abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 15 februari 2010 @ 00:06:48 #1
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78006648
VOORGAAND TOPIC (#38): Piercings enzo #38

OP is letterlijk gekopieerd.

Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercings #32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
Piercings enzo #38
  maandag 15 februari 2010 @ 06:22:11 #2
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_78009286
tvp'je...ik heb afgelopen zaterdag een Microdermal laten plaatsen...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  maandag 15 februari 2010 @ 09:50:11 #3
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78011048
tvp
Hopelijk is het snel eind maart, dan kan er een korter staafje door mijn lip. Ik blijf nu steeds haken achter mijn tanden. Echt irritant
pi_78011318
Tvp!
  maandag 15 februari 2010 @ 10:18:15 #6
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78011323
terugvindpiercing

Er zit eindelijk een beetje voortgang in de genezing van mn rook
an urge to help mankind overcomes me
pi_78011329
piercings <3
Tsubasa o hirake..
pi_78013220
Terugvindpiercing
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2010 @ 11:48:59 #9
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78013454
terugvindpiercing
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_78013595
Ik wil naar 4 mm, grmblll nog een weekje.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78013837
Lol ik heb 2,5mm 'oorbellen', ik voel me echt een kleuter.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:18:26 #12
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78014252
Ik wil naar 13mm, voor de kaos plugs en tunnels, maar ik kan nergens normaal geprijsde tapers vinden
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2010 @ 12:25:20 #13
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78014442
binnenkort mijn andere tepel laten piercen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_78014800
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil naar 13mm, voor de kaos plugs en tunnels, maar ik kan nergens normaal geprijsde tapers vinden
Tapen met ptfetape?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78015279
Tvp.

Ik wil wat nieuws, maar ik heb geen inspiratie (en geen geld.)

Meh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2010 @ 12:59:22 #16
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78015389
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Tvp.

Ik wil wat nieuws, maar ik heb geen inspiratie (en geen geld.)

Meh.
wat heb je tot nu toe dan?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_78015835
Tvp
  maandag 15 februari 2010 @ 13:53:40 #18
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78017075
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:38 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Tapen met ptfetape?

Misschien wel een idee, eens ff kijken hoe dat werkt
pi_78018306
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:

[..]

wat heb je tot nu toe dan?
Ik heb een vertical labret/eskimo en in m'n linkeroor heb ik drie helixen en twee normale gaatjes, rechts ziet er zo uit:


Er staat sowieso nog een derde "normaal" gaatje per oor in de planning, maar m'n conch en onderste helix in 't andere oor doen me nog even te vaak vervelend. (Zijn nog niet helemaal genezen, conch is nu maand of 5 oud en helix 3 gok ik.)

Verder zit ik nog te twijfelen of ik links een rook wil, maar daarvoor geldt ook dat ik eerst wil dat wat ik heb goed genezen is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2010 @ 14:36:16 #20
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78018575
nice erg mooi ook
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_78020406
Dank je!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 februari 2010 @ 15:40:55 #22
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78020676
Ik denk dat ik ook maar eens een ringetje in mn conch ga doen
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 15 februari 2010 @ 20:01:38 #23
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_78028965
ik heb een wenkbrauwpiercing maar wil een nieuw sieraadje.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_78030748
Hmpf, denk dat m'n overgebleven tepelpiercing er binnenkort ook uit gaat. Krengen
pi_78050453
Ben zo blij met mijn tongpiercing, dat ik gisteren nog maar 5 nieuwe heb besteld bij AOP. En straks komen ze binnen!!!

Mijn vriend heeft er ook eentje... kijk eens naar ons...

Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_78051430
Met mijn werk moet ik mijn eskimo eruithalen, dus ik zou ;m gisteravond er weer indoen, denk ik nog 'Nu moet ik niet m;n bolletje laten vallen', en wat doe ik? Ik laat ;m vallen. Dus even met een lege lip door het leven.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:09:47 #27
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78051766
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Met mijn werk moet ik mijn eskimo eruithalen, dus ik zou ;m gisteravond er weer indoen, denk ik nog 'Nu moet ik niet m;n bolletje laten vallen', en wat doe ik? Ik laat ;m vallen. Dus even met een lege lip door het leven.
ik heb ondertussen een hele voorraad aan bolletjes/staafjes/ringetjes etc ik kwam namelijk eerst altijd echt elke week wel bij de piercer omdat ze gewoon kwijt waren, de wasbak of toilet in waren gevallen, of eruit gevallen tijdens een concert
pi_78053442
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef Lief17 het volgende:
Ben zo blij met mijn tongpiercing, dat ik gisteren nog maar 5 nieuwe heb besteld bij AOP. En straks komen ze binnen!!!

Mijn vriend heeft er ook eentje... kijk eens naar ons...

[ afbeelding ]
Wat enorm tof!

Ik wil een microdermal boven borst/bij schouder.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78053470
Maar dan zie ik weer zo'n plaatje en denk ik weer; nee laat maar:

I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:05:28 #30
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78053535
Ik heb nu 1,5 jaar 2 dermals, en nog nooit zoiets meegemaakt, heel weinig last van gehad eigenlijk. En hoe bedoel je boven je borst/schouder? Bij je sleutelbenen ofzo? Wil ik ook heel graag
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:07:21 #31
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78053593
* GimmeGore houdt een flauwe opmerking over navelstreepjes in


Heeft er iemand ervaring hier met PFTE tape? Ik las nl over mensen waarbij het vast raakte, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ze er een milimeter tape omheen gedraaid hadden en daarna maar proppen in je oor
pi_78053685
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb nu 1,5 jaar 2 dermals, en nog nooit zoiets meegemaakt, heel weinig last van gehad eigenlijk. En hoe bedoel je boven je borst/schouder? Bij je sleutelbenen ofzo? Wil ik ook heel graag
Waar heb jij ze dan?

Ik wil ze net iets meer boven de borst, dus onder het sleutelbeen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:18:16 #33
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78053944
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Waar heb jij ze dan?

Ik wil ze net iets meer boven de borst, dus onder het sleutelbeen.

Zoals dit? Ik heb ze onder m'n navel:

en misschien dat ik er nog een navelpiercing bijneem
pi_78054082
Nee, hihi, nog meer naar beneden. Maar ik begrijp niet hoe dat geschoten wordt en hoe het blijft zitten....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78054167
Op die ene foto staan ze scheef

@tamashii je moet niet gaan googlen naar dat soort dingen, net zo min als filmpjes op zoeken waar het fout gaat. Dat is hetzelfde als een zelfdiagnose stellen vanuit google als je last heb van je keel (jeetje zou het keelkanker zijn? )
Gewoon gaan en doen. Ik was met heavenstar mee dit weekend om haar bij de staan van haar MD en het viel me zo mee dat het zo snel ging. Klein beetje bloed maar dat hoort erbij.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:25:09 #36
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78054171
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Nee, hihi, nog meer naar beneden. Maar ik begrijp niet hoe dat geschoten wordt en hoe het blijft zitten....
Is een plaatje wat onder je huid gaat, word niet geschoten, maar er word een stukje huid weggehaald, en daarin gaat de dermal.. en er zitten 2 gaatjes in het plaatje, zodat je 'lichaamsvlees' om het zo maar te zeggen... er in vast kan groeien zodat die niet beweegt..
watduidelijker:



dus het onderste gedeelte gaat in je huid, en alleen het bolletje is zichtbaar
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:25:46 #37
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78054184
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Op die ene foto staan ze scheef

@tamashii je moet niet gaan googlen naar dat soort dingen, net zo min als filmpjes op zoeken waar het fout gaat. Dat is hetzelfde als een zelfdiagnose stellen vanuit google als je last heb van je keel (jeetje zou het keelkanker zijn? )
Gewoon gaan en doen. Ik was met heavenstar mee dit weekend om haar bij de staan van haar MD en het viel me zo mee dat het zo snel ging. Klein beetje bloed maar dat hoort erbij.
In het echt niet.
pi_78054876
Wooow, dat ziet er eng uit! Dat wordt nog even twijfelen!

Wil wel een vch laten zetten als ik wat langer met mijn vriend heb, dat vind ik echt heel mooi en niet eng.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:46:16 #39
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78054934
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Wooow, dat ziet er eng uit! Dat wordt nog even twijfelen!

Wil wel een vch laten zetten als ik wat langer met mijn vriend heb, dat vind ik echt heel mooi en niet eng.
Serieus? Dat lijkt me juist enger haha, ik wil heel graag een christina, maar die laat ik zetten als ik 18 ben. Microdermal was trouwens wel wat gevoeliger dan die twee in m'n lip, en duurde ook iets langer met zetten, maar dan lijkt me die alsnog minder gevoelig dan daar beneden
pi_78054980
Zo zie je voor iedereen is het weer anders, mijn tongpiercing deed zoveel meer pijn als mijn labret
en nu ik het gezien heb bij zo'n MD heb ik zoiets van, och dat wil ik ook nog wel
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

In het echt niet.
gelukkig maar

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2010 13:48:14 ]
pi_78054984
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Serieus? Dat lijkt me juist enger haha, ik wil heel graag een christina, maar die laat ik zetten als ik 18 ben. Microdermal was trouwens wel wat gevoeliger dan die twee in m'n lip, en duurde ook iets langer met zetten, maar dan lijkt me die alsnog minder gevoelig dan daar beneden
Ja maar een vch gaat alleen maar door het vel, en dat lijkt me hetzelfde als oorbellen... Geen kraakbeen etc.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78054988
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Wooow, dat ziet er eng uit! Dat wordt nog even twijfelen!

Wil wel een vch laten zetten als ik wat langer met mijn vriend heb, dat vind ik echt heel mooi en niet eng.
Erg leuk maar niet als je aan paardrijden doet..

Ik had er een en na 3 weken ben ik er mee gaan paardrijden en toen begon t te bloeden,.. ik was zo dom om hem uit te doen in de hoop hem na mn les terug in de kunnen doen.. nu is ie dicht.. maar ik twijfel of ik m terug zou laten zetten.. hij zat zo super mooi was er zo super blij mee.. alleen ben ik bang dat ik er straks mijn paardrijden voor op moet geven
Tsubasa o hirake..
pi_78055147
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Erg leuk maar niet als je aan paardrijden doet..

Ik had er een en na 3 weken ben ik er mee gaan paardrijden en toen begon t te bloeden,.. ik was zo dom om hem uit te doen in de hoop hem na mn les terug in de kunnen doen.. nu is ie dicht.. maar ik twijfel of ik m terug zou laten zetten.. hij zat zo super mooi was er zo super blij mee.. alleen ben ik bang dat ik er straks mijn paardrijden voor op moet geven
met dit soort piercings (juist vooral met dit soort piercings) staat er een aardige genezingstijd voor. Dan is het wel zo slim om dingen waardoor het gaat irriteren/bloeden te vermijden. Ik denk dat als je het een kans had gegeven en je gewoon een paar weken niet was gaan paardrijden dat het uiteindelijk allemaal wel mee zou vallen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:52:52 #44
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78055184
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Erg leuk maar niet als je aan paardrijden doet..

Ik had er een en na 3 weken ben ik er mee gaan paardrijden en toen begon t te bloeden,.. ik was zo dom om hem uit te doen in de hoop hem na mn les terug in de kunnen doen.. nu is ie dicht.. maar ik twijfel of ik m terug zou laten zetten.. hij zat zo super mooi was er zo super blij mee.. alleen ben ik bang dat ik er straks mijn paardrijden voor op moet geven
Zonde! Misschien volgende keer (als je hem weer laat zetten) wat langer laten genezen?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:53:41 #45
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78055215
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja maar een vch gaat alleen maar door het vel, en dat lijkt me hetzelfde als oorbellen... Geen kraakbeen etc.
Dan nog.. brrr gevoelige boel down there hahaha
pi_78055240
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

met dit soort piercings (juist vooral met dit soort piercings) staat er een aardige genezingstijd voor. Dan is het wel zo slim om dingen waardoor het gaat irriteren/bloeden te vermijden. Ik denk dat als je het een kans had gegeven en je gewoon een paar weken niet was gaan paardrijden dat het uiteindelijk allemaal wel mee zou vallen.
ik had ook nergens meer last van ik had m al 3 weken.. ik weet dat ie dan officeel nog neit volledig genezen is maar ik had nergens last meer van zaten geen korstjes.. was niet gevoellig..

denk dat ik hem wel een terug ga laten zeten.. maar nu nog niet..
Tsubasa o hirake..
pi_78055286
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Erg leuk maar niet als je aan paardrijden doet..

Ik had er een en na 3 weken ben ik er mee gaan paardrijden en toen begon t te bloeden,.. ik was zo dom om hem uit te doen in de hoop hem na mn les terug in de kunnen doen.. nu is ie dicht.. maar ik twijfel of ik m terug zou laten zetten.. hij zat zo super mooi was er zo super blij mee.. alleen ben ik bang dat ik er straks mijn paardrijden voor op moet geven
Oei, dat is jammer, want ik wil over een tijd echt wel weer paardrijden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78055375
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef Blizzie het volgende:

[..]

ik had ook nergens meer last van ik had m al 3 weken.. ik weet dat ie dan officeel nog neit volledig genezen is maar ik had nergens last meer van zaten geen korstjes.. was niet gevoellig..

denk dat ik hem wel een terug ga laten zeten.. maar nu nog niet..
Dat is dan echt wel zonde ja maar misschien een goede les voor de volgende keer
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:58:04 #49
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78055380
Misschien (is dit wel een heel dom idee hoor ) kan je een maandverbandje of inlegkruisje gebruiken als je gaat paardrijden, dan heb je een beetje demping
pi_78055428
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oei, dat is jammer, want ik wil over een tijd echt wel weer paardrijden.
maak asjeblieft neit dezelfde fout en wacht dan gewoon met paardrijden voor een flinke tijd.. of laat hem niet zetten..

want ik heb nu gewoon geld weggegooit.. en die prik voor niks moeten doorstaan..

mischien dak hem volgende winter wel laat zetten.. dan ist toch koud en heb ik toch minder zin tegaan paardrijden..

of als ik hem nu laat zetten kan ik dan zwemmen tegen dat het mooi weer word wilt echt goed doen deze keer namelijk?
Tsubasa o hirake..
pi_78055504
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:59 schreef Blizzie het volgende:

[..]

maak asjeblieft neit dezelfde fout en wacht dan gewoon met paardrijden voor een flinke tijd.. of laat hem niet zetten..

want ik heb nu gewoon geld weggegooit.. en die prik voor niks moeten doorstaan..

mischien dak hem volgende winter wel laat zetten.. dan ist toch koud en heb ik toch minder zin tegaan paardrijden..

of als ik hem nu laat zetten kan ik dan zwemmen tegen dat het mooi weer word wilt echt goed doen deze keer namelijk?
Zal ik doen, dankjewel in ieder geval. Ik ben soms echt zo'n geval: ik stort me in het diepe en we zien het wel... Maar dat klinkt nu maar niet zo goed.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:01:46 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78055512
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:59 schreef Blizzie het volgende:

[..]

maak asjeblieft neit dezelfde fout en wacht dan gewoon met paardrijden voor een flinke tijd.. of laat hem niet zetten..

want ik heb nu gewoon geld weggegooit.. en die prik voor niks moeten doorstaan..

mischien dak hem volgende winter wel laat zetten.. dan ist toch koud en heb ik toch minder zin tegaan paardrijden..

of als ik hem nu laat zetten kan ik dan zwemmen tegen dat het mooi weer word wilt echt goed doen deze keer namelijk?
Voorlopig wordt het denk nog geen mooi weer maar ik zou wel snel zijn al wil je nog zwemmen in de zomer.. tenzij je heel de zomer alleen de zee in gaat.
pi_78056682
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:01 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Voorlopig wordt het denk nog geen mooi weer maar ik zou wel snel zijn al wil je nog zwemmen in de zomer.. tenzij je heel de zomer alleen de zee in gaat.
mwa als ik m nu snel laat zette dan 2 maanden laat genezen.. moet toch voldoende zijn?

nog 2 vraagjes:

Hoe zit het met een vch en zwangerschap?

Ik kreeg iso betadine (voor intiem) om mijn pierc schoonte make.. dat deed ik dus op een wadje met water en daarmee reinigde ik het.. is dat goed of niet?
Tsubasa o hirake..
pi_78059776
Betadine is veelste heftg, al helemaal voor daar. Gewoon pies, of zoutoplossing.
VCH voor het bevallen even uitdoen, en later weer in
pi_78060298
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Wooow, dat ziet er eng uit! Dat wordt nog even twijfelen!

Wil wel een vch laten zetten als ik wat langer met mijn vriend heb, dat vind ik echt heel mooi en niet eng.
VCH valt hartstikke mee, dat is één seconde pijn en daarna nooit meer last. Bij mij was dat in ieder geval wel zo echt na 3 dagen genezen en nooit meer last van gehad.
pi_78060341
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

VCH valt hartstikke mee, dat is één seconde pijn en daarna nooit meer last. Bij mij was dat in ieder geval wel zo echt na 3 dagen genezen en nooit meer last van gehad.
Oeh, we hebben hier een ervaringenaar?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78060395
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oeh, we hebben hier een ervaringenaar?
Haha jup ben inmiddels alweer anderhalf jaar erg gelukkig met mijn vch !
pi_78067242
Heb hem ook al weer 1,5 bedenk ik me net, en ook nog steeds zeer gelukkig!
Alleen jammer dat ie een beetje uitgerekt is en daardoor wat losjes zit, maargoed, voor de rest is het de makkelijkste en leukste piercing ooit
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:44:27 #59
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_78067519
foto van m'n net gezette piercing (juni 2009)



[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 16-02-2010 18:48:00 (foto te groot) ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_78068572
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:09 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

ik heb ondertussen een hele voorraad aan bolletjes/staafjes/ringetjes etc ik kwam namelijk eerst altijd echt elke week wel bij de piercer omdat ze gewoon kwijt waren, de wasbak of toilet in waren gevallen, of eruit gevallen tijdens een concert
Ik heb nog wel een extra bolletje, maar te lui om ;m uit m;n portemonnee te halen Kan ;m toch vrij lang eruit houden
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78068801
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef sararaats het volgende:
foto van m'n net gezette piercing (juni 2009)

[ afbeelding ]
bah
pi_78069908
Da's ook wel lullig om te zeggen hoor. Dat het je smaak niet is, prima, maar om nou 'bah' te zeggen?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:51:44 #63
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_78070263
hij is anders wel mooi genezen
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_78070367
Ik vind hem wel erg ver naast de wenkbrauw zeg maar, waarom niet iets dichter naar de neus toe? Verder wel tof hoor!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:57:55 #65
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_78070557
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind hem wel erg ver naast de wenkbrauw zeg maar, waarom niet iets dichter naar de neus toe? Verder wel tof hoor!
dat hebben meer mensen gezegd maar ik vind het best uniek
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:32:17 #66
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78108978
hallo

ik ben inmiddels 3,5 jaar trotse bezitster van een traguspiercing voorheen had ik er een studje in, maar op een gegeven moment ging dat nogal ontsteken en ben ik bijna een half jaar bezig geweest om dat bultje weg te krijgen. keer op keer naar de shop, iedere dag zoutoplossing... bah.
de simpele oplossing: stud eruit, lange piercing waarmee hij destijds gezet is er in. blijven spoelen en binnen twee weken was ik ervanaf

echter, sindsdien draag ik dus alleen maar die lange. en hoewel die ook best ok is, wil ik wel weer een studje met een mooi balletje ofzo
dus nu even een paar vragen:

- ik liep vóór ik die ontsteking kreeg altijd nogal te emmeren met de oortjes van m'n ipod. kan het zijn dat de ontsteking (mede) veroorzaakt is de door de druk die op de achterkant van m'n piercing kwam te staan? met oordopje erin ging m'n studje altijd wel een beetje scheef staan, namelijk...
- moet ik nog extra letten op het schoonmaken als ik m'n studje draag? die lange kan ik makkelijk draaien en heen en weer halen onder de douche, dus die wordt minimaal 3 keer per week lekker schoongespoeld. bij een studje misschien wat vaker zoutoplossing gebruiken?
- iemand ervaring met een fijne piercingzaak in utrecht?

thanks in advance
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78114421
Je kan er toch een barbell indoen? En echt een heel klein balletje aan de binnenkant? Zit vaak relaxter dan een plat uiteinde, de piercing daar loopt namelijk vaak niet gelijk met het vlak waartegen het zit.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:44:57 #68
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78115011
Er zit nu een barbell in (zie Fotoboek), maar die is echt heel lang. Bovendien zit dat ook niet echt lekker met een oordopje erin. Moet m helemaal naar voren duwen om mn oordopje er uberhaupt in te krijgen, en dan steekt er dus een lang eind barbell uit de voorkant van m'n tragus.

Niet zo charmant
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78115138
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
Er zit nu een barbell in (zie Fotoboek), maar die is echt heel lang. Bovendien zit dat ook niet echt lekker met een oordopje erin. Moet m helemaal naar voren duwen om mn oordopje er uberhaupt in te krijgen, en dan steekt er dus een lang eind barbell uit de voorkant van m'n tragus.

Niet zo charmant
Wat heb je er nu inzitten? Hoeveel mm? Misschien is het idee om er een neuspiercing erin te doen, die zijn aan de achterkant omgebogen. Vriendin van mij had dat, die had geen probleem meer met oordopjes enzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:50:18 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78115297
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wat heb je er nu inzitten? Hoeveel mm? Misschien is het idee om er een neuspiercing erin te doen, die zijn aan de achterkant omgebogen. Vriendin van mij had dat, die had geen probleem meer met oordopjes enzo.
Ik heb niet echt een timmermansoog, maar ik denk wel 10 mm, als t niet meer is. Zoals ik al zei, dit is het sieraad waarmee de piercing gezet is.

Misschien kan je t zien op de foto in mijn fobo
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78115367
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
Er zit nu een barbell in (zie Fotoboek), maar die is echt heel lang. Bovendien zit dat ook niet echt lekker met een oordopje erin. Moet m helemaal naar voren duwen om mn oordopje er uberhaupt in te krijgen, en dan steekt er dus een lang eind barbell uit de voorkant van m'n tragus.

Niet zo charmant
Kortere barbell. Deze is inderdaad wel heeel lang, en het bolletje is wat aan de dikke kant (aan de achterkant). Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden en een foto kan maken.
pi_78115450
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een timmermansoog, maar ik denk wel 10 mm, als t niet meer is. Zoals ik al zei, dit is het sieraad waarmee de piercing gezet is.

Misschien kan je t zien op de foto in mijn fobo
1.2 denk ik? Even teruggaan naar je piercer en vragen hoe dik die is
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:54:35 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78115512
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

1.2 denk ik? Even teruggaan naar je piercer en vragen hoe dik die is
Ik had t over de lengte... Jij over de dikte?

Sorry hoor, * Yuki is een beetje noob
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78115614
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik had t over de lengte... Jij over de dikte?

Sorry hoor, * Yuki is een beetje noob
Maakt niet uit
Maar misschien is zoiets iets voor je dan? Ze hebben alleen van die dingen van 0.8 en 1 mm, dat is wel wat minder.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78116122
Zoiets bedoelde ik.

Dit is 1,2 x 6 mm. met een heeel klein balletje.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:11 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78117300
Ooh zo... Beide voorbeelden zijn wel het proberen waard ja Hoewel ik wel eens heb gehoord dat neuspiercings niet wenselijk zijn in je tragus.

Om dan even terug te komen op mijn laatste vraag:
wie kent er een fijne piercingzaak in Utrecht? Dan kan ik daar kijken naar mooie nieuwe sieraden
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78117891
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
Ooh zo... Beide voorbeelden zijn wel het proberen waard ja Hoewel ik wel eens heb gehoord dat neuspiercings niet wenselijk zijn in je tragus.

Om dan even terug te komen op mijn laatste vraag:
wie kent er een fijne piercingzaak in Utrecht? Dan kan ik daar kijken naar mooie nieuwe sieraden
Dat weet ik niet, ik heb geen traguspiercing.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:36:40 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78120875
OK, ik heb dus 3 weken een traguspiercing maar wegens gezeur op werk al laten vervangen door een klein plastic dingetje met alleen een elastiekje om 'm op zijn plek te houden maar die was ik na 3 dagen kwijt (gisteren). Ik probeerde net mijn zilveren piercing weer in te doen (en niet te strak dicht te draaien) maar het lukt niet zo 1, 2, 3 merk ik. Is er een speciaal trucje voor?
Resistance is futile.
pi_78138898
Threaded taper en een mosquitotangetje kopen? En dan een internally threaded piercing. Heb je altijd wel plezier van, die taper en die tang.
Dan kan je je piercing op de taper schroeven en gaat hij er supermakkelijk in zonder forceren, nog beter voor je gat ook En dan met het tangetje je piercing vasthouden, van de taper schroeven, en de andere kant van je piercing er op schroeven. Dan heb je ook veel meer grip dan wanneer je alles met je vingers doet.
God wat een rare klote piercingtermen Als je het niet snapt youtube ik het wel.
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:50:32 #80
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_78166826
Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een ampallang?
pi_78171757
hallo,

ik heb sinds afgelopen dinsdag een Monroe piercing en ik ben er natuurlijk heel blij mee maar heb toch een vraagje,
kan het zo zijn dat de piercing te laag is gezet?
hij klikt echt continu tegen mijn tanden, en soms blijf ik ook haken met eten.
en het is niet echt dat het staafje te groot is want ik heb geen speling, al is de lip natuurlijk nog een klein beetje dik.
ik weet dat er van die plastice staafjes zijn, en die heb ik ook al 1 in huis maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om die vervangen, maar ik vraag me dan af of het haken ook afgelopen is.. lijkt me niet namelijk.
ik hoop niet dat hij opnieuw gezet moet worden want ik ben al zo een schijterd haha.
pi_78174352
Post eens een foto.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78240509
Ik heb sinds september een Rook maar daar komt nog steeds wat wondvocht uit.. dat is niet zo erg, maar ik krijg het opgedroogde wondvocht zo moeilijk van het staafje af.. is daar een truukje voor? Losweken onder de douche en schoonmaken met Sebamed helpt niet, hij blijft vies..
pi_78250377


oke hier is de gevraagde foto.
ik ben benieuwd.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:37:40 #85
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78263668
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:36 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb sinds september een Rook maar daar komt nog steeds wat wondvocht uit.. dat is niet zo erg, maar ik krijg het opgedroogde wondvocht zo moeilijk van het staafje af.. is daar een truukje voor? Losweken onder de douche en schoonmaken met Sebamed helpt niet, hij blijft vies..
Ik doe echt hardnekkige stukjes vaak met een wattenstaafje. En dan dus voor het douchen zodat je de eventuele pluis weer wegspoelt.
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 21 februari 2010 @ 21:02:36 #86
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_78277187
Bij mij zijn die korstjes zo hard dat ik ze er met een wattenstaafje niet af krijg.. zal het morgen nog eens proberen Bij mij is er érg weinig ruimte om een wattenstaafje tussen te prutsen dus dat gaat wat worden..



Beetje groot maar anders is het ook niet echt te zien :$

[ Bericht 38% gewijzigd door Sulley02 op 21-02-2010 21:23:07 ]
pi_78305561
Ik wil heel graag een poging doen mij rechter oor te gaan stretchen. Wat het beste aan te schaffen?


http://http://https://www.alloverpiercings.nl/files/imagecache/product/35003.jpg
http://http://https://www.alloverpiercings.nl/files/imagecache/product/45005.jpg
  maandag 22 februari 2010 @ 15:20:16 #88
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78305830
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil heel graag een poging doen mij rechter oor te gaan stretchen. Wat het beste aan te schaffen?





Met die onderste kan je niet stretchen (ff je foto's aangepast hoor)

Dit is misschien ook handig. Acryl is niet zo goed om mee te stretchen if I am correct.
pi_78306053
Thanks!

Dat onderste setje dus eerst aanschaffen?

Heb namelijk al eens eerder een poging gedaan met materiaal waar mijn oortje niet tegen kon
  maandag 22 februari 2010 @ 20:59:58 #90
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78319429
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:02 schreef Sulley02 het volgende:
Bij mij zijn die korstjes zo hard dat ik ze er met een wattenstaafje niet af krijg.. zal het morgen nog eens proberen Bij mij is er érg weinig ruimte om een wattenstaafje tussen te prutsen dus dat gaat wat worden..

[ afbeelding ]

Beetje groot maar anders is het ook niet echt te zien :$
Zo te zien heb je ongeveer even veel speling als ik, zou moeten lukken hoor!
Mijne is nu eindelijk bijna genezen dus ga er binnenkort maar eens wat anders/korters indoen.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 22 februari 2010 @ 21:08:19 #91
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78319846
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks!

Dat onderste setje dus eerst aanschaffen?

Heb namelijk al eens eerder een poging gedaan met materiaal waar mijn oortje niet tegen kon
Liever niet, je kunt slecht reageren op acryl in verse piercings. Beter is staal of glas! Kijk bijvoorbeeld eens op www.bodyartforms.com en zoek de poor persons stretching kit op. $5 en je hebt dan een taper met 2 stalen plugjes!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78320319
Ik heb acryl tapers en stalen plugjes voor de verse stretches.
Of het nou echt zo erg is om met acryl te stretchen ipv met staal... Ik weet het niet hoor. Gewoon goed insmeren met Jojoba-olie. Maar ik heb nog nooit gestrecht met staal.

Van 3 naar 4 is btw best een groot verschil! Hij wil niet.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78323067
word ik nu gewoon genegeerd met mijn vraag??
  maandag 22 februari 2010 @ 22:24:31 #94
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78323812
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:10 schreef xkellyyyyyy het volgende:
word ik nu gewoon genegeerd met mijn vraag??
ik weet niet zo veel over monroe piercings dus had niet geantwoord maar kan er wel iets over zeggen als je dat zo graag wil

in principe hebben ze hem, neem ik aan, gezet op de goeie plek in de zin dat je dat de mooiste plek vindt? [meestal zetten ze eerst even een stipje oid zodat je in de spiegel kunt kijken]

sowieso is je lip nu wat dik [ookal lijkt het misschien van niet] en kan er waarschijnlijk over een paar weken een wat korter staafje in. verder is het heel normaal dat je de eerste tijd vrij bewust bent van je piercing. je bent het gewoon niet gewend om constant iets in je mond te voelen en dat is een kwestie van tijd.
als hij echt de hele tijd tegen je tand/tandvlees aanzit is hij imo niet netjes gezet want dat is, buiten irritant, heel slecht voor oa je glazuur en het tandvlees kan er door terugtrekken
een plastic staafje wil dan wel wat helpen maar ik moet zeggen dat ik niet weet of dat op de lange termijn voldoende is.

ik zou dus even rustig de genezing afwachten

mag ik vragen waar je hem hebt laten zetten?
normaal gesproken neemt een piercer zoiets goed met je door.
an urge to help mankind overcomes me
pi_78324967
nou ik heb grote angst voor naalden, maar wilde dit al jaren en nooit gedurft.
en ik was het vorig weekend zat, en toen heb ik het zelf gedaan. net boven mijn moedervlek. dus ik dacht dat dat de juiste plek was.
dus niet bleek..
dus nu heb ik hem eergisteren aan de andere kant hoger gezet
  maandag 22 februari 2010 @ 22:53:41 #96
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78325150
zelf gezet terwijl je bang voor naalden bent

met wat voor naald? was die steriel? zit de nieuwe wel goed? en heb je er nu dus 2 of heb je die ander uitgehaald?

moet eerlijk zeggen dat ik jezelf piercen als je daar geen verstand van hebt mij erg onverstandig lijkt. mja dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.
hoe het goed schoon! en hou je glazuur en tandvlees in de gaten!
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 22 februari 2010 @ 23:18:50 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78326246


Heldin! Al was via de piercer waarschijnlijk minder pijnlijk geweest.
Resistance is futile.
pi_78329026
ja was een stieriele naald, en ik had handschoenen aan en mijn gezicht eerst helemaal gewassen en daarna op de plek betadine gedaan en me mond gespoeld met dat blauwe spul weet ff de naam niet meer.

en nu gewoon door blijven verzorgen en schoonhouden en er niet de hele tijd aan frunniken.
Ik heb de een er uit gehaald want wilde er natuurlijk geen 2.
maar het gaat opzich wel goed, geen pijn er verder aan en de zwelling word ook al minder.

en gelukkig zit hij nu wel op de goede plek, maar ik zou het geen 3e x durven aangezien deze best wel pijn deed haha.
het was gewoon even een durf moment midden in de nacht haha en die heb ik niet vaak dus moest het toen ook maar meteen doen. en misschien ben ik raar, maar met de gedachte dat iemand anders een naald in me zou steken word ik helemaal gek haha. dus vandaar dat ik het zelf maar gedaan heb.
pi_78330656
tvp
  dinsdag 23 februari 2010 @ 05:45:37 #100
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78331321
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:32 schreef xkellyyyyyy het volgende:
en misschien ben ik raar, maar met de gedachte dat iemand anders een naald in me zou steken word ik helemaal gek haha. dus vandaar dat ik het zelf maar gedaan heb.
Ja, stel je voor dat iemand met verstand van zaken het in 1x goed doet.
pi_78331382
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 05:45 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat iemand met verstand van zaken het in 1x goed doet.
dat was t waard
  dinsdag 23 februari 2010 @ 07:18:45 #102
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_78331597
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef saaw het volgende:

[..]

Zo te zien heb je ongeveer even veel speling als ik, zou moeten lukken hoor!
Mijne is nu eindelijk bijna genezen dus ga er binnenkort maar eens wat anders/korters indoen.
Bedankt voor je reactie vandaag maar even wattenstaafjes kopen. Deze foto was wel toen hij net gezet was, het bovenste bolletje rust nu op mijn oor dus ik heb aan de onderkant nog iets meer ruimte dan op de foto.

Maar erm, nog wat korters? Vind je het geen ontzettend veel priegelwerk om er iets in te krijgen of om het balletje vast te draaien?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:26:12 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78332016
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb acryl tapers en stalen plugjes voor de verse stretches.
Of het nou echt zo erg is om met acryl te stretchen ipv met staal... Ik weet het niet hoor. Gewoon goed insmeren met Jojoba-olie. Maar ik heb nog nooit gestrecht met staal.

Van 3 naar 4 is btw best een groot verschil! Hij wil niet.
Nee, stretchen met acryl is ook niet slecht, het dragen van acryl in verse piercings is minder goed . Daarom ook nooit je taper laten bungelen (sowieso onnodig vervelend voor je oor) maar na de stretch direct een plugje van staal of glas in doen.

Als 'ie niet wil, gewoon lekker nog wat dagen masseren en insmeren met olie, komt vanzelf wel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78355008
Gelukt! In 't linker oor zit nu 4mm!
Voor rechts wacht ik nog een weekje.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78382260
Linker oor, 3 mm.
pi_78390635
En ik zit met links en rechts precies tussen jullie in met 3,5
pi_78390714


Ben benieuwd of mij oortje het vol gaat houden.. De vorige poging liep uit op een ontstoken oor
pi_78391122
Als je er lief voor bent moet dat toch goedkomen?
pi_78391174
Lekker met jojoba olie soepel houden toch?

Nog tips en tricks?
pi_78391201
Iedere dag wassen? Of is dat te logisch?
pi_78391775
Klinkt logisch... Just asking..
pi_78398657
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:40 schreef ParanoidEv het volgende:
En ik zit met links en rechts precies tussen jullie in met 3,5
Goh, ik wist niet dat ze ze maakten op 3.5mm. Best handig eigenlijk, van 3 naar 4 is best een grote stap.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:40:31 #113
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78400835
Binnenkort maar eens kijken of ik die 13mm er ook gewoon in 1x doorheen krijg.
Anders alsnog stretchen.


Ik twijfel weer, hahahahaha, nu tussen een septum en 2 neusringetjes achter elkaar
Ik weet alleen niet of ik 2 neusringetjes tegelijk kan laten zetten.
pi_78401161
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet dat ze ze maakten op 3.5mm. Best handig eigenlijk, van 3 naar 4 is best een grote stap.
Ik denk dat deze misschien op het dikste punt 4 mm zijn, het zijn hele grote spiralen. Of misschien is het wel 3,5. Ik heb ze in ieder geval in Amerika besteld, misschien vandaar, al die rare maten daar ook..
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:53:57 #115
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78401240
Als die Amerikanen nou eens metriek stelsel in zouden voeren. Zou een stuk makkelijker zijn

Daarom moet ik ook richting de 13mm, die lieve tunneltjes zijn 12,7
pi_78401680
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:53 schreef GimmeGore het volgende:
Als die Amerikanen nou eens metriek stelsel in zouden voeren. Zou een stuk makkelijker zijn
*Agrees*

Ik zou btw voor de twee neusringetjes gaan, dat zal je goed staan denk ik. En anders laat je eerst 1 zetten.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78439484
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ga morgen beginnen met stretchen van mn oren, met een acryl expander.
Inmiddels heb ik net het laatste stukkie van mn 8mm expander er doorheen gekregen
Gelijk tunneltjes besteld
Whatever you're about to discover we off that.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:42:44 #118
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78439560
ik kom net van de dermatoloog, ik mag voorlopig geen nieuwe piercings (of tattoo's)
Mijn huid is nl helemaal over de zeik van alle spanningen en stress die ik op dit moment ondervind, een piercing of tattoo zou daardoor heel slecht gaan genezen.
pi_78442519
Dat zuigt
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:14:03 #120
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78443133
Dat is gedoe idd.
Ik mag eigenlijk ook niks omdat ik medicijnen heb waar mn weerstand van in de war raakt [tot 40% verminderd zeggen ze]. Bah
an urge to help mankind overcomes me
pi_78595972
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik net het laatste stukkie van mn 8mm expander er doorheen gekregen
Gelijk tunneltjes besteld
whoop whoop!

Whatever you're about to discover we off that.
pi_78596100
Die zijn tof mooi hoor
  maandag 1 maart 2010 @ 21:50:58 #123
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_78612023
Leuke tunnels!

En ik heb er weer twee ringetjes bij, was me aan het vervelen en ik kwam langs m'n favoriete piercer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_78613977


Telt zo'n diamantje ook mee in dit topic?
pi_78639088
Niet echt

@Badassbitchsmut: Gaaf!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78639266
Daaank!
Ben er ook zo blij mee, heb al sinds vrijdag mn haar niet meer los gedragen !
Whatever you're about to discover we off that.
pi_78639995
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:44 schreef MissSpooky het volgende:
Niet echt

@Badassbitchsmut: Gaaf!
Aaah waarom niet? Kan toch ook een piercing zijn?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:06:32 #128
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78640116
Zo, eens eventjes leuke spulletjes bestellen bij AOP
pi_78640806
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:03 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Aaah waarom niet? Kan toch ook een piercing zijn?
True true, maar om nou 't topic te vervuilen met al die mooiboys met foto's van hun diamantjes.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:38:00 #130
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78641478
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:22 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

True true, maar om nou 't topic te vervuilen met al die mooiboys met foto's van hun diamantjes.
Zirkonia's op zijn hoogst
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:56:28 #131
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78642302
Ik heb net twee nieuwe dermals laten zetten onder mn sleutelbeen kon me niet inhouden toen ik bij de piercer was
pi_78642464
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net twee nieuwe dermals laten zetten onder mn sleutelbeen kon me niet inhouden toen ik bij de piercer was
fotooooooo's!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:04:15 #133
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78642649
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

fotooooooo's!
Strakjes na het douchen! Zit nog verbandje op hihi
pi_78642681
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:04 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Strakjes na het douchen! Zit nog verbandje op hihi
En deed het pijn enzo?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78642973
Gaaf joh Shoween
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78643714
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net twee nieuwe dermals laten zetten onder mn sleutelbeen kon me niet inhouden toen ik bij de piercer was
pi_78644425
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:22 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

True true, maar om nou 't topic te vervuilen met al die mooiboys met foto's van hun diamantjes.
Elke jongen met een oorbel is een mooiboy, ja
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:56:37 #138
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78644625
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef VinylSR het volgende:

[..]

Elke jongen met een oorbel is een mooiboy, ja
Wordt dat ergens beweerd dan?
pi_78644883
Door die kortzichtige reactie van haar kwam het zo over.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:34:43 #140
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:35:29 #141
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78646044
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:04 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En deed het pijn enzo?
Nee voelde het bijna niet, alleen bij die tweede zat die niet in een keer goed, en toen moest ze nog een keer, en ging ze helemaal knijpen, dat deed wel zeer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:56:20 #142
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78646810

hij is nog rood enzo

[ Bericht 6% gewijzigd door pumpkinsoup op 02-03-2010 19:50:29 ]
pi_78652721
Mooi, pumpkin!
Lekker pijnlijk plekje om te zetten zeker?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:54:30 #144
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78653155
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mooi, pumpkin!
Lekker pijnlijk plekje om te zetten zeker?
Dank
Mwoah viel eerlijk gezegd wel mee, had echt veel erger verwacht aangezien er weinig vet zit haha.
pi_78657205
Ik zit te twijfelen of ik m'n traguspiercing eruit haal.
Voel me nu wel zo'n wispelturige tiener die, zoals dr moeder zei, spijt zou krijgen
Maar ik vind het een beetje een breezahding.. en niet bij me passen.

Aan de andere kant, je ziet hem bijna niet en hij zit daar prima.
Vind het altijd wel lekker om aan te frunniken.
Help.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_78657253
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik m'n traguspiercing eruit haal.
Voel me nu wel zo'n wispelturige tiener die, zoals dr moeder zei, spijt zou krijgen
Maar ik vind het een beetje een breezahding.. en niet bij me passen.

Aan de andere kant, je ziet hem bijna niet en hij zit daar prima.
Vind het altijd wel lekker om aan te frunniken.
Help.
Gewoon laten zitten joh
pi_78658717
Want?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_78658806
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Want?
Is geen grote opvallende piercing ofzo en ook geen lelijke imo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:33 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78659326
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik m'n traguspiercing eruit haal.
Voel me nu wel zo'n wispelturige tiener die, zoals dr moeder zei, spijt zou krijgen
Maar ik vind het een beetje een breezahding.. en niet bij me passen.

Aan de andere kant, je ziet hem bijna niet en hij zit daar prima.
Vind het altijd wel lekker om aan te frunniken.
Help.
Hangt er ook vanaf wat je erin stopt he
Een studje met zirkonia of een ringetje kan wel een flink breezah-verschil maken
hoewel ik dat allebei best mooi vind, maar ik heb dan ook geen breezahproblemen met mn targus
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:24:41 #150
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78659412
Als je het een breezahding vindt en je vindt hem niet bij je passen, haal je em er toch lekker uit.
Je kan ook wel met wat anders frunniken, nu lijkt het een beetje of je hem laat zitten om je moeder ongelijk te geven
pi_78661326
Hij is er nu uit Heb t toevallig ook net aan m'n moeder laten zien en zij zei dat ze het eigenlijk allebei prima vond Maar liever zonder.

Ik denk dat ik hem zo terug doe, na reacties van vrienden te hebben gevraagd.
Als ik m volgende week alsnog zat ben kan hij eruit.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:53:39 #152
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78661402
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hij is er nu uit Heb t toevallig ook net aan m'n moeder laten zien en zij zei dat ze het eigenlijk allebei prima vond Maar liever zonder.

Ik denk dat ik hem zo terug doe, na reacties van vrienden te hebben gevraagd.
Als ik m volgende week alsnog zat ben kan hij eruit.
Hoezo, je draagt hem toch voor jezelf, niet voor je vrienden....
pi_78661691
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:53 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hoezo, je draagt hem toch voor jezelf, niet voor je vrienden....
Klopt..
Daarom twijfel ik ook. Ik vind hem zelf wel leuk, maar had ineens het idee dat het me een bepaald imago voorschrijft ofzo.. En toen vond ik het maar een dom lelijk ding.
Maar ik mis m nu al, 't is geen opluchting dat hij eruit is.
Dus moetie terug
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:01:34 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78661928
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Klopt..
Daarom twijfel ik ook. Ik vind hem zelf wel leuk, maar had ineens het idee dat het me een bepaald imago voorschrijft ofzo.. En toen vond ik het maar een dom lelijk ding.
Maar ik mis m nu al, 't is geen opluchting dat hij eruit is.
Dus moetie terug
Het kan zo makkelijk zijn
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78662957
Volgende keer denk ik wel 2 keer na. Wat een geklooi om dat ding erin te krijgen, die hoek is natuurlijk een beetje lastig om bij te komen met je vingers
Maarja. Over een week hoor je wel of ik m nog leuk vind
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:21:05 #156
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78663072
Hmm ik vind het een leuke piercing, en tsja een bepaalde imago.. m'n zus en m'n ma hebben er ook een! En die zijn geen breezers ofzo
pi_78663333
Haha, 't zit een beetje zo: Je bent nog geen breezer als je die piercing hebt, maar als je een breezer bent heb je bijna altijd die piercing

Misschien dat ik maar eens een ringetje moet proberen. Als ik 'm hou.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:29:01 #158
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78663484
Mja ik vind persoonlijk een staafje leuker staan dan een ringetje, ik vind een ringetje vaak juist ordinair eruitzien bij breezertjes
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:44:28 #159
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_78668678
Gave dermals pumpkinsoup ben je alleen niet bang dat het op die plek ontzettend snel uitgroeit?
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:02:38 #160
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78668837
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 07:44 schreef Sulley02 het volgende:
Gave dermals pumpkinsoup ben je alleen niet bang dat het op die plek ontzettend snel uitgroeit?
Thanks ben ik inderdaad erg bang voor, maar moet van mn piercer er gewoon goed voor zorgen en niet dunner worden uiteraard dan zal die niet zo snel uitgroeien, maar toen ik mn dermals onder mn navel liet zetten was ik ook bang voor uitgroei en met al die horrorverhalen van sommigen....maar heb ze nu al 1,5 jaar zonder problemen
pi_78690360
Ik vraag me af hè..

Ik heb nu links een 8mm plug erin zitten. Ik heb eergister een 10mm schroefdraad tunnel en een 10mm siliconen tunnel (zwart) besteld, omdat ik toch nog 2mm erbij wil.
Ik ben zojuist aangenomen in een sjiek hotel (had voor mn sollicitatie al mn piercings uitgedaan op mn tunnel na) en de tunnel mag gewoon in blijven, maar dat is ook gelijk de max.

Ik heb nog een 10mm expander liggen, maar is het mogelijk als ik naar 10mm stretch om gelijk daarna die siliconen tunnel erin te stoppen? Of geneest het dan voor geen meter? Want om nou op mn werk aan te komen met zo'n expander in mn oor, ik denk niet dat ze daar vrolijk van worden

Your opinions please
† The 3 Kings †
pi_78690497
Kan ik ergens meer info krijgen over het zelf stretchen van mijn gaatjes ? Iemand een simpele duidelijke site en waarmee te beginnen ?
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:37:20 #163
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_78690945
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vraag me af hè..

Ik heb nu links een 8mm plug erin zitten. Ik heb eergister een 10mm schroefdraad tunnel en een 10mm siliconen tunnel (zwart) besteld, omdat ik toch nog 2mm erbij wil.
Ik ben zojuist aangenomen in een sjiek hotel (had voor mn sollicitatie al mn piercings uitgedaan op mn tunnel na) en de tunnel mag gewoon in blijven, maar dat is ook gelijk de max.

Ik heb nog een 10mm expander liggen, maar is het mogelijk als ik naar 10mm stretch om gelijk daarna die siliconen tunnel erin te stoppen? Of geneest het dan voor geen meter? Want om nou op mn werk aan te komen met zo'n expander in mn oor, ik denk niet dat ze daar vrolijk van worden

Your opinions please
Kan wel denk ik, ik had altijd meteen een plug/tunnel erin..en was gewoon goed gegaan verder, weet niet hoe jouw oor er natuurlijk op reageerd, want dat is bij iedereen anders
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:41:23 #164
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78691076
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ik ergens meer info krijgen over het zelf stretchen van mijn gaatjes ? Iemand een simpele duidelijke site en waarmee te beginnen ?
Zie hier voor een uitgebreide uitleg.
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:15:53 #165
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78692337
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vraag me af hè..

Ik heb nu links een 8mm plug erin zitten. Ik heb eergister een 10mm schroefdraad tunnel en een 10mm siliconen tunnel (zwart) besteld, omdat ik toch nog 2mm erbij wil.
Ik ben zojuist aangenomen in een sjiek hotel (had voor mn sollicitatie al mn piercings uitgedaan op mn tunnel na) en de tunnel mag gewoon in blijven, maar dat is ook gelijk de max.

Ik heb nog een 10mm expander liggen, maar is het mogelijk als ik naar 10mm stretch om gelijk daarna die siliconen tunnel erin te stoppen? Of geneest het dan voor geen meter? Want om nou op mn werk aan te komen met zo'n expander in mn oor, ik denk niet dat ze daar vrolijk van worden

Your opinions please
Slecht idee!
Siliconen tunnels en plugs zijn alleen goed in een genezen stretch.
Je oor gaat echt niet blij zijn met het poreuze van siliconen.
pi_78692788
En als ik gelijk die chirurgisch stalen tunnel erin doe?
† The 3 Kings †
pi_78692907
Dat kan wel gewoon, wel oppassen dat je je lel niet verkloot met het schroefdraad/groefje wat er in zit,
Ik droeg zelf gewoon glas, is wat gladder en makkelijker in te brengen.
pi_78693195
Ik ga het maandag proberen, moet het weekend werken dus... Ik hou jullie op de hoogte
† The 3 Kings †
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:05:27 #169
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_78694207
morgen ampallang (:

vet zenuwachtig!
pi_78695355
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef luciferist het volgende:
morgen ampallang (:

vet zenuwachtig!





pi_78695433
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef luciferist het volgende:
morgen ampallang (:

vet zenuwachtig!
Wauw, toffe actie. Sterkte!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78695455
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef luciferist het volgende:
morgen ampallang (:

vet zenuwachtig!
ouch
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:41 schreef saaw het volgende:

[..]

Zie hier voor een uitgebreide uitleg.
Thnx, maar wat is nou het beste om mee te beginnen? acryl? staal? Of is dat voor iedereen weer verschillend?
Ik vind het aanbod niet zo mooi (om mee te stretchen) En als je een gewoon oorbel-gaatje hebt bij hoeveel mm begin je dan?
Ik voel me echt een complete n00b zeg
pi_78695474
Sterkte luciferist!
† The 3 Kings †
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:33:47 #174
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78695493
Oei, dat lijkt me een hele pijnlijke piercing
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:51:32 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_78699930
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef luciferist het volgende:
morgen ampallang (:

vet zenuwachtig!
Stoer!

En hrr. Nieuwe piercings zijn tof, maar het JEUKT!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:03:42 #176
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_78700717
dank, vandaag ff schuifmaat opgehaald, angstzweet stond al in mijn schoentjes ):
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:33:18 #177
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78714427
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Thnx, maar wat is nou het beste om mee te beginnen? acryl? staal? Of is dat voor iedereen weer verschillend?
Ik vind het aanbod niet zo mooi (om mee te stretchen) En als je een gewoon oorbel-gaatje hebt bij hoeveel mm begin je dan?
Ik voel me echt een complete n00b zeg
Het aanbod is ook niet zo mooi Niets aan te doen. Ik heb zelf deze serie gebruikt, dus eerst stretchen en dan meteen een stalen plugje er in.
Als je nu een oorbelgaatje hebt zou ik beginnen met er een gewone piercing in te doen [dus 1.6mm dik] en daarna kun je met de kleinste taper [2mm] beginnen.
Ik doe altijd de taper er in zo ver als ie in een keer wil gaan zonder pijn [met hulp van was uierzalf]. Als het niet in 1 keer naar de nieuwe maat gaat laat ik hem een paar uur zitten en probeer het dan nog eens. Als het op de goeie maat zit laat ik hem [weer] een paar uur zitten voordat ik het plugje er in doe.
Dan wacht ik minstens 6 weken voordat ik weer met de volgende maat verder ga. In de tussentijd maak ik de stretch elke dag een keer schoon met milde zeep [net als bij een gewone nieuwe piercing]

Hoop dat je er wat aan hebt Zorg vooral dat je het niet te snel doet!
1 mm per keer dus het duurt even, maar op deze manier krijg je geen blow-out e.d en wordt het gewoon een mooie stretch.


en succes luciferist!
an urge to help mankind overcomes me
pi_78717897
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:33 schreef saaw het volgende:

[..]

Het aanbod is ook niet zo mooi Niets aan te doen. Ik heb zelf deze serie gebruikt, dus eerst stretchen en dan meteen een stalen plugje er in.
Als je nu een oorbelgaatje hebt zou ik beginnen met er een gewone piercing in te doen [dus 1.6mm dik] en daarna kun je met de kleinste taper [2mm] beginnen.
Ik doe altijd de taper er in zo ver als ie in een keer wil gaan zonder pijn [met hulp van was uierzalf]. Als het niet in 1 keer naar de nieuwe maat gaat laat ik hem een paar uur zitten en probeer het dan nog eens. Als het op de goeie maat zit laat ik hem [weer] een paar uur zitten voordat ik het plugje er in doe.
Dan wacht ik minstens 6 weken voordat ik weer met de volgende maat verder ga. In de tussentijd maak ik de stretch elke dag een keer schoon met milde zeep [net als bij een gewone nieuwe piercing]

Hoop dat je er wat aan hebt Zorg vooral dat je het niet te snel doet!
1 mm per keer dus het duurt even, maar op deze manier krijg je geen blow-out e.d en wordt het gewoon een mooie stretch.


en succes luciferist!
Vet, toffe uitleg... ik ben niet zo van de acryl ik denk dat dat gaat irriteren, staal of glas vind ik wel heel mooi en daar is best veel aanbod in
Nu even wachten op het salaris

Luciferist Succes vandaag

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 08:26:33 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:45:44 #179
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78718235
acryl is idd niet zo goed om te stretchen, maar het is goedkoop dus wordt het alsnog veel gebruikt.
Wat ook helpt met stretchen is bijvoorbeeld onder de douche stretchen of een glijmiddel gebruiken.
Ik gebruik zelf jojoba- of vitamine E olie.
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:50:22 #180
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_78736350
Adrenaline gierde door mijn lichaam, het formaat van mijn sjaakje was afgenomen alsof hij is ijs zat...
Het viel achteraf wel mee, maar zou het niet zo snel meer opnieuw laten zetten, wat druppels bloed maar dat viel ook wel mee..
pi_78736537
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:50 schreef luciferist het volgende:
Adrenaline gierde door mijn lichaam, het formaat van mijn sjaakje was afgenomen alsof hij is ijs zat...
Het viel achteraf wel mee, maar zou het niet zo snel meer opnieuw laten zetten, wat druppels bloed maar dat viel ook wel mee..
Wat heb je precies aan die piercing als ik vragen mag? Is het puur esthetisch of extra genot etc? En kun je een chica niet openhalen met zo'n ding? En scheuren condooms er niet op enzo ?
pi_78736908
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat heb je precies aan die piercing als ik vragen mag? Is het puur esthetisch of extra genot etc? En kun je een chica niet openhalen met zo'n ding? En scheuren condooms er niet op enzo ?
Ik ben hier ook erg benieuwd naar Wel respect dat je het gedaan hebt man!
† The 3 Kings †
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:11:39 #183
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_78737323
Het is zelfs een plezierende piercing, vooral voor de chicks (je hebt altijd uitzonderingen), zolang je er geen spike's opzet zal je ze niet van binnen openreten of condooms aan flarden trekken.
pi_78737396
Luciferist, echt stoer dat je het gedaan hebt
pi_78879914
Spullies voor het stretchen zijn binnen, vanmiddag eens even kijken of het lukken gaat. Nog tips?
  maandag 8 maart 2010 @ 10:33:35 #186
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78879984
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Spullies voor het stretchen zijn binnen, vanmiddag eens even kijken of het lukken gaat. Nog tips?
Niet te snel doen, luister naar je lichaam en doe voorzichtig
an urge to help mankind overcomes me
pi_78880565
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef saaw het volgende:

[..]

Niet te snel doen, luister naar je lichaam en doe voorzichtig
Oke thnx ik vind het wel een beetje spannend
  maandag 8 maart 2010 @ 11:50:32 #188
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78882866
Geef je oren de tijd om te genezen..
Dus niet vandaag stetchen en volgend weekend maar eens voor de volgende maat gaan
pi_78884855
En begin niet te laag! Als je oude oorbelgaatjes laag zitten kan je vaak niet ver gaan. Dan moet je even nieuwe laten piercen
pi_78885536
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef GimmeGore het volgende:
Geef je oren de tijd om te genezen..
Dus niet vandaag stetchen en volgend weekend maar eens voor de volgende maat gaan
Dat was ik zeker niet van plan. Ja soms ben ik wel eens verstandig
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:44 schreef ParanoidEv het volgende:
En begin niet te laag! Als je oude oorbelgaatjes laag zitten kan je vaak niet ver gaan. Dan moet je even nieuwe laten piercen
Ik geloof niet dat dat echt problemen gaat geven, en zover gaan dat ik me vinger door me oorlel kan steken wil ik niet.
pi_78887436
Ik heb het net even geprobeerd maar het wil niet zoals ik het wil , dus ik wacht mijn bestelling met de 1.6mm piercings even af zodat ik die eerst even kan laten wennen, ik ziet het niet zitten om die stretchers/tapers of weet ik veel hoe je ze noemt nu een paar uur te laten zitten (terwijl ik zo nog naar school moet )
En anders probeer ik het vanavond nog een keer...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2010 13:52:58 ]
pi_78890614
Ik zit er aan te denken om een neus septum piercing te laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe pijnlijk / niet pijnlijk is het? Ik vind het wel eng eigenlijk! Het is al weer een tijd geleden dat ik een piercing heb laten zetten en ik weet niet meer zo goed hoe het voelt . (Ik heb een madonnapiercing gehad en heb nog steeds een traguspiercing).

Dan nog een vraag: weet iemand een goede piercer in de omgeving van Leeuwarden / Friesland? Mag ook wel buiten Friesland zijn, maar wel het liefst in het noorden!
  maandag 8 maart 2010 @ 15:36:16 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78891893
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Tristessa het volgende:
Ik zit er aan te denken om een neus septum piercing te laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe pijnlijk / niet pijnlijk is het? Ik vind het wel eng eigenlijk! Het is al weer een tijd geleden dat ik een piercing heb laten zetten en ik weet niet meer zo goed hoe het voelt . (Ik heb een madonnapiercing gehad en heb nog steeds een traguspiercing).

Dan nog een vraag: weet iemand een goede piercer in de omgeving van Leeuwarden / Friesland? Mag ook wel buiten Friesland zijn, maar wel het liefst in het noorden!
Ik vond hem pijnlijk, lastig genezingsproces en heb hem dan ook na een half jaar weer eruit gehaald. Nu ben ik vrij vaak verkouden en dan zit er dus zooi aan en bij mij resulteerde dat direct in ontstekingen. Voor genezing vond ik het erg fijn om een wattenschijfje, gedoopt in zoutoplossing, op te rollen en als een tampon in je neus te stoppen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 8 maart 2010 @ 18:16:41 #194
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_78899041
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Tristessa het volgende:
Ik zit er aan te denken om een neus septum piercing te laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe pijnlijk / niet pijnlijk is het? Ik vind het wel eng eigenlijk! Het is al weer een tijd geleden dat ik een piercing heb laten zetten en ik weet niet meer zo goed hoe het voelt . (Ik heb een madonnapiercing gehad en heb nog steeds een traguspiercing).

Dan nog een vraag: weet iemand een goede piercer in de omgeving van Leeuwarden / Friesland? Mag ook wel buiten Friesland zijn, maar wel het liefst in het noorden!
Ik heb al mijn piercings bij Studio Flash laten zetten, in Sneek. Supertof wijf, maar ze schijnt steeds schever te gaan piercen. Ik weet niet hoe het in Heerenveen zit. Eigenlijk weet ik het in de rest van Friesland niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 8 maart 2010 @ 18:20:07 #195
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_78899214
Ik wil trouwens een korter staafje voor mijn tongpiercing. De bolletjes irriteren me vaak, maar ik wil hem er niet uit halen. Wat voor lengte zou geschikt zijn? (heb nu gewoon een standaard staafje)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78899680
Ligt er aan wat je er nu in hebt zitten.

Ik bedoel dus; er is geen standaardmaat voor een piercing, de een heeft een dikke tong en draagt altijd 20mm, de ander altijd 12mm. Dus als je nu 12 hebt zou je is 10 kunnen proberen, als die te klein is zoek dan naar 11mm.
pi_78901138
En ik zit te denken om outer labia piercings te nemen, maar na die triangle ben ik doodsbang geworden voor piercings
  maandag 8 maart 2010 @ 21:40:00 #198
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_78909630
Geen idee wat ik nu heb, het is het staafje dat ik erbij gekregen heb toen ik ;m heb laten zetten. Heb ook geen schuifmaat ofzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78909920
Kun je hem er niet ff uithalen en met een liniaal/geo tussen de balletjes meten? En dan 2 mm er af ofzo.
pi_78909957
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:02 schreef Empathologica het volgende:
En ik zit te denken om outer labia piercings te nemen, maar na die triangle ben ik doodsbang geworden voor piercings
Iehll nee outer labia is echt niet mooi ! Doe dat je poesje niet aan
pi_78910470
Waarom zegt iedereen dat toch? Kerel ook al, en dat is eigenlijk enige motivatie om het niet te doen, naast de angst.
  maandag 8 maart 2010 @ 22:02:14 #202
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_78910739
ik heb oorbellen

[ Bericht 29% gewijzigd door centenbakkie op 08-03-2010 22:14:53 ]
derp
pi_78910812
Dat is toch geen piercing ?
  maandag 8 maart 2010 @ 22:14:11 #204
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_78911381
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is toch geen piercing ?

shit kijk ik bij t verkeerde topic
derp
  maandag 8 maart 2010 @ 22:19:24 #205
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_78911702
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Empathologica het volgende:
Kun je hem er niet ff uithalen en met een liniaal/geo tussen de balletjes meten? En dan 2 mm er af ofzo.
Strak plan. staafje tussen de bolletjes is 15 mm.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 8 maart 2010 @ 22:21:19 #206
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_78911827
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Empathologica het volgende:
Waarom zegt iedereen dat toch? Kerel ook al, en dat is eigenlijk enige motivatie om het niet te doen, naast de angst.
Ik vind ;t ook niet mooi, maar eigen keuze he

Vindt christina wel supermooi, maar ik heb gehoord dat ;t slecht geneest en snel uitgroeit.. Iemand ervaring?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:56:11 #207
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78919595
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Empathologica het volgende:
Waarom zegt iedereen dat toch? Kerel ook al, en dat is eigenlijk enige motivatie om het niet te doen, naast de angst.
Ik vind het eigenlijk ook best lelijk eigenlijk.

Christina daarentegen
Maar ik durf niet, en mn vriend houdt me (hij doet het onbewust hoor) op 2 manieren tegen
pi_78930139
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Tristessa het volgende:
Ik zit er aan te denken om een neus septum piercing te laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe pijnlijk / niet pijnlijk is het? Ik vind het wel eng eigenlijk! Het is al weer een tijd geleden dat ik een piercing heb laten zetten en ik weet niet meer zo goed hoe het voelt . (Ik heb een madonnapiercing gehad en heb nog steeds een traguspiercing).

Dan nog een vraag: weet iemand een goede piercer in de omgeving van Leeuwarden / Friesland? Mag ook wel buiten Friesland zijn, maar wel het liefst in het noorden!
Ik vond het vreselijk pijnlijk Maar wel overleefbaar hoor. Ik ben hem nu aan het stretchen (van 3,2 naar 4mm) en had laatst het stretchdingetje er uitgehaald en schoongemaakt. Toen ik hem er weer indeed wist ik weer hoe het piercen voelde Maar bij jou kan het natuurlijk ook meevallen. (yeah right)
Het genezen vond ik erg makkelijk gaan, en toen het eenmaal genezen was had ik er helemaal geen last meer van. Als ik heel lang erg snotterig ben (hooikoortsseizoen) doe ik er een bullet met 2 eleastiekjes in.
pi_78937547
Meh ik doe iets fout hoor
Ik heb vandaag van die crescent piercings a 1.6mm binnengekregen en die kreeg ik er dus amper in.
Ik vind het zo apart terwijl die taper(naald-achtig ding) wel beter er in gaat alleen niet zo ver.
Moet ik juist doorzetten of stoppen als het pijn doet? of stoppen waar het "strak" staat, even laten zitten en dan een uurtje later nog proberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78937649
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Meh ik doe iets fout hoor
Ik heb vandaag van die crescent piercings a 1.6mm binnengekregen en die kreeg ik er dus amper in.
Ik vind het zo apart terwijl die taper(naald-achtig ding) wel beter er in gaat alleen niet zo ver.
Moet ik juist doorzetten of stoppen als het pijn doet? of stoppen waar het "strak" staat, even laten zitten en dan een uurtje later nog proberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin is echt kut
Als het pijn doet moet je wel stoppen. Laat die van 1.6mm effe lekker een tijdje zitten en ga over een week of wat verder. Hoe verder je bent, hoe makkelijker het gaat
Whatever you're about to discover we off that.
pi_78937782
Ik ga morgen 'ns proberen om de 5-dagen oude stretch van 4mm rond te kunnen draaien. Bij 't linker ook was 't finaal misgegaan toen ik dat iets te vroeg begon te doen, dus ik knijp 'm wel een beetje.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78937801
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Het begin is echt kut
Als het pijn doet moet je wel stoppen. Laat die van 1.6mm effe lekker een tijdje zitten en ga over een week of wat verder. Hoe verder je bent, hoe makkelijker het gaat
Ja maar die 1.6 krijg ik er niet eens in, die taper (die tot 2mm gaat) wel alleen een stukje dus
Ik heb gesmeerd met olie dus vetter en gladder kan ik het niet krijgen

Verder nog tips?
pi_78937919
Ergens een oorbel vandaan halen die iets dikker is dan de normale maat?

Ik weet nog dat bij mij die 1.6mm zonder enige moeite er in ging door het hierboven staande.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78938680
Ik vond het ook erg lastig om van 1,6 naar 2 te gaan. 'Zodra je een stekende pijn voelt moet je stoppen' Die pijn was er al toen hij er nog niet eens voor de helft in zat...

Gewoon ff flink zijn en hem doorduwen!
† The 3 Kings †
pi_78938798
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:09 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vond het ook erg lastig om van 1,6 naar 2 te gaan. 'Zodra je een stekende pijn voelt moet je stoppen' Die pijn was er al toen hij er nog niet eens voor de helft in zat...

Gewoon ff flink zijn en hem doorduwen!
Ik wordt verkeerd begrepen , ik heb een oorbel gaatje en die crescent piercing van 1.6mm
krijg ik niet eens er door dus dat is geen optie dan, hij gaat er in maar blijft halverwege al "hangen" en dat doet al zeer.

Die expander/taperdie tot 2mm is die krijg ik er wel een stukje doorheen.

[ongeduld]De enige optie is een staafje van mijn tongpiercing erdoor te doen die is breder dan een oorbel, ik heb weinig zin om nog meer geld uit te geven aan iets wat misschien niet werken gaat. [/ongeduld ]

Enige optie is nog een taper bestellen die tot 1,6mm gaat

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 18:23:41 ]
pi_78939237
Ik zou aanraden die 'cresent' van 1,6 in te doen tot het punt dat hij strak zit en niet pijn doet. Kan je dat doen met de elastiekjes aan beide kanten 1(dat ze beiden vast zitten en het niet uti je oor valt)? Dan kan je dat gewoon laten zitten voorlopig, en kijk je over een half maandje of je hem naar 1,6 kunt verzetten.
pi_78939271
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zou aanraden die 'cresent' van 1,6 in te doen tot het punt dat hij strak zit en niet pijn doet. Kan je dat doen met de elastiekjes aan beide kanten 1(dat ze beiden vast zitten en het niet uti je oor valt)? Dan kan je dat gewoon laten zitten voorlopig, en kijk je over een half maandje of je hem naar 1,6 kunt verzetten.
Dat gaat dus niet
het puntje komt net amper aan de andere kant eruit
pi_78939292
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:43 schreef MissSpooky het volgende:
Ik ga morgen 'ns proberen om de 5-dagen oude stretch van 4mm rond te kunnen draaien. Bij 't linker ook was 't finaal misgegaan toen ik dat iets te vroeg begon te doen, dus ik knijp 'm wel een beetje.
Hoe bedoel je ronddraaien
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:03:02 #219
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_78940210
Lovelylady, probeer het eens als je bijna klaar bent met douchen. Dan wil het nog wel eens makkelijker gaan.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:09 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon ff flink zijn en hem doorduwen!
Dat zou ik sowieso niet doen!
an urge to help mankind overcomes me
pi_78940548
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ronddraaien
Gewoon een beetje met het plugje spelen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78942224
Nog meer geld uitgegeven, nu een expander tot 1.6mm. Als het nu niet lukken gaat dan stop ik der mee
pi_78942577
Ik zou echt graag een piercing willen, maar ik weet echt niet wat me staat.
pi_78944220
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Gewoon een beetje met het plugje spelen.
Waarom zou je dat doen? Spelen/draaien met je piercings is nou niet echt bevordelijk voor de genezing.
pi_78945594
Zal wel bedoeld worden als het genezen is..
Toen ik van 6 naar 8 wou en nergens 7mm kon vinden en het ineen keer niet lukte, was beetje friemelen met m'n plugjes wel bevorderlijk voor het natuurlijke uitrekproces
Kon uiteindelijk zonder taper en tussenstap naar 8mm.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:51:22 #225
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78945747
Zou het heel gek zijn om naar de shop te gaan om mn tunnels te laten opmeten?
Ik heb zelf geen schuifmaat, maar ik vermoed eigenlijk dat er 12,7 in mn oor zit ipv 12mm
pi_78946508
Da's heel vaak hoor, 12 is bijna nooit 12. Maar gek zou het niet zijn hoor.
Heb je geen liniaal of geo/
pi_78961515
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:15 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik wordt verkeerd begrepen
Neen, maar als jij dit zegt:
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:

Ik heb vandaag van die crescent piercings a 1.6mm binnengekregen en die kreeg ik er dus amper in.
Ga ik er vanuit dat het wel gelukt is.

Maar ik dacht dat ik ongeduldig was zeg
Ik zou inderdaad gewoon stoppen als ik jou was, als je dit al niet op kunt brengen gaat de rest je ook niet lukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door BadAssBitchSmut op 10-03-2010 10:33:00 ]
Whatever you're about to discover we off that.
pi_78961819
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Neen, maar als jij dit zegt:
[..]

Ga ik er vanuit dat het wel gelukt is.

Maar ik dacht dat ik ongeduldig was zeg
Ik zou inderdaad gewoon stoppen als ik jou was, als je dit al niet op kunt brengen gaat de rest je ook niet lukken.
Ik heb in iedergeval niet goenoeg ruimte om dat rubbertje eromheen te doen is dat genoeg info?
Dus ik wacht die expander van 1.6mm wel af en dan beginnen we gewoon weer opnieuw.
En gister had ik duidelijk mijn dag niet en kijk er nu al positiever tegen aan

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2010 10:30:31 ]
pi_78978300
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Zal wel bedoeld worden als het genezen is..
Toen ik van 6 naar 8 wou en nergens 7mm kon vinden en het ineen keer niet lukte, was beetje friemelen met m'n plugjes wel bevorderlijk voor het natuurlijke uitrekproces
Kon uiteindelijk zonder taper en tussenstap naar 8mm.
Dit dus
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79013358
Er is een foutje gemaakt, die crescent piercings zijn 2mm, dus dat is niet zo gek dat ik die er niet in kreeg
Inmiddels zit mijn taper van 1.6mm in mijn oor with no problemo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2010 14:15:23 ]
pi_79019303
Ah nice
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79019613
Ik wil graag naar 4 mm gaan stretchen
pi_79024091
Heb vandaag het ontwerp voor mijn tattoo binnen gekregen!! Helemaal gaaf!!! Nu nog even kijken wanneer ik hem laat zetten!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:33:53 #234
295211 WatIsDat
html rulez d00d
pi_79024456
Snakebites en normaale oorbellen
pi_79028242
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:27 schreef Lief17 het volgende:
Heb vandaag het ontwerp voor mijn tattoo binnen gekregen!! Helemaal gaaf!!! Nu nog even kijken wanneer ik hem laat zetten!
Je gaat een papier door je lichaam laten steken?
pi_79031826
Net een ringetje gehaald in mijn smiley
pi_79050839
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:04 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Je gaat een papier door je lichaam laten steken?




Nope! Dat dan weer niet... wel het ontwerp op mijn rug laten zetten met naalden en zo... dus...
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_79118657
Het is zeker niet zo goed als mijn oorlellen gevoelig zijn/rood en ik voel mijn hartslag kloppen
pi_79119578
Ligt er aan wat je er mee gedaan hebt, als je net gestretched hebt, ben je te lomp te werk gegaan, net gepierced, nja da's dan wel logisch. Als het echt zeer doet met troep en alles kan het een ontsteking zijn.
pi_79121196
Mijn 4mm is weer helemaal oke
Ik ben er echt heel lang vanaf gebleven omdat 't stretchproces niet heeel gemakkelijk was verlopen, maar ik kwam er vanmorgen achter dat ie best makkelijk 'naar achteren schoof'. Dus heel voorzichtig eruit gehaald en 't zag er allemaal goed uit. Geen rotzooi of iets.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79122142
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:30 schreef Empathologica het volgende:
Ligt er aan wat je er mee gedaan hebt, als je net gestretched hebt, ben je te lomp te werk gegaan, net gepierced, nja da's dan wel logisch. Als het echt zeer doet met troep en alles kan het een ontsteking zijn.
Mja dat laatste gok ik ook, misschien toch te snel gegaan. Ik heb de piercing eruit gehaald en toen ging het bloeden, heb gespoeld met zout water en ik laat het even rusten.
pi_79122352
Ga je ook niet erg snel? Of was het de 1.6mm?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79122612
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:35 schreef MissSpooky het volgende:
Ga je ook niet erg snel? Of was het de 1.6mm?
Het was de 1.6mm

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2010 12:43:47 ]
pi_79291445
Maandag ga ik spullen bestellen om naar de 4 mm te gaan
pi_79291606
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Maandag ga ik spullen bestellen om naar de 4 mm te gaan
Tof

Hier inmiddels 1.6mm in linkeroor, jeukt af en toe, maar geen irritatie meer, rechts nog wel wat irritatie maar spoel 2 keer per dag met zeezout. Gaat stukken beter, heb de 1.6 eruit gehaald want dat ging em niet worden, nu een 1.2mm erin.
Voorlopig even laten helen en rusten dus.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:24:50 #246
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79292634
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:33 schreef WatIsDat het volgende:
Snakebites en normaale oorbellen
Pics? Ik had ze ook, draag er nu nog maar 1..
pi_79293924
Beide oren 4mm nu
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_79305982
Tvptje!
pi_79442396
Ik heb nu 2mm in 1 oor. Ik wil wel groter, maar ik wil van te voren wel weten tot welke maat het nog terug kan groeien. Kan iemand me dit vertellen? Want ik wil later wel een normale baan krijgen, en dat gaat natuurlijk niet met een gapend gat in m'n oor.
  maandag 22 maart 2010 @ 12:15:01 #250
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_79442857
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef pietpiraat88 het volgende:
Ik heb nu 2mm in 1 oor. Ik wil wel groter, maar ik wil van te voren wel weten tot welke maat het nog terug kan groeien. Kan iemand me dit vertellen? Want ik wil later wel een normale baan krijgen, en dat gaat natuurlijk niet met een gapend gat in m'n oor.
Als je het helemaal netjes doet zou het tot ongeveer 10mm nog terug moeten groeien. Toch is dat per persoon ook anders dus helemaal vast staat het nooit.
Een vriendinnetje van me had jarenlang 14 mm en heeft nu weer gewone oorbelletjes.

Netjes stretchen is de key.
an urge to help mankind overcomes me
pi_79444927
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef pietpiraat88 het volgende:
Ik heb nu 2mm in 1 oor. Ik wil wel groter, maar ik wil van te voren wel weten tot welke maat het nog terug kan groeien. Kan iemand me dit vertellen? Want ik wil later wel een normale baan krijgen, en dat gaat natuurlijk niet met een gapend gat in m'n oor.
Verschilt per persoon. Ik heb dik anderhalf jaar 8 mm gehad, en toen moest ik ze er steeds uithalen vanwege werk, en ik zit nu op 3 mm, en het trekt voor de rest niet meer bij.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 22 maart 2010 @ 13:30:01 #252
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79445200
je kan er ook een plugje in doen, geen mens die het ziet.
Ik heb in een 5 sterren hotel gewerkt met plugjes in. En ik kreeg juist complimentjes over mn leuke oorbellen.

Ik ken trouwens ook iemand waarbij 14mm binnen 2 weken was dicht gegroeid
pi_79449445
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:30 schreef GimmeGore het volgende:
je kan er ook een plugje in doen, geen mens die het ziet.
Ik heb in een 5 sterren hotel gewerkt met plugjes in. En ik kreeg juist complimentjes over mn leuke oorbellen.

Ik ken trouwens ook iemand waarbij 14mm binnen 2 weken was dicht gegroeid
Ik ben een man dus dat werkt voor mij niet. Maar ik begin nu wel een beetje bang te worden, straks ben ik verminkt voor het leven. Ik ga er nog maar even over nadenken.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:45:10 #254
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_79453029
Als je het nu al 'verminkt' noemt zou ik het idd maar niet doen als ik jou was.
an urge to help mankind overcomes me
pi_79453843
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef saaw het volgende:
Als je het nu al 'verminkt' noemt zou ik het idd maar niet doen als ik jou was.
Idd ja

Ik vind voor mezelf 3 mm acceptabel (en het is nogal een verschil of je pluggen of tunnels draagt, of spirals)
pi_79455259
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef saaw het volgende:
Als je het nu al 'verminkt' noemt zou ik het idd maar niet doen als ik jou was.
Nee maar zoiets is leuk als je jong bent maar ik wil na m'n 26e echt niet met tunnels of plugs in m'n oren rondlopen
pi_79455318
Mwah, bij 6mm zal 't nog wel terugkrimpen heur.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  maandag 22 maart 2010 @ 17:50:42 #258
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79455504
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef pietpiraat88 het volgende:
Ik heb nu 2mm in 1 oor. Ik wil wel groter, maar ik wil van te voren wel weten tot welke maat het nog terug kan groeien. Kan iemand me dit vertellen? Want ik wil later wel een normale baan krijgen, en dat gaat natuurlijk niet met een gapend gat in m'n oor.
Dat verschilt per persoon, ik had 8mm en dat groeide zowat binnen een week terug naar een normaal oorbelgaatje. Mijn piercer heeft dan een keer iemand gehad die boven de 20mm zat wat ook gewoon normaal is terug gegroeid, dus als je niet teveel gaat kloten aan je oor en gewoon rustig gaat stretchen zal het hoogstwaarschijnlijk gewoon terug groeien, tenzij je oor er niet goed tegen kan natuurlijk.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:01:21 #259
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79457986
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef pietpiraat88 het volgende:

[..]

Nee maar zoiets is leuk als je jong bent maar ik wil na m'n 26e echt niet met tunnels of plugs in m'n oren rondlopen
Stel je voor, dat je op je 27e nog met tunnels ofzo loopt...
Dat kan echt niet... Je bent (neem ik aan) van 88, dus dat komt al in de buurt
Die verminkingen. Ow god, nee, ik zou er bijna nachtmerries van krijgen

btw ooit van hiderplugs gehoord? Nee? Dacht ik al.


stukje over bodymods

pi_79459807
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef pietpiraat88 het volgende:

[..]

Nee maar zoiets is leuk als je jong bent maar ik wil na m'n 26e echt niet met tunnels of plugs in m'n oren rondlopen
Gast ik ben bijna 30 en begin nu pas te stretchen..
pi_79461231
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef pietpiraat88 het volgende:

[..]

Nee maar zoiets is leuk als je jong bent maar ik wil na m'n 26e echt niet met tunnels of plugs in m'n oren rondlopen
Dus je doet het nu maar eventjes om erbij te horen, daarna niet meer?
† The 3 Kings †
pi_79462349
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Dus je doet het nu maar eventjes om erbij te horen, daarna niet meer?
Jep, ik wil nu ff cool zijn maar over een paar jaar ben ik afgestudeerd en dan wil ik een goede baan, en ik denk dat ik m'n kans behoorlijk verklein als ik een groot gat in m'n oor heb zitten.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:49:43 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79463768
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79470414


Na lang zoeken heb ik een fijne piercing gevonden met bolletje op het eind. Dit is veel prettiger slapen. Voorheen deed ik een gewoon oorknopje in het kraakbeen-gaatje zeg maar.
Nu ben ik op zoek naar meer soorten leuke piercings voor in mijn kraakbeen-gaatje, ongeveer zoals hierboven. Waar kan ik dit soort piercings vinden?
pi_79488509
Nah ik ga denk ik tot 6mm ofzo, dat moet wel veilig zijn. Zojuist naar 3mm gegaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:17:14 #266
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79489847
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef pietpiraat88 het volgende:
Nah ik ga denk ik tot 6mm ofzo, dat moet wel veilig zijn. Zojuist naar 3mm gegaan.
Lees even mijn post.
pi_79491797
Hmm suspension blijf ik akelig vinden.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:14:02 #268
295984 Demise
I saw you look away
pi_79492093
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef AnnekeM het volgende:
[ afbeelding ]

Na lang zoeken heb ik een fijne piercing gevonden met bolletje op het eind. Dit is veel prettiger slapen. Voorheen deed ik een gewoon oorknopje in het kraakbeen-gaatje zeg maar.
Nu ben ik op zoek naar meer soorten leuke piercings voor in mijn kraakbeen-gaatje, ongeveer zoals hierboven. Waar kan ik dit soort piercings vinden?
Zo'n piercing heb ik eens bij de Six gehaald, maar ik verloor een bolletje (meestal zit er bij zulke piercings een staafje door het gaatje met twee bolletjes om het gedeeltje wat op je oorschelp ligt vast te houden) en nu heb ik dus gewoon weer een knopje. Ik kon er ook niet weer zo eentje vinden, dus als je er eentje ziet, laat het even weten.

Ik wil al twee jaar een lippiercing (snakebite), maar een vriendin van mij heeft echt veel problemen (eerste keer ontstekingen, tweede keer 'verzakt') gehad met haar angelbite, en dat heeft me toch behoorlijk afgeschrikt. Weet iemand hoe groot de risico's zijn dat het fout gaat met zo'n piercing?
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:22:48 #269
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_79492470
Volgens mij groeien angelbites sneller uit dan snakebites maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik hoor iig nooit van mensen dat hun lippiercing uitgroeit of uberhaupt problemen veroorzaakte en mijn igen lippiercing was ook mega snel genezen.
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:28:42 #270
295984 Demise
I saw you look away
pi_79492749
Ja, haar piercer zei ook al dat de risico's met een angelbite wel groter waren. Niet dat ik 'm daar nog zou laten zetten, ik ga wel fijn naar mijn eigen piercer, maar mijn vriendin baalt behoorlijk. Het ziet er ook niet echt mooi uit, behoorlijk wat littekenweefsel.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:46:38 #271
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79493638
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:06 schreef MissSpooky het volgende:
Hmm suspension blijf ik akelig vinden.
Ergens lijkt het me wel heel gaaf om een keertje te doen.
Eens even flink de grenzen opzoeken.

Maar suspension is een duur geintje
pi_79493928
Hoeveel vragen ze voor zoiets eigenlijk?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:57:40 #273
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79494191
meestal tussen de 125 en 150 euro

Maar sommige mensen kopen ook die haken, dan is het weer anders
pi_79500898
Hmn de prijzen die ik hoorde toen ik informeerde lagen hoger. Maar volgens mij was dat inclusief de haken.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:54:53 #275
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79501551
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Empathologica het volgende:
Hmn de prijzen die ik hoorde toen ik informeerde lagen hoger. Maar volgens mij was dat inclusief de haken.
Soms mag je ze houden, sommige zaken rekenen per haak, weer anderen hebben een vaste prijs
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:59:25 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79501719
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:46 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ergens lijkt het me wel heel gaaf om een keertje te doen.
Eens even flink de grenzen opzoeken.

Maar suspension is een duur geintje
Oh daar moet ik echt niet aan denken!! Ik zou zooooooo erg flauwvallen..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:41:45 #277
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79536200
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Demise het volgende:

[..]

Zo'n piercing heb ik eens bij de Six gehaald, maar ik verloor een bolletje (meestal zit er bij zulke piercings een staafje door het gaatje met twee bolletjes om het gedeeltje wat op je oorschelp ligt vast te houden) en nu heb ik dus gewoon weer een knopje. Ik kon er ook niet weer zo eentje vinden, dus als je er eentje ziet, laat het even weten.

Ik wil al twee jaar een lippiercing (snakebite), maar een vriendin van mij heeft echt veel problemen (eerste keer ontstekingen, tweede keer 'verzakt') gehad met haar angelbite, en dat heeft me toch behoorlijk afgeschrikt. Weet iemand hoe groot de risico's zijn dat het fout gaat met zo'n piercing?
Ik heb nu al bijna 3 jaar snakebites, nooit last van gehad hangt dus echt van de persoon zelf af
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:37:18 #278
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_79572512
ik heb vorig jaar mei een tongpiercing laten zetten, en 2 uur geleden een traguspiercing. beide bij Dragon in Eindhoven oh ben er zo blij mee!
pi_79573268
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:57 schreef GimmeGore het volgende:
meestal tussen de 125 en 150 euro

Maar sommige mensen kopen ook die haken, dan is het weer anders
Oeii ik krijg kippenvel bij het woordje "haken"
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:13:43 #280
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_79573844
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oeii ik krijg kippenvel bij het woordje "haken"
Ik sluit me daar helemaal bij aan, brr krijg er al rillingen van
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:57:37 #281
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79575811
Of er nou haken of naalden door je lichaam gaan...
pi_79575924
Even een stomme vraag; heeft iemand een Gorilla Glass septum pincher van 4mm. liggen (lekker specefiek, maar je weet het nooit)? Ik heb mijne naar 4mm. gestretcht en heb een pincher van bot gekocht, maar dat stuk dat je over moet naar het midden is echt te dik om er door te proppen. Of heeft iemand een alternatief?
pi_79576359
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
Of er nou haken of naalden door je lichaam gaan...
Oh ik hou ook niet van naalden dus dat verklaart een hoop
pi_79576520
Hee, jij hier?
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:
Even een stomme vraag; heeft iemand een Gorilla Glass septum pincher van 4mm. liggen (lekker specefiek, maar je weet het nooit)? Ik heb mijne naar 4mm. gestretcht en heb een pincher van bot gekocht, maar dat stuk dat je over moet naar het midden is echt te dik om er door te proppen. Of heeft iemand een alternatief?
Nope, sorry
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:35:55 #285
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79578330
Oke ik heb even een vraagje

Ik wil graag 3 microdermals laten zetten boven mijn linkerheup maar in Utrecht is dat niet onder de 170 euro te doen en nou moet ik toegeven dat ik geen rich bitch ben ofzo.

Plan 2 was dus om naar Amsterdam toe te gaan, wie weet daar een paar studio's waar ze het voor een redelijke prijs doen? Was eigenlijk niet van plan om meer dan zo'n 120 - 130 en als het echt MOET 150 uit te geven. Ja, ik ben cheap Maar heb het gewoon even niet zo breed aankomende maand omdat ik al naar 2 concerten toe ga, een vriendin beloofd heb om op mijn kosten uit te gaan, moet nog wat centen terug betalen aan mn pa en dan komen de vaste lasten er ook nog eens bij. Ik dwaal af, dus even nogmaal de vraag voor de duidelijkheid.

Wie oh wie gaat mij blij maken met informatie over enkele shops waar ze voor niet zo'n hoge prijs microdermals zetten?

In Etten Leur ben je voor 3 stuks maar 95 euro kwijt maar dat ik weer veel te ver, ik denk dat die prijs in Amsterdam ook wel haalbaar zou zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door LaFemmeFatale op 25-03-2010 18:08:39 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:30:03 #287
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79579312
Net maar eens nieuwe ringetjes voor in mn lip besteld, ben deze een beetje zat
pi_79579319
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef GimmeGore het volgende:
AllOverPiercings heeft ze liggen:
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/septum-pincer
I know, maar ik wilde het eerst even vragen, wie weet wilde iemand er 1 kwijt. En dan hoef ik niet meer te twijfelen wat ik doe (order maken bij GG zelf incl spul om in de shop te verkopen en alles tegen inkoopsprijs of die pincher bij AOP bestellen).
pi_79579405
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Oke ik heb even een vraagje

Ik wil graag 3 microdermals laten zetten boven mijn linkerheup maar in Utrecht is dat niet onder de 170 euro te doen en nou moet ik toegeven dat ik geen rich bitch ben ofzo.

Plan 2 was dus om naar Amsterdam toe te gaan, wie weet daar een paar studio's waar ze het voor een redelijke prijs doen? Was eigenlijk niet van plan om meer dan zo'n 120 - 130 en als het echt MOET 150 uit te geven. Ja, ik ben cheap Maar heb het gewoon even niet zo breed aankomende maand omdat ik al naar 2 concerten toe ga, een vriendin beloofd heb om op mijn kosten uit te gaan, moet nog wat centen terug betalen aan mn pa en dan komen de vaste lasten er ook nog eens bij. Ik dwaal af, dus even nogmaal de vraag voor de duidelijkheid.

Wie oh wie gaat mij blij maken met informatie over enkele shops waar ze voor niet zo'n hoge prijs microdermals zetten?

In Etten Leur ben je voor 3 stuks maar 95 euro kwijt maar dat ik weer veel te ver, ik denk dat die prijs in Amsterdam ook wel haalbaar zou zijn.
Kijk ook naar de vakbekwaamheid van de studio. Vooral met microdermals zit er ook zo veel verschil in goed en goedkoop flutmateriaal, een goede studio kan je van aan dat ze goed materiaal gebruiken. En bij microdermals lijkt me dat wel bevordelijk voor de levensduur (opnieuw laten zetten en uithalen kost ook weer geld).
pi_79579981
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:33 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Kijk ook naar de vakbekwaamheid van de studio. Vooral met microdermals zit er ook zo veel verschil in goed en goedkoop flutmateriaal, een goede studio kan je van aan dat ze goed materiaal gebruiken. En bij microdermals lijkt me dat wel bevordelijk voor de levensduur (opnieuw laten zetten en uithalen kost ook weer geld).
Aight aight, nou ik heb nog ongeveer 2 weken tot een maand de tijd om goed research te doen.

Dus even een oproep aan alle microdermal dragers hier die in Amsterdam gezet hebben.

1: In welke winkel is hij gezet?
2: Door wie ben je geholpen?
3: Heeft diegene alles goed uitgelegd?
4: Wat heb je er voor betaald?
5: Ben/was je tevreden met het resultaat?
6: Hoelang geleden is hij gezet?
7: Zit hij er nog in?
8: Zou je hem weer daar door die persoon laten zetten?

Alvast bedankt!
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:53:16 #291
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_79580013
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Oke ik heb even een vraagje

Ik wil graag 3 microdermals laten zetten boven mijn linkerheup maar in Utrecht is dat niet onder de 170 euro te doen en nou moet ik toegeven dat ik geen rich bitch ben ofzo.

Plan 2 was dus om naar Amsterdam toe te gaan, wie weet daar een paar studio's waar ze het voor een redelijke prijs doen? Was eigenlijk niet van plan om meer dan zo'n 120 - 130 en als het echt MOET 150 uit te geven. Ja, ik ben cheap Maar heb het gewoon even niet zo breed aankomende maand omdat ik al naar 2 concerten toe ga, een vriendin beloofd heb om op mijn kosten uit te gaan, moet nog wat centen terug betalen aan mn pa en dan komen de vaste lasten er ook nog eens bij. Ik dwaal af, dus even nogmaal de vraag voor de duidelijkheid.

Wie oh wie gaat mij blij maken met informatie over enkele shops waar ze voor niet zo'n hoge prijs microdermals zetten?

In Etten Leur ben je voor 3 stuks maar 95 euro kwijt maar dat ik weer veel te ver, ik denk dat die prijs in Amsterdam ook wel haalbaar zou zijn.
Gewoon bij magic laten doen, ik heb ze zelf daar ook laten zetten. betaal je maar wat meer...
pi_79580131
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef luciferist het volgende:

[..]

Gewoon bij magic laten doen, ik heb ze zelf daar ook laten zetten. betaal je maar wat meer...
Daar heb ik echt het geld nu niet voor. Als het uiteindelijk niet anders kan dan wel daar, maar eerst nog even verder zoeken.

Heb aankomende maand maar 800 euro en 170 euro voor 3 steentjes ga ik niet kunnen missen. Dan moet ik andere dingen laten schieten en principeel ben ik daar niet toe in staat.
pi_79580994
Als je nou eerst 2 laat zetten? Die 3e kan er altijd wel bij.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_79581021
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Oke ik heb even een vraagje

Ik wil graag 3 microdermals laten zetten boven mijn linkerheup maar in Utrecht is dat niet onder de 170 euro te doen en nou moet ik toegeven dat ik geen rich bitch ben ofzo.

Plan 2 was dus om naar Amsterdam toe te gaan, wie weet daar een paar studio's waar ze het voor een redelijke prijs doen? Was eigenlijk niet van plan om meer dan zo'n 120 - 130 en als het echt MOET 150 uit te geven. Ja, ik ben cheap Maar heb het gewoon even niet zo breed aankomende maand omdat ik al naar 2 concerten toe ga, een vriendin beloofd heb om op mijn kosten uit te gaan, moet nog wat centen terug betalen aan mn pa en dan komen de vaste lasten er ook nog eens bij. Ik dwaal af, dus even nogmaal de vraag voor de duidelijkheid.

Wie oh wie gaat mij blij maken met informatie over enkele shops waar ze voor niet zo'n hoge prijs microdermals zetten?

In Etten Leur ben je voor 3 stuks maar 95 euro kwijt maar dat ik weer veel te ver, ik denk dat die prijs in Amsterdam ook wel haalbaar zou zijn.
Als je er het geld nu niet hebt, wacht je er toch even mee? Beter wat meer betalen dan slecht gezet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_79581026
Dan wacht je toch gewoon wat langer? Moeilijk gedoe
† The 3 Kings †
pi_79581066
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef MissSpooky het volgende:
Als je nou eerst 2 laat zetten? Die 3e kan er altijd wel bij.
Sowieso is meerdere piercings tegelijk, of in een korte periode, laten zetten geen slim plan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_79582457
Ik heb geen geduld Als ik iets wil moet ik het meteen doen anders komt het er niet meer van of duurt het weer 3 jaar voor ik de drang krijg. En ik wil het voor de zomer ook graag genezen hebben.

Ik kijk wel even, zou het toch wel fijn vinden nog als mn vragenlijstje wordt ingevuld ^^
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:20:43 #298
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_79583741
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik heb geen geduld Als ik iets wil moet ik het meteen doen anders komt het er niet meer van of duurt het weer 3 jaar voor ik de drang krijg. En ik wil het voor de zomer ook graag genezen hebben.

Ik kijk wel even, zou het toch wel fijn vinden nog als mn vragenlijstje wordt ingevuld ^^
Je hebt dus eigenlijk al besloten dat je alleen luistert naar mensen die zeggen wat je wil horen
Mensen hier hebben het beste met je voor en geven goedbedoelde adviezen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_79584031
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef saaw het volgende:

[..]

Je hebt dus eigenlijk al besloten dat je alleen luistert naar mensen die zeggen wat je wil horen
Mensen hier hebben het beste met je voor en geven goedbedoelde adviezen.
Oke, je hebt een weak spot geraakt. Ik spaar nog wel even door.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:27:52 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79584073
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Oke, je hebt een weak spot geraakt. Ik spaar nog wel even door.
Heel slim. En bedenk goed of je ze allemaal tegelijk wil laten zetten, is een klap voor je lichaam!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79592434
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Heel slim. En bedenk goed of je ze allemaal tegelijk wil laten zetten, is een klap voor je lichaam!!

Ik laat ze wel alledrie tegelijk zetten. Er is bij mij nog nooit iets ontstoken geraakt, terwijl ik er best laks mee om ging. Heb mn tragus maar 2 dagen behandeld met ontsmettingsspul en daarna ging het allemaal goed eigenlijk. Neus ook maar 2 dagen die is ook nooit ontstoken geraakt (die draag ik niet meer) en mn oren ook niet. Bij mn dermallen ga ik wel goed ontsmetten voor een langere periode want als die mislukken dan vind ik dat wel erg. Mja ik heb een gezond lichaam en mn lichaam heelt ook altijd heel snel (dat is soms gewoon bijna eng, ene dag heb ik een diepe kras en volgende ochtend is er helemaal niks meer van over, geen eens een litteken ofzo). Verder is mn pijngrens ook behoorlijk hoog, ik heb m tot nu toe nog niet ontdekt, komt wel als ik ooit een keer een kind uit moet persen denk ik

Ik wil ook graag gewoon dat ze alledrie tegelijk helen, niet dat ik eerst eentje doe, laat helen, dan nog een en laat helen enz. Dat duurt te lang en tegen de zomer aan wil ik alles gewoon mooi gaaf hebben zonder rood plekje eromheen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')