abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78187367
Ik zoek een goede autowasstraat in Friesland, beetje tussen Harlingen, Leeuwarden en Drachten in (die hoek).

De enige die ik ken is bij een benzinepomp en daar ben ik niet zo enthousiast over. Ik zoek eigenljk een straat zoals die luxe in Amersfoort, gewoon een kwailteitswasstraat.

Wie heeft een goed adresje?
pi_78188014
Gelings in Groningen!
pi_78189347
de telefoongids... pff jij kan ook echt niets zelfs bedenken he
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:35:55 #4
78498 classpc
I don't like change
pi_78189604
We hebben in Drachten (industrieterrein A7) een Autowasland. Met zo'n baan waar je in de auto doorheen rijdt, maar ook zelfservice.

Daarnaast is er bij Industrieterrein Haven is er ook een zelfservice van v.d. Belt en bij tankstation BP aan de lange west is er ook zo'n autowasstraat, maar dat is niet echt wat je zoekt denk ik.

Voor de rest ben ik niet zo bekend met autowasstraten, meestal doe ik het zelf in zo'n selfservice dinges.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_78203142
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef classpc het volgende:
We hebben in Drachten (industrieterrein A7) een Autowasland. Met zo'n baan waar je in de auto doorheen rijdt, maar ook zelfservice.
Klinkt heel goed, daar ga ik maandag even langs.
pi_78282735
Op de Hemrik in Leeuwarden (achter de Praxis) is een nieuwe wasserette gekomen die vandaag (of gisteren) is geopend. Nu 5 euro voor een volledige wasbeurt. Ik ga er morgen (mits de verrotte sneeuwstorm die hier vanavond was) weg is ga ik er even langs.

Ze hebben daar een nieuw soort borstels hoorde ik van mijn oom (is autohandelaar in Leeuwarden). Ben benieuwd, zo vang je nog eens wat op op familiefeestjes.