abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 februari 2010 @ 10:37:35 #26
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78011739
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dat boeit toch helemaal niks of sport nu in HD is???
Dat vind ik zo'n onzin.
Wel eens gezien? Kijk voor de gein eens een voetbalwedstrijd in HD, verschil is best groot. Bij SD zie je het gras vaak als één grote groene vlek, in HD kun je bij wijze van spreken de grassprieten tellen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 15 februari 2010 @ 10:39:08 #27
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78011768
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wat? Het was toch gewoon HD? Camera's waren ook HD... Of heb ik iets gemist...
Zie dat bericht. Schaatsen is gewoon SD+, geen Native HD. Komt waarschijnlijk o.a. doordat de analyses ter plekke in SD worden uitgezonden en dat dat problemen geeft met het schakelen naar HD bij het daadwerkelijke schaatsen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78011780
BoF.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_78011807
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zie dat bericht. Schaatsen is gewoon SD+, geen Native HD. Komt waarschijnlijk o.a. doordat de analyses ter plekke in SD worden uitgezonden en dat dat problemen geeft met het schakelen naar HD bij het daadwerkelijke schaatsen.
Ja ik las het, maar hoe kan het dat er op andere kanalen wel HD is... Terwijl de NOS al het beeldmateriaal levert voor het schaatsen... Heel apart...
  maandag 15 februari 2010 @ 10:42:30 #30
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78011847
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja ik las het, maar hoe kan het dat er op andere kanalen wel HD is... Terwijl de NOS al het beeldmateriaal levert voor het schaatsen... Heel apart...
Inderdaad heel apart. De andere sporten zijn wel gewoon Native HD Maar ze hebben het toegegeven, erg slecht tegenover je klanten!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78011876
Iemand al Battlefield: Bad Company 2 gepreordered?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_78012102
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Inderdaad heel apart. De andere sporten zijn wel gewoon Native HD Maar ze hebben het toegegeven, erg slecht tegenover je klanten!
Ik moet wel zeggen dat het me niet was opgevallen dat het geen HD was...
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al Battlefield: Bad Company 2 gepreordered?
  maandag 15 februari 2010 @ 11:01:54 #33
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78012211
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:55 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat het me niet was opgevallen dat het geen HD was...
[..]

MIj enigzins maar was er ook niet zeker van Moet je maar eens kijken naar het logo van de NOS (Native HD) en de rest van het scherm (SD+).
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 15 februari 2010 @ 11:15:07 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78012576
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al Battlefield: Bad Company 2 gepreordered?
Nog niet, maar die gaat zeker komen
  maandag 15 februari 2010 @ 11:27:06 #35
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78012928
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

En kleur is dat ook onzin? Of is zwartwit ook goed, dan kan je het ook zien...
Kleur voegt daadwerkelijk wat toe. Extra kwaliteit bij sport niet.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 15 februari 2010 @ 11:31:14 #36
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78013041
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Kleur voegt daadwerkelijk wat toe. Extra kwaliteit bij sport niet.
Waar baseer je dat op?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 15 februari 2010 @ 11:41:56 #37
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78013299
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Ik weet ook wel dat het mijn mening is, maar het is niet zo'n rare mening
Waar gaat het bij sport om? Juist de prestatie, niet hoe het eruit ziet. Het mooiste vind ik nog dat Rudy het niet eens door had en jij twijfelde. Zegt genoeg.

Als ik het in zwart wit had gekeken was het niet minder mooi geweest.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_78013365
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al Battlefield: Bad Company 2 gepreordered?
Ik heb mijn pre-order gecanceld.
  maandag 15 februari 2010 @ 11:46:52 #39
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78013402
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat het mijn mening is, maar het is niet zo'n rare mening
Waar gaat het bij sport om? Juist de prestatie, niet hoe het eruit ziet. Het mooiste vind ik nog dat Rudy het niet eens door had en jij twijfelde. Zegt genoeg.

Als ik het in zwart wit had gekeken was het niet minder mooi geweest.
Ok. Daarin verschillen we van mening Zeker bij voetbal vind ik het verschil enorm groot. Maar je hebt wel gelijk dat het in eerste instantie om de prestaties gaat Maar als daar mooi beeld en geluid bij zit juich ik dat alleen maar toe
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78013432
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Viro het volgende:

[..]

Ik heb mijn pre-order gecanceld.
Want? Je bent zeker meer zon MW2-paintballer
pi_78013517
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kleur voegt daadwerkelijk wat toe. Extra kwaliteit bij sport niet.
Daar denken Feyenoord supporters anders over
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_78013757
Goed om te horen, leuk voor squads straks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_78013787
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Want? Je bent zeker meer zon MW2-paintballer
Ze hebben veels te veel zooi overgenomen van MW2, zoals stopping power bij iedere wapen waardoor je bij iedere kogel gelijk dood bent.

En ik veracht MW2, ik kost erop.
p.s. ter info ik heb MW1 SP alleen maar gespeeld voor de achievements en voor alleen de achievements zal ik MW2 SP spelen.

Dus voor je mij in hokjes zoals MW2 paintballer stopt moet je maar es ff kijken welke spelen ik graag online speel.

Ik speel liever Gears Of War1/2 of BF:BC1 en BF1943.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:10:09 #44
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78014037
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef Viro het volgende:

[..]

Ze hebben veels te veel zooi overgenomen van MW2, zoals stopping power bij iedere wapen waardoor je bij iedere kogel gelijk dood bent.

En ik veracht MW2, ik kost erop.
p.s. ter info ik heb MW1 SP alleen maar gespeeld voor de achievements en voor alleen de achievements zal ik MW2 SP spelen.

Dus voor je mij in hokjes zoals MW2 paintballer stopt moet je maar es ff kijken welke spelen ik graag online speel.

Ik speel liever Gears Of War1/2 of BF:BC1 en BF1943.
Wat een smaak heeft deze jongen.
Echt, als het een meisje was zou ik der doen
pi_78014271
BF:BC2 heeft geen stoppingpower... Of perks die zwaar uitbalanceren..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:22:28 #46
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78014355
quote:
Coen Moulijn, de in 1937 te Rotterdam geboren en bij leven reeds legendarische Mister Feyenoord, is vandaag jarig!
Langs deze weg wensen wij deze held een mooie dag, als ook nog vele jaren in geluk en gezondheid!
De bloemen zijn onderweg...

Coen Moulijn | Profiel van een Oer-Feyenoorder

•Speler: 1955-1972
•Aantal officiële wedstrijden Feyenoord: 558
•Eerste officiële wedstrijd: Feyenoord - MVV 18 september 1955
•Laatste officiële wedstrijd: Feyenoord - Benfica 8 maart 1972
•Gewonnen prijzen: Kampioen (5x), bekerwinnaar (2x), Europacup (1x) en Wereldbeker (1x)
•Bijzonderheden: 38 interlands en Ridder in de Orde van Oranje Nassau
“Coen, Coen! Behéérs je alsjeblieft, Jongens, jongens, dit kan toch niet. Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning.”

In 17 jaar en 558 officiële wedstrijden in Feyenoord 1 ging de populaire linksbuiten eigenlijk nooit over de schreef maar op 8 september 1965 werd het zelfs Coen Moulijn even te veel. Nadat Feyenoord in de hectische slotfase tegen het Spaanse Real Madrid op discutabele wijze aan een voorsprong was gekomen werd het met name de Spaanse verdedigers te veel. Eerst richten hun woede zich op de Tsjechische scheidsrechter en vervolgens op de Feyenoord aanvallers, waarvan met name Moulijn het slachtoffer werd. Die was het geschop van zijn tegenstander Miera zo zat dat hij zijn tegenstander, tot ontsteltenis van televisie commentator Bob Spaak, achtervolgde. Met name Piet Kruiver en Piet Franssen lieten zich daarna niet ongemoeid om “revanche” te nemen op de zondaar.

In de overige 557 officiële wedstrijden die Moulijn in het rood-witte Feyenoord-shirt speelde was de speler Moulijn van onbesproken gedrag. De immens populaire Moulijn snelde als linksbuiten langs menig tegenstander en vele van zijn voorzetten van de linkerflank werden door diverse Feyenoord spitsen tot doelpunt gepromoveerd.

Het hoogtepunt in de carrière van Moulijn speelde zich af op de gedenkwaardige 6 mei 1970. Bijna had Moulijn de Europacup finale tegen het Schotse Celtic moeten missen. Tijdens een van de trainingen voorafgaande aan de wedstrijd kreeg Moulijn van verdediger Rinus Israël een schop te verwerken waarbij de medische staf overuren moest draaien om de speler fit te krijgen, wat uiteindelijk net op tijd nog lukte.

Twee jaar na de behaalde Europese glorie nam Moulijn afscheid van het voetbal veld. Coen Moulijn was de eerste speler voor wie Feyenoord een heuse afscheidswedstrijd organiseerde. Tegenstander was het nationale elftal van Uruguay. Gescoord werd er op 9 juni 1972 niet.

Eind jaren tachtig was Moulijn nog enige tijd als elftalbegeleider actief bij Feyenoord, maar dit werd niet het succes waarop Moulijn hoopte. Moulijn is nog zeer regelmatig in De Kuip te vinden bij wedstrijden van Feyenoord en voor zijn zeventigste verjaardag werd hij nog even in het zonnetje gezet voor een volle Kuip.
pi_78015446
Wie doet er mee met de 11 steden fietstocht op 24 mei? 240km met een heuse stempelkaart
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_78015707
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:
BF:BC2 heeft geen stoppingpower... Of perks die zwaar uitbalanceren..
Nee ik dacht ook al... Verder ben ik erg blij dat Viro op MW2 kotst!
quote:
Battlefield Bad Company 2 Specialization Unlocks

Assault specialization unlocks

Wsrd-33
High visibility optics for you primary weapon increases aim speed and target acquisition at close range

Wsrf-33
4x optical sigh upgrade increases your magnification for improved effectiveness at medium range

Wasr-33
Custom grip and stick adjusted to the individual shooter increases the accuracy of your aimed shots


Engineer specialization unlocks

Wsrd-33
High visibility optics for you primary weapon increases aim speed and target acquisition at close range

Wsrf-33
4x optical sigh upgrade increases your magnification for improved effectiveness at medium range

Wsmg-33
Accurized silencer improves harmonics and tightens tolerances increases accuracy of aimed fire

Medic specialization unlocks

Wsrd-33
High visibility optics for your primary weapon increases aim speed and target acquisition at close range

Wsrf-33
4x optical sight upgrade increases your magnification for improved effectiveness at medium range

Wlmg-33
Heavier precision machined barrel increases the accuracy of fire when aimed and stationary


Recon specialization unlocks

Wsrf-33
4x optical sight upgrade increases your magnification for improved effectiveness at medium range

Wzmm-33
12x optical sight upgrade for sniper rifles Increases your zoom power allowing greater accuracy at long range

Wsrd-33
High visibility optics for your primary weapon increases aim speed and target acquisition at close range


ALL kits specialization unlocks

Ssprn-2
Lighter load bearing equipment and packs. Increases your sprint speed

Sammo-2
Larger capacity hip pack for magazines doubles the total number of bullets carried

Shgr-2
Upgraded combat vest that carries more grenades doubles your 40mm and hand grenade loads

Sarm-2
Adds reinforced ceramic plating to your combat vest decreases damage taken in combat

Sbdmg-2
High quality marksman bullets manufactured to give greater accuracy at all ranges

Sxdmg -2
A more potent explosive blend increases the damage of soldier carried explosives

Sxamm-2
Additional leg pouches for explosives doubles the total number of explosives and rockets

Wslg-33
Toungston 12 gauge SABOT slug ammunition sacrifices raw power for increased range and accuracy

Vmtn-00
Upgraded sensors for all vehicles locates enemy units in direct proximity to the vehicle and displays them on your minimap

Varm-00
An up-armour package mounted on all vehicles decreases the damage effect of all enemy warheads

Vdmg-00
Hardened steel warheads and quick burn explosive compounds increases the damage effectiveness of all vehicles primary weapons

Wshg-2
Custom modified shotgun loading tubes and magazines effectively double shotgun clip capacity

Vrld-00
Improved vehicle ammunition racks decreases the amount of time needed to reload a vehicles primary weapon

Vsmk-00
360 degree smoke field generated by 6 launchers provides a protective screen for the vehicle and nearby infantry

Vzmm-00
High power optical and digital sight package for the driver of armoured vehicles Aids target acquisition in long range engagements

Valt-00
Alternate weapon packages for armoured vehicles and helicopter gunners. Expands the range of targets the vehicle can successfully engage and destroy
pi_78016885
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:
BF:BC2 heeft geen stoppingpower... Of perks die zwaar uitbalanceren..
Ik heb de demo maar een paar keer gespeeld, kan ook aan mij liggen, maar gameplay is i.i.g niet hetzelfde als in BF:BC1.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:10 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Nee ik dacht ook al... Verder ben ik erg blij dat Viro op MW2 kotst!
GMTA
pi_78017218
MW2 is keihard de bom en ik ga lekker mijn 3e prestige in

Warfare is niet om te miepen, gewoon raak schieten!
Het principe is gewoon hetzelfde, poppuh knalluh!

MW2 heeft mooie graphics en je kan heel leuk poppuh knalluh!
Er is ook zat diversiteit en uitdaging te vinden, ik zie geen probleem.. topgame!

Er is altijd wel wat te zeiken, iedereen weet dat ik BF met moderne wapens een leuk spelletje vind, BF2 was echt goed.. ook minpunten, maar nét als MW2 gaf het mij een super game ervaring.

Nu kom ik niet eens de demo van BC2 op, omdat DICE en EA weer eens afwijkend gedrag vertonen
Ik heb het volste vertrouwen in die game en vind het super aantrekkelijk, maar het is slecht begin
En zo heeft iedereen wel wat te zeiken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')