abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:11:24 #176
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_78929390
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef DeeBee het volgende:
Jack bij die intercom.

'LOOK INTO MY EYES!!!'

Haha, die gast keek gelijk weg.
En dan staat Jack daar buiten naar het schempje te kijken ipv naar de camera... toch wel raar

Vond er geen onverwachte plotwendingen inzitten dit keer... Tsja, dat Dana weer een emmer stront te verwerken krijgt is niet verrassend
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_78929789
Ik vind die verhaallijn van Dana ook steeds minder boeiend worden; tot op het irritante af. Als ze zo'n stoer en slim wijf is, dan mag ze ook wel eens beginnen met betere keuzes te maken...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:02:05 #178
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_78933391
Ik vind die Dana maar irritant.
No bad soldiers under a good leader
pi_78933643
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef Rbhp het volgende:
Ik vind die Dana maar irritant.
Die hele actrice is gewoon erg irritant, in Battlestar Galactica kon ik haar ook al niet uitstaan
pi_78935189
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:33 schreef Sloggi het volgende:
Was er gisteren geen aflevering?
Ik zie het nu, ik kon hem eerst niet vinden.
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 18:27:29 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_78938993
Er gebeurde helemaal niet zoveel, het ging bijna alleen maar over die Marcos in de tank. En dat stomme gedoe met Dana ertussendoor voegt helemaal niets toe.

Wel nog een kleine verrassing op het eind, had ik toch niet gedacht eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78940120
Tsja. Ik zeg cancellen en een waardig eind eraan maken. Deze aflevering vind ik echt te gek worden. Hoe tekent die gast zo snel zo'n gedetailleerde tekening No way, no how.

Als het niet gecancelled wordt, blijf ik overigens als een rasechte fanboy wel trouw kijken

Laat die film maar komen en laat 24 zijn goede naam behouden.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 19:02:41 #183
42184 crew  DaMart
pi_78940190
Dit was een beetje een filler. gebeurde niet bijster veel, maar hopelijk bouwen ze zo langzaam op naar een leuke wending of climax .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_78941569
Inderdaad filler, maar desondanks vond ik het wel weer een leuke aflevering.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_78941907
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:28 schreef IV_Xample het volgende:
volgens mij hoort Tarin bij die gang met die rods

was allemaal te opzichtig hoe hij ging ontsnappen en gebruikt straks die dochter van de president als duimschroef ofzo
Goed gezien.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:42:30 #186
264307 MCZ
Beginner
pi_78942154
Trailer voor aankomende week belooft veel goeds
I've got a feeling..
pi_78945249
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef MCZ het volgende:
Trailer voor aankomende week belooft veel goeds
Trailers beloven altijd veel goeds
pi_78945589
Wat een matige zooi. Die waardeloze Dana-subplot wordt nog eens uitgebreid Wat hebben de schrijvers gedacht? Hé, laten we twee nieuwe karakters introduceren waar de kijker geen zak om geeft, en die hebben dan wat problemen die volledig los staan van de terroristische aanval waar het seizoen om draait...Is er iemand die die verhaallijn leuk vindt?
pi_78946164
Die gast kan wel snel tekenen tenminste

Wel vet gedaan met die explosie op het einde. Dat dat kan op Amerikaanse TV !
pi_78946693
Blij dat die Kayla tenminste zich wel normaal gedraagt na het horen dat Tarin wel een bad guy is. Jammer genoeg is het wel duidelijk dat Tarin ergens volgende aflevering achterkomt en dreigt met haar te vermoorden of iets in die richting.

Of Kayla wordt gek in haar hoofd en schiet hem dood net voor die ondervraagt word. Hebben we nog niet eerder gezien.
pi_78963187
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef MCZ het volgende:
Trailer voor aankomende week belooft veel goeds
Idd..

En de trailer is dit keer wel anders dan andere trailers



Met timeframe!
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_78965574
MMMMM

ick, tick, tick, BONG!!!!

“24’s” time is almost up.

20th Century Fox TV and Fox appear ready to end the long-running hit after this season, the show’s eighth.

Studio and network execs declined comment -- but it’s believed that the final decision will be made in the next day or two. Move is not a huge surprise, but still reps the end of an era for Fox.

“24” helped usher in Fox’s ratings surge in the 2000s, as the franchise -- along with “American Idol” and “House,” among other series -- led the network’s adults 18-49 ratings crown.

But the cost of producing “24” has continued to increase, while ratings have dipped. A one-time critical darling, “24” has also received its share of knocks from reviewers this season.

The studio is said to be considering shopping “24” to other nets -- but given the thriller’s age and price tag, it’s believed that the interest from other outlets will be limited.

But even as bell tolls for “24,” the franchise is far from over. Sutherland and the “24” team have been keen on turning the show into a movie property, and have made major strides in recent months toward making that long-term goal a reality.
Source: http://weblogs.variety.co(...)y-call-it-a-day.html
pi_78966054
Goed nieuws, eindeloos rekken en herhalen wordt niemand vrolijk van.
pi_78966990
dan mogen ze van mij wel nog één seizoen maken waarin allerlei oude bekenden terugkomen en er als afsluiter nogeens iets met een WOW WTF!!! gevoel mag komen. Een film hoeft van mij niet perse
pi_78968147
Als je die president een glitterpak aantrekt geloof je 't ook Wat een kop met haar heb die vent
pi_78975706
Ik ben bang dat ze als ze nog films gaan maken, dat we dan niet hoeven te hopen op een waardige serie-finale. Een serie moet je niet met een film afsluiten.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_78978430
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Myers het volgende:
Ik ben bang dat ze als ze nog films gaan maken, dat we dan niet hoeven te hopen op een waardige serie-finale. Een serie moet je niet met een film afsluiten.
eens
pi_78978749
Dit seizoen valt inderdaad zeer tegen, alleen Dana haalt het al omlaag, ik irriteer me zwaar erg aan haar stem, haar hoofd EN haar acteer (wan)prestaties

En dan is er nog die waardeloze CTU directeur (weet te naam niet eens, zo slecht) en die vrouw van de president van verweggistan die is ook zo lelijk als wat en ik irriteer me aan haar manier van engels praten
pi_78988425
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Estolan het volgende:
MMMMM

ick, tick, tick, BONG!!!!

“24’s” time is almost up.

20th Century Fox TV and Fox appear ready to end the long-running hit after this season, the show’s eighth.

Studio and network execs declined comment -- but it’s believed that the final decision will be made in the next day or two. Move is not a huge surprise, but still reps the end of an era for Fox.

“24” helped usher in Fox’s ratings surge in the 2000s, as the franchise -- along with “American Idol” and “House,” among other series -- led the network’s adults 18-49 ratings crown.

But the cost of producing “24” has continued to increase, while ratings have dipped. A one-time critical darling, “24” has also received its share of knocks from reviewers this season.

The studio is said to be considering shopping “24” to other nets -- but given the thriller’s age and price tag, it’s believed that the interest from other outlets will be limited.

But even as bell tolls for “24,” the franchise is far from over. Sutherland and the “24” team have been keen on turning the show into a movie property, and have made major strides in recent months toward making that long-term goal a reality.
Source: http://weblogs.variety.co(...)y-call-it-a-day.html
Maar ik las: http://www.speld.nl/2010/(...)ns-ingaan-zomertijd/

Ben benieuwd hoe ze zich daar uit gaan redden. Zou een hele spannende making-of worden!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:49:23 #200
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78988524
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Myers het volgende:
Een serie moet je niet met een film afsluiten.
De makers van Sex and the City zijn het niet met je eens denk ik.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')