ik sluit me aan bij spuuglokje. anjelieren, rewimo mag toch zelf wel bepalen hoe positief ze over haar moeder schrijft?
wat erg eigenlijk, rewimo, dat 't contact helemaal verbroken is. voorheen was dat toch heel anders. echt jammer, voor alle partijen. maar ja, ik begreep al eerder dat ze zo negatief was over jouw relatie met Qtel en jullie verhuizing naar D'land. als ze zich daar niet overheen heeft kunnen zetten houdt het op een gegeven moment op natuurlijk.

hoe is 't met Christan vandaag?
lily, bij jullie ook al zo'n slecht contact met je (schoon?)moeder. treurig inderdaad! ik snap ook nooit goed dat oma's & opa's het zover laten komen, zo'n enorm gemis als je je eigen kleinkinderen niet kunt zien opgroeien lijkt me.
easy, dat vind ik wel wat te 'easy' hoor. ze zullen niet voor niks 't onderzoekstraject ingegaan zijn met kim, de zorgen om haar gedrag bestaan toch ook al best een tijd. ik hoop natuurlijk ook dat 't allemaal wel goed komt met kim, zoals anjelieren blijkbaar al kan voorspellen, maar ik vind de zorgen niet ongegrond hoor. ingrid, ik vind het juist goed dat jullie actief hulp zoeken hierbij. succes ermee!
[ Bericht 4% gewijzigd door trui op 03-03-2010 12:49:45 ]