij die groene draad? Ik zal wel heel suf zitten kijken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef gateway het volgende:
[..]
draden zitten met stekkertjes, ff onthouden (foto) wat waar zat. schroefje los van de aarde draad. en dan hopen dat het element alleen met dat schroefje vastzit (denk het wel, zie geen andere)
en uiteraard eerst de stekker uit het stopcontact!!!!!
Die witte behuizing zijn de stekkertjes en de groene draad kan met een ring of steeksleutel 10 los gemaakt worden, dat moertje zal toch los moeten on het element er uit te kunnen halenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik zie geen stekkertjes, zit dat onder de witte rechthoekige plastic behuizingen? En hoe moet dat dan bij die groene draad? Ik zal wel heel suf zitten kijken.![]()
Thnx, die is er al een tijdje uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |