abonnement Unibet Coolblue
pi_80233348
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

welke stijl is dat dan?
geflipte hiphopbeats

ander tempo, iets andere ritmes. maar t gaat hand in hand, ook op feesten staan regelmatig dit soort artiesten met dubstep-artiesten
pi_80233516
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:42 schreef Yorrit het volgende:

[..]

geflipte hiphopbeats

ander tempo, iets andere ritmes. maar t gaat hand in hand, ook op feesten staan regelmatig dit soort artiesten met dubstep-artiesten
geflipte hiphopbeats sounds about right

dat intro

eigenlijk zou ik ab jetzt alleen maar "awesome" en "fail" moeten onderscheiden als genres.
pi_80236896
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80242375
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

welke stijl is dat dan?
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:42 schreef Yorrit het volgende:

[..]

geflipte hiphopbeats

ander tempo, iets andere ritmes. maar t gaat hand in hand, ook op feesten staan regelmatig dit soort artiesten met dubstep-artiesten
Ja, meer experimentele electronische hip hop beats idd. En het is ook wel zo dat artiesten uiteenlopende stijlen hanteren in verschillende nummers/sets, het ene meer dubstep, het andere meer hip hop, etc. dus het kan allemaal best dicht bij elkaar liggen en in elkaar overlopen.
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kan iemand me trouwens het verband tussen dubstep en grime uitleggen?
Als ik lady sovereign luister kan ik niet vaag aan dubstep denken iig.
Bij Lady Sovereign denk ik ook niet aan dubstep, maar ook niet direct aan grime.
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
eigenlijk zou ik ab jetzt alleen maar "awesome" en "fail" moeten onderscheiden als genres.
Precies, doet er eigenlijk niet veel toe hoe je het noemt toch, als het maar tof is.
full stops and exclamation marks
  maandag 12 april 2010 @ 21:35:22 #230
274289 Ducktails
He's lost control
pi_80242581
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:51 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik schaar HudMo niet onder dubstep, desalniettemin is dat een goede track ja.
Nee klopt, maar het gaat meer om de feel.
Oja ik wil jullie deze HudMo-clip ook niet onthouden.

pi_80245766
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef krioro het volgende:
Bij Lady Sovereign denk ik ook niet aan dubstep, maar ook niet direct aan grime. [afbeelding
Mja ik bedoelde, aangezien lady s o v op wikipedia in het rijtje bij grime stond dat het wel enigzins op dubstep zou moeten lijken ergens. Maar dat is nu helemaal opgeheldert.
pi_80346027
Was iemand vorige week vrijdag in paradiso? Waar docter p en de veel gehypte gaslamp killer aan de slag gingen. Ik moet zeggen dat ik redelijke teleurgesteld was in meneer gaslamp. Alles klonk heel vlak en er zit geen climax in. De geluidsinstallatie van paradiso zorgde ook voor veel distortion. Wel veel mooie vrouwtjes
pi_80365549
Hmm... heb de Gaslamp Killer een hele tijd geleden in Doornroosje gezien en vond het toen wel dope! Hij slingert echt alles door elkaar van dubstep tot psychedelische trip hop, zelfs de OG versie van Dr. Dre's Rat-Tat-Tat-Tat kwam nog voorbij
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_80365624
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

welke stijl is dat dan?
Ze hebben daar alweer een tijdje een heel hippe naam voor:.. 'Wonky'
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_80390123
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef Twizla het volgende:
Was iemand vorige week vrijdag in paradiso? Waar docter p en de veel gehypte gaslamp killer aan de slag gingen. Ik moet zeggen dat ik redelijke teleurgesteld was in meneer gaslamp. Alles klonk heel vlak en er zit geen climax in. De geluidsinstallatie van paradiso zorgde ook voor veel distortion. Wel veel mooie vrouwtjes
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DubzOne het volgende:
Hmm... heb de Gaslamp Killer een hele tijd geleden in Doornroosje gezien en vond het toen wel dope! Hij slingert echt alles door elkaar van dubstep tot psychedelische trip hop, zelfs de OG versie van Dr. Dre's Rat-Tat-Tat-Tat kwam nog voorbij
In Paradiso was ik niet, wel in Doornroosje destijds ja:
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:15 schreef krioro het volgende:
The Gaslamp Killer laat zich niet beperken door genregrenzen. Van dubstep tot 90s hip hop tot Iraanse muziek tot 80s synthpop en ga zo maar door, hij maakt er één geweldig geheel van. Dat heb ik dan ook mogen meemaken afgelopen oktober toen hij hier in Nederland was. De tofste DJ set die ik ooit heb bijgewoond, punt.
quote:
Op zondag 1 november 2009 09:30 schreef krioro het volgende:
The Gaslamp Killer draaide veel dubstep, maar ook hip hop, Iraanse muziek, Brazilaanse muziek, etc. Fucking vet .
full stops and exclamation marks
pi_80522191
Mensen, help mij eventjes een beetje op weg aub.

Ik ben vrij onbekend met dit genre, heb het onlangs eigenlijk pas ontdekt en wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik echt te gek. Zo heb het album Untrue van Burial al vaak gedraaid en heb ik al wat andere dingen gevonden die ik tof vind, maar ik wil meer!

Wat zijn nou dubstep platen, oud of nieuw, die ik echt moet kennen?
pi_80523863
je moet niks kennen, ik zou zeggen ga op youtube wat rondzoeken, typ iets in wat je al kent, en je kan altijd nog Inspector Dubplate intypen, die gast gooit vanalles erop. Zo heb ik redelijk wat leren kennen.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80524208
je moet zeker wel wat kennen!

later meer!
pi_80528367
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Yorrit het volgende:
je moet zeker wel wat kennen!

later meer!
Okay!

Nu heb ik hoge verwachtingen! .
pi_80529471
check verder de hele Dubstep Allstars reeks voor mooie verzamelingen
pi_80531211
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef Yorrit het volgende:
ff een kleine greep (persoonlijke) classics uit 2004-2008

-veel-
Gast, waarvoor dank!

Ik ga het vanavond eventjes checken!
pi_80531308
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Gast, waarvoor dank!

Ik ga het vanavond eventjes checken!
QFT.
pi_80542160
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:22 schreef Yorrit het volgende:
check verder de hele Dubstep Allstars reeks voor mooie verzamelingen
En ook zeker beide Steppa's Delight verzamelaars van Soul Jazz Records!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_80581354
Death is just another state of mind.
pi_80582361
Ik wist nog wel dat ik dutch flowerz hoorde.. ik dacht NOOOOOOOOOHHH deze shit is hard. Nu samplen ze kettingzagen, wtf .
pi_80631402


The butcher has come to play.

Iemand laatst bij Brutuzz geweest @ Bang Bang Club?
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:18:50 #250
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_80637516
TVP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')