abonnement Unibet Coolblue
pi_258079

Streamverslagen van 08-04 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams.

Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!

00.05

Nu Jop weg is ligt iedereen om twaalf uur in bed. Hoor nog gerommel en gefluister op de achtergrond maar vrees dat dit het beeld voor de eerstkomende negen uur zal zijn.
als er iets is zal ik dat melden.

00.08
Büllent moet zeker even piesen.

  zaterdag 8 april 2000 @ 00:07:00 #2
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_258080
bullent gaat een smeerseltje halen voor Esm. zij is nog steeds niet lekker en zal waarschijnlijk morgen om un docteur vragen dans la village.
Verder is het inderdaad saaaaaaiiii.

pi_258081
00.23

Iwan komt net onder de douche vandaan en poetst nu zijn tanden. Vreemd zo als iedereen al op bed is. Met het dichterbijkomen van het millioen zeker even met zijn Mastur beertje gespeeld.

00.26
niemand meer in beeld.

pi_258082
00.42

Es en Bül liggen nog wat onder de dekens te fluisteren. (persoonlijke gele kaart?)
Het is echt niet te verstaan.
Af en toe gaat het dekbed wat omhoog.
saai saai saai......gaap.
Iwan 1.2 ligt in zijn oplaadhoekje

  zaterdag 8 april 2000 @ 11:13:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258083
weird
De streams tonen een zwart beeld
op de achtergrond is zeer zacht muziek
waarneembaar.
Nirvana
  zaterdag 8 april 2000 @ 12:02:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258084
de 4 nieuwe kandidaten zijn bezig met een fotosessie op de schommelbank
ze moeten allevier, tegelijktijdig, over hun linkerschouder kijken, voor een foto.
De eerste vloek, van 1 van de mannen was al te horen (gdv..)
een van de dames heet esther....
  zaterdag 8 april 2000 @ 12:07:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258085
De roodgeverfde dame heeft het nu al over "echte vrienden"

een van de mannen lacht als Iwan....

  zaterdag 8 april 2000 @ 12:18:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_258086
Sorry, verkeerde topic..

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 08 April 2000).]

  zaterdag 8 april 2000 @ 12:27:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258087
huh?
nu zijn er plots 4 anderen.....

zij: mag ik op dat stomme bankje zitten, dan ben ik in beeld enzo, kijk nou, staat helemaal vol met texten die bank
andere zij: grappig he?(met hese stem)
zij; wil je asjeblieft even kijken of ik niet van die pieken heb>?dat is zo'n stom gezicht, ik heb van dat strohaar, waar liggen de spullen om me ff mooi te maken
zij: ik ga er gewoon maar voor....

een blondine
:ben je al bezig, ik sta helemaal braaf te zijn, we mogen gewoon bewegen (ze poseert met haar handen in haar zij voor de cameraman)
das wel fijn, heb je er wel een genomen>
andere zij: zit je gulp niet open?
blondine(kortste haar): dat is dat misselijke onechte gevoel als je voor een camera zit altijd he.....das is zo'n onecht gevoel he?
andere blondine (langer haar)(met hese stem): ja en dat zie je op tv...
(eentje heeft Bianca
de dames poseren nu samen op de schommelbank

wat gaan we nu doen, o jah, we gaan nu boodschappen doen he>
andere zij: neej, we gaan eerst dat intervieuw doen
Hese blondine: ik heb niet geslapen vannacht


aha, de rode is van de internetredactie!!!!!!

internet: normaal gesproken hebben we op het internet, misschien heb je weleens gekeken, een chat met de passagiers, eigenlijk is het nu al begonnen voor jullie, want dit is live op internet te zien
misschien kunnen we beginnen dat jullie elkaar ff voorstellen ofzo...

blondine: ik ben Nanda, ontzettend blij dat we hier zijn, toen ik het hoorde dat ik erin ging was ik heel zenuwachtig, ik ben al 38 (niet te zien!)
ik ben hoofdreacteur van een blad, maar ik had mijn baan net opgezegd, ik mag de naam niet zeggen, het is een blad wat over spirituele zaken gaat, maar wel met twee benen op de grond...ik heb mijn baan juist opgezegd omdat de onderwerpen voor mij wel heel confronterend zijn met het leven in de bus. Ik woon met mijn 3 kinderen, en ik heb een vriend, en die verzorgd nu de kinderen
thomas 10
lotte 7
daan 5
ik heb geen huisdieren....dat is niet practisch met mijn werk en de kinderen.
5 maart ben ik jarig, ik ben 1.79, dus het douchen zal wel een probleem worden...
het aanmelden is een uit de hand gelopen grap, er waren heel veel momenten dat ik dacht, als ik in de bus zit, dan zou ik dat of dat doen, ik heb gewoon het bedrag geboden dat alle andere passagiers hebben betaald, ik d8 als ik daar op selecteerd moet worden op het geld, dan is het eind zoek.Ik heb per 1 April mijn baan opgezegd, omdat ik eens wat anders wilde gaan doen.
Je doet niet alles zomaar en compleet impulsief, ik zou het natuurlijk geweldig vinden als ik er een nieuwe baan aan over zou houden.Niemand gelooft als je zegt dat dat miljoen niet je doel is, maar ik kan echt eerlijk zeggen dat dat niet mijn doel is.

de dame van de internetredactie vraagt of ze de rol van willeke over wil nemen..
Nanda: neej, op mijn werk ben ik ook geen moeder, geen moederrol,wat voor rol het wel zal worden, ik heb geen idee.
Ik heb geen favourieten, dat wisselde per uitzending, dus dat weet ik gewoon nog niet, ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal geknipt word, wat is echt, en wat zie je als kijker....

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 April 2000).]

pi_258088
Passagier 1 :
Nanda: 38 jaar, 3 kinderen (10, 7 en 5 jaar). Haar vriend zit in haar huis en past op de kinderen.
Heeft haar baan als hoofdredacteur bij een blad in spirituele zaken opgezegd. Hoop aan de Bus een leuke baan over te houden. Het winnen van "het miljoen" is niet van belang. Wil zeker geen moederfiguur in de bus zijn.
Nanda heeft geen favourieten in de bus en verwacht een hoop lol van de bus.

Vraagje: miljoen?? hoezo miljoen; daar kunnen deze passagiers toch NOOIT aanspraak op maken?

  zaterdag 8 april 2000 @ 12:41:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258089
naam van de 2e(hese stem) is me ontgaan wegens het wegvallen van de streams.
met dank aan R@bzij heet dus Femke Boersma.

ze heeft 10.000 geboden.
ik ben nog nooit in de Ardennen geweest, het is een soort vakantie, ik hoop niet dat mijn baas nu kijkt, maar ik hoop ook op een andere baan, het is op de televisie gewoon heel moeilijk om binnen te komen, de 1e stap is nu gewoon gemaakt, het is heel moeilijk als je een normale baan hebt, om in deze wereld binnen te komen.ik heb gisteren een feessie gehad, weinig geslapen, dit hese, dit is voor het eerst dat ik dit heb.
ik heb zelf een boek meegenomen, van..ehh, hoe heet dat ook al weer, mensen die dat boek kennen weten waar ik het over heb, er zitten heel veel lege pagina's in..en daar hebben vrienden wat in geschreven en dat mag ik pas lezen als ik erin zit., kijk we hadden een feessie, en omdat ik zelf in de platenbranche zit, ik heb net ook mijn 2e zangles gehad....

de roddels rondom de passagiers hebben hen er niet van weerhouden om erin te gaan
ze heeft 2 katten,kanjer en smokey, smokey is van mijn broer,en een duif, maar een duif is een duif, dus die mag binnenkort weer losvliegen,ze is 1,69 en is 22 mei jarig.

ze hebben het boek met de spelregels gelezen.

de rode vraagt of ze plannen hebben als de oorspronkelijke passagiers terug komen

ze heeft Jop telefonisch gesproken, en hij heeft haar een t-shirt meegegeven voor Antoinet.
Jop heeft ook een zinnetje in het boek geschreven voor Antoinet, zij begrijpt het zinnetje niet (he??ze had het boek toch nog niet gelezen???) maar volgens Jop, begrijpt Antoinet het wel, en zal ze er heel erg om moeten lachen.

ze kan het t-shirt niet vinden, en denkt dat ze het is vergeten.....
ze wil heeeeel graag het boek lezen....

(dit was dus de hese blondine met het iets langere haar...)

ze heeft haar tas "natuurlijk"(??) niet zelf ingepakt, zegt ze.

ze wil haar andere tas, want haar sportschoenen zitten niet in deze tas, ze heeft massage olie mee.

nanda: is dit je vriend?
hese: neej, dat zijn gewoon allemaal vrienden
mag ik iets vragen (tegen de redactie...) mijn sportschoenen.....(geluid weg)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 April 2000).]

pi_258090
Er zijn weer streams. De twee meiden lopen onderzoekend door de bus heen en herkennen alle plekjes van TV.
Ze vragen zich af hoelaat de passagiers terug komen. Zijn ze vergeten te vragen.
  zaterdag 8 april 2000 @ 13:20:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258091
Femke heeft nu haar bril op, en begint al schoon te maken.
Femke heeft het toilet bezocht.
Nanda: met z'n hoevelen zijn we eigenlijk?
ze vinden het een beetje smerig in de bus.
volgens Femke zijn ze met 7 personen
de buiten-tafel word gedekt.

(aha, de mannen komen dus nog niet!!!!!!)

* Quenda® moet er helaas vandoor nu.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 April 2000).]

  zaterdag 8 april 2000 @ 14:03:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258092
Nanda noemt "mevr. Boersma"--->Bianca...
dus ik neem aan dat dat haar naam nu is...
pi_258093
15:26
Iedereen zit nu buiten in de tuin. Ze praten door elkaar heen. Er is geen mallemoer van te verstaan Wel klinkt iedereen opgetogen en blij

pi_258094
15:35
Bullent en Nanda of Bianca (voor 't gemak even Nanbi) hebben het nu over Jop z'n vertrek. Nanbi: "erg emotionele uitzending. Zo mooi dat jullie allemaal wilden opstappen"
Bullent: "hoe komen de live-uitzendingen over.
De sfeer die hier hangt, gevoelens en emoties kun je niet zien op tv heb ik het idee."
Nanbi: "Ik heb het idee dat we niet alles te zien krijgen, omdat alleen de hoogtepunten worden uitgezonden."
Bullent: "Ik had bepaalde ideeen waarom ik wegwilde. Ik heb 45 minuten mogen bellen met familie/vrienden. Familie/vrienden hadden gezegd: blijven in die bus. Anders trappen we je terug"

15:46
Iedereen zit weer door elkaar heen te kleppen. Tsjonge wat een opgetogen sfeer zeg. Het lijkt wel of iedereen aan het "ontladen" is van alle emoties van de afgelopen dagen.


[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 08 April 2000).]

pi_258095
15:56
Bullent: "Hebben jullie nog leuke momenten gezien op TV?"
Nanbi:"Ja, Jop en Aziz die een dansje deden (???)"

Ik hoor een hoog kirrend lachje van Nanbi. Je zou zweren dat het het lama-met-obstipatie-lachje van Seki is

Echt waar! Weer dat lachje!!! Is Seki terug!?!?!

Bullent:"In de beginspot wat zie je dan?"
Nanbi:"Je ziet de bus starten en blabla en aan het eind komt blabla blaa"

Ze hebben het nu over de begin- en eindspots van het programma. Lekker belangrijk

En toen waren de streams weg


[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 08 April 2000).]

pi_258096
16.17

Als ik het goed begrijp bevestigen de beide dames zojuist tegen Tessa dat er ook nog 2 heren in komen.
Het zijn allemaal nieuwe die niet hebben meegedaan met de voorselectie om eventuele contacten die de bussers in dat voorselectieweekend met hen zouden hebben gehad niet in de weg zou staan bij hun stemgedrag.

Tjonge, jonge wat een gekwebbel....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_258097
16.24

Geeeeeeeez....die jongens komen dus maandag pas!?
De 'hese' vindt dat niet eerlijk omdat de bussers 3 dagen met hun kennis kunnen maken en maar 1 dag met de jongens.

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_258098
18:00
Tsjonge die hese Nanbi wordt steeds heser (is het Nan of is het Bi?).
Es:"Bianca en Nanda lijken qua persoonlijkheid wel heel erg op elkaar". De hese is Bianca ben ik nu achter.

Nan en Bi zitten nu buiten met Iwan en Esmeralda. Ze hebben het nu over de problemen met het toilet (guttegut wat een onderwerp). Iwan legt uit hoe de plee schoongemaakt en ontstopt moet worden.
Iwan zijn hormonen beginnen te reageren op de dames kennelijk want hij klept aan een stuk door!!!! (of is zijn systeem ge-updated, meende toch echt dat we nog met versie 1.2 te maken hebben )
Iwan:"Het blijft maar doorgaan, Jop eruit, jullie erin, nieuwe lokaties. Het gaat allemaal zo snel".
Es:"We vervelen ons geen moment"
Iwan:"Nou uh dan ga je stofzuigen, boodschappen doen, uhhh krantje lezen, dannuh, ach het gaat allemaal zo snel".

Bi zegt niets meer. Zou ze haar stem kwijt zijn nu?

18:00
Aha, Bi stoot toch nog iets uit, maar het is onverstaanbaar. Arm kind. Nog maar een paar uurtjes in de bus en nu al problemen Ze kan nu alleen nog maar fluisteren!

18:21
Het gaat nu over de klusjes die op TV uitgezonden zijn.

Tes masseert Antonette.
Ant:"Ik voel me niet helemaal in m'n sas." Ze vind het vervelend dat ze niet zo makkelijk contact kan opnemen met Jop.


[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 08 April 2000).]

pi_258099
23:33
Ze hebben het nu over de rommelbladen. Tessa heeft het nu over een jongen die een column schrijft in de Aktueel. Hij heeft ook meegedaan aan de selectie voor de Bus. Tessa roept verontwaardigd dat hij de Bus alleen maar zit af te kraken.
Ze gaan nu de Aktueel er bij halen. O, juist het stukje dat ze wilden voorlezen is verknipt

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')