abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 april 2000 @ 00:58:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258306
Gelezen op het nieuws van de site van SBS6:

Om 21.00 uu kun je weer kijken naar de wekelijkse live- uitzending op SBS6. En vananvond is een speciale: niet alleen zie je wie van de 2 nieuwe passagiers uiteindelijk het zwarte gevaarte moet verlaten, maar kun je ook kennismaken met de 2 nieuwe mannelijke passagiers. Ook zal Aziz vertellen over zijn tijd na de Bus, zie je een verslag van zijn welkomstfeest en krijg je een persoonlijke rondleiding door de resten van zijn ouderlijk huis. Als klap op de vuurpijl zit ook jop in de studio om persoonlijk toe te lichten waarom hij zijn verleden verzwegen heeft. Een spetterende uitzending dus. Als je nog een uitzending van de Bus wilt zien, kun je deze maar beter niet missen.
MS

Vooral die laatste zin , die doet 't 'm.
Alsof we iets zullen missen als we deze uitzending niet zien.( t klinkt een beetje bedreigend)

Ik vraag me af wat Aziz kan vertellen over zijn tijd na De Bus. Hij is nog maar net een week weg. (laten ze soms zien dat hij aan het puinruimen is)


En wat nou persoonlijke rondleiding door de resten van zijn ouderlijk huis??
Is het nu al gebombardeerd tot museum??
Ik zie het al voor me:
" Dit is de ouderlijke woning van Aziz, een ex passagier van het programma DE BUS. Ansichtkaarten zijn na de rondleiding verkrijgbaar bij de kassa"

SBS6 probeert ook overal geld uit te slaan.

never play games........
  maandag 10 april 2000 @ 01:01:00 #2
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_258307
femfatale, sorry dat ik het zeg, maar: DOH. Iedere TV zender wil toch kijkers...
pi_258308
Of Aziz komt uitleggen hoe hij zijn, "bepaalde signalen over bepaalde mensen", commercieel gaat exploiteren.
  maandag 10 april 2000 @ 01:28:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258309
quote:
op 04-10-2000 om 01:01 AM schreef Quocy het volgende:
femfatale, sorry dat ik het zeg, maar: DOH. Iedere TV zender wil toch kijkers...

Ja, maar heb jij ooit een TV zender zo moeilijk zien doen?


never play games........
  maandag 10 april 2000 @ 14:00:00 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_258310
Ik niet SBS(ensatie)6 heten ze bij mij voortaan
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_258311
ik hou het bij NSBs6


Greetinx

BT

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')