Klinkt heel goed, daar ga ik maandag even langs.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef classpc het volgende:
We hebben in Drachten (industrieterrein A7) een Autowasland. Met zo'n baan waar je in de auto doorheen rijdt, maar ook zelfservice.
Vandaag maar voor 12,50 die baan geprobeerd, beviel goed. En zit handig op mijn route richting Leeuwarden. Was wel even zoeken trouwens, die zaak zit wel helemaal achterin dat industrieterreintje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef classpc het volgende:
We hebben in Drachten (industrieterrein A7) een Autowasland. Met zo'n baan waar je in de auto doorheen rijdt, maar ook zelfservice.
tering hee, 12,50!! hier in breda betaal je 3,60 voor wassen en drogen en dan is ie echt brandschoonquote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Vandaag maar voor 12,50 die baan geprobeerd, beviel goed. En zit handig op mijn route richting Leeuwarden. Was wel even zoeken trouwens, die zaak zit wel helemaal achterin dat industrieterreintje.
ik wilde minimaal onderkant wassen, dat was minimaal 8,50. Maar ik had het duurste programma, iets met wax enzo, heb het niet echt gelezen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:13 schreef Hugo__Boss het volgende:
tering hee, 12,50!! hier in breda betaal je 3,60 voor wassen en drogen en dan is ie echt brandschoon
voor drie keer zoveel heb ik een volle tank man.. okee in mn vorige auto dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |