abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 april 2000 @ 17:53:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_258385
Stemmen tijdelijk stilgelegd
Bron:www.debusop6.nl

Zoals je weet, kun je op deze site je stem uitbrengen op je favoriete passagier. Deze steunbetuiging wordt meegenomen in de populariteitspolls die bepalen wie er de uitbraak mag ondernemen of, belangrijker nog, wie er op de beruchte bank moet plaatsnemen. Nu heb je gemerkt dat er veel gebeurt in het zwarte gevaarte. Dit houdt in dat er deze week geen uitbraak zal plaatsvinden, aangezien deze week eigenlijk één grote uitbraak is. Vandaar dat het stemmen tot donderdag geen zin heeft. Zodra bekend is welke passagiers de grote reis definitief zullen vervolgen, kun je weer naar hartelust stemmen op je favoriete BUSser. Hou deze site in de gaten voor informatie.


--------------------------------------------

Toch jammer voor al die mensen, die hun geld aan dure telefoontjes naar SBS6 besteed hebben

Dit konden ze voor het weekend ook al weten, maar geldkloppers als ze zijn, delen ze dit nu pas mee.
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus/poll.htm

Tussenstand van de poll op mijn site

Wie mag NIET weggaan uit De Bus ?

Tessa (163) 12%
Esmeralda (152) 11%
Iwan (253) 18%
Antonette (388) 29%
Búllent (376) 28%
-----------------------

Tussenstand site SBS6

Tessa 13%
Esmeralda 17%
Iwan 16%
Antonette 25%
Búllent 18%

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 10 april 2000 @ 22:37:00 #2
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_258386
Ik heb begrepen dat de uitgebrachte stemmen wel blijven staan. Vervelend voor de nieuwe passagiers. Die zullen dus gegarandeerd op de bank terecht komen.

Lafayette

pi_258387
* Joqy voeg zich af of die nieuwen wel op de bank kùnnen komen volgende week!.

Het is gewoon tè waarschijnlijk dat ze dan weggestemd zullen worden. Ik denk dat SBS ze de eerstvolgende keer van de bank afhoudt. Ik ben erg benieuwd! Het zou me niet verbazen....

[Dit bericht is gewijzigd door Joqy (Datum 11 April 2000).]

  dinsdag 11 april 2000 @ 08:30:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_258388
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee als Iwan en Tessa op de bank komen te zitten.

  dinsdag 11 april 2000 @ 11:08:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_258389
Dat zou inderdaad geweldig zijn Iwan en Tess op de bank.
Ik vrees dat we hiervoor nog 6 weken moeten wachten, omdat eerst de 'nieuwen' eruit zullen gaan.

nb. ik schaam me diep dat ik de bus nog steeds volg.

pi_258390
Op de SBS-site staan alle stemmingen ineens weer op 0%. Er zijn nu ook twee fotootjes bijgemaakt voor 'de nieuwen' maar die worden nog gevuld met een onbekende dame.
Is dit normaal midden in de week stemmingen op 0%?
Emmy
pi_258391
quote:
op 04-13-2000 om 11:24 AM schreef emmy het volgende:
Op de SBS-site staan alle stemmingen ineens weer op 0%. Er zijn nu ook twee fotootjes bijgemaakt voor 'de nieuwen' maar die worden nog gevuld met een onbekende dame.
Is dit normaal midden in de week stemmingen op 0%?
Emmy

NDat is niet de normale gang van zaken (wat wel in de bus?)
maar op zich wel begrijpelijk, als de percentages van de
"oudgedienden" waren blijven staan was dat voor de twee
nieuwkomers vrijwel niet meer in te halen geweest, tenzij ze
een onwijs grote vrienden/familie/kennissen-kring hebben, die
allemaal als een gek gaan zitten bellen en waren dus op zeker
op de beruchte nominatiebank belandt.
Dus van dat standpunt bekeken is het zo gek nog niet, op deze
manier hebben ze allemaal gelijke kansen, maar wat er wel gek
aan is, (op z'n zachtst gezegd) is het feit dat de tel. die
er al waren gepleegd nu dus ook in een klap weggevaagd zijn.
Niet dat daar normaal gesproken wat mee gedaan wordt maar
voor de vorm hadden ze toch de schijn op kunnen houden.
R@b haalde dit ook al aan hier in de openingstopic maar dat
ging toen volgens mij alleen nog om het feit dat de stemming
stil was gelegd, dus wat dat betreft is het zelfs nog een
graadje gekker geworden.

pi_258392
Er zijn toch ooit eens 'kamervragen' over die spelletjes s'middags bij Veronica waarbij je veel moest bellen op een vraag op het, wat weegt het zwaarst, een kilo lood of een kilo veren, niveau. Half 'achterlijk' nederland rent naar de telefoon en blijft een uur lang a 1 gulden p/m bellen.
Pure oplichting!! Ze zijn er volgens mij ook mee gestopt. Ik weet eigenlijk niet of dat een gedwongen stoppen was of dat ze een evt. onderzoek niet af willen wachten.

Dit SBS belgebeuren is net zo goed pure oplichting!! Dat is wel gebleken hier. Alleen zo jammer dat de 'massa' door blijft slapen.

Misschien kan dat zelfde kamerlid deze oplichting, toch substanciële bedragen, ook niet eens aan een nader onderzoek onderwerpen??
Want als er mensen op een zo grootschalige manier worden opgelicht dan zal, er of ze nu wel of niet onder ned. mediabevoegdheid vallen, best een 'gewone strafwet' zijn waarmee ze aan te pakken zijn.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')