abonnement Unibet Coolblue
pi_258325
GAAT DE BUS TEN ONDER AAN "CRIMINELE" PASSAGIERS?

De BUS zal niet meer hetzelfde zijn, nu het voltallige rookclubje Seki, Aziz en Jop is
uitgeschakeld. En dat blijft de gemoederen sterk bezighouden: de drie heren zouden niet
alleen overeenstemmen in hun liefde voor tabak, maar ook in (vermeende) duistere
verledens...

Zorgde Bullent voor Seki's vertrek?

Seki, de tierende Joegoslaaf die in de eerste weken van de BUS voor het nodige vuurwerk
zorgde, lijkt van de aardbol verdwenen, maar blijft niettemin middelpunt van roddels en
speculaties. Zo wordt nu beweerd dat juist Bullent enige weken geleden via enkele collega's bij de politie ter ore was gekomen dat zijn maatje Seki een crimineel verleden heeft. Uit een opsporingsregister zou blijken dat Seki (die eigenlijk Samir schijnt te heten) nog 82 dagen moet zitten, wegens een poging tot doodslag! Bullent raakte in verwarring: vriendschap tussen een politie- agent en een crimineel, kan dat wel? Hij besloot uiteindelijk de BUS te verlaten, uit angst zijn reputatie als gedegen politie- agent op het spel te zetten. SBS6 zag Bullent niet graag vertrekken, en via een laatste gesprek met de "bussoloog" wist men hem op andere gedachten te brengen. Bullent had de mental coach eerlijk verteld over zijn
twijfels rond het criminele verleden van Sjek. Kort daarna werd Seki op het matje geroepen, en de voormalige militair koos eieren voor zijn geld. Binnen enkele minuten had hij zijn tas gepakt en liep hij, weliswaar met opgeheven hoofd, door het hek naar buiten. Bullent jankte tranen met tuiten, want dit had hij nooit gewild... Aldus enkele anonieme BUS-informanten.

Jop uit de droom geholpen

Ook van olijke Aziz wordt beweerd dat hij bepaald geen lieverdje is. De voormalige bussagier zou een inbraak op zijn geweten hebben. Die informatie lekte pas uit toen Aziz al lang en breed uit de BUS was gestemd. In tegenstelling tot bij Jop, wiens uitglijder van vijf jaar geleden ervoor zou zorgen dat hij in elk geval nooit meer op "de bank" zal komen te zitten. De moeder van de jongen aan wie Jop destijds enkele rake klappen uitdeelde, stapte met het verhaal naar De Telegraaf, in ruil voor een dikke envelop met geld. De Amsterdamse politie is allerminst gelukkig met het feit dat Bullent nog steeds aan boord van de 'crimi-bus' verblijft. "Dit is vervelend, maar Büllent mocht ervan uit gaan dat de programmaleiding de kandidaten naar behoren had gescreend", stelt politiewoordvoerder Klaas Wilting. "De huidige situatie is de schuld van SBS. Ik vind overigens dat onze collega met kop en schouders boven de andere kandidaten uitsteekt."
Wat vele BUS-kijkers betreft, heeft het SBS-programma na het vertrek van Jop helemaal
afgedaan. Nu ook de laatste "clown" van het gezelschap de omgebouwde touringcar heeft
moeten verlaten, zou die bus net zo goed helemaal kunnen stoppen, luidt een veelgehoorde mening op Internetforums. SBS is dat echter niet van plan, en heeft twee nieuwe dames, de blondines Nanda en Bianca, in de strijd gegooid. Van hen zal er maandagavond eentje in de BUS mogen blijven. Vervolgens worden ook twee mannelijke kandidaten voorgesteld. In diezelfde live-uitzending zal tevens Aziz zijn gezicht laten zien (in tegenstelling tot Seki, die
zich onzichtbaar heeft gemaakt), en vertellen over zijn belevenissen na de BUS. Of ook Jop
zal aantreden, is nog niet helemaal duidelijk. Hij was het wel van plan, maar zijn vrienden hebben het hem afgeraden.
Nu maar afwachten of het de komende week toch nog een beetje spannend en gezellig wordt in die bus...

- Seki: http://www.seki.nl
- Aziz: http://members.tripod.lycos.nl/rgkk/aziz.html - Jop: http://www.jopindebus.nl

JOP: "ANTONETTE, IK HOU VAN JE!"

Jop mist zijn "Antonetje" vreselijk. Maar hij blijft optimistisch. Op het forum van Antonettes fanclubpagina (http://debus.clubs.nl/antonette) schreef hij onder meer het volgende: "(..) Daarom kan ik alleen maar lachen, want over een paar weken kan ik je weer in mijn armen sluiten, en je de aandacht geven die je verdient! Ik ga alvast maar in Woudrichem wonen (geintje)!! Ik zal je tot het eind blijven steunen, dus geef nooit op!! En ik sta buiten de hekken op je te wachten met een grote bos rode rozen!!! Ik hou van je met heel mijn hart!!!!"
Jop roept de BUS-kijkers op om op Antonette te stemmen, want "ze heeft het verdiend". En
het resultaat is daar: in de populairiteitspoll op Internet staat de roodharige kapster momenteel bovenaan met 25 procent. Zondagavond zaten de twee tortelduifjes aan de chat en ook daar bevestigden ze nog eens de gevoelens voor elkaar. Zie het chatverslag op http://www.debusop6.nl.

TITELSONG VAN DE BUS GEFLOPT!

De tune van De BUS, "Miles away from Nowhere" van Golden Earring-zanger Barry Haye, is
geflopt. In tegenstelling tot het Big Brother-lied "Leef" van Han van Eijk, wil het BUS-lied maar niet scoren. En daar had Haye nochtans zijn "sabbatical year" voor opgeofferd. SBS wil het nu gaan proberen met "Ik voel wat ik voel", van Erika de Jong. Zal het suikerzoete liedje dat we horen tijdens de dramatische live-momenten in het zwarte gevaarte wèl een hit worden?
- Golden Earring: http://www.golden-earring.nl

ALWEER BIG BROTHER-VARIANT BIJ SBS6

De gekte rondom het fenomeen reality soap is bij SBS-directeur Fons van Westerloo finaal
doorgeslagen. De bebrilde bobo, zelf fervent BUS-kijker, gaat deze zomer "Expeditie
Robinson" op het scherm brengen, het omstreden TV-programma uit Zweden waarin zestien mensen op een onbewoond eiland worden gezet en tegen elkaar moeten strijden. Acht
Nederlanders en acht Belgen gaan in juni zes weken lang op survival op een eiland in
Maleisië. SBS zal hiertoe samenwerken met het Vlaamse zusterstation VT4. In Zweden loopt het programma sinds 1997. Al in het eerste jaar raakte het omstreden toen een deelnemer, die door de anderen was weggestuurd, zelfmoord pleegde. Volgens SBS is het verband tussen de zelfmoord en het programma nooit aangetoond.
- SBS6: http://www.sbs6.nl
- VT4: http://www.vt4.be

Bovenstaande informatie is afkomstig van de
nieuwsbrief van Mister-Mail http://www.mistermail.nl

  maandag 10 april 2000 @ 08:39:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_258326
------------------------------------
Zorgde Bullent voor Seki's vertrek?

Seki, de tierende Joegoslaaf die in de eerste weken van de BUS voor het nodige vuurwerk
zorgde, lijkt van de aardbol verdwenen, maar blijft niettemin middelpunt van roddels en
speculaties. Zo wordt nu beweerd dat juist Bullent enige weken geleden via enkele collega's bij de politie ter ore was gekomen dat zijn maatje Seki een crimineel verleden heeft. Uit een opsporingsregister zou blijken dat Seki (die eigenlijk Samir schijnt te heten) nog 82 dagen moet zitten, wegens een poging tot doodslag! Bullent raakte in verwarring: vriendschap tussen een politie- agent en een crimineel, kan dat wel? Hij besloot uiteindelijk de BUS te verlaten, uit angst zijn reputatie als gedegen politie- agent op het spel te zetten. SBS6 zag Bullent niet graag vertrekken, en via een laatste gesprek met de "bussoloog" wist men hem op andere gedachten te brengen. Bullent had de mental coach eerlijk verteld over zijn
twijfels rond het criminele verleden van Sjek. Kort daarna werd Seki op het matje geroepen, en de voormalige militair koos eieren voor zijn geld. Binnen enkele minuten had hij zijn tas gepakt en liep hij, weliswaar met opgeheven hoofd, door het hek naar buiten. Bullent jankte tranen met tuiten, want dit had hij nooit gewild... Aldus enkele anonieme BUS-informanten
-----------------------------------------

Is dit dat stuk uit de Roddelbladen ??? Wel interessant en zou zo het een en ander verklaren. Maar toch dan had Seki op zijn fan-site er wel wat over gezegd want hij neemt geen blad voor de mond.

Dat het vertrek van Seki stinkt staat voor mij als een paal boven water.

Op de fan-site van Jop staan inderdaad nogal wat oproepen om niet naar de uitzending van SBS6 te gaan, zal mij benieuwen. Zijn vriendin in de Bus ,en het grote geld zullen hem wel overstag doen gaan. Vergeet niet dat Antonette een grotere kans op de eindoverwinnig heeft door dit gebeuren. Ze heeft sympathie gewonnen, mensen vinden haar zielig etc. etc.


------------------
Actuele De Bus MP3's http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 10 April 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 10 april 2000 @ 13:01:00 #3
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_258327
Disclaimer van 'Mister Mail':

" Wij zijn ook niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die het gevolg is van het gebruik van informatie die door middel van Mister Mail op Internet is verkregen."

Jaja, 'Mister-Mail' wordt op de site afgebeeld als een vriendelijk ogend kereltje met een jolige zonneklep. Ik denk toch dat dit ogenschijnlijk sympathieke masker en bovenstaande clausule een vervolging van dit bedrijf en hun informanten wegens smaadschrift niet in de weg hoeft te staan. 'Anonieme Businformanten' zijn blijkbaar voldoende om Seki poging tot doodslag in de schoenen te schuiven.
Dit verhaal lijkt me volledig uit de duim gezogen en het verspreiden ervan, zolang enige concrete aanwijzingen ontbreken, vind ik persoonlijk in strijd met zo ongeveer alle fatsoensnormen die ik zou gauw kan bedenken. Maar goed, zolang het over de Bus gaat wordt blijkbaar alles geaccepteerd en haar (ex-)passagiers zijn dan ook vogelvrij verklaard.

He, ik kan OOK een anonieme Businformant zijn. Even denken....

Aziz=SATAN?

Het gerucht gaat, dat Aziz door de De Bus-redactie bewust is geloosd. Dit hebben zij redelijk geruisloos weten te bewerkstelligen door hem op een 'natuurlijke' manier uit De Bus te verwijderen. Besloten werd de stemmingsprocedure, die op regelmatige intervallen wordt gestart om te bepalen welke Bussagier de Bus moet verlaten, zó aan te passen dat Aziz bij voorbaat kansloos werd gemaakt.
Over de achtergronden van deze manipulaties rond het vertrek van Aziz, wordt druk gespeculeerd. Anonieme Businformanten suggereren, dat Aziz De Bus heeft moeten verlaten omdat hij SATAN is!!!!
'Achter zijn wat onnozele uitstraling, verbergt zich de Prins der Duisternis' zo bevestigen onze informanten. 'Tessa had zich er bij de psycholoog over beklaagd, dat zij Aziz in het toilet met een geit geslachtsgemeenschap had zien hebben. Bovendien had Antonette tijdens het bleken van Aziz' haar ontdekt dat een paar moedervlekken op zijn achterhoofd samen sterk leken op het getal 666.'
Volgens insiders heeft SBS6 er alles aan gedaan, om het uitlekken van deze informatie te voorkomen. Immers zou de aanwezigheid van Het Kwaad in De Bus ernstige gevolgen voor de reclameinkomsten kunnen hebben, nu tabakreclame op televisie door de overheid is verboden..'

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 10 April 2000).]

pi_258328
In het algemeen moet ik zeggen, dat sinds de TV-wereld zich op deze wijze met het Internet heeft 'bemoeid', er eigenlijk alleen maar meer rottigheid dan informatie uit voort is gekomen. De anonimiteit waar in de journalistiek sinds jaar en dag mee wordt gewerkt, blijkt via Internet nog op veel schandaliger wijze te worden misbruikt, en met een nog veel grotere verspreidings-efficiëntie. Verontrustende ontwikkeling, als je 't mij vraagt.
  maandag 10 april 2000 @ 13:28:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258329
Quote R@b:Op de fan-site van Jop staan inderdaad nogal wat oproepen om niet naar de uitzending van SBS6 te gaan, zal mij benieuwen. Zijn vriendin in de Bus ,en het grote geld zullen hem wel overstag doen gaan. Vergeet niet dat Antonette een grotere kans op de eindoverwinnig heeft door dit gebeuren. Ze heeft sympathie gewonnen, mensen vinden haar zielig etc. etc.
-------------------
Kortom, Jop doet gewoon waar hij zelf zin in heeft (logisch), en komt vanavond in de live uitzending, het zal me dan eigenlijk ook totaal niet verbazen als hij volgende week in een van de weekbladen staat met als verhaal:"er zijn bepaalde mensen die via de bladen , over mijn rug, iets willen verdienen"..(en tegelijktijdig roepend:"wat schuift dit eigenlijk?")

snapuwwa'kbedoel?


  maandag 10 april 2000 @ 14:44:00 #6
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_258330
Okay......that's it!
Wat een gegis toch weer, en wat een hoop verspilde energie om standpunten te verdedigen.
Ik kan het niet meer aanzien...

Mag ik U er dan ook voor deze keer erop wijzen beste dames en heren, dat ik uit welingelichte bron weet dat er in het door de deelnemers, kandidaten, passagiers, or whatever je ze wil noemen getekende contract een verplichting staat, dat zij 10 dagdelen aanwezig dienen te zijn na vertrek uit de Bus op welke wijze dan ook?

Zij zijn contractueel verplicht om te komen, en doen dat ook, omdat ze anders naar hun centen kunnen fluiten.
Welke centen vraagt U?
De centen die ze krijgen als 'troostprijs' of 'oprotpremie'.....een soort van goedmakertje dus.

Enige uitzondering hierop is Seki, die dat niet meer hoeft. (hij is hiervan ontslagen)
En U kunt er vanuit gaan dat ik hier juiste informatie verstrek.

Dank voor uw aandacht.

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_258331
quote:
op 04-10-2000 om 02:44 PM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Okay......that's it!
Wat een gegis toch weer, en wat een hoop verspilde energie om standpunten te verdedigen.
Ik kan het niet meer aanzien...

Mag ik U er dan ook voor deze keer erop wijzen beste dames en heren, dat ik uit welingelichte bron weet dat er in het door de deelnemers, kandidaten, passagiers, or whatever je ze wil noemen getekende contract een verplichting staat, dat zij 10 dagdelen aanwezig dienen te zijn na vertrek uit de Bus op welke wijze dan ook?


Horen, zien en zwijgen?????
Aan me nooit niet!!!!
Voor SBS is Jop een crimineel en met criminelen verbreek je alle banden uit een simpel ethisch opzicht. Aan een door jou (lees SBS)zo gekaraktiriseerd persoon geef je geen ruimte meer op TV.
Nu is het aan Jop te laten zien, of die zelf wel ballen heeft. Zo niet, staat ie vanavond voor de camera.

  maandag 10 april 2000 @ 18:53:00 #8
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_258332
quote:
op 04-10-2000 om 04:32 PM schreef fondaco het volgende:
Horen, zien en zwijgen?????
Aan me nooit niet!!!!
Voor SBS is Jop een crimineel en met criminelen verbreek je alle banden uit een simpel ethisch opzicht. Aan een door jou (lees SBS)zo gekarakteriseerd persoon geef je geen ruimte meer op TV.
Nu is het aan Jop te laten zien, of die zelf wel ballen heeft. Zo niet, staat ie vanavond voor de camera.


Fondaco, geloof me, ik vind dat Jop NIET moet gaan. Maar als hij gaat is dat uitsluitend vanwege de door mij aangevoerde reden.
Poen is poen of je nou Jop of SBS6 heet!
En dus is hij hiermee inderdaad van hetzelfde kaliber als SBS6.
Die laten hem opdraven omdat dat zo lekker scoort in kijkersaantallen.
Ethisch is een vies woord bij SBS6, maar dat wisten we al.


The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')