abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_78168782
Er is weer een heel nieuw (3e) seizoen opgenomen van Storm Chasers.

<< de hele playlist staat hier >>

Ik zag het previewspotje op Discovery Channel, dus toen ben ik eens gaan zoeken.
pi_78176231

Topserie! Thanks voor de tip
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:22:53 #3
289625 Tammykok
Ik ben pino....
pi_78228736
thanx
pi_78236442
Demonrage wat doe je, gaat men vrijetijd
pi_78342693
Was weer een mooi seizoen idd . Al mag het van mij wel wat minder gemaakt. Let bijvoorbeeld eens op de 'katten'-geluiden als er een tornado in de buurt is . Doe mij maar gewoon de werkelijke geluiden.
Heb trouwens ook een torrent het www op geslingerd.

En over dik een maand weer het echte werk natuurlijk .
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_80330934
Net de laatste aflevering gezien op Discovery... die Reed is echt gestoord... hij zat midden in een levensgevaarlijke tornado waarbij hij gewond raakt en bloed, en zodra hij het andere team ziet rent hij erop af om te laten zien hoe erg gewond hij is.
pi_80373063
Volgens mij zit de man zo in de schulden met zen nieuwe projecten dat hij echt alles op alles moet doen om half rond te komen. Vandaar ook zen belachelijke acties Nu alweer zin in seizoen 2010.
pi_80382791
quote:
Op donderdag 15 april 2010 01:51 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Net de laatste aflevering gezien op Discovery... die Reed is echt gestoord... hij zat midden in een levensgevaarlijke tornado waarbij hij gewond raakt en bloed, en zodra hij het andere team ziet rent hij erop af om te laten zien hoe erg gewond hij is.
bizar inderdaad, maar daardoor krijgen wel wel meer spectaculaire beelden.
pi_88373422
Storm chaser Matt Hughes is niet meer. Waarschijnlijk zelfmoord. Hij assisteerde de TIV en deed dat in seizoen 3 en het nu lopende seizoen 4. Erg jammer dat we hem nu moeten missen. Hij was fanatiek en echt gepassioneerd.

quote:
'Storm Chaser' remembered with 'Dedication' episode
There was unexpected news folded into last night’s episode of the Discovery channel reality show, “Storm Chasers.”

After watching meteorologist Matt Hughes triumphantly track down a tornado in the fourth episode of the season, viewers learned that Hughes had passed away in Wichita, Kansas, on May 26.

According to a statement posted on the network's website, he died "due to an injury unrelated to his chasing activities."


Hughes’ “Storm Chasers” cast mate and fellow meteorologist, Reed Timmer, told CNN that “Matt will be forever missed in Tornado Alley.”

Timmer added, “He was a great friend and his passion for storm chasing and meteorology was unmatched by anyone.”

The network added, "Our thoughts and prayers are with Matt's family, and we ask fans to kindly respect their privacy. A special memorial fund has been established to benefit Matt's two young sons."

To find out more, and to check future listings if you missed last night's episode, head over to the Discovery channel's website.


[ Bericht 2% gewijzigd door i2Them2 op 05-11-2010 19:33:17 ]
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_88375333
Die 'Dedication' episode (s4e4) was trouwens echt geweldig. Een super mooie aflevering met echt prachtige beelden _O_ . Ben benieuwd wat ons nog meer voorgeschoteld wordt de rest van het seizoen.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_88390815
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef i2Them2 het volgende:
Storm chaser Matt Hughes is niet meer. Waarschijnlijk zelfmoord. Hij assisteerde de TIV en deed dat in seizoen 3 en het nu lopende seizoen 4. Erg jammer dat we hem nu moeten missen. Hij was fanatiek en echt gepassioneerd.
[..]

[ afbeelding ]
Dat was wel even een shocker, ja.. Hij heeft zichzelf proberen op te hangen, toen hebben ze hem gevonden maar het was eigenlijk al te laat, uiteindelijk na een week (?) coma de apparatuur uitgezet.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_88394756
Loopt dit nog steeds eigenlijk? Ik volg het nooit, maar wil dat wel gaan doen.
pi_88396543
ja hoor, seizoen 4 is al bezig in amerika!

Je kan de afleveringen vinden op youtube, of andere manier!

op 't moment is aflevering 4 net geweest!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')