abonnement Unibet Coolblue
pi_258221
Eerlijk geogen ze beide van mij weer snel naar huis. Dat ligt niet aan de dames ,maar na wat Jop is geflikt vind ik er geen moer meer aan. Ik kijk nog naar de streams en jongen jonge WAT EEN @#$%$%^^(&^GEKAKEL......
Ik houd het niet lang vol dus geluid weg.
Bianca degene zonder stem (zeker door al dat gekakel) en de oudere Nanda.
Bianca had het over dat het jammer was dat .... de bus uit was want zij kende diegene. weet niet wie zij bedoelde. Jop of Sheki of iemand anders?
Esmeralda heeft geloof ik een vriendje gevonden in Bianca.
Die 2 meiden zijn nu natuurlijk ook nog met elkaar aan het concurreren. O jeetje wat maakt zij een leuke opmerkingen shit die vind haar leuker dan mij dan ga ik maar even met die..... zieltjes winnen dus. en dat in 48 uur.
pi_258222
ja. maar ik begreep dat die bianca al weer naar huis wilde. dus de keus zal dan snel gemaakt zijn denk ik. en die ander zal er volgende week dan wel uitgaan. denk ik. ik hoop het ook want ik het zou niet eerlijk zijn als een van die twee nog ver zou komen ten koste van degene die er al 8 weken inzitten. verder kan denk ik nog niemand echt goed oordelen over deze twee nieuwe dames. want we hebben ze toch nog niet op tv kunnen zien
Ik ben best wel blij nu
  zondag 9 april 2000 @ 18:41:00 #3
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_258223
quote:
op 04-09-2000 om 06:31 PM schreef krekelaar het volgende:

verder kan denk ik nog niemand echt goed oordelen over deze twee nieuwe dames. want we hebben ze toch nog niet op tv kunnen zien


LOL. Nee, want wat je op de streams ziet is natuurlijk totaal niet relevant. De 'ware' persoonlijkheid van iemand wordt immers pas duidelijk nadat de regiekamer van JdM-productions er bruut over heen is gegaan. Pas op grond van van zorgvuldig uitgekozen fragmenten en slim in elkaar geknipte gesprekken kan je een afgewogen mening vormen over iemand

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 09 April 2000).]

pi_258224
quote:
op 04-09-2000 om 06:31 PM schreef krekelaar het volgende:
ja. maar ik begreep dat die bianca al weer naar huis wilde.

Hoe kom je daarbij? Waarschijnlijk van de SBS6 site. Daar stond het kopje "Bianca wil er uit". Flauwe grap van SBS, omdat het in 1e instantie inderdaad lijkt alsof ze weer naar huis wil, maar wanneer je verder leest blijkt Bianca zich wat te vervelen en wil graag een wandelingetje of zo maken in de mooie omgeving. Zij vraagt hiervoor toestemming aan de redactie.


pi_258225
Ja en in een van die stukjes lees je ook dat de groep twijfelt. Het gaat dan wie er voor de groep goed zou zijn en persoonlijke keus?
Iemand met iniatieven zullen ze Bianca mee bedoelen i.v.m proberen te regelen van een wandeling?
Ze vinden dat er weer een druktemaker in de groep moet komen. daar de streams het vanmiddag niet doen (als gewoonlijk de laatste tijd) weet ik nog niet wie ze daar mee bedoelen Bianca? maar persoonlijk liever Nanda? wie weet het ?
pi_258226
Van mij mag die "spirituele" wel blijven: Ben wel benieuwd wat eruitkomt als ze voor iedereen de kaart gaat leggen. Misschien weten we dan volgende week al wie gaat winnen `uit betrouwbare bron`.
  zondag 9 april 2000 @ 22:15:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_258227
Haar kaarten zijn toch wel zodanig 'gescreend' dat ze alleen dingen voorspelt die in het scenario passen?

Zou ze haar eigen vertrek ook al kunnen voorspellen?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')