abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 april 2000 @ 12:30:00 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_258133
NU OP DE STREAM!
De 2 blonde nieuwe bewoonsters hebben zojuist het terrein van de bus betreden. De overige bewoners zijn uit werken, de twee nieuwe dames worden nu geintervieuwd.
Nanda is 38 jaar, heeft 3 kinderen en is redacteur bij een magazine in iets spiritueels. De andere concurente van Esmeralda is nog niet aan het woord geweest.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 april 2000 @ 12:59:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_258134
Inderdaad ik zag het ook maakte gelijk een paar mooie screenshotjes van de dames met wat bijbehorende informatie (Een was zo dom om haar volledige naam te noemen en kreeg gelijk een standje )

Fijn mijn homepage upgedate. kan ik godverdegodver omdat Sonera gehackt is (zie telegraaf) niet eens meer mijn homepage updaten de komende dagen, omdat ze alles afgesloten hebben Wat een baggerzooi

Ik heb dat gedeelte met de screenshots speciaal voor Fok dan maar hier neergerzet bij geocities....het is toch niet te geloven,,wat een amateurs bij Sonera Quicknet maar wel elke maand een rekening in de bus van die oplichters (zijn de enige met kabelinternet)
http://www.geocities.com/xbusx/2nieuw.htm

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_258135
er schijnen ook 2 mannen te zijn (in totaal 4 passagiers dus). Zijn die al op de stream te zien geweest?
  zaterdag 8 april 2000 @ 13:50:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_258136
2 nieuwe mannen ?? Daar is mij niets van bekend. Lijkt me sterk dat ze die gelijk met de vrouwen de Bus indoen. Maar bij de rampscenario schrijvers van SBS6 kijk ik nergens meer van op.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_258137
quote:
op 04-08-2000 om 08:23 AM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Uit de Televaag van vanmorgen:

Bus krijgt vier
nieuwe bewoners

AMSTERDAM - SBS 6 komt de komende drie dagen met maar liefst vier nieuwe kandidaten die weer wat leven in De Bus moeten brengen na het gedwongen vertrek van passagiers van het eerste uur, Seki en Jop.

De vijf overgebleven deelnemers aan het omstreden tv-programma zullen maandag tijdens de live-uitzending hun keus maken uit de nieuwe lichting, die bestaat uit twee mannen en twee vrouwen.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258138
Pffffffffff wat een nerveus stelletje dozen..of zou dit 'normaal' gedrag voor hen zijn?
Laat eens gauw die 2 nieuwe mannen doorkomen svp...
day dreamin' & work
pi_258139
oops

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 08 April 2000).]

pi_258140
Jeemig R@b, heb je wat met die foto's uitgespookt ofzo, het lijken wel twee wegrottende wandelende (veen)lijken!!
Hoop voor ze dat ze er in het echt beter uitzien
  zaterdag 8 april 2000 @ 14:29:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_258141
quote:
op 04-08-2000 om 02:24 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Jeemig R@b, heb je wat met die foto's uitgespookt ofzo, het lijken wel twee wegrottende wandelende (veen)lijken!!
Hoop voor ze dat ze er in het echt beter uitzien


Ha ha ha Dat komt omdat ze van de live-streams zijn genomen en die gaf nogal wazig beeld van de buitenopname op dat moment. Ik heb de beste er nog uitgepakt. http://www.geocities.com/xbusx/2nieuw.htm
wegrottende veenlijken ha ha SBS6 heeft heus wel appetijtelijke koppies uitgezocht, maakje maar niet ongerust.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_258142
Het lijkt me ook logisch dat er nog een man bijkomt, aangezien er nu wel erg veel vrouwen plotseling rondhuppelen en er vervanging zou komen voor Seki en Jop (mannen dus).
pi_258143
Zeker weten dat die oudste muts er het snelst uit vliegt. De oorspronkelijke bussagiers zullen vast meer ´hebben´ met iemand van hun eigen leeftijd cq simpele denkwijze.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord of the Backstage (Datum 10 April 2000).]

pi_258144
quote:
Het lijkt me ook logisch dat er nog een man bijkomt, aangezien er nu wel erg veel vrouwen plotseling rondhuppelen en er vervanging zou komen voor Seki en Jop (mannen dus).

Michello blijft van mening dat Seki niet te vervangen is.

ciao

[Dit bericht is gewijzigd door IoMichello (Datum 10 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')