abonnement Unibet Coolblue
pi_77982344
Ik vind geen ervaringen, behalve een enkele dealer die er tevreden over is. Deze week wil ik de accu van mijn auto laten vervangen. Die doet het nog wel, maar ik merk wel iets trage start bij meer dan 24uur stilstand. Voordat het te laat is wil ik een nieuwe accu. Die in de auto zit is inmiddels 6 jaar oud en dan zit het er wel een beetje op voor een accu.
De profile waar ik dagelijks langs rij heeft wilco accu's, als dat deugt dan komt die erin. Verder sta ik open voor elke suggestie.
Liefst heb ik een Varta, maar dat is nergens te krijgen in Z-Limburg (althans, voor zover mij bekend is).
  zondag 14 februari 2010 @ 15:14:26 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_77984789
Het lijkt me een beetje raar als er geen merk zoals Varta te krijgen is ergens in de buurt.
pi_77985029
Die dingen kun je toch gewoon via internet bestellen? Waarom moet het perse een Varta zijn? Ik zou juist voor de goedkoopste gaan.
pi_77985203
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:14 schreef mstr het volgende:
Het lijkt me een beetje raar als er geen merk zoals Varta te krijgen is ergens in de buurt.
Ik vind althans geen dealer.
Maar ik zie bij atu.de dat een Varta accu zo'n 120euro kost Dan wordt het ws toch iets goedkopers wat het iets korter volhoudt. Nu zit er iets zonder naam in, de originele fabrieksaccu wat natuurlijk cheapass wordt ingekocht. Slijtdelen mogen vooral niet teveel kosten immers.
pi_77985960
Zoek gewoon eens bij de internetwinkels die kunnen voor minstens 30% goedkoper leveren. Daarbij vraag ik me af of een Varta-accu echt beter is.
pi_77988085
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
Zoek gewoon eens bij de internetwinkels die kunnen voor minstens 30% goedkoper leveren. Daarbij vraag ik me af of een Varta-accu echt beter is.
Tsja, of Varta écht beter is? Hmmmm, moeilijk maar het is wel het merk met de beste naam. Maar in feite heb je gelijk. Het heeft geen zin om 40euro extra uit te geven voor een accu die het 2 maanden langer volhoudt.
Webshops die een betrouwbaar ogende accu leveren vind ik niet echt, autoaccushop.nl heeft wel een goede zoekmachine, maar een accu kost daar ook gewoon ¤92,50 incl verzenden. Bij de bandenservice waar ik normaal ga, betaalde ik bij mijn vorige auto iets van 65-70 euro voor een vergelijkbare Yuasu. En Yuasu levert erg goede accu's, die ervaring heb ik wel.
pi_78088291
Nou, er zit nu een VEEL te dure Coldax van Kwikfit in! Maandag startte de auto niet, startmotor slingerde 2-3x rond met moeite dus moest de buurman om hulp vragen. Jumpstartje en lopen. Naar het werk gereden en dan kom ik langs Profile. Laat het nou net carnaval zijn en alle zaken zijn gewoon 2 dagen dicht
Heuts Hoensbroek (om de andere hoek) ook al dicht maandag, dus maar met veel tegenzin naar Kwikshit. Hangt dan een mooi bordje "Accu's vanaf ¤79,-" dus dat valt dan mee denk je. Naja, assumption is the mother of all fuckups dus aan de kassa reken je dan 115 euro af voor het nieuwe batterijtje
Wel 2 jaar garantie, met certificaat dat dan weer wel. Oude accu was nog de originele van 6 jaar geleden. Omdat ik de auto niet nieuw gekocht heb wist ik dat niet zeker. Maar 6 jaar is wel in orde.
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:20:53 #8
98259 mstr
Een jonge God!
pi_78090675
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:14 schreef Osramp het volgende:
Nou, er zit nu een VEEL te dure Coldax van Kwikfit in! Maandag startte de auto niet, startmotor slingerde 2-3x rond met moeite dus moest de buurman om hulp vragen. Jumpstartje en lopen. Naar het werk gereden en dan kom ik langs Profile. Laat het nou net carnaval zijn en alle zaken zijn gewoon 2 dagen dicht
Heuts Hoensbroek (om de andere hoek) ook al dicht maandag, dus maar met veel tegenzin naar Kwikshit. Hangt dan een mooi bordje "Accu's vanaf ¤79,-" dus dat valt dan mee denk je. Naja, assumption is the mother of all fuckups dus aan de kassa reken je dan 115 euro af voor het nieuwe batterijtje
Wel 2 jaar garantie, met certificaat dat dan weer wel. Oude accu was nog de originele van 6 jaar geleden. Omdat ik de auto niet nieuw gekocht heb wist ik dat niet zeker. Maar 6 jaar is wel in orde.
Dan had ik mooi nog even een dagje gejumpstart zodat ik niet naar de Kwikfit had gehoeven.
pi_78091011
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:20 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan had ik mooi nog even een dagje gejumpstart zodat ik niet naar de Kwikfit had gehoeven.
Dat doe ik de volgende keer ook. Een keer maar nooit meer.
Al is hun aircoservice wel goed en redelijk geprijsd.
pi_78128593
Achteraf blijkt die accu van kwikfit op internetshops niet veel goedkoper te zijn. Als ik hem besteld had dan was ik 5 euro goedkoper uit geweest. Wel dan zelf ophalen, monteren en de oude wegbrengen. Achteraf toch minder duur dan gedacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')