abonnement Unibet Coolblue
pi_78060269


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 |




Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering



Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers



Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda




De OP is hier te vinden.
pi_78060283
Laatste post:
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
16-02-2010 - Na een uitstapje van ruim een maand naar DHL heeft Programmabladen AKN besloten om de RTV gidsen voor de komende drie jaar weer door TNT Post te laten bezorgen.

Programmabladen AKN, de uitgever van Avrobode, Televizier, Mikrogids, KRO Magazine, NCRV Gids en TV Film, had afgelopen zomer een Europese Aanbesteding uitgeschreven voor de distributie van deze RTV gidsen. Het weekvolume van AKN is circa 1,1 miljoen stuks. TNT Post heeft deze aanbesteding op dat moment verloren aan DHL, omdat DHL een bijzonder laag tarief had geboden.

Het contract met DHL zou ingaan per 1 januari 2010. Omdat DHL echter hiervoor nog niet klaar was, werd TNT Post verzocht om de gidsen nog wat langer te bezorgen. De gidsen zouden vervolgens gefaseerd overgaan naar DHL. De eerste uitgave 2010 van TV Film is als eerste overgegaan naar DHL, enkele weken later gevolgd door de Mikrogids. De overige titels zouden overgaan met ingang van week 9.

Echter, de bezorgkwaliteit en het inregelen van het gehele logistieke proces door DHL is niet naar tevredenheid van AKN verlopen. Door een clausule in het contract kon AKN het contract met DHL nog na een aantal weken ontbinden. Alleen TV Film blijft voorlopig nog bij DHL.

TNT Post neemt de bezorging van de Mikrogids per direct over. Aanstaande donderdag, 18 februari staat de Mikrogids al gepland.

Uiteraard is TNT Post verheugd dat AKN als klant terug is. Met deze 3 jarige overeenkomst heeft TNT Post, met uitzondering van het Veronicamagazine en TV Film, weer alle RTV bladen in huis. Echter is de volumedaling, ook zonder het AKN-verlies, groot in de eerste weken van 2010.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 februari 2010 @ 16:20:48 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78061315
even een tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78061346
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
Dus als mijn buurman niet gekomen was had ik nooit geweten waar mijn spullen waren

verklaring + wtf
pi_78061361
Tvp.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78061404
TVP
Out for my own, to live my own way...
pi_78061458
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)

verklaring + wtf
Tsja, hoe moeten wij weten wat zich daar heeft afgespeeld? Ik zou het houden op een fout van de betreffende postbode.Je zou kunnen overwegen een klacht in te dienen, maar gelukkig heb je je pakketje.

[ Bericht 3% gewijzigd door gelebeer op 16-02-2010 16:34:18 ]
Out for my own, to live my own way...
pi_78061950
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
Dus als mijn buurman niet gekomen was had ik nooit geweten waar mijn spullen waren

verklaring + wtf
Postbode is kluns.
pi_78062301
Of hij heeft het briefje verkeerd gelezen, want als ik me niet vergis heb je bepaalde kennisgevingen waarbij de postbodel kan aanvinken ofwel het pakket bij de buren is afgeleverd ofwel er komt nog een afleverpoging.
pi_78062388
Leuke dag vandaag, 2x HAH op carnavalsdinsdag. Zowat alle steunpunten waren gesloten. Ik heb een eind buiten de wijk uiteindelijk m'n zakken laten komen en m'n wijk zowat helemaal andersom gelopen. In andere gedeeltes van de stad waren er kilometers in de omtrek geen steunpunten over. Waarom dan weer gelijk Gamma erbij, er is toch geen mens die nu denkt aan verbouwen/boodschappen doen. Maar ja, in Den Haag waar ze plannen weet niemand dat onder de rivieren het openbare leven helemaal plat ligt.
pi_78063539
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Laatste post:
[..]


Hoe lang zal het duren voordat de Veronica terugkomt?
pi_78064102
Zie net dat ze hier vandaag de gamma, karwei en media markt als HAH vandaag. Blij dat ik zaterdagbesteller ben!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78066767
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Bloemhof het volgende:
Zie net dat ze hier vandaag de gamma, karwei en media markt als HAH vandaag. Blij dat ik zaterdagbesteller ben!
Ben ik ook, maar ik bracht ze vandaag toch echt rond. In een buitenwijk, dus het maakte niks uit, dan is het alleen maar handig dat de HAH de post per adres scheidt.
pi_78068460
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Postbode is kluns.
nee jij had het beter gedaan Luister geen kwaad woord over de TNT bezorgers want die lui die brengen wel door wind en weer,storm of geen storm,jouw post elke keer langs op die brakke fietsen en overvolle draagtassen. En die pakketten komen vaak van individuele bezorgers in witte bestelbusjes en daar staat
TNT verder buiten.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_78068711
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef rubje het volgende:

[..]

nee jij had het beter gedaan Luister geen kwaad woord over de TNT bezorgers want die lui die brengen wel door wind en weer,storm of geen storm,jouw post elke keer langs op die brakke fietsen en overvolle draagtassen. En die pakketten komen vaak van individuele bezorgers in witte bestelbusjes en daar staat
TNT verder buiten.
wtf Whahahahah

Ik hoop dat je doorhebt in welk topic je zit.
pi_78085293
moest eigenlijk morgen werken, maar nu toch weer niet... maar ze vroegen wel of ze me mochten bellen als het toch nog nodig was... Wel jammer, kan wel wat extra uren gebruiken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78088995
Ik hoef straks als het goed is alleen een buitenwijkje voor te bereiden en weg te brengen. Hoogstens 2,5 uur dus. Maar je weet nooit bij ons, voor hetzelfde geld heb je er drie wijken bij
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:50:18 #18
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_78089891
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Leuke dag vandaag, 2x HAH op carnavalsdinsdag. Zowat alle steunpunten waren gesloten. Ik heb een eind buiten de wijk uiteindelijk m'n zakken laten komen en m'n wijk zowat helemaal andersom gelopen. In andere gedeeltes van de stad waren er kilometers in de omtrek geen steunpunten over. Waarom dan weer gelijk Gamma erbij, er is toch geen mens die nu denkt aan verbouwen/boodschappen doen. Maar ja, in Den Haag waar ze plannen weet niemand dat onder de rivieren het openbare leven helemaal plat ligt.
Hier gisteren 3 x HAH Gamma, AH en Douwe Egberts (dikke boekjes)
6 tassen , 4,5 uur
pi_78095868
Sneeuw is gesmolten, hallelujah!
Moest weer aangetekenden doen (17! ) en een buitenwijk en één straat ( ) van een klein wijkje.
pi_78096674
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Sneeuw is gesmolten, hallelujah!
Moest weer aangetekenden doen (17! ) en een buitenwijk en één straat ( ) van een klein wijkje.
Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.
Out for my own, to live my own way...
pi_78097037
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef gelebeer het volgende:

[..]

Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.
Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat wel
pi_78099383
Er ligt hier nog steeds sneeuw. Maar ik heb tijdens mijn haalroute geen vertraging. Maar het blijkt dat het vanaf 16:00 weer volop gaat sneeuwen hier in Kampen...
pi_78101177
tvp
pi_78102907
Chauffeur lijkt me wel een leuk baantje om een tijdje te doen.
Ze zoeken alleen geen chauffeurs nouja komt vanzelf wel weer.
pi_78106025
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat wel
Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijs
Out for my own, to live my own way...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')